Remont klatki schodowej z podziałem: 1. Wymiana elementów drewnianych. 2. Renowacja...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Remont klatki schodowej z podziałem: 1. Wymiana elementów drewnianych. 2. Renowacja drzwi i elementów drewnianych. 3. Remont (restauracja) ścian klatki schodowej. 4. Renowacja elementów metalowych.
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoJawor
  • WojewództwoDolnośląskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2021-08-24
  • ZamawiającyDolnośląski Młodzieżowy Ośrodek Wychowawczy w Jaworze
  • Data publikacji ogłoszenia2021-08-06
  • Numer ogłoszenianull
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Remont klatki schodowej z podziałem:
1. Wymiana elementów drewnianych.
2. Renowacja drzwi i elementów drewnianych.
3. Remont (restauracja) ścian klatki schodowej.
4. Renowacja elementów metalowych.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Dolnośląski Młodzieżowy Ośrodek Wychowawczy w Jaworze

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000708934

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Legnicka 16

1.5.2.) Miejscowość: Jawor

1.5.3.) Kod pocztowy: 59-400

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL515 - Jeleniogórski

1.5.7.) Numer telefonu: 76 8702033 w. 20

1.5.8.) Numer faksu: 76 8702033

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kierownik@mowjawor.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mowjawor.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remont klatki schodowej z podziałem:
1. Wymiana elementów drewnianych.
2. Renowacja drzwi i elementów drewnianych.
3. Remont (restauracja) ścian klatki schodowej.
4. Renowacja elementów metalowych.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1cd2edaa-ef8b-11eb-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00140270

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-08-06

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://mowjawor.pl/przetargi

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://mowjawor.pl/przetargi

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: wymagania podstawowe

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (4.5.2016 L 119/38 Dziennik Urzędowy Unii Europejskiej PL)
informuję, że:
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Dolnośląski Młodzieżowy Ośrodek Wychowawczy w Jaworze, ul. Legnicka 16, 59-400 Jawor, tel: 76 870 20 33, mail: sekretariat@mowjawor.pl
2. Kontakt z Inspektorem Ochrony Danych w DMOW w Jaworze możliwy jest pod numerem tel. nr 76 870 20 33, listownie: Dolnośląski Młodzieżowy Ośrodek Wychowawczy, ul. Legnicka 16, 59-400 Jawor lub adresem email (adres email): iod@mowjawor.pl
3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu prowadzenia przedmiotowego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz jego rozstrzygnięcia, jak również zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz jej realizacji, a także udokumentowania postępowania o udzielenie zamówienia publicznego i jego archiwizacji;
4. Odbiorcami Pana/Pani danych osobowych będą wyłącznie podmioty uprawnione do uzyskania danych osobowych na podstawie przepisów prawa.
5. Pana/Pani dane osobowe w przypadku postępowań o udzielenie zamówienia publicznego będą przechowywane przez okres oznaczony kategorią archiwalną wskazaną w Jednolitym Rzeczowym Wykazie Akt. Dla dokumentów wytworzonych w ramach zamówień publicznych krajowych jest to okres 5 lat.
6. Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp
7. W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
Posiada Pan/Pani:
 na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
 na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania lub uzupełnienia Pani/Pana danych osobowych, przy czym skorzystanie z prawa do sprostowania lub uzupełnienia nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu postępowania oraz jego załączników;
 na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO, przy czym prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego, a także nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia;
 prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
nie przysługuje Pani/Panu:
 w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: KZP/PN/1/06/21

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 4

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

2. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych na jedną lub większą liczbę wymienionych w niniejszej specyfikacji części zamówienia - zadania od 1 do n.

2. 1 Przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr 1 dotyczy Wymiana elementów drewnianych .
Demontaż (wspólnie z Wykonawcą zadania 4), wymiana elementów drewnianych klatki schodowej: – stopnie, spoczniki (parkiet), biegi (parkiet) , materiał - wszystko dębowe oraz dorobienie brakujących elementów poręczy (bez wykonanych stopni - przyziemie)

2. 2 Przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr 2 dotyczy Renowacja drzwi i elementów drewnianych .
Renowacja (przygotowanych częściowo) drzwi i elementów drewnianych (parapety) przy klatce schodowej (poza oknami)

2. 3 Przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr 3 dotyczy Remont (restauracja) ścian klatki schodowej .
Remont ścian klatki schodowej.- prace tynkarske i malarskie powierzchni pionowych

2. 4 Przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr 4 dotyczy Renowacja elementów metalowych klatki schodowej (poza przyziemiem) .
Demontaż, oczyszczenie ze starej powłoki malarskiej, pomalowanie oraz montaż elementów metalowych klatki schodowej,

Każdy z wykonawców może złożyć ofertę na wybrane przez siebie zadanie lub zadania.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2021-11-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny, kosztu oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 50

Kryterium 2

4.3.5.) Nazwa kryterium: Koszt

4.3.6.) Waga: 30

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Warunki gwarancji termin

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

2. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych na jedną lub większą liczbę wymienionych w niniejszej specyfikacji części zamówienia - zadania od 1 do n.

2. 1 Przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr 1 dotyczy Wymiana elementów drewnianych .
Demontaż (wspólnie z Wykonawcą zadania 4), wymiana elementów drewnianych klatki schodowej: – stopnie, spoczniki (parkiet), biegi (parkiet) , materiał - wszystko dębowe oraz dorobienie brakujących elementów poręczy (bez wykonanych stopni - przyziemie)

2. 2 Przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr 2 dotyczy Renowacja drzwi i elementów drewnianych .
Renowacja (przygotowanych częściowo) drzwi i elementów drewnianych (parapety) przy klatce schodowej (poza oknami)

2. 3 Przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr 3 dotyczy Remont (restauracja) ścian klatki schodowej .
Remont ścian klatki schodowej.- prace tynkarske i malarskie powierzchni pionowych

2. 4 Przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr 4 dotyczy Renowacja elementów metalowych klatki schodowej (poza przyziemiem) .
Demontaż, oczyszczenie ze starej powłoki malarskiej, pomalowanie oraz montaż elementów metalowych klatki schodowej,

Każdy z wykonawców może złożyć ofertę na wybrane przez siebie zadanie lub zadania.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2021-11-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny, kosztu oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 50

Kryterium 2

4.3.5.) Nazwa kryterium: Koszt

4.3.6.) Waga: 30

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Warunki gwarancji termin

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

2. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych na jedną lub większą liczbę wymienionych w niniejszej specyfikacji części zamówienia - zadania od 1 do n.

2. 1 Przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr 1 dotyczy Wymiana elementów drewnianych .
Demontaż (wspólnie z Wykonawcą zadania 4), wymiana elementów drewnianych klatki schodowej: – stopnie, spoczniki (parkiet), biegi (parkiet) , materiał - wszystko dębowe oraz dorobienie brakujących elementów poręczy (bez wykonanych stopni - przyziemie)

2. 2 Przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr 2 dotyczy Renowacja drzwi i elementów drewnianych .
Renowacja (przygotowanych częściowo) drzwi i elementów drewnianych (parapety) przy klatce schodowej (poza oknami)

2. 3 Przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr 3 dotyczy Remont (restauracja) ścian klatki schodowej .
Remont ścian klatki schodowej.- prace tynkarske i malarskie powierzchni pionowych

2. 4 Przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr 4 dotyczy Renowacja elementów metalowych klatki schodowej (poza przyziemiem) .
Demontaż, oczyszczenie ze starej powłoki malarskiej, pomalowanie oraz montaż elementów metalowych klatki schodowej,

Każdy z wykonawców może złożyć ofertę na wybrane przez siebie zadanie lub zadania.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2021-11-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny, kosztu oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 50

Kryterium 2

4.3.5.) Nazwa kryterium: Koszt

4.3.6.) Waga: 30

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Warunki gwarancji termin

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 4

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

2. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych na jedną lub większą liczbę wymienionych w niniejszej specyfikacji części zamówienia - zadania od 1 do n.

2. 1 Przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr 1 dotyczy Wymiana elementów drewnianych .
Demontaż (wspólnie z Wykonawcą zadania 4), wymiana elementów drewnianych klatki schodowej: – stopnie, spoczniki (parkiet), biegi (parkiet) , materiał - wszystko dębowe oraz dorobienie brakujących elementów poręczy (bez wykonanych stopni - przyziemie)

2. 2 Przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr 2 dotyczy Renowacja drzwi i elementów drewnianych .
Renowacja (przygotowanych częściowo) drzwi i elementów drewnianych (parapety) przy klatce schodowej (poza oknami)

2. 3 Przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr 3 dotyczy Remont (restauracja) ścian klatki schodowej .
Remont ścian klatki schodowej.- prace tynkarske i malarskie powierzchni pionowych

2. 4 Przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr 4 dotyczy Renowacja elementów metalowych klatki schodowej (poza przyziemiem) .
Demontaż, oczyszczenie ze starej powłoki malarskiej, pomalowanie oraz montaż elementów metalowych klatki schodowej,

Każdy z wykonawców może złożyć ofertę na wybrane przez siebie zadanie lub zadania.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2021-11-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny, kosztu oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 50

Kryterium 2

4.3.5.) Nazwa kryterium: Koszt

4.3.6.) Waga: 30

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Warunki gwarancji termin

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Nie

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-08-24 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: w formie elektronicznej e-mail: kierownik@mowjawor.pl; lub w innej formie elektronicznej wskazanej przez Wykonawcę

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-08-24 11:00

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

NAJNOWSZE ZLECENIE
Zatrudnimy Tynkarza do brygady tynkarskiej - Czernica
  • Lokalizacja zleceniadolnośląskie
  • Data dodania15-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zatrudnimy Tynkarza do brygady tynkarskiej. Wykonanie tynków gipsowych z agregatu. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu z miasta Jawor: Odbudowa konstrukcji i pokrycia dachu Zamku Piastowskiego
Następne ogłoszenie o zamówieniu z miasta Jawor: Rozbudowa cmentarza komunalnego
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Budowa, dom, ogród: Remont pomieszczeń biurowych i socjalnych I piętra w Budynku Dydaktycznym
Następne ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Budowa, dom, ogród: Wykonanie remontu elewacji budynku nr 11 przy ul. Kajakowej w Warszawie
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI