Wykonanie robót remontowo budowlanych w kwaterach/lokalach mieszkalnych w zasobie...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Wykonanie robót remontowo budowlanych w kwaterach/lokalach mieszkalnych w zasobie OReg AMW Zielona Góra związane ze zmianą lokatora
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoWarszawa
  • WojewództwoMazowieckie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - agencja wykonawcza
  • Termin składania wniosków2023-10-04
  • ZamawiającyAgencja Mienia Wojskowego
  • Data publikacji ogłoszenia2023-09-18
  • Numer ogłoszenia2023/BZP 00400984
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Wykonanie robót remontowo budowlanych w kwaterach/lokalach mieszkalnych w zasobie OReg AMW Zielona Góra związane ze zmianą lokatora

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Agencja Mienia Wojskowego

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 011263946

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Nowowiejska 26A

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 00-911

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dzp.zg@amw.com.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://amw.com.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - agencja wykonawcza

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność

administrowanie mieniem Skarbu Państwa

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wykonanie robót remontowo budowlanych w kwaterach/lokalach mieszkalnych w zasobie OReg AMW Zielona Góra związane ze zmianą lokatora

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b3ff7bfb-560e-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00400984

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-09-18

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00059886/17/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.115 Remonty lokali mieszkalnych przed ponownym zasiedleniem w budynkach - OR Zielona Góra

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://amw.eb2b.com.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://amw.eb2b.com.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: zgodnie z swz

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): zgodnie z swz

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): zgodnie z swz

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: DZP-OZ.2616.370.2023

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 9

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest remont lokali mieszkalnych o średniej powierzchni około 50 m2
z podziałem na części:
Część 1: Skwierzyna – 1 lokal
- Skwierzyna, ul. Wojska Polskiego 1F/19
2. Zamawiający przewiduje wykonywanie w lokalach mieszkalnych, zgodnie ze specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót, n/w roboty remontowe i prace naprawcze:
2.1. w zakresie branży ogólnobudowlanej:
1) zrywanie posadzek z tworzyw sztucznych,
2) odgrzybienie ścian i sufitów,
3) rozbieranie posadzek z płytek, masy lastryko oraz betonowych,
4) rozbieranie posadzek z deszczułek, podłóg z desek i wykładzin, paneli podłogowych,
5) wykonywanie podłoży betonowych lub innych,
6) wykonywanie izolacji przeciwwilgociowych, przeciwwodnych oraz termicznych posadzek, ścian i sufitów,
7) skucie tynków,
8) demontaż stolarki drzwiowej,
9) demontaż stolarki okiennej,
10) demontaż podokienników wewnętrznych i zewnętrznych,
11) demontaż szaf, boazerii, itp.,
12) obsadzanie ościeżnic drzwiowych zewnętrznych i wewnętrznych,
13) prace rozbiórkowe ścian działowych z cegły, żelbetu, płyt gipsowo kartonowych, gazobetonu oraz innych materiałów budowlanych,
14) usunięcie lamperii i tapet, wykwitów, pleśni,
15) murowanie ścianek działowych,
16) obsadzenie parapetów wewnętrznych i zewnętrznych,
17) wykonywanie tynków na ścianach i ościeżach, sufitach,
18) montaż kratek wentylacyjnych,
19) wykonywanie gładzi gipsowej ścian i sufitów,
20) wyrównywanie podłoży masą samopoziomującą,
21) układanie okładzin ściennych z glazury,
22) układanie okładzin podłogowych płytek z terakoty i gresu,
23) wykonanie cokolików z gresu i terakoty,
24) układanie paneli podłogowych, wykładziny,
25) cyklinowanie i lakierowanie podłóg i posadzek z drewna,
26) malowanie ścian i sufitów,
27) malowanie stolarki drzwiowej, stolarki okiennej, grzejników, rur, balustrad balkonowych,
28) dopasowanie skrzydeł drzwiowych i okiennych, założenie okuć, klamek, zamków,
29) montaż stolarki drzwiowej,
30) montaż stolarki okiennej,
31) szklenie ram okiennych lub drzwiowych,
32) wykonanie ścian oraz sufitów z płyt gipsowo-kartonowych,
33) wywiezienie gruzu i innych materiałów z rozbiórki wraz z ich utylizacją,
34) inne roboty remontowo-budowlane nie objęte wykazem.

2.2. w zakresie branży sanitarnej:
1) roboty demontażowe w zakresie instalacji wod.-kan, wentylacji, gazu,
2) układanie rurociągów wody zimnej i ciepłej, rurociągów kanalizacji sanitarnej oraz instalacji gazu i centralnego ogrzewania, i instalacji wentylacji,
3) wykonywanie podejść do przyborów,
4) montaż armatury odcinającej,
5) montaż przyborów sanitarnych,
6) montaż urządzeń grzewczych,
7) montaż urządzeń związanych z wentylacją,
8) wykonywanie prób szczelności poszczególnych instalacji ze sporządzeniem opinii/protokołów z prób lub badań dla Zakładu Gazowego (wymagane przed zamontowaniem licznika),
9) izolacje przewodów zabudowanych,
10) inne roboty z zakresu instalacji sanitarnych nie objęte wykazem.

2.3. w zakresie branży elektrycznej:
1) roboty demontażowe osprzętu elektrycznego i teletechnicznego oraz opraw oświetleniowych,
2) wymiana tablic licznikowych,
3) układanie przewodów instalacji elektrycznej i przewodów multimedialnych,
4) montaż osprzętu elektrycznego i teletechnicznego oraz opraw oświetleniowych,
5) wymiana WLZ pomiędzy tablicą mieszkaniową a tablicą piętrową,
6) pomiary elektryczne powykonawcze ze sporządzeniem opinii/protokołów z prób lub badań dla Zakładu Energetycznego (wymagane przed zamontowaniem licznika),
7) inne roboty z zakresu instalacji elektrycznych i teletechnicznych nie objęte wykazem.

3. Okres gwarancji to 24 miesiące, licząc od dnia końcowego protokolarnego odbioru robót.
4. Wykonawca przed podpisaniem umowy przedstawi poniższe dokumenty :
- Uprawnienia budowlane kierownika budowy o specjalności „konstrukcyjno – budowlanej” wraz z aktualną przynależnością do właściwej Okręgowej Izby Inżynierów.
- Polisę ubezpieczeniową od odpowiedzialności cywilnej na kwotę minimum 150.000,00 zł (słownie: sto pięćdziesiąt tysięcy złotych).
Ubezpieczeniu w zakresie utraty i uszkodzenia z tytułu wszelkich ryzyk podlegają w szczególności: prace objęte umową, dokumenty, bez względu na rodzaj nośnika, na jakim były utrwalone. Ochrona ubezpieczeniowa obejmuje również odpowiedzialność cywilną Wykonawcy, jego pracowników
i osób z nim współpracujących z tytułu niewykonania lub nienależytego wykonania zobowiązania. Koszt ubezpieczenia ponosi Wykonawca. Umowa ubezpieczenia winna mieć charakter ciągły i być zawarta na cały okres realizacji przedmiotu umowy oraz okres odpowiedzialności Wykonawcy
z tytułu gwarancji i rękojmi za wady przedmiotu umowy.
5. Nazwy i kody zamówienia według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):
45453000-7 Roboty remontowe i renowacyjne
45310000-3 Roboty instalacyjne elektryczne
45330000-9 Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45420000-7 Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie

6. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 1a i 1b do SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45420000-7 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 40 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Ocenie będą podlegać wyłącznie oferty nie podlegające odrzuceniu.
Całkowita liczba punktów, jaką otrzyma dana oferta, zostanie obliczona wg poniższego wzoru:
S= C
Maksymalna liczba punktów wynosi 100, przy założeniu, że 1 pkt. odpowiada 1 %.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest remont lokali mieszkalnych o średniej powierzchni około 50 m2
Część 2: Krosno Odrzańskie – 1 lokal
- Krosno Odrzańskie, ul. Kościuszki 15/11
2. Zamawiający przewiduje wykonywanie w lokalach mieszkalnych, zgodnie ze specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót, n/w roboty remontowe i prace naprawcze:
2.1. w zakresie branży ogólnobudowlanej:
1) zrywanie posadzek z tworzyw sztucznych,
2) odgrzybienie ścian i sufitów,
3) rozbieranie posadzek z płytek, masy lastryko oraz betonowych,
4) rozbieranie posadzek z deszczułek, podłóg z desek i wykładzin, paneli podłogowych,
5) wykonywanie podłoży betonowych lub innych,
6) wykonywanie izolacji przeciwwilgociowych, przeciwwodnych oraz termicznych posadzek, ścian i sufitów,
7) skucie tynków,
8) demontaż stolarki drzwiowej,
9) demontaż stolarki okiennej,
10) demontaż podokienników wewnętrznych i zewnętrznych,
11) demontaż szaf, boazerii, itp.,
12) obsadzanie ościeżnic drzwiowych zewnętrznych i wewnętrznych,
13) prace rozbiórkowe ścian działowych z cegły, żelbetu, płyt gipsowo kartonowych, gazobetonu oraz innych materiałów budowlanych,
14) usunięcie lamperii i tapet, wykwitów, pleśni,
15) murowanie ścianek działowych,
16) obsadzenie parapetów wewnętrznych i zewnętrznych,
17) wykonywanie tynków na ścianach i ościeżach, sufitach,
18) montaż kratek wentylacyjnych,
19) wykonywanie gładzi gipsowej ścian i sufitów,
20) wyrównywanie podłoży masą samopoziomującą,
21) układanie okładzin ściennych z glazury,
22) układanie okładzin podłogowych płytek z terakoty i gresu,
23) wykonanie cokolików z gresu i terakoty,
24) układanie paneli podłogowych, wykładziny,
25) cyklinowanie i lakierowanie podłóg i posadzek z drewna,
26) malowanie ścian i sufitów,
27) malowanie stolarki drzwiowej, stolarki okiennej, grzejników, rur, balustrad balkonowych,
28) dopasowanie skrzydeł drzwiowych i okiennych, założenie okuć, klamek, zamków,
29) montaż stolarki drzwiowej,
30) montaż stolarki okiennej,
31) szklenie ram okiennych lub drzwiowych,
32) wykonanie ścian oraz sufitów z płyt gipsowo-kartonowych,
33) wywiezienie gruzu i innych materiałów z rozbiórki wraz z ich utylizacją,
34) inne roboty remontowo-budowlane nie objęte wykazem.

2.2. w zakresie branży sanitarnej:
1) roboty demontażowe w zakresie instalacji wod.-kan, wentylacji, gazu,
2) układanie rurociągów wody zimnej i ciepłej, rurociągów kanalizacji sanitarnej oraz instalacji gazu i centralnego ogrzewania, i instalacji wentylacji,
3) wykonywanie podejść do przyborów,
4) montaż armatury odcinającej,
5) montaż przyborów sanitarnych,
6) montaż urządzeń grzewczych,
7) montaż urządzeń związanych z wentylacją,
8) wykonywanie prób szczelności poszczególnych instalacji ze sporządzeniem opinii/protokołów z prób lub badań dla Zakładu Gazowego (wymagane przed zamontowaniem licznika),
9) izolacje przewodów zabudowanych,
10) inne roboty z zakresu instalacji sanitarnych nie objęte wykazem.

2.3. w zakresie branży elektrycznej:
1) roboty demontażowe osprzętu elektrycznego i teletechnicznego oraz opraw oświetleniowych,
2) wymiana tablic licznikowych,
3) układanie przewodów instalacji elektrycznej i przewodów multimedialnych,
4) montaż osprzętu elektrycznego i teletechnicznego oraz opraw oświetleniowych,
5) wymiana WLZ pomiędzy tablicą mieszkaniową a tablicą piętrową,
6) pomiary elektryczne powykonawcze ze sporządzeniem opinii/protokołów z prób lub badań dla Zakładu Energetycznego (wymagane przed zamontowaniem licznika),
7) inne roboty z zakresu instalacji elektrycznych i teletechnicznych nie objęte wykazem.

3. Okres gwarancji to 24 miesiące, licząc od dnia końcowego protokolarnego odbioru robót.
4. Wykonawca przed podpisaniem umowy przedstawi poniższe dokumenty :
- Uprawnienia budowlane kierownika budowy o specjalności „konstrukcyjno – budowlanej” wraz z aktualną przynależnością do właściwej Okręgowej Izby Inżynierów.
- Polisę ubezpieczeniową od odpowiedzialności cywilnej na kwotę minimum 150.000,00 zł (słownie: sto pięćdziesiąt tysięcy złotych).
Ubezpieczeniu w zakresie utraty i uszkodzenia z tytułu wszelkich ryzyk podlegają w szczególności: prace objęte umową, dokumenty, bez względu na rodzaj nośnika, na jakim były utrwalone. Ochrona ubezpieczeniowa obejmuje również odpowiedzialność cywilną Wykonawcy, jego pracowników
i osób z nim współpracujących z tytułu niewykonania lub nienależytego wykonania zobowiązania. Koszt ubezpieczenia ponosi Wykonawca. Umowa ubezpieczenia winna mieć charakter ciągły i być zawarta na cały okres realizacji przedmiotu umowy oraz okres odpowiedzialności Wykonawcy
z tytułu gwarancji i rękojmi za wady przedmiotu umowy.
5. Nazwy i kody zamówienia według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):
45453000-7 Roboty remontowe i renowacyjne
45310000-3 Roboty instalacyjne elektryczne
45330000-9 Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45420000-7 Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie

6. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 1a i 1b do SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45420000-7 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 40 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Ocenie będą podlegać wyłącznie oferty nie podlegające odrzuceniu.
Całkowita liczba punktów, jaką otrzyma dana oferta, zostanie obliczona wg poniższego wzoru:
S= C
Maksymalna liczba punktów wynosi 100, przy założeniu, że 1 pkt. odpowiada 1 %.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest remont lokali mieszkalnych o średniej powierzchni około 50 m2 z podziałem na części:
Część 3: Sulechów – 1 lokal
- Sulechów, ul. Wojska Polskiego 33/3
2. Zamawiający przewiduje wykonywanie w lokalach mieszkalnych, zgodnie ze specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót, n/w roboty remontowe i prace naprawcze:
2.1. w zakresie branży ogólnobudowlanej:
1) zrywanie posadzek z tworzyw sztucznych,
2) odgrzybienie ścian i sufitów,
3) rozbieranie posadzek z płytek, masy lastryko oraz betonowych,
4) rozbieranie posadzek z deszczułek, podłóg z desek i wykładzin, paneli podłogowych,
5) wykonywanie podłoży betonowych lub innych,
6) wykonywanie izolacji przeciwwilgociowych, przeciwwodnych oraz termicznych posadzek, ścian i sufitów,
7) skucie tynków,
8) demontaż stolarki drzwiowej,
9) demontaż stolarki okiennej,
10) demontaż podokienników wewnętrznych i zewnętrznych,
11) demontaż szaf, boazerii, itp.,
12) obsadzanie ościeżnic drzwiowych zewnętrznych i wewnętrznych,
13) prace rozbiórkowe ścian działowych z cegły, żelbetu, płyt gipsowo kartonowych, gazobetonu oraz innych materiałów budowlanych,
14) usunięcie lamperii i tapet, wykwitów, pleśni,
15) murowanie ścianek działowych,
16) obsadzenie parapetów wewnętrznych i zewnętrznych,
17) wykonywanie tynków na ścianach i ościeżach, sufitach,
18) montaż kratek wentylacyjnych,
19) wykonywanie gładzi gipsowej ścian i sufitów,
20) wyrównywanie podłoży masą samopoziomującą,
21) układanie okładzin ściennych z glazury,
22) układanie okładzin podłogowych płytek z terakoty i gresu,
23) wykonanie cokolików z gresu i terakoty,
24) układanie paneli podłogowych, wykładziny,
25) cyklinowanie i lakierowanie podłóg i posadzek z drewna,
26) malowanie ścian i sufitów,
27) malowanie stolarki drzwiowej, stolarki okiennej, grzejników, rur, balustrad balkonowych,
28) dopasowanie skrzydeł drzwiowych i okiennych, założenie okuć, klamek, zamków,
29) montaż stolarki drzwiowej,
30) montaż stolarki okiennej,
31) szklenie ram okiennych lub drzwiowych,
32) wykonanie ścian oraz sufitów z płyt gipsowo-kartonowych,
33) wywiezienie gruzu i innych materiałów z rozbiórki wraz z ich utylizacją,
34) inne roboty remontowo-budowlane nie objęte wykazem.

2.2. w zakresie branży sanitarnej:
1) roboty demontażowe w zakresie instalacji wod.-kan, wentylacji, gazu,
2) układanie rurociągów wody zimnej i ciepłej, rurociągów kanalizacji sanitarnej oraz instalacji gazu i centralnego ogrzewania, i instalacji wentylacji,
3) wykonywanie podejść do przyborów,
4) montaż armatury odcinającej,
5) montaż przyborów sanitarnych,
6) montaż urządzeń grzewczych,
7) montaż urządzeń związanych z wentylacją,
8) wykonywanie prób szczelności poszczególnych instalacji ze sporządzeniem opinii/protokołów z prób lub badań dla Zakładu Gazowego (wymagane przed zamontowaniem licznika),
9) izolacje przewodów zabudowanych,
10) inne roboty z zakresu instalacji sanitarnych nie objęte wykazem.

2.3. w zakresie branży elektrycznej:
1) roboty demontażowe osprzętu elektrycznego i teletechnicznego oraz opraw oświetleniowych,
2) wymiana tablic licznikowych,
3) układanie przewodów instalacji elektrycznej i przewodów multimedialnych,
4) montaż osprzętu elektrycznego i teletechnicznego oraz opraw oświetleniowych,
5) wymiana WLZ pomiędzy tablicą mieszkaniową a tablicą piętrową,
6) pomiary elektryczne powykonawcze ze sporządzeniem opinii/protokołów z prób lub badań dla Zakładu Energetycznego (wymagane przed zamontowaniem licznika),
7) inne roboty z zakresu instalacji elektrycznych i teletechnicznych nie objęte wykazem.

3. Okres gwarancji to 24 miesiące, licząc od dnia końcowego protokolarnego odbioru robót.
4. Wykonawca przed podpisaniem umowy przedstawi poniższe dokumenty :
- Uprawnienia budowlane kierownika budowy o specjalności „konstrukcyjno – budowlanej” wraz z aktualną przynależnością do właściwej Okręgowej Izby Inżynierów.
- Polisę ubezpieczeniową od odpowiedzialności cywilnej na kwotę minimum 150.000,00 zł (słownie: sto pięćdziesiąt tysięcy złotych).
Ubezpieczeniu w zakresie utraty i uszkodzenia z tytułu wszelkich ryzyk podlegają w szczególności: prace objęte umową, dokumenty, bez względu na rodzaj nośnika, na jakim były utrwalone. Ochrona ubezpieczeniowa obejmuje również odpowiedzialność cywilną Wykonawcy, jego pracowników
i osób z nim współpracujących z tytułu niewykonania lub nienależytego wykonania zobowiązania. Koszt ubezpieczenia ponosi Wykonawca. Umowa ubezpieczenia winna mieć charakter ciągły i być zawarta na cały okres realizacji przedmiotu umowy oraz okres odpowiedzialności Wykonawcy
z tytułu gwarancji i rękojmi za wady przedmiotu umowy.
5. Nazwy i kody zamówienia według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):
45453000-7 Roboty remontowe i renowacyjne
45310000-3 Roboty instalacyjne elektryczne
45330000-9 Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45420000-7 Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie

6. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 1a i 1b do SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45420000-7 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 40 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Ocenie będą podlegać wyłącznie oferty nie podlegające odrzuceniu.
Całkowita liczba punktów, jaką otrzyma dana oferta, zostanie obliczona wg poniższego wzoru:
S= C
Maksymalna liczba punktów wynosi 100, przy założeniu, że 1 pkt. odpowiada 1 %.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 4

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest remont lokali mieszkalnych o średniej powierzchni około 50 m2 z podziałem na części:
Część 4: Zielona Góra - 1 lokal
- Zielona Góra, ul. Konicza 26/7
2. Zamawiający przewiduje wykonywanie w lokalach mieszkalnych, zgodnie ze specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót, n/w roboty remontowe i prace naprawcze:
2.1. w zakresie branży ogólnobudowlanej:
1) zrywanie posadzek z tworzyw sztucznych,
2) odgrzybienie ścian i sufitów,
3) rozbieranie posadzek z płytek, masy lastryko oraz betonowych,
4) rozbieranie posadzek z deszczułek, podłóg z desek i wykładzin, paneli podłogowych,
5) wykonywanie podłoży betonowych lub innych,
6) wykonywanie izolacji przeciwwilgociowych, przeciwwodnych oraz termicznych posadzek, ścian i sufitów,
7) skucie tynków,
8) demontaż stolarki drzwiowej,
9) demontaż stolarki okiennej,
10) demontaż podokienników wewnętrznych i zewnętrznych,
11) demontaż szaf, boazerii, itp.,
12) obsadzanie ościeżnic drzwiowych zewnętrznych i wewnętrznych,
13) prace rozbiórkowe ścian działowych z cegły, żelbetu, płyt gipsowo kartonowych, gazobetonu oraz innych materiałów budowlanych,
14) usunięcie lamperii i tapet, wykwitów, pleśni,
15) murowanie ścianek działowych,
16) obsadzenie parapetów wewnętrznych i zewnętrznych,
17) wykonywanie tynków na ścianach i ościeżach, sufitach,
18) montaż kratek wentylacyjnych,
19) wykonywanie gładzi gipsowej ścian i sufitów,
20) wyrównywanie podłoży masą samopoziomującą,
21) układanie okładzin ściennych z glazury,
22) układanie okładzin podłogowych płytek z terakoty i gresu,
23) wykonanie cokolików z gresu i terakoty,
24) układanie paneli podłogowych, wykładziny,
25) cyklinowanie i lakierowanie podłóg i posadzek z drewna,
26) malowanie ścian i sufitów,
27) malowanie stolarki drzwiowej, stolarki okiennej, grzejników, rur, balustrad balkonowych,
28) dopasowanie skrzydeł drzwiowych i okiennych, założenie okuć, klamek, zamków,
29) montaż stolarki drzwiowej,
30) montaż stolarki okiennej,
31) szklenie ram okiennych lub drzwiowych,
32) wykonanie ścian oraz sufitów z płyt gipsowo-kartonowych,
33) wywiezienie gruzu i innych materiałów z rozbiórki wraz z ich utylizacją,
34) inne roboty remontowo-budowlane nie objęte wykazem.

2.2. w zakresie branży sanitarnej:
1) roboty demontażowe w zakresie instalacji wod.-kan, wentylacji, gazu,
2) układanie rurociągów wody zimnej i ciepłej, rurociągów kanalizacji sanitarnej oraz instalacji gazu i centralnego ogrzewania, i instalacji wentylacji,
3) wykonywanie podejść do przyborów,
4) montaż armatury odcinającej,
5) montaż przyborów sanitarnych,
6) montaż urządzeń grzewczych,
7) montaż urządzeń związanych z wentylacją,
8) wykonywanie prób szczelności poszczególnych instalacji ze sporządzeniem opinii/protokołów z prób lub badań dla Zakładu Gazowego (wymagane przed zamontowaniem licznika),
9) izolacje przewodów zabudowanych,
10) inne roboty z zakresu instalacji sanitarnych nie objęte wykazem.

2.3. w zakresie branży elektrycznej:
1) roboty demontażowe osprzętu elektrycznego i teletechnicznego oraz opraw oświetleniowych,
2) wymiana tablic licznikowych,
3) układanie przewodów instalacji elektrycznej i przewodów multimedialnych,
4) montaż osprzętu elektrycznego i teletechnicznego oraz opraw oświetleniowych,
5) wymiana WLZ pomiędzy tablicą mieszkaniową a tablicą piętrową,
6) pomiary elektryczne powykonawcze ze sporządzeniem opinii/protokołów z prób lub badań dla Zakładu Energetycznego (wymagane przed zamontowaniem licznika),
7) inne roboty z zakresu instalacji elektrycznych i teletechnicznych nie objęte wykazem.

3. Okres gwarancji to 24 miesiące, licząc od dnia końcowego protokolarnego odbioru robót.
4. Wykonawca przed podpisaniem umowy przedstawi poniższe dokumenty :
- Uprawnienia budowlane kierownika budowy o specjalności „konstrukcyjno – budowlanej” wraz z aktualną przynależnością do właściwej Okręgowej Izby Inżynierów.
- Polisę ubezpieczeniową od odpowiedzialności cywilnej na kwotę minimum 150.000,00 zł (słownie: sto pięćdziesiąt tysięcy złotych).
Ubezpieczeniu w zakresie utraty i uszkodzenia z tytułu wszelkich ryzyk podlegają w szczególności: prace objęte umową, dokumenty, bez względu na rodzaj nośnika, na jakim były utrwalone. Ochrona ubezpieczeniowa obejmuje również odpowiedzialność cywilną Wykonawcy, jego pracowników
i osób z nim współpracujących z tytułu niewykonania lub nienależytego wykonania zobowiązania. Koszt ubezpieczenia ponosi Wykonawca. Umowa ubezpieczenia winna mieć charakter ciągły i być zawarta na cały okres realizacji przedmiotu umowy oraz okres odpowiedzialności Wykonawcy
z tytułu gwarancji i rękojmi za wady przedmiotu umowy.
5. Nazwy i kody zamówienia według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):
45453000-7 Roboty remontowe i renowacyjne
45310000-3 Roboty instalacyjne elektryczne
45330000-9 Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45420000-7 Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie

6. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 1a i 1b do SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45420000-7 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 40 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Ocenie będą podlegać wyłącznie oferty nie podlegające odrzuceniu.
Całkowita liczba punktów, jaką otrzyma dana oferta, zostanie obliczona wg poniższego wzoru:
S= C
Maksymalna liczba punktów wynosi 100, przy założeniu, że 1 pkt. odpowiada 1 %.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 5

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest remont lokali mieszkalnych o średniej powierzchni około 50 m2 z podziałem na części:
Część 5: Czerwieńsk – 1 lokal
- Czerwieńsk, ul. Zielonogórska 51A/7
2. Zamawiający przewiduje wykonywanie w lokalach mieszkalnych, zgodnie ze specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót, n/w roboty remontowe i prace naprawcze:
2.1. w zakresie branży ogólnobudowlanej:
1) zrywanie posadzek z tworzyw sztucznych,
2) odgrzybienie ścian i sufitów,
3) rozbieranie posadzek z płytek, masy lastryko oraz betonowych,
4) rozbieranie posadzek z deszczułek, podłóg z desek i wykładzin, paneli podłogowych,
5) wykonywanie podłoży betonowych lub innych,
6) wykonywanie izolacji przeciwwilgociowych, przeciwwodnych oraz termicznych posadzek, ścian i sufitów,
7) skucie tynków,
8) demontaż stolarki drzwiowej,
9) demontaż stolarki okiennej,
10) demontaż podokienników wewnętrznych i zewnętrznych,
11) demontaż szaf, boazerii, itp.,
12) obsadzanie ościeżnic drzwiowych zewnętrznych i wewnętrznych,
13) prace rozbiórkowe ścian działowych z cegły, żelbetu, płyt gipsowo kartonowych, gazobetonu oraz innych materiałów budowlanych,
14) usunięcie lamperii i tapet, wykwitów, pleśni,
15) murowanie ścianek działowych,
16) obsadzenie parapetów wewnętrznych i zewnętrznych,
17) wykonywanie tynków na ścianach i ościeżach, sufitach,
18) montaż kratek wentylacyjnych,
19) wykonywanie gładzi gipsowej ścian i sufitów,
20) wyrównywanie podłoży masą samopoziomującą,
21) układanie okładzin ściennych z glazury,
22) układanie okładzin podłogowych płytek z terakoty i gresu,
23) wykonanie cokolików z gresu i terakoty,
24) układanie paneli podłogowych, wykładziny,
25) cyklinowanie i lakierowanie podłóg i posadzek z drewna,
26) malowanie ścian i sufitów,
27) malowanie stolarki drzwiowej, stolarki okiennej, grzejników, rur, balustrad balkonowych,
28) dopasowanie skrzydeł drzwiowych i okiennych, założenie okuć, klamek, zamków,
29) montaż stolarki drzwiowej,
30) montaż stolarki okiennej,
31) szklenie ram okiennych lub drzwiowych,
32) wykonanie ścian oraz sufitów z płyt gipsowo-kartonowych,
33) wywiezienie gruzu i innych materiałów z rozbiórki wraz z ich utylizacją,
34) inne roboty remontowo-budowlane nie objęte wykazem.

2.2. w zakresie branży sanitarnej:
1) roboty demontażowe w zakresie instalacji wod.-kan, wentylacji, gazu,
2) układanie rurociągów wody zimnej i ciepłej, rurociągów kanalizacji sanitarnej oraz instalacji gazu i centralnego ogrzewania, i instalacji wentylacji,
3) wykonywanie podejść do przyborów,
4) montaż armatury odcinającej,
5) montaż przyborów sanitarnych,
6) montaż urządzeń grzewczych,
7) montaż urządzeń związanych z wentylacją,
8) wykonywanie prób szczelności poszczególnych instalacji ze sporządzeniem opinii/protokołów z prób lub badań dla Zakładu Gazowego (wymagane przed zamontowaniem licznika),
9) izolacje przewodów zabudowanych,
10) inne roboty z zakresu instalacji sanitarnych nie objęte wykazem.

2.3. w zakresie branży elektrycznej:
1) roboty demontażowe osprzętu elektrycznego i teletechnicznego oraz opraw oświetleniowych,
2) wymiana tablic licznikowych,
3) układanie przewodów instalacji elektrycznej i przewodów multimedialnych,
4) montaż osprzętu elektrycznego i teletechnicznego oraz opraw oświetleniowych,
5) wymiana WLZ pomiędzy tablicą mieszkaniową a tablicą piętrową,
6) pomiary elektryczne powykonawcze ze sporządzeniem opinii/protokołów z prób lub badań dla Zakładu Energetycznego (wymagane przed zamontowaniem licznika),
7) inne roboty z zakresu instalacji elektrycznych i teletechnicznych nie objęte wykazem.

3. Okres gwarancji to 24 miesiące, licząc od dnia końcowego protokolarnego odbioru robót.
4. Wykonawca przed podpisaniem umowy przedstawi poniższe dokumenty :
- Uprawnienia budowlane kierownika budowy o specjalności „konstrukcyjno – budowlanej” wraz z aktualną przynależnością do właściwej Okręgowej Izby Inżynierów.
- Polisę ubezpieczeniową od odpowiedzialności cywilnej na kwotę minimum 150.000,00 zł (słownie: sto pięćdziesiąt tysięcy złotych).
Ubezpieczeniu w zakresie utraty i uszkodzenia z tytułu wszelkich ryzyk podlegają w szczególności: prace objęte umową, dokumenty, bez względu na rodzaj nośnika, na jakim były utrwalone. Ochrona ubezpieczeniowa obejmuje również odpowiedzialność cywilną Wykonawcy, jego pracowników
i osób z nim współpracujących z tytułu niewykonania lub nienależytego wykonania zobowiązania. Koszt ubezpieczenia ponosi Wykonawca. Umowa ubezpieczenia winna mieć charakter ciągły i być zawarta na cały okres realizacji przedmiotu umowy oraz okres odpowiedzialności Wykonawcy
z tytułu gwarancji i rękojmi za wady przedmiotu umowy.
5. Nazwy i kody zamówienia według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):
45453000-7 Roboty remontowe i renowacyjne
45310000-3 Roboty instalacyjne elektryczne
45330000-9 Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45420000-7 Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie

6. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 1a i 1b do SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45420000-7 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Ocenie będą podlegać wyłącznie oferty nie podlegające odrzuceniu.
Całkowita liczba punktów, jaką otrzyma dana oferta, zostanie obliczona wg poniższego wzoru:
S= C
Maksymalna liczba punktów wynosi 100, przy założeniu, że 1 pkt. odpowiada 1 %.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 6

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest remont lokali mieszkalnych o średniej powierzchni około 50 m2 z podziałem na części:
Część 6: Gubin – 1 lokal
- Gubin, ul. Westerplatte 12/12
2. Zamawiający przewiduje wykonywanie w lokalach mieszkalnych, zgodnie ze specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót, n/w roboty remontowe i prace naprawcze:
2.1. w zakresie branży ogólnobudowlanej:
1) zrywanie posadzek z tworzyw sztucznych,
2) odgrzybienie ścian i sufitów,
3) rozbieranie posadzek z płytek, masy lastryko oraz betonowych,
4) rozbieranie posadzek z deszczułek, podłóg z desek i wykładzin, paneli podłogowych,
5) wykonywanie podłoży betonowych lub innych,
6) wykonywanie izolacji przeciwwilgociowych, przeciwwodnych oraz termicznych posadzek, ścian i sufitów,
7) skucie tynków,
8) demontaż stolarki drzwiowej,
9) demontaż stolarki okiennej,
10) demontaż podokienników wewnętrznych i zewnętrznych,
11) demontaż szaf, boazerii, itp.,
12) obsadzanie ościeżnic drzwiowych zewnętrznych i wewnętrznych,
13) prace rozbiórkowe ścian działowych z cegły, żelbetu, płyt gipsowo kartonowych, gazobetonu oraz innych materiałów budowlanych,
14) usunięcie lamperii i tapet, wykwitów, pleśni,
15) murowanie ścianek działowych,
16) obsadzenie parapetów wewnętrznych i zewnętrznych,
17) wykonywanie tynków na ścianach i ościeżach, sufitach,
18) montaż kratek wentylacyjnych,
19) wykonywanie gładzi gipsowej ścian i sufitów,
20) wyrównywanie podłoży masą samopoziomującą,
21) układanie okładzin ściennych z glazury,
22) układanie okładzin podłogowych płytek z terakoty i gresu,
23) wykonanie cokolików z gresu i terakoty,
24) układanie paneli podłogowych, wykładziny,
25) cyklinowanie i lakierowanie podłóg i posadzek z drewna,
26) malowanie ścian i sufitów,
27) malowanie stolarki drzwiowej, stolarki okiennej, grzejników, rur, balustrad balkonowych,
28) dopasowanie skrzydeł drzwiowych i okiennych, założenie okuć, klamek, zamków,
29) montaż stolarki drzwiowej,
30) montaż stolarki okiennej,
31) szklenie ram okiennych lub drzwiowych,
32) wykonanie ścian oraz sufitów z płyt gipsowo-kartonowych,
33) wywiezienie gruzu i innych materiałów z rozbiórki wraz z ich utylizacją,
34) inne roboty remontowo-budowlane nie objęte wykazem.

2.2. w zakresie branży sanitarnej:
1) roboty demontażowe w zakresie instalacji wod.-kan, wentylacji, gazu,
2) układanie rurociągów wody zimnej i ciepłej, rurociągów kanalizacji sanitarnej oraz instalacji gazu i centralnego ogrzewania, i instalacji wentylacji,
3) wykonywanie podejść do przyborów,
4) montaż armatury odcinającej,
5) montaż przyborów sanitarnych,
6) montaż urządzeń grzewczych,
7) montaż urządzeń związanych z wentylacją,
8) wykonywanie prób szczelności poszczególnych instalacji ze sporządzeniem opinii/protokołów z prób lub badań dla Zakładu Gazowego (wymagane przed zamontowaniem licznika),
9) izolacje przewodów zabudowanych,
10) inne roboty z zakresu instalacji sanitarnych nie objęte wykazem.

2.3. w zakresie branży elektrycznej:
1) roboty demontażowe osprzętu elektrycznego i teletechnicznego oraz opraw oświetleniowych,
2) wymiana tablic licznikowych,
3) układanie przewodów instalacji elektrycznej i przewodów multimedialnych,
4) montaż osprzętu elektrycznego i teletechnicznego oraz opraw oświetleniowych,
5) wymiana WLZ pomiędzy tablicą mieszkaniową a tablicą piętrową,
6) pomiary elektryczne powykonawcze ze sporządzeniem opinii/protokołów z prób lub badań dla Zakładu Energetycznego (wymagane przed zamontowaniem licznika),
7) inne roboty z zakresu instalacji elektrycznych i teletechnicznych nie objęte wykazem.

3. Okres gwarancji to 24 miesiące, licząc od dnia końcowego protokolarnego odbioru robót.
4. Wykonawca przed podpisaniem umowy przedstawi poniższe dokumenty :
- Uprawnienia budowlane kierownika budowy o specjalności „konstrukcyjno – budowlanej” wraz z aktualną przynależnością do właściwej Okręgowej Izby Inżynierów.
- Polisę ubezpieczeniową od odpowiedzialności cywilnej na kwotę minimum 150.000,00 zł (słownie: sto pięćdziesiąt tysięcy złotych).
Ubezpieczeniu w zakresie utraty i uszkodzenia z tytułu wszelkich ryzyk podlegają w szczególności: prace objęte umową, dokumenty, bez względu na rodzaj nośnika, na jakim były utrwalone. Ochrona ubezpieczeniowa obejmuje również odpowiedzialność cywilną Wykonawcy, jego pracowników
i osób z nim współpracujących z tytułu niewykonania lub nienależytego wykonania zobowiązania. Koszt ubezpieczenia ponosi Wykonawca. Umowa ubezpieczenia winna mieć charakter ciągły i być zawarta na cały okres realizacji przedmiotu umowy oraz okres odpowiedzialności Wykonawcy
z tytułu gwarancji i rękojmi za wady przedmiotu umowy.
5. Nazwy i kody zamówienia według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):
45453000-7 Roboty remontowe i renowacyjne
45310000-3 Roboty instalacyjne elektryczne
45330000-9 Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45420000-7 Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie

6. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 1a i 1b do SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45420000-7 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Ocenie będą podlegać wyłącznie oferty nie podlegające odrzuceniu.
Całkowita liczba punktów, jaką otrzyma dana oferta, zostanie obliczona wg poniższego wzoru:
S= C
Maksymalna liczba punktów wynosi 100, przy założeniu, że 1 pkt. odpowiada 1 %.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 7

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest remont lokali mieszkalnych o średniej powierzchni około 50 m2 z podziałem na części:
Część 7: Żary – 1 lokal
- Żary, ul. Zawiszy Czarnego 11/31
2. Zamawiający przewiduje wykonywanie w lokalach mieszkalnych, zgodnie ze specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót, n/w roboty remontowe i prace naprawcze:
2.1. w zakresie branży ogólnobudowlanej:
1) zrywanie posadzek z tworzyw sztucznych,
2) odgrzybienie ścian i sufitów,
3) rozbieranie posadzek z płytek, masy lastryko oraz betonowych,
4) rozbieranie posadzek z deszczułek, podłóg z desek i wykładzin, paneli podłogowych,
5) wykonywanie podłoży betonowych lub innych,
6) wykonywanie izolacji przeciwwilgociowych, przeciwwodnych oraz termicznych posadzek, ścian i sufitów,
7) skucie tynków,
8) demontaż stolarki drzwiowej,
9) demontaż stolarki okiennej,
10) demontaż podokienników wewnętrznych i zewnętrznych,
11) demontaż szaf, boazerii, itp.,
12) obsadzanie ościeżnic drzwiowych zewnętrznych i wewnętrznych,
13) prace rozbiórkowe ścian działowych z cegły, żelbetu, płyt gipsowo kartonowych, gazobetonu oraz innych materiałów budowlanych,
14) usunięcie lamperii i tapet, wykwitów, pleśni,
15) murowanie ścianek działowych,
16) obsadzenie parapetów wewnętrznych i zewnętrznych,
17) wykonywanie tynków na ścianach i ościeżach, sufitach,
18) montaż kratek wentylacyjnych,
19) wykonywanie gładzi gipsowej ścian i sufitów,
20) wyrównywanie podłoży masą samopoziomującą,
21) układanie okładzin ściennych z glazury,
22) układanie okładzin podłogowych płytek z terakoty i gresu,
23) wykonanie cokolików z gresu i terakoty,
24) układanie paneli podłogowych, wykładziny,
25) cyklinowanie i lakierowanie podłóg i posadzek z drewna,
26) malowanie ścian i sufitów,
27) malowanie stolarki drzwiowej, stolarki okiennej, grzejników, rur, balustrad balkonowych,
28) dopasowanie skrzydeł drzwiowych i okiennych, założenie okuć, klamek, zamków,
29) montaż stolarki drzwiowej,
30) montaż stolarki okiennej,
31) szklenie ram okiennych lub drzwiowych,
32) wykonanie ścian oraz sufitów z płyt gipsowo-kartonowych,
33) wywiezienie gruzu i innych materiałów z rozbiórki wraz z ich utylizacją,
34) inne roboty remontowo-budowlane nie objęte wykazem.

2.2. w zakresie branży sanitarnej:
1) roboty demontażowe w zakresie instalacji wod.-kan, wentylacji, gazu,
2) układanie rurociągów wody zimnej i ciepłej, rurociągów kanalizacji sanitarnej oraz instalacji gazu i centralnego ogrzewania, i instalacji wentylacji,
3) wykonywanie podejść do przyborów,
4) montaż armatury odcinającej,
5) montaż przyborów sanitarnych,
6) montaż urządzeń grzewczych,
7) montaż urządzeń związanych z wentylacją,
8) wykonywanie prób szczelności poszczególnych instalacji ze sporządzeniem opinii/protokołów z prób lub badań dla Zakładu Gazowego (wymagane przed zamontowaniem licznika),
9) izolacje przewodów zabudowanych,
10) inne roboty z zakresu instalacji sanitarnych nie objęte wykazem.

2.3. w zakresie branży elektrycznej:
1) roboty demontażowe osprzętu elektrycznego i teletechnicznego oraz opraw oświetleniowych,
2) wymiana tablic licznikowych,
3) układanie przewodów instalacji elektrycznej i przewodów multimedialnych,
4) montaż osprzętu elektrycznego i teletechnicznego oraz opraw oświetleniowych,
5) wymiana WLZ pomiędzy tablicą mieszkaniową a tablicą piętrową,
6) pomiary elektryczne powykonawcze ze sporządzeniem opinii/protokołów z prób lub badań dla Zakładu Energetycznego (wymagane przed zamontowaniem licznika),
7) inne roboty z zakresu instalacji elektrycznych i teletechnicznych nie objęte wykazem.

3. Okres gwarancji to 24 miesiące, licząc od dnia końcowego protokolarnego odbioru robót.
4. Wykonawca przed podpisaniem umowy przedstawi poniższe dokumenty :
- Uprawnienia budowlane kierownika budowy o specjalności „konstrukcyjno – budowlanej” wraz z aktualną przynależnością do właściwej Okręgowej Izby Inżynierów.
- Polisę ubezpieczeniową od odpowiedzialności cywilnej na kwotę minimum 150.000,00 zł (słownie: sto pięćdziesiąt tysięcy złotych).
Ubezpieczeniu w zakresie utraty i uszkodzenia z tytułu wszelkich ryzyk podlegają w szczególności: prace objęte umową, dokumenty, bez względu na rodzaj nośnika, na jakim były utrwalone. Ochrona ubezpieczeniowa obejmuje również odpowiedzialność cywilną Wykonawcy, jego pracowników
i osób z nim współpracujących z tytułu niewykonania lub nienależytego wykonania zobowiązania. Koszt ubezpieczenia ponosi Wykonawca. Umowa ubezpieczenia winna mieć charakter ciągły i być zawarta na cały okres realizacji przedmiotu umowy oraz okres odpowiedzialności Wykonawcy
z tytułu gwarancji i rękojmi za wady przedmiotu umowy.
5. Nazwy i kody zamówienia według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):
45453000-7 Roboty remontowe i renowacyjne
45310000-3 Roboty instalacyjne elektryczne
45330000-9 Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45420000-7 Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie

6. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 1a i 1b do SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45420000-7 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 40 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Ocenie będą podlegać wyłącznie oferty nie podlegające odrzuceniu.
Całkowita liczba punktów, jaką otrzyma dana oferta, zostanie obliczona wg poniższego wzoru:
S= C
Maksymalna liczba punktów wynosi 100, przy założeniu, że 1 pkt. odpowiada 1 %.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 8

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest remont lokali mieszkalnych o średniej powierzchni około 50 m2 z podziałem na części:
Część 8: Głogów – 1 lokal
- Głogów, ul. Niedziałkowskiego 11A/20
2. Zamawiający przewiduje wykonywanie w lokalach mieszkalnych, zgodnie ze specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót, n/w roboty remontowe i prace naprawcze:
2.1. w zakresie branży ogólnobudowlanej:
1) zrywanie posadzek z tworzyw sztucznych,
2) odgrzybienie ścian i sufitów,
3) rozbieranie posadzek z płytek, masy lastryko oraz betonowych,
4) rozbieranie posadzek z deszczułek, podłóg z desek i wykładzin, paneli podłogowych,
5) wykonywanie podłoży betonowych lub innych,
6) wykonywanie izolacji przeciwwilgociowych, przeciwwodnych oraz termicznych posadzek, ścian i sufitów,
7) skucie tynków,
8) demontaż stolarki drzwiowej,
9) demontaż stolarki okiennej,
10) demontaż podokienników wewnętrznych i zewnętrznych,
11) demontaż szaf, boazerii, itp.,
12) obsadzanie ościeżnic drzwiowych zewnętrznych i wewnętrznych,
13) prace rozbiórkowe ścian działowych z cegły, żelbetu, płyt gipsowo kartonowych, gazobetonu oraz innych materiałów budowlanych,
14) usunięcie lamperii i tapet, wykwitów, pleśni,
15) murowanie ścianek działowych,
16) obsadzenie parapetów wewnętrznych i zewnętrznych,
17) wykonywanie tynków na ścianach i ościeżach, sufitach,
18) montaż kratek wentylacyjnych,
19) wykonywanie gładzi gipsowej ścian i sufitów,
20) wyrównywanie podłoży masą samopoziomującą,
21) układanie okładzin ściennych z glazury,
22) układanie okładzin podłogowych płytek z terakoty i gresu,
23) wykonanie cokolików z gresu i terakoty,
24) układanie paneli podłogowych, wykładziny,
25) cyklinowanie i lakierowanie podłóg i posadzek z drewna,
26) malowanie ścian i sufitów,
27) malowanie stolarki drzwiowej, stolarki okiennej, grzejników, rur, balustrad balkonowych,
28) dopasowanie skrzydeł drzwiowych i okiennych, założenie okuć, klamek, zamków,
29) montaż stolarki drzwiowej,
30) montaż stolarki okiennej,
31) szklenie ram okiennych lub drzwiowych,
32) wykonanie ścian oraz sufitów z płyt gipsowo-kartonowych,
33) wywiezienie gruzu i innych materiałów z rozbiórki wraz z ich utylizacją,
34) inne roboty remontowo-budowlane nie objęte wykazem.

2.2. w zakresie branży sanitarnej:
1) roboty demontażowe w zakresie instalacji wod.-kan, wentylacji, gazu,
2) układanie rurociągów wody zimnej i ciepłej, rurociągów kanalizacji sanitarnej oraz instalacji gazu i centralnego ogrzewania, i instalacji wentylacji,
3) wykonywanie podejść do przyborów,
4) montaż armatury odcinającej,
5) montaż przyborów sanitarnych,
6) montaż urządzeń grzewczych,
7) montaż urządzeń związanych z wentylacją,
8) wykonywanie prób szczelności poszczególnych instalacji ze sporządzeniem opinii/protokołów z prób lub badań dla Zakładu Gazowego (wymagane przed zamontowaniem licznika),
9) izolacje przewodów zabudowanych,
10) inne roboty z zakresu instalacji sanitarnych nie objęte wykazem.

2.3. w zakresie branży elektrycznej:
1) roboty demontażowe osprzętu elektrycznego i teletechnicznego oraz opraw oświetleniowych,
2) wymiana tablic licznikowych,
3) układanie przewodów instalacji elektrycznej i przewodów multimedialnych,
4) montaż osprzętu elektrycznego i teletechnicznego oraz opraw oświetleniowych,
5) wymiana WLZ pomiędzy tablicą mieszkaniową a tablicą piętrową,
6) pomiary elektryczne powykonawcze ze sporządzeniem opinii/protokołów z prób lub badań dla Zakładu Energetycznego (wymagane przed zamontowaniem licznika),
7) inne roboty z zakresu instalacji elektrycznych i teletechnicznych nie objęte wykazem.

3. Okres gwarancji to 24 miesiące, licząc od dnia końcowego protokolarnego odbioru robót.
4. Wykonawca przed podpisaniem umowy przedstawi poniższe dokumenty :
- Uprawnienia budowlane kierownika budowy o specjalności „konstrukcyjno – budowlanej” wraz z aktualną przynależnością do właściwej Okręgowej Izby Inżynierów.
- Polisę ubezpieczeniową od odpowiedzialności cywilnej na kwotę minimum 150.000,00 zł (słownie: sto pięćdziesiąt tysięcy złotych).
Ubezpieczeniu w zakresie utraty i uszkodzenia z tytułu wszelkich ryzyk podlegają w szczególności: prace objęte umową, dokumenty, bez względu na rodzaj nośnika, na jakim były utrwalone. Ochrona ubezpieczeniowa obejmuje również odpowiedzialność cywilną Wykonawcy, jego pracowników
i osób z nim współpracujących z tytułu niewykonania lub nienależytego wykonania zobowiązania. Koszt ubezpieczenia ponosi Wykonawca. Umowa ubezpieczenia winna mieć charakter ciągły i być zawarta na cały okres realizacji przedmiotu umowy oraz okres odpowiedzialności Wykonawcy
z tytułu gwarancji i rękojmi za wady przedmiotu umowy.
5. Nazwy i kody zamówienia według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):
45453000-7 Roboty remontowe i renowacyjne
45310000-3 Roboty instalacyjne elektryczne
45330000-9 Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45420000-7 Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie

6. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 1a i 1b do SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45420000-7 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Ocenie będą podlegać wyłącznie oferty nie podlegające odrzuceniu.
Całkowita liczba punktów, jaką otrzyma dana oferta, zostanie obliczona wg poniższego wzoru:
S= C
Maksymalna liczba punktów wynosi 100, przy założeniu, że 1 pkt. odpowiada 1 %.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 9

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest remont lokali mieszkalnych o średniej powierzchni około 50 m2 z podziałem na części:
Część 9: Czerwieńsk – 1 lokal
- Babimost, ul. Rynek 20/20

2. Zamawiający przewiduje wykonywanie w lokalach mieszkalnych, zgodnie ze specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót, n/w roboty remontowe i prace naprawcze:
2.1. w zakresie branży ogólnobudowlanej:
1) zrywanie posadzek z tworzyw sztucznych,
2) odgrzybienie ścian i sufitów,
3) rozbieranie posadzek z płytek, masy lastryko oraz betonowych,
4) rozbieranie posadzek z deszczułek, podłóg z desek i wykładzin, paneli podłogowych,
5) wykonywanie podłoży betonowych lub innych,
6) wykonywanie izolacji przeciwwilgociowych, przeciwwodnych oraz termicznych posadzek, ścian i sufitów,
7) skucie tynków,
8) demontaż stolarki drzwiowej,
9) demontaż stolarki okiennej,
10) demontaż podokienników wewnętrznych i zewnętrznych,
11) demontaż szaf, boazerii, itp.,
12) obsadzanie ościeżnic drzwiowych zewnętrznych i wewnętrznych,
13) prace rozbiórkowe ścian działowych z cegły, żelbetu, płyt gipsowo kartonowych, gazobetonu oraz innych materiałów budowlanych,
14) usunięcie lamperii i tapet, wykwitów, pleśni,
15) murowanie ścianek działowych,
16) obsadzenie parapetów wewnętrznych i zewnętrznych,
17) wykonywanie tynków na ścianach i ościeżach, sufitach,
18) montaż kratek wentylacyjnych,
19) wykonywanie gładzi gipsowej ścian i sufitów,
20) wyrównywanie podłoży masą samopoziomującą,
21) układanie okładzin ściennych z glazury,
22) układanie okładzin podłogowych płytek z terakoty i gresu,
23) wykonanie cokolików z gresu i terakoty,
24) układanie paneli podłogowych, wykładziny,
25) cyklinowanie i lakierowanie podłóg i posadzek z drewna,
26) malowanie ścian i sufitów,
27) malowanie stolarki drzwiowej, stolarki okiennej, grzejników, rur, balustrad balkonowych,
28) dopasowanie skrzydeł drzwiowych i okiennych, założenie okuć, klamek, zamków,
29) montaż stolarki drzwiowej,
30) montaż stolarki okiennej,
31) szklenie ram okiennych lub drzwiowych,
32) wykonanie ścian oraz sufitów z płyt gipsowo-kartonowych,
33) wywiezienie gruzu i innych materiałów z rozbiórki wraz z ich utylizacją,
34) inne roboty remontowo-budowlane nie objęte wykazem.

2.2. w zakresie branży sanitarnej:
1) roboty demontażowe w zakresie instalacji wod.-kan, wentylacji, gazu,
2) układanie rurociągów wody zimnej i ciepłej, rurociągów kanalizacji sanitarnej oraz instalacji gazu i centralnego ogrzewania, i instalacji wentylacji,
3) wykonywanie podejść do przyborów,
4) montaż armatury odcinającej,
5) montaż przyborów sanitarnych,
6) montaż urządzeń grzewczych,
7) montaż urządzeń związanych z wentylacją,
8) wykonywanie prób szczelności poszczególnych instalacji ze sporządzeniem opinii/protokołów z prób lub badań dla Zakładu Gazowego (wymagane przed zamontowaniem licznika),
9) izolacje przewodów zabudowanych,
10) inne roboty z zakresu instalacji sanitarnych nie objęte wykazem.

2.3. w zakresie branży elektrycznej:
1) roboty demontażowe osprzętu elektrycznego i teletechnicznego oraz opraw oświetleniowych,
2) wymiana tablic licznikowych,
3) układanie przewodów instalacji elektrycznej i przewodów multimedialnych,
4) montaż osprzętu elektrycznego i teletechnicznego oraz opraw oświetleniowych,
5) wymiana WLZ pomiędzy tablicą mieszkaniową a tablicą piętrową,
6) pomiary elektryczne powykonawcze ze sporządzeniem opinii/protokołów z prób lub badań dla Zakładu Energetycznego (wymagane przed zamontowaniem licznika),
7) inne roboty z zakresu instalacji elektrycznych i teletechnicznych nie objęte wykazem.

3. Okres gwarancji to 24 miesiące, licząc od dnia końcowego protokolarnego odbioru robót.
4. Wykonawca przed podpisaniem umowy przedstawi poniższe dokumenty :
- Uprawnienia budowlane kierownika budowy o specjalności „konstrukcyjno – budowlanej” wraz z aktualną przynależnością do właściwej Okręgowej Izby Inżynierów.
- Polisę ubezpieczeniową od odpowiedzialności cywilnej na kwotę minimum 150.000,00 zł (słownie: sto pięćdziesiąt tysięcy złotych).
Ubezpieczeniu w zakresie utraty i uszkodzenia z tytułu wszelkich ryzyk podlegają w szczególności: prace objęte umową, dokumenty, bez względu na rodzaj nośnika, na jakim były utrwalone. Ochrona ubezpieczeniowa obejmuje również odpowiedzialność cywilną Wykonawcy, jego pracowników
i osób z nim współpracujących z tytułu niewykonania lub nienależytego wykonania zobowiązania. Koszt ubezpieczenia ponosi Wykonawca. Umowa ubezpieczenia winna mieć charakter ciągły i być zawarta na cały okres realizacji przedmiotu umowy oraz okres odpowiedzialności Wykonawcy
z tytułu gwarancji i rękojmi za wady przedmiotu umowy.
5. Nazwy i kody zamówienia według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):
45453000-7 Roboty remontowe i renowacyjne
45310000-3 Roboty instalacyjne elektryczne
45330000-9 Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45420000-7 Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie

6. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 1a i 1b do SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45420000-7 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Ocenie będą podlegać wyłącznie oferty nie podlegające odrzuceniu.
Całkowita liczba punktów, jaką otrzyma dana oferta, zostanie obliczona wg poniższego wzoru:
S= C
Maksymalna liczba punktów wynosi 100, przy założeniu, że 1 pkt. odpowiada 1 %.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 7

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1) zdolności technicznej lub zawodowej.
a) Wykonawca zobowiązany jest wykazać, że osoba/osoby, która/które będą uczestniczyć w realizacji zamówienia będą posiadały uprawnienia do kierowania robotami i wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w rozumieniu ustawy z dnia 7 lutego 1994 r. Prawo budowlane w branży: - konstrukcyjno-budowlanej, oraz posiadały aktualną przynależność do właściwej Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: nie dotyczy

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: -wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego,
w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz
z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia
i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami – załącznik nr 7 do SWZ;

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

nie dotyczy

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Do oferty należy dołączyć:
1) Pełnomocnictwo upoważniające do podpisania oferty, o ile ofertę podpisuje pełnomocnik;
2) Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia – jeżeli dotyczy;
3) Na podstawie § 13. ust. 1 Rozporządzenia Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (Dz. U. z 2020 r., poz. 2415), w celu potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania, Zamawiający żąda od wykonawcy złożenia odpisu lub informacji
z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia – składa każdy z Wykonawców. Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia dokumentów, o których mowa wyżej, jeżeli Zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, o ile wykonawca wskazał dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów.
4) Oświadczenie Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania oraz o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 3 do SWZ. W przy¬padku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie to składa każdy z Wykonawców;
5) W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielnie zamówienia, podpisane (jednym z podpisów, o których mowa w ust. 3 niniejszego rozdziału) oświadczenie,
o którym mowa w art. 117 ust. 4 ustawy, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy, lub usługi wykonają poszczególni wykonawcy – załącznik nr 5 do SWZ.
6) Sporządzony na podstawie przedmiarów robót podpisany (jednym z podpisów, o których mowa w ust. 3 niniejszego rozdziału) kosztorys ofertowy (wykonawca zobowiązany jest podać przyjęte do kosztorysowania następujące dane: stawkę roboczo-godziny, narzut kosztów pośrednich, narzut kosztów zakupu oraz stawkę zysku). W przypadku nie wskazania kosztów zakupu przyjmuje się, że uwzględniono je w wartości materiałów.
Zaleca się sporządzenie kosztorysu ofertowego w formacie .pdf*,
7) Oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby na podstawie art. 118 ustawy
potwierdzające brak podstaw wykluczenia (w związku z artykułem 119 ustawy) wraz ze zobowiązaniem tego podmiotu do oddania do dyspozycji wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia – zgodnie z załącznikiem nr 6 do SWZ (jeśli dotyczy).
8) Uzasadnienie dotyczące tajemnicy przedsiębiorstwa – jeżeli dotyczy.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
W przypadku wspólnego ubiegania się o
zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania,
składa każdy z Wykonawców.
W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielnie zamówienia,
podpisane oświadczenie, o
którym mowa w art. 117 ust. 4 ustawy, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy, lub
usługi wykonają poszczególni wykonawcy

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

zgodnie z projektem umowy

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2023-10-04 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://amw.eb2b.com.pl/

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-10-04 10:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2023-11-02

NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę opracowanie dokumentacji projektowej w zakresie akustyki i elektroakustyki - Warszawa
  • Lokalizacja zleceniamazowieckie
  • Data dodania02-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę opracowanie dokumentacji projektowej w zakresie akustyki i elektroakustyki sali teatralnej. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI