Remont balkonów w budynkach wielorodzinnych będących w zasobie TBS Warszawa Północ...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Remont balkonów w budynkach wielorodzinnych będących w zasobie TBS Warszawa Północ Sp. z o.o. przy ul. Rudnickiego 6 i Rudnickiego 8 w Warszawie
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoWarszawa
  • WojewództwoMazowieckie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoPodmiot prawa publicznego
  • Termin składania wniosków2018-05-28
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyTowarzystwo Budownictwa Społecznego Warszawa Północ Sp. z o.o.
  • Data publikacji ogłoszenia2018-05-08
  • Numer ogłoszenia554584-N-2018
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 554584-N-2018 z dnia 2018-05-08 r.

Towarzystwo Budownictwa Społecznego Warszawa Północ Sp. z o.o.: Remont balkonów w budynkach wielorodzinnych będących w zasobie TBS Warszawa Północ Sp. z o.o. przy ul. Rudnickiego 6 i Rudnickiego 8 w Warszawie
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Towarzystwo Budownictwa Społecznego Warszawa Północ Sp. z o.o., krajowy numer identyfikacyjny 1724342000000, ul. ul. gen. T. Pełczyńskiego  30 , 01471   Warszawa, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 22 3041111, 12, 13, e-mail tbs@tbspolnoc.pl, faks 223 041 114.
Adres strony internetowej (URL): www.tbspolnoc.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Nie
www.tbspolnoc.pl

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Nie
www.tbspolnoc.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
w formie pisemnej - w zamkniętym opakowaniu z oznaczeniami określonymi w SIWZ
Adres:
Towarzystwo Budownictwa Społecznego Warszawa Północ Sp. z o.o. ul. Pełczyńskiego 30, 01-471 Warszawa

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont balkonów w budynkach wielorodzinnych będących w zasobie TBS Warszawa Północ Sp. z o.o. przy ul. Rudnickiego 6 i Rudnickiego 8 w Warszawie
Numer referencyjny: TBS/PZP/13/2018
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1.1. Przedmiotem zamówienia jest Remont balkonów w budynkach mieszkalnych wielorodzinnych będących w zasobie TBS Warszawa Północ Sp. z o.o. w Warszawie: Adres budynku Rok budowy Pow. użytkowa [m2] Ilość kondygnacji nadziemnych Pow. balkonów [m2] Ilość balkonów ul. Rudnickiego 6 2007 5532,42 7 570,5 61 ul. Rudnickiego 8 2006 3580,52 7 374,5 38 1.2. Podstawowe dane ogólne dotyczące robót remontowych balkonów Balkony w konstrukcji żelbetowej, od spodu otynkowane, w budynku Rudnickiego 8: w kształcie prostokąta, w budynku Rudnickiego 6: narożniki sfazowane pod kątem 45 stopni. Balustrady konstrukcji stalowej wypełnione ramkami z płytą pełną lub siatką stalową. Balkony długie wydzielone dla każdego lokalu przepierzeniami (ramki z siatki stalowej – w budynku Rudnickiego 8, ścianki z luksferów – w budynku Rudnickiego 6) Balkon – istniejące warstwy: - płytki gresowe mrozoodporne, z cokołami na elewacji. - gładź cementowa ze spadkiem 1% - 4 - 8 cm - folia budowlana PE - styropian twardy 4 cm - 2 x papa termozgrzewalna - żelbetowa płyta balkonu 15 cm - ocieplenie styropianem FS - 10 cm - cienkowarstwowa wyprawa tynku mineralnego na siatce Lica wylewki cementowej pierwotnie były wykańczane docinanymi płytkami gresowymi, a następnie po kilku latach użytkowania naprawiane szybkowiążącą zaprawą wyrównującą, malowaną farbą do betonu. Lica ponownie uległy uszkodzeniu z powodu ich zawilgocenia, przemarzania i odspojenia zewnętrznych warstw. Naprawą są objęte w 100% krawędzie płyt balkonowych. Przewiduje się również ewentualną wymianę odspojonych płytek gresowych na poziomych powierzchniach balkonów oraz cokołów na elewacji wraz z wykonaniem dodatkowej warstwy hydroizolacji podpłytkowej. 1.3. Zakres robót i usług do realizacji: 1) roboty podstawowe – remont krawędzi balkonów: a) skucie jednego rzędu płytek po krawędzi balkonu wraz z rozbiórką lica b) oczyszczenie powierzchni wylewki cementowej c) uzupełnienie i naprawa wylewki cementowej zaprawą szybkowiążącą d) przygotowanie podłoża pod okładziny ceramiczne – gruntowanie e) hydroizolacja podpłytkowa z wklejeniem taśmy uszczelniającej na połączeniu z obróbką blacharską f) wykonanie i montaż nowych obróbek blacharskich z blachy ocynkowanej powlekanej grubości 0,7mm (kolor jasnoszary – dopasować do istniejących obróbek) g) posadzki z gresu mrozoodpornego nienasiąkliwego ( I grupa nasiąkliwości wodnej) na kleju wysokoelastycznym C2 S1, płytki o wymiarach 30x30cm, kolor jasnobeżowy - dopasować do istniejącego, jeden rząd płytek po krawędzi zewnętrznej płyty balkonu, wypełnienie spoina mineralna elastyczna h) wypełnienie szczeliny dylatacyjnej ( na styku z obróbką i wokół słupków balustrady) materiałem elastycznym np. Sikaflex 11 FC lub równoważnym. i) zmycie powierzchni elewacji z zastosowaniem środków glono i grzybobójczych oraz jednokrotne malowanie tynków strukturalnych farbami silikatowymi, - powierzchnia czoła płyty balkonowej, kolor dopasować do istniejącej elewacji 2) roboty podstawowe – remont pozostałej powierzchni balkonów. Ostateczny zakres robót zostanie ustalony po zaktualizowaniu oceny stanu technicznego elementów budynku po rozpoczęciu prac. Rozliczenie powykonawczo na podstawie końcowego obmiaru robót. W przedmiarze przyjęto naprawę 50% pozostałej powierzchni balkonów : j) rozebranie posadzki balkonu z płytek na zaprawie cementowej wraz z rozbiórką cokołów na elewacji k) oczyszczenie powierzchni wylewki cementowej l) przygotowanie podłoża pod okładziny ceramiczne – gruntowanie m) hydroizolacja podpłytkowa z wklejeniem taśmy uszczelniającej na połączeniu z elewacją n) posadzki z gresu mrozoodpornego nienasiąkliwego ( I grupa nasiąkliwości wodnej) na kleju wysokoelastycznym C2S1, płytki o wymiarach 30x30cm, kolor jasnobeżowy - dopasować do istniejącego, wypełnienie spoina mineralna elastyczna o) cokoliki przyścienne z gresu mrozoodpornego nienasiąkliwego ( I grupa nasiąkliwości wodnej) na kleju wysokoelastycznym C2S1, płytki o wymiarach 30x10cm p) wypełnienie szczeliny dylatacyjnej materiałem elastycznym np. Sikaflex 11 FC lub równoważnym q) wykonanie cienkowarstwowych silikatowych tynków strukturalnych na ścianach. Naprawy tynków na powierzchni czoła płyty balkonowej 3) Prace towarzyszące i roboty tymczasowe: a) Wynajem, montaż, demontaż rusztowań i innych elementów zabezpieczających, b) zabezpieczenie elementów budynku przed uszkodzeniem podczas robót oraz opadami atmosferycznymi, c) roboty dotyczące prac porządkowych, d) gromadzenie, wywóz i utylizacja gruzu, styropianu i innych materiałów z rozbiórek do miejsc składowania, e) montaż i demontaż elementów zabezpieczających obszar wykonania robót (w szczególności ogrodzenie terenu robót) f) demontaż i ponowny montaż indywidualnych zabudów balkonów – ścianki przeszklone aluminiowe g) przygotowanie zaplecza socjalnego dla pracowników Szczegółowy zakres robót zawarty został również w przedmiarze robót. 1.4. Inne warunki realizacji robót i wymagania Zamawiającego. 1) Zamawiający w materiałach przetargowych udostępnia dokumentację fotograficzną przedstawiającą aktualny stan balkonów w budynkach. Przed złożeniem oferty Wykonawca jest zobowiązany przeprowadzić wizję lokalną w terenie i zapoznać się z aktualnym stanem budynków i warunkami realizacji robót. 2) Wykonawca jest zobowiązany do zabezpieczenia miejsca wykonywania robót w okresie trwania realizacji zadania aż do zakończenia i odbioru ostatecznego robót. Po przejęciu obiektu na którym będą prowadzone roboty Wykonawca skutecznie i całodobowo go zabezpieczy. Prace będą prowadzone w zamieszkałym budynku wielorodzinnym w sąsiedztwie dróg wewnętrznych i chodników dla ruchu pieszych. 3) Wszelkie konsekwencje z tytułu nieodpowiedniego zabezpieczenia obiektu na którym będą prowadzone roboty obciążają Wykonawcę. 4) Koszt zabezpieczenia nie podlega odrębnej zapłacie i przyjmuje się, że jest włączony w zakres zamówienia. 5) Roboty budowlane należy wykonać wyłącznie przy użyciu wyrobów nowych, pierwszego gatunku. Przed wbudowaniem wyrobów budowlanych Wykonawca przedstawi inspektorowi nadzoru inwestorskiego deklaracje właściwości użytkowych, deklaracje zgodności lub aprobaty techniczne, certyfikaty wyrobów budowlanych niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia potwierdzające dopuszczenie w budownictwie określone w ustawie o wyrobach budowlanych. 6) Wykonawca zapewni pracownikom wykonującym roboty budowlane odpowiednie warunki socjalno-bytowe na czas trwania umowy. Zamawiający nie posiada w remontowanych budynkach pomieszczeń socjalnych i magazynowych, które mógłby udostępnić Wykonawcy na czas prowadzenia robót. 7) Po wykonaniu przedmiotu zamówienia (przy odbiorze końcowym robót) Wykonawca sporządzi i przedstawi Zamawiającemu dokumentację powykonawczą zawierającą: protokoły wykonania i odbioru robót, atesty, certyfikaty, aprobaty techniczne wbudowanych wyrobów budowlanych, w wersji papierowej - 1 egz. i w wersji elektronicznej na płycie DVD – 1 egz. 8) Po wyborze oferty Wykonawca jest zobowiązany do opracowania harmonogramu prac remontowych w budynkach i poszczególnych pionach w porozumieniu z Zamawiającym i zwyczajowego informowania mieszkańców budynków o terminach planowanych prac.

II.5) Główny kod CPV: 45453000-7
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
45262900-0


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Tak
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp w wysokości 20% wartości zamówienia podstawowego.
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach: 90
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: a. Wykonawcy: Warunek zostanie uznany za spełniony jeżeli wykonawca wykaże, że wykonał należycie oraz zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończył nie wcześniej niż 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie: co najmniej 2 kontrakty (umowę) obejmujące swoim zakresem, zakończone i prawidłowo odebrane, remonty balkonów w budynkach mieszkalnych wielorodzinnych, o wartości nie mniejszej niż 55 000,00 zł brutto kontrakt (umowa). b. Osoby Zamawiający uzna spełnienie warunku jeżeli Wykonawca będzie dysponował osobami zdolnymi do wykonania zamówienia na podstawie wykazu osób (zał. 3 do SIWZ), które skieruje do realizacji zamówienia z których wynikać będzie, ze Wykonawca dysponuje bądź będzie dysponował co najmniej: 1 osobą posiadającą uprawnienia do pełnienia funkcji kierownika robót budowlanych - uprawnieniami budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno-budowlanej oraz złoży oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Tak
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
a) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji b) informację o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
b) wykaz osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, w zakresie wskazanym przez zamawiającego w pkt. 42b) SIWZ niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie dysponowania tymi osobami – załącznik nr 4 do SIWZ. c) Wykaz robót budowlanych potwierdzających należyte wykonanie oraz zgodne z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone nie wcześniej niż 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie: co najmniej 2 kontrakty (umowę) obejmujące swoim zakresem zakończone i prawidłowo odebrane remonty balkonów w budynkach mieszkalnych wielorodzinnych, o wartości nie mniejszej niż 55 000,00 zł brutto kontrakt (umowa) – załącznik nr 3 do SIWZ.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
5.1. Oferta składana przez Wykonawcę musi zawierać: a) „Formularz ofertowy” stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ; b) Zamawiający wymaga załączenia kosztorysu ofertowego dla każdego lokalu odrębnie, kosztorys będzie stanowił podstawę do oceny oferty. c) Dowód wniesienia wadium d) pełnomocnictwo - jeżeli wymagane
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
1. Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości 7.500,00 PLN (słownie złotych: siedem tysięcy pięćset ). 2. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert w jednej lub kilku następujących formach, w zależności od wyboru Wykonawcy: a) pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy: ING Bank Śląski S.A. 51 1050 1025 1000 0022 7761 3200 (w tytule przelewu należy wpisać sygnaturę przetargu: TBS/PZP/13/2018) b) poręczeniach bankowych; c) poręczeniach pieniężnych spółdzielczych kas oszczędnościowo-kredytowych; d) gwarancjach bankowych; e) gwarancjach ubezpieczeniowych; f) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 ze zm.). 3. Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji powinno być złożone w oryginale i musi obejmować cały okres związania ofertą. 4. W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji lub poręczenia, koniecznym jest, aby gwarancja lub poręczenie obejmowały odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę, określone w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp. 5. Gwarancja lub poręczenie musi zawierać w swojej treści nieodwołalne i bezwarunkowe zobowiązanie wystawcy dokumentu do zapłaty na rzecz Zamawiającego kwoty wadium. 6. Wadium wniesione w formie gwarancji (bankowej czy ubezpieczeniowej) musi mieć taką samą płynność jak wadium wniesione w pieniądzu - dochodzenie roszczenia z tytułu wadium wniesionego w tej formie nie może być utrudnione. Dlatego w treści gwarancji powinna znaleźć się klauzula stanowiąca, iż wszystkie spory odnośnie gwarancji będą rozstrzygane zgodnie z prawem polskim i poddane jurysdykcji sądów polskich, chyba, że wynika to z przepisów prawa. 7. Wadium wniesione w pieniądzu przelewem na rachunek bankowy musi wpłynąć na wskazany w pkt. 15.2.1 rachunek bankowy Zamawiającego, najpóźniej przed upływem terminu składania ofert. 8. Ze względu na ryzyko związane z czasem trwania okresu rozliczeń międzybankowych Zamawiający zaleca dokonanie przelewu ze stosownym wyprzedzeniem.

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:

Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej

Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
Cena oferty brutto 80,00
Okres gwarancji i rękojmi na wykonane roboty (okres dodatkowo udzielonej gwarancji i rękojmi za wykonane roboty powyżej 36 miesięcy) 20,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Nie
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zmiany umowy zawiera SIWZ
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2018-05-28, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę dostawę i montaż altanki- Lipsko
  • Lokalizacja zleceniamazowieckie
  • Data dodania19-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę dostawę i montaż altanki. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI