Wykonanie robót budowlanych w branży budowlanej, sanitarnej i elektrycznej dla zabezpieczenia...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Wykonanie robót budowlanych w branży budowlanej, sanitarnej i elektrycznej dla zabezpieczenia przeciwpożarowego w pomieszczeniu piwnicy budynku przy ul. Smoluchowskiego 2 w Warszawie
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoWarszawa
  • WojewództwoMazowieckie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
  • Termin składania wniosków2021-09-02
  • ZamawiającyZakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Mokotów m.st. Warszawy
  • Data publikacji ogłoszenia2021-08-16
  • Numer ogłoszenianull
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Wykonanie robót budowlanych w branży budowlanej, sanitarnej i elektrycznej dla zabezpieczenia przeciwpożarowego w pomieszczeniu piwnicy budynku przy ul. Smoluchowskiego 2 w Warszawie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Mokotów m.st. Warszawy

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 010858407

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Irysowa 19

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 02-660

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@zgnmokotow.waw.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zgnmokotow.waw.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wykonanie robót budowlanych w branży budowlanej, sanitarnej i elektrycznej dla zabezpieczenia przeciwpożarowego w pomieszczeniu piwnicy budynku przy ul. Smoluchowskiego 2 w Warszawie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-07191053-fe6f-11eb-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00149742

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-08-16

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000011/13/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.28 Wykonanie zabezpieczeń przeciw pożarowych w budynku przy ul. Smoluchowskiego 2

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://zgnmokotow.ezamawiajacy.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W postępowaniu o udzielenie
zamówienia komunikacja miedzy zamawiającym a wykonawcami odbywa się drogą elektroniczną przy
użyciu systemu Marketplanet (https:/(oneplace.marketplanet.pl). Zamawiający nie przewiduje sposobu
komunikowania się z Wykonawcami w inny sposób niż przy użyciu środków komunikacji elektronicznej,
który został wskazany w SWZ. Pytania do SWZ należy zadawać za pośrednictwem systemu
dostępnego pod adresem https://zgnmokotow.ezamawiajacy.pl, zwanego dalej systemem. Instrukcja
korzystania z systemu jest dostępna pod wyżej wskazanym adresem w zakładce „Regulacje i
procedury procesu zakupowego”. Zamawiający dopuszcza zadawanie pytań do SWZ drogą mailową,
na adres przetargi@zgnmokotow.waw.pl (ze wskazaniem w tytule wiadomości numeru postępowania).
Pozostałe informacje zawierają pkt. 8 i 11 SWZ.https://zgnmokotow.ezamawiajacy.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Oferta
wraz ze stanowiącymi jej integralną część załącznikami musi być sporządzona przez Wykonawcę w
języku polskim ściśle według postanowień SWZ. Oferta musi być sporządzona w postaci elektronicznej
w formatach danych: .pdf, .doc, .docx, .rff, .odt, .xls, .xlsx, XAdES i opatrzona kwalifikowanym
podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Zamawiający dopuszcza
następujący format przesyłanych dokumentów lub oświadczeń składanych jako elektroniczna kopia
dokumentu: .pdf, .jpg, .tiff, XAdES.Zamawiający, określając dopuszczalne formaty danych w jakich
Wykonawca może przedłożyć dokumenty lub oświadczenia, korzysta z katalogu formatów wskazanych
w załączniku nr 2 do Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 12 kwietnia 2012 r. w sprawie Krajowych
Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w
postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych (tj. Dz.U. z 2017,
nr 2247). Zgodnie z art. 137 ust. 1 ustawy z dnia 5 września 2016 r. o usługach zaufania oraz
identyfikacji elektronicznej (Dz. U. z 2019 r. poz. 162) do podpisywania ofert w systemie oraz plików
dokumentów załączanych do oferty oraz pozostałych składanych postępowaniu rekomenduje się
użycie kwalifikowanego podpisu elektronicznego wykorzystującego funkcję skrótu SHA-2.Sporządzenie
i złożenie oferty wymaga rejestracji konta wykonawcy w systemie Marketplanet OnePlace
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00058371/01 z dnia 2021-05-19
2021-05-19 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Roboty budowlane
(https:/(oneplace.marketplanet.pl). Czas weryfikacji danych od złożenia wniosku o rejestrację do
aktywacji konta może wynosić do dwóch dni roboczych. Rejestracja konta wykonawcy nie stanowi
zobowiązania do złożenia oferty. Po zarejestrowaniu i aktywacji konta wykonawca sporządza ofert,
którą należy opatrzyć i złożyć (wysłać) w systemie : kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub
podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.Pozostałe informacje zawierają pkt. 8 i 11 SWZ.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu
Europejskiego i Rady (UE)2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w
związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz
uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych)
(Dz.Urz.UEL119z04.05.2016,str.1). Pozostałe informacje dotyczące RODO znajdują się w SWZ.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: TZ.PNK.260.29.2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.5.) Wartość zamówienia: 272698,76 PLN

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

5.1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zabezpieczenia przeciwpożarowego w
piwnicy (składnicy akt) w budynku przy ul. Smoluchowskiego 2 w Warszawie. Zakres
robót obejmuje następujące prace:
5.1.1. w branży budowlanej:
 rozbiórkowe
 posadzkarskie
 murarsko-tynkarskie
 malarskie
 stolarskie (w tym montaż drzwi przeciwpożarowych i zadaszenia ze szkła bezpiecznego)
 wywóz elementów z rozbiórki na zwałkę
W branży sanitarnej:
 wymiana orurowania w pomieszczeniu składnicy akt
 montaż armatury hydraulicznej
 montaż hydrantu wewnętrznego DN 52 w pomieszczeniu składnicy akt
 wykonanie próby ciśnieniowej instalacji
 płukanie instalacji
 wykonanie pomiaru wydajności hydrantu
 wykonanie przejść szczelnych rurociągów
W branży elektrycznej:
 wykonanie obwodów instalacji zasilającej i sygnałowej,
 montaż urządzeń systemu sygnalizacji pożarowej: centrali SSP, ręcznych ostrzegaczy pożarowych, czujek dymu,
 programowanie systemu,
 uruchomienie systemu
 szkolenie w zakresie obsługi centrali systemu SSP.
 wykonania instalacji awaryjnego oświetlenia ewakuacyjnego.
 montaż opraw oświetlenia ewakuacyjnego awaryjnego.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45410000-4 - Tynkowanie

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45111220-6 - Roboty w zakresie usuwania gruzu

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych

45312100-8 - Instalowanie przeciwpożarowych systemów alarmowych

45315300-1 - Instalacje zasilania elektrycznego

45316000-5 - Instalowanie systemów oświetleniowych i sygnalizacyjnych

45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne

45420000-7 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie

45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej

45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian

45440000-3 - Roboty malarskie i szklarskie

45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2021-12-15

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Zakres ewentualnych zamówień podobnych może obejmować: wykonanie robót w branży budowlanej, sanitarnej i elektrycznej dla zabezpieczenia przeciwpożarowego w pomieszczeniu piwnicy budynku przy ul. Smoluchowskiego 2 w Warszawie. Zamawiający uwzględnił całkowitą wartość zamówienia podobnego przy szacowaniu wartości zamówienia. Wykonawca będzie wykonywał zamówienie należycie i bez zbędnej zwłoki na zasadach określonych w umowie podstawowej. Ceny będą podlegały negocjacjom.

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: wydłużenie okresu gwarancji

4.3.6.) Waga: 30,00

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: skrócenie okresu realizacji zamówienia

4.3.6.) Waga: 10,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
1. nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 108 ust.1 i 109 ust.1 pkt.4 ,
2. spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:
2.1. zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
w celu stwierdzenia braku podstaw wykluczenia wykonawca winien wykazać się posiadaniem odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej w zakresie art.109 ust.1 pkt. 4 ustawy,
2.2. uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów: nie dotyczy w przedmiotowym postępowaniu.
2.3. sytuacji ekonomicznej lub finansowej :
W celu wykazania spełnienia warunku posiadania sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia Wykonawca winien wykazać się posiadaniem dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia w wysokość sumy gwarancyjnej nie mniejszej niż 200.000,00 zł.
2.4. zdolności technicznej lub zawodowej:
w celu potwierdzenia spełnienia warunków dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej zapewniającej wykonanie zamówienia wykonawca winien wykazać, że:
2.4.1. wykonał należycie, nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, zadania odpowiadające swoim rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia tj. wykonał co najmniej 3 roboty budowlane polegające na wykonaniu przeciwpożarowych systemów SSP i awaryjnego oświetlenia ewakuacyjnego w budynkach użyteczności publicznej i/lub mieszkalnych wraz z systemem hydrantów przeciwpożarowych oraz z wykonaniem towarzyszących robót ogólnobudowlanych o wartości nie mniejszej niż 50.000,00 zł brutto każda.
2.4.2. dysponuje 5 osobami skierowanymi do realizacji zamówienia publicznego tj. osobami posiadającymi kwalifikacje zawodowe, uprawnienia, doświadczenie i wykształcenie niezbędne do wykonania zamówienia publicznego będącego przedmiotem zamówienia, zatrudnionymi na podstawie umowy o pracę w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy Kodeks pracy oraz w tym 2 osobami posiadającymi uprawnienia elektryczne 1kV „E” i 1 kV „D” (Dz.U. z 2020 r. poz. 1320, z późn. zm.).
2.4.3. dysponuje osobą, skierowaną do kierowania robotami budowlanymi w branży elektrycznej, posiadającą odpowiednie uprawnienia budowlane bez ograniczeń w zakresie instalacji elektrycznych oraz wpisaną na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego.
2.4.4. dysponuje osobą, skierowaną do kierowania robotami budowlanymi w branży ogólnobudowlanej, posiadającą odpowiednie uprawnienia budowlane bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno - budowlanej oraz wpisaną na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego.
2.4.5. dysponuje osobą, skierowaną do kierowania robotami budowlanymi w branży sanitarnej, posiadającą odpowiednie uprawnienia budowlane bez ograniczeń w zakresie instalacji sanitarnych oraz wpisaną na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. oświadczenie Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, w zakresie braku
podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez Zamawiającego w zakresie przesłanek, o
których mowa w art. 108 ust. 1 i art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy. 2. odpis z właściwego rejestru lub z
centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu
do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 109 ust.1
pkt.4 ustawy. Dokument ten ma być złożony dla Wykonawcy, Wykonawców wspólnie ubiegających się
o udzielenie zamówienia, podwykonawców i innych podmiotów na zdolnościach których lub ich sytuacji
polega Wykonawca.UWAGA: Zamawiający nie wzywa do złożenia podmiotowych środków
dowodowych, jeżeli może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w
szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji
działalności podmiotów realizujących zadania publiczne, o ile wykonawca wskazał w oświadczeniu, o
którym mowa w art. 125 ust. 1, dane umożliwiające dostęp do tych środków.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. wykaz robót, o których mowa w pkt. 19.1.2.4.1. SWZ (wg wzoru
stanowiącego załącznik do materiałów postępowania) wykonanych w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli
okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie – wraz z podaniem ich rodzaju, wartości,
daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem
dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie przy czym dowodami, o
których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego
roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w
stanie uzyskać tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty. Do wykazu robót Wykonawca
powinien dołączyć informację, czy roboty wymienione w wykazie robót wykonał sam czy potwierdzają
wiedzę i doświadczenie innego podmiotu, którego zobowiązanie do udostępnienia wiedzy i
doświadczenia winien załączyć wraz ze zobowiązaniem do jego udziału w wykonaniu części
zamówienia.2. wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, o
których mowa w pkt. 19.1.2.4.2 SWZ, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych,
uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a
także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi
osobami (wg wzoru stanowiącego załącznik do materiałów postępowania).W przypadku, gdy
Wykonawca polega na osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów niezależnie od
charakteru łączących go z nimi stosunków, do wykazu załącza pisemne zobowiązanie innych
podmiotów do oddania Wykonawcy, do dyspozycji niezbędnych osób na okres korzystania z nich przy
wykonaniu zamówienia.3. oświadczenie dotyczące kierowników skierowanych przez wykonawcę do
realizacji zamówienia publicznego odpowiedzialnego za kierowanie robotami budowlanymi, o którym
mowa w pkt. 19.1.2.4.3. – 19.1.2.4.5. SWZ (wg wzoru stanowiącego załącznik do materiałów
postępowania), wraz z informacjami na temat kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i
wykształcenia oraz informacji o podstawie do dysponowania tymi osobami. 4. dokument
potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie
prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną określoną przez
zamawiającego w pkt. 19.1.2.3. SWZ.5. odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i
informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub
ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 109 ust.1 pkt.4 ustawy.
Dokument ten ma być złożony dla Wykonawcy, Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00058371/01 z dnia 2021-05-19
2021-05-19 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Roboty budowlane
zamówienia, podwykonawców i innych podmiotów na zdolnościach których lub ich sytuacji polega
Wykonawca.UWAGA: Zamawiający nie wzywa do złożenia podmiotowych środków dowodowych, jeżeli
może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów
publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów
realizujących zadania publiczne, o ile wykonawca wskazał w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125
ust. 1, dane umożliwiające dostęp do tych środków. 6. tłumaczenia na język polski dokumentów
znajdujących się w zagranicznych bezpłatnych bazach danych wskazanych przez Wykonawcę;7.
informacja o części zamówienia, którą wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcy, w przypadku
gdy wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcy realizacji części zamówienia - wg wzoru
stanowiącego załącznik do materiałów postępowania.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Nie dotyczy

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

Wykonawca składający ofertę jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości 1.800,00 zł (słownie: jeden tysiąc osiemset złotych).

Informacje dotyczące wadium znajdują się w pkt. 24 SWZ.

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej.1. Wykonawcy mogą wspólnie
ubiegać się o udzielenie zamówienia i w takim przypadku muszą ustanowić pełnomocnika do
reprezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy
w sprawie zamówienia publicznego. Podmioty występujące wspólnie ponoszą solidarną
odpowiedzialność za wykonanie umowy, zgodnie z art. 445 ust.1 ustawy. 2. Dokument
pełnomocnictwa powinien być podpisany przez wszystkich Wykonawców. W zakresie formy,
pełnomocnictwo musi odpowiadać przepisom Kodeksu Cywilnego.3. Pełnomocnik pozostaje w
kontakcie z Zamawiającym w toku postępowania i do niego Zamawiający kieruje informacje,
korespondencję, itp. Wszelkie informacje i korespondencja kierowana przez Zamawiającego do
pełnomocnika uważa się za skierowaną do wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się
o udzielenia zamówienia. W formularzu ofertowym Wykonawcy składający ofertę wspólną
powinni wpisać dane teleadresowe, na które ma być kierowana korespondencja od
Zamawiającego. 4. Jeżeli oferta Wykonawców ubiegających się wspólnie o wykonanie
zamówienia zostanie wybrana, Zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie
zamówienia publicznego umowy regulującej współpracę tych Wykonawców.5. Wykonawcy
wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą wykazać się spełnianiem warunków
udziału w postępowaniu na zasadach określonych w pkt. 19.3 SWZ, tj.: W przypadku wspólnego
ubiegania się o zamówienie Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w
postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia
umowy w sprawie zamówienia publicznego. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie
zobowiązani są do łącznego spełnienia takich samych warunków udziału w postępowaniu o
udzielenie zamówienia, jak wykonawcy występujący samodzielnie tj: przy ocenie spełnienia
warunków, o których mowa w art. 112 ustawy, zamawiający będzie brał pod uwagę łączny
potencjał techniczny i kadrowy wykonawców, ich łączne kwalifikacje oraz łączną sytuację
ekonomiczną i finansową przy czym:1.W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00058371/01 z dnia 2021-05-19
2021-05-19 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Roboty budowlane
udzielenie zamówienia warunki, o których mowa w pkt. 19.1.2.3. SWZ, zostaną spełnione
wyłącznie wtedy gdy jeden z Wykonawców będzie posiadał dokument potwierdzający
ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z
przedmiotem zamówienia w pełnej wysokości sumy gwarancyjnej wymaganej przez
Zamawiającego w pkt. 19.1.2.3. SWZ.2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się
o udzielenie zamówienia warunki, o których mowa w pkt. 19.1.2.4.1. SWZ, zostaną spełnione
wyłącznie wtedy gdy jeden z Wykonawców wykaże się wykonaniem wszystkich wymaganych
robót budowlanych samodzielnie. Za spełnienie warunku nie będzie uznane wykazanie, że np.
„Wykonawca A” wykonał 1 robotę budowlaną i „Wykonawca B” wykonał 2 roboty budowlane.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Strony dopuszczają możliwość wprowadzenia zmiany umowy bez przeprowadzenia nowego
postępowania o udzielenie zamówienia:a) Zgodnie z postanowieniem art. 455 ust. 1 pkt. 1
ustawy, tj. niezależnie od wartości tych zmian, o ile możliwość dokonania tych zmian została
przewidziana w ogłoszeniu o zamówieniu lub w SWZ w postaci jasnych, precyzyjnych i
jednoznacznych postanowień umownych, obejmujących zasady wprowadzania zmian wysokości
wynagrodzenia Wykonawcy, jeżeli spełniają one łącznie następujące warunki:- określają rodzaj i
zakres zmian;- określają warunki wprowadzenia zmian;- nie modyfikują ogólnego charakteru
umowy.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-09-02 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://zgnmokotow.ezamawiajacy.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-09-02 11:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-10-01

NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę budowę instalacji fotowoltaicznej 10 kW na dachu budynku i magazynu energii - Pęcice
  • Lokalizacja zleceniamazowieckie
  • Data dodania06-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę budowę instalacji fotowoltaicznej 10 kW na dachu budynku i magazynu energii. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI