„ Przebudowa ze zmianą sposobu użytkowania części budynku na potrzeby przedszkola”...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
„ Przebudowa ze zmianą sposobu użytkowania części budynku na potrzeby przedszkola” z przeznaczeniem na wykonanie placu zabaw dla potrzeb Przedszkola Nr 57 wraz z robotami towarzyszącymi, przy Zespole Szkolno-Przedszkolnym nr 4 w Gdyni, ul.Chwaszczyńska 26
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoGdynia
  • WojewództwoPomorskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoAdministracja samorządowa
  • Termin składania wniosków2018-05-28
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyZespół Szkolno-Przedszkolny nr 4 Gdynia
  • Data publikacji ogłoszenia2018-05-10
  • Numer ogłoszenia556091-N-2018
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 556091-N-2018 z dnia 2018-05-10 r.

Zespół Szkolno-Przedszkolny nr 4 Gdynia: „ Przebudowa ze zmianą sposobu użytkowania części budynku na potrzeby przedszkola” z przeznaczeniem na wykonanie placu zabaw dla potrzeb Przedszkola Nr 57 wraz z robotami towarzyszącymi, przy Zespole Szkolno-Przedszkolnym nr 4 w Gdyni, ul.Chwaszczyńska 26
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
„ Przebudowa ze zmianą sposobu użytkowania części budynku na potrzeby przedszkola” z przeznaczeniem na wykonanie placu zabaw dla potrzeb Przedszkola Nr 57 wraz z robotami towarzyszącymi, przy Zespole Szkolno-Przedszkolnym nr 4 w Gdyni, ul.Chwaszczyńska 26
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkolno-Przedszkolny nr 4 Gdynia, krajowy numer identyfikacyjny 367992951, ul. Chwaszczyńska  26 , 81-571  Gdynia, woj. pomorskie, państwo Polska, tel. 58-6291269, 58-6291269, e-mail zsp4gdynia@gmail.com, zsp4gdynia@gmail.com, faks 58-6291269.
Adres strony internetowej (URL): http://www.zsp4gdynia.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne www.zsp4gdynia.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
http://www.zsp4gdynia.pl

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Nie
www.zsp4gdynia.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie
nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres
nie

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:
nie
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:
nie
Adres:
Oferta w formie pisemnej,zgodnie zwymogami SIWZ.Ofertę należy złożyć w ZSP4 Gdynia ul.Chwaszczyńska 26

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
nie
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: „ Przebudowa ze zmianą sposobu użytkowania części budynku na potrzeby przedszkola” z przeznaczeniem na wykonanie placu zabaw dla potrzeb Przedszkola Nr 57 wraz z robotami towarzyszącymi, przy Zespole Szkolno-Przedszkolnym nr 4 w Gdyni, ul.Chwaszczyńska 26
Numer referencyjny: nie
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Opis przedmiotu zamówienia : Przed dostawą urządzeń należy przygotować: • Wykonać tymczasowy podjazd na górny taras działki szkolnej (dla samochodów transportowych na czas wykonywania robót • Zabezpieczenia od strony boisk – piłkochwyty. • Podjazd dla wózków na skarpie przy placu zabaw. • Inne prace budowlano - remontowe – remont schodów zewn. prowadzących na plac zabaw, ułożenie stalowych prowadnic dla wózków na schodach zewn. Ze względu na ilość dzieci w 4 grupach wiekowych projektuje się podział placu zabaw na 3 strefy o różnej intensywności użytkowania, tj. strefę malucha, strefa główna placu zabaw i „kącik ciszy”. 1. Nawierzchnie – w obrębie całego projektowanego placu zabaw planowane jest nowe zagospodarowanie nawierzchni. Przed wykonaniem nowych nawierzchni należy wykosić trawę, przeprowadzić mikroniwelację w celu wyrównania terenu, usunąć z części działki humus (pod nawierzchnię piaskową) oraz: a) w obrębie projektowanej strefy głównej placu zabaw oraz pod ścieżką z płyt chodnikowych planowana jest nawierzchnia piaskowa. Po usunięciu w-wy humusu (gr. ok. 15cm), rozłożeniu agrowłókniny zabezpieczającej wyrastaniu chwastów, rozsypanie 10cm warstwy piasku płukanego, bez zawartości części pylastych i iłów, frakcja 0,2-2mm. b) w obrębie „Strefy malucha” i „Kącika ciszy” planowana jest nawierzchnia trawiasta przy zastosowaniu trawy rolowanej składającej się z mieszanek odmian traw wolnorosnących, boiskowych i odpowiednich na stanowiska mocno nasłonecznione i suche. c) strefy bezpieczne przy urządzeniach dla dzieci – niezależnie od przygotowanej nawierzchni piaskowej w obrębie placu głównego należy przygotować odpowiednio podłoże w strefach bezpiecznych przy: - zestawie integracyjnym „statek”, zjeżdżalniach, huśtawce „bocianie gniazdo” – rys. A14. W obrębie stref bezpieczeństwa stosować piasek płukany, wolny od cząstek gliny i mułu, frakcja 0,2mm do 2mm, grubość warstwy 30cm. 2.Ogrodzenie placu zabaw: Projektuje się wygrodzenie całego placu zabaw ogrodzeniem stalowym systemowym (2D, powlekanym PCV) w kolorze zielonym - RAL 6005 z furtką o szer.1,2 m. Furtka z zamkiem i klamką. Wysokość ogrodzenia i furtki - 1,5m. Utwierdzenie słupków panelowych w otworach fi 20-25cm wypełnionych betonem C12 na gł. 1,0m. Przy strefie malucha i przy kąciku ciszy – niskie ogrodzenie drewniane (w formie sztachet) do wys. 1m. Drewno gładkie, zaimpregnowane, z kolorowymi słupkami. 3.Dojścia: Projektuje się jedną ścieżkę prowadzącą przez plac zabaw. Szer. 1,5m, układana z płyt bet. chodnikowych szarych 35x35x4cm, na podsypce piaskowej i zagęszczonym podłożu żwirowym gr. 10cm. Spoiny wypełnić piaskiem. Obrzeża betonowe 100(70) x 20 x 6cm na podsypce piaskowej stabilizowanej cementem. 4.Urządzenia: Wyposażenie placu zabaw w certyfikowane urządzenia stałe do zabaw dla dzieci w wieku od 2 lat, z kolorowego tworzywa sztucznego, odpornego na działanie promieni słonecznych i łatwego do utrzymania czystości (HDPE gr.15 mm). Elementy stalowe ocynkowane i malowane proszkowo, elementy drewniane z drewna bezrdzeniowego lub klejonego. Słupy konstrukcyjne osłonięte kapturkami z tworzywa sztucznego, wszelkie otwory oraz wystające elementy śrub i nakrętek osłonięte zaślepkami. Połączenia śrubowe zabezpieczone antykorozyjnie przez ocynkowanie. Uwaga: Podane wymiary dotyczące wyposażenia placu zabaw są wymiarami orientacyjnymi w celu przybliżenia, zobrazowania Wykonawcy robót budowlanych wielkości oraz parametrów montowanych urządzeń. Przed zakupem wyposażenia placu zabaw, Wykonawca zobowiązany jest przedstawić do akceptacji Zamawiającego przyjęte rozwiązania oraz kolorystykę urządzeń. STREFA MALUCHA - dzieci 3 letnie - strefa zamknięta, ogrodzenie niskie, nawierzchnia trawiasta, zestaw urządzeń: - domek z werandą ( bez podłogi ) - piaskownica kwadratowa zasuwana - zjeżdżalnia wolnostojąca z drabinką - ławeczka dwustronna dla maluchów Żółwik STREFA GŁÓWNA PLACU ZABAW: - huśtawka „ bocianie gniazdo” - sprężynowce- bujaki 2 szt. - urządzenie integracyjne-dla czworga dzieci w wieku 2-7 lat - zestaw integracyjny „ statek” - zjeżdżalnia wolnostojąca z drabinką - domek z piaskownicą-domek drewniany z płotkiem ,piaskownica 3x3m, podest drewniany łączący domek z piaskownicą Uwaga: w ramach dostawy urządzenia wymagana jest przez Zamawiającego plandeka lub inne równoważne rozwiązanie zabezpieczające piaskownicę przed zabrudzeniami. KĄCIK CISZY: strefa wygrodzona, ogrodzenie niskie, nawierzchnia trawiasta, zestaw urządzeń: 1. Ogródek Malucha - konstrukcja wykonana z belek z drewna klejonego 90 x 90 mm zabezpieczonych preparatem do drewna, - bujak/ sprężynowiec – Żaba Bujak na sprężynie z ławeczką. Korpus wykonany z płyty HDPE barwionej w pełnej masie. Uwaga: 1. Przygotowanie terenu pod montaż urządzeń wymaga miejscowej mikroniwelacji terenu (grubość przemieszczanych warstw gruntu - średnio 0,25m) 2. Posadowienie urządzeń dla dzieci należy wykonać zgodnie z zaleceniami producenta urządzeń w ramach dostawy i montażu. 3. Przed dostawą urządzeń terenowych dla dzieci Wykonawca winien uzyskać akceptację Przedstawiciela przedszkola. 4. Wizualizacje urządzeń należy traktować jako poglądowe, winny być zachowane funkcje i wymiary stref bezpiecznych . Pozostałe elementy placu zabaw: 1. Ławki z oparciem – na konstrukcji metalowej, siedziska i oparcia z drewna gładkiego, jasnego impregnowanego. 2. Kosze na śmieci - w konstrukcji drewnianej, wym. 60x60x60cm. 3. Tablica regulaminowa 4. Piłkochwyty Plac zabaw dzieci przedszkolnych sąsiaduje w bezpośrednim sąsiedztwie boisk szkolnych (koszykówka), na których codziennie ćwiczą dzieci i młodzież szkolna. W celu zabezpieczenia przedszkolaków przed uderzeniem piłką, planuje się ustawienie piłkochwytów wzdłuż linii boisk sąsiadujących z placem zabaw UWAGA: Szczegóły dotyczące urządzeń , ich montażu i zabezpieczeń ,szczegółowy zakres prac, opis przedmiotu zamówienia znajdują się w dokumentacji projektowej i szczegółowej specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót stanowiących załączniki do SIWZ. DOJŚCIA I PODJAZDY: - Podjazd dla wózków na skarpie prowadzącej na plac zabaw – ułożony w linii skośnej do kierunku spadku, z kostki betonowej prostokątnej 20x10x4cm, na podsypce piaskowej stabilizowanej cementem gr. 4cm i podbudowie żwirowej gr. 10cm. Obrzeża chodnikowe 6x20x100cm osadzone w stabilizowanej podsypce cem - piaskowej. Wzmocnienie skarpy po obu stronach podjazdu geokratą i biowłókniną kołkowaną do gruntu ( ok. 12m2). Wypełnienie trawą lub niskimi krzewami. Wzdłuż dolnej krawędzi podjazdu osadzić poręcz metalową o dwóch wysokościach h=0,9m i h=0,6m. - Dojazd tymczasowy na górny taras terenu szkoły. Ponieważ wszystkie planowane prace będą się odbywać na najwyższej części działki, należy przewidzieć możliwość dojazdu na ten teren od strony bramy wjazdowej. Wysokość skarpy, na którą konieczny będzie transport sprzętu i materiałów wynosi ok.4m. W celu umożliwienia wjazdu należy przewidzieć mikroniwelację i utwardzenie fragmentu skarpy na odcinku o dł. ok. 21m. - Inne prace budowlano – remontowe. Remont betonowych schodów zewn. prowadzących na plac zabaw i balustrad – schody należy oczyścić z mchu i odpadających fragmentów zaprawy cementowej. Przeprowadzić naprawę zaprawami renowacyjnymi do betonu (pow. ok. 7m2) – systemowymi, stanowiącymi ostateczną warstwę wykończeniową przy elementach niewymagających idealnej gładkości powierzchni, zaimpregnować p/wilgociowo. Balustrady oczyścić, przeszlifować i przemalować 2x farbą do metalu w kolorze ciemnoszarym. Ułożenie stalowych prowadnic dla wózków na schodach zewn. – ceowniki 100 zabezpieczone antykorozyjnie, wklejane kotwami chemicznymi do stopni schodów. - Zieleń. W obszarze projektowanych elementów zagospodarowania należy wykosić trawę, przyciąć gałęzie drzew i krzewów wyrastających w światło komunikacji (dojścia, chodniki, schody).

II.5) Główny kod CPV: 45450000-6
Dodatkowe kody CPV:


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia: 2018-06-29   lub zakończenia: 2018-08-20
Okres w miesiącach Okres w dniach Data rozpoczęcia Data zakończenia
2018-06-29 2018-08-20

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: dysponuje odpowiednią zdolnością ekonomiczną i finansową - posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości 200 000 zł. - posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, na kwotę nie niższą niż 500 000 zł.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Zamawiający uzna za spełnione warunki, o których mowa w pkt 7.1 jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje odpowiednią minimalną zdolnością techniczną lub zawodową , tj.: - posiada doświadczenie w realizacji zamówień odpowiadających przedmiotowi zamówienia tj. w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy , to wykonał w tym okresie należycie , zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończył co najmniej 2 roboty budowlane polegające na budowie placu zabaw wraz z dostawą i montażem urządzeń zabawowych - dysponuje osobami, które skieruje do wykonywania zamówienia, posiadającymi kwalifikacje zawodowe, uprawnienia, doświadczenie i wykształcenie niezbędne do wykonania zamówienia publicznego - dysponuje osobą, którą skieruje do wykonywania zamówienia, tj.: a) 1 osobą, pełniącą funkcję kierownika budowy posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń, wpisaną na listę członków właściwej Izby Samorządu Zawodowego potwierdzonym aktualnym zaświadczeniem wydanym przez tę izbę z określonym w niej terminem ważności zgodnie z odpowiednimi przepisami prawa oraz posiadającą co najmniej 3 lata doświadczenia w zakresie pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie,. 7.2.1 dysponuje narzędziami, wyposażeniem zakładu lub urządzeniami technicznymi dostępnymi Wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Tak
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 3 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 5 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 6 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 7 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
Formularz ofertowy załącznik nr 1 8.1.2 Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z udziału w postępowaniu załącznik nr 2 , 8.1.3 Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu załącznik nr3 8.1.4 Zobowiązanie do oddania do dyspozycji zasobów – jeżeli Wykonawca w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu polega na zdolnościach innych podmiotów, którego wzór stanowi załącznik nr 6 8.2 Oświadczenia i dokumenty, jakie zobowiązany będzie złożyć wykonawca, którego oferta zostanie najwyżej oceniona, lub wykonawcy, których Zamawiający wezwie do złożenia wszystkich lub niektórych oświadczeń lub dokumentów potwierdzających, że spełniają warunki udziału w postępowaniu oraz nie zachodzą wobec nich podstawy wykluczenia, w przypadkach, o których mowa w art. 26 ust. 2f ustawy Pzp: 8.2.1 wykaz robót odpowiadających warunkowi określonemu w pkt 7.2 zał. nr 4 8.2.2 osobę skierowaną przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, wraz z informacją na temat jej kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia, niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego 8.2.3 dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną określoną przez zamawiającego. 8.2.4 informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, w okresie nie wcześniejszym niż 1 miesiąc przed upływem terminu składania ofert, zgodnie z pkt.7.2.3 8.2.5 Ponadto w terminie 3 dni od zamieszczenia przez zamawiającego informacji z otwarcia ofert na stronie internetowej, na której udostępniana jest SIWZ, wykonawcy składają bez wezwania oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej oraz, w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, dowody potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 5
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
Zamawiający uzna za spełnione warunki, o których mowa w pkt 7.1 jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje odpowiednią minimalną zdolnością techniczną lub zawodową , tj.: - posiada doświadczenie w realizacji zamówień odpowiadających przedmiotowi zamówienia tj. w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy , to wykonał w tym okresie należycie , zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończył co najmniej 2 roboty budowlane polegające na budowie placu zabaw wraz z dostawą i montażem urządzeń zabawowych - dysponuje osobami, które skieruje do wykonywania zamówienia, posiadającymi kwalifikacje zawodowe, uprawnienia, doświadczenie i wykształcenie niezbędne do wykonania zamówienia publicznego - dysponuje osobą, którą skieruje do wykonywania zamówienia, tj.: a) 1 osobą, pełniącą funkcję kierownika budowy posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń, wpisaną na listę członków właściwej Izby Samorządu Zawodowego potwierdzonym aktualnym zaświadczeniem wydanym przez tę izbę z określonym w niej terminem ważności zgodnie z odpowiednimi przepisami prawa oraz posiadającą co najmniej 3 lata doświadczenia w zakresie pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie,. 7.2.1 dysponuje narzędziami, wyposażeniem zakładu lub urządzeniami technicznymi dostępnymi Wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
1. Formularz ofertowy - załącznik do SIWZ 2.Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z udziału w postępowaniu- załacznik do SIWZ 3.Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - załącznik do SIWZ 4. Zobowiazania do oddania do dyspozycji zasobów-jeżeli wykonawca w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postepowaniu polega na zdolności innych podwykonawców 5. oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałwej
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Nie
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
cena 60,00
okres udzielanej gearancji 20,00
termin wykonania zamów. 20,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Nie
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji Nie
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: Nie
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: Nie
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Nie
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:

IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2018-05-28, godzina: 12:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę dostawę i montaż nowej instalacji fotowoltaicznej o mocy 49,5 kWp 50 kWp - Człuchów
  • Lokalizacja zleceniapomorskie
  • Data dodania30-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę dostawę i montaż nowej instalacji fotowoltaicznej o mocy 49,5 kWp 50 kWp, na dachu hali produkcyjnej. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI