Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej w lokalach mieszkalnych, użytkowych oraz kwaterach...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej w lokalach mieszkalnych, użytkowych oraz kwaterach internatowych będących w zasobie OReg AMW w Szczecinie
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoSzczecin
  • WojewództwoZachodniopomorskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoInny
  • Termin składania wniosków2019-11-07
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyAgencja Mienia Wojskowego Oddział Regionalny w Szczecinie
  • Data publikacji ogłoszenia2019-10-23
  • Numer ogłoszenia613992-N-2019
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 613992-N-2019 z dnia 2019-10-23 r.

Agencja Mienia Wojskowego Oddział Regionalny w Szczecinie: Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej w lokalach mieszkalnych, użytkowych oraz kwaterach internatowych będących w zasobie OReg AMW w Szczecinie
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Agencja Mienia Wojskowego Oddział Regionalny w Szczecinie, krajowy numer identyfikacyjny 01126394600000, ul. ul. Potulicka  2 , 70-230  Szczecin, woj. zachodniopomorskie, państwo Polska, tel. 91 4472000, , e-mail dzp.sz@amw.com.pl, , faks 91 447 20 01.
Adres strony internetowej (URL): www.amw.com.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne www.amw.eb2b.com.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny (proszę określić):
Agencja Mienia Wojskowego
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Nie

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
www.amw.eb2b.com.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
3. W niniejszym postępowaniu komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z 23.11.2012 r. - Prawo pocztowe (tj. Dz. U. z 2017 r., poz. 1481 ze zm.), osobiście, za pośrednictwem posłańca, faksu lub przy użyciu środków komunikacji elektronicznej w rozumieniu ustawy z 18.07.2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (t.j. Dz. U. z 2017 r., poz. 1219 ze zm.), z zastrzeżeniem postanowień Rozdziału VI. Każda ze stron na żądanie drugiej niezwłocznie potwierdzi fakt otrzymania faksu lub e-maila.
Adres:
Oddział Regionalny w Szczecinie Agencja Mienia Wojskowego ul. Potulicka 2, 70-230 Szczecin

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej w lokalach mieszkalnych, użytkowych oraz kwaterach internatowych będących w zasobie OReg AMW w Szczecinie
Numer referencyjny: DZP-OS.7720.490.2019
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
maksymalnej liczby części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1. Przedmiotem zamówienia jest wymiana stolarki okiennej i drzwiowej w lokalach mieszkalnych, użytkowych oraz kwaterach internatowych w budynkach Skarbu Państwa oraz Wspólnot Mieszkaniowych w zasobie Oddziału Regionalnego AMW w Szczecinie, zlokalizowanych w miejscowościach: Świnoujście, Kołczewo, Szczecin, Gryfice, Rogowo, Trzebiatów, Rosnowo, Kołobrzeg, Świdwin, Mirosławiec Górny, Nadarzyce, Szczecinek, Oleszno, Wałcz. Szczegółowy zakres robót stanowi załącznik w postaci: opisu przedmiotu zamówienia stanowiącego załącznik nr 8 do SIWZ, przedmiarów robót stanowiący załącznik nr 6 do SIWZ, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót stanowi załącznik nr 7 do SIWZ. 2. Kod CPV: 45421100-5 (Instalowanie drzwi i okien oraz podobnych elementów), 45000000-7 (Roboty budowlane), 45421000-4 (Roboty w zakresie stolarki budowlanej). 3. Zamówienie zostało podzielone na sześć części: Część 1 - Wymiana stolarki drzwiowej – 9 szt. w lokalach mieszkalnych i kwaterze internatowej, w budynkach Skarbu Państwa oraz Wspólnot Mieszkaniowych, w zasobie Oddziału Regionalnego AMW w Szczecinie, zlokalizowanych w miejscowościach: • Świnoujście - 4 szt., • Kołczewo - 1 szt., • Szczecin - 4 szt.; Część 2 - Wymiana stolarki drzwiowej – 16 szt. - w lokalach mieszkalnych i kwaterach internatowych, w budynkach Wspólnot Mieszkaniowych, w zasobie Oddziału Regionalnego AMW w Szczecinie, zlokalizowanych w miejscowościach: • Gryfice - 4 szt., • Rogowo - 1 szt., • Trzebiatów - 5 szt., • Rosnowo - 2 szt., • Kołobrzeg - 2 szt., • Świdwin - 2 szt.; Część 3 - Wymiana stolarki drzwiowej – 30 szt. - w lokalach mieszkalnych i kwaterach internatowych, w budynkach Skarbu Państwa oraz Wspólnot Mieszkaniowych, w zasobie Oddziału Regionalnego AMW w Szczecinie, zlokalizowanych w miejscowościach: • Mirosławiec Górny - 17 szt., • Nadarzyce - 8 szt., • Szczecinek - 1 szt., • Oleszno - 3 szt., • Wałcz - 1 szt.; Część 4 - Wymiana stolarki okiennej w lokalach mieszkalnych w budynkach Wspólnot Mieszkaniowych, w zasobie Oddziału Regionalnego AMW w Szczecinie, zlokalizowanych w miejscowościach: • Goleniów, • Gryfice, • Jaromin, • Kołobrzeg, • Rosnowo, • Szczecin, • Świdwin, • Świnoujście, • Wałcz; Część 5 - Wymiana stolarki drzwiowej – 1 szt. - w lokalu użytkowym, w budynku Skarbu Państwa, w zasobie Oddziału Regionalnego AMW w Szczecinie, zlokalizowanym w miejscowości: • Kołobrzeg, ul. Wschodnia 3 - 1 szt.; Część 6 - Wymiana stolarki drzwiowej – 1 szt. - w lokalu użytkowym, w budynku Skarbu Państwa, w zasobie Oddziału Regionalnego AMW w Szczecinie, zlokalizowanym w miejscowości: • Stargard, ul. Pogodna 5/u3 - 1 szt. 4. Zamawiający dopuszcza możliwość zaproponowania przez Wykonawcę produktów równoważnych w stosunku do opisanych i podanych w przedmiarze robót i szczegółowej specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót stanowiącej (załącznik nr 6 i 7 do SIWZ), pod warunkiem, że będą posiadały równoważne lub lepsze parametry techniczne. Wykonawca w składanej ofercie może zaproponować równoważne (inne) materiały i urządzenia, lecz o parametrach technicznych i jakościowych nie gorszych od przyjętych w przedmiarach robót, opisie przedmiotu zamówienia i szczegółowej specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, kompatybilne z istotnymi parametrami technicznymi materiałów i urządzeń zastosowanych w przedmiarach robót, opisie przedmiotu zamówienia i szczegółowej specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, nie powodujące zmian w przyjętych rozwiązaniach funkcjonalnych i konstrukcyjnych obiektu oraz umożliwiające ich powiązanie z instalacjami wewnętrznymi i zewnętrznymi w sposób przyjęty w przedmiarach robót, opisie przedmiotu zamówienia jak również nie powodujące konieczności ponownego wykonania dokumentacji projektowej. W przypadku wskazania w przedmiarach robót, opisie przedmiotu zamówienia i szczegółowej specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót znaków towarowych, patentów lub pochodzenia materiałów lub urządzeń, Wykonawca może zaoferować równoważne materiały i urządzenia o parametrach technicznych i jakościowych nie gorszych niż materiały lub urządzenia wskazane w przedmiarach robót, opisie przedmiotu zamówienia i szczegółowej specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót. Oferowanie przez wykonawcę materiałów i urządzeń równoważnych jest dopuszczalne tylko na etapie składania oferty. Zamawiający, w uzasadnionych przez wykonawcę przypadkach, może wyrazić zgodę na zastosowanie rozwiązań równoważnych w trakcie trwania umowy, jednakże działanie takie jest jedynie uprawnieniem Zamawiającego, wobec którego Wykonawca nie może rościć żadnych praw. 5. Roboty należy wykonać zgodnie z przepisami Prawa budowlanego, zasadami wiedzy technicznej, a użyte materiały powinny spełniać wymogi określone w art. 10 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2019 r., poz. 1186 ze zm.). 6. Zamawiający nie przewiduje ograniczeń w zakresie ilości części, na które Wykonawca może złożyć ofertę. 7. Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych. 8. Zamawiający nie przewiduje udzielania zaliczek na poczet wykonania zamówienia oraz zwrotu kosztów udziału w postępowaniu, z zastrzeżeniem art. 93 ust. 4 ustawy. 9. Zamawiający nie przewiduje zamówienia, o których mowa w art. 67 ust 1 pkt 6 ustawy. 10. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. 11. Zamawiający nie ogranicza możliwości ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla Wykonawców, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy. 12. Zamawiający nie wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę. 13. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom. W takim przypadku zobowiązany jest do wskazania powierzonego zakresu zamówienia w załączniku nr 1 do SIWZ Formularz oferty. 14. Wykonawca powinien dokładnie przeanalizować przedmiary robót i opis przedmiotu zamówienia oraz może przeprowadzić wizję lokalną własnym kosztem i staraniem (dostosować zgodnie z listą faktycznych załączników). Przeprowadzenie wizji lokalnej może się odbyć w terminie najpóźniej do 3 dni przed upływem terminu składania ofert, po uprzednim umówieniu się z osobami odpowiedzialnymi za przedmiotowe zamówienie: Pani Beata Gotowała, tel. 91 447 21 65.

II.5) Główny kod CPV: 45421100-5
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
45000000-7
45421000-4


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:

II.9) Informacje dodatkowe: Zamówienie należy wykonać w terminie od 5 do 8 tygodni od dnia zawarcia umowy. UWAGA: Skrócenie terminu realizacji stanowi kryterium oceny ofert.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: 1. O udzielenie zamówienia może ubiegać się Wykonawca, który: 1) nie podlega wykluczeniu w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy, 2) spełnia warunek udziału w postępowaniu tj.: dysponuje lub będzie dysponował osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj. co najmniej 1 osobą posiadającą uprawnienia do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w rozumieniu ustawy z dnia 7 lutego 1994 r. Prawo Budowlane (Dz. U. z 2019 r., poz. 1186 ze zm.), do kierowania robotami budowlanymi.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Tak
Informacje dodatkowe: 2. Zgodnie z art. 24aa ust. 1 ustawy, Zamawiający dokona oceny ofert, a następnie zbada, czy Wykonawca, którego oferta została najwyżej oceniona zgodnie z kryteriami oceny ofert określonymi w SIWZ, nie podlega wykluczeniu z postępowania.
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Nie Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:

III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
4. W celu wykazania braku podstaw wykluczenia, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej www.amw.eb2b.com.pl informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, Wykonawca przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy, sporządzone według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ.
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
a) cena brutto oferty 0,60
b) okres gwarancji 0,20
c) skrócenie terminu realizacji 0,20

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Istotne postanowienia umowy określające szczegółowe warunki i zmiany umowy, na których Zamawiający zawrze umowę w sprawie udzielenia zamówienia publicznego stanowią załącznik nr 4 do SIWZ.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2019-11-07, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1 Nazwa: Wymiana stolarki drzwiowej –w Świnoujściu, Kołczewie, i Szczecie
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest wymiana stolarki okiennej i drzwiowej w lokalach mieszkalnych, użytkowych oraz kwaterach internatowych w budynkach Skarbu Państwa oraz Wspólnot Mieszkaniowych w zasobie Oddziału Regionalnego AMW w Szczecinie, zlokalizowanych w miejscowościach: Świnoujście, Kołczewo, Szczecin, Gryfice, Rogowo, Trzebiatów, Rosnowo, Kołobrzeg, Świdwin, Mirosławiec Górny, Nadarzyce, Szczecinek, Oleszno, Wałcz. Szczegółowy zakres robót stanowi załącznik w postaci: opisu przedmiotu zamówienia stanowiącego załącznik nr 8 do SIWZ, przedmiarów robót stanowiący załącznik nr 6 do SIWZ, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót stanowi załącznik nr 7 do SIWZ. 2. Kod CPV: 45421100-5 (Instalowanie drzwi i okien oraz podobnych elementów), 45000000-7 (Roboty budowlane), 45421000-4 (Roboty w zakresie stolarki budowlanej). 3. Zamówienie zostało podzielone na sześć części: Część 1 - Wymiana stolarki drzwiowej – 9 szt. w lokalach mieszkalnych i kwaterze internatowej, w budynkach Skarbu Państwa oraz Wspólnot Mieszkaniowych, w zasobie Oddziału Regionalnego AMW w Szczecinie, zlokalizowanych w miejscowościach: • Świnoujście - 4 szt., • Kołczewo - 1 szt., • Szczecin - 4 szt.; Część 2 - Wymiana stolarki drzwiowej – 16 szt. - w lokalach mieszkalnych i kwaterach internatowych, w budynkach Wspólnot Mieszkaniowych, w zasobie Oddziału Regionalnego AMW w Szczecinie, zlokalizowanych w miejscowościach: • Gryfice - 4 szt., • Rogowo - 1 szt., • Trzebiatów - 5 szt., • Rosnowo - 2 szt., • Kołobrzeg - 2 szt., • Świdwin - 2 szt.; Część 3 - Wymiana stolarki drzwiowej – 30 szt. - w lokalach mieszkalnych i kwaterach internatowych, w budynkach Skarbu Państwa oraz Wspólnot Mieszkaniowych, w zasobie Oddziału Regionalnego AMW w Szczecinie, zlokalizowanych w miejscowościach: • Mirosławiec Górny - 17 szt., • Nadarzyce - 8 szt., • Szczecinek - 1 szt., • Oleszno - 3 szt., • Wałcz - 1 szt.; Część 4 - Wymiana stolarki okiennej w lokalach mieszkalnych w budynkach Wspólnot Mieszkaniowych, w zasobie Oddziału Regionalnego AMW w Szczecinie, zlokalizowanych w miejscowościach: • Goleniów, • Gryfice, • Jaromin, • Kołobrzeg, • Rosnowo, • Szczecin, • Świdwin, • Świnoujście, • Wałcz; Część 5 - Wymiana stolarki drzwiowej – 1 szt. - w lokalu użytkowym, w budynku Skarbu Państwa, w zasobie Oddziału Regionalnego AMW w Szczecinie, zlokalizowanym w miejscowości: • Kołobrzeg, ul. Wschodnia 3 - 1 szt.; Część 6 - Wymiana stolarki drzwiowej – 1 szt. - w lokalu użytkowym, w budynku Skarbu Państwa, w zasobie Oddziału Regionalnego AMW w Szczecinie, zlokalizowanym w miejscowości: • Stargard, ul. Pogodna 5/u3 - 1 szt. 4. Zamawiający dopuszcza możliwość zaproponowania przez Wykonawcę produktów równoważnych w stosunku do opisanych i podanych w przedmiarze robót i szczegółowej specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót stanowiącej (załącznik nr 6 i 7 do SIWZ), pod warunkiem, że będą posiadały równoważne lub lepsze parametry techniczne. Wykonawca w składanej ofercie może zaproponować równoważne (inne) materiały i urządzenia, lecz o parametrach technicznych i jakościowych nie gorszych od przyjętych w przedmiarach robót, opisie przedmiotu zamówienia i szczegółowej specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, kompatybilne z istotnymi parametrami technicznymi materiałów i urządzeń zastosowanych w przedmiarach robót, opisie przedmiotu zamówienia i szczegółowej specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, nie powodujące zmian w przyjętych rozwiązaniach funkcjonalnych i konstrukcyjnych obiektu oraz umożliwiające ich powiązanie z instalacjami wewnętrznymi i zewnętrznymi w sposób przyjęty w przedmiarach robót, opisie przedmiotu zamówienia jak również nie powodujące konieczności ponownego wykonania dokumentacji projektowej. W przypadku wskazania w przedmiarach robót, opisie przedmiotu zamówienia i szczegółowej specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót znaków towarowych, patentów lub pochodzenia materiałów lub urządzeń, Wykonawca może zaoferować równoważne materiały i urządzenia o parametrach technicznych i jakościowych nie gorszych niż materiały lub urządzenia wskazane w przedmiarach robót, opisie przedmiotu zamówienia i szczegółowej specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót. Oferowanie przez wykonawcę materiałów i urządzeń równoważnych jest dopuszczalne tylko na etapie składania oferty. Zamawiający, w uzasadnionych przez wykonawcę przypadkach, może wyrazić zgodę na zastosowanie rozwiązań równoważnych w trakcie trwania umowy, jednakże działanie takie jest jedynie uprawnieniem Zamawiającego, wobec którego Wykonawca nie może rościć żadnych praw. 5. Roboty należy wykonać zgodnie z przepisami Prawa budowlanego, zasadami wiedzy technicznej, a użyte materiały powinny spełniać wymogi określone w art. 10 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2019 r., poz. 1186 ze zm.). 6. Zamawiający nie przewiduje ograniczeń w zakresie ilości części, na które Wykonawca może złożyć ofertę. 7. Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych. 8. Zamawiający nie przewiduje udzielania zaliczek na poczet wykonania zamówienia oraz zwrotu kosztów udziału w postępowaniu, z zastrzeżeniem art. 93 ust. 4 ustawy. 9. Zamawiający nie przewiduje zamówienia, o których mowa w art. 67 ust 1 pkt 6 ustawy. 10. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. 11. Zamawiający nie ogranicza możliwości ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla Wykonawców, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy. 12. Zamawiający nie wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę. 13. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom. W takim przypadku zobowiązany jest do wskazania powierzonego zakresu zamówienia w załączniku nr 1 do SIWZ Formularz oferty. 14. Wykonawca powinien dokładnie przeanalizować przedmiary robót i opis przedmiotu zamówienia oraz może przeprowadzić wizję lokalną własnym kosztem i staraniem (dostosować zgodnie z listą faktycznych załączników). Przeprowadzenie wizji lokalnej może się odbyć w terminie najpóźniej do 3 dni przed upływem terminu składania ofert, po uprzednim umówieniu się z osobami odpowiedzialnymi za przedmiotowe zamówienie: Pani Beata Gotowała, tel. 91 447 21 65.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45421100-5, 45000000-7, 45421000-4

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
a) cena brutto oferty 0,60
b) okres gwarancji 0,20
c) skrócenie terminu realizacji 0,20

6) INFORMACJE DODATKOWE:Zamówienie należy wykonać w terminie od 5 do 8 tygodni od dnia zawarcia umowy. UWAGA: Skrócenie terminu realizacji stanowi kryterium oceny ofert.


Część nr: 2 Nazwa: Wymiana stolarki drzwiowej w Gryficach, Rogowie, Trzebiatowie, Rosnowie, Kołobrzegu i Świdwinie
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest wymiana stolarki okiennej i drzwiowej w lokalach mieszkalnych, użytkowych oraz kwaterach internatowych w budynkach Skarbu Państwa oraz Wspólnot Mieszkaniowych w zasobie Oddziału Regionalnego AMW w Szczecinie, zlokalizowanych w miejscowościach: Świnoujście, Kołczewo, Szczecin, Gryfice, Rogowo, Trzebiatów, Rosnowo, Kołobrzeg, Świdwin, Mirosławiec Górny, Nadarzyce, Szczecinek, Oleszno, Wałcz. Szczegółowy zakres robót stanowi załącznik w postaci: opisu przedmiotu zamówienia stanowiącego załącznik nr 8 do SIWZ, przedmiarów robót stanowiący załącznik nr 6 do SIWZ, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót stanowi załącznik nr 7 do SIWZ. 2. Kod CPV: 45421100-5 (Instalowanie drzwi i okien oraz podobnych elementów), 45000000-7 (Roboty budowlane), 45421000-4 (Roboty w zakresie stolarki budowlanej). 3. Zamówienie zostało podzielone na sześć części: Część 1 - Wymiana stolarki drzwiowej – 9 szt. w lokalach mieszkalnych i kwaterze internatowej, w budynkach Skarbu Państwa oraz Wspólnot Mieszkaniowych, w zasobie Oddziału Regionalnego AMW w Szczecinie, zlokalizowanych w miejscowościach: • Świnoujście - 4 szt., • Kołczewo - 1 szt., • Szczecin - 4 szt.; Część 2 - Wymiana stolarki drzwiowej – 16 szt. - w lokalach mieszkalnych i kwaterach internatowych, w budynkach Wspólnot Mieszkaniowych, w zasobie Oddziału Regionalnego AMW w Szczecinie, zlokalizowanych w miejscowościach: • Gryfice - 4 szt., • Rogowo - 1 szt., • Trzebiatów - 5 szt., • Rosnowo - 2 szt., • Kołobrzeg - 2 szt., • Świdwin - 2 szt.; Część 3 - Wymiana stolarki drzwiowej – 30 szt. - w lokalach mieszkalnych i kwaterach internatowych, w budynkach Skarbu Państwa oraz Wspólnot Mieszkaniowych, w zasobie Oddziału Regionalnego AMW w Szczecinie, zlokalizowanych w miejscowościach: • Mirosławiec Górny - 17 szt., • Nadarzyce - 8 szt., • Szczecinek - 1 szt., • Oleszno - 3 szt., • Wałcz - 1 szt.; Część 4 - Wymiana stolarki okiennej w lokalach mieszkalnych w budynkach Wspólnot Mieszkaniowych, w zasobie Oddziału Regionalnego AMW w Szczecinie, zlokalizowanych w miejscowościach: • Goleniów, • Gryfice, • Jaromin, • Kołobrzeg, • Rosnowo, • Szczecin, • Świdwin, • Świnoujście, • Wałcz; Część 5 - Wymiana stolarki drzwiowej – 1 szt. - w lokalu użytkowym, w budynku Skarbu Państwa, w zasobie Oddziału Regionalnego AMW w Szczecinie, zlokalizowanym w miejscowości: • Kołobrzeg, ul. Wschodnia 3 - 1 szt.; Część 6 - Wymiana stolarki drzwiowej – 1 szt. - w lokalu użytkowym, w budynku Skarbu Państwa, w zasobie Oddziału Regionalnego AMW w Szczecinie, zlokalizowanym w miejscowości: • Stargard, ul. Pogodna 5/u3 - 1 szt. 4. Zamawiający dopuszcza możliwość zaproponowania przez Wykonawcę produktów równoważnych w stosunku do opisanych i podanych w przedmiarze robót i szczegółowej specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót stanowiącej (załącznik nr 6 i 7 do SIWZ), pod warunkiem, że będą posiadały równoważne lub lepsze parametry techniczne. Wykonawca w składanej ofercie może zaproponować równoważne (inne) materiały i urządzenia, lecz o parametrach technicznych i jakościowych nie gorszych od przyjętych w przedmiarach robót, opisie przedmiotu zamówienia i szczegółowej specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, kompatybilne z istotnymi parametrami technicznymi materiałów i urządzeń zastosowanych w przedmiarach robót, opisie przedmiotu zamówienia i szczegółowej specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, nie powodujące zmian w przyjętych rozwiązaniach funkcjonalnych i konstrukcyjnych obiektu oraz umożliwiające ich powiązanie z instalacjami wewnętrznymi i zewnętrznymi w sposób przyjęty w przedmiarach robót, opisie przedmiotu zamówienia jak również nie powodujące konieczności ponownego wykonania dokumentacji projektowej. W przypadku wskazania w przedmiarach robót, opisie przedmiotu zamówienia i szczegółowej specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót znaków towarowych, patentów lub pochodzenia materiałów lub urządzeń, Wykonawca może zaoferować równoważne materiały i urządzenia o parametrach technicznych i jakościowych nie gorszych niż materiały lub urządzenia wskazane w przedmiarach robót, opisie przedmiotu zamówienia i szczegółowej specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót. Oferowanie przez wykonawcę materiałów i urządzeń równoważnych jest dopuszczalne tylko na etapie składania oferty. Zamawiający, w uzasadnionych przez wykonawcę przypadkach, może wyrazić zgodę na zastosowanie rozwiązań równoważnych w trakcie trwania umowy, jednakże działanie takie jest jedynie uprawnieniem Zamawiającego, wobec którego Wykonawca nie może rościć żadnych praw. 5. Roboty należy wykonać zgodnie z przepisami Prawa budowlanego, zasadami wiedzy technicznej, a użyte materiały powinny spełniać wymogi określone w art. 10 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2019 r., poz. 1186 ze zm.). 6. Zamawiający nie przewiduje ograniczeń w zakresie ilości części, na które Wykonawca może złożyć ofertę. 7. Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych. 8. Zamawiający nie przewiduje udzielania zaliczek na poczet wykonania zamówienia oraz zwrotu kosztów udziału w postępowaniu, z zastrzeżeniem art. 93 ust. 4 ustawy. 9. Zamawiający nie przewiduje zamówienia, o których mowa w art. 67 ust 1 pkt 6 ustawy. 10. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. 11. Zamawiający nie ogranicza możliwości ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla Wykonawców, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy. 12. Zamawiający nie wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę. 13. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom. W takim przypadku zobowiązany jest do wskazania powierzonego zakresu zamówienia w załączniku nr 1 do SIWZ Formularz oferty. 14. Wykonawca powinien dokładnie przeanalizować przedmiary robót i opis przedmiotu zamówienia oraz może przeprowadzić wizję lokalną własnym kosztem i staraniem (dostosować zgodnie z listą faktycznych załączników). Przeprowadzenie wizji lokalnej może się odbyć w terminie najpóźniej do 3 dni przed upływem terminu składania ofert, po uprzednim umówieniu się z osobami odpowiedzialnymi za przedmiotowe zamówienie: Pani Beata Gotowała, tel. 91 447 21 65.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45421100-5, 45000000-7, 45421000-4

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
a) cena brutto oferty 0,60
b) okres gwarancji 0,20
c) skrócenie terminu realizacji 0,20

6) INFORMACJE DODATKOWE:Zamówienie należy wykonać w terminie od 5 do 8 tygodni od dnia zawarcia umowy. UWAGA: Skrócenie terminu realizacji stanowi kryterium oceny ofert.


Część nr: 3 Nazwa: Wymiana stolarki drzwiowej w Mirosławcu Górnym, Nadarzycach, Szczecinku, Olesznie i Wałczu
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest wymiana stolarki okiennej i drzwiowej w lokalach mieszkalnych, użytkowych oraz kwaterach internatowych w budynkach Skarbu Państwa oraz Wspólnot Mieszkaniowych w zasobie Oddziału Regionalnego AMW w Szczecinie, zlokalizowanych w miejscowościach: Świnoujście, Kołczewo, Szczecin, Gryfice, Rogowo, Trzebiatów, Rosnowo, Kołobrzeg, Świdwin, Mirosławiec Górny, Nadarzyce, Szczecinek, Oleszno, Wałcz. Szczegółowy zakres robót stanowi załącznik w postaci: opisu przedmiotu zamówienia stanowiącego załącznik nr 8 do SIWZ, przedmiarów robót stanowiący załącznik nr 6 do SIWZ, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót stanowi załącznik nr 7 do SIWZ. 2. Kod CPV: 45421100-5 (Instalowanie drzwi i okien oraz podobnych elementów), 45000000-7 (Roboty budowlane), 45421000-4 (Roboty w zakresie stolarki budowlanej). 3. Zamówienie zostało podzielone na sześć części: Część 1 - Wymiana stolarki drzwiowej – 9 szt. w lokalach mieszkalnych i kwaterze internatowej, w budynkach Skarbu Państwa oraz Wspólnot Mieszkaniowych, w zasobie Oddziału Regionalnego AMW w Szczecinie, zlokalizowanych w miejscowościach: • Świnoujście - 4 szt., • Kołczewo - 1 szt., • Szczecin - 4 szt.; Część 2 - Wymiana stolarki drzwiowej – 16 szt. - w lokalach mieszkalnych i kwaterach internatowych, w budynkach Wspólnot Mieszkaniowych, w zasobie Oddziału Regionalnego AMW w Szczecinie, zlokalizowanych w miejscowościach: • Gryfice - 4 szt., • Rogowo - 1 szt., • Trzebiatów - 5 szt., • Rosnowo - 2 szt., • Kołobrzeg - 2 szt., • Świdwin - 2 szt.; Część 3 - Wymiana stolarki drzwiowej – 30 szt. - w lokalach mieszkalnych i kwaterach internatowych, w budynkach Skarbu Państwa oraz Wspólnot Mieszkaniowych, w zasobie Oddziału Regionalnego AMW w Szczecinie, zlokalizowanych w miejscowościach: • Mirosławiec Górny - 17 szt., • Nadarzyce - 8 szt., • Szczecinek - 1 szt., • Oleszno - 3 szt., • Wałcz - 1 szt.; Część 4 - Wymiana stolarki okiennej w lokalach mieszkalnych w budynkach Wspólnot Mieszkaniowych, w zasobie Oddziału Regionalnego AMW w Szczecinie, zlokalizowanych w miejscowościach: • Goleniów, • Gryfice, • Jaromin, • Kołobrzeg, • Rosnowo, • Szczecin, • Świdwin, • Świnoujście, • Wałcz; Część 5 - Wymiana stolarki drzwiowej – 1 szt. - w lokalu użytkowym, w budynku Skarbu Państwa, w zasobie Oddziału Regionalnego AMW w Szczecinie, zlokalizowanym w miejscowości: • Kołobrzeg, ul. Wschodnia 3 - 1 szt.; Część 6 - Wymiana stolarki drzwiowej – 1 szt. - w lokalu użytkowym, w budynku Skarbu Państwa, w zasobie Oddziału Regionalnego AMW w Szczecinie, zlokalizowanym w miejscowości: • Stargard, ul. Pogodna 5/u3 - 1 szt. 4. Zamawiający dopuszcza możliwość zaproponowania przez Wykonawcę produktów równoważnych w stosunku do opisanych i podanych w przedmiarze robót i szczegółowej specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót stanowiącej (załącznik nr 6 i 7 do SIWZ), pod warunkiem, że będą posiadały równoważne lub lepsze parametry techniczne. Wykonawca w składanej ofercie może zaproponować równoważne (inne) materiały i urządzenia, lecz o parametrach technicznych i jakościowych nie gorszych od przyjętych w przedmiarach robót, opisie przedmiotu zamówienia i szczegółowej specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, kompatybilne z istotnymi parametrami technicznymi materiałów i urządzeń zastosowanych w przedmiarach robót, opisie przedmiotu zamówienia i szczegółowej specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, nie powodujące zmian w przyjętych rozwiązaniach funkcjonalnych i konstrukcyjnych obiektu oraz umożliwiające ich powiązanie z instalacjami wewnętrznymi i zewnętrznymi w sposób przyjęty w przedmiarach robót, opisie przedmiotu zamówienia jak również nie powodujące konieczności ponownego wykonania dokumentacji projektowej. W przypadku wskazania w przedmiarach robót, opisie przedmiotu zamówienia i szczegółowej specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót znaków towarowych, patentów lub pochodzenia materiałów lub urządzeń, Wykonawca może zaoferować równoważne materiały i urządzenia o parametrach technicznych i jakościowych nie gorszych niż materiały lub urządzenia wskazane w przedmiarach robót, opisie przedmiotu zamówienia i szczegółowej specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót. Oferowanie przez wykonawcę materiałów i urządzeń równoważnych jest dopuszczalne tylko na etapie składania oferty. Zamawiający, w uzasadnionych przez wykonawcę przypadkach, może wyrazić zgodę na zastosowanie rozwiązań równoważnych w trakcie trwania umowy, jednakże działanie takie jest jedynie uprawnieniem Zamawiającego, wobec którego Wykonawca nie może rościć żadnych praw. 5. Roboty należy wykonać zgodnie z przepisami Prawa budowlanego, zasadami wiedzy technicznej, a użyte materiały powinny spełniać wymogi określone w art. 10 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2019 r., poz. 1186 ze zm.). 6. Zamawiający nie przewiduje ograniczeń w zakresie ilości części, na które Wykonawca może złożyć ofertę. 7. Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych. 8. Zamawiający nie przewiduje udzielania zaliczek na poczet wykonania zamówienia oraz zwrotu kosztów udziału w postępowaniu, z zastrzeżeniem art. 93 ust. 4 ustawy. 9. Zamawiający nie przewiduje zamówienia, o których mowa w art. 67 ust 1 pkt 6 ustawy. 10. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. 11. Zamawiający nie ogranicza możliwości ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla Wykonawców, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy. 12. Zamawiający nie wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę. 13. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom. W takim przypadku zobowiązany jest do wskazania powierzonego zakresu zamówienia w załączniku nr 1 do SIWZ Formularz oferty. 14. Wykonawca powinien dokładnie przeanalizować przedmiary robót i opis przedmiotu zamówienia oraz może przeprowadzić wizję lokalną własnym kosztem i staraniem (dostosować zgodnie z listą faktycznych załączników). Przeprowadzenie wizji lokalnej może się odbyć w terminie najpóźniej do 3 dni przed upływem terminu składania ofert, po uprzednim umówieniu się z osobami odpowiedzialnymi za przedmiotowe zamówienie: Pani Beata Gotowała, tel. 91 447 21 65.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45421100-5, 45000000-7, 45421000-4

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
a) cena brutto oferty 0,60
b) okres gwarancji 0,20
c) skrócenie terminu realizacji 0,20

6) INFORMACJE DODATKOWE:Zamówienie należy wykonać w terminie od 5 do 8 tygodni od dnia zawarcia umowy. UWAGA: Skrócenie terminu realizacji stanowi kryterium oceny ofert.


Część nr: 4 Nazwa: Wymiana stolarki okiennej w Goleniowie, Gryficach, Jarominie, Kołobrzegu, Rosnowie, Szczecinie, Świdwinie, Świnoujściu i Wałczu
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest wymiana stolarki okiennej i drzwiowej w lokalach mieszkalnych, użytkowych oraz kwaterach internatowych w budynkach Skarbu Państwa oraz Wspólnot Mieszkaniowych w zasobie Oddziału Regionalnego AMW w Szczecinie, zlokalizowanych w miejscowościach: Świnoujście, Kołczewo, Szczecin, Gryfice, Rogowo, Trzebiatów, Rosnowo, Kołobrzeg, Świdwin, Mirosławiec Górny, Nadarzyce, Szczecinek, Oleszno, Wałcz. Szczegółowy zakres robót stanowi załącznik w postaci: opisu przedmiotu zamówienia stanowiącego załącznik nr 8 do SIWZ, przedmiarów robót stanowiący załącznik nr 6 do SIWZ, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót stanowi załącznik nr 7 do SIWZ. 2. Kod CPV: 45421100-5 (Instalowanie drzwi i okien oraz podobnych elementów), 45000000-7 (Roboty budowlane), 45421000-4 (Roboty w zakresie stolarki budowlanej). 3. Zamówienie zostało podzielone na sześć części: Część 1 - Wymiana stolarki drzwiowej – 9 szt. w lokalach mieszkalnych i kwaterze internatowej, w budynkach Skarbu Państwa oraz Wspólnot Mieszkaniowych, w zasobie Oddziału Regionalnego AMW w Szczecinie, zlokalizowanych w miejscowościach: • Świnoujście - 4 szt., • Kołczewo - 1 szt., • Szczecin - 4 szt.; Część 2 - Wymiana stolarki drzwiowej – 16 szt. - w lokalach mieszkalnych i kwaterach internatowych, w budynkach Wspólnot Mieszkaniowych, w zasobie Oddziału Regionalnego AMW w Szczecinie, zlokalizowanych w miejscowościach: • Gryfice - 4 szt., • Rogowo - 1 szt., • Trzebiatów - 5 szt., • Rosnowo - 2 szt., • Kołobrzeg - 2 szt., • Świdwin - 2 szt.; Część 3 - Wymiana stolarki drzwiowej – 30 szt. - w lokalach mieszkalnych i kwaterach internatowych, w budynkach Skarbu Państwa oraz Wspólnot Mieszkaniowych, w zasobie Oddziału Regionalnego AMW w Szczecinie, zlokalizowanych w miejscowościach: • Mirosławiec Górny - 17 szt., • Nadarzyce - 8 szt., • Szczecinek - 1 szt., • Oleszno - 3 szt., • Wałcz - 1 szt.; Część 4 - Wymiana stolarki okiennej w lokalach mieszkalnych w budynkach Wspólnot Mieszkaniowych, w zasobie Oddziału Regionalnego AMW w Szczecinie, zlokalizowanych w miejscowościach: • Goleniów, • Gryfice, • Jaromin, • Kołobrzeg, • Rosnowo, • Szczecin, • Świdwin, • Świnoujście, • Wałcz; Część 5 - Wymiana stolarki drzwiowej – 1 szt. - w lokalu użytkowym, w budynku Skarbu Państwa, w zasobie Oddziału Regionalnego AMW w Szczecinie, zlokalizowanym w miejscowości: • Kołobrzeg, ul. Wschodnia 3 - 1 szt.; Część 6 - Wymiana stolarki drzwiowej – 1 szt. - w lokalu użytkowym, w budynku Skarbu Państwa, w zasobie Oddziału Regionalnego AMW w Szczecinie, zlokalizowanym w miejscowości: • Stargard, ul. Pogodna 5/u3 - 1 szt. 4. Zamawiający dopuszcza możliwość zaproponowania przez Wykonawcę produktów równoważnych w stosunku do opisanych i podanych w przedmiarze robót i szczegółowej specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót stanowiącej (załącznik nr 6 i 7 do SIWZ), pod warunkiem, że będą posiadały równoważne lub lepsze parametry techniczne. Wykonawca w składanej ofercie może zaproponować równoważne (inne) materiały i urządzenia, lecz o parametrach technicznych i jakościowych nie gorszych od przyjętych w przedmiarach robót, opisie przedmiotu zamówienia i szczegółowej specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, kompatybilne z istotnymi parametrami technicznymi materiałów i urządzeń zastosowanych w przedmiarach robót, opisie przedmiotu zamówienia i szczegółowej specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, nie powodujące zmian w przyjętych rozwiązaniach funkcjonalnych i konstrukcyjnych obiektu oraz umożliwiające ich powiązanie z instalacjami wewnętrznymi i zewnętrznymi w sposób przyjęty w przedmiarach robót, opisie przedmiotu zamówienia jak również nie powodujące konieczności ponownego wykonania dokumentacji projektowej. W przypadku wskazania w przedmiarach robót, opisie przedmiotu zamówienia i szczegółowej specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót znaków towarowych, patentów lub pochodzenia materiałów lub urządzeń, Wykonawca może zaoferować równoważne materiały i urządzenia o parametrach technicznych i jakościowych nie gorszych niż materiały lub urządzenia wskazane w przedmiarach robót, opisie przedmiotu zamówienia i szczegółowej specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót. Oferowanie przez wykonawcę materiałów i urządzeń równoważnych jest dopuszczalne tylko na etapie składania oferty. Zamawiający, w uzasadnionych przez wykonawcę przypadkach, może wyrazić zgodę na zastosowanie rozwiązań równoważnych w trakcie trwania umowy, jednakże działanie takie jest jedynie uprawnieniem Zamawiającego, wobec którego Wykonawca nie może rościć żadnych praw. 5. Roboty należy wykonać zgodnie z przepisami Prawa budowlanego, zasadami wiedzy technicznej, a użyte materiały powinny spełniać wymogi określone w art. 10 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2019 r., poz. 1186 ze zm.). 6. Zamawiający nie przewiduje ograniczeń w zakresie ilości części, na które Wykonawca może złożyć ofertę. 7. Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych. 8. Zamawiający nie przewiduje udzielania zaliczek na poczet wykonania zamówienia oraz zwrotu kosztów udziału w postępowaniu, z zastrzeżeniem art. 93 ust. 4 ustawy. 9. Zamawiający nie przewiduje zamówienia, o których mowa w art. 67 ust 1 pkt 6 ustawy. 10. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. 11. Zamawiający nie ogranicza możliwości ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla Wykonawców, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy. 12. Zamawiający nie wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę. 13. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom. W takim przypadku zobowiązany jest do wskazania powierzonego zakresu zamówienia w załączniku nr 1 do SIWZ Formularz oferty. 14. Wykonawca powinien dokładnie przeanalizować przedmiary robót i opis przedmiotu zamówienia oraz może przeprowadzić wizję lokalną własnym kosztem i staraniem (dostosować zgodnie z listą faktycznych załączników). Przeprowadzenie wizji lokalnej może się odbyć w terminie najpóźniej do 3 dni przed upływem terminu składania ofert, po uprzednim umówieniu się z osobami odpowiedzialnymi za przedmiotowe zamówienie: Pani Beata Gotowała, tel. 91 447 21 65.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45421100-5, 45000000-7, 45421000-4

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
a) cena brutto oferty 0,60
b) okres gwarancji 0,20
c) skrócenie terminu realizacji 0,20

6) INFORMACJE DODATKOWE:Zamówienie należy wykonać w terminie od 5 do 8 tygodni od dnia zawarcia umowy. UWAGA: Skrócenie terminu realizacji stanowi kryterium oceny ofert.


Część nr: 5 Nazwa: Wymiana stolarki drzwiowej w Kołobrzegu, ul. Wschodnia 3
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest wymiana stolarki okiennej i drzwiowej w lokalach mieszkalnych, użytkowych oraz kwaterach internatowych w budynkach Skarbu Państwa oraz Wspólnot Mieszkaniowych w zasobie Oddziału Regionalnego AMW w Szczecinie, zlokalizowanych w miejscowościach: Świnoujście, Kołczewo, Szczecin, Gryfice, Rogowo, Trzebiatów, Rosnowo, Kołobrzeg, Świdwin, Mirosławiec Górny, Nadarzyce, Szczecinek, Oleszno, Wałcz. Szczegółowy zakres robót stanowi załącznik w postaci: opisu przedmiotu zamówienia stanowiącego załącznik nr 8 do SIWZ, przedmiarów robót stanowiący załącznik nr 6 do SIWZ, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót stanowi załącznik nr 7 do SIWZ. 2. Kod CPV: 45421100-5 (Instalowanie drzwi i okien oraz podobnych elementów), 45000000-7 (Roboty budowlane), 45421000-4 (Roboty w zakresie stolarki budowlanej). 3. Zamówienie zostało podzielone na sześć części: Część 1 - Wymiana stolarki drzwiowej – 9 szt. w lokalach mieszkalnych i kwaterze internatowej, w budynkach Skarbu Państwa oraz Wspólnot Mieszkaniowych, w zasobie Oddziału Regionalnego AMW w Szczecinie, zlokalizowanych w miejscowościach: • Świnoujście - 4 szt., • Kołczewo - 1 szt., • Szczecin - 4 szt.; Część 2 - Wymiana stolarki drzwiowej – 16 szt. - w lokalach mieszkalnych i kwaterach internatowych, w budynkach Wspólnot Mieszkaniowych, w zasobie Oddziału Regionalnego AMW w Szczecinie, zlokalizowanych w miejscowościach: • Gryfice - 4 szt., • Rogowo - 1 szt., • Trzebiatów - 5 szt., • Rosnowo - 2 szt., • Kołobrzeg - 2 szt., • Świdwin - 2 szt.; Część 3 - Wymiana stolarki drzwiowej – 30 szt. - w lokalach mieszkalnych i kwaterach internatowych, w budynkach Skarbu Państwa oraz Wspólnot Mieszkaniowych, w zasobie Oddziału Regionalnego AMW w Szczecinie, zlokalizowanych w miejscowościach: • Mirosławiec Górny - 17 szt., • Nadarzyce - 8 szt., • Szczecinek - 1 szt., • Oleszno - 3 szt., • Wałcz - 1 szt.; Część 4 - Wymiana stolarki okiennej w lokalach mieszkalnych w budynkach Wspólnot Mieszkaniowych, w zasobie Oddziału Regionalnego AMW w Szczecinie, zlokalizowanych w miejscowościach: • Goleniów, • Gryfice, • Jaromin, • Kołobrzeg, • Rosnowo, • Szczecin, • Świdwin, • Świnoujście, • Wałcz; Część 5 - Wymiana stolarki drzwiowej – 1 szt. - w lokalu użytkowym, w budynku Skarbu Państwa, w zasobie Oddziału Regionalnego AMW w Szczecinie, zlokalizowanym w miejscowości: • Kołobrzeg, ul. Wschodnia 3 - 1 szt.; Część 6 - Wymiana stolarki drzwiowej – 1 szt. - w lokalu użytkowym, w budynku Skarbu Państwa, w zasobie Oddziału Regionalnego AMW w Szczecinie, zlokalizowanym w miejscowości: • Stargard, ul. Pogodna 5/u3 - 1 szt. 4. Zamawiający dopuszcza możliwość zaproponowania przez Wykonawcę produktów równoważnych w stosunku do opisanych i podanych w przedmiarze robót i szczegółowej specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót stanowiącej (załącznik nr 6 i 7 do SIWZ), pod warunkiem, że będą posiadały równoważne lub lepsze parametry techniczne. Wykonawca w składanej ofercie może zaproponować równoważne (inne) materiały i urządzenia, lecz o parametrach technicznych i jakościowych nie gorszych od przyjętych w przedmiarach robót, opisie przedmiotu zamówienia i szczegółowej specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, kompatybilne z istotnymi parametrami technicznymi materiałów i urządzeń zastosowanych w przedmiarach robót, opisie przedmiotu zamówienia i szczegółowej specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, nie powodujące zmian w przyjętych rozwiązaniach funkcjonalnych i konstrukcyjnych obiektu oraz umożliwiające ich powiązanie z instalacjami wewnętrznymi i zewnętrznymi w sposób przyjęty w przedmiarach robót, opisie przedmiotu zamówienia jak również nie powodujące konieczności ponownego wykonania dokumentacji projektowej. W przypadku wskazania w przedmiarach robót, opisie przedmiotu zamówienia i szczegółowej specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót znaków towarowych, patentów lub pochodzenia materiałów lub urządzeń, Wykonawca może zaoferować równoważne materiały i urządzenia o parametrach technicznych i jakościowych nie gorszych niż materiały lub urządzenia wskazane w przedmiarach robót, opisie przedmiotu zamówienia i szczegółowej specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót. Oferowanie przez wykonawcę materiałów i urządzeń równoważnych jest dopuszczalne tylko na etapie składania oferty. Zamawiający, w uzasadnionych przez wykonawcę przypadkach, może wyrazić zgodę na zastosowanie rozwiązań równoważnych w trakcie trwania umowy, jednakże działanie takie jest jedynie uprawnieniem Zamawiającego, wobec którego Wykonawca nie może rościć żadnych praw. 5. Roboty należy wykonać zgodnie z przepisami Prawa budowlanego, zasadami wiedzy technicznej, a użyte materiały powinny spełniać wymogi określone w art. 10 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2019 r., poz. 1186 ze zm.). 6. Zamawiający nie przewiduje ograniczeń w zakresie ilości części, na które Wykonawca może złożyć ofertę. 7. Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych. 8. Zamawiający nie przewiduje udzielania zaliczek na poczet wykonania zamówienia oraz zwrotu kosztów udziału w postępowaniu, z zastrzeżeniem art. 93 ust. 4 ustawy. 9. Zamawiający nie przewiduje zamówienia, o których mowa w art. 67 ust 1 pkt 6 ustawy. 10. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. 11. Zamawiający nie ogranicza możliwości ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla Wykonawców, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy. 12. Zamawiający nie wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę. 13. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom. W takim przypadku zobowiązany jest do wskazania powierzonego zakresu zamówienia w załączniku nr 1 do SIWZ Formularz oferty. 14. Wykonawca powinien dokładnie przeanalizować przedmiary robót i opis przedmiotu zamówienia oraz może przeprowadzić wizję lokalną własnym kosztem i staraniem (dostosować zgodnie z listą faktycznych załączników). Przeprowadzenie wizji lokalnej może się odbyć w terminie najpóźniej do 3 dni przed upływem terminu składania ofert, po uprzednim umówieniu się z osobami odpowiedzialnymi za przedmiotowe zamówienie: Pani Beata Gotowała, tel. 91 447 21 65.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45421100-5, 45000000-7, 45421000-4

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
a) cena brutto oferty 0,60
b) okres gwarancji 0,20
c) skrócenie terminu realizacji 0,20

6) INFORMACJE DODATKOWE:Zamówienie należy wykonać w terminie od 5 do 8 tygodni od dnia zawarcia umowy. UWAGA: Skrócenie terminu realizacji stanowi kryterium oceny ofert.


Część nr: 6 Nazwa: Wymiana stolarki drzwiowej w Stargardzie, ul. Pogodna 5/u3
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest wymiana stolarki okiennej i drzwiowej w lokalach mieszkalnych, użytkowych oraz kwaterach internatowych w budynkach Skarbu Państwa oraz Wspólnot Mieszkaniowych w zasobie Oddziału Regionalnego AMW w Szczecinie, zlokalizowanych w miejscowościach: Świnoujście, Kołczewo, Szczecin, Gryfice, Rogowo, Trzebiatów, Rosnowo, Kołobrzeg, Świdwin, Mirosławiec Górny, Nadarzyce, Szczecinek, Oleszno, Wałcz. Szczegółowy zakres robót stanowi załącznik w postaci: opisu przedmiotu zamówienia stanowiącego załącznik nr 8 do SIWZ, przedmiarów robót stanowiący załącznik nr 6 do SIWZ, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót stanowi załącznik nr 7 do SIWZ. 2. Kod CPV: 45421100-5 (Instalowanie drzwi i okien oraz podobnych elementów), 45000000-7 (Roboty budowlane), 45421000-4 (Roboty w zakresie stolarki budowlanej). 3. Zamówienie zostało podzielone na sześć części: Część 1 - Wymiana stolarki drzwiowej – 9 szt. w lokalach mieszkalnych i kwaterze internatowej, w budynkach Skarbu Państwa oraz Wspólnot Mieszkaniowych, w zasobie Oddziału Regionalnego AMW w Szczecinie, zlokalizowanych w miejscowościach: • Świnoujście - 4 szt., • Kołczewo - 1 szt., • Szczecin - 4 szt.; Część 2 - Wymiana stolarki drzwiowej – 16 szt. - w lokalach mieszkalnych i kwaterach internatowych, w budynkach Wspólnot Mieszkaniowych, w zasobie Oddziału Regionalnego AMW w Szczecinie, zlokalizowanych w miejscowościach: • Gryfice - 4 szt., • Rogowo - 1 szt., • Trzebiatów - 5 szt., • Rosnowo - 2 szt., • Kołobrzeg - 2 szt., • Świdwin - 2 szt.; Część 3 - Wymiana stolarki drzwiowej – 30 szt. - w lokalach mieszkalnych i kwaterach internatowych, w budynkach Skarbu Państwa oraz Wspólnot Mieszkaniowych, w zasobie Oddziału Regionalnego AMW w Szczecinie, zlokalizowanych w miejscowościach: • Mirosławiec Górny - 17 szt., • Nadarzyce - 8 szt., • Szczecinek - 1 szt., • Oleszno - 3 szt., • Wałcz - 1 szt.; Część 4 - Wymiana stolarki okiennej w lokalach mieszkalnych w budynkach Wspólnot Mieszkaniowych, w zasobie Oddziału Regionalnego AMW w Szczecinie, zlokalizowanych w miejscowościach: • Goleniów, • Gryfice, • Jaromin, • Kołobrzeg, • Rosnowo, • Szczecin, • Świdwin, • Świnoujście, • Wałcz; Część 5 - Wymiana stolarki drzwiowej – 1 szt. - w lokalu użytkowym, w budynku Skarbu Państwa, w zasobie Oddziału Regionalnego AMW w Szczecinie, zlokalizowanym w miejscowości: • Kołobrzeg, ul. Wschodnia 3 - 1 szt.; Część 6 - Wymiana stolarki drzwiowej – 1 szt. - w lokalu użytkowym, w budynku Skarbu Państwa, w zasobie Oddziału Regionalnego AMW w Szczecinie, zlokalizowanym w miejscowości: • Stargard, ul. Pogodna 5/u3 - 1 szt. 4. Zamawiający dopuszcza możliwość zaproponowania przez Wykonawcę produktów równoważnych w stosunku do opisanych i podanych w przedmiarze robót i szczegółowej specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót stanowiącej (załącznik nr 6 i 7 do SIWZ), pod warunkiem, że będą posiadały równoważne lub lepsze parametry techniczne. Wykonawca w składanej ofercie może zaproponować równoważne (inne) materiały i urządzenia, lecz o parametrach technicznych i jakościowych nie gorszych od przyjętych w przedmiarach robót, opisie przedmiotu zamówienia i szczegółowej specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, kompatybilne z istotnymi parametrami technicznymi materiałów i urządzeń zastosowanych w przedmiarach robót, opisie przedmiotu zamówienia i szczegółowej specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, nie powodujące zmian w przyjętych rozwiązaniach funkcjonalnych i konstrukcyjnych obiektu oraz umożliwiające ich powiązanie z instalacjami wewnętrznymi i zewnętrznymi w sposób przyjęty w przedmiarach robót, opisie przedmiotu zamówienia jak również nie powodujące konieczności ponownego wykonania dokumentacji projektowej. W przypadku wskazania w przedmiarach robót, opisie przedmiotu zamówienia i szczegółowej specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót znaków towarowych, patentów lub pochodzenia materiałów lub urządzeń, Wykonawca może zaoferować równoważne materiały i urządzenia o parametrach technicznych i jakościowych nie gorszych niż materiały lub urządzenia wskazane w przedmiarach robót, opisie przedmiotu zamówienia i szczegółowej specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót. Oferowanie przez wykonawcę materiałów i urządzeń równoważnych jest dopuszczalne tylko na etapie składania oferty. Zamawiający, w uzasadnionych przez wykonawcę przypadkach, może wyrazić zgodę na zastosowanie rozwiązań równoważnych w trakcie trwania umowy, jednakże działanie takie jest jedynie uprawnieniem Zamawiającego, wobec którego Wykonawca nie może rościć żadnych praw. 5. Roboty należy wykonać zgodnie z przepisami Prawa budowlanego, zasadami wiedzy technicznej, a użyte materiały powinny spełniać wymogi określone w art. 10 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2019 r., poz. 1186 ze zm.). 6. Zamawiający nie przewiduje ograniczeń w zakresie ilości części, na które Wykonawca może złożyć ofertę. 7. Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych. 8. Zamawiający nie przewiduje udzielania zaliczek na poczet wykonania zamówienia oraz zwrotu kosztów udziału w postępowaniu, z zastrzeżeniem art. 93 ust. 4 ustawy. 9. Zamawiający nie przewiduje zamówienia, o których mowa w art. 67 ust 1 pkt 6 ustawy. 10. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. 11. Zamawiający nie ogranicza możliwości ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla Wykonawców, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy. 12. Zamawiający nie wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę. 13. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom. W takim przypadku zobowiązany jest do wskazania powierzonego zakresu zamówienia w załączniku nr 1 do SIWZ Formularz oferty. 14. Wykonawca powinien dokładnie przeanalizować przedmiary robót i opis przedmiotu zamówienia oraz może przeprowadzić wizję lokalną własnym kosztem i staraniem (dostosować zgodnie z listą faktycznych załączników). Przeprowadzenie wizji lokalnej może się odbyć w terminie najpóźniej do 3 dni przed upływem terminu składania ofert, po uprzednim umówieniu się z osobami odpowiedzialnymi za przedmiotowe zamówienie: Pani Beata Gotowała, tel. 91 447 21 65.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45421100-5, 45000000-7, 45421000-4

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
a) cena brutto oferty 0,60
b) okres gwarancji 0,20

6) INFORMACJE DODATKOWE:Zamówienie należy wykonać w terminie od 5 do 8 tygodni od dnia zawarcia umowy. UWAGA: Skrócenie terminu realizacji stanowi kryterium oceny ofert.






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę remont dachu w Ostrowcu - budynek wielorodzinny- Ostrowiec
  • Lokalizacja zleceniazachodniopomorskie
  • Data dodania26-03-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę remont dachu w Ostrowcu - budynek wielorodzinny ( zachodniopomorskie). Zakres prac podstawowy : wymiana pokrycia z papy, rynny , rury spustowe, uszczelnienie komina. Zainteresowanych proszę o kontakt.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI