Dostawa maszyn służących do utrzymania i pielęgnacji urządzeń melioracyjnych

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Dostawa maszyn służących do utrzymania i pielęgnacji urządzeń melioracyjnych
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoTrzebownisko
  • WojewództwoPodkarpackie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoInny
  • Termin składania wniosków2018-10-03
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyRejonowy Związek Spółek Wodnych w Rzeszowie z/s Trzebownisko
  • Data publikacji ogłoszenia2018-09-25
  • Numer ogłoszenia621255-N-2018
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 621255-N-2018 z dnia 2018-09-25 r.

Rejonowy Związek Spółek Wodnych w Rzeszowie z/s Trzebownisko: Dostawa maszyn służących do utrzymania i pielęgnacji urządzeń melioracyjnych
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Tak

Nazwa projektu lub programu
Zamówienie realizowane w ramach: operacje typu: „Inwestycje zapobiegające zniszczeniu potencjału produkcji rolnej” w ramach poddziałania „Wsparcie inwestycji w środki zapobiegawcze, których celem jest ograniczenie skutków prawdopodobnych klęsk żywiołowych, niekorzystnych zjawisk klimatycznych i katastrof” objętego Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020, z udziałem środków Europejskiego Funduszu Rolnego na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich.
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Rejonowy Związek Spółek Wodnych w Rzeszowie z/s Trzebownisko, krajowy numer identyfikacyjny 000763962, ul. Trzebownisko   989 , 36-001  Trzebownisko, woj. podkarpackie, państwo Polska, tel. +48 17 7722612, 692 753 385, e-mail rzswtrzebownisko@wp.pl, rzswtrzebownisko@wp.pl, faks .
Adres strony internetowej (URL): www.rzsw-rzeszow.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny (proszę określić):
Rejonowy Związek Spółek Wodnych w Rzeszowie z siedzibą w Trzebownisko
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
www.rzsw-rzeszow.pl

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
www.rzsw-rzeszow.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012r. - Prawo pocztowe (Dz. U. poz. 1529 oraz z 2015r. poz. 1830), osobiście lub za pośrednictwem posłańca lub kuriera.
Adres:
REJONOWY ZWIĄZEK SPÓŁEK WODNYCH W RZESZOWIE z siedzibą TRZEBOWNISKO 989, 36-001 Trzebownisko

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa maszyn służących do utrzymania i pielęgnacji urządzeń melioracyjnych
Numer referencyjny: ZSW-271-1-2018
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1. Przedmiotem zamówienia jest zakup maszyn służących do utrzymania i pielęgnacji urządzeń melioracyjnych takich jak rowy melioracyjne, przepusty, studzienki, drenaże zabezpieczające gospodarstwa rolne przed zalaniem, podtopieniem lub nadmiernym uwilgoceniem spowodowanym przez powódź lub deszcz nawalny. 2. Zamówienie realizowane w ramach: operacje typu: „Inwestycje zapobiegające zniszczeniu potencjału produkcji rolnej” w ramach poddziałania „Wsparcie inwestycji w środki zapobiegawcze, których celem jest ograniczenie skutków prawdopodobnych klęsk żywiołowych, niekorzystnych zjawisk klimatycznych i katastrof” objętego Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020, z udziałem środków Europejskiego Funduszu Rolnego na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich. 3. Zamówienie zostało podzielone na 2 niżej opisane części, które obejmują dostawę niżej opisanych maszyn i urządzeń: 3.1 Część 1: Przedmiot zamówienia obejmuję dostawę niżej wymienionych maszyn: a) Ciągnik rolniczy o mocy 100-150 KM – 1 szt. Ciągnik rolniczy fabrycznie nowy rok produkcji 2018 rok DANE TECHNICZNE: Silnik: Silnik wysokoprężny z wtryskiem Common Rail, turbosprężarka i technologia oczyszczania spalin SCR y z normą emisji UE : min: TIER IVB, Moc znamionowa bez systemu zarządzania mocą 100- 150KM System zarządzania mocą silnika umożliwiający chwilowy wzrost mocy silnika Zbiornik paliwa min. 210l. zbiornik AdBlue min 39l. Pojemność: min 6 700cm3 z turbosprężarka, 6 cylindry, wtrysk paliwa Cormmon rail, Skrzynia biegów: 4-biegowa przekładnia typu POWERSHIFT 16x16 , maksymalna prędkość jazdy min. 40 km/h. Rewers elektrohydrauliczny Hamulce zasadnicze załączane hydraulicznie, mokre, wielotarczowe, samonastawne Przednia oś: Klasy 3 z elektrohydrauliczną blokada mechanizmu różnicowego Min. promień skrętu max 4,6m Tylna oś Kołnierzowa Hydraulika: Pompa o zmiennym wydatku min 113 l/min do wspomagania zaworów zewnętrznego układu hydraulicznego, TUZ kat II/III,. Max ciśnienie min. 210 bar. Siłowniki tylnego TUZ min. 90mm Maks. Udźwig min 7000 kg Udźwig wg OECD w odległości 610 mm min 4 700 kg Układ elektronicznego sterowania podnośnikiem z amortyzacją 4 MECHANICZNE ZAWORY HYDRAULIKI ZEWNĘTRZNEJ WOM: Bezpośredni napęd przenoszony z koła zamachowego silnika. Prędkości wałka: 540 / 540Eco / 1000. Funkcja Auto WOM Kabina: Kabina amortyzowana, duża powierzchnia szyb, czterosłupkowa, dach o poszerzonej widoczności, homologowana na 2 osoby Klimatyzacja: Pakiet oświetlenia roboczego min: 8X LED: 4 LAMPY LED z przodu dachu + 4 LAMPY Wymiary: Przybliżona masa transportowa, standardowa min. 5 000kg Dopuszczalna masa całkowita min. 9500kg Wysokość całkowita max. 3040mm Rozstaw osi standard min. 2600mm Wyposażenie: - wolny spływ - alternator min. 120a - akumulator min 140ah z odłącznikiem elektronicznym - przyciski sterujące tuz i wom na tylnym błotniku - hamulec pneumatyczny przyczepy dwuobwodowa - os przednia. napędzana, - zawór hydrauliczny powrotu niskiego ciśnienia - górny zaczep transportowy automatyczny + dolny zaczep rolniczy - fotel pneumatyczny operatora - radio + głośniki - klimatyzacja - 1 lampy ostrzegawcze - lusterka teleskopowe - mechaniczne stabilizatory tylnego tuz - przedni tuz - obciążnik na przedni tuz min 800kg. - obciążniki kół tylnych min 6x45kg - przedni TUZ, Przedni WOM Koszt przeglądów okresowych do 1500 mth (przewidywana ilość mth rocznie - 500) włącznie obejmujący dojazd, robociznę i materiały po stronie Wykonawcy. Koła 480/65R28 600/65R38 b) Kosiarka bijakowa wysięgnikowa o zasięgu 6-7 m – 1 szt. Parametry maszyny - montaż na trzypunktowy układ zawieszenia - całkowity zasięg 6-7m - maksymalny zasięg do góry min. 6,1m - głowica kosząca o szerokości roboczej min.1,2m. - ramię jest przystosowane do montażu innych głowic roboczych tj.: głowica do krzaków, piła, głowica do pogłębiania rowów. - masa z głowicą max 1250kg - minimalna masa ciągnika min 3600kg - pojemność zbiornika oleju min. 160l - WOM 540 obr/min - pompa hydrauliczna o wydajności 110l – 130l - silnik hydrauliczny o mocy min 52KM na wałku roboczym - sterowanie – elastyczne linki - zbiornik oleju hydraulicznego stalowy dwustronnie cynkowany lub z włókna szklanego - dwa kierunki koszenia – obroty wałka roboczego (lewo, prawo) - funkcja pływania (głowica dostosowuje swoje położenie do ukształtowania terenu - noże typu Y zamontowane na szeklach min szt. 36 - zabezpieczenie hydrauliczne przed najechaniem na przeszkodę - stabilizatory - chłodnica układu hydraulicznego - wał napędowy Cardana - certyfikat „CE” - tylny zderzak ze światłami zespolonymi c) Rębak o maksymalnej średnicy materiału 100-200 mm – 1 szt. Parametry maszyny - max. średnica materiału 100-200 mm - moc ciągnika minimalna: 50-165 KM moc optymalna ( osiągnięcie optimum wydajności) 100 - 120 KM - wielkość zrębków zależna od ustawienia odległości ostrza od przeciw ostrza - napęd WOM 540 lub 1000 obr/ min - masa min 600 kg - wydajność min 10- metrów przestrzennych na godzinę - aparat tnący Noże(4) + przeciw noże - materiał z którego wykonane są noże: stal szybkotnąca - wbudowana własna pompa hydrauliczna oraz zbiornika rębaka - układ elektro-hydrauliczny który zapobiega przeciążeniu pracującej maszyny oraz ciągnika napędzającego rębak d) Przyczepa rolnicza 5-8 t – 1 szt. Parametry maszyny - ładowność: 5-8 t - dopuszczalna masa całkowita: min 9600kg - masa własna min 2550kg - pojemność ładunkowa min 9,8m3 - powierzchnia ładunkowa: min 9,8m2 - długość skrzyni ładunkowej wewnątrz min.4400mm - wysokość ścian skrzyni ładunkowej min 1200mm System wywrotu trójstronny Cylinder teleskopowy (skok/zapotrzebowanie oleju/ciśnienie) Wyposażenie - skrzynia ładunkowa z wahadłowym uniwersalnym systemem otwierania ścian - system wywrotu trzystronnego skrzyni - wybór kierunku wywrotu za pomocą dwóch sworzni - centralne ryglowanie przy podłodze ścian bocznych i ściany tylnej - zawieszenie tandem - dyszel uniwersalny sztywny do łączenia z dolnym lub górnym zaczepem ciągnika - hydrauliczna podpora dyszla - instalacja hamulcowa pneumatyczna dwuprzewodowa lub jednoprzewodowa - postojowy hamulec ręczny z korbą - instalacja oświetlenia 12V z tylnym gniazdem elektrycznym - instalacja hydrauliczna wywrotu z automatycznym zaworem odcinającym, ograniczającym wywroty - błotniki kół tylnych - tylne wyjścia hydrauliki i hamulców do drugiej przyczepy - koło zapasowe z wspornikiem - koła z ogumieniem 400/60 – 15,5 lub 315/60R22,5 - zaczep tylny 3.2 Część 2: Przedmiot zamówienia obejmuję dostawę niżej wymienionych maszyn: a) Kosa spalinowa 2.0 kW (2,7 KM) z osprzętem do traw miękkich, twardych, odrostu drobnych krzaków – 10 szt. Dane techniczne - moc kW/KM min 2/2,7 - standardowe narzędzie tnące głowica żyłkowa - pojemność skokowa cm³ min 41 - ciężar kg max.8,6 - średnica cięcia mm min. 470 - zawartość zbiornika l min 0,75 - długość całkowita cm min.168 b) Pilarka łańcuchowa 1,5 kW (2,0 PS) – 5 szt. Dane techniczne - moc kW/KM min 1,5/2 - pojemność skokowa cm³ min. 31 - ciężar kg max.4,4 - podziałka piły łańcuchowej 3/8 " P - poziom mocy akustycznej dB(A) max 114 - wartość drgań strona lewa / prawa/s2 3,5/3 4. Warunki realizacji zamówienia na obydwie części określone zostały w istotnych postanowieniach umowy (odrębnych dla każdej części), stanowiących zał. nr 4a i 4b do SIWZ. 5. UWAGA! W niniejszej SIWZ, określone w opisie przedmiotu zamówienia typy maszyn/urządzeń/sprzętu podano dla wyznaczenia standardu technicznego. Wykonawcy przysługuje prawo ich zastąpienia Przez maszyny/urządzenia/sprzęt, o co najmniej równoważnych parametrach technicznych pod warunkiem osiągnięcia założonych standardów technicznych. Wykonawca proponujący maszyny/urządzenia/sprzęt zamienny odpowiedzialny jest za sprawdzenie możliwości ich zastosowania w realizacji przedmiotu zamówienia pod każdym względem (w tym np.: właściwości, wymiarów, ciężaru i sposobu transportu). Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne jest obowiązany wykazać spełnianie wymagań określonych przez Zamawiającego zgodnie z dyspozycją art. 30 ust. 5 ustawy Pzp.

II.5) Główny kod CPV: 16000000-5
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
34223000-6
29370000-3
16310000-1
43312200-5
16310000-1
43812000-8


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach: 60
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:
Okres w miesiącach Okres w dniach Data rozpoczęcia Data zakończenia
60

II.9) Informacje dodatkowe: Termin zakończenia: a) dla części I – 60 dni od dnia podpisania umowy b) dla części II – 30 dni od dnia podpisania umowy
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający nie stawia warunków w tym zakresie.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie stawia warunków w tym zakresie.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Zamawiający nie stawia warunków w tym zakresie.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Nie Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
OŚWIADCZENIE WYMAGANE OD WSZYSTKICH WYKONAWCÓW, które ma złożyć każdy Wykonawca w terminie 3 dni, od dnia upublicznienia na stronie internetowej Zamawiającego – wykazu złożonych ofert: Oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej - załącznik nr 3 do SIWZ
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
Nie dotyczy
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
Nie dotyczy
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
Nie dotyczy
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
1. OFERTA, na formularzu ofertowym, wypełniona i podpisana przez Wykonawcę, o treści zgodnej z określoną we wzorze stanowiącym zał. nr 1 do SIWZ. 2. Pełnomocnictwo złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie, (W przypadku podpisywania oferty przez osoby nie wymienione w odpisie z właściwego rejestru –pełnomocnictwo do podpisania oferty lub podpisania oferty i zawarcia umowy).
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
1. Każda składana oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: - dla części I – 6 000,00 zł (słownie: sześć tysięcy złotych 00/100). - dla części II - 500,00 zł (słownie: pięćset złotych 00/100). 2. Wadium może być wnoszone w następujących formach: - pieniądzu (wyłącznie przelewem na rachunek bankowy zamawiającego), - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 3. Wadium wnoszone w formie pieniądza należy wpłacić na konto zmawiającego: Nr 77 9191 0000 2001 0000 0130 0001 4. Wadium wnoszone w innej formie niż w pieniądzu należy złożyć w sekretariacie urzędu przy ulicy Załawie 6 B w odrębnej kopercie opisanej słowem „wadium”. 5. Termin wniesienia wadium w każdej formie: do dnia 03.10.2018 r. do godz. 1000. 6. W przypadku wniesienia wadium w formie pieniądza za termin wniesienia wadium przyjmuje się datę uznania na rachunku zamawiającego ! 7. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium według zasad określonych w art. 46 ust. 1 ustawy Pzp. 8. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 9. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3 a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów, potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. UWAGA! W przypadku składnia wadium w innej formie niż pieniężna dokument powinien zawierać zapis, że istnieje możliwość zatrzymania wadium w przypadkach określonych Ustawą Pzp.

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:
Nie dotyczy
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Nie
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
Cena 60,00
Okres gwarancji 20,00
Czas reakcji serwisu 20,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Nie dotyczy
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Nie dotyczy
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Nie dotyczy
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Nie dotyczy
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Zmiana postanowień zawartej umowy, może nastąpić w granicach unormowania art. 144 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie, w formie aneksu, pod rygorem nieważności takiej zmiany. 2. Zamawiający, na podstawie art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, przewiduje możliwość wprowadzenia następujących zmian w umowie: 1) parametrów technicznych przedmiotu zamówienia - w przypadku, gdy z przyczyn technicznych (w szczególności zakończenia produkcji lub niedostępności na rynku urządzenia zaoferowanego w ofercie) konieczne jest dokonanie zmiany, np. rodzaju/modelu/typu, a parametry te będą nie gorsze niż parametry zaproponowanego w ofercie urządzenia; 2) działania siły wyższej rozumianej jako zdarzenie zewnętrzne, niemożliwe do przewidzenia i niemożliwe do zapobieżenia mającej bezpośredni wpływ na terminowość wykonywania przedmiotu umowy. 3. Zmiany istotne treści umowy wymagają zgody obydwu stron i formy pisemnej w postaci aneksu pod rygorem nieważności. 4. Warunkiem wprowadzenia istotnych zmian w umowie jest pisemny wniosek o zmianę umowy (zawarcie aneksu) złożony przez Wykonawcę. 5. Wykonawca zobowiązany jest wykazać zaistnienie w/w okoliczności poprzez przedłożenie stosownych ekspertyz, opinii, itp. 6. Podpisanie aneksu do umowy powinno być poprzedzone, pod rygorem nieważności, sporządzeniem protokołu konieczności zawierającego uzasadnienie.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
1) Zgodnie z art. 8 ust. 3 ustawy Pzp, nie ujawnia się informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa, w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, jeżeli Wykonawca, nie później niż w terminie składania ofert, w sposób nie budzący wątpliwości zastrzegł, że nie mogą one być udostępnione oraz wykazał, załączając stosowne wyjaśnienia, iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnice. 2) Nie złożenie przez Wykonawcę oświadczenia, oraz brak wykazania, iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnice przedsiębiorstwa skutkuje odtajnieniem informacji o których mowa wyżej. 3) Wszelkie informacje stanowiące tajemnice przedsiębiorstwa w rozumieniu ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2003 r., Nr 153, poz. 1503 ze zm.), które Wykonawca zamierza zastrzec jako tajemnice przedsiębiorstwa, winny być załączone do oferty w osobnym opakowaniu, w sposób umożliwiający łatwe od niej odłączenie i opatrzone napisem: „Informacje stanowiące tajemnice przedsiębiorstwa – nie udostępniać” z zachowaniem kolejności numerowania stron oferty. 4) Wykonawca nie może zastrzec informacji o których mowa w art. 86 ust. 4 ustawy Pzp.
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2018-10-03, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> PL
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1 Nazwa: Ciągnik rolniczy o mocy 100-150 KM, Kosiarka bijakowa wysięgnikowa o zasięgu 6-7 m, Rębak o maksymalnej średnicy materiału 100-200 mm, Przyczepa rolnicza 5-8 t
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiot zamówienia obejmuję dostawę niżej wymienionych maszyn: a) Ciągnik rolniczy o mocy 100-150 KM – 1 szt. Ciągnik rolniczy fabrycznie nowy rok produkcji 2018 rok DANE TECHNICZNE: Silnik: Silnik wysokoprężny z wtryskiem Common Rail, turbosprężarka i technologia oczyszczania spalin SCR y z normą emisji UE : min: TIER IVB, Moc znamionowa bez systemu zarządzania mocą 100- 150KM System zarządzania mocą silnika umożliwiający chwilowy wzrost mocy silnika Zbiornik paliwa min. 210l. zbiornik AdBlue min 39l. Pojemność: min 6 700cm3 z turbosprężarka, 6 cylindry, wtrysk paliwa Cormmon rail, Skrzynia biegów: 4-biegowa przekładnia typu POWERSHIFT 16x16 , maksymalna prędkość jazdy min. 40 km/h. Rewers elektrohydrauliczny Hamulce zasadnicze załączane hydraulicznie, mokre, wielotarczowe, samonastawne Przednia oś: Klasy 3 z elektrohydrauliczną blokada mechanizmu różnicowego Min. promień skrętu max 4,6m Tylna oś Kołnierzowa Hydraulika: Pompa o zmiennym wydatku min 113 l/min do wspomagania zaworów zewnętrznego układu hydraulicznego, TUZ kat II/III,. Max ciśnienie min. 210 bar. Siłowniki tylnego TUZ min. 90mm Maks. Udźwig min 7000 kg Udźwig wg OECD w odległości 610 mm min 4 700 kg Układ elektronicznego sterowania podnośnikiem z amortyzacją 4 MECHANICZNE ZAWORY HYDRAULIKI ZEWNĘTRZNEJ WOM: Bezpośredni napęd przenoszony z koła zamachowego silnika. Prędkości wałka: 540 / 540Eco / 1000. Funkcja Auto WOM Kabina: Kabina amortyzowana, duża powierzchnia szyb, czterosłupkowa, dach o poszerzonej widoczności, homologowana na 2 osoby Klimatyzacja: Pakiet oświetlenia roboczego min: 8X LED: 4 LAMPY LED z przodu dachu + 4 LAMPY Wymiary: Przybliżona masa transportowa, standardowa min. 5 000kg Dopuszczalna masa całkowita min. 9500kg Wysokość całkowita max. 3040mm Rozstaw osi standard min. 2600mm Wyposażenie: - wolny spływ - alternator min. 120a - akumulator min 140ah z odłącznikiem elektronicznym - przyciski sterujące tuz i wom na tylnym błotniku - hamulec pneumatyczny przyczepy dwuobwodowa - os przednia. napędzana, - zawór hydrauliczny powrotu niskiego ciśnienia - górny zaczep transportowy automatyczny + dolny zaczep rolniczy - fotel pneumatyczny operatora - radio + głośniki - klimatyzacja - 1 lampy ostrzegawcze - lusterka teleskopowe - mechaniczne stabilizatory tylnego tuz - przedni tuz - obciążnik na przedni tuz min 800kg. - obciążniki kół tylnych min 6x45kg - przedni TUZ, Przedni WOM Koszt przeglądów okresowych do 1500 mth (przewidywana ilość mth rocznie - 500) włącznie obejmujący dojazd, robociznę i materiały po stronie Wykonawcy. Koła 480/65R28 600/65R38 b) Kosiarka bijakowa wysięgnikowa o zasięgu 6-7 m – 1 szt. Parametry maszyny - montaż na trzypunktowy układ zawieszenia - całkowity zasięg 6-7m - maksymalny zasięg do góry min. 6,1m - głowica kosząca o szerokości roboczej min.1,2m. - ramię jest przystosowane do montażu innych głowic roboczych tj.: głowica do krzaków, piła, głowica do pogłębiania rowów. - masa z głowicą max 1250kg - minimalna masa ciągnika min 3600kg - pojemność zbiornika oleju min. 160l - WOM 540 obr/min - pompa hydrauliczna o wydajności 110l – 130l - silnik hydrauliczny o mocy min 52KM na wałku roboczym - sterowanie – elastyczne linki - zbiornik oleju hydraulicznego stalowy dwustronnie cynkowany lub z włókna szklanego - dwa kierunki koszenia – obroty wałka roboczego (lewo, prawo) - funkcja pływania (głowica dostosowuje swoje położenie do ukształtowania terenu - noże typu Y zamontowane na szeklach min szt. 36 - zabezpieczenie hydrauliczne przed najechaniem na przeszkodę - stabilizatory - chłodnica układu hydraulicznego - wał napędowy Cardana - certyfikat „CE” - tylny zderzak ze światłami zespolonymi c) Rębak o maksymalnej średnicy materiału 100-200 mm – 1 szt. Parametry maszyny - max. średnica materiału 100-200 mm - moc ciągnika minimalna: 50-165 KM moc optymalna ( osiągnięcie optimum wydajności) 100 - 120 KM - wielkość zrębków zależna od ustawienia odległości ostrza od przeciw ostrza - napęd WOM 540 lub 1000 obr/ min - masa min 600 kg - wydajność min 10- metrów przestrzennych na godzinę - aparat tnący Noże(4) + przeciw noże - materiał z którego wykonane są noże: stal szybkotnąca - wbudowana własna pompa hydrauliczna oraz zbiornika rębaka - układ elektro-hydrauliczny który zapobiega przeciążeniu pracującej maszyny oraz ciągnika napędzającego rębak d) Przyczepa rolnicza 5-8 t – 1 szt. Parametry maszyny - ładowność: 5-8 t - dopuszczalna masa całkowita: min 9600kg - masa własna min 2550kg - pojemność ładunkowa min 9,8m3 - powierzchnia ładunkowa: min 9,8m2 - długość skrzyni ładunkowej wewnątrz min.4400mm - wysokość ścian skrzyni ładunkowej min 1200mm System wywrotu trójstronny Cylinder teleskopowy (skok/zapotrzebowanie oleju/ciśnienie) Wyposażenie - skrzynia ładunkowa z wahadłowym uniwersalnym systemem otwierania ścian - system wywrotu trzystronnego skrzyni - wybór kierunku wywrotu za pomocą dwóch sworzni - centralne ryglowanie przy podłodze ścian bocznych i ściany tylnej - zawieszenie tandem - dyszel uniwersalny sztywny do łączenia z dolnym lub górnym zaczepem ciągnika - hydrauliczna podpora dyszla - instalacja hamulcowa pneumatyczna dwuprzewodowa lub jednoprzewodowa - postojowy hamulec ręczny z korbą - instalacja oświetlenia 12V z tylnym gniazdem elektrycznym - instalacja hydrauliczna wywrotu z automatycznym zaworem odcinającym, ograniczającym wywroty - błotniki kół tylnych - tylne wyjścia hydrauliki i hamulców do drugiej przyczepy - koło zapasowe z wspornikiem - koła z ogumieniem 400/60 – 15,5 lub 315/60R22,5 - zaczep tylny
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 16000000-5, 34223000-6, 29370000-3, 16310000-1, 43312200-5

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 60
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Okres gwarancji 20,00
Czas reakcji serwisu 20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2 Nazwa: Kosa spalinowa 2.0 kW (2,7 KM) z osprzętem do traw miękkich, twardych, odrostu drobnych krzaków ), Pilarka łańcuchowa 1,5 kW (2,0 PS)
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiot zamówienia obejmuję dostawę niżej wymienionych maszyn: a) Kosa spalinowa 2.0 kW (2,7 KM) z osprzętem do traw miękkich, twardych, odrostu drobnych krzaków – 10 szt. Dane techniczne - moc kW/KM min 2/2,7 - standardowe narzędzie tnące głowica żyłkowa - pojemność skokowa cm³ min 41 - ciężar kg max.8,6 - średnica cięcia mm min. 470 - zawartość zbiornika l min 0,75 - długość całkowita cm min.168 b) Pilarka łańcuchowa 1,5 kW (2,0 PS) – 5 szt. Dane techniczne - moc kW/KM min 1,5/2 - pojemność skokowa cm³ min. 31 - ciężar kg max.4,4 - podziałka piły łańcuchowej 3/8 " P - poziom mocy akustycznej dB(A) max 114 - wartość drgań strona lewa / prawa/s2 3,5/3
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 16000000-5, 16310000-1, 43812000-8

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 30
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Okres gwarancji 20,00
Czas reakcji serwisu 20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






NAJNOWSZE ZLECENIE
Szukam pracy chałupniczej- składanie długopisów- Miejsce Piastowe
  • Lokalizacja zleceniapodkarpackie
  • Data dodania28-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Szukam pracy chałupniczej- składanie długopisów. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI