ŚWIADCZENIE USŁUGI POLEGAJĄCEJ NA WYKONYWANIU BIEŻĄCYCH PRAC NAPRAWCZO - KONSERWACYJNYCH...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
ŚWIADCZENIE USŁUGI POLEGAJĄCEJ NA WYKONYWANIU BIEŻĄCYCH PRAC NAPRAWCZO - KONSERWACYJNYCH ORAZ USUWANIU USTEREK I AWARII, W BUDYNKACH, LOKALACH I OBIEKTACH BUDOWLANYCH
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoWrocław
  • WojewództwoDolnośląskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoInny
  • Termin składania wniosków2021-01-18
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyAgencja Mienia Wojskowego Oddział Regionalny we Wrocławiu
  • Data publikacji ogłoszenia2020-12-30
  • Numer ogłoszenia774328-N-2020
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 774328-N-2020 z dnia 30.12.2020 r.

Agencja Mienia Wojskowego Oddział Regionalny we Wrocławiu: ŚWIADCZENIE USŁUGI POLEGAJĄCEJ NA WYKONYWANIU BIEŻĄCYCH PRAC NAPRAWCZO - KONSERWACYJNYCH ORAZ USUWANIU USTEREK I AWARII, W BUDYNKACH, LOKALACH I OBIEKTACH BUDOWLANYCH
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Agencja Mienia Wojskowego Oddział Regionalny we Wrocławiu, krajowy numer identyfikacyjny 01126394600536, ul. ul. Sztabowa  32 , 53-321  Wrocław, woj. dolnośląskie, państwo Polska, tel. 71 710 72 00, , e-mail dzp.wr@amw.com.pl, , faks 71 710 72 01.
Adres strony internetowej (URL): https://amw.com.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny (proszę określić):
Agencja wykonawcza
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
https://amw.eb2b.com.pl

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
https://amw.eb2b.com.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
W formie pisemnej za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. - Prawo pocztowe (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 1041 ze zm.), osobiście lub za pośrednictwem posłańca
Adres:
Agencja Mienia Wojskowego - Oddział Regionalny we Wrocławiu, ul. Sztabowa 32, 50-984 Wrocław

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ŚWIADCZENIE USŁUGI POLEGAJĄCEJ NA WYKONYWANIU BIEŻĄCYCH PRAC NAPRAWCZO - KONSERWACYJNYCH ORAZ USUWANIU USTEREK I AWARII, W BUDYNKACH, LOKALACH I OBIEKTACH BUDOWLANYCH
Numer referencyjny: DZP-OX.2610.659.2020
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
maksymalnej liczby części 8
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: ŚWIADCZENIE USŁUGI POLEGAJĄCEJ NA WYKONYWANIU BIEŻĄCYCH PRAC NAPRAWCZO - KONSERWACYJNYCH ORAZ USUWANIU USTEREK I AWARII, W BUDYNKACH, LOKALACH I OBIEKTACH BUDOWLANYCH. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się we wzorach umów (wraz z ich załącznikami) stanowiących Załącznik nr 3 do SIWZ.Zamówienie o wartości mniejszej niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Pzp, w zakresie którego Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych (liczba Części: 8).

II.5) Główny kod CPV: 50000000-5
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
50700000-2
50870000-4
50720000-8
50800000-3


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:  24   lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:

II.9) Informacje dodatkowe: Okres w którym wykonywane będzie zamówienie (okres obowiązywania zamówienia):Część 1-8:1) Rozpoczęcie: od dnia zawarcia umowy2) Zakończenie: 24 miesiące od dnia zawarcia umowy, nie dłużej jednak niż do wyczerpania środków finansowych przewidzianych na realizację przedmiotu zamówienia.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, iż:1) dysponuje co najmniej 1 (jedną) osobą posiadającą aktualne uprawnienia energetyczne Grupa 1 (elektryczna) SEP urządzenia, instalacje i sieci elektroenergetyczne wytwarzające, przetwarzające, przesyłające i zużywające energię elektryczną, w zakresie eksploatacji lub dozoru: urządzenia, instalacje i sieci elektroenergetyczne o napięciu nie wyższym niż 1kV, aparatura kontrolno-pomiarowa oraz urządzenia i instalacje automatycznej regulacji, sterowania i zabezpieczeń urządzeń i instalacji 2) dysponuje co najmniej 1 (jedną) osobą posiadającą aktualne uprawnienia energetyczne Grupa 2 (ciepłownicza) urządzenia wytwarzające, przetwarzające, przesyłające i zużywające ciepło oraz inne urządzenia energetyczne, w zakresie eksploatacji i dozoru kotły parowe oraz wodne na paliwa stałe, płynne i gazowe o mocy powyżej 50 kW wraz z urządzeniami pomocniczymi, aparatura kontrolno-pomiarowa i urządzenia automatycznej regulacji do urządzeń i instalacji. 3) dysponuje co najmniej 1 (jedną) osobą posiadającą aktualne uprawnienia energetyczne Grupa 3 (gazowa) urządzenia, instalacje i sieci gazowe wytwarzające, przetwarzające, przesyłające, magazynujące i zużywające paliwa gazowe, w zakresie eksploatacji i dozoru: urządzenia i instalacje gazowe o ciśnieniu nie wyższym niż 5kPa, urządzenia i instalacje gazowe o ciśnieniu powyżej 5kPa, aparatura kontrolno-pomiarowa, urządzenia sterowania do sieci, urządzeń i instalacji. 4) dysponuje co najmniej 1 (jedną) osobą posiadającą uprawnienia budowlane do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w zakresie kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno – budowlanej w ograniczonym zakresie lub bez ograniczeń. Osoba ta będzie pełnić funkcje koordynatora. Osoba ta winna należeć do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa, zgodnie z przepisami Ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 1333 ze zm.) i Ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów oraz inżynierów budownictwa (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1117). Osoby, które przed dniem przed 1 stycznia 1995 r. uzyskały uprawnienia budowlane lub stwierdzenie posiadania przygotowania zawodowego do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, zachowują uprawnienia do pełnienia tych funkcji w dotychczasowym zakresie. (art. 104 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane).Zamawiający dopuszcza możliwość łączenia funkcji wskazanych w pkt 1-3, pod warunkiem spełnienia przez osobę łączącą te funkcje – warunków wskazanych dla poszczególnych łączonych funkcji.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Nie Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
Zamawiający (przed udzieleniem zamówienia), wezwie Wykonawcę, którego oferta zostanie najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie, aktualnych na dzień złożenia, oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnianie warunku udziału w postępowaniu dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej, tj. wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług lub kierowanie robotami budowlanymi wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. Przedmiotowy wykaz winien potwierdzać spełnianie przez Wykonawcę warunku opisanego w Rozdziale V ust. 1 SIWZ.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji z otwarcia ofert, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie (o którym mowa w art. 24 ust. 11 ustawy Pzp) o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej – w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia z postępowania w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
Cena 45,00
Czas reakcji w zakresie przystąpienia do usuwania/zabezpieczania awarii w ramach całodobowego pogotowia technicznego 40,00
Uwzględnienie wskaźników kosztorysowych: stawka roboczogodziny, koszty pośrednie, zysk (Rg*Kp*Z), za naprawy wykraczające poza cenę ryczałtową 15,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zamawiający przewiduje zmiany postanowień zawartej umowy, w stosunku do treści oferty, na podstawie której zostanie dokonany wybór Wykonawcy. Zakres zmian i warunki ich wprowadzenia – zgodnie z § 14 wzorów umów stanowiących Załącznik nr 3 do SIWZ.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 18.01.2021, godzina: 09:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: 16.02.2021 okres w dniach: (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1 Nazwa: Wykonywanie bieżących prac naprawczo – konserwacyjnych oraz usuwanie usterek i awarii, w ramach całodobowego pogotowia technicznego w budynkach, lokalach i obiektach budowlanych, będących w zasobie Oddziału Regionalnego Agencji Mienia Wojskowego we Wrocławiu zlokalizowanych w miejscowościach: Wrocław, Oleśnica, Wysoka, Ślęża
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Wykonywanie bieżących prac naprawczo – konserwacyjnych oraz usuwanie usterek i awarii, w ramach całodobowego pogotowia technicznego w budynkach, lokalach i obiektach budowlanych, będących w zasobie Oddziału Regionalnego Agencji Mienia Wojskowego we Wrocławiu zlokalizowanych w miejscowościach: Wrocław, Oleśnica, Wysoka, Ślęża. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się we wzorach umów (wraz z ich załącznikami) stanowiących Załącznik nr 3 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 50000000-5, 50700000-2, 50870000-4, 50720000-8, 50800000-3

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 24
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 45,00
Czas reakcji w zakresie przystąpienia do usuwania/zabezpieczania awarii w ramach całodobowego pogotowia technicznego 40,00
Uwzględnienie wskaźników kosztorysowych: stawka roboczogodziny, koszty pośrednie, zysk (Rg*Kp*Z), za naprawy wykraczające poza cenę ryczałtową 15,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Okres w którym wykonywane będzie zamówienie (okres obowiązywania zamówienia):1) Rozpoczęcie: od dnia zawarcia umowy2) Zakończenie: 24 miesiące od dnia zawarcia umowy, nie dłużej jednak niż do wyczerpania środków finansowych przewidzianych na realizację przedmiotu zamówienia.


Część nr: 2 Nazwa: Wykonywanie bieżących prac naprawczo – konserwacyjnych oraz usuwanie usterek i awarii, w ramach całodobowego pogotowia technicznego w budynkach, lokalach i obiektach budowlanych, będących w zasobie Oddziału Regionalnego Agencji Mienia Wojskowego we Wrocławiu zlokalizowanych w miejscowościach: Opole, Polska Nowa Wieś, Jastrzębie Śląskie, Komprachcice, Nysa, Prudnik, Strzelce Opolskie
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Wykonywanie bieżących prac naprawczo – konserwacyjnych oraz usuwanie usterek i awarii, w ramach całodobowego pogotowia technicznego w budynkach, lokalach i obiektach budowlanych, będących w zasobie Oddziału Regionalnego Agencji Mienia Wojskowego we Wrocławiu zlokalizowanych w miejscowościach: Opole, Polska Nowa Wieś, Jastrzębie Śląskie, Komprachcice, Nysa, Prudnik, Strzelce Opolskie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się we wzorach umów (wraz z ich załącznikami) stanowiących Załącznik nr 3 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 50000000-5, 50700000-2, 50870000-4, 50720000-8, 50800000-3

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 24
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 45,00
Czas reakcji w zakresie przystąpienia do usuwania/zabezpieczania awarii w ramach całodobowego pogotowia technicznego 40,00
Uwzględnienie wskaźników kosztorysowych: stawka roboczogodziny, koszty pośrednie, zysk (Rg*Kp*Z), za naprawy wykraczające poza cenę ryczałtową 15,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Okres w którym wykonywane będzie zamówienie (okres obowiązywania zamówienia):1) Rozpoczęcie: od dnia zawarcia umowy2) Zakończenie: 24 miesiące od dnia zawarcia umowy, nie dłużej jednak niż do wyczerpania środków finansowych przewidzianych na realizację przedmiotu zamówienia.


Część nr: 3 Nazwa: Wykonywanie bieżących prac naprawczo – konserwacyjnych oraz usuwanie usterek i awarii, w ramach całodobowego pogotowia technicznego w budynkach, lokalach i obiektach budowlanych, będących w zasobie Oddziału Regionalnego Agencji Mienia Wojskowego we Wrocławiu zlokalizowanych w miejscowości Kędzierzyn - Koźle
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Wykonywanie bieżących prac naprawczo – konserwacyjnych oraz usuwanie usterek i awarii, w ramach całodobowego pogotowia technicznego w budynkach, lokalach i obiektach budowlanych, będących w zasobie Oddziału Regionalnego Agencji Mienia Wojskowego we Wrocławiu zlokalizowanych w miejscowości Kędzierzyn - Koźle. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się we wzorach umów (wraz z ich załącznikami) stanowiących Załącznik nr 3 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 50000000-5, 50700000-2, 50870000-4, 50720000-8, 50800000-3

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 24
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 45,00
Czas reakcji w zakresie przystąpienia do usuwania/zabezpieczania awarii w ramach całodobowego pogotowia technicznego 40,00
Uwzględnienie wskaźników kosztorysowych: stawka roboczogodziny, koszty pośrednie, zysk (Rg*Kp*Z), za naprawy wykraczające poza cenę ryczałtową 15,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Okres w którym wykonywane będzie zamówienie (okres obowiązywania zamówienia):1) Rozpoczęcie: od dnia zawarcia umowy2) Zakończenie: 24 miesiące od dnia zawarcia umowy, nie dłużej jednak niż do wyczerpania środków finansowych przewidzianych na realizację przedmiotu zamówienia.


Część nr: 4 Nazwa: Wykonywanie bieżących prac naprawczo – konserwacyjnych oraz usuwanie usterek i awarii, w ramach całodobowego pogotowia technicznego w budynkach, lokalach i obiektach budowlanych, będących w zasobie Oddziału Regionalnego Agencji Mienia Wojskowego we Wrocławiu zlokalizowanych w miejscowościach: Kłodzko, Lądek Zdrój, Kudowa Zdrój, Ząbkowice Śląskie, Ziębice
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Wykonywanie bieżących prac naprawczo – konserwacyjnych oraz usuwanie usterek i awarii, w ramach całodobowego pogotowia technicznego w budynkach, lokalach i obiektach budowlanych, będących w zasobie Oddziału Regionalnego Agencji Mienia Wojskowego we Wrocławiu zlokalizowanych w miejscowościach: Kłodzko, Lądek Zdrój, Kudowa Zdrój, Ząbkowice Śląskie, Ziębice. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się we wzorach umów (wraz z ich załącznikami) stanowiących Załącznik nr 3 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 50000000-5, 50700000-2, 50870000-4, 50720000-8, 50800000-3

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 24
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 45,00
Czas reakcji w zakresie przystąpienia do usuwania/zabezpieczania awarii w ramach całodobowego pogotowia technicznego 40,00
Uwzględnienie wskaźników kosztorysowych: stawka roboczogodziny, koszty pośrednie, zysk (Rg*Kp*Z), za naprawy wykraczające poza cenę ryczałtową 15,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Okres w którym wykonywane będzie zamówienie (okres obowiązywania zamówienia):1) Rozpoczęcie: od dnia zawarcia umowy2) Zakończenie: 24 miesiące od dnia zawarcia umowy, nie dłużej jednak niż do wyczerpania środków finansowych przewidzianych na realizację przedmiotu zamówienia.


Część nr: 5 Nazwa: Wykonywanie bieżących prac naprawczo – konserwacyjnych oraz usuwanie usterek i awarii, w ramach całodobowego pogotowia technicznego w budynkach, lokalach i obiektach budowlanych, będących w zasobie Oddziału Regionalnego Agencji Mienia Wojskowego we Wrocławiu zlokalizowanych w miejscowościach: Brzeg, Namysłów
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Wykonywanie bieżących prac naprawczo – konserwacyjnych oraz usuwanie usterek i awarii, w ramach całodobowego pogotowia technicznego w budynkach, lokalach i obiektach budowlanych, będących w zasobie Oddziału Regionalnego Agencji Mienia Wojskowego we Wrocławiu zlokalizowanych w miejscowościach: Brzeg, Namysłów. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się we wzorach umów (wraz z ich załącznikami) stanowiących Załącznik nr 3 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 50000000-5, 50700000-2, 50870000-4, 50720000-8, 50800000-3

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 24
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 45,00
Czas reakcji w zakresie przystąpienia do usuwania/zabezpieczania awarii w ramach całodobowego pogotowia technicznego 40,00
Uwzględnienie wskaźników kosztorysowych: stawka roboczogodziny, koszty pośrednie, zysk (Rg*Kp*Z), za naprawy wykraczające poza cenę ryczałtową 15,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Okres w którym wykonywane będzie zamówienie (okres obowiązywania zamówienia):1) Rozpoczęcie: od dnia zawarcia umowy2) Zakończenie: 24 miesiące od dnia zawarcia umowy, nie dłużej jednak niż do wyczerpania środków finansowych przewidzianych na realizację przedmiotu zamówienia.


Część nr: 6 Nazwa: Wykonywanie bieżących prac naprawczo – konserwacyjnych oraz usuwanie usterek i awarii, w ramach całodobowego pogotowia technicznego w budynkach, lokalach i obiektach budowlanych, będących w zasobie Oddziału Regionalnego Agencji Mienia Wojskowego we Wrocławiu zlokalizowanych w miejscowościach: Bolesławiec, Legnica, Zgorzelec
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Wykonywanie bieżących prac naprawczo – konserwacyjnych oraz usuwanie usterek i awarii, w ramach całodobowego pogotowia technicznego w budynkach, lokalach i obiektach budowlanych, będących w zasobie Oddziału Regionalnego Agencji Mienia Wojskowego we Wrocławiu zlokalizowanych w miejscowościach: Bolesławiec, Legnica, Zgorzelec. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się we wzorach umów (wraz z ich załącznikami) stanowiących Załącznik nr 3 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 50000000-5, 50700000-2, 50870000-4, 50720000-8, 50800000-3

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 24
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 45,00
Czas reakcji w zakresie przystąpienia do usuwania/zabezpieczania awarii w ramach całodobowego pogotowia technicznego 40,00
Uwzględnienie wskaźników kosztorysowych: stawka roboczogodziny, koszty pośrednie, zysk (Rg*Kp*Z), za naprawy wykraczające poza cenę ryczałtową 15,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Okres w którym wykonywane będzie zamówienie (okres obowiązywania zamówienia):1) Rozpoczęcie: od dnia zawarcia umowy2) Zakończenie: 24 miesiące od dnia zawarcia umowy, nie dłużej jednak niż do wyczerpania środków finansowych przewidzianych na realizację przedmiotu zamówienia.


Część nr: 7 Nazwa: Wykonywanie bieżących prac naprawczo – konserwacyjnych oraz usuwanie usterek i awarii, w ramach całodobowego pogotowia technicznego w budynkach, lokalach i obiektach budowlanych, będących w zasobie Oddziału Regionalnego Agencji Mienia Wojskowego we Wrocławiu zlokalizowanych w miejscowościach: Jelenia Góra, Strzegom, Bolków, Szklarska Poręba, Wałbrzych, Świdnica
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Wykonywanie bieżących prac naprawczo – konserwacyjnych oraz usuwanie usterek i awarii, w ramach całodobowego pogotowia technicznego w budynkach, lokalach i obiektach budowlanych, będących w zasobie Oddziału Regionalnego Agencji Mienia Wojskowego we Wrocławiu zlokalizowanych w miejscowościach: Jelenia Góra, Strzegom, Bolków, Szklarska Poręba, Wałbrzych, Świdnica. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się we wzorach umów (wraz z ich załącznikami) stanowiących Załącznik nr 3 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 50000000-5, 50700000-2, 50870000-4, 50720000-8, 50800000-3

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 24
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 45,00
Czas reakcji w zakresie przystąpienia do usuwania/zabezpieczania awarii w ramach całodobowego pogotowia technicznego 40,00
Uwzględnienie wskaźników kosztorysowych: stawka roboczogodziny, koszty pośrednie, zysk (Rg*Kp*Z), za naprawy wykraczające poza cenę ryczałtową 15,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Okres w którym wykonywane będzie zamówienie (okres obowiązywania zamówienia):1) Rozpoczęcie: od dnia zawarcia umowy2) Zakończenie: 24 miesiące od dnia zawarcia umowy, nie dłużej jednak niż do wyczerpania środków finansowych przewidzianych na realizację przedmiotu zamówienia.


Część nr: 8 Nazwa: Wykonywanie bieżących prac naprawczo – konserwacyjnych oraz usuwanie usterek i awarii, w ramach całodobowego pogotowia technicznego w budynkach, lokalach i obiektach budowlanych, będących w zasobie Oddziału Regionalnego Agencji Mienia Wojskowego we Wrocławiu zlokalizowanych w miejscowościach: Leśna, Stankowice Sucha
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Wykonywanie bieżących prac naprawczo – konserwacyjnych oraz usuwanie usterek i awarii, w ramach całodobowego pogotowia technicznego w budynkach, lokalach i obiektach budowlanych, będących w zasobie Oddziału Regionalnego Agencji Mienia Wojskowego we Wrocławiu zlokalizowanych w miejscowościach: Leśna, Stankowice Sucha. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się we wzorach umów (wraz z ich załącznikami) stanowiących Załącznik nr 3 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 50000000-5, 50700000-2, 50870000-4, 50720000-8, 50800000-3

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 24
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 45,00
Czas reakcji w zakresie przystąpienia do usuwania/zabezpieczania awarii w ramach całodobowego pogotowia technicznego 40,00
Uwzględnienie wskaźników kosztorysowych: stawka roboczogodziny, koszty pośrednie, zysk (Rg*Kp*Z), za naprawy wykraczające poza cenę ryczałtową 15,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Okres w którym wykonywane będzie zamówienie (okres obowiązywania zamówienia):1) Rozpoczęcie: od dnia zawarcia umowy2) Zakończenie: 24 miesiące od dnia zawarcia umowy, nie dłużej jednak niż do wyczerpania środków finansowych przewidzianych na realizację przedmiotu zamówienia.






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę usunięcie starej fugi w murze ogrodzeniowym i położenie nowej fugi- Święta Katarzyna
  • Lokalizacja zleceniadolnośląskie
  • Data dodania01-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę usunięcie starej fugi w murze ogrodzeniowym i położenie nowej fugi. Mur jest z cegły klinkierowej. Fuga się kruszy. Miejsce Radwanice k/Wrocławia. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
Następne ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Budowa, dom, ogród: Poprawa efektywności energetycznej w komunalnych budynkach mieszkalnych na terenie Gminy Wisła-etap 2
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI