Roboty budowlane na osadach Nadleśnictwa Radomsko

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Roboty budowlane na osadach Nadleśnictwa Radomsko
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoRadomsko
  • WojewództwoŁódzkie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoInny
  • Termin składania wniosków2018-05-29
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyLasy Państwowe Nadleśnictwo Radomsko
  • Data publikacji ogłoszenia2018-05-14
  • Numer ogłoszenia557572-N-2018
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 557572-N-2018 z dnia 2018-05-14 r.

Lasy Państwowe Nadleśnictwo Radomsko: Roboty budowlane na osadach Nadleśnictwa Radomsko
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Lasy Państwowe Nadleśnictwo Radomsko, krajowy numer identyfikacyjny 590019175, ul. ul. Piłsudskiego  3 , 97-500  Radomsko, woj. łódzkie, państwo Polska, tel. +48446832085, e-mail radomsko@lodz.lasy.gov.pl, faks .
Adres strony internetowej (URL): http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_lodz/nadl_radomsko/zamowienia_publiczne
Adres profilu nabywcy: http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_lodz/nadl_radomsko/zamowienia_publiczne
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny (proszę określić):
Państwowa jednostka organiacyjna nie posiadająca osobowości prawnej
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_lodz/nadl_radomsko/zamowienia_publiczne

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_lodz/nadl_radomsko/zamowienia_publiczne

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Osoboście lub za pośrednictwem poczty, lub kuriera na adres jak niżej
Adres:
Lasy Państwowe Nadleśnictwo Radomsko ul. Piłsudskiego 3, 97-500 Radomsko

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Roboty budowlane na osadach Nadleśnictwa Radomsko
Numer referencyjny: SA.270.1.4.2018
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
trzy


II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie dla Zamawiającego robót budowlanych w zakresie, remontu, konserwacji i rozbiórki budynków na osadach leśnych Zamawiającego /Nadleśnictwa Radomsko/. Zgodnie z art. 31 ust. 1 ustawy Pzp, przedmiot zamówienia jest szczegółowo opisany w dokumentacji projektowej (Zał. nr 8 do SIWZ) oraz w Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (Zał. nr 9 do SIWZ). 1. Przedmiot zamówienia został podzielony na trzy następujące części: 1.1. W skład części pierwszej wchodzą zadania wg poniższej lokalizacji: 1/ Bąkowa Góra 129, 97-510 Ręczno. a) Remont dachu szopy. 2/ ul. Spokojna 10, 97-512 Kodrąb. a) Remont budynku gospodarczego, b) Remont ogrodzenia. 3/ Wólka Pytowska 16, 97-512 Kodrąb. a) Remont dachu - podleśniczówka Lipowczyce. 4/ Kocierzowy 2, 97-545 Gomunice. a) Remont zadaszenia leśniczówki Kocierzowy, b) Remont szopy. 5/ Murowaniec 8, 98-330 Pajęczno. a) Remont ogrodzenia. 6/ Kruszyna 1, 97-525 Wielgomłyny. a) Remont łazienki oraz wymiana bramy garażowej w budynku leśniczówki Kruszyna, b) Remont ogrodzenia - szkółka leśna Kruszyna. 7/ Wola Życińska 3, 97-525 Wielgomłyny. a) Remont dachu – budynku podleśniczówki Wola Życińska, b) Remont obory. 8/ Celina 1, 97-524 Kobiele Wielkie. a) Wymiana drzwi zewnętrznych - budynek osady Kobiele, b) Remont i konserwacja ogrodzenia, c) Remont dachu garażu. 9/ Szkółka leśna Strzałków, Gmina Radomsko, obręb ewid. Grzebień, dz. nr 226/2. a) Remont dachu budynku lodowni, b) Remont pomieszczenia gospodarczego, c) Remont dachu budynku lodowni, 10/ Podświerk 6, 97-524 Kobiele Wielkie. a) Konserwacja ogrodzenia punktu edukacyjnego Podświerk b) Wymiana grzejników – podleśniczówka Podświerk, 11/ Dąbrówka 54a, 97-500 Radomsko. a) Remont łazienki i dwóch podłóg - podleśniczówka Dąbrówka. 12/ Dąbrówka 54, 97-500 Radomsko. a) Remont ogrodzenia. 13/ Brodowe 1, 97-561 Ładzice. a) Remont ogrodzenia, b) Remont stodoły, c) Remont elewacji garażu. 13/ Rozbiórka budynków: a) Celina 1, 97-524 Kobiele Wielkie - rozbiórka szopy-ziemianki, b) Wola Życińska 3, 97 – 525 Wielgomłyny – rozbiórka stodoły , c) Murowaniec, 298-330 Pajęczno, gmina Pajęczno Obszar Wiejski, obręb Łężce, dz. ewid. nr 407/2, - rozbiórka ziemianki, d) Gajęcice Nowe ul. Leśna 60, 98-330 Pajęczno – rozbiórka ziemianki, e) Gmina Nowa Brzeźnica, obręb Łążęk, dz. ewid. nr 488/4 – rozbiórka stodoły. 1.2. W skład części drugiej wchodzą zadania wg poniższej lokalizacji: 1/ ul. Piłsudskiego 3, 97-500 Radomsko. a) Modernizacja garaży, b) Remont bieżący w siedzibie Nadleśnictwa, c) Remont piwnicy. 1.3. W skład części trzeciej wchodzą zadania wg poniższej lokalizacji: 1/ Strzałków, ul Reymonta 78a. a) Przebudowa budynku mieszkalnego - leśniczówka Strzałków. 2/ Rogi 28, 97-525 Wielgomłyny. a) Przebudowa ganku w budynku podleśniczówki Rogi. 3/ Gajęcice Nowe ul. Leśna 60 a) Przebudowa budynku gospodarczego.

II.5) Główny kod CPV: 45453000-7
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
54111109-9
45113000-2
45211320-8
45233250-6
45261900-3
45262660-5
45262650-2
45310000-3
45311000-0
45331100-7
45332200-5
45342000-6
45400000-1
45410000-4
45420000-7
45421100-5
45430000-0
45442100-8


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach: 100
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:
Okres w miesiącach Okres w dniach Data rozpoczęcia Data zakończenia
100

II.9) Informacje dodatkowe: Wymagany termin realizacji: Dla części pierwszej i trzeciej do 100 dni. Dla części drugiej do 40 dni.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: 1/ sytuacji ekonomicznej lub finansowej; Zamawiający uzna za spełnienie warunku, jeżeli wykonawca wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż: • dla części pierwszej: 300.000,00 zł /słownie: trzysta tysięcy złotych/, • dla części drugiej : 150.000,00 zł /słownie: sto pięćdziesiąt tysięcy złotych/. • dla części trzeciej : 180.000,00 zł /słownie: sto osiemdziesiąt tysięcy złotych/.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Zamawiający uzna za spełnienie warunku zdolności technicznej lub zawodowej jeżeli wykonawca wykaże: a) minimalny warunek doświadczenia przez wykonanie w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 1 (jednej) roboty budowlanej polegającej na remoncie lub przebudowie budynków mieszkalnych, gospodarczych, lub budowie budynku mieszkalnego, gospodarczego za zapłatą wynagrodzenia z podatkiem od towarów i usług w kwocie nie mniejszej niż : • dla części pierwszej 100.000,00 zł /słownie: sto tysięcy złotych /, • dla części drugiej 150.000,00 zł /słownie: sto pięćdziesiąt tysięcy złotych/, • dla części trzeciej 100.000,00 zł /słownie: sto tysięcy złotych/, z podaniem ich wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone, Wykonawca, który ma zamiar brać udział w postępowaniu o udzielenie większej niż jedna część zamówienia, jest zobowiązany wykazać w zakresie warunku udziału w postępowaniu dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej, wykonanie co najmniej 1 (jednej) roboty budowlanej polegającej na remoncie lub przebudowie budynków mieszkalnych, gospodarczych, lub budowie budynku mieszkalnego, gospodarczego za zapłatą wynagrodzenia z podatkiem od towarów i usług w kwocie nie mniejszej niż łączne wynagrodzenie przewidziane w niniejszym przepisie dla poszczególnych części zamówienia /dla wszystkich części zamówienia wynagrodzenie nie mniejsze niż 350.000,00 zł /słownie: trzysta pięćdziesiąt tysięcy złotych/. b) minimalny warunek dotyczący wykształcenia i kwalifikacji zawodowych przez dysponowanie: dla części pierwszej: - osobą (lub osobami) posiadającą (posiadającymi) uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalnościach: • konstrukcyjno-budowlanej; • instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych; • instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, dla części drugiej i trzeciej: - osobą (lub osobami) posiadającą (posiadającymi) uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalnościach: • konstrukcyjno-budowlanej; • instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych. Zamawiający, określając wymogi dla każdej osoby w zakresie posiadanych uprawnień budowlanych, dopuszcza odpowiadające im uprawnienia wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, z zastrzeżeniem art.12a oraz innych przepisów ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane /tekst jednolity Dz.U. z 2017 r., poz. 1332 z późn. zm./ oraz ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej /Dz. U. z 2016 r., poz.65 z późn. zm./, - dla każdej z części co najmniej 3 osobami z minimum dwuletnim doświadczeniem w zakresie wykonywania robót budowlanych. Wykonawca, który ma zamiar brać udział w postępowaniu o udzielenie większej niż jedna część zamówienia, może wykazać w zakresie warunku udziału w postępowaniu dotyczącego wykształcenia i kwalifikacji zawodowych (osoba lub osoby z uprawnieniami), dysponowanie przewidzianymi w niniejszym przepisie te same osoby dla poszczególnych części zamówienia /osoba, którą będzie dysponował wykonawca przy wykonywaniu danej części zamówienia może być wykazana i brać udział przy wykonywaniu innej części zamówienia/.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Tak
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 3 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 5 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 6 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 7 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
Zamawiający w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu wezwie wykonawcę, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w SIWZ, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia następujących dokumentów i oświadczeń: 1. Wykaz robót budowlanych /na formularzu zgodnym z treścią załącznika nr 5 do SIWZ/ wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone. Dowodami, o których mowa są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne dokumenty. Dowodami należytego wykonania robót budowlanych wskazującymi również, że zostały one wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone mogą być jedynie dokumenty wymienione w § 2. ust. 4. pkt 1/ i § 10. ust. 1. i 2. Rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia /Dz.U. z 2016 r., poz. 1126/. 2. Wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami wraz z oświadczeniem, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, na formularzu zgodnym z treścią załącznika nr 6 do SIWZ. 3. Opłaconej polisy, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną określoną przez Zamawiającego to jest nie mniejszą niż: 1/ dla części pierwszej: 300000,00 zł /słownie: trzysta tysięcy złotych/, 1/ dla części drugiej: 15000,00 zł /słownie: sto pięćdziesiąt tysięcy złotych/, 1/ dla części trzeciej: 180000,00 zł /słownie: sto osiemdziesiąt tysięcy złotych/,
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości: 1/ na część pierwszą: 6700,00 zł /słownie: sześć tysięcy siedemset złotych/. 2/ na część drugą: 3100,00 zł /słownie: trzy tysiące sto złotych/. 2/ na część trzecią: 4100,00 zł /słownie: cztery tysiące sto złotych/.

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Nie
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
cena 60,00
termin wykonania zamówienia 20,00
wykonanie zamówienia bez udziału podwykonawców oraz bez polegania na zasobach innego podmiotu 0,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Wystąpienie złych warunków atmosferycznych obiektywnie uniemożliwiających wykonywanie przedmiotowych robót budowlanych - Zmiana terminu wykonania zamówienia o tyle dni, ile trwało wstrzymanie robót 2. Wystąpienie robót koniecznych - Zmiana terminu wykonania robót o tyle dni, ile trwało wstrzymanie z tytułu wykonywania robót koniecznych. 3. Rezygnacja z części robót na skutek sytuacji niemożliwej wcześniej do przewidzenia - Zmniejszenie wynagrodzenia wykonawcy o kwotę, którą należałoby zapłacić gdyby przedmiotowe roboty zostały wykonane. 4. Zmiana przepisu o podatku od towarów i usług, mająca wpływ na wynagrodzenie należne wykonawcy w części podatku od towaru i usług - Zmniejszenie lub zwiększenie wynagrodzenia wykonawcy.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2018-05-29, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):

Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> POLSKI
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1 Nazwa: Część pierwsza
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1.1. W skład części pierwszej wchodzą zadania wg poniższej lokalizacji: 1/ Bąkowa Góra 129, 97-510 Ręczno. a) Remont dachu szopy. 2/ ul. Spokojna 10, 97-512 Kodrąb. a) Remont budynku gospodarczego, b) Remont ogrodzenia. 3/ Wólka Pytowska 16, 97-512 Kodrąb. a) Remont dachu - podleśniczówka Lipowczyce. 4/ Kocierzowy 2, 97-545 Gomunice. a) Remont zadaszenia leśniczówki Kocierzowy, b) Remont szopy. 5/ Murowaniec 8, 98-330 Pajęczno. a) Remont ogrodzenia. 6/ Kruszyna 1, 97-525 Wielgomłyny. a) Remont łazienki oraz wymiana bramy garażowej w budynku leśniczówki Kruszyna, b) Remont ogrodzenia - szkółka leśna Kruszyna. 7/ Wola Życińska 3, 97-525 Wielgomłyny. a) Remont dachu – budynku podleśniczówki Wola Życińska, b) Remont obory. 8/ Celina 1, 97-524 Kobiele Wielkie. a) Wymiana drzwi zewnętrznych - budynek osady Kobiele, b) Remont i konserwacja ogrodzenia, c) Remont dachu garażu. 9/ Szkółka leśna Strzałków, Gmina Radomsko, obręb ewid. Grzebień, dz. nr 226/2. a) Remont dachu budynku lodowni, b) Remont pomieszczenia gospodarczego, c) Remont dachu budynku lodowni, 10/ Podświerk 6, 97-524 Kobiele Wielkie. a) Konserwacja ogrodzenia punktu edukacyjnego Podświerk b) Wymiana grzejników – podleśniczówka Podświerk, 11/ Dąbrówka 54a, 97-500 Radomsko. a) Remont łazienki i dwóch podłóg - podleśniczówka Dąbrówka. 12/ Dąbrówka 54, 97-500 Radomsko. a) Remont ogrodzenia. 13/ Brodowe 1, 97-561 Ładzice. a) Remont ogrodzenia, b) Remont stodoły, c) Remont elewacji garażu. 14/ Rozbiórka budynków: a) Celina 1, 97-524 Kobiele Wielkie - rozbiórka szopy-ziemianki, b) Wola Życińska 3, 97 – 525 Wielgomłyny – rozbiórka stodoły , c) Murowaniec, 298-330 Pajęczno, gmina Pajęczno Obszar Wiejski, obręb Łężce, dz. ewid. nr 407/2, - rozbiórka ziemianki, d) Gajęcice Nowe ul. Leśna 60, 98-330 Pajęczno – rozbiórka ziemianki, e) Gmina Nowa Brzeźnica, obręb Łążęk, dz. ewid. nr 488/4 – rozbiórka stodoły.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45453000-7, 45111109-9, 45113000-2, 45211320-8, 45233250-6, 45261000-4, 45262900-3, 45262660-5, 45262650-2, 45310000-3, 45311000-0, 45331100-7, 45332200-5, 45342000-6, 45332200-5, 45342000-6, 45410000-4, 45420000-7, 45421100-5, 45430000-0, 45442100-8

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 100
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
termin wykonania zamówienia 20,00
wykonanie zamówienia bez udziału podwykonawców oraz bez polegania na zasobach innego podmiotu 20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2 Nazwa: Część druga
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:W skład części drugiej wchodzą zadania wg poniższej lokalizacji: 1/ ul. Piłsudskiego 3, 97-500 Radomsko. a) Modernizacja garaży, b) Remont bieżący w siedzibie Nadleśnictwa, c) Remont piwnicy.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45453000-7, 45111109-9, 45113000-2, 45262410-8, 45260000-7, 45310000-3, 45311000-0, 45262500-6, 45420000-7, 45442100-8

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 40
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
termin wykonania zamówienia 20,00
wykonanie zamówienia bez udziału podwykonawców oraz bez polegania na zasobach innego podmiotu 20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 3 Nazwa: Cześć trzecia
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:W skład części trzeciej wchodzą zadania wg poniższej lokalizacji: 1/ Strzałków, ul Reymonta 78a. a) Przebudowa budynku mieszkalnego - leśniczówka Strzałków. 2/ Rogi 28, 97-525 Wielgomłyny. a) Przebudowa ganku w budynku podleśniczówki Rogi. 3/ Gajęcice Nowe ul. Leśna 60 a) Przebudowa budynku gospodarczego.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45453000-7, 45310000-3, 45262700-8

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 100
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
termin wykonania zamówienia 20,00
wykonanie zamówienia bez udziału podwykonawców oraz bez polegania na zasobach innego podmiotu 20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zatrudnię osobę do malowania płotu - Sieradz
  • Lokalizacja zleceniałódzkie
  • Data dodania28-03-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zatrudnię osobę do malowania płotu. Termin realizacji maj, czerwiec 2024. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI