Sukcesywne remonty pustostanów w zasobach administrowanych przez Urząd Dzielnicy

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Sukcesywne remonty pustostanów w zasobach administrowanych przez Urząd Dzielnicy Ursus m.st. Warszawy
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoWarszawa
  • WojewództwoMazowieckie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2021-08-19
  • ZamawiającyMiasto Stołeczne Warszawa
  • Data publikacji ogłoszenia2021-08-03
  • Numer ogłoszenianull
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Sukcesywne remonty pustostanów w zasobach administrowanych przez Urząd Dzielnicy Ursus m.st. Warszawy

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Stołeczne Warszawa

1.3.) Oddział zamawiającego: Urząd Dzielnicy Ursus

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 015259640

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Plac Czerwca 1976r. Nr 1

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 02-495

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.7.) Numer telefonu: +48224436000

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ursus.wzp@um.warszawa.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://zamowienia.um.warszawa.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Sukcesywne remonty pustostanów w zasobach administrowanych przez Urząd Dzielnicy Ursus m.st. Warszawy

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-01d62b46-f068-11eb-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00134577

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-08-03

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000057/14/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Sukcesywne remonty pustostanów w zasobach administrowanych przez Urząd Dzielnicy Ursus w 2021 roku.

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://zamowienia.um.warszawa.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://zamowienia.um.warszawa.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Niezbędne wymagania sprzętowo-aplikacyjne do przekazania danych dotyczące
systemuhttps://zamowienia.um.warszawa.pl:- stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej
przepustowościnie mniejszej niż 512 kb/s na komputer;- komputer PC/MAC z aktualnym systemem
operacyjnymwspieranym przez producenta;- zainstalowana przeglądarka wspierana przez producenta:
MS InternetExplorer, Firefox, Google Chrome lub MS Edge;- włączona obsługa JavaScript;-
zainstalowanyprogram Acrobat Reader lub inny obsługujący pliki w formacie .pdf. Wielkość
pojedynczego plikuzamieszczanego w systemie nieprzekraczająca 100 MB. Dopuszczalne formaty
plików: txt, rtf, pdf ,xps,odt, ods, odp, doc, xls, ppt, docx, xlsx, pptx, csv, jpg, jpeg, tif, tiff, geotiff, png,
svg, wav, mp3, avi, mpg,mpeg, mp4, m4a, mpeg4, ogg, ogv, zip, tar, gz, gzip, 7z, html, xhtml, css, xml,
xsd, gml, rng, xsl, xslt,TSL, XMLsig, XAdES, CAdES, ASIC, XMLenc. Format kodowania i oznaczania
czasu:- plik załączony izapisany przez Wykonawcę, widoczny jest w Systemie, jako zaszyfrowany –
format kodowania UTF8.Możliwość otworzenia pliku dostępna jest dopiero po odszyfrowaniu przez
Zamawiającego po upływieterminu składania ofert;- oznaczenie czasu odbioru danych przez Platformę
stanowi datę oraz dokładnyczas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera
synchronizowanego odpowiednim źródłemczasu - zegarem Głównego Urzędu Miar. Pozostałą
korespondencję i pytania związane z niniejszympostępowaniem, należy przekazywać drogą mailową
na adres ursus.wzp@um.warszawa.pl zewskazaniem w tytule wiadomości numeru postępowania,
którego dotyczy. Korespondencję uważa się za przekazaną w terminie, jeżeli dotrze do zamawiającego
przed upływem wymaganego terminu.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z częścią 19 SWZ

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: UD-XI-WZP.271.24.2021.URY

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.1.5.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 619249,88 PLN

4.1.6.) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 199592,13 PLN

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia są:
Sukcesywne remonty pustostanów w zasobach administrowanych przez Urząd Dzielnicy Ursus m.st. Warszawy.
Część II obejmować będzie remont 8 pustostanów Dzieci Warszawy 45 m.2, Dzieci Warszawy 45 m.16, 1 Maja 7 m.32, 1 Maja 7 m. 46, 1 Maja 15 m. 7, Jacka i Agatki 6 m.2, Wojciechowskiego 15 m.10, Szancera 5 m. 18.
Łączna powierzchnia użytkowa pustostanów wynosi 258,49 m2 . Powierzchnia lokali wynosi od 17,61m2 do 51,28 m2
Przedmiot zamówienia określają kody CPV i nazwa:
- 45453000-7 roboty remontowe i renowacyjne;
- 45310000-3 roboty instalacyjne elektryczne;
- 45330000-9 roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne.
2. Zakres prac określają przedmiary robót oraz Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót stanowiące załącznik do S.W.Z
3. Zakres planowanych robót obejmuje między innymi:
Roboty budowlane:
Odbicie, uzupełnianie, przecieranie tynków, gruntowanie podłoży, wykucie z muru ościeżnic, rozebranie: obudów pionów, podłóg, zerwanie posadzek z tworzyw sztucznych, wykonanie: tynków wewnętrznych, posadzek cementowych, posadzek z paneli podłogowych, z tworzyw sztucznych, mycie i czyszczenie glazury, terakoty, wstawienie drzwi wewnętrznych i zewnętrznych, okien PCV, obsadzenie podokienników, dopasowanie i regulacja drzwi, okien, montaż nawiewników, ustabilizowanie i naprawa klepki pod położenie paneli, naprawa posadzki, założenie w nowym miejscu klamek z szyldami, obudowa słupów płytami gipsowo-kartonowymi na rusztach metalowych, malowanie powierzchni wraz z jej przygotowaniem, położenie podłóg z terakoty, uzupełnienie glazury, obsadzenie kratek wentylacyjnych, rozebranie ścianek, sufitów podwieszanych, szaf wnękowych, pawlaczy, wywiezienie gruzu, sporządzenie opinii kominiarskiej oraz inwentaryzacji budowlanej.

Roboty sanitarne:
Montaż i wymiana urządzeń: wanny, umywalki, zlewozmywaki, miski ustępowe, kuchnie gazowe, termy gazowe, wodomierze, układanie rurociągów z rur polipropylenowych, miedzianych, z PVC kanalizacyjnych, montaż zaworów termostatycznych, odpowietrzników, grzejników stalowych, wymiana instalacji lokalowej, płukanie instalacji wodociągowej, pomiary szczelności instalacji gazowej potwierdzone stosownym protokołem.

Roboty elektryczne:
Wykucie bruzd dla przewodów wtynkowych, układanie przewodów wtynkowych, kabelkowych, zaprawianie bruzd, montaż wyłączników nadprądowych, puszek instalacyjnych, gniazd instalacyjnych wtyczkowych, dostawa i montaż term elektrycznych, kuchenek elektrycznych, grzejników elektrycznych, dzwonków, pomiary rezystancji izolacji, badania i pomiary instalacji uziemiającej, wymiana tablic licznikowych, wystawianie zaświadczenia dla Dostawcy energii.

4. Sposób realizacji zamówienia.
Prace muszą być wykonane zgodnie z obowiązującymi normami, ustawą-Prawo budowlane i wydanymi na jej podstawie aktami wykonawczymi, wg powszechnie obowiązujących profesjonalnych standardów w tego rodzaju robotach oraz przy zachowaniu najwyższej staranności i bezpieczeństwa. Materiały użyte do wykonania zamówienia muszą posiadać aktualne atesty i świadectwa dopuszczające do użytku.
Roboty winny być prowadzone w sposób jak najmniej uciążliwy dla mieszkańców budynków.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja jakościowe na wykonane roboty budowlane i użyte do nich materiały i urządzenia

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 7

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Nie

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Nie

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

NIe

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Wykonawcy, którzy mają siedzibę lub miejsce zamieszkania poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej, składają; 1) w przypadku wykonawcy w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje dokumentów, o których mowa w niniejszej SWZ, lub gdy dokumenty te
nie odnoszą się do wszystkich przypadków, o których mowa w art. 108 ust. 1 pkt 1, 2 i 4 oraz 109 ust. 1 pkt 7 ustawy PZP, zastępuje się je odpowiednio w całości lub w części dokumentem zwierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazanie osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć,
złożone pod przysięgą, lub, jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce
zamieszkania nie ma przepisów o oświadczeniu pod przysięgą, złożone przed organem
sądowym lub administracyjnym, notariuszem, organem samorządu zawodowego lub
gospodarczego, właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy. 2)
Pozostałe dokumenty i oświadczenia wykonawcy mający siedzibę lub miejsce zamieszkania
poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, składają zgodnie z wytycznymi w SWZ.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

1) Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 2 900,00 zł (słownie: dwa tysiące czterysta złotych 00/100 zł)

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1) Oświadczenie wykonawcy, wymienione w części 9 SWZ;
a) ust. 1 pkt 1 składa, każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie w celu potwierdzenia, że wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania;
b) ust. 2 w zakresie potwierdzenia aktualności informacji zawartych w oświadczeniu składa, każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie w celu potwierdzenia, że wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania.
2) wykonawcy występujący wspólnie ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy, pełnomocnictwo musi być załączone do oferty.
3) Przepisy dotyczące wykonawcy stosuje się odpowiednio do wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

zostały zawarte w §14 zmiany umowy w załączniku nr 2 do SWZ- projektowane postanowienia
umowy

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-08-19 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: ttps://zamowienia.um.warszawa.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-08-19 10:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-09-18

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Wykaz osób uprawnionych do komunikowania się z wykonawcami
1) W sprawach merytorycznych;
Kierownik w WGN : – Małgorzata Weikum– e- mail: mweikum@um.warszawa.pl; tel.+48 22 443-61-75;
2) W sprawach proceduralnych;
- Główny specjalista w WZP –Urszula Rychowiecka– e-mail: ursus.wzp@um.warszawa.pl; tel. +48 22 443-62-16
Zawiadomienie o unieważnieniu postępowania 1) Zamawiający unieważnia
postępowania o udzielenie zamówienia, jeśli zachodzi jedna z przesłanek opisanych w art. 255
ustawy PZP.2) Zamawiający może unieważnić postępowanie o udzielenie zamówienia na
podstawie art. 256ustawy PZP.3) Zamawiający może unieważnić postępowanie o udzielenie
zamówienia, jeżeliśrodki publiczne, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie
całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane, a możliwość unieważnienia
postępowania na tej podstawie została przewidziana w ogłoszeniu o zamówieniu.4).
Zamawiający zawiadamia równocześnie wykonawców, którzy złożyli oferty o unieważnieniu
postępowania, podając uzasadnienie faktyczne i prawne.5) Zamawiający udostępnia
niezwłocznie informacje, o których mowa w pkt. 4, na stronie internetowej prowadzonego
postępowania.
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę montaż markiz tarasowych- Piaseczno
  • Lokalizacja zleceniamazowieckie
  • Data dodania12-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę montaż markiz tarasowych ca 450x280, Zalesie Górne. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI