Dostawa maszyn rolniczych do Białowieskiego Parku Narodowego

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Dostawa maszyn rolniczych do Białowieskiego Parku Narodowego
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoBiałowieża
  • WojewództwoPodlaskie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoInny
  • Termin składania wniosków2020-01-24
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyBiałowieski Park Narodowy
  • Data publikacji ogłoszenia2020-01-15
  • Numer ogłoszenia502947-N-2020
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 502947-N-2020 z dnia 2020-01-15 r.

Białowieski Park Narodowy: Dostawa maszyn rolniczych do Białowieskiego Parku Narodowego
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Tak

Nazwa projektu lub programu
„Kompleksowa ochrona żubra w Polsce” POIS.02.04.00-00-0027/18 współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Funduszu Spójności w ramach POIiŚ 2014-2020 II osi priorytetowej Ochrona środowiska, w tym adaptacja do zmian klimatu, działanie 2.4 Ochrona przyrody i edukacja ekologiczna.
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Białowieski Park Narodowy, krajowy numer identyfikacyjny 20066482800000, ul. ul. Park Pałacowy  11 , 17-230  Białowieża, woj. podlaskie, państwo Polska, tel. 85 682 97 23, e-mail alicjaw@bpn.com.pl, faks .
Adres strony internetowej (URL): www.bpn.com.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny (proszę określić):
Państwowa Osoba Prawna
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
www.bpn.com.pl

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
www.bpn.com.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Oferty należy składać w formie pisemnej za pośrednictwem operatora pocztowego, osobiście lub za pośrednictwem posłańca.
Adres:
Białowieski Park Narodowy - sekretariat 17-230 Białowieża, Park Pałacowy 11

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa maszyn rolniczych do Białowieskiego Parku Narodowego
Numer referencyjny: ZP.26.1.2020
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest dostawa maszyn rolniczych do Białowieskiego Parku Narodowego, zwanego dalej Zamawiającym. Miejscem dostawy i odbioru maszyn rolniczych jest Białowieski Park Narodowy (miejscowość Białowieża, gmina Białowieża, województwo podlaskie, kraj Polska), natomiast miejscem odbioru faktury jest siedziba Zamawiającego. Wykonawca zobowiązuje się także do przeszkolenia pracowników Zamawiającego w zakresie obsługi oferowanych maszyn rolniczych. Przedmiot zamówienia został podzielony na jedenaście części: Część I zamówienia – Dostawa ciągnika rolniczego – 1 sztuka Część II zamówienia – Dostawa ładowacza czołowego – 1 sztuka Część III zamówienia – Dostawa kosiarki bijakowej – 1 sztuka Część IV zamówienia – Dostawa kosiarki dyskowej – 1 sztuka Część V zamówienia – Dostawa prasy belującej – 1 sztuka Część VI zamówienia – Dostawa przetrząsacza zawieszanego – 1 sztuka Część VII zamówienia – Dostawa zgrabiarki 1 karuzelowej – 1 sztuka Część VIII zamówienia – Dostawa przyczepy jednoosiowej – 1 sztuka Część IX zamówienia – Dostawa przyczepy rolniczej dwuosiowej – 1 sztuka Część X zamówienia – Dostawa włóki łąkowo-polowej – 1 sztuka Część XI zamówienia – Dostawa kosiarki bijakowej – 1 sztuki Wraz z dostawą maszyn Wykonawca dostarczy następujące dokumenty: a) świadectwa homologacji na terenie RP, b) dokumenty gwarancyjne, c) fabryczne instrukcje obsługi maszyn w języku polskim, d) komplety kluczy w liczbie dostarczonej przez producenta (dotyczy ciągnika), e) certyfikaty znaku bezpieczeństwa, deklaracje zgodności lub certyfikaty zgodności z Polską Normą, f) książki serwisowe w języku polskim. Wykonawca powinien uwzględnić wszelkie koszty związane z dostawą maszyn do miejsca wskazanego przez Zamawiającego tj., Obręb Ochronny Rezerwat, 17-220 Narewka, Zamosze 48 i Ośrodek Hodowli Żubrów Białowieskiego Parku Narodowego, 17-230 Białowieża oraz przeszkoleniem dwóch pracowników wskazanych przez Zamawiającego z obsługi dostarczonego sprzętu.

II.5) Główny kod CPV: 16000000-5
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
16700000-2


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 2020-03-31
Okres w miesiącach Okres w dniach Data rozpoczęcia Data zakończenia
2020-03-31

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę minimum 100 000,00 zł.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków:
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Nie Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
a) oświadczenie Wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo – w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji – dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności, którego wzór stanowi załącznik nr 7 do SIWZ, b) oświadczenie Wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne, którego wzór stanowi załącznik nr 7 do SIWZ, c) oświadczenie Wykonawcy o niezaleganiu z opłaceniem podatków i opłat lokalnych, o których mowa w ustawie z dnia 12 stycznia 1991 r. o podatkach i opłatach lokalnych (Dz. U. z 2018 r., poz. 1445 ze zm.), którego wzór stanowi załącznik nr 7 do SIWZ. d) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu;
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
Dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną 100 000,00 zł (zgodnie z pkt V 2) lit. b SIWZ)
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
cena 60,00
Gwarancja 20,00
czas reakcji serwisu w okresie gwarancji 20,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Nie
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:

IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-01-24, godzina: 11:45,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1 Nazwa: Dostawa ciągnika rolniczego – 1 sztuka
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Wymagania: silnik o pojemności co najmniej 3,3 litra, 4 cylindrowy – bez AdBlue minimalna moc znamionowa 66,6 kW/ 90 KM maksymalna 110 KM sprzęgło mokre, skrzynia biegów mechaniczna 24/24, prędkość dopuszczalna 40 km/h WOM tylny – 540/ 540E obr/min TUZ tylny – kat. II o maksymalnym udźwigu nie mniejszym niż 4000 kg napęd 4WD / 2WD – blokada mechanizmu różnicowego uruchamiana elektrohydraulicznie opony tylne minimum 540/65 R34 opony przednie minimum 440/65 R24 błotniki przednie skrętne (montowane na osi) poszerzenie tylnych błotników wyjścia hydrauliczne – 3 pary z tyłu dwustronnego działania minimalna wydajność znamionowa pompy hydraulicznej 64l/min pneumatyczne hamulce przyczepy jedno i dwu obwodowe automatyczny zaczep transportowy sterowanie WOM tylnym oraz TUZ tylnym na błotniku zaczep rolniczy kabina z klimatyzacją fotel amortyzowany pneumatycznie regulowana kolumna kierownicy osłona przeciwsłoneczna, oświetlenie wnętrza kabiny dodatkowe siedzenie z pasami bezpieczeństwa lusterka lewe i prawe wycieraczka tylnej szyby światła drogowe, przednie światła robocze min 4 sztuki, światła robocze z tyłu dachu kabiny min. 4 sztuki, kogut wyłącznik układu elektrycznego obciążniki tylnej osi nie mniej niż 300 kg grzałka bloku silnika rok produkcji: 2019/2020 – fabrycznie nowy TUZ przedni z 1 para hydrauliki okres gwarancji minimum 24 miesiące.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 16000000-5, 16700000-2

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-03-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
gwarancja 20,00
czas reakcji serwisu w okresie gwarancji 20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2 Nazwa: Dostawa ładowacza czołowego – 1 sztuka
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Wymagania: ładowacz czołowy kompatybilny do ciągnika, udźwig nie mniejszy niż 1650 kg, sterownie joystick, trzysekcyjnym wysokość podnoszenia co najmniej 3,5 m, system samo poziomowania mechaniczny, system amortyzacji ładowacza, łyżka do materiałów sypkich o szerokości nie mniejszej niż 1,8 m, chwytak typu krokodyl o szerokości nie mniejszej niż 1,8 m, dwusiłownikowy rok produkcji 2019/2020 – fabrycznie nowy, gwarancja minimum 24 miesiące.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 16000000-5, 16700000-2

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-03-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
gwarancja 20,00
czas reakcji serwisu w okresie gwarancji 20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 3 Nazwa: Dostawa kosiarki bijakowej – 1 sztuka
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Wymagania: szerokość robocza nie mniejsza niż 2 m, liczba bijaków nie mniejsza niż 30 szt., cylinder hydraulicznego przesuwu bocznego, wał napędowy szerokokątny, rok produkcji 2019/2020 – fabrycznie nowa, gwarancja minimum 24 miesiące.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 16000000-5, 16700000-2

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-03-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
gwarancja 20,00
czas reakcji serwisu w okresie gwarancji 20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 4 Nazwa: Dostawa kosiarki dyskowej – 1 sztuka
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Wymagania: szerokość robocza nie mniejsza niż 2,40 m, liczba dysków nie mniejsza niż 6, liczba nożyków nie mniejsza niż 12, wał napędowy szerokokątny, rok produkcji 2019/2020 – fabrycznie nowa, gwarancja minimum 24 miesiące.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 16000000-5, 16700000-2

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-03-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
gwarancja 20,00
czas reakcji serwisu w okresie gwarancji 20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 5 Nazwa: Dostawa prasy belującej – 1 sztuka
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Wymagania: podbieracz o szerokości roboczej nie mniejszej niż 180 cm, szerokość beli nie mniejsza niż 120 cm, komora zwijania walcowa, stało komorowa, gęstość beli zmienna, system obwiązywania beli sznurkiem i siatką, wał napędowy szerokokątny, rok produkcji 2019/2020 – fabrycznie nowa, gwarancja minimum 24 miesiące.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 16000000-5,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-03-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
gwarancja 20,00
czas reakcji serwisu w okresie gwarancji 20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 6 Nazwa: Dostawa przetrząsacza zawieszanego – 1 sztuka
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Wymagania: szerokość robocza nie mniejsza niż 4,70 m, wał napędowy szerokokątny, rok produkcji 2019/2020 – fabrycznie nowy, gwarancja minimum 24 miesiące.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 16000000-5,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-03-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
gwarancja 20,00
czas reakcji serwisu w okresie gwarancji 20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 7 Nazwa: Dostawa zgrabiarki 1 karuzelowej – 1 sztuka
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Wymagania: szerokość robocza nie mniejsza niż 4,10 m, wał napędowy szerokokątny, rok produkcji 2019/2020 – fabrycznie nowa, gwarancja minimum 24 miesiące.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 16000000-5,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-03-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
gwarancja 20,00
czas reakcji serwisu w okresie gwarancji 20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 8 Nazwa: Dostawa przyczepy jednoosiowej – 1 sztuk
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Wymagania: ładowność nie mniejsza niż 3800 kg, rok produkcji 2019/2020 – fabrycznie nowa, gwarancja minimum 24 miesiące.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 16000000-5,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-03-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
gwarancja 20,00
czas reakcji serwisu w okresie gwarancji 20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 9 Nazwa: Dostawa przyczepy rolniczej dwuosiowej – 1 sztuka
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Wymagania: ładowność 4000 kg, pojemność ładunkowa minimum 4,1 m3, powierzchnia ładunkowa minimum 8,2 m2, grubość blachy podłogi/ściany co najmniej 3/2 mm, wysokość platformy od podłoża maksimum1070 mm, zawieszenie – resory paraboliczne, rozmiar ogumienia 10,0/75-15,3, system wywrotu trójstronny skrzyni z przegubami kulowymi tylnymi o optymalnym rozstawie, centralne ryglowanie przy podłodze ścian bocznych i ściany tylnej, ściany: z wysokiej jakości, mocnych profili minimum PF500mm, wykonanych z profilowanych blach; ze stabilnymi słupkami tylnymi; z odkuwanymi zawiasami i zamkami, szyber zsypowy do ziarna, z blokadą, w ścianie tylnej, rama podwozia prostokątna, spawana z otwartych profili stalowych, dyszel typu V z zaczepem sztywnym z okiem minimum 40 mm, instalacja hamulcowa pneumatyczna jednoprzewodowa, przewód przyłączeniowy, spiralny, instalacji oświetleniowej, tylny zaczep manualny, sztywny, koło zapasowe 10,0/75-15,3 + wieszak koła zapasowego, tylne wyjścia hydrauliki, hamulców, do drugiej przyczepy, instalacja hydrauliczna wywrotu z automatycznym zaworem odcinającym, ograniczającym wywroty, siłownik teleskopowy trójstronnego wywrotu skrzyni ładunkowej z zawiesiem przegubowym, podpora serwisowa skrzyni ładunkowej, dwa kliny do kół, rok produkcji 2019/2020 – fabrycznie nowa, gwarancja minimum 24 miesiące.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 16000000-5,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-03-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
gwarancja 20,00
czas reakcji serwisu w okresie gwarancji 20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 10 Nazwa: Dostawa włóki łąkowo-polowej – 1 sztuka
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Wymagania: szerokość robocza 5 m, 4 rzędy, hydraulicznie składana, z bocznymi ślizgami, włóka z kątownika minimum 80x80x6 mm, wzmocnione mocowanie 3-punktowe, rok produkcji 2019/2020 – fabrycznie nowa, gwarancja minimum 24 miesiące.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 16000000-5,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-03-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
gwarancja 20,00
czas reakcji serwisu w okresie gwarancji 20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 11 Nazwa: Dostawa kosiarki bijakowej – 1 sztuka
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Wymagania: szerokość robocza 1,8-2,0 m, liczba noży co najmniej 28 szt., średnica wału bijakowego co najmniej160 mm, co najmniej 4 paski klinowe, hydrauliczny przesuw boczny zakres minimum 50 cm, młotki masa minimum 600 g, osłony z przodu i z tyłu kosiarki zabezpieczające przed wyrzutem kamieni, regulacja wysokości koszenia za pomocą wału kopiującego, automatyczne czyszczenie wału kopiującego, ślizgi ze stali trudnościeralnej, wzmocniona obudowa i łożyska wału bijakowego, rok produkcji 2019/2020 – fabrycznie nowa, gwarancja minimum 24 miesiące.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 16000000-5,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-03-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
gwarancja 20,00
czas reakcji serwisu w okresie gwarancji 20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






NAJNOWSZE ZLECENIE
Szukam pracy chałupniczej- składanie długopisów- Suwałki
  • Lokalizacja zleceniapodlaskie
  • Data dodania17-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Szukam pracy chałupniczej- składanie długopisów. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI