Usługa polegająca na obchodzie torów, oględzinach rozjazdów i konserwacji w Wojskowych...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Usługa polegająca na obchodzie torów, oględzinach rozjazdów i konserwacji w Wojskowych Bocznicach Kolejowych
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoŚwidwin
  • WojewództwoZachodniopomorskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoInny
  • Termin składania wniosków2019-10-17
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • Zamawiający21 Baza Lotnictwa Taktycznego w Świdwinie
  • Data publikacji ogłoszenia2019-10-08
  • Numer ogłoszenia607349-N-2019
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 607349-N-2019 z dnia 2019-10-08 r.

21 Baza Lotnictwa Taktycznego w Świdwinie: Usługa polegająca na obchodzie torów, oględzinach rozjazdów i konserwacji w Wojskowych Bocznicach Kolejowych
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: 21 Baza Lotnictwa Taktycznego w Świdwinie, krajowy numer identyfikacyjny 33102935500000, ul. ul. Połczyńska  32 , 78-301  Świdwin, woj. zachodniopomorskie, państwo Polska, tel. 261 533 509, e-mail zam.publ.21blt@ron.mil.pl, faks 261 533 509.
Adres strony internetowej (URL): www.platformazakupowa.pl/pn/21blot
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny (proszę określić):
jednostka wojskowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Nie

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
www.21blot.wp.mil.pl; www.platformazakupowa.pl/pn/21blot

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
elektronicznie - korzystając z platformy zakupowej dostępnej pod adresem:www.platformazakupowa.pl/pn/21blot, udostępnionej także na stronie internetowej Zamawiającego
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
forma pisemna: pocztą, kurierem, osobiście
Adres:
21 Baza Lotnictwa Taktycznego, Kancelaria jawna, ul. Połczyńska 32, 78-301 Świdwin

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa polegająca na obchodzie torów, oględzinach rozjazdów i konserwacji w Wojskowych Bocznicach Kolejowych
Numer referencyjny: ZP/70/2019
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 2Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usług polegających na dokonaniu obchodów torów, oględzin rozjazdów oraz konserwacji Wojskowych Bocznic Kolejowych. Przedmiot zamówienia podzielono na trzy zadania: a) Zadanie nr 1 – dokonanie obchodów torów, oględzin rozjazdów oraz konserwacji WBK 832 (0,836 km) i WBK 849 (1,193 km) w Świdwinie. b) Zadanie nr 2 – dokonanie obchodów torów, oględzin rozjazdów oraz konserwacji WBK 824 (5,471 km) w Mirosławcu. Miejsce realizacji usługi: JW. 4338 w Mirosławcu, 78-651, Mirosławiec. c) Zadanie nr 3 – dokonanie obchodów torów, oględzin rozjazdów oraz konserwacji WBK 820 (4,577 km) w Trzebiatowie. Przedmiot zamówienia, dotyczący wszystkich zadań, obejmuje w szczególności: a) dokonywanie comiesięcznych obchodów (przegląd bieżący) torów, rozjazdów i budowli celem stwierdzenia stanu przydatności drogi kolejowej do prowadzenia ruchu kolejowego, stanu toru, podtorza, obiektów inżynieryjnych w czasie którego należy wykonać następujące czynności: -smarowanie śrub, dokręcanie luźnych śrub i wkrętów torów i rozjazdów, -konserwacja komór łubkowych, -czyszczenie i smarowanie płyt ślizgowych w zwrotnicach oraz części trących zwrotnic i zamknięć nastawczych, -czyszczenie żłobków w krzyżownicach i kierownicach oraz przestrzeni pomiędzy iglicami a opornicami, -czyszczenie żłobków na przejazdach, -wycinanie gałęzi ze skrajni taboru oraz z trójkątów widzialności na przejazdach, -utrzymanie w należytym stanie znaków i wskaźników kolejowych (m .in. naprawa nieczytelnych znaków, malowanie i naprawa wskaźników kolejowych, kozła oporowego oraz znaków), -po dokonanym obchodzie torów, rozjazdów i budowli fakt dokonania obchodu wraz z uwagami odnotować należy w ”Książce obchodów torów” i w „Dzienniku oględzin rozjazdów”. Obchodów dokonuje osoba z odpowiednimi uprawnieniami kolejowymi (toromistrz lub dróżnik obchodowy); b) dwukrotne, chemiczne usuwanie roślinności, chwastów z torowiska i rozjazdów (w okresie wiosennym i powtórnie w okresie letnim), usuwanie roślinności z ławy torowiska z zachowaniem przepisów o ochronie środowiska; c) podbicie pojedynczych podkładów i podrozjezdnic; d) czyszczenie rowów i przepustów: -koszenie traw, -wycinanie krzewów, chwastów i odrostów drzew, -koszenia traw, wycinanie krzewów, chwastów i odrostów drzew, wykonywać należy na szerokość od skraju toru, do 5 metrów za rowem (o ile jest to możliwe ze względu na ukształtowanie i zagospodarowanie terenu), -odpady należy wywieźć poza teren konkretnego kompleksu, z zagospodarowaniem we własnym zakresie. e) utrzymanie porządku i czystości na międzytorzach i przejazdach; f) utrzymanie porządku na Wojskowych Bocznicach kolejowych; g) dbanie o bezpieczeństwo jazd manewrowych; UWAGA!!! Wykonawca zobowiązany jest do wywozu składowanych śmieci w związku z realizacją usługi. Odpady złomu stalowego lub innych metali Wykonawca przekazuje do magazynu Zamawiającego. Do obowiązków osoby, która posiada uprawniania budowlane minimum w ograniczonym zakresie, w specjalności inżynieryjnej kolejowej lub uprawniania budowlane w specjalności linii, węzłów i stacji kolejowych, należy: a) wymiana uszkodzonych złączek, regulacja zamknięć nastawczych i sprzężeń zamknięć nastawczych, utrzymanie szerokości toru; b) regulacja zamknięć nastawnych; c) typowanie niezbędnych konserwacji oraz wskazanie na te, które muszą być przeprowadzone w pierwszej kolejności; d) nadzór nad wykonywaniem konserwacji; e) podpisywanie comiesięcznego protokołu odbioru usługi; f) obserwacja i natychmiastowe zawiadomienie uprawnionego pracownika Zamawiającego: -o stanie technicznym innych budowli i urządzeń zainstalowanych na torze lub obok toru, -o powstałych uszkodzeniach w nawierzchni oraz o zapobieganiu w ich tworzeniu się, -o braku możliwości usunięcia usterki; wówczas, do czasu naprawy miejsce niebezpieczne należy osłaniać zgodnie z przepisami sygnalizacji kolejowej obowiązującej na bocznicy kolejowej, -o sprawdzeniach braku wystąpienia usterek lub odkształceń grożących naruszeniem prawidłowego działania rozjazdów lub urządzeń nastawczych, -o sprawdzeniach braku pęknięć na szynach i łubkach, -o sprawdzeniach braku uszkodzeń podkładów gwarantujących właściwe podparcie szyn i szerokości toru, -o sprawdzeniach prawidłowości stanu przytwierdzenia szyn do podkładów, -o sprawdzeniach braku wystąpienia oznak pełzania szyn lub całego toru, -o sprawdzeniach braku kradzieży torów lub rozjazdów lub innych nieprawidłowości. Szczegółowe warunki realizacji zamówienia określa dokument pn. „Projekt umowy” stanowiący załącznik nr 8 do SIWZ.

II.5) Główny kod CPV: 50000000-5
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
71631470-5
50225000-8


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 2020-12-31

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: a) Warunek ten spełniają Wykonawcy, którzy w okresie ostatnich 3 lat, przed upływem terminu składania ofert, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonali należycie co najmniej dwie usługi, polegające na dokonywaniu obchodów torów, dokonywaniu oględzin rozjazdów lub dokonywaniu konserwacji bocznic kolejowych, w ramach jednego kontraktu, zlecenia lub jednej umowy, obowiązującego/cej w okresie minimum 10 miesięcy, o wartości nie mniejszej niż -dla zadania nr 1 – 15 000,00 zł, -dla zadania nr 2 – 30 000,00 zł, -dla zadania nr 3 – 40 000,00 zł każda wraz z podaniem ich przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie – wzór załącznik nr 3 do SIWZ. Dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnych charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy. UWAGA!!! Nie dopuszcza się sumowania mniejszych, cząstkowych usług objętych odrębnymi umowami Wykonawcy, bądź wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia Wykonawców, w celu wykazania spełnienia danego warunku. W przypadku, gdy Wykonawca składa ofertę na więcej niż jedno zadanie, Zamawiający uzna warunek za spełniony w przypadku, gdy Wykonawcy, którzy wykonali lub wykonują należycie co najmniej dwie usługi, polegające na: -dokonywaniu obchodów torów, dokonywaniu oględzin rozjazdów lub dokonywaniu konserwacji bocznic kolejowych, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy, w tym okresie, w ramach jednego kontraktu, zlecenia lub jednej umowy, obowiązującego/cej w okresie minimum 10 miesięcy, za kwotę minimum stanowiącą wyższą wartość wymaganą dla zadania, np. przy składaniu oferty na Zadanie nr 1, Zadania nr 2 oraz Zadanie nr 3 – warunek zostanie spełniony, gdy Wykonawca przedstawi dwie usługi na kwotę minimum 40 000,00 zł. b) Opis spełnienia warunku dla Zadania nr 1, Zadania nr 2 oraz Zadania nr 3: Warunek ten spełniają Wykonawcy, którzy wykażą, że dysponują następującymi osobami skierowanymi do realizacji zamówienia: -jedną osobą posiadającą zdany egzamin toromistrza, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 16 sierpnia 2004 r. w sprawie wykazu stanowisk bezpośrednio związanych z prowadzeniem i bezpieczeństwem ruchu kolejowego i warunków, jakie powinny spełniać osoby zatrudnione na tych stanowiskach oraz prowadzący pojazdy kolejowe; LUB - jedną osobą, która posiada zdany egzamin dróżnika obchodowego, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 16 sierpnia 2004 r. w sprawie wykazu stanowisk bezpośrednio związanych z prowadzeniem i bezpieczeństwem ruchu kolejowego i warunków, jakie powinny spełniać osoby zatrudnione na tych stanowiskach oraz prowadzący pojazdy kolejowe . W przypadku, gdy Wykonawca składa ofertę na więcej niż jedno zadanie, Wykonawca może wykazać do każdego zadania tą samą osobę, tylko w sytuacji, gdy będzie ona faktycznie uczestniczyła w realizacji przedmiotu zamówienia wskazanego w tych zadaniach. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenia zamówienia, przynajmniej jeden z Wykonawców musi spełniać warunek dotyczący posiadanych zdolności zawodowych, o których mowa w pkt. 1.3 w pełni samodzielnie. UWAGA!!! Nie dopuszcza się sumowania mniejszych, cząstkowych dostaw objętych odrębnymi umowami Wykonawcy, bądź wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia Wykonawców, w celu wykazania spełnienia danego warunku.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Nie Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni, aktualnych na dzień złożenia następujących oświadczeń lub dokumentów: a) Wykazu usług wykonanych w okresie ostatnich 3 lat, przed upływem terminu składania ofert, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie – wzór załącznik nr 3 do SIWZ. b) Wykazu osób uczestniczących w realizacji zamówienia, wraz z podaniem wymaganych kwalifikacji zawodowych oraz informacji o podstawie do dysponowania tymi osobami – wzór załącznik nr 4 do SIWZ. Dowodami, o których mowa są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej

Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
cena 60,00
doświadczenie osoby wyznaczonej do realizacji zamówienia 20,00
skierowanie do realizacji zamówienia osoby, posiadającej uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności: inżynieryjnej kolejowej 20,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)

IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zamawiający, zgodnie z art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych, przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wystąpienia, co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej, z uwzględnieniem podawanych warunków ich wprowadzenia: a) rezygnacja przez Zamawiającego z części przedmiotu umowy – zmniejszenie wynagrodzenia Wykonawcy; b) zmiany uzasadnione okolicznościami, o których mowa w art. 357(prim) kodeksu cywilnego, c) gdy zaistnieje inna okoliczność prawna, ekonomiczna lub techniczna skutkująca niemożliwością wykonania lub należytego wykonania umowy zgodnie z SIWZ – przedłużenie terminu realizacji umowy, zmniejszenie zakresu realizacji umowy, odstąpienie od realizacji umowy bez naliczania kar umownych; d) w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku VAT wartość należnego wynagrodzenia zostanie skorygowana o wartość należnego podatku poprzez dodanie do wartości netto wartości należnego podatku VAT, zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa – zmiana wynagrodzenia Wykonawcy (brutto). e) w przypadku, o którym mowa w art. 144 ust. 1 pkt 6 ustawy – zmiana wynagrodzenia Wykonawcy, zmiana terminy realizacji, zmiana zakresu przedmiotu zamówienia, f) wystąpienie siły wyższej, rozumianej jako zjawisko atmosferyczne lub inne, =o charakterze nagłym, niedającym się przewidzieć, w szczególności: opady powodujące miejscowe i czasowe powodzie lub podtopienia, powodzie, tornada, gradobicie, pożar, oblodzenie lub gołoledź uniemożliwiająca czasowe poruszanie się po drogach publicznych, gwałtowne opady śniegu uniemożliwiające poruszanie się po drogach lub prowadzenie prac, wysokie temperatury o dużej uciążliwości przy pracach „na zewnątrz” – powyżej 30°C, itp. Uwaga! Termin realizacji umowy może zostać wydłużony wyłącznie o czas uniemożliwiający wykonywania usługi, z zastrzeżeniem, że wystąpienie siły wyższej musi być potwierdzone przez służby meteo lub osoby odpowiedzialne za BHP. g) uchybienia terminu z wyłącznej winy Zamawiającego. Przesłanka występuje wyłącznie w przypadku gdy niedotrzymanie terminu wykonania umowy nastąpiło na skutek działań przedstawiciela zamawiającego, tj.: - termin zakończenia musi zostać przesunięty ze względu na okoliczności, których zamawiający nie mógł przewidzieć, a związanymi ze statutowymi lub organizacyjnym obowiązkami zamawiającego; - przedstawiciele Wykonawcy nie zostali wpuszczeni na teren jednostki wojskowej pomimo dokonania wszystkich formalności przewidzianych w umowie, np. brak przygotowanych przepustek. h) wystąpienie opóźnienia w dokonaniu określonych czynności lub ich zaniechanie przez właściwe organy administracji państwowej lub wojskowej, które nie są następstwem okoliczności, za które wykonawca ponosi odpowiedzialność, i) wystąpiły opóźnienia w wydawaniu decyzji, zezwoleń, uzgodnień itp., do wydania których właściwe organy są zobowiązane na mocy przepisów prawa, jeżeli opóźnienie przekroczy okres, przewidziany w przepisach prawa, w którym ww. decyzje powinny zostać wydane oraz nie są następstwem okoliczności, za które wykonawca ponosi odpowiedzialność. j) Zamawiający zastrzega sobie prawo zmniejszenia zakresu świadczonych usług i związku z tym wynagrodzenia Wykonawcy, w przypadku: wystąpienia prac remontowych, inwestycyjnych, zmian organizacyjnych u Zamawiającego, wyłączenia powierzchni z eksploatacji. k) zmniejszenie wynagrodzenia Wykonawcy, w przypadku zaistnienia okoliczności, o których mowa w pkt 2. lit i) nastąpi proporcjonalnie do okresu wyłączenia wykonywania Usługi oraz zmniejszenia zakresu (powierzchni), na której wykonywana jest usługa. l) zmiany w zakresie wskazanych dla realizacji umowy podwykonawców – w tym podwykonawców na zasobach, których Wykonawca opierał się wykazując spełnianie warunków udziału w postępowaniu na zasadach art. 22a ustawy, pod warunkiem, że nowy podwykonawca wykaże spełnianie warunków w zakresie nie mniejszym niż wymagane w SIWZ.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2019-10-17, godzina: 11:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
Zamawiający może unieważnić postępowanie o udzielenie zamówienia, na podstawie art. 93 ust. 1a ustawy Prawo zamówienie publicznych, jeżeli środki, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane.
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1 Nazwa: Świdwin
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Dokonanie obchodów torów, oględzin rozjazdów oraz konserwacji WBK 832 (0,836 km) i WBK 849 (1,193 km) w Świdwinie Przedmiot zamówienia, dotyczący wszystkich zadań, obejmuje w szczególności: a) dokonywanie comiesięcznych obchodów (przegląd bieżący) torów, rozjazdów i budowli celem stwierdzenia stanu przydatności drogi kolejowej do prowadzenia ruchu kolejowego, stanu toru, podtorza, obiektów inżynieryjnych w czasie którego należy wykonać następujące czynności: -smarowanie śrub, dokręcanie luźnych śrub i wkrętów torów i rozjazdów, -konserwacja komór łubkowych, -czyszczenie i smarowanie płyt ślizgowych w zwrotnicach oraz części trących zwrotnic i zamknięć nastawczych, -czyszczenie żłobków w krzyżownicach i kierownicach oraz przestrzeni pomiędzy iglicami a opornicami, -czyszczenie żłobków na przejazdach, -wycinanie gałęzi ze skrajni taboru oraz z trójkątów widzialności na przejazdach, -utrzymanie w należytym stanie znaków i wskaźników kolejowych (m .in. naprawa nieczytelnych znaków, malowanie i naprawa wskaźników kolejowych, kozła oporowego oraz znaków), -po dokonanym obchodzie torów, rozjazdów i budowli fakt dokonania obchodu wraz z uwagami odnotować należy w ”Książce obchodów torów” i w „Dzienniku oględzin rozjazdów”. Obchodów dokonuje osoba z odpowiednimi uprawnieniami kolejowymi (toromistrz lub dróżnik obchodowy); b) dwukrotne, chemiczne usuwanie roślinności, chwastów z torowiska i rozjazdów (w okresie wiosennym i powtórnie w okresie letnim), usuwanie roślinności z ławy torowiska z zachowaniem przepisów o ochronie środowiska; c) podbicie pojedynczych podkładów i podrozjezdnic; d) czyszczenie rowów i przepustów: -koszenie traw, -wycinanie krzewów, chwastów i odrostów drzew, -koszenia traw, wycinanie krzewów, chwastów i odrostów drzew, wykonywać należy na szerokość od skraju toru, do 5 metrów za rowem (o ile jest to możliwe ze względu na ukształtowanie i zagospodarowanie terenu), -odpady należy wywieźć poza teren konkretnego kompleksu, z zagospodarowaniem we własnym zakresie. e) utrzymanie porządku i czystości na międzytorzach i przejazdach; f) utrzymanie porządku na Wojskowych Bocznicach kolejowych; g) dbanie o bezpieczeństwo jazd manewrowych; UWAGA!!! Wykonawca zobowiązany jest do wywozu składowanych śmieci w związku z realizacją usługi. Odpady złomu stalowego lub innych metali Wykonawca przekazuje do magazynu Zamawiającego. Do obowiązków osoby, która posiada uprawniania budowlane minimum w ograniczonym zakresie, w specjalności inżynieryjnej kolejowej lub uprawniania budowlane w specjalności linii, węzłów i stacji kolejowych, należy: a) wymiana uszkodzonych złączek, regulacja zamknięć nastawczych i sprzężeń zamknięć nastawczych, utrzymanie szerokości toru; b) regulacja zamknięć nastawnych; c) typowanie niezbędnych konserwacji oraz wskazanie na te, które muszą być przeprowadzone w pierwszej kolejności; d) nadzór nad wykonywaniem konserwacji; e) podpisywanie comiesięcznego protokołu odbioru usługi; f) obserwacja i natychmiastowe zawiadomienie uprawnionego pracownika Zamawiającego: -o stanie technicznym innych budowli i urządzeń zainstalowanych na torze lub obok toru, -o powstałych uszkodzeniach w nawierzchni oraz o zapobieganiu w ich tworzeniu się, -o braku możliwości usunięcia usterki; wówczas, do czasu naprawy miejsce niebezpieczne należy osłaniać zgodnie z przepisami sygnalizacji kolejowej obowiązującej na bocznicy kolejowej, -o sprawdzeniach braku wystąpienia usterek lub odkształceń grożących naruszeniem prawidłowego działania rozjazdów lub urządzeń nastawczych, -o sprawdzeniach braku pęknięć na szynach i łubkach, -o sprawdzeniach braku uszkodzeń podkładów gwarantujących właściwe podparcie szyn i szerokości toru, -o sprawdzeniach prawidłowości stanu przytwierdzenia szyn do podkładów, -o sprawdzeniach braku wystąpienia oznak pełzania szyn lub całego toru, -o sprawdzeniach braku kradzieży torów lub rozjazdów lub innych nieprawidłowości.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 50000000-5, 71631470-5, 50225000-8

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia 20,00
skierowanie do realizacji zamówienia osoby, posiadającej uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności: inżynieryjnej kolejowej 20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2 Nazwa: Mirosławiec
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Dokonanie obchodów torów, oględzin rozjazdów oraz konserwacji WBK 824 (5,471 km) w Mirosławcu. Przedmiot zamówienia, dotyczący wszystkich zadań, obejmuje w szczególności: a) dokonywanie comiesięcznych obchodów (przegląd bieżący) torów, rozjazdów i budowli celem stwierdzenia stanu przydatności drogi kolejowej do prowadzenia ruchu kolejowego, stanu toru, podtorza, obiektów inżynieryjnych w czasie którego należy wykonać następujące czynności: -smarowanie śrub, dokręcanie luźnych śrub i wkrętów torów i rozjazdów, -konserwacja komór łubkowych, -czyszczenie i smarowanie płyt ślizgowych w zwrotnicach oraz części trących zwrotnic i zamknięć nastawczych, -czyszczenie żłobków w krzyżownicach i kierownicach oraz przestrzeni pomiędzy iglicami a opornicami, -czyszczenie żłobków na przejazdach, -wycinanie gałęzi ze skrajni taboru oraz z trójkątów widzialności na przejazdach, -utrzymanie w należytym stanie znaków i wskaźników kolejowych (m .in. naprawa nieczytelnych znaków, malowanie i naprawa wskaźników kolejowych, kozła oporowego oraz znaków), -po dokonanym obchodzie torów, rozjazdów i budowli fakt dokonania obchodu wraz z uwagami odnotować należy w ”Książce obchodów torów” i w „Dzienniku oględzin rozjazdów”. Obchodów dokonuje osoba z odpowiednimi uprawnieniami kolejowymi (toromistrz lub dróżnik obchodowy); b) dwukrotne, chemiczne usuwanie roślinności, chwastów z torowiska i rozjazdów (w okresie wiosennym i powtórnie w okresie letnim), usuwanie roślinności z ławy torowiska z zachowaniem przepisów o ochronie środowiska; c) podbicie pojedynczych podkładów i podrozjezdnic; d) czyszczenie rowów i przepustów: -koszenie traw, -wycinanie krzewów, chwastów i odrostów drzew, -koszenia traw, wycinanie krzewów, chwastów i odrostów drzew, wykonywać należy na szerokość od skraju toru, do 5 metrów za rowem (o ile jest to możliwe ze względu na ukształtowanie i zagospodarowanie terenu), -odpady należy wywieźć poza teren konkretnego kompleksu, z zagospodarowaniem we własnym zakresie. e) utrzymanie porządku i czystości na międzytorzach i przejazdach; f) utrzymanie porządku na Wojskowych Bocznicach kolejowych; g) dbanie o bezpieczeństwo jazd manewrowych; UWAGA!!! Wykonawca zobowiązany jest do wywozu składowanych śmieci w związku z realizacją usługi. Odpady złomu stalowego lub innych metali Wykonawca przekazuje do magazynu Zamawiającego. Do obowiązków osoby, która posiada uprawniania budowlane minimum w ograniczonym zakresie, w specjalności inżynieryjnej kolejowej lub uprawniania budowlane w specjalności linii, węzłów i stacji kolejowych, należy: a) wymiana uszkodzonych złączek, regulacja zamknięć nastawczych i sprzężeń zamknięć nastawczych, utrzymanie szerokości toru; b) regulacja zamknięć nastawnych; c) typowanie niezbędnych konserwacji oraz wskazanie na te, które muszą być przeprowadzone w pierwszej kolejności; d) nadzór nad wykonywaniem konserwacji; e) podpisywanie comiesięcznego protokołu odbioru usługi; f) obserwacja i natychmiastowe zawiadomienie uprawnionego pracownika Zamawiającego: -o stanie technicznym innych budowli i urządzeń zainstalowanych na torze lub obok toru, -o powstałych uszkodzeniach w nawierzchni oraz o zapobieganiu w ich tworzeniu się, -o braku możliwości usunięcia usterki; wówczas, do czasu naprawy miejsce niebezpieczne należy osłaniać zgodnie z przepisami sygnalizacji kolejowej obowiązującej na bocznicy kolejowej, -o sprawdzeniach braku wystąpienia usterek lub odkształceń grożących naruszeniem prawidłowego działania rozjazdów lub urządzeń nastawczych, -o sprawdzeniach braku pęknięć na szynach i łubkach, -o sprawdzeniach braku uszkodzeń podkładów gwarantujących właściwe podparcie szyn i szerokości toru, -o sprawdzeniach prawidłowości stanu przytwierdzenia szyn do podkładów, -o sprawdzeniach braku wystąpienia oznak pełzania szyn lub całego toru, -o sprawdzeniach braku kradzieży torów lub rozjazdów lub innych nieprawidłowości.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 50000000-5, 71631470-5, 50225000-8

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia 20,00
skierowanie do realizacji zamówienia osoby, posiadającej uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności: inżynieryjnej kolejowej 20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 3 Nazwa: Trzebiatów
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Dokonanie obchodów torów, oględzin rozjazdów oraz konserwacji WBK 820 (4,577 km) w Trzebiatowie Przedmiot zamówienia, dotyczący wszystkich zadań, obejmuje w szczególności: a) dokonywanie comiesięcznych obchodów (przegląd bieżący) torów, rozjazdów i budowli celem stwierdzenia stanu przydatności drogi kolejowej do prowadzenia ruchu kolejowego, stanu toru, podtorza, obiektów inżynieryjnych w czasie którego należy wykonać następujące czynności: -smarowanie śrub, dokręcanie luźnych śrub i wkrętów torów i rozjazdów, -konserwacja komór łubkowych, -czyszczenie i smarowanie płyt ślizgowych w zwrotnicach oraz części trących zwrotnic i zamknięć nastawczych, -czyszczenie żłobków w krzyżownicach i kierownicach oraz przestrzeni pomiędzy iglicami a opornicami, -czyszczenie żłobków na przejazdach, -wycinanie gałęzi ze skrajni taboru oraz z trójkątów widzialności na przejazdach, -utrzymanie w należytym stanie znaków i wskaźników kolejowych (m .in. naprawa nieczytelnych znaków, malowanie i naprawa wskaźników kolejowych, kozła oporowego oraz znaków), -po dokonanym obchodzie torów, rozjazdów i budowli fakt dokonania obchodu wraz z uwagami odnotować należy w ”Książce obchodów torów” i w „Dzienniku oględzin rozjazdów”. Obchodów dokonuje osoba z odpowiednimi uprawnieniami kolejowymi (toromistrz lub dróżnik obchodowy); b) dwukrotne, chemiczne usuwanie roślinności, chwastów z torowiska i rozjazdów (w okresie wiosennym i powtórnie w okresie letnim), usuwanie roślinności z ławy torowiska z zachowaniem przepisów o ochronie środowiska; c) podbicie pojedynczych podkładów i podrozjezdnic; d) czyszczenie rowów i przepustów: -koszenie traw, -wycinanie krzewów, chwastów i odrostów drzew, -koszenia traw, wycinanie krzewów, chwastów i odrostów drzew, wykonywać należy na szerokość od skraju toru, do 5 metrów za rowem (o ile jest to możliwe ze względu na ukształtowanie i zagospodarowanie terenu), -odpady należy wywieźć poza teren konkretnego kompleksu, z zagospodarowaniem we własnym zakresie. e) utrzymanie porządku i czystości na międzytorzach i przejazdach; f) utrzymanie porządku na Wojskowych Bocznicach kolejowych; g) dbanie o bezpieczeństwo jazd manewrowych; UWAGA!!! Wykonawca zobowiązany jest do wywozu składowanych śmieci w związku z realizacją usługi. Odpady złomu stalowego lub innych metali Wykonawca przekazuje do magazynu Zamawiającego. Do obowiązków osoby, która posiada uprawniania budowlane minimum w ograniczonym zakresie, w specjalności inżynieryjnej kolejowej lub uprawniania budowlane w specjalności linii, węzłów i stacji kolejowych, należy: a) wymiana uszkodzonych złączek, regulacja zamknięć nastawczych i sprzężeń zamknięć nastawczych, utrzymanie szerokości toru; b) regulacja zamknięć nastawnych; c) typowanie niezbędnych konserwacji oraz wskazanie na te, które muszą być przeprowadzone w pierwszej kolejności; d) nadzór nad wykonywaniem konserwacji; e) podpisywanie comiesięcznego protokołu odbioru usługi; f) obserwacja i natychmiastowe zawiadomienie uprawnionego pracownika Zamawiającego: -o stanie technicznym innych budowli i urządzeń zainstalowanych na torze lub obok toru, -o powstałych uszkodzeniach w nawierzchni oraz o zapobieganiu w ich tworzeniu się, -o braku możliwości usunięcia usterki; wówczas, do czasu naprawy miejsce niebezpieczne należy osłaniać zgodnie z przepisami sygnalizacji kolejowej obowiązującej na bocznicy kolejowej, -o sprawdzeniach braku wystąpienia usterek lub odkształceń grożących naruszeniem prawidłowego działania rozjazdów lub urządzeń nastawczych, -o sprawdzeniach braku pęknięć na szynach i łubkach, -o sprawdzeniach braku uszkodzeń podkładów gwarantujących właściwe podparcie szyn i szerokości toru, -o sprawdzeniach prawidłowości stanu przytwierdzenia szyn do podkładów, -o sprawdzeniach braku wystąpienia oznak pełzania szyn lub całego toru, -o sprawdzeniach braku kradzieży torów lub rozjazdów lub innych nieprawidłowości.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 50000000-5, 71631470-5, 50225000-8

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia 20,00
skierowanie do realizacji zamówienia osoby, posiadającej uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności: inżynieryjnej kolejowej 20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę remont dachu w Ostrowcu - budynek wielorodzinny- Ostrowiec
  • Lokalizacja zleceniazachodniopomorskie
  • Data dodania26-03-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę remont dachu w Ostrowcu - budynek wielorodzinny ( zachodniopomorskie). Zakres prac podstawowy : wymiana pokrycia z papy, rynny , rury spustowe, uszczelnienie komina. Zainteresowanych proszę o kontakt.
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu: Przebudowa drogi gminnej nr 128528 N w Trygorcie
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu z miasta Świdwin: Przebudowa drogi ul. Gagarina w mieście Świdwin - etap II
Następne ogłoszenie o zamówieniu z miasta Świdwin: Dostawa kalendarzy i terminarzy wojskowych
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Budowa, dom, ogród: Remont części budynku dla potrzeb szkoły - stołówka
Następne ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Budowa, dom, ogród: Wymiana stolarki w budynkach komunalnych położonych w Poznaniu (w podziale na 7 części)
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI