PIELĘGNACJA, WYCINKA I DOSTAWA WRAZ Z SADZENIEM DRZEW NA TERENACH GMINY MIASTO

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
PIELĘGNACJA, WYCINKA I DOSTAWA WRAZ Z SADZENIEM DRZEW NA TERENACH GMINY MIASTO ZGIERZ
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoZgierz
  • WojewództwoŁódzkie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający udzielający zamówień sektorowych
  • Termin składania wniosków2019-02-07
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyGmina Miasto Zgierz
  • Data publikacji ogłoszenia2019-01-30
  • Numer ogłoszenia508195-N-2019
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 508195-N-2019 z dnia 2019-01-30 r.

Gmina Miasto Zgierz: PIELĘGNACJA, WYCINKA I DOSTAWA WRAZ Z SADZENIEM DRZEW NA TERENACH GMINY MIASTO ZGIERZ
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Zgierz, krajowy numer identyfikacyjny 472057721, ul. Plac Jana Pawła II  16 , 95-100   Zgierz, woj. łódzkie, państwo Polska, tel. 427162854 w. 200, 7143200, e-mail estasiak@umz.zgierz.pl, faks 427 143 203.
Adres strony internetowej (URL): www.umz.zgierz.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Zamawiający udzielający zamówień sektorowych
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Nie

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
http://www.umz.zgierz.pl/przetargi/

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzi się z zachowaniem formy pisemnej. Oferta winna być złożona w nieprzezroczystym opakowaniu (np. w kopercie zewnętrznej) w sposób określony w SIWZ
Adres:
Urząd Miasta Zgierza, pl. Jana Pawła II 16, 95-100 Zgierz

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: PIELĘGNACJA, WYCINKA I DOSTAWA WRAZ Z SADZENIEM DRZEW NA TERENACH GMINY MIASTO ZGIERZ
Numer referencyjny: IR.271.1.2019
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest realizacja prac związanych z utrzymaniem drzewostanu rosnącego w pasach drogowych dróg publicznych gminnych, wewnętrznych oraz nieruchomościach gminnych pozostających w granicach administracyjnych Miasta Zgierza obejmujących: 1) sadzenie i pielęgnację nasadzeń drzew, 2) cięcia pielęgnacyjne, sanitarne oraz techniczne drzew 3) wycinkę drzew wraz z usuwaniem krzewów, 4) roboty dodatkowe związane z pracami utrzymaniowymi w drzewostanie Zamawiający zastrzega, że część prac w drzewostanie wykonywana będzie w trybie awaryjnym. W ramach przedmiotowego zamówienia Wykonawca będzie realizował usługi: Ad. 1) Sadzenie i pielęgnacja nasadzeń drzew a) sadzenie drzew - obejmuje wykonanie nasadzeń drzew w pasach zieleni dróg publicznych gminnych, wewnętrznych oraz nieruchomościach gminnych w granicach administracyjnych Miasta Zgierza we wskazanych przez Zamawiającego gatunkach oraz miejscach. Cechy materiału roślinnego: Zamawiany materiał roślinny spełniający najwyższe wymagania jakościowe powinien być w szczególności: - czysty odmianowo, we wskazanym przez Zamawiającego gatunku, - prowadzony w trakcie wieloletniego cyklu produkcyjnego (minimum 3x szkółkowany), - w formie piennej, o minimalnym obwodzie (mierzonym na wys. 1m)12-14,14-16cm, wysokość drzewa 3,5 – 4m, wysokość osadzenia korony 180 – 220cm, - zahartowany oraz posiadać w pełni zdrewniałe pędy, - z prawidłowo uformowaną, symetryczną koroną, z zachowaniem charakterystycznej dla gatunku i odmiany wysokości, szerokości i długości pędów, z jednym wyraźnym przewodnikiem prostym, - zdrowy, wolny od szkodników i patogenów oraz bez śladów ich bytowania, - pozbawiony ran i śladów po świeżych cięciach, - bez uszkodzeń mechanicznych, bez martwic, zmarszczeń i pęknięć kory, - z systemem korzeniowym skupionym, zwartym, silnie przerośniętym, prawidłowo rozwiniętym, na korzeniach szkieletowych powinny występować liczne korzenie drobne, nie przesuszony, - z bryłą korzeniową odpowiednią gabarytowo, zabezpieczoną tkaniną rozkładającą się najpóźniej w półtora roku po posadzeniu, o minimalnej średnicy 70cm, (Materiał sadzeniowy podlega przed posadzeniem odbiorowi Zamawiającego). Wymagania dotyczące sadzenia drzew: - nasadzenia drzew zgodnie ze sztuką ogrodniczą, - dowóz materiału na miejsce sadzenia wskazane przez Zamawiającego, - przycięcie koron drzew- przed sadzeniem w przypadku kiedy jest to wymagane. Zakres i rodzaj cięć ustalany na bieżąco z Zamawiającym, - drzewa należy sadzić w doły o średnicy ok. 1 metra i głębokości 0,7m, kształt dołów określony zostanie przez Zamawiającego, - glebę pod drzewami należy dokładnie oczyścić, ze względu na duże prawdopodobieństwo występowania w podłożu gruzu i resztek korzeni, - w celu zabezpieczenia przed nadmiernym osiadaniem drzew z ciężką bryłą korzeniową należy je posadowić na nienaruszonej glebie rodzimej, - korzenie złamane i uszkodzone należy przed sadzeniem przyciąć, - wolną przestrzeń w dole wypełnić ziemią ogrodniczą zmieszaną z ziemią miejscową, - do zasypywania korzeni należy używać ziemi sypkiej, która łatwiej wypełnia przestrzenie między nimi, - ziemię wykorzystaną do zasypania bryły korzeniowej wymieszać należy z hydrożelem (przy zachowaniu dawkowania zgodnego z zaleceniami producenta), - po napełnieniu około połowy dołu należy ziemię lekko udeptać, - dokładne uciśnięcie ziemi na granicy bryły korzeniowej nasadzonych roślin, - nie dopuszcza się zagęszczenia gruntu sprzętem budowlanym, - posadzenie drzew na takiej głębokości, aby powstała wokół nich naturalna misa, poprzez obniżenie poziomu w stosunku do gruntu macierzystego, głębokość misy – 5 cm poniżej gruntu. Roślina powinna zostać posadowiona na takiej głębokości jak rosła w szkółce. - obfite podlanie drzewa woda, min. 100 l pod każde drzewo. Wskazane zalewanie woda w ciągu 8 godzin w celu zlikwidowania wszystkich kieszenie powietrznych w obrębie bryły. - powierzchnię pod roślinami należy wyściółkować przekompostowanymi zrębkami drzewnymi warstwą grubości ok. 5cm, - celem utrzymania zwartej, regularnej korony, należy wiosną pierwszego roku po posadzeniu nowych drzew przyciąć proporcjonalnie wszystkie pędy w koronie (najmniej skracając pęd wierzchołkowy), - posadzone drzewka należy zabezpieczyć palikami. Sposób palikowania: Należy zastosować 3 paliki toczone, impregnowane ciśnieniowo o średnicy 4 -5 cm. Wysokość palika wbitego w grunt powinna być równa wysokości pnia posadzonego drzewa. Paliki należy połączyć w górnej części oraz na wysokości 0,5m nad ziemią 3 poprzeczkami z półwałków szerokości 8cm, impregnowanych ciśnieniowo o długości 0,5m. Drzewa należy przywiązać do palików taśmą parcianą o szerokości 5cm lub sznurem plecionym z włókna kokosowego w dwóch miejscach: u nasady korony oraz na wysokości 0,5-0,7m od poziomu gruntu. Pień drzewka w żadnym miejscu nie może dotykać palików / poprzeczek. Zamawiający zastrzega sobie możliwość sporadycznego wprowadzenia zmian w doborze gatunkowym drzew przeznaczonych do sadzenia. Szczegółowe lokalizacje nasadzeń zostaną wskazane Wykonawcy przez Zamawiającego w terenie. Jednostkę obmiaru stanowi 1szt. posadzonego drzewa. b) pielęgnacja nasadzeń - obejmuje prace wykonywane przy drzewach wskazanych przez Zamawiającego, polegające na: - regularnym podlewaniu (wg potrzeb i na każde wezwanie Zamawiającego nie mniej niż 20 razy w okresie wegetacji, w okresie suszy częściej), w okresie silnego nasłonecznienia podlewanie należy przeprowadzać w godzinach porannych do godz. 9.00 lub popołudniowych po godz. 17.00. W okresie suszy drzewa należy podlewać codziennie. Jednorazowo należy podlewać drzewa wodą w ilości ok. 30dm³ na 1szt., - kontrolowaniu stanu zdrowia roślin w celu wczesnego wykrycia objawów chorobowych i wyboru skutecznego sposobu walki z nimi, - cięciu korekcyjnym mającym na celu usuwanie obumarłych części roślin oraz prawidłowe ukształtowanie pokroju przewidzianego w projekcie. Należy zwrócić uwagę, aby cięcia nie zdeformowały kształtu nasadzeń (cięcia pielęgnacyjne - wg potrzeb), - cięciu formującym, które należy przeprowadzać raz w ciągu roku w zależności od warunków atmosferycznych. Termin cięcia należy dostosować do panujących warunków zgodnie ze sztuką ogrodniczą, - odchwaszczaniu ręcznym oraz spulchnianiu ziemi wokół drzew (chwasty nie mogą wpływać na prawidłowy wzrost roślin) - 1 x w miesiącu przez cały okres wegetacji. Po usunięciu chwastów należy poprawić misę wokół drzew, - nawożeniu - 1 × wiosną, nawozami mineralnymi o przedłużonym działaniu przez 6 m-cy (typu Osmocote – przy zachowaniu dawkowania zgodnego z zaleceniami producenta), - uzupełnianiu wykończenia powierzchni pod roślinami odpowiednią ściółką (wg potrzeb), - usuwaniu odrostów korzeniowych (wg potrzeb), - konserwacji zabezpieczeń nasadzeń – wg potrzeb. W każdym roku pielęgnacji należy sprawdzić czy wiązania utrzymują drzewo stabilnie. Taśmy sparciałe i wrastające w korę pnia należy wymienić na nowe. Uszkodzone i wadliwe paliki i taśmy przy drzewach należy wymienić na nowe. Niestabilne paliki należy poprawić. Sposób palikowania zgodnie z opisem w pkt.1. W cenie usługi należy uwzględnić ewentualny koszt utylizacji zniszczonych palików i wiązadeł. Należy przyjąć średnią odległość do wysypiska– 10 km. Jednostkę obmiaru stanowi 1 szt. drzewa poddanego pielęgnacji w 1 sezonie wegetacyjnym. c) wymiana palików oraz wiązadeł przy nasadzeniach - obejmuje usunięcie oraz utylizację zniszczonych palików i wiązadeł oraz założenie nowych. Sposób palikowania: Należy zastosować 3 paliki toczone, impregnowane ciśnieniowo o średnicy 4-5 cm. Wysokość palika wbitego w grunt powinna być równa wysokości pnia posadzonego drzewa. Paliki należy połączyć w górnej części oraz na wysokości 0,5m nad ziemią 3 poprzeczkami z półwałków szerokości 4cm, impregnowanych ciśnieniowo o długości 0,5m. Drzewa należy przywiązać do palików taśmą parcianą o szerokości 5cm lub sznurem plecionym z włókna kokosowego w dwóch miejscach: u nasady korony oraz na wysokości 0,5-0,7m od poziomu gruntu. Pień drzewka w żadnym miejscu nie może dotykać palików / poprzeczek. d) pielęgnacja gwarancyjna nasadzonych drzew- - nasadzenia drzew należy objąć 24 – miesięczną pielęgnacją w okresie gwarancji, - cięcia koron odpowiednio dla gatunku, rodzaj cięć ustalony na bieżąco z Zamawiającym, - usuwanie odrostów, - odchwaszczanie mis ( ręcznie), - uzupełnianie mulczu w misach wokół nowych nasadzeń warstwą o grubości 5 cm: przekompostowane drobne zrębki lub kora. Zrębki/ rozdrobnione gałęzie drzew, bez zanieczyszczeń innymi materiałami pochodzenia organicznego np. pokosu, chwastów itp. Kora – mielona, przekompostowana kora sosnowa, frakcja 8 do 8 cm z przewagą frakcji 2-6 cm. - uzupełnianie lub wymiana brakujących/ zniszczonych palików z uzupełnieniem brakujących/ zniszczonych wiązań ( sztywnych i miękkich), regulacja wiązań do rozwoju drzewa. Paliki drewniane – średnica min. 4-5cm, toczone, - podlewanie drzew według potrzeb, nie mniej niż 20 razy w sezonie wegetacyjnym, - nawożenie według potrzeb. e) transport materiału roślinnego – - Wykonawca ponosi koszty transportu i rozładunku materiału roślinnego. - Wykonawca własnym transportem dostarczy materiał roślinny i rozładuje własnymi siłami na terenie magazynowym Wykonawcy nasadzeń lub na terenie lokalizacji nasadzenia, - Wykonawca zabezpieczy rośliny w czasie transportu przed uszkodzeniami i niekorzystnymi warunkami atmosferycznymi, - w przypadku uszkodzenia roślin w czasie transportu lub rozładunku, Wykonawca dostarczy niezwłocznie nowy materiał, - przedstawiciel Zamawiającego i Wykonawca dokona szczegółowej kwalifikacji dostarczonego materiału roślinnego z wyszczególnieniem gatunków. Jednostkę obmiaru stanowi 1szt. drzewa. W cenie usługi należy uwzględnić koszt utylizacji. Należy przyjąć średnią odległość do wysypiska - 10km. Ad. 2) Cięcie pielęgnacyjne, sanitarne oraz techniczne drzew, krzewów. Zasady ogólne: Odcięte w trakcie wykonywania cięć pędy i gałęzie należy zrębkować i zutylizować najpóźniej następnego dnia kalendarzowego licząc od dnia wykonania pracy. W ramach usługi z drewna należy wyrobić sortymenty drzewne zgodnie z obowiązującymi normami, oraz zwieźć drewno na bazę Zamawiającego i ułożyć w stosy oddzielnie gatunkami i sortymentami drewna. Drewno należy zwieźć w dniu wykonywania pracy. Należy przyjąć średnią odległość do składnicy drewna – 10 km. Teren po wycince należy całkowicie uprzątnąć najpóźniej następnego dnia kalendarzowego licząc od dnia wykonania pracy. Do czasu uprzątnięcia odpady mogą zostać złożone wyłącznie w miejscach, w których nie będą stanowić utrudnienia komunikacji bądź stanowić zagrożenia. Po stronie Wykonawcy leży zapewnienie na czas realizacji prac tymczasowej organizacji ruchu oraz poniesienie kosztów związanych z wyłączeniem zasilania w liniach energetycznych. Należy przyjąć średnią odległość do wysypiska miejskiego 10km. W cenie usługi należy uwzględnić koszt utylizacji odpadów. a) Usuwanie odrostów Obejmuje usunięcie odrostów korzeniowych i pniowych. W koniecznych przypadkach należy oczyścić miejsce usuwania odrostów z nagromadzonej wokół pni ziemi i chwastów. Jednostkę obmiaru stanowi 1szt. pnia drzewa bez względu na grubość oraz wiek odrostów. b) Przycinanie gałęzi drzew Obejmuje usunięcie lub skrócenie gałęzi drzew oraz cięcia formujące właściwy pokrój nasadzeń drzew do wysokości 5m, wchodzących w kolizje z obiektami budowlanymi lub urządzeniami technicznymi m.in. latarniami, liniami napowietrznymi, pionowymi znakami drogowymi oraz usunięciu gałęzi kolidujących ze skrajnią drogową, chodnika lub ścieżki rowerowej, w tym również usunięcie odrostów. Jednostkę obmiaru stanowi 1 szt. pnia drzewa bez względu na grubość. c) Wygałęzianie drzew Obejmuje cięcia pielęgnacyjne, korygujące, formujące, prześwietlające, sanitarne oraz techniczne w koronach drzew, w tym również usunięcie odrostów. Jednostkę obmiaru stanowi 1szt. pnia drzewa zakwalifikowana na podstawie średnicy na wysokości 1,3m mierzonej od poziomu gruntu do właściwej klasy grubości: 8-20cm, 21-40cm, 41-60cm, 61-80cm, powyżej 80cm. d) Cięcie formujące drzew szpalerowych Obejmuje cięcia formujące kształt koron drzew szpalerowych. Dotyczy drzew o wysokości do 6m, o średniej powierzchni cięcia 35m2. W pozycji tej należy również uwzględnić usunięcie odrostów korzeniowych i pniowych z drzewa oraz suchych gałęzi i konarów – jeżeli takie występują. Jednostkę obmiaru stanowi 1 szt. pnia drzewa bez względu na jego grubość. Ad. 3) Wycinka drzew. Obejmuje zabezpieczenie miejsca wycinki, ścięcie drzewa, frezowanie pniaka na głębokość 30cm poniżej powierzchni gruntu, zwiezienie drewna na miejsce wskazane przez Zamawiającego z ułożeniem w stosy, zrębkowanie oraz utylizację gałęzi, uprzątnięcie terenu. Technika wycinki drzewa zależna jest od warunków terenowych. W zależności od sytuacji może być prowadzona z ziemi bądź z użyciem podnośnika balkonowego o wysięgu dostosowanym do potrzeb lub metodami alpinistycznymi. Teren po wycince należy całkowicie uprzątnąć najpóźniej następnego dnia kalendarzowego licząc od dnia wykonania pracy. Do czasu uprzątnięcia odpady mogą zostać złożone wyłącznie w miejscach, w których nie będą stanowić utrudnienia komunikacji bądź stanowić zagrożenia. Po stronie Wykonawcy leży zapewnienie na czas realizacji prac tymczasowej organizacji ruchu oraz poniesienie kosztów związanych z wyłączeniem zasilania w liniach energetycznych. W cenie usługi należy uwzględnić koszt utylizacji odpadów. Drewno należy zwieźć w dniu wykonywania pracy. Należy przyjąć średnią odległość do miejsca wskazanego przez Zamawiającego - 10km. Jednostkę obmiaru stanowi 1szt. pnia drzewa zakwalifikowana na podstawie średnicy na wys. 1,3m mierzonej od poziomu gruntu do właściwej klasy grubości: do 7cm, 8-20cm, 21-40cm, 41-60cm, 61-80cm, powyżej 80cm lub m2 zwartych samosiewów o średnicy pnia do 7cm. a) frezowanie pni po ściętych drzewach Obejmuje frezowanie pnia po ściętym drzewie na głębokość 30 cm poniżej powierzchni gruntu, wywiezieniu i zasypaniu dołów wraz z zagęszczeniem ( nie dopuszcza się powierzchniowego sfrezowania pnia a następnie przysypanie ziemią w celu ukrycia wadliwego wykonania robót) Teren po wykonanych robotach należy bezwzględnie uporządkować. W cenie usługi należy uwzględnić koszt utylizacji odpadów. Jednostkę obmiaru stanowi 1 cm ² obwodu pnia niezależnie od gatunku drzewa i miejsca, w którym rosło drzewo. b) karczowanie pni Obejmuje usunięcie pni i korzeni po ściętym drzewie na głębokość min. 60cm poniżej powierzchni gruntu, wypełnienie dołu po wykarczowanym pniu ziemią urodzajną i jej zagęszczenie oraz uprzątnięcie terenu. Prace należy przeprowadzać z zachowaniem zasad szczególnego bezpieczeństwa z uwagi na możliwość występowania podziemnych sieci uzbrojenia technicznego. W cenie usługi należy uwzględnić koszt utylizacji odpadów. Jednostkę obmiaru stanowi 1szt. usuniętej karpy drzewa niezależnie od jego gatunku, wielkości i miejsca, w którym rosło. c) zrębkowanie gałęzi Obejmuje zrębkowanie gałęzi oraz ich utylizację. W cenie usługi należy uwzględnić koszt utylizacji odpadów. Jednostkę obmiaru stanowi 1mp gałęzi. d) wykonywanie prac w drzewostanie w trybie awaryjnym /interwencyjnym/ Obejmuje prace związane z usunięciem bezpośredniego zagrożenia dla ludzi lub mienia albo utrudnień w komunikacji ze strony niebezpiecznych drzew. Pozycja dotyczyć może usunięcia zagrożeń związanych z wiatrołomami lub wywrotami, wyłamanymi konarami lub pękniętymi częściami drzew, itp. w zakresie i rozmiarze warunkującym likwidację zagrożenia. Prace w trybie awaryjnym podjęte muszą zostać nie później niż w ciągu 1 godziny od zgłoszenia przez Zamawiającego. Interwencja następuje po telefonicznym zgłoszeniu przedstawiciela Zamawiającego i dotyczy sytuacji nieprzewidzianych. Jednostkę obmiaru stanowi 1 interwencja. Sposób rozliczenia: stawka za interwencję + stawka pozycji cennikowej według rodzaju prac, które należy wykonać w celu likwidacji zagrożenia (np. wycinka, wygałęzianie, zrębkowanie gałęzi itp.) e) usuwanie krzewów i żywopłotów Zakres prac obejmuje: - oznaczenie i zabezpieczenie miejsc prac w sposób wykluczający dostęp osób trzecich, w odległości nie mniejszej niż strefa bezpieczeństwa określona dla danej kategorii i technologii pracy, - usunięcie 1m² powierzchni zakrzewionej wraz z usunięciem systemu korzeniowego na głębokość 15cm poniżej poziomu gruntu, - zasypanie dołu ziemią urodzajną, wyrównaniu powierzchni gruntu i oczyszczeniu terenu, posianiu trawy (2 dkg/m²) w przypadku usuwania krzewu z istniejącego terenu zieleni (zieleńca) i uwałowaniu lub uzupełnieniu warstwy kory, prace te muszą zostać wykonane w tym samym dniu co usunięcie krzewów, - wywóz odpadów organicznych – na bieżąco, niezwłocznie po zakończeniu prac w danym dniu, nie później niż do godz. 6:00 następnego dnia. f) ręczne przesadzanie drzew nie wymagających decyzji administracyjnej Zakres prac obejmuje: - posadzenie lub przesadzenie drzewa w wieku do 10 lat (dostarczonego przez Wykonawcę), - wykopanie wskazanego przez Zamawiającego drzewa wraz z bryłą korzeniową, - przygotowanie rośliny do transportu (zabezpieczenie bryły korzeniowej przed rozpadem i wysychaniem, zabezpieczenie pędów przed rozłamaniem, ewentualne przycięcie pędów itd.), - zasypanie powstałego dołu ziemią urodzajną (do powierzchni gruntu) - te prace muszą zostać wykonane w tym samym dniu co wykopanie drzewa, - uprzątanie terenu prac i wywóz odpadów organicznych - na bieżąco, niezwłocznie po zakończeniu prac w danym dniu, nie później niż do godz. 6.00 następnego dnia. UWAGA!!! - drzewa muszą być posadzone tego samego dnia, którego zostały wykopane. Jednostkę obmiaru stanowi 1szt. przesadzonego drzewa. Ad. 4) roboty dodatkowe związane z pracami utrzymaniowymi w drzewostanie a) ściółkowanie zrębkami drzewnymi 1m2 powierzchni – polega na zastosowaniu 5cm warstwy przekompostowanych zrębek drzewnych na 1m2, b) zastosowanie włókniny ogrodniczej (min. 94 g/m2) – polega na użyciu 1m2 włókniny ogrodniczej, przymocowanej do podłoża metalowymi szpilkami do mocowania agrowłókniny, chroniącej przed rozwojem chwastów, 4. Warunki realizacji zamówienia: 1. Dyspozycyjność w zakresie wykonywania usług w godzinach 7.00-16.00, ale również poza godzinami pracy Urzędu Miasta Zgierza, 2. Wykonywanie zleceń Zamawiającego w terminie każdorazowo wskazanym przez Zamawiającego w zleceniu lecz nie później niż 21 dni od chwili przekazania zlecenia, o ile warunki odnoszące się do poszczególnych rodzajów usług nie stanowią inaczej, 3. Właściwe zabezpieczenie terenu robót, 4. Wykonanie projektu organizacji ruchu i uzyskanie zezwolenia na zajęcie pasa drogowego, 5. Wykonywanie na każde polecenie Zamawiającego dokumentacji fotograficznej (w formie elektronicznej) oraz przesłanie jej na wskazany e-mail, 6. Wszelkie utrudnienia oraz możliwe koszty związane z ewentualnymi kolizjami z liniami napowietrznymi (także z wyłączeniem energii w przewodach energetycznych) oraz zmianami organizacji ruchu ponosi Wykonawca, 7. Możliwość wykorzystania technik alpinistycznych oraz podnośnika przy pracach związanych z drzewami, 8. Doprowadzenie obszaru robót do stanu pierwotnego, 9. Obowiązkowe przesyłanie przez Wykonawcę (na wskazany e-mail) w każdy piątek do godziny 14.00 raportów tygodniowych (tydzień liczony jako 7 dni), z wykonanych czynności w ramach poszczególnych zleceń, 10. Obowiązkowe niezwłoczne (do 24 godzin) przesyłanie przez Wykonawcę (na wskazany e-mail) pisemnego powiadomienia Zamawiającego o wykonaniu prac zleconych w trybie interwencyjnym (do raportu Wykonawca załącza zdjęcia dokumentujące wykonane prace), 11. Obowiązkowe sporządzanie oraz pisemne przesłanie przez Wykonawcę (na wskazany e-mail) Zamawiającemu, w formie protokołu przekazania-odebrania nasadzeń, wykazu: a) Nasadzeń, wskazanych przez Zamawiającego, a przekazywanych Wykonawcy do pielęgnacji, b) Nasadzeń, odbieranych przez Zamawiającego po zakończeniu pielęgnacji, w terminie wskazanym przez Zamawiającego,(ponadto zostaną przeprowadzone oględziny terenowe, w celu sprawdzenia stanu nasadzeń, w terminie wskazanym przez Zamawiającego). 12. Na każde wezwanie Zamawiającego Wykonawca jest zobowiązany przewieźć inspektora GMZ z siedziby Zamawiającego na teren wykonywania prac własnym transportem - w celu oceny prawidłowości wykonywania robót. 5. Ogólne warunki realizacji zamówienia: 1) Termin realizacji zamówienia od dnia podpisania umowy do 31 grudnia 2019 roku. 2) Podstawą rozliczenia przedmiotowych robót będzie rzeczywiste wykonanie rzeczowo – ilościowe przyjęte protokołem odbiorczym prac przez Zamawiającego. Protokół odbioru winien zawierać obmiary robót z potwierdzeniem: ilości robót, miejsca realizacji i należytego ich wykonania. 3) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy dysponują osobami zdolnymi do realizacji zamówienia: a) co najmniej jedna osobą pełniącą nadzór i kierującą wykonywanymi pracami, która posiada wyższe wykształcenie ogrodnicze i co najmniej 3 – letni staż pracy w wykonywaniu usług ogrodniczych lub która posiada wykształcenie średnie ogrodnicze i co najmniej 5 –letni staż pracy w wykonywaniu usług ogrodniczych, b) co najmniej dwiema osobami do wykonywania cięć pielęgnacyjnych drzew, które ukończyły co najmniej kurs II stopnia pielęgnacji drzew, c) co najmniej jedną osobą do wykonywania cięć pielęgnacyjnych drzew, która ukończyła kurs III stopnia pielęgnacji drzew i posiada uprawnienia alpinistyczne. 4) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy dysponują odpowiednimi urządzeniami technicznymi do wykonania zamówienia: a) minimum 1 podnośnikiem koszowym o wysięgu o minimalnej wysokości 18 m, b) minimum 1 rębakiem mechanicznym o średnicy cięcia co najmniej 30 cm, c) minimum 1 frezem do karpin, o głębokości frezowania co najmniej 30 cm, d) minimum 2 piły łańcuchowe, e) minimum 1 piła łańcuchowa na wysięgniku, f) minimum 1 ciągnikiem rolniczym z przyczepą lub samochodem ciężarowym o ładowności 3,5 t, g) minimum 1 samochodem dostawczym ze skrzynią otwarta o dopuszczalnej masie całkowitej nie przekraczającej 3,5 t. Uwaga: 1.Wynagrodzenie Wykonawcy zostanie obliczone w oparciu o faktycznie wykonane prace i stawkę jednostkową określoną w przedmiarze prac. 2. Ilości z kolumny 4 formularza cenowego w czasie trwania zamówienia mogą ulec zmianie w zależności od potrzeb Zamawiającego w ramach ustalonej kwoty. 3. Na okres realizacji zamówienia wymagane jest, aby Wykonawca zatrudniał na umowę o pracę osoby wykonujące czynności w zakresie utrzymania terenów zielonych

II.5) Główny kod CPV: 77211500-7
Dodatkowe kody CPV:


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Tak
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Zamawiający przewiduje udzielanie zamówień polegających na powtórzeniu podobnych usług, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 prawa zamówień publicznych w zakresie: do wartości 100.000,00 zł., i na warunkach – odpowiednio: - przez Wykonawcę niepodlegającego wykluczeniu; - przez Wykonawcę spełniającego, odpowiednio i proporcjonalnie do charakteru i rozmiaru zamówienia, warunki udziału w postępowaniu; - z zachowaniem, odpowiednio i proporcjonalnie do charakteru i rozmiaru zamówienia, warunków umowy, jak w postępowaniu o udzielenie zamówienia podstawowego.
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 2019-12-31

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: W postępowaniu mogą brać udział Wykonawcy, którzy: - wykonali (zakończyli wykonanie), a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonują, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie – co najmniej 1 usługę o wartości minimum 100.000,00 zł, odpowiadającą swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia („związane z przedmiotem zamówienia”), tj. pielęgnacja i wycinka drzew, potwierdzone dowodami określającymi, że te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie. UWAGA: Wartości wymagane, występujące w dokumentach potwierdzających spełnianie warunku udziału w postępowaniu wyrażone w walutach obcych będą przeliczane na polski złoty wg średniego kursu określonego przez NBP (Tabela A kursów średnich walut obcych) tego środka płatniczego w dniu zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych. Jeżeli w tym dniu NBP nie opublikuje informacji o średnim kursie walut - Zamawiający dokona odpowiednio przeliczeń wg średniego kursu z pierwszego kolejnego dnia, w którym ta publikacja nastąpi; - dysponują następującymi narzędziami, wyposażeniem zakładu lub urządzeniami technicznymi dostępnymi Wykonawcy usług w celu wykonania zamówienia publicznego, w szczególności: - minimum 1 podnośnikiem koszowym o wysięgu o minimalnej wysokości 18 m, - minimum 1 rębakiem mechanicznym o średnicy cięcia co najmniej 30 cm, - minimum 1 frezem do karpin, o głębokości frezowania co najmniej 30 cm, - minimum 2 piłami łańcuchowymi, - minimum 1 piłą łańcuchową na wysięgniku, - minimum 1 ciągnikiem rolniczym z przyczepą lub samochodem ciężarowym o ładowności min. 3,5 t, - minimum 1 samochodem dostawczym ze skrzynią otwartą o dopuszczalnej masie całkowitej nie przekraczającej 3,5 t. - dysponują osobami, skierowanymi przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnymi za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, tj.: - co najmniej jedną osobą pełniącą nadzór i kierującą wykonywanymi pracami, która posiada wyższe wykształcenie ogrodnicze i co najmniej 3-letni staż pracy w wykonywaniu usług ogrodniczych lub która posiada wykształcenie średnie ogrodnicze i co najmniej 5-letni staż pracy w wykonywaniu usług ogrodniczych, - co najmniej dwiema osobami do wykonywania cięć pielęgnacyjnych drzew, które ukończyły co najmniej kurs II stopnia pielęgnacji drzew, - co najmniej jedną osobą do wykonywania cięć pielęgnacyjnych drzew, która ukończyła kurs III stopnia pielęgnacji drzew i posiada uprawnienia alpinistyczne.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Tak
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)



Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 5 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 6 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 7 ustawy Pzp)

III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
- odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 PZP. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast ww. dokumentu składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości;
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
- Wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, „czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie”. Dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez Podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. dotyczy usług odpowiadających swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia („związanych z przedmiotem zamówienia”), tj. pielęgnacja i wycinka drzew; - Wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu lub urządzeń technicznych dostępnych Wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami; - Wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
-Oświadczenie Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu; - PEŁNOMOCNICTWO do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia – w szczególności – do podpisania oferty wraz z załącznikami – o ile nie wynika ono z innych dokumentów załączonych przez Wykonawcę - złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza, - DOWÓD, w szczególności ZOBOWIĄZANIE INNYCH PODMIOTÓW do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów, jeśli Wykonawca polega na tych zasobach.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
Wadium w wysokości: 5.000,00 PLN. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy: Bank Spółdzielczy w Zgierzu 74 8783 0004 0017 2303 2000 0108. Wadium wnoszone w innej formie należy złożyć w kasie, pokój nr 014, Urząd Miasta Zgierza, plac Jana Pawła II 16, 95-100 Zgierz.

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Nie
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Nie
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
Nie

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
Cena 60,00
Okres gwarancji (24 lub 36 miesięcy) 10,00
Wysokość kar umownych 10,00
Zatrudnienie min. 1 osoby niepełnosprawnej lub bezrobotnej 10,00
Termin płatności (25 lub 30 dni ) 10,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Każdorazowa zmiana umowy wymaga zachowania formy pisemnej pod rygorem nieważności. 2. W sprawach nie uregulowanych niniejszą umową mają zastosowanie przepisy Prawa zamówień publicznych oraz Kodeksu cywilnego. 3. W przypadku sporu właściwym do rozpoznania sprawy będzie sąd właściwy dla siedziby Zamawiającego.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2019-02-07, godzina: 13:45,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):

Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> Oferta powinna być sporządzona w języku polskim
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: 2019-03-07 okres w dniach: (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
Osobami uprawnionymi do porozumiewania się z Wykonawcami są: w sprawach merytorycznych: 1) Mirosława Sobolewska, gł. specjalista, pok. nr 207, tel.: (42) 714-31-38, 2) Adam Kwiatkowski, zastępca naczelnika, pok. nr 209, tel.: (42)714-32-70.; w sprawach proceduralnych: 1) Ewa Stasiak, gł. specjalista pok. 219, tel.: (42) 714-32-00, 2) Lech Dąbski, naczelnik, pok. 219, tel.: (42) 714-31-64 oraz 3) Agnieszka Sobczak, inspektor, pok. 220, tel.: (42) 714-32-34. Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzi się z zachowaniem formy pisemnej. Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. – Prawo pocztowe Dz. U. z 2012 r. poz. 1529 oraz z 2015 r. poz. 1830), osobiście, za pośrednictwem posłańca, faksu lub przy użyciu środków komunikacji elektronicznej w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. z 2013 r. poz. 1422, z 2015 r. poz. 1844 oraz z 2016 r. poz. 147 i 615). Jeżeli Zamawiający lub Wykonawca przekazują oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje za pośrednictwem faksu lub przy użyciu środków komunikacji elektronicznej w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną, każda ze Stron na żądanie drugiej Strony niezwłocznie potwierdza fakt ich otrzymania.
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH






NAJNOWSZE ZLECENIE
Szukam partnera na sex-spotkanie- Poddębice
  • Lokalizacja zleceniałódzkie
  • Data dodania21-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Szukam partnera na sex-spotkanie. Jestem kobietą. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI