Remont budynku usługowo-mieszkalnego przy ul. Św. Jana 9 w Katowicach

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Remont budynku usługowo-mieszkalnego przy ul. Św. Jana 9 w Katowicach
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoKatowice
  • WojewództwoŚląskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
  • Termin składania wniosków2022-06-03
  • ZamawiającyKOMUNALNY ZAKŁAD GOSPODARKI MIESZKANIOWEJ W KATOWICACH
  • Data publikacji ogłoszenia2022-05-18
  • Numer ogłoszenia2022/BZP 00165853
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Remont budynku usługowo-mieszkalnego przy ul. Św. Jana 9 w Katowicach

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: KOMUNALNY ZAKŁAD GOSPODARKI MIESZKANIOWEJ W KATOWICACH

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 241031620

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Michała Grażyńskiego 5

1.5.2.) Miejscowość: Katowice

1.5.3.) Kod pocztowy: 40-126

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki

1.5.7.) Numer telefonu: 324163160

1.5.8.) Numer faksu: 324163155

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@kzgm.katowice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.kzgm.katowice.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remont budynku usługowo-mieszkalnego przy ul. Św. Jana 9 w Katowicach

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7f4a158e-d5ae-11ec-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00165853

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-05-18

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00030796/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.20 Termomodernizacja budynku mieszkalnego przy ul. Św. Jana 9 w Katowicach

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/pn/kzgm_katowice

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/kzgm_katowice

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Komunikacja w postępowaniu między
zamawiającym a wykonawcami odbywa się wyłącznie przy
użyciu środków komunikacji elektronicznej. W celu skrócenia czasu udzielenia odpowiedzi na pytania
preferuje się, aby komunikacja między zamawiającym a wykonawcami, w tym wszelkie oświadczenia,
wnioski, zawiadomienia oraz informacje, przekazywane były za pośrednictwem Platformy i formularza
„Wyślij wiadomość do zamawiającego”. Za datę przekazania (wpływu) oświadczeń, wniosków,
zawiadomień oraz informacji przyjmuje się datę ich przesłania za pośrednictwem Platformy poprzez
kliknięcie przycisku „Wyślij wiadomość” po których pojawi się komunikat, że wiadomość została
wysłana do zamawiającego.
2. Zamawiający będzie przekazywał wykonawcom informacje za pośrednictwem Platformy. Informacje
dotyczące odpowiedzi na pytania, zmiany specyfikacji, zmiany terminu składania i otwarcia ofert
Zamawiający będzie zamieszczał na Platformie w sekcji “Komunikaty”. Korespondencja, której zgodnie
z obowiązującymi przepisami adresatem jest konkretny wykonawca, będzie przekazywana za
pośrednictwem Platformy do konkretnego wykonawcy.
3. Niezbędne wymagania sprzętowo-aplikacyjne umożliwiające pracę na platformazakupowa.pl zostały
wskazane w rozdziale XII SWZ.
4. Informację o wyborze najkorzystniejszej oferty bądź o unieważnieniu postępowania Zamawiający zamieści na stronie internetowej prowadzonego postępowania, tj. na Platformie.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): I. 1. Zamawiający informuje, że niniejsze zamówienie wiąże się z powierzeniem Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, przetwarzania danych osobowych niezbędnych do jego realizacji tj: imion i nazwisk, adresów oraz numerów telefonów osób zajmujących lokale w budynkach objętych umową.
2. Szczegółowy zakres danych, cel i warunki ich przetwarzania określa umowa powierzenia przetwarzania danych osobowych, której projektowane postanowienia stanowią załącznik nr 7 do SWZ.
3. Przed podpisaniem umowy o udzielenie zamówienia lub najpóźniej w dniu jej podpisania wybrany Wykonawca zobowiązany jest do zawarcia z Zamawiającym ww umowy powierzenia przetwarzania danych osobowych.
4. Odmowa podpisania umowy powierzenia przetwarzania danych osobowych będzie traktowana jako odmowa podpisania umowy o udzielenie zamówienia.
II. Zamawiający informuje, że:
1. administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Komunalny Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Katowicach, 40-126 Katowice, ul. Grażyńskiego 5, Telefon: 32 258 20 21 do 25 lub 32/416 32 91, Fax: 32/258 20 25;
2. z Inspektorem Ochrony Danych Osobowych można się skontaktować pod nr tel.: 032 416 32 85, e‑mail: iod@kzgm.katowice.pl lub pisemnie na adres Zamawiającego.
3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego;
4. odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych;
5. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres, który wyznaczony zostanie przede wszystkim na podstawie rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie działania archiwów zakładowych, chyba że przepisy szczególne stanowią inaczej;
6. obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Prawo zamówień publicznych;
7. w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
8. posiada Pani/Pan:
• na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
• na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych*;
• na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO**;
• prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
9. nie przysługuje Pani/Panu:
• w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
• prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
• na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

* Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania
o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.
** Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: NZ.231.025.2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1.Przedmiotem zamówienia jest remont budynku usługowo-mieszkalnego polegający na wykonaniu dociepleń i izolacji, wymianie instalacji wod-kan., gazowej,elektrycznej i teletechnicznej oraz wykonaniu instalacji grzewczych zasilanych kotłami gazowymi zgodnie z opracowaną dokumentacją projektową. Roboty będą obejmować w szczególności:1)Prace mające na celu poprawę energetyczną budynku:•ocieplenie ścian piwnic wraz z hydroizolacją•częściowe ocieplenie ścian nadziemia•ocieplenie i remont dachu•ocieplenie stropu nad pomieszczeniami piwnicznymi•wymiana stolarki otworowej•likwidacja pieców kaflowych•budowa instalacji gazowej zasilającej kotły i kuchenki gazowe•wykonanie w lokalach nowych instalacji centralnego ogrzewania i ciepłej wody użytkowej zasilanych gazem•wymiana oświetlenia w obrębie klatki schodowej oraz części piwnicznej na oprawy LED z zastosowaniem czujników ruchu 2)Inne prace remontowo-budowlane, nie wpływające na zmniejszenie zużycia energii, lecz konieczne do wykonania ze względu na zły stan techniczny budynku i brak zgodności z odpowiednimi przepisami:•naprawa konstrukcji dachu•naprawa pęknięć w ścianach zewnętrznych•wykonanie robót remontowych w lokalach mieszkalnych, związanych z wykonaniem instalacji centralnego ogrzewania i ciepłej wody użytkowej•remont elewacji frontowej bez docieplenia•dobudowa brakujących przewodów wentylacyjnych i spalinowych•wymiana instalacji elektrycznej•montaż zbiorczej instalacji RTV + SAT i teletechnicznej•wymiana instalacji odgromowej•wymiana instalacji wody zimnej•wymiana instalacji kanalizacji sanitarnej•zagospodarowanie terenu podwórza 2.Wyżej wymienione roboty będą wykonywane na podstawie dokumentacji projektowej wraz ze STWiORB(zatwierdzonej decyzją(pozwoleniem)RBDEC–1121/2021),stanowiącej załącznik nr5 do SWZ oraz przedmiarów robót stanowiących załącznik nr6 do SWZ.UWAGA! Przedmiary w formacie ATH załączone są pomocniczo.W przypadku wystąpienia rozbieżności pomiędzy przedmiarami zamieszczonymi w formacie PDF a przedmiarami w formacie ATH wiążące są zapisy przedmiaru robót zamieszczonego w formacie PDF.3.Wszelkie obowiązki Wykonawcy i Zamawiającego oraz warunki realizacji przedmiotu zamówienia, sposób rozliczania zawierają projektowane postanowienia umowy stanowiące załącznik nr7 do SWZ.4.Uwaga: Roboty będą prowadzone w zamieszkanym budynku oraz otoczeniu innych zamieszkałych budynków.Wykonawca będzie zobowiązany do zapewnienia dojazdu do okolicznych posesji w trakcie prowadzenia prac oraz utrzymania na bieżąco czystości wykorzystywanych dróg komunikacyjnych, parkingów i chodników. Budynek znajduje się przy drodze z torowiskiem tramwajowym, co może utrudniać dojazd i rozładunek materiałów budowlanych.5.Wymagany przez Zamawiającego okres gwarancji na wykonane roboty budowlane, zastosowane materiały oraz zainstalowane urządzenia wynosi–5 lat.6.Wymóg zatrudnienia na podstawie umowy o pracę Wykonawca lub podwykonawca jest zobowiązany do zatrudnienia na podstawie stosunku pracy osób wykonujących czynności w ramach niniejszego zamówienia, gdzie wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca1974r.Kodeks pracy(t.j. Dz.U. z 2020 r., poz. 1320). Na Wykonawcy ciąży obowiązek zapewnienia,aby również podwykonawcy spełniali wszystkie wymogi względem osób zatrudnionych na umowę o pracę.Wymóg ten dotyczy osób(pracowników fizycznych),które wykonują czynności określone w dokumentacji projektowej, polegające w szczególności na rozbiórce elementów konstrukcyjnych,pracach zbrojarskich,betoniarskich,montażu stalowych elementów konstrukcyjnych, montażu stolarki otworowej,wykonaniu ocieplenia elewacji,poddasza i ścian fundamentowych,wykonaniu robót wykończeniowych w postaci tynków ścian i powłok malarskich,prac ziemnych,wykonaniem podbudowy oraz nawierzchni z obrzeżami,montażem wpustów ulicznych,instalacji elektrycznych,teletechnicznych,wodnych,kanalizacyjnych,indywidualnych ogrzewań gazowych oraz ciepłej wody użytkowej,gazowej,wraz z pracami towarzyszącymi.Wymóg nie dotyczy osób kierujących robotami budowlanymi,osób sporządzających dokumentację techniczną,osób wykonujących usługi transportowe,dostawców materiałów,sprzętu,urządzeń,osób fizycznych prowadzących działalność gospodarczą,urzędujących członków organów zarządzających lub nadzorczych Wykonawcy,wspólników spółki jawnej lub partnerskiej,w zakresie w jakim będą wykonywać osobiście roboty na rzecz Zamawiającego bądź Wykonawcy.7.Parametry równoważności 1)Jeżeli dok. proj. wraz ze STWiORB lub przed. robót wskazywałyby w odniesieniu do niektórych mat. i urządzeń patenty lub pochodzenie,źródła lub szczególny proces,który charakteryzuje prod. lub usługi dostarczane przez konkretnego Wyk.,znaki tow. lub pochodzenie lub nastąpiło wskazanie norm,europejskich ocen technicznych,wspólnych specyfikacji technicznych lub innych odniesień,o których mowa w art.101ust.1pkt2 lub ust.3 ustawy Zam. zgodnie z art.99ust.4i5 ustawy dopuszcza składanie „produktów”równoważnych lub zgodnie z art.101ust.4 ustawy zaoferowanie rozwiązań„równoważnych”w stosunku do wsk. w dok. pod warunkiem, że zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w dok. oraz będą zgodne pod względem: a)gabarytów i konstrukcji(wielkość, rodzaj, właściwości fizyczne, liczba elem. składowych), b)charakteru użytkowego(tożsamość funkcji),c)charakterystyki materiałowej(rodzaj i jakość materiałów),d)parametrów technicznych (wytrzymałość,trwałość,dane techniczne,dane hydrauliczne,charakterystyki liniowe,konstrukcja),e)param. bezp. użytkow.Wszelkie „produkty”pochodz. od konkret. produc. określają min. param. jakoś. i cechy użyt.,jakim muszą odpow. towary,by spełnić wymag. stawiane przez zam. i stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia.Poprzez zapis min. wyma. paramet. jakości. zama. rozumie wymagania towarów zawarte w ogólnie dost. źródłach,katalogach,stronach interne. producentów.Operowanie przyk. nazw. produ. ma jedynie na celu doprecy. poziomu oczekiwań zam. w stosunku do określo. rozwiązania.Tak,więc posługiwanie się nazwami producentów/produktów/ma wyłącznie char. przyk.W takiej sytuacji zam. wymaga złożenia stosownych dok., uwiarygodniających te materiały lub urządzenia.Będą one podlegały ocenie w trakcie badania oferty.2) Tam,gdzie w dokumentacji projektowej wraz ze STWiORB lub przedmiarach robót przedmiot zamówienia został opisany za pomocą wymagań dotyczących wydajności lub funkcjonalności, norm,ocen technicznych i systemów referencji technicznych,o których mowa w art.101ust. 1pkt2 oraz ust.3 ustawy zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym.W takiej sytuacji zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów, uwiarygodniających te materiały lub urządzenia.Będą one podlegały ocenie w trakcie badania oferty.8.Przedmiotowe środki dowodowe. W przypadku zastosowania materiałów,urządzeń,wyrobów lub rozwiązań równoważnych,Wykonawca zobowiązany jest do ich wskazania w ofercie oraz do złożenia wraz z ofertą kart technicznych lub innych dokumentów potwierdzających,że oferowane rozwiązania równoważne spełniają wymagania Zamawiającego opisane w przedmiocie zamówienia.Jeżeli Wykonawca nie złoży ww.dokumentów lub złożone dokumenty będą niekompletne(nie potwierdzając w ten sposób równoważności oferty w zakresie opisanym w opisie przedmiotu zamówienia,Zamawiający będzie wzywał do ich złożenia/uzupełnienia).9.Zamówienie nie jest podzielone na części.Zamówienie dotyczy robót budowlanych obejmujących swoim zakresem branże budowlaną,sanitarną oraz elektryczną.Roboty będą prowadzone w budynku zamieszkałym oraz w otoczeniu innych zamieszkałych budynków.Istnieje ścisłe powiązanie pomiędzy zakresami wszystkich branż,zarówno pod względem technologii jak i czasu ich wykonywania. Wykonawca będzie działał w tym samym obszarze i w tym samym czasie przy pomocy specjalistów różnych branż.Zakres robót wymaga właściwej organizacji prac,za którą powinna odpowiadać jedna osoba–Kierownik budowy.Podział przedmiotu zamówienia na części nie jest wskazany z uwagi na wzajemne powiązanie robót i ich współzależność technologiczną.W przypadku konieczności skoordynowania robót wykonywanych przez różnych wykonawców,wykonujących różne zakresy robót,istnieje poważne zagrożenie dla właściwego wykonania zamówienia,zarówno pod względem technologicznym jak i terminowym.Dodatkowym aspektem społecznym jest fakt,że udzielenie zamówienia jednemu wykonawcy pozwoli ograniczyć do minimum uciążliwości dla mieszkańców wynikające nie tylko z zakresu robót,ale również z ograniczeń w korzystaniu z mediów(woda zimna,ciepła,c.o.gazowe),które są nieuniknione przy ingerencji w przebudowę instalacji.Potrzeba skoordynowania działań różnych wykonawców realizujących poszczególne części zamówienia wiązałaby się również ze wzrostem kosztów wykonania.10.Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne(przewidział wymóg zatrudnienia na podstawie stosunku pracy) i środowiskowe(realizacja przedmiotu zamówienia ma na celu zmniejszenie zapotrzebowania na ciepło oraz zmniejszenie zanieczyszczenia środowiska).

4.2.6.) Główny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

45410000-4 - Tynkowanie

45420000-7 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie

45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian

45440000-3 - Roboty malarskie i szklarskie

45421152-4 - Instalowanie ścianek działowych

45320000-6 - Roboty izolacyjne

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45331210-1 - Instalowanie wentylacji

45332400-7 - Roboty instalacyjne w zakresie urządzeń sanitarnych

45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej

45431000-7 - Kładzenie płytek

45432100-5 - Kładzenie i wykładanie podłóg

45442100-8 - Roboty malarskie

45442300-0 - Roboty w zakresie ochrony powierzchni

45321000-3 - Izolacja cieplna

45233250-6 - Roboty w zakresie nawierzchni, z wyjątkiem dróg

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-10-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Najkorzystniejsza oferta według kryteriów określonych w SWZ (Rozdział
XVIII "Opis kryteriów oceny ofert, wraz z podaniem wag tych kryteriów w sposobie oceny ofert")

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 90

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie personelu – kierownika budowy

4.3.6.) Waga: 10

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 7

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

Warunki udziału w postępowaniu, określone przez Zamawiającego zgodnie z art. 112 ust. 2 pkt 4 ustawy w zakresie zdolności technicznej lub zawodowej:
1) Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonał co najmniej jedną robotę polegającą na:
a) przebudowie lub remoncie, w rozumieniu prawa budowlanego wnętrza budynku zamieszkałego lub użytkowanego w trakcie trwania przebudowy lub remontu, o kubaturze co najmniej 500m³.
b) ociepleniu ścian budynku metodą lekko mokrą, o powierzchni docieplenia nie mniejszej niż 200 m2;
UWAGA:
- Zamawiający dopuszcza łączenie ww. robót w ramach jednej umowy lub różnych umów oraz aby wykazywane roboty były częścią większego zamówienia.
- Pojęcia „przebudowa” oraz „remont” należy rozumieć zgodnie z przepisami Prawa budowlanego (tekst jednolity Dz. U. z 2020 r. poz. 1333 z późn. zm.).
2) Wykonawca musi wykazać, że dysponuje lub będzie dysponował osobą niezbędną do wykonania niniejszego zamówienia tj.:
a) jedną osobą (1), która pełnić będzie funkcję kierownika budowy - posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, bez ograniczeń,
b) jedną osobą (1) która pełnić będzie funkcję kierownika robót sanitarnych - posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, bez ograniczeń,
c) jedną osobą (1) która będzie pełnić funkcje kierownika robót elektrycznych - posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji elektrycznych i elektroenergetycznych, bez ograniczeń.
Uwaga: Wskazane wyżej osoby pełniące funkcje kierownika budowy, robót sanitarnych i elektrycznych muszą posiadać uprawnienia budowlane zgodne z ustawą Prawo budowlane (tekst jednolity: Dz. U. 2020 r. poz. 1333 ze zm.) lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz być zrzeszone we właściwym samorządzie zawodowym zgodnie z przepisami ustawy z dnia 15.12.2000r. o samorządach zawodowych architektów oraz inżynierów budownictwa (tekst jednolity Dz. U. z 2019 r. poz. 1117) zgodnie z prawem budowlanym lub odpowiadające im ważne uprawnienia, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, uprawnienia budowlane w zakresie niezbędnym do realizacji zamówienia.
Zgodnie z art. 12a ustawy Prawo budowlane samodzielne funkcje techniczne w budownictwie mogą również wykonywać osoby, których odpowiednie kwalifikacje zawodowe zostały uznane na zasadach określonych w przepisach odrębnych. Regulację odrębną stanowią przepisy ustawy z dnia 22.12.2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. 2020r., poz. 220 ).
Uwaga: Zamawiający dopuszcza połączenie ww. funkcji pod warunkiem spełnienia przez osobę łączącą te funkcje wszystkich warunków wymaganych dla poszczególnych funkcji (tj. posiadania uprawnień).

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Wykonawca, którego oferta zostanie najwyżej oceniona w celu wykazania braku podstaw wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia (Rozdział VIII pkt 2 SWZ) zostanie wezwany do przedłożenia następujących podmiotowych środków dowodowych, aktualnych na dzień złożenia:
oświadczenia w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 i 1086), z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej; ww. oświadczenie składa każdy z Wykonawców wspólnie składających ofertę;

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca, którego oferta zostanie najwyżej oceniona w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu (Rozdział VIII pkt 3 SWZ) zostanie wezwany do przedłożenia następujących podmiotowych środków dowodowych, aktualnych na dzień złożenia:
1) wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
2) wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich pięciu lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju (ze wskazaniem metody ocieplenia budynku, podaniem powierzchni docieplenia w m2, czy roboty obejmowały przebudowę lub remont wnętrza budynku, podaniem kubatury budynku w m3, czy budynek był zamieszkały lub użytkowany w trakcie trwania przebudowy lub remontu), daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

W przypadku zastosowania materiałów, urządzeń, wyrobów lub rozwiązań równoważnych, Wykonawca zobowiązany jest do ich wskazania w ofercie oraz do złożenia wraz z ofertą kart technicznych lub innych dokumentów potwierdzających, że oferowane rozwiązania równoważne spełniają wymagania Zamawiającego opisane w przedmiocie zamówienia. Jeżeli Wykonawca nie złoży ww. dokumentów lub złożone dokumenty będą niekompletne (nie potwierdzając w ten sposób równoważności oferty w zakresie opisanym w opisie przedmiotu zamówienia, Zamawiający będzie wzywał do ich złożenia/uzupełnienia).

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:

W przypadku zastosowania materiałów, urządzeń, wyrobów lub rozwiązań równoważnych, Wykonawca zobowiązany jest do ich wskazania w ofercie oraz do złożenia wraz z ofertą kart technicznych lub innych dokumentów potwierdzających, że oferowane rozwiązania równoważne spełniają wymagania Zamawiającego opisane w przedmiocie zamówienia. Jeżeli Wykonawca nie złoży ww. dokumentów lub złożone dokumenty będą niekompletne (nie potwierdzając w ten sposób równoważności oferty w zakresie opisanym w opisie przedmiotu zamówienia, Zamawiający będzie wzywał do ich złożenia/uzupełnienia).

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W tym celu Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego – nie dotyczy spółki cywilnej, o ile upoważnienie/pełnomocnictwo do występowania w imieniu tej spółki wynika z dołączonej do oferty umowy spółki bądź wszyscy wspólnicy podpiszą ofertę.
2. Wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z podmiotem występującym jako pełnomocnik Wykonawców składających wspólną ofertę.
3. Oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkich Wykonawców występujących wspólnie (przez każdego z Wykonawców lub pełnomocnika).
4. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie, przedłożą wraz z ofertą:
1) stosowne pełnomocnictwo – zgodnie z Rozdziałem XV SWZ – nie dotyczy spółki cywilnej, o ile upoważnienie/pełnomocnictwo do występowania w imieniu tej spółki wynika z dołączonej do oferty umowy spółki bądź wszyscy wspólnicy podpiszą ofertę.
UWAGA: Pełnomocnictwo, o którym mowa powyżej może wynikać albo z dokumentu pod taką samą nazwą, albo z umowy podmiotów składających wspólnie ofertę
2) oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ustawy (Rozdział XV pkt 2 ppkt 1 SWZ) i oświadczenie, o którym mowa w Rozdziale XV pkt 2 ppkt 5 składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w którym Wykonawca wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu, oraz brak podstaw wykluczenia - każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia nie może podlegać wykluczeniu z postępowania w oparciu o wskazane w SWZ podstawy wykluczenia. Powyższe oznacza, iż:
a) Oświadczenie w zakresie braku podstaw wykluczenia musi złożyć każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia;
b) Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału składa podmiot, który w odniesieniu do danego warunku udziału w postępowaniu potwierdza jego spełnianie.
3) oświadczenie, z którego wynika, które roboty, usługi lub dostawy wykonają poszczególni wykonawcy, w sytuacji określonej w art. 117 ust. 2 i 3 ustawy.
5. Zasady rozliczania prac pomiędzy Wykonawcami wspólnie ubiegającymi się o udzielenie zamówienia, zwanymi dalej Konsorcjum, w tym zasady wystawiania faktur na rzecz Zamawiającego, należy określić w umowie regulującej współpracę tych Wykonawców, przy czym:
1) Zamawiający zaleca, aby podmiotem uprawnionym do wystawiania faktur na rzecz Zamawiającego, przyjmowania płatności i dokonywania rozliczeń był Lider/Pełnomocnik Konsorcjum,*
2) Zamawiający dopuszcza, aby faktury na rzecz Zamawiającego, były wystawiane przez poszczególnych członków Konsorcjum, pod warunkiem, że umowa Konsorcjum będzie zawierać odpowiednie zapisy w tym zakresie i wskazywać zakres prac wykonywanych przez poszczególnych członków Konsorcjum.
6. W przypadku, gdy umowa regulująca współpracę Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienia, nie będzie zawierała zasad rozliczania prac pomiędzy tymi Wykonawcami, w tym zasad wystawiania faktur na rzecz Zamawiającego, Zamawiający przyjmie, że jedynym Wykonawcą uprawnionym do wystawiania faktur będzie lider/pełnomocnik konsorcjum.

* Wykonawca wskazany jako pełnomocnik lub jeden z Wykonawców (wskazany przez pozostałych) wspólnie ubiegających się o zamówienie

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zamawiający przewiduje możliwość zmian umowy, których charakter oraz warunki wprowadzania są określone w projektowanych postanowieniach umowy w szczególności w
§ 15-18 projektowanych postanowień umowy stanowiących Załącznik nr 4 do SWZ.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-06-03 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę wraz z wymaganymi dokumentami należy umieścić na Platformie pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/kzgm_katowice na stronie dotyczącej niniejszego postępowania. Oferta wraz z wymaganymi dokumentami musi zostać podpisana zgodnie z wytycznymi kwalifikowanym podpisem elektronicznym, zaufanym lub osobistym podpisem elektronicznym.

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-06-03 09:15

8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-07-02

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Wykonawcę wyklucza się w przypadkach określonych w art. 7 ust 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz.U. 2022 poz. 835) zwanej dalej Ustawą Przeciw Agresji.
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę montaże schodów, balustrad, konstrukcji stalowych, carportów B2B - Częstochowa
  • Lokalizacja zleceniaśląskie
  • Data dodania11-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę montaże schodów, balustrad, konstrukcji stalowych, carportów B2B. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI