Remont konserwatorski cmentarza wojennego nr 281 z okresu I wojny światowej na terenie...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Remont konserwatorski cmentarza wojennego nr 281 z okresu I wojny światowej na terenie cmentarza parafialnego w Dębnie
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoWola Dębińska
  • WojewództwoMałopolskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2022-06-21
  • ZamawiającyGMINA DĘBNO
  • Data publikacji ogłoszenia2022-06-06
  • Numer ogłoszenia2022/BZP 00196009
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Remont konserwatorski cmentarza wojennego nr 281 z okresu I wojny światowej na terenie cmentarza parafialnego w Dębnie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA DĘBNO

1.3.) Oddział zamawiającego: Gmina Dębno

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000540357

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: 240

1.5.2.) Miejscowość: Wola Dębińska

1.5.3.) Kod pocztowy: 32-852

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL217 - Tarnowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@gminadebno.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminadebno.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remont konserwatorski cmentarza wojennego nr 281 z okresu I wojny światowej na terenie cmentarza parafialnego w Dębnie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4f149ebb-e592-11ec-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00196009

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-06-06

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00019408/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.8 Remont konserwatorski cmentarza wojennego nr 281 z okresu I wojny światowej na terenie cmentarza parafialnego w Dębnie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/pn/gminadebno

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/gminadebno

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: komunikacja odbywa się przy użyciu
środków komunikacji elektronicznej na Platformie zakupowej, pod
adresem https://platformazakupowa.pl/pn/gminadebno;
2) Wykonawca na platformie bez zalogowania może zapoznać się z dokumentacją postępowania oraz
zadać pytanie do Zamawiającego;
3) złożenie oferty w postępowaniu możliwe jest tylko przez wskazaną platformę;
4) zalecane formaty plików: .pdf, .doc, .jpg, ze szczególnym wskazaniem na .pdf. W przypadku
niemożności dołączenia plików w innych formatach zaleca się skompresowanie plików do paczki .zip
oraz dołączenie ich do systemu;
5) oznaczenie czasu odbioru danych przez platformę: data oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany
wg czasu lokalnego serwera synchronizowanego odpowiednim źródłem czasu – zegarem Głównego
Urzędu Miar;
Ogłoszenie nr 2022/BZP 00050771/01 z dnia 2022-02-08
2022-02-08 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na
podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Roboty budowlane
6) w postępowaniu oferta, wniosek oraz przedmiotowe środki dowodowe (jeżeli były wymagane)
składane elektronicznie muszą zostać podpisane elektronicznym kwalifikowanym podpisem lub
podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. W procesie składania oferty, wniosku w tym
przedmiotowych środków dowodowych na platformie, kwalifikowany podpis elektroniczny lub podpis
zaufany lub podpis osobisty Wykonawca składa bezpośrednio na dokumencie, który następnie
przesyła do systemu.
7) wymagania sprzętowo-aplikacyjne umożliwiające pracę na Platformie oraz pozostałe szczegółowe

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest "Remont konserwatorski cmentarza wojennego nr 281 z okresu I wojny światowej na terenie cmentarza parafialnego w Dębnie"
Zakres prac budowlanych obejmuje:
 Wyrównanie powierzchni kwatery żołnierzy sprzymierzonych, wypoziomowanie
i doprowadzenie do jednej wysokości wszystkich nagrobków z możliwością wykonania w razie potrzeby nowych fundamentów, wyrównanie słupków ogrodzenia
 Ograniczenie mogił krawężnikami betonowymi typu parkowego (w układzie przyjętym wg opracowania P. Jerzego Drogomira) z wyprofilowaniem trawiastej powierzchni mogił ok. 10 cm powyżej otaczającego terenu
 Oczyszczenie elementów kamiennych i betonowych z mchów i porostów, uzupełnienie ubytków i zakonserwowanie całości (nagrobków, steli, krzyża wielokonturowego kwatery rosyjskiej, słupków ogrodzenia, pomnika centralnego), konserwacja krzyży i tabliczek nagrobnych – wg załączonego programu prac konserwatorskich
 W obrębie kwatery rosyjskiej przesunięcie obu nagrobków do przodu celem częściowego odtworzenia pierwotnego układu kompozycyjnego
 Przeniesienie tabliczek z frontu krzyża: jednej na cokół pomnika, tablicy nr 36 na dodatkową mogiłę w większej kwaterze
 Rekonstrukcja furtki zgodnie z pozwoleniem konserwatorskim
 W obrębie kwatery żołnierzy sił sprzymierzonych odtworzenie brakującej mogiły (nr 38 na rysunku rzutu kwatery), odtworzenie nagrobka i przeniesienie tablicy
z kwatery rosyjskiej
 Wycięcie istniejącej zieleni (w tym prace pielęgnacyjne istniejącego drzewostanu w obrębie kwater)
 Demontaż wtórnego kwietnika przy pomniku centralnym
 Dokumentacja konserwatorska powykonawcza

Szczegółowy opis i zakres przedmiotu umowy zawiera dokumentacja projektowa, program prac konserwatorskich, inwentaryzacja dendrologiczna z programem prac pielęgnacyjnych istniejącego zadrzewienia oraz z wszystkimi wymaganym prawem pozwoleniami organu architektoniczno-budowlanego oraz Małopolskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków i pomocniczo przedmiar robót, a także Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 105 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w Rozdziale VIII SWZ, oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy w następujących przypadkach:
1) możliwość przedłużenia terminu wykonania zamówienia z powodu:
a) wystąpienia nadzwyczajnych warunków atmosferycznych
i zdarzeń losowych, które istotnie utrudniają lub uniemożliwiają prowadzenie robót w umówiony sposób,
b) zaistnienia konieczności wykonania robót zamiennych, których nie można wykonać w umówionym terminie wykonania zamówienia,
c) wystąpienia konieczności wykonania robót dodatkowych, od których zależy wykonanie przedmiotu zamówienia, których nie można wykonać w umówionym terminie wykonania zamówienia,
d) działań osób trzecich uniemożliwiających wykonanie prac, które to działania nie są konsekwencją winy którejkolwiek ze stron,
e) zmiany będące następstwem działania organów administracji.
2) Zmiany sposobu spełnienia świadczenia – zmiany technologiczne,
w szczególności:
a) konieczność zrealizowania robót przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych/technologicznych lub materiałowych
w sytuacji, gdy zastosowanie przewidzianych rozwiązań groziłoby niewykonaniem lub wadliwym wykonaniem robót;
b) konieczność zrealizowania robót przy zastosowaniu innych rozwiązań ze względu na zmiany obowiązującego prawa.
3) Pozostałe zmiany:
a) zmiana sposobu rozliczania umowy lub dokonywania płatności na rzecz Wykonawcy,
b) wprowadzenie robót dodatkowych i zamiennych,
c) zmiana maksymalnej wartości wynagrodzenia przy rozliczeniu różnic obmiarowych, robót dodatkowych, robót zamiennych,
d) przypadki losowe (np. kataklizmy, awarie urządzeń wywołane przez wyładowania atmosferyczne lub inne czynniki zewnętrzne, zgony
i niemożliwe do przewidzenia wydarzenia), które będą miały wpływ na treść zawartej umowy i termin realizacji,
2. Nie stanowi zmiany umowy zmiana danych teleadresowych stron niniejszej umowy.
3. Każda zmiana umowy ingerująca w zakres pozwolenia konserwatorskiego wymaga uzyskania zgody Małopolskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-06-21 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/gminadebno

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-06-21 10:05

8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-07-20

NAJNOWSZE ZLECENIE
Poszukuje monterów sieci wod kan - Libiąż
  • Lokalizacja zleceniamałopolskie
  • Data dodania26-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
W związku z prowadzonymi inwestycjami poszukuje monterów sieci wod kan. Zapraszam również do kontaktu operatorów koparki. Termin rozpoczęcia prac do uzgodnienia na terenie Libiąża. Zainteresowanych proszę o kontakt.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI