„Remont/ modernizacja „Pałacyku” nad zalewem”

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
„Remont/ modernizacja „Pałacyku” nad zalewem”
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoZłotoryja
  • WojewództwoDolnośląskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2021-12-06
  • ZamawiającyHala Sportowa przy Szkole Podstawowej nr 3
  • Data publikacji ogłoszenia2021-11-18
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00273144
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
„Remont/ modernizacja „Pałacyku” nad zalewem”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Hala Sportowa przy Szkole Podstawowej nr 3

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 391071675

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Wilcza, 43

1.5.2.) Miejscowość: Złotoryja

1.5.3.) Kod pocztowy: 59-500

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL515 - Jeleniogórski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: hala@zlotoryja.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.hala.zlotoryja.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Remont/ modernizacja „Pałacyku” nad zalewem”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7ba4dff7-46cf-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00273144

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-11-18

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/zlotoryja

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/zlotoryja

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Do
złożenia oferty konieczne jest posiadanie przez osobę upoważnioną do do reprezentowania
Wykonawcy ważnego kwalifikowanego podpisu elektronicznego lub podpisu zaufanego lub podpisu
osobistego.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): W związku z realizacją wymogów Rozporządzenia
Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób
fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich
danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych „RODO”), Hala
Sportowa przy Szkole Podstawowej nr 3 w Złotoryi informuje o zasadach przetwarzania danych
osobowych oraz o przysługujących Państwu prawach z tym związanych:
1. Administratorem Danych (AD) osobowych przetwarzanych jest Hala Sportowa przy Szkole
Podstawowej nr 3 w Złotoryi ul. Wilcza 43 59-500 Złotoryja, reprezentowana przez Kierownika Hali
Sportowej,
2. W Urzędzie Miasta powołany jest Inspektor Ochrony Danych Osobowych (IOD),
3. Jeśli mają Państwo pytania dot. sposobu przetwarzania danych osobowych, należy kontaktować się
z IOD (dane teleadresowe: iod@zlotoryja.pl ),
4. Państwa dane przetwarzane są na podstawie obowiązujących przepisów prawa, zawartych umów
oraz na podstawie udzielonej zgody,
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00248610/01 z dnia 2021-10-28
2021-10-28 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Roboty budowlane
5. Państwa dane przetwarzane są:
a) w celu wypełnienia obowiązków prawnych ciążących na Hali Sportowej,
b) w celu realizacji umów zawartych z kontrahentami Hali Sportowej,
c) w oparciu o zgody na przetwarzanie danych osobowych.
6. Odbiorcami Państwa danych mogą być:
a) organy władzy publicznej oraz podmioty wykonujące zadania publiczne lub działające na zlecenie
organów władzy publicznej, w zakresie i celach, które wynikają z przepisów powszechnie
obowiązującego prawa,
b) inne podmioty, które na podstawie stosownych umów podpisanych z AD przetwarzają dane dla
których Administratorem Danych jest Hala Sportowa przy Szkole Podstawowej nr 3.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: H/2/2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest „Remont/ modernizacja „Pałacyku” nad zalewem”.
CHARAKTERYSTYKA OBIEKTU
Budynek wielofunkcyjny trzy poziomowy, położony w Złotoryi przy ulicy Sportowej 9, działka
ewidencyjna nr 4 obręb Złotoryja 2. Ściany zewnętrzne murowane na zaprawie cementowo wapiennej, docieplone styropianem i otynkowane tynkiem akrylowym. Dach wielospadzisty
pokryty gontem papowym.
powierzchnia użytkowa - 323,70 m2 powierzchnia zabudowy - 126,90 m2 kubatura budynku -
1216,00 m3 wysokość budynku - 12,95 m
ZAKRES ZAMÓWIENIA OBEJMUJE PRACE:
- remont tarasu, galerii i barierek - roboty rozbiórkowe , ziemne i murowe – pomieszczenia
gospodarcze - wymiana stolarki okiennej i drzwiowej - ocieplenie budynku i roboty elewacyjne -
wymiana obróbek blacharskich i uzupełnienia - wymiana parapetów – podokienników
zewnętrznych z blachy ocynkowanej powlekanej - wymiana rynien i rur spustowych w 100% z
PCV - wymiana podłóg i posadzek wewnątrz budynku - mycie dachu z mchu i konserwacja -
częściowa wymiana podbitki okapowej wraz z zaimpregnowaniem - malowanie ścian i sufitów -
montaż systemu monitoringu wizyjnego i alarmu

4.2.6.) Główny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45261320-3 - Kładzenie rynien

45262900-0 - Roboty balkonowe

45321000-3 - Izolacja cieplna

45421100-5 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-05-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników

4.3.5.) Nazwa kryterium: gwarancja

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 7

Art. 109 ust. 1 pkt 8

Art. 109 ust. 1 pkt 10

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

Warunek udziału w postępowaniu to zdolności techniczne lub zawodowe. Zamawiająca uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że dysponuje Kierownikiem budowy posiadającym uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności budowlano-konstrukcyjnej bez ograniczeń lub odpowiadające im uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz, że jest wpisany na listę właściwej Izby Inżynierów Budownictwa. Wykonawca może dysponować osobą, której odpowiednie kwalifikacje zawodowe, zdobyte w innych państwach, zostały uznane zgodnie z art. 12 a uPB na zasadach
określonych w przepisach odrębnych, tj. m. in. ustawie o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: : Zamawiający wzywa Wykonawcę, którego oferta została najwyżej
oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania,
podmiotowych środków dowodowych, aktualnych na dzień ich złożenia potwierdzających brak podstaw
wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego:
1. oświadczenie Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art.
125 ust. 1 uPzp, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez Zmawiającego w
zakresie przesłanek, o których mowa w art. 108 ust. 1 oraz 109 ust. 1 pkt 7, 8 i 10 uPzp.
2. odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji
i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 uPzp, sporządzonych nie
wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub
ewidencji.
3.potwierdzających spełnianie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących
zdolności technicznej i zawodowej
4. wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat od dnia w którym
upływa termin składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie,
wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których
roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00248610/01 z dnia 2021-10-28
2021-10-28 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Roboty budowlane
zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne
dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli
wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne
odpowiednie dokumenty;
Jeżeli wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji robót budowlanych, wykonywanych
wspólnie z innymi Wykonawcami, wykaz dotyczy robót budowlanych, w których wykonaniu Wykonawca
ten bezpośrednio uczestniczył;
Wzór wykazu stanowi Załącznik nr 4 do SWZ.
5. wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w
szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami
budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i
wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych
przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
Wzór wykazu stanowi Załącznik nr 5 do SWZ.
6. Zamawiający żąda od Wykonawcy, który polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub
sytuacji finansowej lub ekonomicznej podmiotów udostępniających zasoby na zasadach określonych w
art. 118 uPzp, przedstawienia podmiotowych środków dowodowych, o których mowa w pkt 3.1,
dotyczących tych podmiotów, potwierdzających, że nie zachodzą wobec tych podmiotów podstawy
wykluczenia z postępowania.
7. W przypadku złożenia oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie
zamówienia każdy z Wykonawców składa podmiotowe środki dowodowe,, dotyczące każdego z nich,
potwierdzających, że nie zachodzą wobec nich podstawy wykluczenia z postępowania.
8. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej,
składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce
zamieszkania, Dokumenty powinny być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed ich złożeniem.
9. W przypadku złożenia dokumentów lub oświadczeń przez upoważnione podmioty jako dokument w
postaci papierowej, przekazuje się cyfrowe odwzorowanie tego dokumentu opatrzone kwalifikowanym
podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, poświadczające zgodność
cyfrowego odwzorowania z dokumentem w postaci papierowej.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że:
należycie zrealizował w okresie ostatnich 5 lat od dnia, w którym upływa termin składania ofert, a jeżeli
okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej jedną robotę budowlaną
polegającą na remoncie balkonów, tarasów i termomodernizacji budynku na kwotę nie mniejsza niż
100 000,00zł.
dysponuje lub będzie dysponował następującą osobą skierowaną do realizacji zamówienia publicznego
tj.:
- osobą posiadającą prawo do pełnienia samodzielnych funkcji w budownictwie
w odpowiedniej specjalności w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz.U. z
2020 r. poz. 1333 ze zm.) zwaną uPB lub odpowiadające im uprawnienia wydane na podstawie
wcześniejszych regulacji oraz ustawy 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów oraz
inżynierów budownictwa (t.j. Dz.U. z 2019 r. poz. 1117), a w szczególności osobą posiadającą
uprawnienia budowlane do kierowania i nadzorowania robotami budowlanymi:
- kierownik budowy posiadający uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w
specjalności …konstrukcyjno-budowlane bez ograniczeń………….

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie niniejszego zamówienia. Wykonawcy
występujący wspólnie (np. spółki cywilne, konsorcja), zgodnie z art. 58 ust. 2 uPzp zobowiązani
są ustanowić pełnomocnika do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie
zamówienia publicznego albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie
zamówienia publicznego.
2.Dokument ten winien być opatrzony przez osobę/osoby uprawnioną(-e) do jego udzielenia tj.
zgodnie z formą reprezentacji każdego z Wykonawców kwalifikowanym podpisem
elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. W przypadku wspólników
spółki cywilnej dopuszczalne jest przedłożenie umowy spółki cywilnej, z której wynika zakres i
sposób reprezentacji, a w przypadku konsorcjum przedłożenie umowy konsorcjum. .
3.W przypadku, gdy pełnomocnictwo zostało sporządzone jako dokument w postaci papierowej i
opatrzone własnoręcznym podpisem, przekazuje się cyfrowe odwzorowanie tego dokumentu
opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem
osobistym mocodawcy, poświadczającym zgodność cyfrowego odwzorowania z dokumentem w
postaci papierowej. Poświadczenia zgodności cyfrowego odwzorowania z dokumentem w
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00248610/01 z dnia 2021-10-28
2021-10-28 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Roboty budowlane
postaci papierowej może dokonać również notariusz, stosownie do art. 97 § 2 ustawy z dnia 14
lutego 1991 r. - Prawo o notariacie, które to poświadczenie notariusz opatruje kwalifikowanym
podpisem elektronicznym.
4.Wszelka korespondencja oraz rozliczenia prowadzone będą wyłącznie z podmiotem
występującym jako Pełnomocnik.
5.Wykaz dokumentów składanych wraz z ofertą, w przypadku Wykonawców wspólnie
ubiegających się o udzielenie zamówienia, został określony w rozdziale VII pkt 1 SWZ, a w
przypadku podmiotowych środków dowodowych, składanych na wezwanie Zamawiającego,
określa rozdział VII pkt 5 SWZ.
OFERTA SKŁADA SIĘ Z:
1) Formularza oferty sporządzonego według wzoru stanowiącego Załącznik nr 1 do SWZ;
2) Oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 uPzp (rozdział VII pkt 1 SWZ)
3) Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby lub inny podmiotowy środek dowodowy, o
którym mowa w rozdziale VII pkt 2 SWZ (jeżeli dotyczy)
4) W przypadku oferowania rozwiązań równoważnych Wykonawca składa przedmiotowe środki
dowodowe, o których mowa w rozdziale IV pkt 23 SWZ, udowadniające, że proponowane
rozwiązania w równoważnym stopniu spełniają wymagania określone w opisie przedmiotu
zamówienia.
5) Pełnomocnictwa lub innego dokumentu potwierdzającego umocowanie do reprezentowania
Wykonawcy dla osoby/osób podpisującej/cych ofertę zgodnie z pkt 7 rozdziału XI SWZ (jeżeli
dotyczy).
6) W przypadku gdy oferta zawiera informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w
rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji
(Dz. U. z 2020 r. poz. 1913), Wykonawca, w celu utrzymania w poufności tych informacji,
przekazuje je w wydzielonym i odpowiednio oznaczonym pliku – szczegóły opisane w pkt 10
rozdziału XI SWZ. (jeżeli dotyczy)
Wraz z ofertą nie należy składać dokumentów wymienionych w rozdz. VII pkt 3 i następne.
Dokumenty te składa Wykonawca, którego oferta została najwyżej oceniona, dopiero po
otrzymaniu wezwania Zamawiającego.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Szczegółowe warunki zmian umowy są określone w SWZ w załączniku nr 7 -wzór umowy.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-12-06 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/zlotoryja

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-12-06 09:05

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

NAJNOWSZE ZLECENIE
Interesuje mnie wymiana pieca gazowego - Oleśnica
  • Lokalizacja zleceniadolnośląskie
  • Data dodania10-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Interesuje mnie wymiana pieca gazowego. Czekam na kontakt. Pozdrawiam.
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu z miasta Złotoryja: Przebudowa przejścia dla pieszych w ciągu drogi powiatowej 2617 D w m. Gierałtowiec
Następne ogłoszenie o zamówieniu z miasta Złotoryja: Budowa przejścia dla pieszych na drodze powiatowej nr 2612 D Zagrodno
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Budowa, dom, ogród: Remont pomieszczeń biurowych na parterze budynku ZHW w Białymstoku przy ul. Zwycięstwa 26A/1
Następne ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Budowa, dom, ogród: Remont budynku Muzeum Regionalnego w Bełchatowie
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI