Utworzenie i wyposażenie Klubu Seniora w Pępowie

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Utworzenie i wyposażenie Klubu Seniora w Pępowie
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoPępowo
  • WojewództwoWielkopolskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2021-09-07
  • ZamawiającyGMINA PĘPOWO
  • Data publikacji ogłoszenia2021-08-23
  • Numer ogłoszenianull
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Utworzenie i wyposażenie Klubu Seniora w Pępowie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA PĘPOWO

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 411050592

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Stanisławy Nadstawek 6

1.5.2.) Miejscowość: Pępowo

1.5.3.) Kod pocztowy: 63-830

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL417 - Leszczyński

1.5.7.) Numer telefonu: 655736305

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug@pepowo.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pepowo.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność

zgodnie z ustawą z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Utworzenie i wyposażenie Klubu Seniora w Pępowie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a2a272b2-03e2-11ec-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00157275

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-08-23

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00003316/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.4 Przebudowa z rozbudową budynku Gminnego Ośrodka Kultury w Pępowie wraz z montażem windy

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/pn/pepowo

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/pepowo

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Oferta, wniosek oraz przedmiotowe środki dowodowe (jeżeli były wymagane) składane elektronicznie muszą zostać podpisane elektronicznym kwalifikowanym podpisem lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. W procesie składania oferty, wniosku w tym przedmiotowych środków dowodowych na platformie, kwalifikowany podpis elektroniczny lub podpis zaufany lub podpis osobisty wykonawca składa bezpośrednio na dokumencie, który następnie przesyła do systemu. 2. Zamawiający, zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 31 grudnia 2020r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020r. poz. 2452), określa niezbędne wymagania sprzętowo - aplikacyjne umożliwiające pracę na platforma zakupowa.pl, tj.:a) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s,b) komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje,c) zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10 0.,d) włączona obsługa JavaScript,e) zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący format plików .pdf,f) Szyfrowanie na
platforma zakupowa.pl odbywa się za pomocą protokołu TLS 1.3.g) Oznaczenie czasu odbioru danych
przez platformę zakupową stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg czasu
lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem Głównego Urzędu Miar.3. Podpisy kwalifikowane
wykorzystywane przez wykonawców do podpisywania wszelkich plików muszą spełniać
“Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady w sprawie identyfikacji elektronicznej i usług
zaufania w odniesieniu do transakcji elektronicznych na rynku wewnętrznym (eIDAS) (UE) nr 910/2014
- od 1 lipca 2016 roku” W przypadku wykorzystania formatu podpisu XAdES zewnętrzny. Zamawiający
wymaga dołączenia odpowiedniej ilości plików tj. podpisywanych plików z danymi oraz plików podpisu
w formacie XAdES.4. Maksymalny rozmiar jednego pliku przesyłanego za pośrednictwem dedykowanych formularzy do: złożenia, zmiany, wycofania oferty wynosi 150 MB natomiast przy
komunikacji wielkość pliku to maksymalnie 500 MB.5. Rozszerzenia plików wykorzystywanych przez
wykonawców powinny być zgodne z “OBWIESZCZENIEM PREZESA RADY MINISTRÓW z dnia 9
listopada 2017 r. w sprawie ogłoszenia jednolitego tekstu rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie
Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany
informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych”6. W
celu skrócenia czasu udzielenia odpowiedzi na pytania preferuje się, aby komunikacja między
zamawiającym a wykonawcami, w tym wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje,
przekazywane są w formie elektronicznej za pośrednictwem platformazakupowa.pl i formularza „Wyślij
wiadomość do zamawiającego”. W przypadku problemów technicznych związanych z obsługą
platformazakupowa.pl Zamawiający dopuszcza kontakt przy użyciu poczty elektronicznej
przetargi@pepowo.pl jako kanału pomocniczego w sytuacjach awaryjnych.6. Szczegółowe informacje
techniczne i organizacyjne dot. korespondencji elektronicznej zawarto w rozdziale 6.5, 7 i 11 SWZ.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z postanowieniami rozdziału 21 SWZ

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zgodnie z postanowieniami rozdziału 21 SWZ

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: WRG.271.7.2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych dla zadania pn.: „Utworzenie i
wyposażenie Klubu Seniora w Pępowie”.
3.2. Zakres zamówienia obejmuje remont pomieszczeń Klubu Seniora w budynku Gminnego
Ośrodka Kultury, Sportu i Aktywności Lokalnej w Pępowie, szczególności:
a) roboty ogólnobudowlane: roboty rozbiórkowe, roboty murowe, wykonanie wylewki
samopoziomującej, nowe wykładziny PVC, szpachlowanie, szlifowanie i malowanie ścian oraz
sufitów, wymiana stolarki otworowej,
b) wymianę instalacji elektrycznej wewnętrznej: linie kablowe, wewnętrzna instalacja
oświetlenia, instalacja gniazd,
c) wykonanie instalacji centralnego ogrzewania,
d)instalacje wodno-kanalizacyjne i wentylacje.
3.3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja projektowa,
specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót oraz przedmiar robót i
kosztorys ofertowy stanowiące Załączniki nr 8 - 10 do niniejszej SWZ.
3.4. Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia oferty równoważnej.
3.5. Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia oferty równoważnej, tj. zaproponowania
rozwiązań równoważnych w stosunku do zaprojektowanych, z zastosowaniem tych samych
standardów technicznych i jakościowych niezbędnych do prawidłowego funkcjonowania
zamawianej inwestycji. Poprzez pojęcie materiałów równoważnych należy rozumieć materiały
gwarantujące realizację robót zgodnie z projektem, oraz zapewniające uzyskanie parametrów
technicznych, jakościowych i użytkowych nie gorszych niż założone w dokumentacji projektowej
i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, a ponadto muszą to być materiały
dopuszczone do obrotu i stosowania zgodnie z obowiązującym prawem.
3.6. Ilekroć w niniejszej SWZ wraz z załącznikami przedmiot zamówienia jest opisany ze
wskazaniem znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu,
który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę, to
przyjmuje się, że każdemu takiemu wskazaniu towarzyszą wyrazy „lub równoważny”, a
wskazanie ma charakter przykładowy.
3.7. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym przez odniesienie do norm,
europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji
technicznych, a odniesieniu takiemu towarzyszą wyrazy „lub równoważne”.
3.8. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązanie równoważne opisywane przez
Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego materiały i urządzenia
spełniają wymagania określone przez Zamawiającego.
Brak wskazania w ofercie propozycji zastosowania rozwiązań równoważnych oznaczać będzie,
że przedmiot zamówienia zostanie wykonany przy zastosowaniu materiałów przyjętych w
dokumentacji technicznej.
W sytuacji, gdy Wykonawca zamierza zastosować inne materiały i urządzenia niż podane w
dokumentacji projektowej (materiały i urządzenia równoważne) winien dołączyć do oferty wykaz
zawierający materiały i urządzenia zawarte w dokumentacji projektowej oraz podać ich
równoważniki (nazwy materiałów i urządzeń zaproponowanych w ofercie). Do wykazu należy
wówczas dołączyć stosowne dokumenty zawierające parametry techniczne zaproponowanych
równoważnych materiałów i urządzeń.
3.9. Zakres robót oraz odpowiedzialność Wykonawcy w zakresie objętym proponowaną ceną
ofertową obejmuje także:
- organizację i zabezpieczenie placu budowy, zaopatrzenie w media, opłacenie wszystkich
wynikających z procesu budowlanego i używanego sprzętu opłat, jak
również opłacenie niezbędnych badań koniecznych do przeprowadzenia procesu odbioru i
uporządkowanie terenu po wykonaniu umowy,
- zabezpieczenie terenu objętego robotami przed dostępem osób postronnych,
- zorganizowanie i przeprowadzenie niezbędnych prób, pomiarów, badań i odbiorów oraz
wykonanie dokumentacji powykonawczej;
- wywóz materiałów porozbiórkowych nadających się do ponownego wbudowania w miejsce
wskazane przez Zamawiającego, przy czym miejsce to będzie się mieścić w granicach
administracyjnych gminy Pępowo,
- ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z
przedmiotem zamówienia;
- umieszczenie w widocznym miejscu tablicy informacyjnej oraz ogłoszenia zawierającego dane
dotyczące bezpieczeństwa pracy i ochrony zdrowia – o ile dotyczy;

4.2.6.) Główny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45000000-7 - Roboty budowlane

45262700-8 - Przebudowa budynków

45432000-4 - Kładzenie i wykładanie podłóg, ścian i tapetowanie ścian

45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze oferty Zamawiający będzie kierował się następującym
kryterium:
15.1.1. Cena 60%
15.1.2. Termin gwarancji i rękojmi 40%
Razem 100 % = 100 pkt
15.2. Ranking ofert przy uwzględnieniu ww. kryteriów ustalony będzie w skali do 100 punktów, w
następujący sposób:
P = Pc + Pg
P = punkty za ofertę
Pc = punkty za cenę
Pg = punkty za termin gwarancji i rękojmi
Punktacja:
-punkty za cenę:
Pc -ilość punktów za cenę,
Pc = 60 % = 60pkt
Pc = (Cncb/Cbob) x 60pkt x 100%, gdzie:
Cncb -cena najniższa brutto wśród ofert niepodlegających odrzuceniu,
Cbob -cena brutto oferty badanej
-punkty za termin gwarancji i rękojmi:
Pg –ilość punktów za termin gwarancji i rękojmi
Pg = 40 % = 40 pkt
Punktacja za termin gwarancji i rękojmi –gwarancja i rękojmia obejmuje:
- 60 miesięcy = 0 pkt x 100% = 0 pkt
- 72 miesiące= 20 pkt x 100% =20 pkt
- 84 miesiące= 40 pkt x 100% = 40 pkt
Wykonawca wskazuje ewentualne zaoferowanie dłuższego terminu gwarancji i rękojmi w załączniku nr
1 do SWZ –formularz oferty. Wykonawca chcący zaoferować wydłużony termin gwarancji i rękojmi
wybiera odpowiedni punkt w formularzu oferty. Brak wpisu w formularzu oferty traktowany będzie jako
oferowanie tylko i wyłącznie minimalnego 60 miesięcznego okresu gwarancji i rękojmi a Wykonawca
otrzyma za kryterium gwarancji 0 pkt.
15.3. Za najkorzystniejszą ofertę Zamawiający uzna ofertę z największą ilością punktów.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin gwarancji i rękojmi

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki z
art. 112 ust. 2 ustawy PZP, dotyczące:
a) Zdolności do występowania w obrocie gospodarczym
Zamawiający nie określa minimalnych poziomów zdolności w zakresie niniejszego warunku
udziału w postępowaniu.
b) Uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych
przepisów.
Zamawiający nie określa minimalnych poziomów zdolności w zakresie niniejszego warunku
udziału w postępowaniu.
c) Sytuacji ekonomicznej i finansowej
Zamawiający nie określa minimalnych poziomów zdolności w zakresie niniejszego warunku
udziału w postępowaniu.
d) Zdolności technicznej lub zawodowej
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że wykonał co najmniej 1
robotę o wartości minimum 150 000,00 zł brutto, polegającą na budowie, przebudowie lub
remoncie budynku użyteczności publicznej w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu
składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie,
Ilekroć w SWIZ jest mowa o:
- budynku użyteczności publicznej - należy przez to rozumieć budynek przeznaczony na
potrzeby administracji publicznej, wymiaru sprawiedliwości, kultury, kultu religijnego, oświaty,
szkolnictwa wyższego, nauki, wychowania, opieki zdrowotnej, społecznej lub socjalnej, obsługi
bankowej, handlu, gastronomii, usług, w tym usług pocztowych lub telekomunikacyjnych,
turystyki, sportu, obsługi pasażerów w transporcie kolejowym, drogowym, lotniczym, morskim
lub wodnym śródlądowym, oraz inny budynek przeznaczony do wykonywania podobnych
funkcji; za budynek użyteczności publicznej uznaje się także budynek biurowy lub socjalny, [§ 3
pkt. 4, 5 i 6 rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002 r. w sprawie
warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie (Dz.U. z 2019 r. ,
poz. 1065 z późn. zm.)].,

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 108 ust. 1 oraz art. 109 ust. 1
pkt. 4 ustawy PZP (pkt 5.2. oraz 5.3. niniejszej SWZ):
a) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli
odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do
wykluczenia w oparciu o art. 109 ust. 1 pkt. 4 ustawy PZP sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące
przed jej złożeniem;
b) oświadczenia o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej . w rozumieniu ustawy z dnia
16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 i 1086), z innym
wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z
dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o
dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej
grupy kapitałowej zgodnie z załącznikiem Nr 5 do niniejszej SWZ
6.4. Dokumenty podmiotów zagranicznych. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania
poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt 6.3.2. lit. a
niniejszej SWZ składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce
zamieszkania, potwierdzające, odpowiednio że:
6.4.1. nie otwarto jego likwidacji, nie ogłoszono upadłości, jego aktywami nie zarządza likwidator lub
sąd, nie zawarł układu z wierzycielami, jego działalność gospodarcza nie jest zawieszona ani nie
znajduje się on w innej tego rodzaju sytuacji wynikającej z podobnej procedury przewidzianej w
przepisach miejsca wszczęcia tej procedury – wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem
terminu składania ofert.
Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się
dokumentów, o których mowa w pkt 6.4.1., zastępuje się je odpowiednio w całości lub w części
dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób
uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone
pod przysięgą, lub, jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie ma
przepisów o oświadczeniu pod przysięgą, złożone przed organem sądowym lub administracyjnym,
notariuszem, organem samorządu zawodowego lub gospodarczego, właściwym ze względu na
siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy z odpowiednim zastosowaniem terminów, o których
mowa w pkt 6.4.1.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: zakresie wykazania spełniania przez Wykonawcę warunków, o których
mowa w art. 112 ust. 2 ustawy PZP (pkt 5.1. niniejszej SWZ):
a) w celu potwierdzenia spełniania warunku udziału w postępowaniu dotyczącego posiadania
zdolności technicznej lub zawodowej należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych w którym Wykonawca wskaże, że wykonał co najmniej 1 robotę o wartości
minimum 150 000,00 zł brutto, polegającą na budowie, przebudowie lub remoncie budynku
użyteczności publicznej, wykonaną w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a
jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, z podaniem ich rodzaju, wartości,
daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane oraz z
załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, - według
wzoru stanowiącego załącznik Nr 4 do niniejszej SWZ.
W w/w wykazie Zamawiający wymaga wskazania roboty, której wykonanie potwierdza spełnianie przez
wykonawcę określonego w pkt 5.1. ppkt. d warunku posiadania zdolności technicznej lub zawodowej
oraz załączenia referencji bądź innych dokumentów wystawionych przez podmiot, na rzecz którego
roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze
wykonawca nie jest w stanie uzyskać ww. referencji – inne dokumenty.
UWAGI!
Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych
sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach
technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej podmiotów udostępniających
zasoby, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych.
Zamawiający oceni, czy udostępniane Wykonawcy przez podmioty udostępniające zasoby zdolności
techniczne lub zawodowe lub ich sytuacja finansowa lub ekonomiczna, pozwalają na wykazanie przez
wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz zbada, czy nie zachodzą wobec tego
podmiotu podstawy wykluczenia przewidziane względem wykonawcy.
W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, Wykonawcy mogą polegać na zdolnościach podmiotów udostępniających zasoby, jeśli podmioty te
wykonają roboty budowlane, do realizacji których te zdolności są wymagane.
Wykonawca, w przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających
zasoby, przedstawia, wraz z oświadczeniem, o którym mowa w pkt. 6.1.1. niniejszej SWZ, także
oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego
podmiotu oraz odpowiednio spełnianie warunków udziału w postępowaniu, w zakresie, w jakim
wykonawca powołuje się na jego zasoby.

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Inne dokumenty składane wraz z ofertą:
1. Formularz ofertowy
2. Pełnomocnictwo - w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o
udzielenie zamówienia lub działania w imieniu wykonawcy osoby, której umocowanie nie wynika
z dokumentów rejestrowych.
3. Kosztorysy ofertowe (3 szt.) sporządzone metodą kalkulacji uproszczonej zgodnie z pkt. 13
SWZ.
4. zobowiązanie podmiotów udostępniających zasoby do oddania wykonawcy do dyspozycji
niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, w przypadku gdy Wykonawca polega
na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów według wzoru stanowiącego Załącznik Nr 7 do
niniejszej SWZ lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że wykonawca realizując
zamówienie będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów (jeżeli dotyczy);
5. oświadczenie wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wskazujące,
które roboty budowlane wykonają poszczególni wykonawcy według wzoru stanowiącego
Załącznik Nr 3 do niniejszej SWZ (jeżeli dotyczy)

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia stosuje się odpowiednio
przepisy dotyczące Wykonawcy (art. 58 ust. 5 ustawy Pzp).
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia do oferty należy
dołączyć pełnomocnictwo udzielone przez upoważnionych przedstawicieli podmiotów
uczestniczących wspólnie. Umocowanie może wynikać z treści zawartej umowy konsorcjum albo
zostać przedłożone oddzielnie z ofertą. Treść pełnomocnictwa powinna dokładnie określać
zakres umocowania. Wszelka korespondencja dokonywana będzie wyłącznie z pełnomocnikiem.
W przypadku złożenia oferty przez ww. podmioty oświadczenie o którym mowa w pkt. 6.1.1.
niniejszej SWZ składa każdy z wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw
wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z
wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Warunkiem wprowadzenia wszelkich zmian umowy jest sporządzenie aneksu z zachowaniem
formy pisemnej pod rygorem nieważności.2. Zgodnie z postanowieniami art. 455 ustawy Pzp
Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy. Zmiana jest możliwa w przypadkach
określonych w paragrafie 10 projektu umowy stanowiącego załącznik nr 6 do SWZ w zakresie:-
zmiany terminu przewidzianego na zakończenie robót - zmiany wynagrodzenia- zmiany sposobu
spełnienia świadczenia na skutek zmian technologicznych - zmiany osób z uprawnieniami
budowlanymi wskazanych w ofercie może nastąpić z zachowaniem reguł określonych w § 6 ust.
5 i 6.- zmiany Podwykonawcy i/lub wprowadzenia Podwykonawcy w sytuacji, gdy Wykonawca
nie zadeklarował w ofercie realizacji zamówienia przy pomocy Podwykonawcy jest możliwa przy
zachowaniu procedur przewidzianych w § 11 i § 12 umowy.- zmiany reguł określonych w § 13
może nastąpić w przypadku zmiany przepisów prawa lub wydania nowych wytycznych i
interpretacji dotyczących stosowania przepisów o ochronie danych osobowych (RODO).3.
Warunki dokonania zmian:1) Strona występująca o zmianę postanowień umowy zobowiązana
jest do udokumentowania zaistnienia okoliczności, na które powołuje się, jako podstawę zmiany
2) wniosek o zmianę postanowień umowy musi być sporządzony na piśmie,
3) wniosek, musi zawierać:
- opis propozycji zmiany,
- uzasadnienie zmiany,
- opis wpływu zmiany na warunki realizacji umowy.
4. Zmiana umowy może nastąpić również w przypadkach, o których mowa w art. 455 ust. 1
i ust. 2 ustawy Pzp.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-09-07 11:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/pepowo

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-09-07 11:15

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

NAJNOWSZE ZLECENIE
Przyjmę tynkarza lub podejmę współpracę z brygadą tynkarzy - Gniezno
  • Lokalizacja zleceniawielkopolskie
  • Data dodania08-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Przyjmę tynkarza lub podejmę współpracę z brygadą tynkarzy. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI