Termomodernizacja budynków Szkół Podstawowych w miejscowościach: Osięciny, Kościelna...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Termomodernizacja budynków Szkół Podstawowych w miejscowościach: Osięciny, Kościelna Wieś, Pocierzyn
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoOsięciny
  • WojewództwoKujawsko-pomorskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoAdministracja samorządowa
  • Termin składania wniosków2019-03-19
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyGmina Osięciny
  • Data publikacji ogłoszenia2019-02-28
  • Numer ogłoszenia519553-N-2019
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 519553-N-2019 z dnia 2019-02-28 r.

Gmina Osięciny: Termomodernizacja budynków Szkół Podstawowych w miejscowościach: Osięciny, Kościelna Wieś, Pocierzyn
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Tak

Nazwa projektu lub programu
Zamówienie współfinansowane jest z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego ramach Osi priorytetowej 3. Efektywność energetyczna i gospodarka niskoemisyjna w regionie Działania3.3. Efektywność energetyczna w sektorze publicznym i mieszkaniowym Regionalnego Programu operacyjnego Województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata 2014-2020
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Osięciny, krajowy numer identyfikacyjny 91086665000000, ul. Wojska Polskiego  14 , 88-220  Osięciny, woj. kujawsko-pomorskie, państwo Polska, tel. 54 2650030, 2650034, , e-mail ug@osieciny.pl, , faks 542 650 185.
Adres strony internetowej (URL): http://bip.ug-osieciny.samorzady.pl// , www.osieciny.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
http://bip.ug-osieciny.samorzady.pl//

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
http://bip.ug-osieciny.samorzady.pl//

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Ofertę należy złożyć w formie pisemnej.
Adres:
Urzą Gminy w Osięcinach, ul. Wojska Polskiego 14, sekretariat- pokój nr 29, II piętro

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Termomodernizacja budynków Szkół Podstawowych w miejscowościach: Osięciny, Kościelna Wieś, Pocierzyn
Numer referencyjny: ZP 271.01.2019
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
3


II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania pod nazwą: Termomodernizacja budynków Szkół Podstawowych w miejscowościach: Osięciny, Kościelna Wieś, Pocierzyn z podziałem na trzy części. CZĘŚĆ 1: Termomodernizacja Szkoły Podstawowej w miejscowości Osięciny CZĘŚĆ 2: Termomodernizacja Szkoły Podstawowej w miejscowości Kościelna Wieś CZĘŚĆ 3: Termomodernizacja Szkoły Podstawowej w miejscowości Pocierzyn 2.Zakres rzeczowy zamówienia obejmuje: 2. 1.) CZĘŚĆ 1: Termomodernizacja Szkoły Podstawowej w miejscowości Osięciny a) Budynek szkoły Wybudowany w połowie XX wieku nie jest objęty ochroną konserwatorską i nie jest wpisany do rejestru zabytków. Dane charakterystyczne: - Długość (w kształcie nieregul.) - 90,47 m - Szerokości - 18,66 m do 37,50 m - Wysokość - 11,50 m i 8,00 m - Powierzchnia zabudowy - 1955,14 m2 - Powierzchnia użytkowa - 4008,86 m2 - Kubatura - 14849,13 m3 Budynek jest obiektem trzykondygnacyjnym, podpiwniczonym z dachem płaskim. Budynek wykonany jest w technologii tradycyjnej z elementów drobnowymiarowych. Budynek przeznaczony na -Szkołę Podstawową w Osięcinach Gmina Osięciny. Fundamenty wykonane z betonu żwirowego. Ściany przyziemia wykonane są z cegły ceramicznej pełnej oraz cegły wapienno-piaskowej. Tynki wewnętrzne wykonane są jako cementowo-wapienne. Stropodach żelbetowy z płyt prefabrykowanych kanałowych wentylowany i płyt korytkowych niewentylowany. Pokrycie dachu papą na lepiku. Roboty w zakresie prac termomodernizacyjnych: 1) Ocieplenie ścian fundamentowych budynku 2) Ocieplenie ścian zewnętrznych metodą BSO za pomocą styropianu o λ= 0,036 W/mK 3) Ocieplenie stropodachu styropapą o gr. 20 cm o λ= 0,038 W/mK, i wełną mineralną o gr. 20 cm 4) Ocieplenie ściany zewnętrznej 5) Wykonanie tynków cienkowarstwowych na ocieplonych ścianach z tynku akrylowego w kolorze przedstawionym w części graficznej 6)Wykonanie tynku mozaikowego (marmolitu) ścian fundamentowych do poziomu +/- 0,00 w kolorze przedstawionym w części graficznej 7) Wymiana obróbek blacharskich i parapetów po ociepleniu b) Budynek kotłowni Budynek kotłowni wybudowany w połowie XX wieku nie jest objęty ochroną konserwatorską i nie jest wpisany do rejestru zabytków. Dane charakterystyczne: Długość - 22,04 m Szerokość - 12,80-m Wysokość - 7,57 m Powierzchnia zabudowy - 282,11 m2 Powierzchnia użytkowa - 372,82 m2 Kubatura- 2822,24 m3 Budynek jest obiektem jednokondygnacyjnym, niepodpiwniczonym z dachem płaskim. Budynek wykonany jest w technologii tradycyjnej z elementów drobnowymiarowych. Budynek przeznaczony na kotłownię -Szkoły Podstawowej w Osięcinach Gmina Osięciny. Fundamenty wykonane z betonu żwirowego. Ściany przyziemia wykonane są z cegły ceramicznej pełnej oraz cegły wapienno-piaskowej . Tynki wewnętrzne wykonane są jako cementowo-wapienne. Stropodach żelbetowy z płyt korytkowych niewentylowany. Pokrycie dachu papą na lepiku. Zestawienie robót modernizacyjnych: 1) Wykonanie tynków cienkowarstwowych na ocieplonych ścianach z tynku akrylowego w kolorze przedstawionym w części graficznej projektu 2) Wykonanie tynku mozaikowego (marmolitu) ścian fundamentowych do poziomu +/-0,00 w kolorze przedstawionym w części graficznej projektu Dolny pas elewacji budynku na styku z gruntem lub chodnikiem należy wykonać w tynku mozaikowym w kolorystyce podanej w części graficznej projektu. c) Wymiana kotła c.o Budynek Szkoły Podstawowej korzystający do chwili obecnej z kotła miarowego w ramach termomodernizacji dokonuje wymiany na kocioł na biomasę typu pellet. Budynek kotłowni przyszkolnej wybudowany w technologii tradycyjnej I kondygnacyjny. Dach jednospadowy o konstrukcji stalowej płyt korytkowych krytych papą. Budynek wyposażony w instalacje: elektryczną, wod-kan, c.o. do modernizacji. Dane charakterystyczne: - Długość – 22,04 m - Szerokości – 12,80 m - Wysokość – 7,57 m - Powierzchnia zabudowy – 282,11 m2 - Powierzchnia użytkowa – 372,82 m2 - Kubatura – 2 822,24 m3 Szczytowe obliczeniowe zapotrzebowanie ciepła na potrzeby c.o. i wentylacji grawitacyjnej dla budynku: Q = 400 kW. Dane techniczne kotła automatycznego z ekonomizerem. - moc znamionowa 200 kW - zakres mocy od 60 kW - 200 kW - współczynnik sprawności 97,8% - temperatura spalin 150 - 230 °C - pojemność wodna min 450 l - współczynnik obciążenia cieplnego kotła min - 2,5 1/kW - klasa kotła :5 - dopuszczalne ciśnienie robocze 3 bar - Max. temperatura zasilania 95 °C - emisja spalin przy 13% nadmiarze tlenu w spalinach: dla pellet max CO - 21 mg/m3, pył - 28 mg/m3, zrębki max: CO - 34 mg/m3, pył - 39 mg/m3 d) Wymiana żarówek na typu LED obejmuje swym zakresem: - demontaż opraw świetlówkowych – 407 szt. - montaż z podłączeniem na gotowym podłożu opraw świetlówkowych tunelowych w obudowie z tworzyw szt. z kloszem- przykręcanych 3x40W (przez analogię 16 WLed)- 407 szt. - montaż z podłączeniem na gotowym podłożu opraw świetlówkowych tunelowych w obudowie z tworzyw szt. z kloszem- przykręcanych 3x40W (przez analogię 9 WLed)- 336 szt. - kompletowanie opraw świetlówkowych do 120 W- 743 szt. -sprawdzenie i pomiar kompletnego 1-fazowego obwodu elektrycznego niskiego napięcia- 82 pomiar 2. 2.) CZĘŚĆ 2: Termomodernizacja Szkoły Podstawowej w miejscowości Kościelna Wieś a) Budynek szkoły wybudowany w połowie XX wieku nie jest objęty ochroną konserwatorską i nie jest wpisany do rejestru zabytków. Budynek główny: Dane charakterystyczne: - Długość (w kształcie zetownika) - 17,45; 24,05; 20,67 m - Szerokości - 17,45; 20,67 m - Wysokość -7,80; 5,31 m - Powierzchnia zabudowy - 512,38 m2 - Powierzchnia użytkowa - 873,04 m2 - Kubatura - 2 576,14 m3 Budynek pomocniczy – przedszkole - długość - 26,10 m - szerokość - 11,15 m - wysokość - 3,50 m - pow. zabudowy - 291,01 m2 - pow. użytkowa - 222,79 m2 - kubatura - 779,76 m3 Konstrukcja budynku głównego. Budynek jest obiektem dwukondygnacyjnym, w części podpiwniczonym z dachem płaskim. Budynek wykonany jest w technologii tradycyjnej z elementów drobnowymiarowych. Budynek przeznaczony na Szkołę Podstawową w Kościelnej Wsi Gmina Osięciny. Fundamenty wykonane z betonu żwirowego. Ściany przyziemia wykonane są z cegły ceramicznej pełnej oraz cegły wapienno-piaskowej. Tynki wewnętrzne wykonane są jako cementowo-wapienne. Stropodach żelbetowy z płyt prefabrykowanych kanałowych niewentylowany. Pokrycie dachu papa na lepiku. Konstrukcja budynku pomocniczego – przedszkola Budynek jest obiektem jednokondygnacyjnym z dachem płaskim. Budynek wykonany jest w technologii tradycyjnej z elementów drobnowymiarowych. Budynek przeznaczony na Szkołę Podstawową w Kościelnej Wsi – część przedszkolną, Gmina Osięciny. Fundamenty wykonane z betonu żwirowego. Ściany przyziemia wykonane są z cegły ceramicznej pełnej oraz cegły wapienno-piaskowej. Tynki wewnętrzne wykonane są jako cementowo-wapienne. Stropodach żelbetowy z płyt prefabrykowanych kanałowych niewentylowany. Pokrycie dachu papą na lepiku. Roboty w zakresie prac termo modernizacyjnych: - Ocieplenie ścian fundamentowych styrodurem budynku - Ocieplenie ścian zewnętrznych metodą BSO za pomocą styropianu o λ= 0,036 W/mK - Ocieplenie stropodachu styropapą o gr. 20 cm o λ= 0,038 W/mK i wełną mineralną o gr. 20 cm - Ocieplenie ściany zewnętrznej styropianem o gr. 15 cm - Wykonanie tynków cienkowarstwowych na ocieplonych ścianach z tynku akrylowego w kolorze przedstawionym w części graficznej opracowania, - Wykonanie tynku mozaikowego (marmolitu) ścian fundamentowych do poziomu +/-0,00 w kolorze przedstawionym w części graficznej projektu - wymiana obróbek blacharskich i parapetów po ociepleniu - wymiana wyeksploatowanego kotła miarowego na kocioł na biomasę typu pellet. b) Wymiana kotła c. o Budynek Szkoły Podstawowej korzystający do chwili obecnej z kotła miarowego w ramach termomodernizacji dokonuje wymiany na kocioł na biomasę typu pellet. Dane techniczne kotła automatycznego kondensacyjnego:  moc znamionowa 64 kW  zakres mocy od 19.2 kW - 64 kW  współczynnik sprawności dla mocy nominalnej - nie mniej niż 102,7 %  współczynnik sprawności przy obciążeniu częściowym - nie mniej niż 101,9%  zapotrzebowanie mocy dla wszystkich napędów kotła przy mocy nominalnej max- 2 305 W  temperatura spalin przy mocy znamionowej 45 - 80 °C  pojemność wodna min 159 l  współczynnik obciążenia termicznego kotła - nie mniej niż 2.48 1/kW  klasa kotła : 5  dopuszczalne ciśnienie robocze 3 bar  Max. temperatura zasilania 90 °C  średnica czopucha 180 mm  emisja spalin przy 10% nadmiarze powietrza dla normy EN 303-5 przy pracy z mocą znamionową max: CO = 63 mg/m3, pył 19,5 mg/m3. Dane muszą być potwierdzone certyfikatem wydanym przez uprawnioną jednostkę badawczą. c) Wymiana żarówek na typu LED obejmuje swym zakresem: - demontaż opraw świetlówkowych – 114 szt. - montaż z podłączeniem na gotowym podłożu opraw świetlówkowych tunelowych w obudowie z tworzyw szt. z kloszem- przykręcanych 3x40W (przez analogię 16 WLed)- 114 szt. - montaż z podłączeniem na gotowym podłożu opraw świetlówkowych tunelowych w obudowie z tworzyw szt. z kloszem- przykręcanych 3x40W (przez analogię 9 WLed)- 28 szt. - kompletowanie opraw świetlówkowych do 120 W- 142 szt. -sprawdzenie i pomiar kompletnego 1-fazowego obwodu elektrycznego niskiego napięcia- 52 pomiar 2. 3.) CZĘŚĆ 3: Termomodernizacja Szkoły Podstawowej w miejscowości Pocierzyn Budynek szkoły wybudowany w połowie XX wieku nie jest objęty ochroną konserwatorską i nie jest wpisany do rejestru zabytków. Dane charakterystyczne: - Długość -43,90 i 48,82 m - Szerokości - 15,92 i 13,08 m - Wysokość -3,90, 8,17 i 8,60 m - Powierzchnia zabudowy - 917,86 m2 - Powierzchnia użytkowa - 1252,91 m2 - Kubatura - 4 343,38 m3 Konstrukcja budynku: Budynek jest obiektem dwukondygnacyjnym, w części podpiwniczonym z dachem płaskim. Budynek wykonany jest w technologii tradycyjnej z elementów drobnowymiarowych. Budynek przeznaczony Szkołę Podstawową w Pocierzynie Gmina Osięciny. Fundamenty wykonane z betonu żwirowego. Ściany przyziemia wykonane są z cegły ceramicznej pełnej oraz cegły wapienno-piaskowej. Tynki wewnętrzne wykonane są jako cementowo-wapienne. Stropodach żelbetowy z płyt prefabrykowanych kanałowych wentylowany i płyt korytkowych niewentylowany. Pokrycie dachu papą na lepiku. Roboty w zakresie prac termo modernizacyjnych: - Ocieplenie ścian fundamentowych styrodurem budynku - Ocieplenie ścian zewnętrznych metodą BSO za pomocą styropianu o λ= 0,036 W/mK - Ocieplenie stropodachu styropapą o gr. 20 cm o λ= 0,038 W/mK i wełną mineralną o gr. 20 cm - Ocieplenie ściany zewnętrznej - Wykonanie tynków cienkowarstwowych na ocieplonych ścianach z tynku akrylowego w kolorze przedstawionym w części graficznej projektu, - Wykonanie tynku mozaikowego (marmolitu) ścian fundamentowych do poziomu +/-0,00 w kolorze przedstawionym w części graficznej opracowania, - wymiana obróbek blacharskich i parapetów po ociepleniu - wymiana części stolarki budowlanej b) Wymiana kotła c. o Dane techniczne kotła automatycznego kondensacyjnego:  moc znamionowa 64 kW  zakres mocy od 19.2 kW - 64 kW  współczynnik sprawności dla mocy nominalnej - nie mniej niż 102,7 %  współczynnik sprawności przy obciążeniu częściowym - nie mniej niż 101,9%  zapotrzebowanie mocy dla wszystkich napędów kotła przy mocy nominalnej max- 2 305 W  temperatura spalin przy mocy znamionowej 45 - 80 °C  pojemność wodna min 159 l  współczynnik obciążenia termicznego kotła - nie mniej niż 2.48 1/kW  klasa kotła :5  dopuszczalne ciśnienie robocze 3 bar  Max. temperatura zasilania 90 °C  średnica czopucha 180 mm  emisja spalin przy 10% nadmiarze powietrza dla normy EN 303-5 przy pracy z mocą znamionową max: CO = 63 mg/m3, pył 19,5 mg/m3. Dane muszą być potwierdzone certyfikatem wydanym przez uprawnioną jednostkę badawczą. c) Wymiana żarówek na typu LED obejmuje swym zakresem: - demontaż opraw świetlówkowych – 94 szt. - montaż z podłączeniem na gotowym podłożu opraw świetlówkowych tunelowych w obudowie z tworzyw szt. z kloszem- przykręcanych 3x40W (przez analogię 16 WLed)- 94 szt. - montaż z podłączeniem na gotowym podłożu opraw świetlówkowych tunelowych w obudowie z tworzyw szt. z kloszem- przykręcanych 3x40W (przez analogię 9 WLed)- 50 szt. - kompletowanie opraw świetlówkowych do 120 W- 144 szt. -sprawdzenie i pomiar kompletnego 1-fazowego obwodu elektrycznego niskiego napięcia- 62 pomiar. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera: a) dokumentacja projektowa b) przedmiary robót c) specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót

II.5) Główny kod CPV: 45410000-4
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
45450000-6
45320000-6
45310000-3
45331000-6
45316000-5
45330000-9
45453000-7
45300000-0


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 2019-10-15
Okres w miesiącach Okres w dniach Data rozpoczęcia Data zakończenia
2019-10-15

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający odstąpił od określenia warunków udziału w tym zakresie
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający odstąpił od określenia warunków udziału w tym zakresie.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że: 1) w przypadku składania oferty na CZĘŚĆ 1: Termomodernizacja Szkoły Podstawowej w miejscowości Osięciny a) wykonał w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, co najmniej dwie roboty budowlane, polegające na wykonaniu termomodernizacji budynku, na łączną kwotę nie mniejszą niż 800.000,00 zł brutto, przy czym wartość jednej z robót musi wynosić co najmniej 400.000,00 zł brutto. b) dysponuje wymienionymi poniżej osobami przewidzianymi do realizacji zamówienia lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia wymienionych poniżej osób, przewidzianych do realizacji zamówienia, które będą uczestniczyły w realizacji zamówienia i będą odpowiedzialne za kierowanie robotami, zgodnie z art. 12ustawy z dnia 7 lipca 1994 r.-Prawo budowlane: - 1 osoba, która będzie pełniła funkcję kierownika budowy, posiadająca uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, - 1 osoba, posiadająca uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń cieplnych, - 1 osoba, posiadająca uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych. lub inne uprawnienia umożliwiające wykonywanie tych samych czynności, do wykonywania, których w aktualnym stanie prawnym uprawniają uprawnienia budowlane w tych specjalnościach. 2) w przypadku składania oferty na CZĘŚĆ 2: Termomodernizacja Szkoły Podstawowej w miejscowości Kościelna Wieś a) wykonał w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, co najmniej dwie roboty budowlane, polegające na wykonaniu termomodernizacji budynku, na łączną kwotę nie mniejszą niż 300.000,00 zł brutto, przy czym wartość jednej z robót musi wynosić co najmniej 150.000,00 zł brutto. b) dysponuje wymienionymi poniżej osobami przewidzianymi do realizacji zamówienia lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia wymienionych poniżej osób, przewidzianych do realizacji zamówienia, które będą uczestniczyły w realizacji zamówienia i będą odpowiedzialne za kierowanie robotami, zgodnie z art. 12ustawy z dnia 7 lipca 1994 r.-Prawo budowlane: - 1 osoba, która będzie pełniła funkcję kierownika budowy, posiadająca uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, - 1 osoba, posiadająca uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń cieplnych, - 1 osoba, posiadająca uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych. lub inne uprawnienia umożliwiające wykonywanie tych samych czynności, do wykonywania, których w aktualnym stanie prawnym uprawniają uprawnienia budowlane w tych specjalnościach. 3) w przypadku składania oferty na CZĘŚĆ 3: Termomodernizacja Szkoły Podstawowej w miejscowości Pocierzyn a) wykonał w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, co najmniej dwie roboty budowlane, polegające na wykonaniu termomodernizacji budynku, na łączną kwotę nie mniejszą niż 300.000,00 zł brutto, przy czym wartość jednej z robót musi wynosić co najmniej 150.000,00 zł brutto. b) dysponuje wymienionymi poniżej osobami przewidzianymi do realizacji zamówienia lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia wymienionych poniżej osób, przewidzianych do realizacji zamówienia, które będą uczestniczyły w realizacji zamówienia i będą odpowiedzialne za kierowanie robotami, zgodnie z art. 12ustawy z dnia 7 lipca 1994 r.-Prawo budowlane: - 1 osoba, która będzie pełniła funkcję kierownika budowy, posiadająca uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, -1 osoba, posiadająca uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń cieplnych, - 1 osoba, posiadająca uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych. lub inne uprawnienia umożliwiające wykonywanie tych samych czynności, do wykonywania, których w aktualnym stanie prawnym uprawniają uprawnienia budowlane w tych specjalnościach.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Tak
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
1) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy PZP
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
1) wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy-w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów- inne dokumenty (załącznik nr 7 a-c do SIWZ); 2) wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami (załącznik nr 8 do SIWZ);
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
1. Formularz oferty. 2. Pełnomocnictwo (jeżeli dotyczy). 3. Zobowiązanie podmiotu trzeciego do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia (jeżeli dotyczy). 4. Dokument potwierdzający wpłacenie wadium.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
1. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości odpowiednio: 1) na CZĘŚĆ 1: 25.000,00 zł (słownie: Dwadzieścia pięć tysięcy złotych 00/100), 2) na CZĘŚĆ 2: 10.000,00 zł (słownie: Dziesięć tysięcy złotych 00/100), 3) na CZĘŚĆ 3: 10.000,00 zł (słownie: Dziesięć tysięcy złotych 00/100), przed upływem terminu składania ofert. 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu; b)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r. poz. 1804 oraz z 2015 r. poz. 978 i 1240). 3. Wadium w formie pieniężnej należy wnieść przelewem na rachunek bankowy Urzędu Gminy Osięciny KDBS O/Osięciny 87 9550 0003 2002 0000 0101 0023 z dopiskiem na blankiecie przelewu „wadium na zabezpieczenie oferty przetargowej – Termomodernizacja budynków Szkół Podstawowych - CZĘŚĆ NR …. 4. Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym Zamawiającego, przed upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert). 5. W przypadku wniesienia wadium w formie: 1) pieniężnej – dokument potwierdzający dokonanie przelewu wadium należy załączyć do oferty; 2) innej niż pieniądz – oryginał dokumentu należy złożyć w oddzielnej wewnętrznej kopercie z oznakowaniem „WADIUM”, a jego kopię załączyć do oferty. 6. Z treści gwarancji/poręczenia winno wynikać bezwarunkowe zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy PZP. 7. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie w sposób nieprawidłowy zostanie odrzucona. 8. Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jego przepadku określa ustawa PZP.

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
Cena 60,00
Gwarancja 40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Oprócz przypadków, o których mowa w art. 144 ust. 1 pkt 2-6 ustawy Prawo zamówień Publicznych, na podstawie art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający dopuszcza możliwość wprowadzania zmiany umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku zaistnienia okoliczności niemożliwych do przewidzenia w chwili zawierania umowy lub w przypadku wystąpienia którejkolwiek z następujących okoliczności: 1.1. Przedłużenie terminu realizacji zamówienia, o którym mowa w § 2 umowy, może nastąpić w przypadku wystąpienia okoliczności siły wyższej, przez którą należy rozumieć zdarzenia niezależne od żadnej ze stron, zewnętrzne, niemożliwe do zapobieżenia, które nastąpiło po dniu wejścia w życie umowy, w szczególności: klęski żywiołowe, akty terroryzmu, wojny, strajki, akty władzy i administracji publicznej, przy czym przedłużenie terminu realizacji zamówienia nastąpi o liczbę dni, odpowiadającą okresowi występowania okoliczności siły wyższej 1.2. Przedłużenie terminu realizacji zamówienia, o którym mowa w § 2 umowy, może nastąpić w przypadku wystąpienia niekorzystnych warunków atmosferycznych, powodujących wstrzymanie lub przerwanie robót budowlanych, stanowiących przedmiot zamówienia, w okresie dłuższym niż 3 następujących po sobie dni kalendarzowych, potwierdzonego pisemnie przez inspektora nadzoru, przy czym przedłużenie terminu realizacji zamówienia nastąpi o tyle dni, przez ile trwało ich wstrzymanie. 1.3. Przedłużenie terminu realizacji zamówienia, o którym mowa w § 2 umowy, może nastąpić w przypadku wystąpienia kolizji z sieciami zewnętrznymi lub instalacjami nieujawnionymi w dokumentacji projektowej, przy czym przedłużenie terminu realizacji zamówienia nastąpi o liczbę dni niezbędną Wykonawcy na usunięcie kolizji z sieciami zewnętrznymi lub instalacjami nieujawnionymi w dokumentacji projektowej. 1.4. Przedłużenie terminu realizacji zamówienia, o którym mowa w § 2 umowy, może nastąpić w przypadku wystąpienia konieczności wprowadzenia w dokumentacji projektowej zmian, powodujących wstrzymanie lub przerwanie robót budowlanych, stanowiących przedmiot zamówienia, przy czym przedłużenie terminu realizacji zamówienia nastąpi o liczbę dni niezbędną do wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej oraz do przeprowadzenia uzgodnień z właściwymi organami, uzyskania opinii właściwych organów oraz wydania decyzji przez właściwe organy, przy czym wprowadzenie w dokumentacji projektowej zmian nie może skutkować zwiększeniem (zmianą) zakresu świadczenia Wykonawcy zawartego w ofercie oraz zwiększeniem wynagrodzenia wykonawcy, o którym mowa w §6 ust. 1. 1.5. Zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym bezpośredni wpływ na realizację przedmiotu zamówienia lub świadczenia strony umowy. 1.6. Konieczności wykonania robót zamiennych, rozumianych jako wykonanie przez Wykonawcę zamówienia podstawowego w sposób odmienny od sposobu określonego w umowie, a jednocześnie w sposób niepowodujący zwiększenia (zmiany) zakresu świadczenia Wykonawcy zawartego w ofercie, oraz zwiększenia wynagrodzenia wykonawcy, o którym mowa w §6 ust. 1, z zastrzeżeniem ust. 2. 1.7. W przypadku zmiany albo rezygnacji z podwykonawcy, na którego zasoby wykonawca powoływał się na zasadach określonych w art.22 a ust.1 ustawy Pzp, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy -Pzp. W takim przypadku Wykonawca jest obowiązany wykazać Zamawiającemu, iż proponowany inny podwykonawca lub wykonawca samodzielnie spełnia warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust.1 ustawy Pzp, w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia, poprzez przedstawienie w tym celu odpowiednich dokumentów, potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu 1.8. Zmiany sposobu rozliczania umowy lub dokonywania płatności na rzecz Wykonawcy, na skutek zmian zawartej przez Zamawiającego umowy o dofinansowanie projektu lub wytycznych dotyczących realizacji projektu. 1.9. Konieczności dokonania wymiany osób, o których mowa w treści umowy, po stronie którejkolwiek ze stron umowy. 2. Zmiany postanowień umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności. 3. Z wnioskiem o zmianę umowy może wystąpić zarówno Wykonawca, jak i Zamawiający
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Zamawiający informuje, iż zgodnie z art. 8 w zw. z art. 96 ust. 3 ustawy PZP oferty składane w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego są jawne i podlegają udostępnieniu od chwili ich otwarcia, z wyjątkiem informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, jeśli Wykonawca w terminie składania ofert zastrzegł, że nie mogą one być udostępniane i jednocześnie wykazał, iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa.
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
Zamawiający zaleca, aby informacje zastrzeżone jako tajemnica przedsiębiorstwa były przez Wykonawcę złożone w oddzielnej wewnętrznej kopercie z oznakowaniem „tajemnica przedsiębiorstwa”, lub spięte (zszyte) oddzielnie od pozostałych, jawnych elementów oferty. Brak jednoznacznego wskazania, które informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa oznaczać będzie, że wszelkie oświadczenia i zaświadczenia składane w trakcie niniejszego postępowania są jawne bez zastrzeżeń.
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2019-03-19, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> Polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Tak
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1 Nazwa: Termomodernizacja Szkoły Podstawowej w miejscowości Osięciny
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Termomodernizacja Szkoły Podstawowej w miejscowości Osięciny a) Budynek szkoły Wybudowany w połowie XX wieku nie jest objęty ochroną konserwatorską i nie jest wpisany do rejestru zabytków. Dane charakterystyczne: - Długość (w kształcie nieregul.) - 90,47 m - Szerokości - 18,66 m do 37,50 m - Wysokość - 11,50 m i 8,00 m - Powierzchnia zabudowy - 1955,14 m2 - Powierzchnia użytkowa - 4008,86 m2 - Kubatura - 14849,13 m3 Budynek jest obiektem trzykondygnacyjnym, podpiwniczonym z dachem płaskim. Budynek wykonany jest w technologii tradycyjnej z elementów drobnowymiarowych. Budynek przeznaczony na -Szkołę Podstawową w Osięcinach Gmina Osięciny. Fundamenty wykonane z betonu żwirowego. Ściany przyziemia wykonane są z cegły ceramicznej pełnej oraz cegły wapienno-piaskowej. Tynki wewnętrzne wykonane są jako cementowo-wapienne. Stropodach żelbetowy z płyt prefabrykowanych kanałowych wentylowany i płyt korytkowych niewentylowany. Pokrycie dachu papą na lepiku. Roboty w zakresie prac termomodernizacyjnych: 1) Ocieplenie ścian fundamentowych budynku 2) Ocieplenie ścian zewnętrznych metodą BSO za pomocą styropianu o λ= 0,036 W/mK 3) Ocieplenie stropodachu styropapą o gr. 20 cm o λ= 0,038 W/mK, i wełną mineralną o gr. 20 cm 4) Ocieplenie ściany zewnętrznej 5) Wykonanie tynków cienkowarstwowych na ocieplonych ścianach z tynku akrylowego w kolorze przedstawionym w części graficznej 6)Wykonanie tynku mozaikowego (marmolitu) ścian fundamentowych do poziomu +/- 0,00 w kolorze przedstawionym w części graficznej 7) Wymiana obróbek blacharskich i parapetów po ociepleniu b) Budynek kotłowni Budynek kotłowni wybudowany w połowie XX wieku nie jest objęty ochroną konserwatorską i nie jest wpisany do rejestru zabytków. Dane charakterystyczne: Długość - 22,04 m Szerokość - 12,80-m Wysokość - 7,57 m Powierzchnia zabudowy - 282,11 m2 Powierzchnia użytkowa - 372,82 m2 Kubatura- 2822,24 m3 Budynek jest obiektem jednokondygnacyjnym, niepodpiwniczonym z dachem płaskim. Budynek wykonany jest w technologii tradycyjnej z elementów drobnowymiarowych. Budynek przeznaczony na kotłownię -Szkoły Podstawowej w Osięcinach Gmina Osięciny. Fundamenty wykonane z betonu żwirowego. Ściany przyziemia wykonane są z cegły ceramicznej pełnej oraz cegły wapienno-piaskowej . Tynki wewnętrzne wykonane są jako cementowo-wapienne. Stropodach żelbetowy z płyt korytkowych niewentylowany. Pokrycie dachu papą na lepiku. Zestawienie robót modernizacyjnych: 1) Wykonanie tynków cienkowarstwowych na ocieplonych ścianach z tynku akrylowego w kolorze przedstawionym w części graficznej projektu 2) Wykonanie tynku mozaikowego (marmolitu) ścian fundamentowych do poziomu +/-0,00 w kolorze przedstawionym w części graficznej projektu Dolny pas elewacji budynku na styku z gruntem lub chodnikiem należy wykonać w tynku mozaikowym w kolorystyce podanej w części graficznej projektu. c) Wymiana kotła c.o Budynek Szkoły Podstawowej korzystający do chwili obecnej z kotła miarowego w ramach termomodernizacji dokonuje wymiany na kocioł na biomasę typu pellet. Budynek kotłowni przyszkolnej wybudowany w technologii tradycyjnej I kondygnacyjny. Dach jednospadowy o konstrukcji stalowej płyt korytkowych krytych papą. Budynek wyposażony w instalacje: elektryczną, wod-kan, c.o. do modernizacji. Dane charakterystyczne: - Długość – 22,04 m - Szerokości – 12,80 m - Wysokość – 7,57 m - Powierzchnia zabudowy – 282,11 m2 - Powierzchnia użytkowa – 372,82 m2 - Kubatura – 2 822,24 m3 Szczytowe obliczeniowe zapotrzebowanie ciepła na potrzeby c.o. i wentylacji grawitacyjnej dla budynku: Q = 400 kW. Dane techniczne kotła automatycznego z ekonomizerem. - moc znamionowa 200 kW - zakres mocy od 60 kW - 200 kW - współczynnik sprawności 97,8% - temperatura spalin 150 - 230 °C - pojemność wodna min 450 l - współczynnik obciążenia cieplnego kotła min - 2,5 1/kW - klasa kotła :5 - dopuszczalne ciśnienie robocze 3 bar - Max. temperatura zasilania 95 °C - emisja spalin przy 13% nadmiarze tlenu w spalinach: dla pellet max CO - 21 mg/m3, pył - 28 mg/m3, zrębki max: CO - 34 mg/m3, pył - 39 mg/m3 d) Wymiana żarówek na typu LED obejmuje swym zakresem: - demontaż opraw świetlówkowych – 407 szt. - montaż z podłączeniem na gotowym podłożu opraw świetlówkowych tunelowych w obudowie z tworzyw szt. z kloszem- przykręcanych 3x40W (przez analogię 16 WLed)- 407 szt. - montaż z podłączeniem na gotowym podłożu opraw świetlówkowych tunelowych w obudowie z tworzyw szt. z kloszem- przykręcanych 3x40W (przez analogię 9 WLed)- 336 szt. - kompletowanie opraw świetlówkowych do 120 W- 743 szt. -sprawdzenie i pomiar kompletnego 1-fazowego obwodu elektrycznego niskiego napięcia- 82 pomiar
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45410000-4, 45450000-6, 45320000-6, 45310000-3, 45331000-6, 45316000-5, 45330000-9

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-10-15
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Gwarancja 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2 Nazwa: Termomodernizacja Szkoły Podstawowej w miejscowości Kościelna Wieś
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Termomodernizacja Szkoły Podstawowej w miejscowości Kościelna Wieś a) Budynek szkoły wybudowany w połowie XX wieku nie jest objęty ochroną konserwatorską i nie jest wpisany do rejestru zabytków. Budynek główny: Dane charakterystyczne: - Długość (w kształcie zetownika) - 17,45; 24,05; 20,67 m - Szerokości - 17,45; 20,67 m - Wysokość -7,80; 5,31 m - Powierzchnia zabudowy - 512,38 m2 - Powierzchnia użytkowa - 873,04 m2 - Kubatura - 2 576,14 m3 Budynek pomocniczy – przedszkole - długość - 26,10 m - szerokość - 11,15 m - wysokość - 3,50 m - pow. zabudowy - 291,01 m2 - pow. użytkowa - 222,79 m2 - kubatura - 779,76 m3 Konstrukcja budynku głównego. Budynek jest obiektem dwukondygnacyjnym, w części podpiwniczonym z dachem płaskim. Budynek wykonany jest w technologii tradycyjnej z elementów drobnowymiarowych. Budynek przeznaczony na Szkołę Podstawową w Kościelnej Wsi Gmina Osięciny. Fundamenty wykonane z betonu żwirowego. Ściany przyziemia wykonane są z cegły ceramicznej pełnej oraz cegły wapienno-piaskowej. Tynki wewnętrzne wykonane są jako cementowo-wapienne. Stropodach żelbetowy z płyt prefabrykowanych kanałowych niewentylowany. Pokrycie dachu papa na lepiku. Konstrukcja budynku pomocniczego – przedszkola Budynek jest obiektem jednokondygnacyjnym z dachem płaskim. Budynek wykonany jest w technologii tradycyjnej z elementów drobnowymiarowych. Budynek przeznaczony na Szkołę Podstawową w Kościelnej Wsi – część przedszkolną, Gmina Osięciny. Fundamenty wykonane z betonu żwirowego. Ściany przyziemia wykonane są z cegły ceramicznej pełnej oraz cegły wapienno-piaskowej. Tynki wewnętrzne wykonane są jako cementowo-wapienne. Stropodach żelbetowy z płyt prefabrykowanych kanałowych niewentylowany. Pokrycie dachu papą na lepiku. Roboty w zakresie prac termo modernizacyjnych: - Ocieplenie ścian fundamentowych styrodurem budynku - Ocieplenie ścian zewnętrznych metodą BSO za pomocą styropianu o λ= 0,036 W/mK - Ocieplenie stropodachu styropapą o gr. 20 cm o λ= 0,038 W/mK i wełną mineralną o gr. 20 cm - Ocieplenie ściany zewnętrznej styropianem o gr. 15 cm - Wykonanie tynków cienkowarstwowych na ocieplonych ścianach z tynku akrylowego w kolorze przedstawionym w części graficznej opracowania, - Wykonanie tynku mozaikowego (marmolitu) ścian fundamentowych do poziomu +/-0,00 w kolorze przedstawionym w części graficznej projektu - wymiana obróbek blacharskich i parapetów po ociepleniu - wymiana wyeksploatowanego kotła miarowego na kocioł na biomasę typu pellet. b) Wymiana kotła c. o Budynek Szkoły Podstawowej korzystający do chwili obecnej z kotła miarowego w ramach termomodernizacji dokonuje wymiany na kocioł na biomasę typu pellet. Dane techniczne kotła automatycznego kondensacyjnego:  -moc znamionowa 64 kW  -zakres mocy od 19.2 kW - 64 kW  -współczynnik sprawności dla mocy nominalnej - nie mniej niż 102,7 %  -współczynnik sprawności przy obciążeniu częściowym - nie mniej niż 101,9%  -zapotrzebowanie mocy dla wszystkich napędów kotła przy mocy nominalnej max- 2 305 W  -temperatura spalin przy mocy znamionowej 45 - 80 °C  -pojemność wodna min 159 l  -współczynnik obciążenia termicznego kotła - nie mniej niż 2.48 1/kW  -klasa kotła : 5  -dopuszczalne ciśnienie robocze 3 bar  -Max. temperatura zasilania 90 °C  -średnica czopucha 180 mm  -emisja spalin przy 10% nadmiarze powietrza dla normy EN 303-5 przy pracy z mocą znamionową max: CO = 63 mg/m3, pył 19,5 mg/m3. Dane muszą być potwierdzone certyfikatem wydanym przez uprawnioną jednostkę badawczą. c) Wymiana żarówek na typu LED obejmuje swym zakresem: - demontaż opraw świetlówkowych – 114 szt. - montaż z podłączeniem na gotowym podłożu opraw świetlówkowych tunelowych w obudowie z tworzyw szt. z kloszem- przykręcanych 3x40W (przez analogię 16 WLed)- 114 szt. - montaż z podłączeniem na gotowym podłożu opraw świetlówkowych tunelowych w obudowie z tworzyw szt. z kloszem- przykręcanych 3x40W (przez analogię 9 WLed)- 28 szt. - kompletowanie opraw świetlówkowych do 120 W- 142 szt. -sprawdzenie i pomiar kompletnego 1-fazowego obwodu elektrycznego niskiego napięcia- 52 pomiar Termomodernizacja Szkoły Podstawowej w miejscowości Kościelna Wieś
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45410000-4, 45453000-7, 45450000-6, 45300000-0, 45330000-9, 45310000-3

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-10-15
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Gwarancja 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 3 Nazwa: Termomodernizacja Szkoły Podstawowej w miejscowości Pocierzyn
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Termomodernizacja Szkoły Podstawowej w miejscowości Pocierzyn Budynek szkoły wybudowany w połowie XX wieku nie jest objęty ochroną konserwatorską i nie jest wpisany do rejestru zabytków. Dane charakterystyczne: - Długość -43,90 i 48,82 m - Szerokości - 15,92 i 13,08 m - Wysokość -3,90, 8,17 i 8,60 m - Powierzchnia zabudowy - 917,86 m2 - Powierzchnia użytkowa - 1252,91 m2 - Kubatura - 4 343,38 m3 Konstrukcja budynku: Budynek jest obiektem dwukondygnacyjnym, w części podpiwniczonym z dachem płaskim. Budynek wykonany jest w technologii tradycyjnej z elementów drobnowymiarowych. Budynek przeznaczony Szkołę Podstawową w Pocierzynie Gmina Osięciny. Fundamenty wykonane z betonu żwirowego. Ściany przyziemia wykonane są z cegły ceramicznej pełnej oraz cegły wapienno-piaskowej. Tynki wewnętrzne wykonane są jako cementowo-wapienne. Stropodach żelbetowy z płyt prefabrykowanych kanałowych wentylowany i płyt korytkowych niewentylowany. Pokrycie dachu papą na lepiku. Roboty w zakresie prac termo modernizacyjnych: - Ocieplenie ścian fundamentowych styrodurem budynku - Ocieplenie ścian zewnętrznych metodą BSO za pomocą styropianu o λ= 0,036 W/mK - Ocieplenie stropodachu styropapą o gr. 20 cm o λ= 0,038 W/mK i wełną mineralną o gr. 20 cm - Ocieplenie ściany zewnętrznej - Wykonanie tynków cienkowarstwowych na ocieplonych ścianach z tynku akrylowego w kolorze przedstawionym w części graficznej projektu, - Wykonanie tynku mozaikowego (marmolitu) ścian fundamentowych do poziomu +/-0,00 w kolorze przedstawionym w części graficznej opracowania, - wymiana obróbek blacharskich i parapetów po ociepleniu - wymiana części stolarki budowlanej b) Wymiana kotła c. o Dane techniczne kotła automatycznego kondensacyjnego:  -moc znamionowa 64 kW  -zakres mocy od 19.2 kW - 64 kW  -współczynnik sprawności dla mocy nominalnej - nie mniej niż 102,7 %  -współczynnik sprawności przy obciążeniu częściowym - nie mniej niż 101,9%  -zapotrzebowanie mocy dla wszystkich napędów kotła przy mocy nominalnej max- 2 305 W  -temperatura spalin przy mocy znamionowej 45 - 80 °C  -pojemność wodna min 159 l  - współczynnik obciążenia termicznego kotła - nie mniej niż 2.48 1/kW  -klasa kotła :5  - dopuszczalne ciśnienie robocze 3 bar  - Max. temperatura zasilania 90 °C  - średnica czopucha 180 mm  -emisja spalin przy 10% nadmiarze powietrza dla normy EN 303-5 przy pracy z mocą znamionową max: CO = 63 mg/m3, pył 19,5 mg/m3. Dane muszą być potwierdzone certyfikatem wydanym przez uprawnioną jednostkę badawczą. c) Wymiana żarówek na typu LED obejmuje swym zakresem: - demontaż opraw świetlówkowych – 94 szt. - montaż z podłączeniem na gotowym podłożu opraw świetlówkowych tunelowych w obudowie z tworzyw szt. z kloszem- przykręcanych 3x40W (przez analogię 16 WLed)- 94 szt. - montaż z podłączeniem na gotowym podłożu opraw świetlówkowych tunelowych w obudowie z tworzyw szt. z kloszem- przykręcanych 3x40W (przez analogię 9 WLed)- 50 szt. - kompletowanie opraw świetlówkowych do 120 W- 144 szt. -sprawdzenie i pomiar kompletnego 1-fazowego obwodu elektrycznego niskiego napięcia- 62 pomiar.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45410000-4, 45450000-6, 45320000-6, 45310000-3, 45300000-0, 45310000-3

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-10-15
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Gwarancja 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






NAJNOWSZE ZLECENIE
Poszukuję podwykonawcy murarzy, żelbeciarzy - Brodnica
  • Lokalizacja zleceniakujawsko-pomorskie
  • Data dodania19-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Witam. W związku z prowadzoną inwestycją na budowę hali sportowej poszukuję firmy do prac murarskich i żelbetowych. Inwestycja na terenie Brodnicy. Planowany termin rozpoczęcia prac - czerwiec-lipiec. Czekam na kontakt. Pozdrawiam.
Następne ogłoszenie o zamówieniu: Pszenmix
Następne ogłoszenie o zamówieniu z miasta Osięciny: Przebudowa dróg gminnych na terenie Gminy Osięciny
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Budowa, dom, ogród: Roboty budowlane w kompleksach wojskowych w Elblągu
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI