„Prace budowlane i remontowe polegające na zabezpieczeniu ruin pałacu w Witnicy,

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
„Prace budowlane i remontowe polegające na zabezpieczeniu ruin pałacu w Witnicy, położonego na dz. nr 138, obręb Witnica, gmina Moryń, powiat gryfiński”
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoSzczecin
  • WojewództwoZachodniopomorskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - inny zamawiający
  • Termin składania wniosków2021-05-31
  • ZamawiającyKrajowy Ośrodek Wsparcia Rolnictwa
  • Data publikacji ogłoszenia2021-05-12
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00052434
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
„Prace budowlane i remontowe polegające na zabezpieczeniu ruin pałacu w Witnicy, położonego na dz. nr 138, obręb Witnica, gmina Moryń, powiat gryfiński”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Krajowy Ośrodek Wsparcia Rolnictwa

1.3.) Oddział zamawiającego: Oddział Terenowy w Szczecinie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 367849538

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Bronowicka 41

1.5.2.) Miejscowość: Szczecin

1.5.3.) Kod pocztowy: 71-012

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL424 - Miasto Szczecin

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne.szczecin@kowr.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.kowr.gov.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający

państwowa osoba prawna

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność

gospodarowanie nieruchomościami Skarbu Państwa, wsparcie rolnictwa, aktywna polityka rolna oraz rozwój obszarów wiejskich

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Prace budowlane i remontowe polegające na zabezpieczeniu ruin pałacu w Witnicy, położonego na dz. nr 138, obręb Witnica, gmina Moryń, powiat gryfiński”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-81e09591-b2eb-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00052434

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-05-12

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00009888/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.4 Prace budowlano-remontowe polegające na zabezpieczeniu riun pałacu w Witnicy położonego na dz. Nr 138, obręb Witnica gmina Moryń, powiat gryficki

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://kowr.eb2b.com.pl/

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Informacje o sposobie porozumiewania się zamawiającego z wykonawcami znajdują się w rozdziale 12 SWZ - https://kowr.eb2b.com.pl/

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Szczegółowe informacje znajdują się w rozdziale 12 SWZ

3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: nie dytyczy

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zawarty w rozdziale 24 SWZ

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zawarty w rozdziale 24 SWZ

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: SZC.WOP.260.1.2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na zabezpieczeniu ruin pałacu zlokalizowanego na terenie działce nr 138 w miejscowości Witnica, gmina Moryń ujętego w rejestrze zabytków pod nr A-1079.Zakres robót budowlanych obejmuje w szczególności:1) Ręczne ścinanie i karczowanie średniej gęstości krzaków podszycia,2) Oczyszczenie terenu z pozostałości po wykarczowaniu (drobne gałęzie, korzenie, kora) z wywiezieniem,3) Oczyszczenie terenu z resztek budowlanych, gruzu i śmieci – zebranie i złożenie zanieczyszczeń w pryzmy (oczyszczenie terenu z kamieni i gruzu wraz z przygotowaniem do ponownego wmurowania),4) Ręczne plantowanie powierzchni gruntu rodzimego kat. IV,5) Rusztowania zewnętrzne rurowe o wysokości 11 m interpolacja,6) Rozebranie murów i słupów w budynkach o wysokości ponad 9 m (ponad 2 kondygnacje) na zaprawie wapiennej (pozostałości ściany wewnętrznej),7) Rozebranie murów i słupów w budynkach o wysokości do 9 m (do 2 kondygnacji) na zaprawie wapiennej (korony murów powyżej gzymsu wieńczącego),8) Wykucie gniazd i bruzd o obj. Otworu ponad 0,015 m3 (wykucie gniazd w tympanonie na wieniec),9) Uzupełnienie i naprawa murów z wystrojem architektonicznym z cegły gotyckiej o gr. Ponad 1 cegłę 1-2 m3 w jedynym miejscu na zaprawie wapiennej (naprawa – przyjęto 50% murów z wystrojem architektonicznym ponad gzymsem wieńczącym),10) Uzupełnienie i naprawa murów z wystrojem architektonicznym z cegły gotyckiej o gr. Ponad 1 cegłę 1-2 m3 w jednym miejscu na zaprawie wapiennej (uzupełnienie tympanonu z wystrojem architektonicznym),11) Mury prostolinijne gładkie z cegły gotyckiej o gr. Ponad 1 cegłę (przemurowywanie z pozostawieniem miejsca na wieniec),12) Przygotowanie i montaż zbrojenia – konstrukcje proste ze stali o śr. Do 12 mm (pręty fi 6 mm w co 3 spoinie przemurowanego muru),13) Przygotowanie i montaż zbrojenia – konstrukcje proste ze stali o średnicy do 12 mm,14) Układanie betonu w elementach konstrukcyjnych zbrojonych prostych przy najmniejszym wymiarze ponad 20 cm o obj. ponad 1,5 m3,15) Ułożenie betonu w koronie muru (na tympanonach),16) Obróbki przy szerokości w rozwinięciu ponad 25 cm z blachy cynkowo tytanowej (obróbki tympanonów),17) Wzmocnienie powierzchni preparatami płynnymi – ręcznie – hydrofobizacja korony murów,18) Ogrodzenie z siatki wysokości 1,5 m na słupkach żelbetowych prefabrykowanych 12x12x255 cm obsadzonych w gruncie,19) Furtki z siatki w ramach z kształtowników stalowych budowa,20) Wywiezienie gruzu spryzmowanego samochodami skrzyniowymi.Zamawiający przewiduje obowiązek odbycia przez wykonawcę wizji lokalnej przed złożeniem oferty.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 45 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zgodnie z kryteriami oceny ofert określonymi w SWZ

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji zamówienia

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 6

Art. 109 ust. 1 pkt 7

Art. 109 ust. 1 pkt 8

Art. 109 ust. 1 pkt 9

Art. 109 ust. 1 pkt 10

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:- sytuacji ekonomicznej lub finansowej: Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że posiada ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia na sumę ubezpieczenia nie mniejszą niż 200.000,00 złW przypadku składania oferty wspólnej ww. warunek wykonawcy mogą spełniać łącznie, lub jeden wykonawca w całości.- zdolności technicznej lub zawodowej:• Wykonawca spełni warunek w zakresie zdolności technicznej, jeżeli wykaże, że dysponuje co najmniej jedną osobą która będzie pełniła funkcję kierownika budowy, posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń oraz która przez co najmniej 18 miesięcy brała udział w robotach budowlanych prowadzonych przy zabytkach nieruchomych wpisanych do rejestru lub inwentarza muzeum będącego instytucją kultury. Posiadane przez w/w kierownika uprawnienia w wymaganym zakresie, stosownie do wymagań określonych w SWZ powinny być zgodne z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2020 r., poz. 1333 z późn. zm.) oraz aktualnie obowiązującym rozporządzeniem Ministra Inwestycji i Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019 r. w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. 2019, poz. 831). • Wykonawca spełni warunek w zakresie zdolności zawodowej, jeżeli wykaże, że w okresie 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, należycie wykonał przynajmniej jedną robotę budowlaną związaną z przedmiotem zamówienia, tj. polegającą na wykonaniu remontu polegającego na zabezpieczeniu zabytków nieruchomych wpisanych do rejestru lub inwentarza muzeum będącego instytucją kultury o wartości nie mniejszej niż 100.000 zł brutto, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty budowlane zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały należycie wykonane, przy czym dowodami, o których mowa są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonywane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane; a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Oświadczenie wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 PZP (załącznik nr 4 do SWZ), w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez zamawiającego, o których mowa w:a) art. 108 ust 1 pkt 1 i 2,b) art. 108 ust. 1 pkt 3 ustawy PZP,c) art. 108 ust. 1 pkt 4 ustawy PZP, dotyczących orzeczenia zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne tytułem środka zapobiegawczego,d) art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy PZP, dotyczących zawarcia z innymi wykonawcami porozumienia mającego na celu zakłócenie konkurencji,e) art. 108 ust. 1 pkt 6 ustawy PZP,f) art. 109 ust. 1 pkt 4-10 ustawy PZP.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących sytuacji ekonomicznej lub finansowej zamawiający żąda przedłożenia dokumentów potwierdzających, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia – na kwotę nie niższą niż 200.000,00 zł.W celu potwierdzenia spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej zamawiający zażąda następujących podmiotowych środków dowodowych:a) wykazu robót budowlanych wykonywanych nie wcześniej niż w okresie 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, potwierdzającego, że wykonawca wykonał przynajmniej jedną robotę budowlaną związaną z przedmiotem zamówienia tj. polegającą na wykonaniu remontu polegającego na zabezpieczeniu zabytków nieruchomych wpisanych do rejestru lub inwentarza muzeum będącego instytucją kultury o wartości nie mniejszej niż 100.000 zł brutto wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane - załącznik nr 6 do SWZ;b) załączenie dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty;c) wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami tj. wykonawca musi wykazać, że: dysponuje co najmniej jedną osobą która będzie pełniła funkcję kierownika budowy, posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń oraz która przez co najmniej 18 miesięcy brała udział w robotach budowlanych prowadzonych przy zabytkach nieruchomych wpisanych do rejestru lub inwentarza muzeum będącego instytucją kultury - załącznik nr 5 do SWZ;d) oświadczenia na temat wykształcenia i kwalifikacji zawodowych wykonawcy lub kadry kierowniczej wykonawcy.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

nie dotyczy

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu.W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden wspólny formularz. Ofertę należy złożyć pod rygorem nieważności w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie oświadczenia o niepodleganiu wykluczeniu i spełnieniu warunków udziału w postępowaniu w zakresie wskazanym w załączniku nr 2 i w załączniku nr 3 do SWZ, składa każdy z wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zamawiający wskazuje, iż przypadki w których dopuszczalna będzie zmiana umowy określone zostały w istotnych postanowieniach umowy stanowiące załącznik nr 7 do SWZ. W oparciu o art. 455 ust. 1 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy w stosunku do treści oferty Wykonawcy, które szczegółowo zostały wymienione w Istotnych postanowieniach umowy stanowiących – załącznik nr 7 do SWZ.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-05-31 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę za pśrednictwem Platformy https://kowr.eb2b.com.pl/

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-05-31 10:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-06-29

2021-05-12 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Roboty budowlane
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę wyrównanie zagospodarowanie terenu 32x25m pod trawnik - Gajęcki Ług
  • Lokalizacja zleceniazachodniopomorskie
  • Data dodania02-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę wyrównanie zagospodarowanie terenu 32x25m pod trawnik. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI