Ocieplenie oraz wymiana stolarki okiennej i drzwiowej budynku Publicznego Przedszkola,...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Ocieplenie oraz wymiana stolarki okiennej i drzwiowej budynku Publicznego Przedszkola, Gminnej Biblioteki Publicznej oraz zaplecza sportowego w Chrząstowicach
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoChrząstowice
  • WojewództwoOpolskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2021-07-07
  • ZamawiającyGMINA CHRZĄSTOWICE
  • Data publikacji ogłoszenia2021-06-22
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00090304
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Ocieplenie oraz wymiana stolarki okiennej i drzwiowej budynku Publicznego Przedszkola, Gminnej Biblioteki Publicznej oraz zaplecza sportowego w Chrząstowicach

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA CHRZĄSTOWICE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 531413018

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Dworcowa 38

1.5.2.) Miejscowość: Chrząstowice

1.5.3.) Kod pocztowy: 46-053

1.5.4.) Województwo: opolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski

1.5.7.) Numer telefonu: 774110403

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zagospodarowanie@chrzastowice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://chrzastowice.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Ocieplenie oraz wymiana stolarki okiennej i drzwiowej budynku Publicznego Przedszkola, Gminnej Biblioteki Publicznej oraz zaplecza sportowego w Chrząstowicach

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-640cf7d0-d339-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00090304

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-06-22

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00002954/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.3 Oceplenie oraz wymiana stolarki okiennej i drzwiowej budynku Publicznego Przedszkola, Gminnej Biblioteki Publicznej oraz zaplecza sportowego w Chrząstowicach

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://chrzastowice.bip.net.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://epuap.gov.pl/wps/portal

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy do: złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz do komunikacji wynosi 150 MB

3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: https://epuap.gov.pl/wps/portal

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z dokumentami (SWZ)

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zgodnie z dokumentami (SWZ)

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP. 271.5.2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest „Ocieplenie oraz wymiana stolarki okiennej i drzwiowej budynku Publicznego Przedszkola, Gminnej Biblioteki Publicznej oraz zaplecza sportowego w Chrząstowicach”.
1.1. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje roboty budowlane, m.in.:
Cokół budynku
1) umycie elewacji wodą pod ciśnieniem,
2) zamontowanie listwy startowej lub zeskosowanie styropianu w części ok 10 cm pod poziomem terenu,
3) zagruntowanie całości podłoża środkiem na bazie akrylu z silikosanem,
4) przyklejenie płyt styropianowych EPS 70-100 gr. 12 - 15 cm mineralną zaprawą klejową,
5) docieplenie ościeża okien styropianem gr. 1, 2, lub 3 cm, tak, aby rama okienna w każdym miejscu była widoczna w takim samym stopniu,
6) wypełnienie wszystkich szczelin pianką izolacyjną oraz wykonanie wyrównawczego szlifowania powierzchni styropianu,
7) przykołkowanie styropianu kołkami systemowymi w ilości 5 szt./m2,
8) założenie narożników wypukłych z tworzywa sztucznego wym. 11/13 cm,
9) założenie kapinosów w miejscu styku cokołu z elewacją główną na uskoku grubości styropianu,
10) wykonanie zbrojenia diagonalnego o minimalnym wymiarze 30x40 cm w narożach wszystkich otworów okiennych, drzwiowych, skrzynek, itp.
11) zazbrojenie całej powierzchni cokołu podwójną warstwą siatki i masą zbrojeniową z dodatkiem włókien szklanych,
12) przy styku cokołu z gruntem lub chodnikiem wykonanie fasety uszczelniającej z organicznej masy szpachlowej poprzez dwukrotne pędzlowanie od poziomu -10 cm do +50 powyżej terenu,
13) wykonanie warstwy pośredniej – podkład tynkarski w kolorze tynku,
14) wykonanie wyprawy elewacyjnej z tynku cokołowego - akrylowego baranka 2 mm malowanego dwukrotnie farbą bioniczną - hydrofobową.

Elewacja główna – powyżej cokołu
1) częściowa wymiana stolarki okiennej i drzwiowej,
2) wymiana większości rynien i rur spustowych,
3) wykonanie opaski w strefie przyziemia z obrzeży betonowych oraz kostki brukowej,
4) rozbiórka istniejącej maskownicy attyki części niskiej wykonanej z blachy falistej,
5) umycie elewacji wodą pod ciśnieniem,
6) zagruntowanie całości podłoża środkiem akrylowym z dodatkiem silikosanem,
7) przyklejenie płyt styropianowych EPS 70 038 gr. 15 cm mineralną zaprawą klejową,
8) docieplenie ościeża okien styropianem gr. 1,2,lub 3 cm, tak, aby rama okienna w każdym miejscu była widoczna w takim samym stopniu,
9) wymiana wszystkich parapetów na nowe z blachy ocynkowanej gr. 0,75 mm, malowanej proszkowo w kolorze jasnoszarym,
10) wykonanie uszczelnienia taśmą samo rozprężną przy parapetach i wszystkich miejscach styku docieplenia z innym elementem,
11) wypełnienie wszystkich szczelin pianką izolacyjną oraz wykonanie wyrównawczego szlifowania powierzchni styropianu,
12) przykołkowanie styropianu kołkami systemowymi w ilości 5 szt./m2,
13) założenie narożników wypukłych z tworzywa sztucznego,
14) założenie kapinosów w miejscu styku cokołu z elewacją główną na uskoku grubości styropianu,
15) wykonanie zbrojenia diagonalnego o minimalnym wymiarze 30x40 cm w narożach wszystkich otworów okiennych, drzwiowych, skrzynek, itp.
16) wykonanie systemowego profilu dylatacyjnego w miejscach dylatacji konstrukcji budynku,
17) zazbrojenie całej powierzchni elewacji siatką,
18) wykonanie warstwy pośredniej – podkład tynkarski,
19) wykonanie wyprawy elewacyjnej z tynku mineralnego o fakturze baranka K 2,0 mm
20) dwukrotnie pomalowanie farbą akrylono-silikonową lub silikonową w odpowiednich kolorach - wg projektu kolorystyki całą powierzchnię elewacji,
21) wypełnienie specjalnym trzpieniem uszczelniającym samorozprężnym otwory po kotwach rusztowania,
22) wykonanie uszczelnień przy styku wyprawy elewacyjnej z oknami i drzwiami masą uszczelniającą,
23) przykręcenie na specjalnych spiralach montażowych wkręcanych w styropian elementów lekkich, tabliczek, oświetlenia, itp.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45421131-1 - Instalowanie drzwi

45421132-8 - Instalowanie okien

45443000-4 - Roboty elewacyjne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Ocena końcowa ofert wyliczona zostanie po zsumowaniu punktów uzyskanych za ocenę w ww. kryteriach

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji i rękojmi na wykonane roboty budowlane

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.

4) zdolności technicznej lub zawodowej:

a) Zdolność techniczna
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy wykażą, iż w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonali w sposób należyty, zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończył:

• co najmniej 1 zamówienia o podobnym charakterze jak w przedmiotowym postępowaniu o wartości nie mniejszej niż 200 000,00 zł netto

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Oświadczenie Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076), z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej – załącznik nr 4 do SWZ;
2) Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy sporządzona nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;
3) wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty – załącznik nr 6 do SWZ.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty.
2. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane wykonają poszczególni Wykonawcy – według załącznika nr 5.
3. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zgodnie z § 21 wzoru umowy (załącznik nr 7 do SWZ)

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-07-07 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: składanie ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub konkursie, odbywa się przy użyciu miniPortalu https://miniportal.uzp.gov.pl/ oraz ePUAPu https://epuap.gov.pl/wps/portal

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-07-07 11:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-08-06

2021-06-22 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Roboty budowlane
NAJNOWSZE ZLECENIE
Poszukuję do pracy ekipy budowlanej - Lubsza
  • Lokalizacja zleceniaopolskie
  • Data dodania30-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Poszukuję do pracy ekipy budowlanej. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI