Wykonanie usług kontroli, konserwacji, napraw i utrzymanie urządzeń zabawowych, wyposażenia...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Wykonanie usług kontroli, konserwacji, napraw i utrzymanie urządzeń zabawowych, wyposażenia i ogrodzeń urządzonych trenów rekreacyjnych, w tym placów zabaw i siłowni plenerowych w 2022 r.
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoWarszawa
  • WojewództwoMazowieckie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2021-12-22
  • ZamawiającyMiasto Stołeczne Warszawa Dzielnica Białołęka
  • Data publikacji ogłoszenia2021-12-14
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00315097
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Wykonanie usług kontroli, konserwacji, napraw i utrzymanie urządzeń zabawowych, wyposażenia i ogrodzeń urządzonych trenów rekreacyjnych, w tym placów zabaw i siłowni plenerowych w 2022 r.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Stołeczne Warszawa Dzielnica Białołęka

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 015259640

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Modlińska197

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 03-122

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: bialoleka.ZP@um.warszawa.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bialoleka.um.warszawa.pl/ https://zamowienia.um.warszawa.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wykonanie usług kontroli, konserwacji, napraw i utrzymanie urządzeń zabawowych, wyposażenia i ogrodzeń urządzonych trenów rekreacyjnych, w tym placów zabaw i siłowni plenerowych w 2022 r.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-44165488-5bf2-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00315097

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-14

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00002578/25/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.17 Konserwacja, naprawy, utrzymanie urządzeń zabawowych i wyposażenia placów zabaw, terenów rekreacyjnych i siłowni plenerowych na terenie Dzielnicy Białołęka

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://zamowienia.um.warszawa.pl/servlet/HomeServlet

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://zamowienia.um.warszawa.pl/servlet/HomeServlet

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Zgodnie z pkt 1.7, 6.3 i 6.4 SWZ

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z pkt 17 SWZ

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: UD-II-WZP.271.55.2021.AJA/TP-u

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Wykonywanie usług kontroli, konserwacji, napraw i utrzymania urządzeń zabawowych, wyposażenia i ogrodzeń urządzonych terenów rekreacyjnych, w tym placów zabaw i siłowni plenerowych, zlokalizowanych na obszarze Dzielnicy Białołęka m. st. Warszawy, w 2022r.
Zakres prac obejmuje w szczególności:
1) Konserwację i utrzymywanie urządzeń zabawowych, elementów małej architektury, wyposażenia, tj.: urządzeń zabawowych, urządzeń siłowni plenerowych, streetworkoutów, urządzeń skateparków, torów rowerowych, ogrodzeń, ławek, koszy na śmieci, tablic informacyjnych, stojaków na rowery, nawierzchni amortyzujących upadki i innych wymienionych w załączniku nr 1 do umowy.
2) Cykliczne przeprowadzanie kontroli regularnej i funkcjonalnej części składowych wyposażenia placów zabaw, zgodnie z instrukcją określoną m.in. w nomie PN-EN 1176-7:2009.
3) Prace wykonywane będą na placach zabaw, terenach rekreacyjnych i siłowniach plenerowych administrowanych przez Dzielnicę Białołęka m.st. Warszawy usytuowanych w następujących lokalizacjach:
a) Plac zabaw w Parku Strumykowa przy ul. Strumykowej,
b) Plac zabaw przy ul. Odkrytej,
c) Plac zabaw przy ul. Erazma z Zakroczymia,
d) Plac zabaw w Parku przy ul. Ceramicznej,
e) Plac zabaw w Parku Henrykowskim przy ul Modlińskiej r. Klasyków,
f) Plac zabaw przy ul. Kiersnowskiego,
g) Plac zabaw przy ul. Brzezińskiej
h) Teren rekreacyjny przy ul. Ruskowy Bród,
i) Plac zabaw przy ul. Portowej,
j) Teren sportowo – rekreacyjny przy ul. Skarbka z Gór,
k) Plac zabaw w Parku Picassa,
l) Plac zabaw przy ul. Echa Leśne
m) Teren sportowo-rekreacyjny przy ul. Długorzecznej
n) Plac zabaw przy ul. Żywicznej,
o) Teren rekreacyjny przy ul. Myśliborskiej,
p) Teren rekreacyjno-wypoczynkowy przy ul. Polnych Kwiatów,
q) Teren rekreacyjno-wypoczynkowy przy ul. Książkowej,
r) Teren sportowo-rekreacyjny przy ul. Kupieckiej,
s) Plac zabaw przy ul. Skierdowskiej,
t) Park Mehoffera „Ogrody Mehoffera” w rejonie ul. Mehoffera i Strumykowej,
u) Park Leśny przy ul. Olesin,
v) Leśna ścieżka zdrowia przy ul. Leśnej Polanki,
w) Ścieżka edukacyjna przy ul. Frachtowej,
x) Miasteczko Ruchu Drogowego przy ul. Łączącej,
y) Skatepark przy ul. Łączącej,
z) Skwer przy ul. Krzyżówki,
aa) Bicyklostrada – droga rowerowa nad Kanałem Żerańskim,
bb) Siłownia plenerowa przy ul. Aluzyjnej,
cc) Siłownia plenerowa przy ul. Ostródzkiej,
dd) Siłownia plenerowa przy ul. Frachtowej,
ee) Górka saneczkowa przy ul. Jabłoni,
ff) Górka saneczkowa przy ul. Ruskowy Bród,
gg) Górka saneczkowa przy ul. Światowida,
hh) Stacja napraw rowerów przy ul. Porajów 3.
ii) Psi wybieg przy wale wiślanym, okolice ul. Odkrytej,
jj) Skwer przy ul. Sprawnej,
kk) Ścieżka edukacyjna nad Wisłą.
4) Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określony został w załącznikach do SWZ i wzorze umowy:
a) Wykazie ogólnodostępnych terenów rekreacyjnych wraz z ich wyposażeniem będących w zarządzie Dzielnicy Białołęka m.st. Warszawy - Załącznik 1 do wzoru umowy,
b) Warunkach technicznych i zasadach wykonywania prac - Załącznik 2 do wzoru umowy,
c) Wzorze umowy - Załącznik 8 do SWZ

4.2.6.) Główny kod CPV: 50000000-5 - Usługi naprawcze i konserwacyjne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 329 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Zamawiający przewiduje udzielenie zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych usług, przewidzianego w zapisie ogłoszenia o zamówieniu dla zamówienia podstawowego (w trybie art. 305 ust. 1 ustawy Pzp) w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego. Wartość zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych usług wyrażona w % w stosunku do wartości zamówienia podstawowego: do 50 %.

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Kryteria oceny ofert:
W celu wyboru najkorzystniejszej oferty Zamawiający przyjął następujące kryteria:
• cena brutto za realizację całego zamówienia; waga kryterium - 100 %
Przyjmuje się, że 1% = 1 pkt i tak zostanie przeliczona liczba punktów w przyjętych kryteriach. Maksymalnie wykonawca może uzyskać 100 pkt, w kryterium cena. Komisja przetargowa przedstawi Kierownikowi Zamawiającego propozycję wyboru najkorzystniejszej oferty, czyli takiej, która uzyska największą całkowitą ilość punktów.
Zasady oceny ofert według ustalonych kryteriów:
1) Wybór najkorzystniejszej oferty dokonany będzie spośród ofert, które nie zostały odrzucone.
2) Przy wyborze oferty najkorzystniejszej Zamawiający będzie kierował się jedynie kryteriami określonymi w ppkt 8.1 SWZ.
3) Za najkorzystniejszą uznana zostanie oferta, która uzyska w sumie największą liczbę punktów
w kryterium cena oferty.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

Warunki dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej.
a) w zakresie zdolności zawodowej (doświadczenia w realizacji) - Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, iż w okresie ostatnich (3) trzech lat przed upływem terminu składania ofert,
a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, należycie wykonał/wykonuje co najmniej:
- 2 (dwa) zamówienia polegające na konserwacji, naprawach i utrzymaniu placów zabaw wraz
z wyposażeniem, o wartości nie mniejszej niż 150 tys. zł brutto każde oraz załączy dowody potwierdzające, że usługi te zostały wykonane lub są wykonywane należycie.
Uwaga: Zamawiający rozumie (1) jedno zamówienie odpowiadające usługom, udzielone w ramach (1) jednej umowy. W przypadku wykonywanych usług, zrealizowana część usługi do dnia składania ofert, musi odpowiadać wartości określonej w warunku.
b) dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - warunek ten zostanie spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje osobami :
- 1 (jedną) osobą – wyznaczoną do kierowania pracami, polegającymi na utrzymaniu i konserwacji placów zabaw wraz z wyposażeniem, która posiada doświadczenie w kierowaniu ww. pracami w ramach przynajmniej 2 umów.
Uwaga: Przez jedną umowę Zamawiający rozumie umowę trwającą przez okres co najmniej 4 miesięcy.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający, na podstawie art. 274 ust. 1 ustawy Pzp, wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, następujących podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie braku podstaw do wykluczenia z postępowania:
- aktualnego na dzień złożenia oświadczenia wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym jest mowa w pkt 3.4.1 SWZ w zakresie art. 108 ust.1 ustawy Pzp – załącznik 2a do SWZ,
- aktualnego na dzień złożenia oświadczenia o braku przynależności do grupy kapitałowej – zgodnie z art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp – załącznik nr 9 do SWZ,
Dokumenty należy sporządzić/złożyć w formie lub w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu na podstawie art. 274 ust. 1 ustawy Pzp:
- do oferty Wykonawca zobowiązany jest dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu – zgodnie z załącznikiem nr 2 do SWZ. Informacje zawarte w oświadczeniu, stanowią wstępne potwierdzenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu.
- zamawiający wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, następujących podmiotowych środków dowodowych - aktualnych na dzień złożenia:
a) wykazy usług wraz z dowodami należytego ich wykonania– załącznik nr 10 do SWZ,
b) wykaz osób – załącznik nr 10a do SWZ,
Dokumenty należy sporządzić/złożyć w w formie lub w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

nie dotyczy

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Zgodnie z pkt 3.6 SWZ

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Zgodnie z pkt 3.8 SWZ

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zgodnie ze wzorem umowy

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-12-22 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: za pośrednictwem platformy zakupowej Zamawiającego

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-12-22 09:30

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę dostawę i montaż instalacji fotowoltaicznej dachowej - Jedlińsk
  • Lokalizacja zleceniamazowieckie
  • Data dodania13-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę dostawę i montaż oraz uruchomienie instalacji fotowoltaicznej dachowej o łącznej mocy nie mniejszej niż 49,76 kW i nie większej niż 50 kW wraz z systemem odzyskiwania ciepła. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI