Dostosowanie budynku żłobka Nr 18 przy al. Har. Zatorowców w Łodzi do obowiązujących...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Dostosowanie budynku żłobka Nr 18 przy al. Har. Zatorowców w Łodzi do obowiązujących przepisów przeciwpożarowych oraz wyprowadzenie głównego zaworu gazu na zewnątrz budynku
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoŁódź
  • WojewództwoŁódzkie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
  • Termin składania wniosków2021-03-09
  • ZamawiającyMiejski Zespół Żłobków w Łodzi
  • Data publikacji ogłoszenia2021-02-19
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00008866
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Dostosowanie budynku żłobka Nr 18 przy al. Har. Zatorowców w Łodzi do obowiązujących przepisów przeciwpożarowych oraz wyprowadzenie głównego zaworu gazu na zewnątrz budynku

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miejski Zespół Żłobków w Łodzi

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 004351765

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Zachodnia 55a

1.5.2.) Miejscowość: Łódź

1.5.3.) Kod pocztowy: 91-063

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL711 - Miasto Łódź

1.5.7.) Numer telefonu: (42) 632 23 61

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro@mzz.lodz.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: mzz.lodz.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostosowanie budynku żłobka Nr 18 przy al. Har. Zatorowców w Łodzi do obowiązujących przepisów przeciwpożarowych oraz wyprowadzenie głównego zaworu gazu na zewnątrz budynku

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-09296680-728f-11eb-86b1-a64936a8669f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00008866

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-02-19

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00002640/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.2 Dostosowanie budynków żłobków do obowiązujących przepisów przeciwpożarowych

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://mzz.lodz.pl/bip/zamowienia-publiczne-powyzej-130-000-zl/

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://miniportal.uzp.gov.pl/

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: X.Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których Zamawiający będziekomunikował się z wykonawcami, oraz informacje o wymaganiach technicznych i organizacyjnychsporządzania, wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej.1. W postępowaniu o udzieleniezamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się drogą elektroniczną przyużyciu miniPortalu https://miniportal.uzp.gov.pl/, ePUAPu https://epuap.gov.pl/wps/portal oraz przyużyciu poczty elektronicznej.2. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzieleniezamówienia publicznego, musi posiadać konto na ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAPma dostęp do formularzy: złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz do formularza dokomunikacji.3. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania korespondencjielektronicznej przekazywanej przy ich użyciu, opisane zostały w Regulaminie korzystania z miniPortaludostępnym pod adresem https://miniportal.uzp.gov.pl/Instrukcje oraz Regulaminie ePUAP.4.Wykonawca przystępując do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego,akceptuje warunki korzystania z miniPortalu, określone w Regulaminie miniPortalu oraz zobowiązujesię korzystając z miniPortalu przestrzegać postanowień tego regulaminu.5. Za datę przekazania oferty,oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1 Pzp, podmiotowych środków dowodowych,przedmiotowych środków dowodowych oraz innych informacji, oświadczeń lub dokumentów,przekazywanych w postępowaniu, przyjmuje się datę ich przekazania na ePUAP.6. W postępowaniu oudzielenie zamówienia korespondencja elektroniczna (inna niż oferta Wykonawcy i załączniki do oferty)odbywa się elektronicznie za pośrednictwem dedykowanego formularza dostępnego na ePUAP orazudostępnionego przez miniPortal (Formularz do komunikacji). Korespondencja przesłana za pomocątego formularza nie może być szyfrowana. We wszelkiej korespondencji związanej z niniejszympostępowaniem Zamawiający i Wykonawcy posługują się numerem postępowania lub numeremogłoszenia (BZP).7. Zamawiający może również komunikować się z Wykonawcami za pomocą pocztyelektronicznej, email: zampub@mzz.lodz.pl.8. Dokumenty elektroniczne, oświadczenia lubelektroniczne kopie dokumentów lub oświadczeń składane są przez Wykonawcę za pośrednictwemFormularza do komunikacji jako załączniki. Zamawiający dopuszcza również możliwość składaniadokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń za pomocą poczty elektronicznej, na adres email zampub@mzz.lodz.pl. Sposób sporządzeniadokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń musibyć zgody z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dladokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzieleniezamówienia publicznego lub konkursie. 9. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwemdedykowanych formularzy wynosi 150 MB.10. W przypadku składania wniosków o wyjaśnienie treściSWZ, lub pytań do SWZ drogą elektroniczną na adres poczty e-mail zampub@mzz.lodz.pl,Wykonawca może je składać na swoich formularzach (nie jest konieczne złożenie kwalifikowanegopodpisu elektronicznego na tym dokumencie).

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Miejski Zespół Żłobków w Łodzi spełniając obowiązekinformacyjny towarzyszący zbieraniu danych osobowych - art. 13 Rozporządzenia ParlamentuEuropejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych wzwiązku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych orazuchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), informuje że:2.Administratorem Danych Osobowych jest Miejski Zespół Żłobków w Łodzi, ul. Zachodnia 55a, 91-063Łódź, reprezentowany przez Dyrektora Miejskiego Zespołu Żłobków w Łodzi, NIP: 7251007279,REGON: 004351765, tel.: 42 632 24 08.3. Dane kontaktowe Inspektora Ochrony Danych, tel.: 42 63224 08.4. Dane przedstawione w dokumentacji przetargowej wykorzystywane będą do przeprowadzeniapostępowania o udzielenie zamówienia publicznego przez Miejski Zespół Żłobków w Łodzi.5. Podstawyprawne do przetwarzania danych osobowych w ww zakresie:5.1. Art.6 ust. 1 lit. b RozporządzeniaParlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27.04.2016 r. 5.2. Ustawa z dnia 29 stycznia2004r. Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z 2017r. poz. 1579)6. Odbiorcami danych osobowychbędą osoby upoważnione do przetwarzania danych osobowych w tym zakresie w Miejskim ZespoleŻłobków w Łodzi.7. Osobie/osobom powierzającej/cym dane osobowe przysługuje prawo do :7.1.dostępu do powierzonych danych osobowych,7.2. sprostowania powierzonych danych osobowych,7.3.usunięcia powierzonych danych osobowych,7.4. ograniczenia przetwarzania powierzonych danych,7.5.wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania powierzonych danych,7.6. przenoszenia powierzonychdanych,7.7. cofnięcia zgody powierzenia danych w dowolnym momencie,7.8. wniesienia skargi doorganu nadzorczego.8. Miejski Zespół Żłobków w Łodzi nie będzie przekazywał zbieranych danych dopaństw trzecich.9. Miejski Zespół Żłobków w Łodzi nie będzie profilował zbieranych danychosobowych.10. Powierzone dane będą przechowywane zgodnie z przepisami kancelaryjnoarchiwalnymiobowiązującymi w Miejskim Zespole Żłobków w Łodzi. 11. Podanie danych osobowychjest niezbędne do prowadzonego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: MZŻ.262.3.2021.T

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.5.) Wartość zamówienia: 243902,30 PLN

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostosowanie budynku żłobka Nr 18 przy al. Har. Zatorowców w Łodzi do obowiązujących przepisów przeciwpożarowych oraz wyprowadzenie głównego zaworu gazu na zewnątrz budynku

4.2.6.) Główny kod CPV: 45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2021-08-13

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Opis kryteriów, oceny ofert wraz z podaniem wag tych kryteriów i sposobu oceny ofert.1. W toku badania i oceny ofert zamawiający może żądać od wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert.2. Zamawiający poprawi w tekście oferty oczywiste pomyłki pisarskie, oczywiste omyłki rachunkowe z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonywanych poprawek, inne omyłki polegające na niezgodności oferty ze SWZ nie powodujące istotnych zmian w treści oferty zgodnie z art. 223 ust. 2 Pzp, niezwłocznie zawiadamiając o tym Wykonawcę, którego oferta została poprawiona. 3. Zamawiający odrzuci oferty, które zawierają przesłanki art. 226 ust. 1 Pzp.4. Zamawiający wyznaczył następujące kryteria oceny ofert, przypisując im następujące wagi:L.p. Kryterium Waga kryterium1. Cena brutto (C) 602. Gwarancja (G) 40 Łącznie 1005. Każda z ofert otrzyma liczbę punktów, jaka wynika ze wzoru: LP = C + G gdzie:LP Całkowita liczba punktów przyznana ofercieC Liczba punktów przyznanych za kryterium (1) – cena bruttoG Liczba punktów przyznanych za kryterium (2) – gwarancja6. Zasady oceny ofert wg kryteriów:Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska największą liczbę punktów ze wszystkich kryteriów. Uzyskana liczba punktów w ramach kryterium zaokrąglona będzie do drugiego miejsca po przecinku. Przyznanie liczby punktów ofertom będzie odbywać się wg poniższej zasady:Zamawiający przy obliczaniu oceny punktowej oferty dla kryterium „Cena brutto” w celu oceny dokona zaokrąglenia wyniku do dwóch miejsc po przecinku - jeżeli trzecia cyfra po przecinku (i/lub następne) jest mniejsza od 5 wynik zostanie zaokrąglony w dół, a jeżeli cyfra jest równa lub większa od 5 wynik zostanie zaokrąglony w górę.6.1. W przypadku kryterium „Cena brutto” oferta otrzyma zaokrągloną do dwóch miejsc po przecinku liczbę punktów wynikającą z równania: Liczba punktów = Cena oferty z najniższą ceną x 60 Cena oferty rozpatrywanej 6.2. W przypadku kryterium „Gwarancja” oferta otrzyma ilość punktów za zadeklarowany okres wynikająca z tabeli poniżej:Okres udzielonej gwarancji (G) Liczba punktów24 miesiące 036 miesięcy 1048 miesięcy 2060 miesięcy 407. W przypadku kiedy Wykonawca nie zaznaczy żadnego z terminów lub zaznaczy więcej niż jeden termin gwarancji w formularzu ofertowym (załącznik nr 1 do SWZ) – Zamawiający oceniając ofertę przyjmie, że Wykonawca udziela gwarancji na 24 miesiące, a w kryterium „Gwarancja” otrzyma 0 pkt.8. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiada wszystkim wymaganiom określonym w niniejszej SWZ i została oceniona jako najkorzystniejsza w oparciu o podane w niej kryteria oceny ofert (uzyskała największą łączną liczbę punktów ze wszystkich kryteriów).9. Niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający poinformuje równocześnie wszystkich Wykonawców o wyborze najkorzystniejszej oferty, podając nazwę (firmę), albo imię i nazwisko, siedzibę albo adres zamieszkania i adres Wykonawcy, którego ofertę wybrano, uzasadnienie jej wyboru oraz nazwy (firmy), albo imiona i nazwiska, siedziby albo miejsca zamieszkania i adresy Wykonawców, którzy złożyli oferty, a także punktację przyznaną ofertom w każdym kryterium oceny ofert i łączną punktację oraz o wykonawcach, których oferty zostały odrzucone, podając uzasadnienie faktyczne i prawne.10. Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana, uchyla się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, Zamawiający może dokonać ponownego badania i oceny ofert spośród pozostałych w postępowaniu wykonawców lub unieważni postępowanie.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 1

Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit a

Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit b

Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit c

Art. 109 ust. 1 pkt 3

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 6

Art. 109 ust. 1 pkt 7

Art. 109 ust. 1 pkt 8

Art. 109 ust. 1 pkt 9

Art. 109 ust. 1 pkt 10

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:1.1. nie podlegają wykluczeniu1.2. spełniają warunki udziału w postępowaniu2. Podmiotowe środki dowodowe: Wystarczające będzie złożenie oświadczenia o braku podstaw wykluczenia z postępowania stanowiące załącznik nr 5 do SWZ.3. Zamawiający formułuje następujące warunki udziału w postępowaniu, dotyczące:3.1. Zdolności do występowania w obrocie gospodarczym – brak wymagań,3.2. Uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów – Zamawiający żąda, aby Wykonawca był wpisany do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych prowadzonych w państwie członkowskim Unii Europejskiej, w którym posiada siedzibę – Wykonawca wykaże spełnienie tego warunku dokumentując posiadanie takiego wpisu. Ocenę spełniania warunku udziału w postępowaniu Zamawiający przeprowadzi na podstawie załączonego do oferty oświadczenia oraz kserokopii wpisu do właściwego rejestru.3.3. Sytuacji ekonomicznej lub finansowej – Zamawiający żąda, aby Wykonawca posiadał odpowiednie ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną min. 200 000 zł, z okresem ważności przypadającym w czasie realizacji zamówienia, z okresem ważności przypadającym w czasie realizacji zamówienia. Ocenę spełniania warunku udziału w postępowaniu Zamawiający przeprowadzi na podstawie załączonego do oferty oświadczenia oraz na podstawie kserokopii polisy ubezpieczeniowej jw.,3.4. Zdolności technicznej lub zawodowej – Zamawiający żąda, aby Wykonawca dysponował niżej wyszczególnionymi osobami:3.4.1. Wykonawca musi dysponować osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej zgodnie z art. 14 ust. 1 pkt. 2 ustawy z 7 lipca 1994 r. - Prawo Budowlane (Dz. U. z 2018 r. poz. 1202 ze zm.) wraz z zaświadczeniem wystawionym przez właściwą Izbę Samorządu Zawodowego ważnym co najmniej do dnia zakończenia obowiązywania planowanej umowy (zgodnie ze wzorem umowy).3.4.2. Wykonawca musi dysponować osobą uprawnioną do zajmowania się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci na stanowisku eksploatacji i dozoru nad wykonywanymi robotami elektrycznymi i wodnokanalizacyjnymi (Grupa 1 pkt. 2) o napięciu nie wyższym niż 1 kV - zgodnymi z rozporządzeniem Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 28.04.2003 r. w sprawie szczegółowych zasad stwierdzania posiadania kwalifikacji przez osoby zajmujące eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci (Dz.U. z 2003 Nr 89 poz. 828 ze zm.), ważnymi co najmniej do dnia zakończenia obowiązywania planowanej umowy (zgodnie ze wzorem umowy).3.4.3. Wykonawca musi dysponować osobą uprawnioną do zajmowania się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci na stanowisku eksploatacji i dozoru w zakresie kontrolno-pomiarowym instalacji elektrycznych - zgodnymi z rozporządzeniem Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 28.04.2003 r. w sprawie szczegółowych zasad stwierdzania posiadania kwalifikacji przez osoby zajmujące się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci (Dz.U. z 2003 r. Nr 89 poz. 828 ze zm.), ważnymi co najmniej do dnia zakończenia obowiązywania planowanej umowy (zgodnie ze wzorem umowy).3.4.4. Ocenę spełniania warunku udziału w postępowaniu Zamawiający przeprowadzi na podstawie załączonych do oferty oświadczeń. Jeżeli termin ważności któregoś z ww. zaświadczeń jest krótszy od wymaganego, w przypadku udzielenia zamówienia publicznego, należy dodatkowo złożyć oświadczenie o dokonaniu przedłożenia ważnego dokumentu - załącznik nr 7 do SWZ.4. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów udostępniających zasoby, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. W sytuacji udostępnienia zasobów zastosowanie mają przepisy art. 118 – 123 Pzp. 5. Zamawiający ocenia, czy udostępniane wykonawcy przez podmioty udostępniające zasoby zdolności techniczne lub zawodowe lub ich sytuacja finansowa lub ekonomiczna, pozwalają na wykazanie przez wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 112 oraz, jeżeli to dotyczy, kryteriów selekcji, a także bada, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, które zostały przewidziane względem wykonawcy.6. Wykonawca, który polega na sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, odpowiada solidarnie z podmiotem, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów, za szkodę poniesioną przez Zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba, że za nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 3. Zamawiający formułuje następujące warunki udziału w postępowaniu, dotyczące:3.1. Zdolności do występowania w obrocie gospodarczym – brak wymagań,3.2. Uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów – Zamawiający żąda, aby Wykonawca był wpisany do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych prowadzonych w państwie członkowskim Unii Europejskiej, w którym posiada siedzibę – Wykonawca wykaże spełnienie tego warunku dokumentując posiadanie takiego wpisu. Ocenę spełniania warunku udziału w postępowaniu Zamawiający przeprowadzi na podstawie załączonego do oferty oświadczenia oraz kserokopii wpisu do właściwego rejestru.3.3. Sytuacji ekonomicznej lub finansowej – Zamawiający żąda, aby Wykonawca posiadał odpowiednie ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną min. 200 000 zł, z okresem ważności przypadającym w czasie realizacji zamówienia, z okresem ważności przypadającym w czasie realizacji zamówienia. Ocenę spełniania warunku udziału w postępowaniu Zamawiający przeprowadzi na podstawie załączonego do oferty oświadczenia oraz na podstawie kserokopii polisy ubezpieczeniowej jw.,3.4. Zdolności technicznej lub zawodowej – Zamawiający żąda, aby Wykonawca dysponował niżej wyszczególnionymi osobami:3.4.1. Wykonawca musi dysponować osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej zgodnie z art. 14 ust. 1 pkt. 2 ustawy z 7 lipca 1994 r. - Prawo Budowlane (Dz. U. z 2018 r. poz. 1202 ze zm.) wraz z zaświadczeniem wystawionym przez właściwą Izbę Samorządu Zawodowego ważnym co najmniej do dnia zakończenia obowiązywania planowanej umowy (zgodnie ze wzorem umowy).3.4.2. Wykonawca musi dysponować osobą uprawnioną do zajmowania się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci na stanowisku eksploatacji i dozoru nad wykonywanymi robotami elektrycznymi i wodnokanalizacyjnymi (Grupa 1 pkt. 2) o napięciu nie wyższym niż 1 kV - zgodnymi z rozporządzeniem Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 28.04.2003 r. w sprawie szczegółowych zasad stwierdzania posiadania kwalifikacji przez osoby zajmujące eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci (Dz.U. z 2003 Nr 89 poz. 828 ze zm.), ważnymi co najmniej do dnia zakończenia obowiązywania planowanej umowy (zgodnie ze wzorem umowy).3.4.3. Wykonawca musi dysponować osobą uprawnioną do zajmowania się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci na stanowisku eksploatacji i dozoru w zakresie kontrolno-pomiarowym instalacji elektrycznych - zgodnymi z rozporządzeniem Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 28.04.2003 r. w sprawie szczegółowych zasad stwierdzania posiadania kwalifikacji przez osoby zajmujące się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci (Dz.U. z 2003 r. Nr 89 poz. 828 ze zm.), ważnymi co najmniej do dnia zakończenia obowiązywania planowanej umowy (zgodnie ze wzorem umowy).3.4.4. Ocenę spełniania warunku udziału w postępowaniu Zamawiający przeprowadzi na podstawie załączonych do oferty oświadczeń. Jeżeli termin ważności któregoś z ww. zaświadczeń jest krótszy od wymaganego, w przypadku udzielenia zamówienia publicznego, należy dodatkowo złożyć oświadczenie o dokonaniu przedłożenia ważnego dokumentu - załącznik nr 7 do SWZ.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 2. Podmiotowe środki dowodowe: Wystarczające będzie złożenie oświadczenia o braku podstaw wykluczenia z postępowania stanowiące załącznik nr 5 do SWZ.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

3. Zamawiający formułuje następujące warunki udziału w postępowaniu, dotyczące:3.1. Zdolności do występowania w obrocie gospodarczym – brak wymagań,3.2. Uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów – Zamawiający żąda, aby Wykonawca był wpisany do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych prowadzonych w państwie członkowskim Unii Europejskiej, w którym posiada siedzibę – Wykonawca wykaże spełnienie tego warunku dokumentując posiadanie takiego wpisu. Ocenę spełniania warunku udziału w postępowaniu Zamawiający przeprowadzi na podstawie załączonego do oferty oświadczenia oraz kserokopii wpisu do właściwego rejestru.3.3. Sytuacji ekonomicznej lub finansowej – Zamawiający żąda, aby Wykonawca posiadał odpowiednie ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną min. 200 000 zł, z okresem ważności przypadającym w czasie realizacji zamówienia, z okresem ważności przypadającym w czasie realizacji zamówienia. Ocenę spełniania warunku udziału w postępowaniu Zamawiający przeprowadzi na podstawie załączonego do oferty oświadczenia oraz na podstawie kserokopii polisy ubezpieczeniowej jw.,3.4. Zdolności technicznej lub zawodowej – Zamawiający żąda, aby Wykonawca dysponował niżej wyszczególnionymi osobami:3.4.1. Wykonawca musi dysponować osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej zgodnie z art. 14 ust. 1 pkt. 2 ustawy z 7 lipca 1994 r. - Prawo Budowlane (Dz. U. z 2018 r. poz. 1202 ze zm.) wraz z zaświadczeniem wystawionym przez właściwą Izbę Samorządu Zawodowego ważnym co najmniej do dnia zakończenia obowiązywania planowanej umowy (zgodnie ze wzorem umowy).3.4.2. Wykonawca musi dysponować osobą uprawnioną do zajmowania się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci na stanowisku eksploatacji i dozoru nad wykonywanymi robotami elektrycznymi i wodnokanalizacyjnymi (Grupa 1 pkt. 2) o napięciu nie wyższym niż 1 kV - zgodnymi z rozporządzeniem Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 28.04.2003 r. w sprawie szczegółowych zasad stwierdzania posiadania kwalifikacji przez osoby zajmujące eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci (Dz.U. z 2003 Nr 89 poz. 828 ze zm.), ważnymi co najmniej do dnia zakończenia obowiązywania planowanej umowy (zgodnie ze wzorem umowy).3.4.3. Wykonawca musi dysponować osobą uprawnioną do zajmowania się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci na stanowisku eksploatacji i dozoru w zakresie kontrolno-pomiarowym instalacji elektrycznych - zgodnymi z rozporządzeniem Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 28.04.2003 r. w sprawie szczegółowych zasad stwierdzania posiadania kwalifikacji przez osoby zajmujące się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci (Dz.U. z 2003 r. Nr 89 poz. 828 ze zm.), ważnymi co najmniej do dnia zakończenia obowiązywania planowanej umowy (zgodnie ze wzorem umowy).3.4.4. Ocenę spełniania warunku udziału w postępowaniu Zamawiający przeprowadzi na podstawie załączonych do oferty oświadczeń. Jeżeli termin ważności któregoś z ww. zaświadczeń jest krótszy od wymaganego, w przypadku udzielenia zamówienia publicznego, należy dodatkowo złożyć oświadczenie o dokonaniu przedłożenia ważnego dokumentu - załącznik nr 7 do SWZ.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:

zgodnie z art. 274 Pzp

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

IX. Wymagania dotyczące wadium1. W postępowaniu jest przewidziane składanie wadium.2. Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia w następującej wysokości: 3 000 zł - słownie: trzy tysiące złotych 00/1003. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2. ustawy Pzp.4. Wadium może być wnoszone w następujących formach:4.1. pieniądzu – przelewem na konto MZŻ w Łodzi: GETIN Noble Bank S.A., Nr rachunku: 64 1560 0013 2026 0000 0185 0004 z zaznaczeniem „Wadium do postępowania MZŻ.262.3.2021.Tna dostosowanie budynku żłobka Nr 18 przy al. Har. Zatorowców w Łodzi do obowiązujących przepisów przeciwpożarowych oraz wyprowadzenie głównego zaworu gazu na zewnątrz budynku” Wniesienie wadium Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek Zamawiającego potwierdzi, że otrzymał taki przelew przed upływem terminu składania ofert, czyli do dnia 9 marca 2021 r. do godziny 9:00,4.2. gwarancjach bankowych - gwarantowane na okres minimum 30 dni licząc od ostatecznego terminu składania ofert,4.3. gwarancjach ubezpieczeniowych - gwarantowane na okres minimum 30 dni licząc od ostatecznego terminu składania ofert,4.4. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2019 r. poz. 310, 836 i 1572).4.5. Zamawiający nie dopuszcza wniesienia wadium w formie innej niż jedna z wyżej wymienionych. 5. W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu, przelewem na konto Zamawiającego, Wykonawca zobowiązany jest podać w ofercie dokładną informację odnośnie zwrotu wadium, tj. adres banku, numer konta itp. 6. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy wskazany przez zamawiającego.7. Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym.8. Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia, o których mowa w ust. 7 pkt 2–4, wykonawca przekazuje zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej.9. Zamawiającego obowiązują warunki zwrotu lub zatrzymania wadium zgodnie z art. 98 ustawy Pzp.

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

2.1.3. oświadczenie Wykonawcy dotyczące przesłanek wykluczenia załącznik nr 5 do SWZ (W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie składa każdy z Wykonawców oddzielnie),2.1.4. oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu załącznik nr 6 do SWZ (W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie składa każdy z Wykonawców oddzielnie),

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Zakazuje się zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawiektórej dokonano wyboru wykonawcy, chyba że zachodzi co najmniej jedna z poniższychokoliczności:1.1. określona zgodnie z art. 455 ustawy Pzp, 1.2. dotycząca zmiany danychWykonawcy,1.3. dotycząca zmiany danych Zamawiającego,1.4. dotycząca ustawowej zmianyobowiązującej stawki podatku od towarów i usług (VAT) – Zamawiający zapłaci Wykonawcywynagrodzenie brutto zmniejszone lub powiększone o wartość zmienionego podatku od towarówi usług, 1.5. w przypadku, gdy zachowanie istniejących postanowień umowy będzie niemożliwew skutek decyzji lub innych rozstrzygnięć organów administracji lub gdy zmiana będziekonieczna w celu umożliwienia wykonania umowy w sposób zgodny z obowiązującymiprzepisami prawa,1.6. w przypadku wykrycia omyłek, rozbieżności lub niejasności w umowie,których nie można usunąć w inny sposób, a zmiana będzie umożliwiać ich usunięcie idoprecyzowanie umowy zgodnie z jej celem lub w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisówprzez wykonawcę i zamawiającego,2. Zmiana umowy z naruszeniem ust. 1 podlegaunieważnieniu.3. Wszelkie zmiany umowy wymagają zachowania formy pisemnej w postacianeksu pod rygorem nieważności.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-03-09 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://miniportal.uzp.gov.pl/

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-03-09 11:00

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

2021-02-19 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Roboty budowlane
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę wykonanie ławy fundamentowej, wylewka, beton - Łódź
  • Lokalizacja zleceniałódzkie
  • Data dodania03-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę wykonanie ławy fundamentowej, wylewka, beton. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI