Roboty remontowo-budowlane na budynkach kubaturowych zarządzanych przez Nadleśnictwo...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Roboty remontowo-budowlane na budynkach kubaturowych zarządzanych przez Nadleśnictwo Bytów
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoBytów
  • WojewództwoPomorskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoInny
  • Termin składania wniosków2018-09-20
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyNadleśnictwo Bytów
  • Data publikacji ogłoszenia2018-09-05
  • Numer ogłoszenia612851-N-2018
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 612851-N-2018 z dnia 2018-09-05 r.

Nadleśnictwo Bytów: Roboty remontowo-budowlane na budynkach kubaturowych zarządzanych przez Nadleśnictwo Bytów
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Nadleśnictwo Bytów, krajowy numer identyfikacyjny 770528383, ul. ul. Szarych Szeregów  7 , 77-100  Bytów, woj. pomorskie, państwo Polska, tel. +48598226066, e-mail bytow@szczecinek.lasy.gov.pl, faks +48598229790.
Adres strony internetowej (URL): http://www.bytow.szczecinek.lasy.gov.pl/
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne https://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_szczecinek/nadl_bytow/zamowienia_publiczne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny (proszę określić):
Skarb Państwa Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Bytów
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
https://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_szczecinek/nadl_bytow/zamowienia_publiczne

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
https://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_szczecinek/nadl_bytow/zamowienia_publiczne

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Ofert ę w języku polskim, w formie pisemnej, należy złożyć w siedzibie Zamawiającego.
Adres:
ul. Szarych Szeregów 7, 77-100 Bytów

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Roboty remontowo-budowlane na budynkach kubaturowych zarządzanych przez Nadleśnictwo Bytów
Numer referencyjny: ZG2.270.2.8.2018.IS
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
Zamawiający nie ogranicza liczby części zamówienia, której może udzielić jednemu Wykonawcy


II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1) Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac remontowo-budowlanych z zakresu budownictwa kubaturowego na budynkach administrowanych przez Nadleśnictwo Bytów. 2) Przedmiot zamówienia został podzielony na 4 części: Część I - Prace konserwacyjno-remontowe na obiektach zlokalizowanych na terenie osad leśniczówek Obrowo, Czaple, Miedzierza, podleśniczówki Lipieniec oraz siedziby Nadleśnictwa w Bytowie; Część II - Prace konserwacyjno-remontowe na obiektach zlokalizowanych na terenie osad leśniczówek Zielony Dwór, Róg oraz Koźlice; Część III – Prace konserwacyjno-remontowe na obiektach zlokalizowanych na terenie osad leśniczówek Gałęźnia, Niedarzyno, Modrzewo oraz Szkółki leśnej w Jutrzence; Część IV – Remont budynku gospodarczego wraz z częściową rozbiórką na terenie osady leśniczówki Świerkówko. 3) Wykonawca może złożyć ofertę na jedną lub większą ilość części. Oferta złożona na daną część musi obejmować cały zakres prac przewidzianych w SIWZ dla tej części. . 4) Szczegółowe opisy przedmiotu zamówienia znajdują się w załączniku nr 9 do SIWZ: a) przedmiary robót, b) dokumentacje techniczne, szkice, rysunki 5) Wykonawca zobowiązany będzie w ramach zaoferowanej ceny do wykonania wszelkich robót wynikających z dokumentacji stanowiącej załącznik nr 9 do SIWZ oraz sporządzenia dokumentacji powykonawczej.

II.5) Główny kod CPV: 45453000-7
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
45342000-6
45111300-1


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Tak
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 PZP, w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego, o wartości do 50% wartości zamówienia podstawowego. Zamówienia te polegać będą na powtórzeniu usług podobnych do usług stanowiących przedmiot niniejszego zamówienia. Zamówienia, o których mowa powyżej będą polegały na powtórzeniu robót budowlanych zgodnych z robotami budowlanymi stanowiącymi przedmiot niniejszego zamówienia. Zamówienia. będą udzielane po przeprowadzeniu odrębnego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w trybie zamówienia z wolnej ręki. Zamówienia będą udzielane w przypadku wystąpienia potrzeby zwiększenia zakresu rzeczowego robót budowlanych stanowiących przedmiot zamówienia.
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 2018-11-30
Okres w miesiącach Okres w dniach Data rozpoczęcia Data zakończenia
2018-11-30

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający nie stawia wymagań w zakresie spełnienia tego warunku udziału w postępowaniu.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Warunek w odniesieniu do sytuacji finansowej, zostanie spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że dysponuje środkami finansowymi lub zdolnością kredytową nie mniejszą niż: I) dla Części I 80 000,00 zł brutto II) dla Części II 80 000,00 zł brutto III) dla Części III 60 000,00 zł brutto IV) dla Części IV 100 000,00 zł brutto
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Warunek w zakresie doświadczenia, zostanie uznany za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie): I) dla Części I zrealizował lub realizuje (przy czym w tym przypadku będzie liczona wartość zrealizowanej części przedmiotu umowy) co najmniej 2 odrębne roboty budowlane polegające na wykonywaniu prac z zakresu budowy, przebudowy, modernizacji lub remontu budynków mieszkalnych, użyteczności publicznej lub gospodarczych - każda o wartości co najmniej 50 000,00 zł brutto; II) dla Części II zrealizował lub realizuje (przy czym w tym przypadku będzie liczona wartość zrealizowanej części przedmiotu umowy) co najmniej 2 odrębne roboty budowlane polegające na wykonywaniu prac z zakresu budowy, przebudowy, modernizacji lub remontu budynków mieszkalnych, użyteczności publicznej lub gospodarczych - każda o wartości co najmniej 50 000,00 zł brutto; III) dla Części III zrealizował lub realizuje (przy czym w tym przypadku będzie liczona wartość zrealizowanej części przedmiotu umowy) co najmniej 2 odrębne roboty budowlane polegające na wykonywaniu prac z zakresu budowy, przebudowy, modernizacji lub remontu budynków mieszkalnych, użyteczności publicznej lub gospodarczych - każda o wartości co najmniej 30 000,00 zł brutto IV) dla Części IV zrealizował lub realizuje (przy czym w tym przypadku będzie liczona wartość zrealizowanej części przedmiotu umowy) co najmniej 2 odrębne roboty budowlane polegające na wykonywaniu prac z zakresu budowy lub przebudowy budynków mieszkalnych, użyteczności publicznej lub gospodarczych - każda o wartości co najmniej 50 000,00 zł brutto; Warunek w zakresie osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia, zostanie uznany za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że dysponuje: I) dla Części I : co najmniej 1 osobą, która pełnić będzie funkcję kierownika budowy posiadającego: • minimum 3 letnie doświadczenie zawodowe, • aktualne uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej lub odpowiadające im uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów II) dla Części II: co najmniej 1 osobą, która pełnić będzie funkcję kierownika budowy posiadającego: • minimum 3 letnie doświadczenie zawodowe, • aktualne uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej lub odpowiadające im uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów III) dla Części III: co najmniej 1 osobą, która pełnić będzie funkcję kierownika budowy posiadającego: • minimum 3 letnie doświadczenie zawodowe, • aktualne uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej lub odpowiadające im uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów IV) dla Części IV: co najmniej 1 osobą, która pełnić będzie funkcję kierownika budowy posiadającego: • minimum 3 letnie doświadczenie zawodowe, • aktualne uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej lub odpowiadające im uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)

Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 5 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 6 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 7 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
a) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 PZP (należy złożyć w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem); b) zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu (należy złożyć w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem); c) zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo inny dokument potwierdzający, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu (należy złożyć w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem); d) informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 ustawy oraz, odnośnie skazania za wykroczenie na karę aresztu, w zakresie określonym przez zamawiającego na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 5 i 6 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (należy złożyć w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem).
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
a) wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne dokumenty - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ (należy złożyć w oryginale); b) wykaz osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami – wg wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ (należy złożyć w oryginale); c) informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, w okresie nie wcześniejszym niż 1 miesiąc przed upływem terminu składania ofert (należy złożyć w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem);
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 PZP Wykonawca będzie zobowiązany złożyć oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej (wg wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do SIWZ).
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości określonej poniżej dla poszczególnych części: dla Części I w wysokości 2 900,00 zł dla Części II w wysokości 3200,00 zł dla Części III w wysokości 2 600,00 zł dla Części IV w wysokości 3 800,00 zł 2. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jedn.: Dz. U. z 2018 r. poz. 110 z późn. zm.). 4. Wadium wpłacane w pieniądzu należy wnieść przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w banku Pekao SA I oddział w Bytowie nr rachunku: 79 1240 3783 1111 0000 4080 9278 z dopiskiem: wadium na zabezpieczenie oferty w postępowaniu na „Roboty remontowo-budowlane na budynkach kubaturowych zarządzanych przez Nadleśnictwo Bytów - Część __.” Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie zostanie zaliczone na rachunku bankowym Zamawiającego. 5. Z treści wadium wnoszonego w formie: poręczenia bankowego, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości powinno wynikać bezwarunkowe, na pierwsze pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a oraz art. 46 ust. 5 PZP. 6. Wadium wnoszone w formie innej niż pieniądz może być załączone w oryginale do oferty lub złożone w oryginale przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego (pokój nr 12 KASA). Wadium musi zabezpieczać ofertę na daną część zamówienia przez cały okres związania ofertą. Oferta wykonawcy, który nie wniesie wadium lub nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium w wyznaczonym terminie, zostanie odrzucona z postępowania na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 7b PZP. 7. Treść gwarancji wadialnej musi zawierać następujące elementy: 1) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji/poręczenia (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji/poręczenia) oraz wskazanie ich siedzib, 2) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją/poręczeniem – określenie przedmiotu zamówienia 3) kwotę gwarancji/poręczenia, 4) zobowiązanie gwaranta/poręczyciela do zapłacenia bezwarunkowo i nieodwołalnie kwoty gwarancji/poręczenia na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a PZP oraz art. 46 ust. 5 PZP .

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
Cena 60,00
Termin wykonania zamówienia 20,00
Okres gwarancji 20,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności w niej wymienionych z uwzględnieniem podanych we wzorze umowy warunków ich wprowadzenia. 1. Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia zmian do zawartej umowy w formie pisemnego aneksu na następujących warunkach : 1) przedłużenie terminu wykonania przedmiotu umowy na wniosek Wykonawcy o czas opóźnienia z winy Zamawiającego, jeżeli takie opóźnienie będzie miało wpływ na wykonanie przedmiotu umowy; 2) przedłużenie terminu wykonania przedmiotu umowy na wniosek Wykonawcy o czas opóźnienia, jeżeli takie opóźnienie będzie miało wpływ na wykonanie przedmiotu umowy w przypadku: a) zawieszenia robót przez Zamawiającego, b) udokumentowanych, szczególnie niesprzyjających warunków atmosferycznych uniemożliwiających prowadzenie robót budowlanych, c) siły wyższej, klęski żywiołowej mającej bezpośredni wpływ na realizację przedmiotu umowy, d) jakiegokolwiek opóźnienia, utrudnienia lub przeszkody spowodowane przez lub dające się przypisać Zamawiającemu, e) zmiany rozwiązań projektowych i materiałowych skutkujących zastosowaniem materiałów o parametrach nie gorszych niż przewidzianych w projekcie, f) zlecenie wykonania robót dodatkowych lub uzupełniających. 3) pozostałe zmiany: a) rezygnacja przez Zamawiającego z realizacji części przedmiotu umowy (w wielkości nie większej niż 30% wartości umowy wskazanej w § 6 ust. 1) – w takim przypadku wynagrodzenie przysługujące Wykonawcy zostanie pomniejszone. Wysokość wynagrodzenia zostanie ustalona przy wykorzystaniu kosztorysu dostarczonego przez Wykonawcę przed zawarciem umowy, b) zmiany wynagrodzenia wskutek zmiany rozwiązań projektowych i materiałowych skutkujących zastosowaniem materiałów o parametrach nie gorszych niż przewidziane w projekcie, c) zmiana wynagrodzenia w skutek zlecenia robót dodatkowych i uzupełniających, d) zmiana formy zabezpieczenia na wniosek wykonawcy, zgodnie z Prawem zamówień publicznych, pod warunkiem zachowania ciągłości zabezpieczenia i bez zmniejszenia jego wartości, e) Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany Podwykonawców oraz wprowadzenie nowych Podwykonawców, a także zmiany zakresu realizacji zamówienia za pomocą Podwykonawców. Wykonawca zobowiązany będzie do pisemnego poinformowania Zamawiającego o zaistnieniu powyższego faktu. Powyższa zmiana zostanie wprowadzona aneksem pod warunkiem, że Zamawiający wyrazi zgodę w formie pisemnej. Zmiana nie może pociągać za sobą wydłużenia terminu realizacji, ani zwiększenia wynagrodzenia należnego Wykonawcy. 2. Dopuszczalne zmiany umowy, które nie wymagają konieczności zawarcia aneksu: a) zmiana osób wskazanych w wykazie osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca, które będą uczestniczyć w realizacji zamówienia, b) zmiana rozwiązań projektowych i materiałowych skutkujących zastosowaniem materiałów o parametrach nie gorszych niż przewidziane w projekcie, c) wykonanie robót zamiennych, d) zmiana kierownika budowy w przypadkach dopuszczonych przez Prawo budowlane i na wniosek Wykonawcy, pod warunkiem, że osoba (osoby) wskazana do przejęcia obowiązków kierownika, będzie posiadała przygotowanie, co najmniej równe osobie dotychczas pełniącej tę funkcję oraz będzie spełniała wymogi określone w SIWZ, e) zmiana inspektorów nadzoru w przypadkach dopuszczonych przez Prawo budowlane, w wyniku zmian organizacyjnych Zamawiającego. 3. Zmiana umowy nastąpić może z inicjatywy Zamawiającego albo Wykonawcy poprzez przedstawienie drugiej stronie propozycji zmian w formie pisemnej, które powinny zawierać: a) opis zmiany, b) uzasadnienie zmiany, c) koszt zmiany oraz jego wpływ na wysokość wynagrodzenia, d) czas wykonania zmiany oraz wpływ zmiany na termin zakończenia umowy. 4. Warunkiem wprowadzenia zmian do zawartej umowy będzie potwierdzenie powstałych okoliczności w formie opisowej i właściwie umotywowanej - protokół wraz z uzasadnieniem zostanie spisany przez przedstawicieli Zamawiającego i Wykonawcy.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2018-09-20, godzina: 08:30,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> Oferty muszą zostać sporzadzone w języku polskim.
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1 Nazwa: Prace konserwacyjno-remontowe na obiektach zlokalizowanych na terenie osad leśniczówek Obrowo, Czaple, Miedzierza, podleśniczówki Lipieniec oraz siedziby Nadleśnictwa w Bytowie
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:W skład przedmiotu zamówienia wchodzą następujące zakresy robót: 1) Prace remontowe na terenie siedziby Nadleśnictwa (remont ogrodzenia frontowego) w Bytowie. Zakres prac (opis ogólny): a. Demontaż starego ogrodzenia z siatki wraz z utylizacją b. Montaż nowego ogrodzenia (słupki, cokoły betonowe, wypełnienie przęsła drewniane, impregnacja) 2) Prace remontowe w budynku mieszkalnym – podleśniczówka Lipieniec. Zakres prac (opis ogólny): a. Wymiana elementów konstrukcji więźby dachowej b. Demontaż starych schodów na strych z montażem nowych schodów składanych c. Naprawa obróbek kominów i wymiana łącznika rynnowego d. Montaż nowego grzejnika w pokoju na parterze 3) Prace remontowe w budynku mieszkalnym – leśniczówka Obrowo. Zakres prac (opis ogólny): a. Wymiana okładzin posadzek w budynku leśniczówki b. Malowanie ścian i sufitów c. Wykonanie nowych schodów z parteru na poddasze d. Ułożenie paneli – podest na poddaszu 4) Remont budynku gospodarczego w osadzie leśniczówki Obrowo. Zakres prac: a. Rozbiórka deskowania szczytów budynku i ścian zewnętrznych poddasza. b. Wywóz i utylizacja/zagospodarowanie elementów drewnianych z rozbiórki c. Ściany wewnętrzne, posadzki i tynki - roboty rozbiórkowe. d. Wywóz i utylizacja/zagospodarowanie gruzu z rozbiórki e. Roboty elektryczne f. Roboty wykończeniowe- uzupełnienia ścian, deskowanie szczytów oraz części ścian g. Wykonanie podbitki h. Roboty wykończeniowe- uzupełnienia ścian, tynki i posadzki w pomieszczeniu przebudowywanym i. Ściany obłożone z płyt g-k.- montaż nowych okładzin szczytu w pomieszczeniu na strychu po wymianie konstrukcji i deskowania szczytu j. Wymiana wewnętrznych schodów wejściowych na poddasze k. Stolarka drzwiowa i brama garażowa l. Konserwacja i szklenie okien w budynku gospodarczym, wymiana jednego okna drewnianego na szczycie budynku m. Roboty remontowe elewacji zewnętrznej z cegły 5) Zmiana przebiegu ogrodzenia frontowego na terenie osady leśniczówki Obrowo. Zakres prac: a. Wytycznie granicy działki przez geodetę b. Demontaż istniejącego fragmentu ogrodzenia z siatki na słupkach stalowych c. Przestawienie zdemontowanego fragmentu ogrodzenia na właściwą granicę działki d. Uzupełnienie brakujących fragmentów ogrodzenia po przestawieniu w nowe miejsce (ogrodzenie siatkowe, słupki stalowe, obrzeża betonowe) 6) Prace konserwacyjno-naprawcze na terenie osady leśniczówki Miedzierza (kancelaria, budynek gospodarczy). Zakres prac: a. Konserwacja schodów z płyt betonowych z posypką żwirową (wejście do kancelarii) – impregnacja środkiem gruntującym b. Naprawa orynnowania na budynkach gospodarczych (wymiana uszkodzonych łączników, poprawienie mocowania pasów nadrynnowych) 7) Prace konserwacyjno-naprawcze na budynku mieszkalnym - leśniczówka Czaple. Zakres prac: a. Konserwacja schodów z płyt betonowych z posypką żwirową (wejście do kancelarii) – impregnacja środkiem gruntującym b. Impregnacja podbitki oraz krokwi (elementy drewniane) c. Naprawa orynnowania (wymiana łączników rynnowych) 8) Prace konserwacyjne na budynku gospodarczym w osadzie leśniczówki Czaple. Zakres prac: a. Konserwacja schodów z płyt betonowych z posypką żwirową (wejście do kancelarii) – impregnacja środkiem gruntującym b. Impregnacja podbitki oraz krokwi (elementy drewniane.) 6) Miejscem realizacji przedmiotu zamówienia będzie obszar administracyjny Nadleśnictwa Bytów tj.: 1)– dz. nr 60/2, 60,7 obręb Bytów-Miasto, jednostka Bytów, gmina Bytów 2)– dz. nr 301/1, obręb Łupawsko, jednostka Czarna Dąbrówka, gmina Czarna Dąbrówka 3), 4), 5) – dz. nr 346/3, 346/4, obręb Łupawsko, jednostka Czarna Dąbrówka, gmina Czarna Dąbrówka 6) – dz. nr 396/6, obręb Gostkowo, jednostka Bytów-Obszar wiejski, gmina Bytów 7), 8) – dz. nr 495/1, obręb Dąbie, jednostka Bytów-Obszar wiejski, gmina Bytów.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45453000-7, 45342000-6, 45111300-1

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-11-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
Termin wykonania zamówienia 20,00
Okres gwarancji 20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2 Nazwa: Prace konserwacyjno-remontowe na obiektach zlokalizowanych na terenie osad leśniczówek Zielony Dwór, Róg oraz Koźlice
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:W skład robót objętych przedmiotem zamówienia wchodzą: 1) Prace naprawcze na budynku mieszkalnym – leśniczówka Zielony Dwór. Zakres prac: a. Demontaż starego wyłazu dachowego b. Montaż nowego wyłazu dachowego (istniejące wymiary) 2) Prace remontowe na budynku mieszkalnym – leśniczówka Koźlice. Zakres prac: a. Rozbiórka istniejącego pokrycia z blachodachówki. b. Roboty rozbiórkowe orynnowania c. Wzmocnienie elementów konstrukcji więźby dachowej d. Rozbiórka komina przy szczycie e. Obłożenie komina używanego - spalinowego, płytką gontem PCV, montaż kominków wentylacyjnych w miejscu po rozebranym nieużywanym kominie. f. Roboty pokrywcze z dachówki g. Montaż nowego okna dachowego i wyłazu h. Montaż ław kominiarskich, stopni dachowych i płotków przeciwśniegowych i. Wykonanie docieplenia stropu nad poddaszem i skosy na poddaszu j. Wejście do budynku leśniczówki - wymiana okładzin schodów z płytek na płyty z posypką żwirową k. Stolarka wewnętrzna l. Wymiana okien drewnianych na PCV - 4 szt. m. Podsufitki i ściany obłożone z płyt g-k.- naprawa sufitów, montaż nowych schodów składanych na strych, montaż nowych schodów na poddasze n. Roboty malarskie wewnętrzne korytarz na parterze z wiatrołapem i klatka schodowa - lamperia z tynku żywicznego do wysokości 1,5 m, pozostałe elementy malowane farbą o. Wykonanie instalacji odgromowej p. Ułożenie paneli na korytarzu poddasza z wypoziomowaniem podłogi q. Renowacja drzwi wewnętrznych 3) Prace naprawcze na budynku gospodarczym w osadzie leśniczówki Koźlice. Zakres prac: a. Wzmocnienie istniejącej kalenicy w miejscu połączenia 4) Prace remontowe na budynku mieszkalnym – leśniczówka Róg. Zakres prac: a. Docieplenie stropu nad poddaszem b. Wymiana warstw posadzkowych z okładziną z płytek w kuchni 5) Prace zabezpieczająco-naprawcze na budynku gospodarczym w osadzie leśniczówki Róg. Zakres prac: a. Naprawa mocowania orynnowania b. Montaż płotka przeciwśniegowego Miejscem realizacji przedmiotu zamówienia będzie obszar administracyjny Nadleśnictwa Bytów tj.: 1)– dz. nr 125/1, obręb Ugoszcz, jednostka Studzienice, gmina Studzienice 2), 3) – dz. nr 275, obręb Sominy, jednostka Studzienice, gmina Studzienice 4), 5) – dz. nr 160, obręb Czarna Dąbrowa, jednostka Studzienice, gmina Studzienice
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45453000-7, 45111300-1, 45342000-6

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-11-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
Termin wykonania zamówienia 20,00
Okres gwarancji 20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 3 Nazwa: Prace konserwacyjno-remontowe na obiektach zlokalizowanych na terenie osad leśniczówek Gałęźnia, Niedarzyno, Modrzewo oraz Szkółki leśnej w Jutrzence
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:W skład robót objętych przedmiotem zamówienia wchodzą: 1) Remont budynku mieszkalnego – leśniczówka Gałęźnia. Zakres prac: a. Demontaż i montaż nowej stolarki okiennej o wymiarach jak istniejąca b. Montaż parapetów wewnętrznych i zewnętrznych c. Obróbki ościeży wewnętrznych i zewnętrznych przy oknach d. Renowacja przez uzupełnienie tynku i malowanie elewacji, oczyszczenie kamieni na cokole i uzupełnienie ubytków fug e. Wymiana drzwi wejściowych do leśniczówki f. Montaż metalowych klap przy oknach piwnicznych g. Naprawa okładzin schodów wejściowych do leśniczówki oraz podestu przy drzwiach balkonowych h. Uzupełnienie docieplenia połaci dachowych wełną mineralną i. Konserwacja podbitki zewnętrznej j. Wykonanie opaski z polbruku wokół budynku k. Montaż zadaszenia nad wejściem do kancelarii l. Czyszczenie (konserwacja) blachodachówki m. Montaż kolców zabezpieczających przeciw ptakom 2) Prace remontowe w budynku mieszkalnym – leśniczówka Niedarzyno. Zakres prac: a. Wymiana drzwi wejściowych do leśniczówki b. Wymiana okładzin schodów zewnętrznych z płytek na płyty z posypką żwirową. c. Wykończenie boków schodów d. Malowanie wiatrołapu - ściany do wysokości 1,5 m lamperia z tynku żywicznego i sufity 3) Malowanie kancelarii leśnictwa Modrzewo. Zakres prac: a. Oczyszczenie ścian, naprawa nierówności oraz spękań (prace przygotowawcze) b. Dwukrotne malowanie ścian i sufitów farbami akrylowymi 4) Docieplenie pomieszczenia w budynku magazynowym w szkółce leśnej (na potrzeby termoterapii nasion). Zakres prac: a. Wykonanie ocieplenia ścian z wymianą drzwi b. Wyrównanie istniejących posadzek (wylewka betonowa B20 zbrojona siatką) Miejscem realizacji przedmiotu zamówienia będzie obszar administracyjny Nadleśnictwa Bytów tj.: 1)– dz. nr 32 ,obręb Krępnica, jednostka Kołczygłowy, gmina Kołczygłowy 2)- dz. nr 307/4, obręb Niedarzyno, jednostka Borzytuchom, gmina Borzytuchom 3) – dz. nr 256/1, obręb Jutrzenka, jednostka Borzytuchom, gmina Borzytuchom 4) – dz. nr 180/1, obręb Jutrzenka, jednostka Borzytuchom, gmina Borzytuchom
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45453000-7, 45342000-6, 45111300-1

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-11-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
Termin wykonania zamówienia 20,00
Okres gwarancji 20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 4 Nazwa: Remont budynku gospodarczego wraz z częściową rozbiórką na terenie osady leśniczówki Świerkówko
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:W skład robót objętych przedmiotem zamówienia wchodzą: a. Rozbiórka dachu i jego elementów, ścian z desek i konstrukcji b. Wywóz i utylizacja/zagospodarowanie elementów drewnianych z rozbiórki c. Ściany zewnętrzne - roboty rozbiórkowe części dobudowanej d. Wywóz i utylizacja/zagospodarowanie gruzu z rozbiórki e. Elementy konstrukcyjne ścian parteru - wieniec obwodowy pod murłatę f. Przygotowanie i montaż zbrojenia g. Stolarka drzwiowa i bramy garażowe h. Więźba dachowa - nowa i. Roboty pokrywcze z blachy trapezowej j. Wymiana wewnętrznych schodów wejściowych na poddasze k. Konserwacja i szklenie okien w budynku gospodarczym, wymiana okien l. Roboty remontowe elewacji zewnętrznej z cegły m. Wymiana deskowania ścian poddasza n. Uzupełnienie ogrodzenia po rozebranej części budynku o. Wykonanie utwardzenia po rozebranej części budynku gospodarczego. p. Elementy zewnętrzne - opaska przy budynku q. Wykonanie podbitki Miejscem realizacji przedmiotu zamówienia będzie obszar administracyjny Nadleśnictwa Bytów tj.: dz. nr 320, obręb Grzmiąca, jednostka Bytów-Obszar wiejski, gmina Bytów.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45453000-7, 45111300-1, 45342000-6

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-11-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
Termin wykonania zamówienia 20,00
Okres gwarancji 20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






NAJNOWSZE ZLECENIE
Poszukuję ekipy do prac budowlanych i remontowych - Słupsk
  • Lokalizacja zleceniapomorskie
  • Data dodania25-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Poszukuję ekipy do prac budowlanych i remontowych. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI