Roboty wykończeniowe, zewnętrzne i instalacyjne "Budowa Podkarpackiego Centrum Transferu...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Roboty wykończeniowe, zewnętrzne i instalacyjne "Budowa Podkarpackiego Centrum Transferu Niskoenergetycznych Technologii w Budownictwie-Etap II"
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoRzeszów
  • WojewództwoPodkarpackie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoInny
  • Termin składania wniosków2017-12-27
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyPodkarpacka Okręgowa Izba Inżynierów Budownictwa
  • Data publikacji ogłoszenia2017-12-07
  • Numer ogłoszenia628924-N-2017
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 628924-N-2017 z dnia 2017-12-07 r.

Podkarpacka Okręgowa Izba Inżynierów Budownictwa: Roboty wykończeniowe, zewnętrzne i instalacyjne "Budowa Podkarpackiego Centrum Transferu Niskoenergetycznych Technologii w Budownictwie-Etap II"
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie nieobowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
"Budowa Podkarpackiego Centrum Transferu Niskoenergetycznych Technologii w Budownictwie"
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Podkarpacka Okręgowa Izba Inżynierów Budownictwa, krajowy numer identyfikacyjny 69169899100000, ul. Ul. Słowackiego  20 , 35060   Rzeszów, woj. podkarpackie, państwo Polska, tel. 17 850 77 05, e-mail przewodniczacy@inzynier.rzeszow.pl, faks 17 850 77 15.
Adres strony internetowej (URL): www.inzynier.rzeszow.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny (proszę określić):
Samorząd zawodowy zgodnie z Dz. U. 2001 r. nr 5 poz. 42 z późn. zm.
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
http://inzynier.rzeszow.pl/download/inwestycja/SIWZ_II_etap.zip

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
http://inzynier.rzeszow.pl/download/inwestycja/SIWZ_II_etap.zip

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Adres:

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Roboty wykończeniowe, zewnętrzne i instalacyjne "Budowa Podkarpackiego Centrum Transferu Niskoenergetycznych Technologii w Budownictwie-Etap II"
Numer referencyjny:
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1. Roboty budowlane wykończeniowe wewnętrzne a. Wykonanie ścian wewnętrznych b. Wykonanie tynków ścian wewnętrznych c. Malowanie ścian d. Wykonanie okładziny ścian e. Wykonanie izolacji i podkładów pod posadzki f. Wykonanie posadzek g. Dostawa i montaż stolarki h. Dostawa i wykonanie sufitów podwieszanych i. Przygotowanie do próby szczelności budynku (próba szczelności zlecona zostanie przez Zamawiającego) 2. Roboty budowlano-konstrukcyjne: a. Wykonanie stóp fundamentowych wiat postojowych b. Wykonanie i montaż konstrukcji stalowej wiat pod montaż ogniw fotowoltaicznych c. Wykonanie i montaż pomieszczenia na odpady stałe d. Dostawa i wykonanie konstrukcji na dachu pod montaż ogniw fotowoltaicznych 3. Instalacje i sieci sanitarne zewnętrzne a. Dostawa i wykonanie drenaży b. Dostawa i wykonanie elementów kanalizacji odwodnieniowej i podłączenia do kanalizacji deszczowej c. Wykonanie instalacji gazowej zewnętrznej d. Dostawa i montaż systemu automatycznego nawadniania zieleni na dachu e. Dostawa i montaż systemu automatycznego nawadniania zieleni w terenie 4. Instalacje i sieci elektryczne zewnętrzne a. Dostawa i montaż instalacji fotowoltaicznych na dachu budynku z wprowadzeniem do budynku b. Dostawa i montaż instalacji fotowoltaicznych na wiatach postojowych z wprowadzeniem do budynku c. Dostawa, montaż i uruchomienie paneli fotowoltaicznych (dachu budynku) wraz z urządzeniami towarzyszącymi d. Dostawa, montaż i uruchomienie paneli fotowoltaicznych (wiata) wraz z urządzeniami towarzyszącymi e. Wykonanie sieci oświetlenia zewnętrznego f. Dostawa, montaż i uruchomienie oświetlenia zewnętrznego wraz z dostawą i montażem słupów i opraw oświetleniowych oraz podłączeniem i uruchomieniem g. Wykonanie instalacji dla systemu planowanych do montażu w przyszłości generatorów wiatrowych h. Wykonanie instalacji dla telewizji dozorowej oraz sterowania bram i furtek i. Dostawa urządzeń, montaż i uruchomienie telewizji dozorowej (monitoring wewnętrzny i zewnętrzny), sterowania bram i furtek j. Wykonanie zasilania z sieci ZE k. Podłączenie światłowodu + rury osłonowe l. Uruchomienie serwerowni m. Kompensacja mocy biernej 5. Instalacje sanitarne wewnętrzne wraz z dostawą i uruchomieniem urządzeń a. Wykonanie instalacji wodociągowej wraz z wyposażeniem b. Dostawa i montaż armatury oraz wyposażenia sanitarnego c. Wykonanie instalacji wody szarej d. Dostawa, montaż i uruchomienie agregatu wody szarej i pomp wody deszczowej e. Dostawa, montaż i uruchomienie wymienników ciepła w zbiorniku PPOŻ f. Wykonanie instalacji kanalizacji sanitarnej wewnętrznej g. Wykonanie instalacji c.c.w.u. h. Wykonanie instalacji c.o. i. Dostawa, montaż i uruchomienie kotła gazowego c.o. i c.c.w.u. j. Wykonanie instalacji gazowej k. Dostawa, montaż zasobników wody grzewczej, wody lodowej i c.c.w.u. l. Dostawa i montaż klimatyzacji m. Montaż instalacji, pompy kondensatu z GPWC n. Dostawa, montaż i uruchomienie pompy kondensatu z GPWC o. Wykonanie instalacji wentylacyjnej nawiewno-wywiewnej z wyposażeniem p. Dostawa, montaż i uruchomienie central nawiewno-wywiewnych q. Dostawa, montaż i uruchomienie pompy ciepła 6. Instalacje elektryczne wewnętrzne a. Wykonanie głównych tras kablowych łączących wszystkie rozdzielnie i tablice b. Dostawa, montaż i uruchomienie tablic i rozdzielni elektrycznych c. Wykonanie instalacji wewnętrznej oświetlenia i gniazd wtykowych d. Wykonanie instalacji wewnętrznej telefonicznej e. Wykonanie instalacji wewnętrznej komputerowej f. Wykonanie instalacji wewnętrznej PPOŻ g. Montaż opraw oświetleniowych i gniazd wtykowych w tym teletechnicznych wraz z niezbędnymi urządzeniami h. Wykonanie i uruchomienie instalacji zasilania i sterowania żaluzjami, markizami i siłownikami okien wraz z dostawą tablicy zasilająco-sterowniczej i. Wykonanie systemu awaryjnego wyłączania zasilania z sieci ZE oraz systemu paneli fotowoltaicznych. j. Wykonanie instalacji wewnętrznej dla systemu paneli fotowoltaicznych wraz z urządzeniami towarzyszącymi k. Wykonanie i uruchomienie instalacji elektrycznych oraz aparatury kontrolno-pomiarowej wraz z automatyką systemu ogrzewania, wentylacji, klimatyzacji i zaopatrzenia w wodę. l. Wykonanie okablowania, dostawa urządzeń i uruchomienie instalacji multimedialnej m. Wykonanie instalacji połączeń wyrównawczych i uzupełnienie instalacji odgromowej n. Dostawa, montaż i uruchomienie windy o. Dostawa i uruchomienie systemu sterowania budynkiem p. Wykonanie pomiarów i uruchomienie kompleksowe instalacji elektrycznych i AKPiA (Aparatura Kontrolno-Pomiarowa i Automatyka) kompletnej dla sterowania budynkiem 7. Drogi, place i zagospodarowania terenu a. Wykonanie konstrukcji (podbudowy) dróg i placów oraz nawierzchni dróg b. Wykonanie konstrukcji (podbudowy) drogi dojazdowej od ul. Krakowskiej oraz nawierzchni drogi. Droga konieczna. c. Dostawa, montaż i uruchomienie bram z mechanicznym otwieraniem z domofonem i zamkiem elektrycznym d. Dostawa i montaż bramy z otwieraniem ręcznym (zaplecze) e. Dostawa, montaż i uruchomienie bramki z domofonem i zamkiem elektrycznym f. Wykonanie ogrodzenia i cokołu g. Niwelacja terenu h. Wykonanie stóp fundamentowych wiat postojowych i. Wykonanie i montaż konstrukcji stalowej wiat

II.5) Główny kod CPV: 45400000-1
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
45330000-9
45332400-7
44162000-3
45331100-6
45331100-6
45331100-7
45332400-7
44162000-3
45331220-4
45331210-1
45333000-0


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:  8   lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zgodnie z warunkami określonymi w specyfikacji na stronie internetowej: http://inzynier.rzeszow.pl/download/inwestycja/SIWZ_II_etap.zip
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zgodnie z warunkami określonymi w specyfikacji na stronie internetowej: http://inzynier.rzeszow.pl/download/inwestycja/SIWZ_II_etap.zip
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Zgodnie z warunkami określonymi w specyfikacji na stronie internetowej: http://inzynier.rzeszow.pl/download/inwestycja/SIWZ_II_etap.zip
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
Zgodnie z warunkami określonymi w specyfikacji na stronie internetowej: http://inzynier.rzeszow.pl/download/inwestycja/SIWZ_II_etap.zip
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:

III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
Każdy Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swą ofertę wadium w wysokości 150 000,00 PLN.

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej

Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
Cena 70,00
Referencje wykonanych zadań inwestycyjnych 10,00
Wskaźnik płynności finansowej większy lub równy 1,5 (w ostatnich trzech latach 2014-2016) 10,00
Wskaźnik płynności finansowej większy lub równy 0,75 (dla każdego roku oddzielnie) w latach 2014-2016 10,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:

IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2017-12-27, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):

Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
Zgodnie z art. 93 ustawy Prawo Zamówień Publicznych może nastąpić unieważnienie przetargu.
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę firmie wykończenie od podstaw - Krosno
  • Lokalizacja zleceniapodkarpackie
  • Data dodania18-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Witam. Zlecę firmie wykończenie od podstaw całego środka. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI