"WYKONANIE PRAC REMONTOWYCH W SIEDZIBIE GRODZKIEGO URZĘDU PRACY W KRAKOWIE "

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
"WYKONANIE PRAC REMONTOWYCH W SIEDZIBIE GRODZKIEGO URZĘDU PRACY W KRAKOWIE "
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoKraków
  • WojewództwoMałopolskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2022-06-09
  • ZamawiającyGRODZKI URZĄD PRACY W KRAKOWIE
  • Data publikacji ogłoszenia2022-05-19
  • Numer ogłoszenia2022/BZP 00167515
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
"WYKONANIE PRAC REMONTOWYCH W SIEDZIBIE GRODZKIEGO URZĘDU PRACY W KRAKOWIE "

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GRODZKI URZĄD PRACY W KRAKOWIE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 357124926

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Wąwozowa 34

1.5.2.) Miejscowość: Kraków

1.5.3.) Kod pocztowy: 31-752

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków

1.5.7.) Numer telefonu: 12 68 68 222

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: grodzki@gupkrakow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.gupkrakow.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

"WYKONANIE PRAC REMONTOWYCH W SIEDZIBIE GRODZKIEGO URZĘDU PRACY W KRAKOWIE "

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-86ff9b38-d74b-11ec-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00167515

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-05-19

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00045449/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Robota budowlana

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://bip.krakow.pl/?bip_id=28

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://bip.krakow.pl/?bip_id=28

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: W niniejszym postępowaniu komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcą odbywa się przy użyciu: miniPortalu, który dostępny jest pod adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl/, ePUAPu, dostępnego pod adresem: https://epuap.gov.pl/wps/myportal//aplikacja/skrzynka oraz poczty elektronicznej: adres e-mail: grodzki@gupkrakow.pl
Kontakt za pośrednictwem systemu ePUAP (w wyszukiwarce podmiotu należy wpisać: „GRODZKI URZĄD PRACY W KRAKOWIE (31-752 KRAKÓW, WOJ. MAŁOPOLSKIE”)
Elektroniczna skrzynka podawcza: /gupkrakow/SkrytkaESP
Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto na ePUAP.
Wykonawca składa za pośrednictwem „Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na miniPortalu - tylko jedną ofertę (dokumenty wskazane w rozdz. VI ust. 1 pkt 1) – pkt 5) SWZ). W Formularzu oferty Wykonawca zobowiązany jest podać adres skrzynki ePUAP oraz poczty elektronicznej poprzez które Zamawiający będzie komunikował się z Wykonawcą.
Inne dokumenty i oświadczenia w postępowaniu, w tym wymienione w rozdz. VI ust. 2 pkt 1) – pkt 3) SWZ, Wykonawca składa za pośrednictwem „Formularza do komunikacji” dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na miniPortalu, jako załączniki do tego formularza lub na wskazany adres poczty elektronicznej, w formie określonej w rozdz. VII SWZ.
Wykonawca może przed upływem terminu do składania ofert wycofać ofertę za pośrednictwem „Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku”.
Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów, informacji i oświadczeń oraz ich cyfrowych odwzorowań opisane zostały w Regulaminie korzystania z systemu miniPortal oraz Warunkach korzystania z elektronicznej platformy usług administracji publicznej (ePUAP). Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy: „Formularz złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” i „Formularz do komunikacji” wynosi 150 MB, a plików przesyłanych za pośrednictwem poczty elektronicznej wynosi 100 MB. Za datę przekazania oferty, wniosków, zawiadomień, dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń oraz innych informacji przyjmuje się datę ich przekazania na ePUAP lub datę i godzinę serwera pocztowego Zamawiającego.
Zamawiający przekazuje ID postępowania (rozdz. II ust. 4 SWZ). Identyfikator ID dla danego postępowania o udzielenie zamówienia dostępny jest także na liście wszystkich postępowań na miniPortalu klikając wcześniej opcję „Dla Wykonawców” lub ze strony głównej z zakładki Postępowania..
Sposób złożenia oferty, w tym zaszyfrowania oferty, opisany został w „INSTRUKCJI UŻYTKOWNIKA SYSTEMU miniPortal-ePUAP”. Funkcjonalność do zaszyfrowania oferty przez Wykonawcę jest dostępna dla wykonawców na miniPortalu, w szczegółach danego postępowania. Zgodnie z wytycznymi Urzędu Zamówień Publicznych udostępnionymi na https://www.uzp.gov.pl/strona-glowna/slider-aktualnosci/jak-nalezy-podpisac-oferte-w-postaci-elektronicznej/jak-nalezy-podpisac-oferte-w, złożenie podpisu jedynie na „Formularzu do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” nie jest równoznaczne ze złożeniem podpisu pod ofertą. Oferta bowiem, a nie „Formularz do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku”, musi zostać opatrzona właściwym podpisem. Oferta, która została złożona bez opatrzenia właściwym podpisem elektronicznym podlega odrzuceniu na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 3 ustawy z uwagi na niezgodność z art. 63 ustawy. Podpis może zostać złożony bezpośrednio na pliku z ofertą wykonawcy lub na „Paczce” dokumentów elektronicznych zawierającą ofertę wykonawcy. Opatrzenie właściwym podpisem oferty (lub paczki) następuje przed czynnością jej zaszyfrowania.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Ilekroć w niniejszej specyfikacji jest mowa o RODO, należy przez to rozumieć: Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz.UE L 119z 04.05.2016. str. 1).Wykonawca ubiegając się o udzielenie zamówienia publicznego jest zobowiązany do wypełnienia wszystkich obowiązków formalno-prawnych związanych z udziałem w postępowaniu. Do obowiązków tych należą m.in. obowiązki wynikające z RODO w szczególności obowiązek informacyjny przewidziany w art. 13 RODO względem osób fizycznych, których dane osobowe dotyczą i od których dane te Wykonawca bezpośrednio pozyskał. Jednakże obowiązek informacyjny wynikający z art. 13 RODO nie będzie miał zastosowania, gdy i w zakresie, w jakim osoba fizyczna, której dane dotyczą, dysponuje już tymi informacjami ( por .art. 13 ust. 4). Ponadto Wykonawca zobowiązany jest wypełnić obowiązek informacyjny wynikający z art. 14 RODO względem osób fizycznych, których dane przekazuje Zamawiającemu i których dane pośrednio pozyskał, chyba, że ma zastosowanie co najmniej jedno z wyłączeń, o których mowa w art. 14 ust. 5 RODO oraz ustawa o ochronie danych osobowych. W celu zapewnienia, że Wykonawca wypełnił ww. obowiązki informacyjne oraz ochrony w związku z udziałem Wykonawcy w postępowaniu Zamawiający wymaga złożenia przez Wykonawcę wraz z ofertą oświadczenia o wypełnieniu obowiązków informacyjnych, przewidzianych w art. 13 lub 14 RODO, zgodnie z treścią oświadczenia zawartego w załączniku nr 6 do SWZ - Formularzu ofertowym. Zamawiający informuje o przetwarzaniu danych osobowych, w związku z realizacją niniejszego zamówienia. Szczegółowa klauzula informacyjna stanowi załącznik nr 15 do SWZ. Ponadto, zgodnie z art.18 ust.6 ustawy, Zamawiający zastrzega, że będzie udostępniał dane osobowe, o których mowa w art. 10 RODO, w celu umożliwienia korzystania ze środków ochrony prawnej, o których mowa w dziale IX ustawy, do upływu terminu na ich wniesienie.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Klauzula informacyjna o przetwarzaniu danych osobowych w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego stanowi załącznik nr 15 do SWZ

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: OZ.2710.97.2022.RB

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.5.) Wartość zamówienia: 683471,99 PLN

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Nazwa zamówienia: „Wykonanie prac remontowych w siedzibie Grodzkiego Urzędu Pracy w Krakowie.”
2. Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w załącznikach nr 1 – 5 SWZ. Przedmiot zamówienia będzie realizowany zgodnie z postanowieniami wzoru umowy, stanowiącej załącznik nr 14 do SWZ.
3.W ramach realizacji Przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do wykonania następujących etapów prac:
Etap I – remont 14 pomieszczeń biurowych;
Etap II – remont korytarzy z poczekalniami, klatką schodową oraz wymiana drzwi zewnętrznych;
Etap III – remont holu głównego na parterze budynku wraz z 6 pomieszczeniami.
Prace w ramach Etapu I obejmują:
1) remont sali rejestracji,
2) remont poczekalni przed rejestracją,
3) remont pokoju nr: 100, 101, 102, 107, 127, 125, 129A, 132, 210, 212, 218,
4) remont poczekalni przed pokojami nr 100/101.
Prace w ramach Etapu II obejmują:
1) remont trzech korytarzy, po jednym na każdej kondygnacji budynku,
2) remont klatki schodowej licząc od poziomu piwnic do I piętra,
3) wymiana 4 szt. drzwi zewnętrznych budynku.
Prace w ramach Etapu III obejmują:
1) remont holu głównego z poczekalniami
2) remont 6 pomieszczeń przylegających do holu głównego usytuowanego na parterze budynku tj. pokojów nr: 119, 120, 121, 122, 123,124.
4. Szczegółowy zakres prac został opisany w następujących dokumentach:
- Opis przedmiotu zamówienia (OPZ) - Załącznik nr 1
- Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (STWiORB) - Załącznik nr 2
- Szkic sytuacyjny lokalizacji pomieszczeń objętych zakresem robót - Załącznik nr 3
- Koncepcja aranżacji wnętrza holu głównego wraz z wizualizacjami - Załącznik nr 4
- Przedmiar robót - Załącznik nr 5 oraz wzór umowy załącznik nr 14 do SWZ
Zamawiający, na podstawie art. 95 ust. 1 ustawy, wymaga zatrudniania na podstawie stosunku pracy przez Wykonawcę (lub podwykonawcę lub dalszego podwykonawcę) osób, które będą wykonywały w ramach przedmiotu zamówienia roboty budowlane tj. prace wyburzeniowe, demontażowe, montażowe, tynkarskie, malarskie, blacharskie, posadzkarskie, stolarskie, elektryczne, porządkowe i inne roboty wykończeniowe. Wykonywanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1¹ ustawy z dnia 26 czerwca 1974 – Kodeks pracy (t.j. Dz. U. 2020 poz. 1320 ze zm. )

4.2.6.) Główny kod CPV: 45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Zamawiający przewiduje możliwości udzielania zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy w wysokości nie przekraczającej 15% wartości zamówienia podstawowego. Zamówienia te będą polegały na powtórzeniu podobnych robót budowlanych w stosunku do tych opisanych w niniejszym postępowaniu, w szczególności załącznikach nr 1-5 SWZ i wzorze umowy (załącznik nr 14 do SWZ). Warunki na jakich będą udzielane w/w zamówienia będą odpowiadały warunkom określonych w niniejszym postępowaniu. W związku z powyższym Zamawiający przy ustalaniu wartości niniejszego zamówienia uwzględnił wartość zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy.

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: został szczegółowo opisany w rozdz. XV SWZ.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Dodatkowe doświadczenie kierownika budowy skierowanego do realizacji zamówienia

4.3.6.) Waga: 30

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 10

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 7

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy – zgodnie z art. 57 pkt 2 ustawy – spełniają warunki udziału w postępowaniu:
Zdolności technicznej lub zawodowej:
1) posiadają doświadczenie tj. w okresie ostatnich 5 lat liczonych wstecz od dnia w którym upływa termin składania ofert w postępowaniu (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie) należycie wykonali co najmniej 2 (dwie) roboty budowlane, w zakres których - każdej z nich – wchodziły prace remontowo-budowlane, których wartość wyniosła minimum 200 000,00 zł brutto (słownie: dwieście tysięcy złotych) dla każdej z nich.

2) dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, w tym kierownikiem budowy - osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej w rozumieniu ustawy Prawo budowlane ( t. j. Dz.U. z 2021 r. poz. 2351 ze zm.) oraz posiadającą 24 – miesięczne doświadczenie w robotach budowlanych, w zakres których wchodziły prace remontowo-budowlane.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Oświadczenie o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu/-ach, o którym/-ch mowa w ust. 1 pkt 5 lit. a), w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez Zamawiającego w rozdz. V ust. 2 odpowiednio:
a) samego Wykonawcy lub każdego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia;
b) podmiotu/-ów, na którego/-ych zdolnościach technicznych lub zawodowych polega Wykonawca w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu – jeżeli dotyczy,
według wzorów stanowiących (załącznik nr 11A i 11B do SWZ).

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz z załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty, według wzoru stanowiącego załącznik nr 12 do SWZ, na potwierdzenie spełniania warunku, o którym mowa w rozdz. V ust. 1 pkt 1).

2) wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami, według wzoru stanowiącego załącznik nr 13 do SWZ, na potwierdzenie spełniania warunku, o którym mowa w rozdz. V ust. 1 pkt 2).

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Informacje na temat Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, zgodnie z art. 58 ust . 1 ustawy, zostały szczegółowo opisane w rozdz. VI ust. 3. SWZ.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1.Wprowadzenie zmian treści umowy wymaga zachowania formy pisemnej pod rygorem nieważności z zastrzeżeniem art. 455 ust. 1 ustawy.
2. Zmiany treści umowy mogą wynikać z okoliczności, o których mowa w § 15 wzoru umowy stanowiącej załącznik nr 14 do SWZ.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-06-09 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Za pośrednictwem "Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku" dostępnego na ePUAP, po uprzednim zaszyfrowaniu oferty przy pomocy miniPortalu.

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-06-09 11:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-07-08

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Główny kod CPV:
CPV 45400000-1 Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
Dodatkowe kody CPV:
CPV 45261320-3 - Obróbki blacharskie, rynny, rury spustowe
CPV 45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
CPV 45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych
CPV 45324000-4 - Roboty w zakresie okładziny tynkowe
CPV 45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej
CPV 45421146-9 - Instalowanie sufitów podwieszanych
CPV 45421100-5 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów
CPV 45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian
CPV 45431000-7 - Kładzenie płytek
CPV 45432111-5 - Kładzenie wykładzin elastycznych
CPV 45440000-3 - Roboty malarskie i szklarskie
CPV 45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe

Wykonawca zobowiązany jest złożyć - do upływu terminu przewidzianego na złożenie ofert - za pośrednictwem „Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na miniPortalu:

1) Formularz Ofertowy, według wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do SWZ, wypełniony i podpisany przez osoby należycie umocowany do reprezentowania Wykonawcy.

1a) w celu uzyskania punktów w kryterium dodatkowe doświadczenie kierownika budowy Wykonawca zobowiązany jest złożyć w ofercie Wykaz dodatkowego doświadczenia kierownika budowy stanowiący załącznik nr 7 do SWZ.
Uwaga: Zamawiający wymaga wskazania tej samej osoby w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postepowaniu jak i uzyskania punktów w kryterium dodatkowe doświadczenie kierownika budowy.

2) Dokumenty potwierdzające, że osoba działająca w imieniu Wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania, a zatem:
a) odpis lub informację z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru, chyba że Wykonawca w Formularzu Ofertowym wskaże dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów samodzielnie przez Zamawiającego, poprzez bezpłatne i ogólnodostępne bazy danych;
b) pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania Wykonawcy, jeżeli w jego imieniu działa osoba, której umocowanie do reprezentowania nie wynika z dokumentów wymienionych w lit. a) powyżej; Opisane powyżej zasady stosuje się odpowiednio do osoby działającej w imieniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie niniejszego zamówienia oraz do osoby działającej w imieniu podmiotu udostępniającego zasoby, zgodnie z pkt 3.

3) Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że Wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, jako dowód polegania na zdolnościach technicznych lub zawodowych tego podmiotu, w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w rozdziale V ust. 1 SWZ – jeżeli dotyczy (załącznik nr 8 do SWZ).

4) Oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane wykonają poszczególni Wykonawcy – przy czym obowiązek ten dotyczy wyłącznie Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, zgodnie z art. 117 ust. 4 ustawy.

5) W celu wstępnego potwierdzenia, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu, zgodnie z art. 125 ust. 1 i ust. 5 ustawy, składa on odrębne następujące oświadczenia:
a) o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania oraz
b) o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, odpowiednio:
– samego Wykonawcy lub każdego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia;
– podmiotu/-ów, na którego/-ych zdolnościach technicznych lub zawodowych polega Wykonawca w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu – jeżeli dotyczy,
według wzorów zaproponowanych odpowiednio w formularzach stanowiących załączniki nr 9A i 9B oraz nr 10A i 10B.
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę wykonanie tynku silikatowego około 350 m2 - Chabówka
  • Lokalizacja zleceniamałopolskie
  • Data dodania03-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę wykonanie tynku silikatowego około 350 m2. 15 zł m2, rusztowanie na miejscu. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI