Termomodernizacja Przedszkola nr 1 w Koniecpolu wraz z zastosowaniem OZE

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Termomodernizacja Przedszkola nr 1 w Koniecpolu wraz z zastosowaniem OZE
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoKoniecpol
  • WojewództwoŚląskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2021-12-20
  • ZamawiającyGmina Koniecpol
  • Data publikacji ogłoszenia2021-12-03
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00299550
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Termomodernizacja Przedszkola nr 1 w Koniecpolu wraz z zastosowaniem OZE

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Koniecpol

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 151397990

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Chrząstowska 6A

1.5.2.) Miejscowość: Koniecpol

1.5.3.) Kod pocztowy: 42-230

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL224 - Częstochowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: umig@koniecpol.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.koniecpol.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Termomodernizacja Przedszkola nr 1 w Koniecpolu wraz z zastosowaniem OZE

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d33a0382-541a-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00299550

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-03

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001903/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.4 Termomodernizacja Przedszkola nr 1 w Koniecpolu wraz z zastosowaniem OZE

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.15.) Nazwa projektu lub programu

Projekt współfinansowany w ramach RPO WSL na lata 2014-2020, Oś priorytetowa IV., Działanie 4.3., Poddziałanie 4.3.2. , tytuł projektu: „Termomodernizacja Przedszkola nr 1 w Koniecpolu wraz z zastosowaniem OZE”

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://bip.koniecpol.pl/

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://epuap.gov.pl/wps/portal

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu zostały opisane w Instrukcji użytkowania systemu miniPortal oraz Regulaminie ePUAP.
2. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy: „Formularz do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” oraz do „Formularza do komunikacji” wynosi 150 MB.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia 2016/679, zamawiający informuje, że:
1) administratorem danych osobowych osób fizycznych jest Miasto i Gmina Koniecpol reprezentowana przez Burmistrza, z siedzibą: ul. Chrząstowska 6A, 42-230 Koniecpol, tel. (34) 355-18-81;
2) kontakt z Inspektorem Danych Osobowych – e-mail: iod@koniecpol.pl, telefon: (34) 360 – 82-65;
3) dane osobowe osób fizycznych przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c rozporządzenia 2016/679 w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego: „Termomodernizacja Przedszkola nr 1 w Koniecpolu wraz z zastosowaniem OZE”, nr sprawy ZP.271.34.2021;
4) odbiorcami danych osobowych osób fizycznych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 Pzp;
5) dane osobowe osób fizycznych będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
6) obowiązek podania przez osobę fizyczną danych osobowych bezpośrednio jej dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
7) w odniesieniu do danych osobowych osób fizycznych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 rozporządzenia 2016/679;
8) osoba fizyczna posiada:
a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do swoich danych osobowych;
b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania swoich danych osobowych (UWAGA: korzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników);
c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (UWAGA: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego;
d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/ Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/ Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
9) osobie fizycznej nie przysługuje:
a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.271.34.2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Tak

4.1.14.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia:

Zamawiający uwzględnił wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników, zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na termomodernizacji wraz z wewnętrznymi instalacjami, w tym instalacją c.o. oraz częściowo instalacjami wodną i elektryczną budynku przedszkola publicznego nr 1 w Koniecpolu przy ul. Pułaskiego 11/19.
Zakres zamówienia obejmuje m.in.:
1) Roboty ogólnobudowlane i termomodernizacyjne, w tym:
a) Prace rozbiórkowe i przygotowawcze – wyburzenie istniejących schodów,
komina, demontaż barierek ochronnych, rynien i rur spustowych, daszków
nad wejściami, oraz obróbek blacharskich, wyburzenia związane z wymianą
stolarki okiennej wychodzącej na atrium – zmiana podziału okien, zamiana
zasypów na otwory okienne, roboty przygotowawcze pod ocieplenia ścian
nadziemia;
b) Docieplenie ścian fundamentowych styrodurem gr. 10 cm, w tym wykonanie
dwuwarstwowej izolacji przeciwwodnej i położenie tynku żywicznego na
podwójnej siatce zbrojonej (w części nadziemnej);
c) Termomodernizacja stropu piwnicy płytami z wełny mineralnej gr. 12 cm i
współczynniku lambda 0,037 W/mK;
d) Docieplenie ścian zewnętrznych, kominów i attyk styropianem gr. 16 cm z
wykonaniem tynku akrylowego (gr. 3 cm) – wartość współczynnika
przenikalności dla ścian zewnętrznych po dociepleniu U=0,197 W/m2K;
e) Docieplenie stropodachu włóknem celulozowym metodą wtryskiwania;
f) Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej - okna i drzwi z PCV o współczynniku
przenikalności cieplnej dla okien maks. U=0,9 W/m2K; dla drzwi U=1,3
W/m2K wraz wymianą parapetów zewnętrznych i wewnętrznych, parapety
zewnętrzne z blachy, wewnętrzne z PCV;
g) Wykonanie obróbek blacharskich wraz z montażem rynien i rur spustowych;
h) Montaż zadaszeń szklanych nad wejściami;
i) Prace związane z naprawą uszkodzonych schodów – uzupełnienie ubytków,
wykonanie nowych balustrad, założenie izolacji, wykonanie nowych posadzek
z płytek gresowych mrozoodpornych.
2) Wymiana instalacji c.o. wewnętrznej obejmującej m.in.:
a) Wymiana istniejących grzejników na grzejniki stalowe płytowe, zaworowe,
dolno i boczno zasilane z wbudowanym zaworem termostatycznym i
nastawą wstępną – sterowanie pracą grzejników za pomocą głowic
termostatycznych;
b) Wymiana rurociągów zasilających - montaż rur w izolacji termicznej o
współczynniku przewodzenia ciepła nie większym niż 0,035 W/mK, przejścia
przez ściany i stropy w tulejach ochronnych;
c) Montaż rozdzielacza obiegów grzewczych z układami pompowymi – 3
odrębne obiegi zasilające instalację grzejnikową;
d) Płukanie i próba ciśnieniowa instalacji;
3) Dostawa i montaż pompy ciepła obejmująca:
a) Dostawę i montaż gruntowej, dwusprężarkowej pompy o mocy co najmniej
34,8 kW wraz z automatyką systemową producenta pompy;
b) Montaż zbiornika buforowego o poj. 300 litrów;
c) Montaż niezbędnych akcesoriów i armatury w tym układów pomp
obiegowych;
d) Montaż wymienników pionowych w postaci dwóch przewodów HDPE100 RC
PN12,5 DN40x3,0mm zintegrowanych fabrycznie z głowicą. Sondy w ilości 9
szt. umieszczone w pionowych odwiertach o głębokości 95 m każdy;
e) Zabudowa rozdzielacza w studni tworzywowej DN 650 mm;
f) Montaż rur rozprowadzających pomiędzy sondami a studnią rozdzielacza z
rur HDPE100 RC PN10 DN40x2,4mm;
g) Montaż rur po między studnią rozdzielacza a budynkiem z rur HDPE 100
PN10 DN63x3,8 mm;
h) Wykonanie 9 szt. pionowych odwiertów o głębokości 95 m każdy.
4) Dostawa i montaż instalacji mechanicznej z odzyskiem ciepła wraz z
niezbędną armaturą – 4 układy wentylacji mechanicznej z odzyskiem ciepła w
oparciu o centrale nawiewno – wywiewne z niezbędną armaturą i sterowaniem;
5) Prace związane z instalacją elektryczną niezbędną do wykonania
termomodernizacji, w tym m.in.:
a) Wykonanie obwodów do zasilania instalacji wentylacji mechanicznej;
b) Wykonanie przeciwpożarowego wyłącznika prądu;
c) Demontaż i montaż instalacji odgromowej i uziemiającej;
d) Montaż instalacji fotowoltaicznej – 48 szt. paneli fotowoltaicznych PV z
optymaliztorami o mocy 275Wp każdy, montowanych na gruncie w dwóch
rzędach na wspólnej konstrukcji;
e) Montaż ogrodzenia dla układu paneli, wysokość ogrodzenia 1,5m wraz furtką
szer. 1,0m.
6) Zagospodarowanie terenu wokół budynku obejmujące m.in.:
a) Wykonanie opaski żwirowej wokół budynku zamkniętej krawężnikiem;
b) Przebudowa istniejących nawierzchni utwardzonych w strefie wejściowej -
kostka betonowa gr. 6 cm kolorowa na podsypce cementowo – piaskowej gr.
3 cm; na podbudowie z kruszywa łamanego (gr. Warstwy 15 cm) oraz
warstwie odsączającej gr. 35 cm;
c) Wykonanie pochylni dla osób niepełnosprawnych;
d) Przebudowa atrium obejmująca: usunięcie istniejącej zieleni i wykonanie
nowych nasadzeń wraz z korowaniem powierzchni zajętej przez zieleń (gr.
warstwy min. 4 cm na podłożu z geowłókniny), wykonanie nawierzchni
bezpiecznej z poliuretanu (dwukolorowej), oraz wykonanie opaski żwirowej
szer. ok. 50 cm, z jasnego żwiru o ziarnistości 2-8 mm i gr. warstwy 5 cm na
podłożu z geowłókniny.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja projektowa,
obejmująca projekty budowlane poszczególnych branż oraz Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru robót budowlanych, które stanowią załącznik do SWZ.
Kosztorys, który zgodnie z warunkami Umowy Wykonawca zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu ma obejmować faktyczne roboty i dostosowane do nich KNR.
UWAGI:
1) W załączniku do SWZ Zamawiający zamieścił dodatkowo przedmiary robót, które są elementem pomocniczym i zamieszczone zostały jedynie w celach informacyjnych. Nie stanowią one podstawy do obliczenia ceny oferty Wykonawcy, którą należy podać w formie ryczałtu.
2) Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania przez Wykonawców wizji
lokalnej na terenie roboty budowlanej w celu zdobycia szczegółowych
informacji niezbędnych do prawidłowego przygotowania oferty i właściwej
realizacji robót. Wizja lokalna nie jest wymagana do złożenia oferty.
3) Prace prowadzone będą na czynnym obiekcie.
4) Prace wymagające wyłączenia z użytkowania pomieszczeń w szczególności:
wymiana stolarki okiennej i drzwiowej, instalacji c.o., elektrycznej i
wentylacji należy wykonywać poza godzinami pracy przedszkola.
5) Prace dotyczące instalacji c.o. winny być wykonane poza okresem grzewczym.
6) Z uwagi iż prace wykonywane będą na czynnym obiekcie po zakończeniu
robót Wykonawca jest zobowiązany do uprzątnięcia terenu oraz przygotowania pomieszczeń do użytku przez Zamawiającego.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

42511110-5 - Pompy grzewcze

45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania

45331210-1 - Instalowanie wentylacji

45420000-7 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie

45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 8 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. Zamawiający określa poniższe warunki udziału w postępowaniu dotyczące:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie określa tego warunku.
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Zamawiający nie określa tego warunku.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiający nie określa tego warunku.
4) zdolności technicznej lub zawodowej:
A) Zamawiający uzna, iż Wykonawca zdolny do należytego wykonania
udzielanego zamówienia to taki, który wykonał zgodnie ze sztuką budowlaną i
prawidłowo zakończył w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu
składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy –w tym
okresie:
1) Minimum jedną robotę budowlaną polegającą na
termomodernizacji/remoncie, budowie/ rozbudowie budynku o wartości
co najmniej 900 000,00 zł brutto;
2) Minimum jedną robotę budowlaną polegającą na dostawie i montażu
pompy gruntowej o mocy co najmniej 30 kW wraz z automatyką.
Uwaga:
Zamawiający dopuszcza wskazanie jednego zadania, w ramach którego wykonano zarówno prace wyszczególnione w pkt A1) i A2).
B)Zamawiający uzna warunek za spełniony w stosunku do Wykonawców, którzy
dysponują lub będą dysponować osobą zdolną do wykonywania zamówienia w
szczególności osobą posiadającą kwalifikacje zawodowe, doświadczenie i
wykształcenie wymagane przepisami ustawy Prawo budowlane, tj.:
1) osobą, która pełnić będzie funkcję kierownika budowy posiadającą
uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności
konstrukcyjno - budowlanej,
2) osobą, która pełnić będzie funkcję kierownika robót branży sanitarnej
posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w
specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych,
wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych,
3) osobą która pełnić będzie funkcję kierownika robót branży elektrycznej
posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w
specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i
elektroenergetycznych.
UWAGA:
1. Jeżeli Wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji robót budowlanych, w których wykonywanych wspólnie z innymi wykonawcami (konsorcjum), Wykonawca składając ofertę zobowiązany jest do wskazania robót budowlanych, w których wykonaniu Wykonawca ten bezpośrednio uczestniczył. Wykonawca zobowiązany jest wskazać zakres jego rzeczywistego udziału w realizacji wykazywanej roboty w celu ustalenia rzeczywistego doświadczenia - wyłącznie poprzez faktyczny, realny udział w realizacji przynajmniej takiej z części zamówienia, która spełnia warunki opisane w niniejszym zamówieniu.
2. Wykonawcy składający ofertę wspólną mogą spełnić łącznie warunki udziału w postępowaniu określone w pkt A) i B). W przypadku wyboru takiej oferty jako
najkorzystniejszej podmiot, który zdolności posiada, zobowiązany jest wykonać roboty budowlane w takim zakresie w jakim odpowiednio wykazał spełnianie warunków udziału w postępowaniu określone odpowiednio w pkt A) i B) SWZ.
3. Wskazane osoby, o których mowa w punkcie B), powinny posiadać uprawnienia budowlane i doświadczenie zawodowe adekwatne do wykonywanych czynności objętych przedmiotem zamówienia.
4. Przez ww. uprawnienia budowlane Zamawiający rozumie uprawnienia budowlane, o których mowa w ustawie z dnia 7 lipca 1994 Prawo budowlane oraz w Rozporządzeniu Ministra Inwestycji i Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019 r. w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie uprzednio obowiązujących przepisów prawa, lub odpowiednich przepisów obowiązujących na terenie kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, uznanych przez właściwy organ, zgodnie z ustawą z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej. W przypadku osób, które są obywatelami państw członkowskich Unii Europejskiej, Konfederacji Szwajcarskiej oraz państw członkowskich Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA) – stron umowy o Europejskim Obszarze Gospodarczym (w rozumieniu art. 4a ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów oraz inżynierów budownictwa, osoby wyznaczone do realizacji zamówienia posiadają uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi,
wyszczególnione wyżej jeżeli: a) nabyły kwalifikacje zawodowe do wykonywania
działalności w budownictwie, równoznacznej wykonywaniu samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, odpowiadające posiadaniu uprawnień budowlanych do kierowania robotami budowlanymi, oraz b) posiadają odpowiednią decyzję o uznaniu kwalifikacji zawodowych lub w przypadku braku decyzji o uznaniu kwalifikacji zawodowych zostały spełnione w stosunku do tych osób wymagania, o których mowa w art. 20a ust. 2-6 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów oraz inżynierów budownictwa, dotyczące świadczenia usług transgranicznych.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zamawiający nie żąda podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie braku podstaw wykluczenia.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty;
2) wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.

UWAGA:
 Okresy wyrażone w latach lub miesiącach, o których mowa w pkt. 1), liczy się wstecz od dnia w którym upływa termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu;
 Jeżeli wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji robót budowlanych, dostaw lub usług, wykonywanych wspólnie z innymi wykonawcami, wykaz o którym mowa w pkt 1), dotyczy robót budowlanych, w których wykonaniu wykonawca ten bezpośrednio uczestniczył.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. Przepisy dotyczące wykonawcy stosuje się odpowiednio do wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
2. W przypadku, o którym mowa w ust. 1, wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
3. Jeżeli została wybrana oferta wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, Zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego kopii umowy regulującej współpracę tych wykonawców.
4. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez poszczególnych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia kluczowych zadań dotyczących:
1) zamówień na roboty budowlane lub usługi;
2) prac związanych z rozmieszczeniem i instalacją, w ramach zamówienia na dostawy.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia określone zostały w projektowanych postanowieniach umowy (wzorze umowy), stanowiącym załącznik do SWZ.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-12-20 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę w postępowaniu za pośrednictwem „Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” dostępnego na ePUAP (https://epuap.gov.pl/wps/portal) i udostępnionego również na miniPortalu. Proces szyfrowania oferty następuje na miniPortalu.

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-12-20 10:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-01-19

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Zamawiający uzupełnia zapisy Sekcji III pkt 3.5):
"1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym, a Wykonawcami odbywa się przy użyciu miniPortalu dostępnego pod adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl/, ePUAP-u (Elektroniczna Skrzynka Podawcza, adres skrzynki Zamawiającego: /UMiGKoniecpol/EOD), dostępnego pod adresem: https://epuap.gov.pl/wps/portal oraz poczty elektronicznej e-mail: umig@koniecpol.pl
2. Osobami uprawnionymi do porozumiewania się z wykonawcami są:
1) Sebastian Musiał – e-mail: umig@koniecpol.pl
2) Aldona Cisowska – e-mail: umig@koniecpol.pl
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę regenerację baterii do STIGA 48V 2,5 Ah- Mierzęcice
  • Lokalizacja zleceniaśląskie
  • Data dodania04-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę regenerację baterii do STIGA 48V 2,5 Ah. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI