Dostępna Szkoła - innowacyjne rozwiązania w kreowaniu przyjaznej przestrzeni edukacyjnej...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Dostępna Szkoła - innowacyjne rozwiązania w kreowaniu przyjaznej przestrzeni edukacyjnej z uwzględnieniem potrzeb uczniów oraz otoczenia” – roboty remontowo-budowlane
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoKościerzyna
  • WojewództwoPomorskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2022-04-21
  • ZamawiającyGmina Miejska Kościerzyna
  • Data publikacji ogłoszenia2022-04-06
  • Numer ogłoszenia2022/BZP 00111982
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Dostępna Szkoła - innowacyjne rozwiązania w kreowaniu przyjaznej przestrzeni edukacyjnej z uwzględnieniem potrzeb uczniów oraz otoczenia” – roboty remontowo-budowlane

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miejska Kościerzyna

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 191675126

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: 3 Maja 9a

1.5.2.) Miejscowość: Kościerzyna

1.5.3.) Kod pocztowy: 83-400

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL637 - Chojnicki

1.5.7.) Numer telefonu: 58 680-23-00

1.5.8.) Numer faksu: 58 680-23-20

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: wizp@koscierzyna.gda.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.koscierzyna.gda.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostępna Szkoła - innowacyjne rozwiązania w kreowaniu przyjaznej przestrzeni edukacyjnej z uwzględnieniem potrzeb uczniów oraz otoczenia” – roboty remontowo-budowlane

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-aa3eecf5-b57e-11ec-9f44-6e63702cb2f7

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00111982

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-04-06

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00019574/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.9 „Dostępna Szkoła - innowacyjne rozwiązania w kreowaniu przyjaznej przestrzeni edukacyjnej z uwzględnieniem potrzeb uczniów oraz otoczenia” – roboty remontowo-budowlane

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.15.) Nazwa projektu lub programu

Zadanie realizowane w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020 współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/pn/koscierzyna

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/koscierzyna

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których Zamawiający będzie komunikował się w Wykonawcami, oraz informacje o wymaganiach technicznych i organizacyjnych sporządzania, wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej - zostały opisane w Rozdziale 1 pkt 22 SWZ. Postępowanie prowadzone jest w języku polskim w formie elektronicznej za pośrednictwem Platformy zakupowej dostępnej pod adresem strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/koscierzyna, do której link znajduje się na stronie BIP Zamawiającego: https://bip.koscierzyna.gda.pl/?bip=1&cid=357. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami, w tym składanie ofert, przekazywanie dokumentów lub oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji odbywa się drogą elektroniczną za pośrednictwem Platformy zakupowej dostępnej pod adresem strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/koscierzyna. Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami (inna niż składanie oferty wraz z wymaganymi załącznikami), w tym przekazywanie dokumentów lub oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji odbywa się drogą elektroniczną za pośrednictwem Platformy zakupowej dostępnej pod adresem strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/koscierzyna i formularza „Wyślij wiadomość do zamawiającego”. Za datę przekazania (wpływu) oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji przyjmuje się datę ich przesłania za pośrednictwem platformazakupowa.pl poprzez kliknięcie przycisku „Wyślij wiadomość do zamawiającego” po których pojawi się komunikat, że wiadomość została wysłana do zamawiającego. Zamawiający dopuszcza również komunikację za pośrednictwem poczty elektronicznej. Adres poczty elektronicznej osoby uprawnionej do kontaktu z Wykonawcami: wizp@koscierzyna.gda.pl. Zamawiający informuje, że preferuje się komunikację (inna niż składanie oferty wraz z wymaganymi załącznikami) między Zamawiającym a Wykonawcami za pośrednictwem Platformy zakupowej. Zamawiający będzie przekazywał wykonawcom informacje w formie elektronicznej za pośrednictwem Platformy zakupowej. Informacje dotyczące odpowiedzi na pytania, zmiany specyfikacji, zmiany terminu składania i otwarcia ofert Zamawiający będzie zamieszczał na platformie w sekcji “Komunikaty”. Korespondencja, której zgodnie z obowiązującymi przepisami adresatem jest konkretny Wykonawca, będzie przekazywana w formie elektronicznej za pośrednictwem platformy zakupowej do konkretnego wykonawcy. Wykonawca jako podmiot profesjonalny ma obowiązek sprawdzania komunikatów i wiadomości bezpośrednio na platformazakupowa.pl przesłanych przez zamawiającego, gdyż system powiadomień może ulec awarii lub powiadomienie może trafić do folderu SPAM.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Informacja w zakresie ochrony danych w odniesieniu do RODO znajdują się w SWZ. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Burmistrz Miasta Kościerzyna; dane adresowe: ul. 3 Maja 9A, 83-400 Kościerzyna, tel.: 58 680 23 49, email: urzad@koscierzyna.gda.pl; firmą podprzetwarzającą dane jest platformazakupowa.pl, którego operatorem jest Open Nexus Sp. o.o.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP 7/2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.5.) Wartość zamówienia: 640417,92 PLN

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 3

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych pn. „Dostępna Szkoła - innowacyjne rozwiązania w kreowaniu przyjaznej przestrzeni edukacyjnej z uwzględnieniem potrzeb uczniów oraz otoczenia” – roboty remontowo-budowlane. Zakres zamówienia obejmuje:
CZĘŚĆ I – Szkoła Podstawowa nr 6 w Kościerzynie
1. Szkoła Podstawowa nr 6 w Kościerzynie – posadzki
Przedmiotem zamówienia jest przedsięwzięcie polegające na wykonaniu robót remontowo – budowlanych
w ramach zadania pn. Wymiana posadzek w Szkole Podstawowej nr 6 w Kościerzynie – Dostępna Szkoła.
Zakres zamówienia obejmuje:
• 1.2.2 Standard dostępności ciągów komunikacyjnych - wymiana posadzki na korytarzu na drugim piętrze;
• 2.1.4 Standard dostępności komunikacji poziomej - wymiana posadzki w salach od 201 do 212 i 216 zlokalizowanych na drugim piętrze.
2. Szkoła Podstawowa nr 6 w Kościerzynie – roboty remontowo-budowlane
Przedmiotem zamówienia jest przedsięwzięcie polegające na wykonaniu robót remontowo – budowlanych
w ramach zadania pn. Poprawa dostępności Szkoły Podstawowej nr 6 w Kościerzynie – Dostępna Szkoła.
Zakres zamówienia obejmuje:
• 1.1.6. Standard dostępności sal lekcyjnych - Zmiana lokalizacji gniazd i włączników instalacji elektrycznej w salach lekcyjnych od 201-212 i 216.
• 1.1.8 Standard dostępności sal rewalidacyjnych - Wymiana drzwi w salach 103, 126 i 127
• 1.1.11 Standard dostępności biblioteki szkolnej - Wymiana drzwi pomiędzy czytelnią a biblioteką.
• 1.2.2 Standard dostępności ciągów komunikacyjnych - Remont ścian i sufitów korytarza na drugim piętrze.
• 2.1.4 standard dostępności komunikacji poziomej - Wymiana drzwi do sal lekcyjnych zlokalizowanych na drugim piętrze.
• 2.1.6. Standard dostępności sal lekcyjnych - Remont ścian i sufitów oraz wymiana umywalek w salach od 201 do 212 i 216.
• 2.1.7 Standard dostępności sal sportowych - Wymiana drzwi w korytarzu przy sali gimnastycznej, prowadzących do toalety OzN oraz likwidacja progu w drzwiach wejściowych do sali gimnastycznej.
• 2.1.11 Standard dostępności pomieszczeń sanitarnych - Kompleksowy remont łazienki ogólnodostępnej zlokalizowanej na pierwszym piętrze.
Prowadzone prace remontowo-budowlane muszą uwzględniać zachowanie norm określonych w załączonym Modelu Dostępnej Szkoły w obszarze architektonicznym. Na etapie realizacji inwestycji Wykonawca zobowiązany jest uzgadniać i konsultować spełnianie określonych standardów z Zamawiającym i Dyrekcją Szkoły. Kolorystyka wykładzin, płytek ściennych, podłogowych i ścian zostanie uzgodniona na etapie realizacji robót.

4.2.5.) Wartość części: 409489,80 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45421131-1 - Instalowanie drzwi

45431000-7 - Kładzenie płytek

45432111-5 - Kładzenie wykładzin elastycznych

45442100-8 - Roboty malarskie

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-08-24

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych pn. „Dostępna Szkoła - innowacyjne rozwiązania w kreowaniu przyjaznej przestrzeni edukacyjnej z uwzględnieniem potrzeb uczniów oraz otoczenia” – roboty remontowo-budowlane. Zakres zamówienia obejmuje:
CZĘŚĆ II – Szkoła Podstawowa nr 4 w Kościerzynie
Przedmiotem zamówienia jest przedsięwzięcie polegające na wykonaniu robót remontowo – budowlanych
w ramach zadania pn. Poprawa dostępności Szkoły Podstawowej nr 4 w Kościerzynie – Dostępna Szkoła.
Zakres zamówienia obejmuje:
• 1.1.5 Standard dostępności komunikacji pionowej - Likwidacja 10 cm stopnia w korytarzu w piwnicy i uzyskanie spadku posadzki nie większego niż 6 %.
• 1.1.6 Standard dostępności sal lekcyjnych -Remont instalacji elektrycznej, ścian i sufitów w salach 27 i 28 oraz uzupełnienie fragmentów posadzki w wejściach do tych sal.
• 1.1.8 Standard dostępności sal rewalidacyjnych - Kompleksowy remont sali rewalidacyjnej zlokalizowanej w piwnicy obejmujący remont instalacji elektrycznej, ścian, sufitu, podłogi, wymianę okna oraz uzupełnienie fragmentu ściany.
• 1.1.12 Standard dostępności pomieszczeń sanitarnych – toaleta OnZ - Kompleksowy remont łazienki zlokalizowanej na piętrze, przeznaczonej do użytkowania przez osoby z niepełnosprawnościami obejmujący również przesunięcie jednej ze ścian i zmianę lokalizacji przyłączy sanitarnych. Instalowane wyposażenie musi spełniać normy określone w Modelu Dostępnej Szkoły.
• 1.1.12 Standard dostępności pomieszczeń sanitarnych - Kompleksowy remont łazienki ogólnodostępnej, zlokalizowanej na piętrze, sąsiadującej z toaletą OzN obejmujący również montaż kabin toaletowych.
Prowadzone prace remontowo-budowlane muszą uwzględniać zachowanie norm określonych w załączonym Modelu Dostępnej Szkoły w obszarze architektonicznym. Na etapie realizacji inwestycji Wykonawca zobowiązany jest uzgadniać i konsultować spełnianie określonych standardów z Zamawiającym i Dyrekcją Szkoły. Kolorystyka wykładzin, płytek ściennych, podłogowych i ścian zostanie uzgodniona na etapie realizacji robót.

4.2.5.) Wartość części: 90484,60 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45431000-7 - Kładzenie płytek

45432111-5 - Kładzenie wykładzin elastycznych

45442100-8 - Roboty malarskie

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2022-06-25 do 2022-08-24

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych pn. „Dostępna Szkoła - innowacyjne rozwiązania w kreowaniu przyjaznej przestrzeni edukacyjnej z uwzględnieniem potrzeb uczniów oraz otoczenia” – roboty remontowo-budowlane. Zakres zamówienia obejmuje:
CZĘŚĆ III – Zespół Szkolno - Przedszkolny nr 3 w Kościerzynie
Przedmiotem zamówienia jest przedsięwzięcie polegające na wykonaniu robót remontowo – budowlanych
w ramach zadania pn. Poprawa dostępności Zespołu Szkolno-Przedszkolnego nr 3 w Kościerzynie – Dostępna Szkoła.
Zakres zamówienia obejmuje:
• 1.1.4 Standard dostępności komunikacji poziomej - wymiana drzwi - Wymiana drzwi w 17 salach lekcyjnych.
• 1.1.4. Standard dostępności komunikacji poziomej - wymiana posadzek - Wymiana posadzki na korytarzu na pierwszym piętrze.
• 1.1.5 Standard dostępności komunikacji pionowej - Remont klatki schodowej pomiędzy parterem a piętrem budynku.
• 1.1.6 Standard dostępności sal lekcyjnych - W salach lekcyjnych 46 i 03 remont instalacji elektrycznej, ścian, sufitów i wymiana posadzek. W sali 46 wymiana drzwi prowadzących do zaplecza oraz umywalki i okładziny ściennej.
• 1.1.8 Standard dostępności sal rewalidacyjnych - Remont ścian, sufitów i wymiana posadzek w gabinecie pedagoga na pierwszym piętrze oraz sali rewalidacji na parterze. Remont instalacji elektrycznej w sali rewalidacji na parterze.
Prowadzone prace remontowo-budowlane muszą uwzględniać zachowanie norm określonych w załączonym Modelu Dostępnej Szkoły w obszarze architektonicznym. Na etapie realizacji inwestycji Wykonawca zobowiązany jest uzgadniać i konsultować spełnianie określonych standardów z Zamawiającym i Dyrekcją Szkoły. Kolorystyka wykładzin, płytek ściennych, podłogowych i ścian zostanie uzgodniona na etapie realizacji robót.

4.2.5.) Wartość części: 140443,52 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45421131-1 - Instalowanie drzwi

45431000-7 - Kładzenie płytek

45432111-5 - Kładzenie wykładzin elastycznych

45442100-8 - Roboty malarskie

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2022-06-25 do 2022-08-24

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu oraz spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej – Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że - część I, II, III:
1. zrealizował w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 roboty budowlane polegające na budowie, przebudowie, remoncie budynku. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, warunek zostanie uznany za spełniony w sytuacji, gdy przynajmniej jeden z Wykonawców wykaże, że należycie wykonał co najmniej 2 wymagane roboty budowlane. Niedopuszczalne jest łączenie liczby robót budowlanych wykonanych przez różnych wykonawców, aby uzyskać wymaganą liczbę min. 2 robót budowlanych.
2. skieruje do realizacji niniejszego zamówienia osoby zapewniające realizację zamówienia oraz posiadające kwalifikacje niezbędne do wykonania zamówienia, w tym:
a) Kierownik robót – winien posiadać:
1. ważne uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej wydanych przepisów oraz
2. doświadczenie w kierowaniu co najmniej 2 robotami budowlanymi w powyższej specjalności .
Zmawiający określając wymogi w zakresie posiadanego doświadczenia kwalifikacji i uprawnień budowlanych, dopuszcza doświadczenie, kwalifikacje i uprawnienia, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz odpowiadające im doświadczenie, kwalifikacje i uprawnienia wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, z uwzględnieniem ustawy z dnia 22.12.2015r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (t. j. Dz.U. z 2020 r., poz. 220).
W przypadku składania oferty przez jednego Wykonawcę dla więcej niż jednej części, Zamawiający wymaga wykazania spełnienia powyższego warunku udziału w postępowaniu dla jednej z części, tj. części I lub II lub III.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Na potwierdzenie okoliczności, o których mowa w art. 273 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp, tj. potwierdzających brak podstaw wykluczenia Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, aktualnych na dzień złożenia następujących podmiotowych środków dowodowych - część I, część II, część III: 1. dotyczy Wykonawcy - oświadczenia wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 i 1086), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej (wg wzoru wzór formularza nr 3.3 stanowiącego załącznik do swz); 2. dotyczy Wykonawcy i podmiotu na którego zdolnościach lub sytuacji Wykonawca polega - odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, sporządzonego nie wcześniej niż 3 miesiące przez jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia następujących oświadczeń i dokumentów w zakresie zdolności technicznej lub zawodowej - część I, część II, część III: 1. wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami,
o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty (wg wzoru formularza nr 3.1 stanowiącego zał. do swz); 2. wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami (wg wzoru formularza nr 3.2 stanowiącego zał. do swz).

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia swojej oferty wadium w wysokości: część I – 6.000 zł, część II – 1.000 zł, część III – 2.000 zł. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą.

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

a) Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. b) Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwa winno być załączone do oferty. c) Przepisy dotyczące Wykonawcy stosuje się odpowiednio Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. d) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia, o których mowa w pkt 9.1 SWZ, składa każdy z Wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu. e) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, usługi wykonają poszczególni wykonawcy (wg wzoru formularza nr 2.4 stanowiącego zał. do swz);f) W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane. g) Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. h) Wykonawca składający ofertę wspólną, nie może złożyć w jednym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego odrębnej oferty własnej lub drugiej oferty wspólnie z innymi wykonawcami. i) Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy – dla Zamawiającego nie są wiążące w tym zakresie wzajemne uregulowania umowne (np. umowa konsorcjum lub spółki cywilnej) pomiędzy wykonawcami. j) Zamawiający zastrzega sobie prawo żądania od wykonawców składających ofertę wspólną, aby przed podpisaniem umowy (w przypadku wyboru oferty) złożyli zamawiającemu umowę regulującą współpracę tych podmiotów. k) Zamawiający będzie kierował korespondencję wyłącznie z Wykonawcą występującym jako pełnomocnik pozostałych (lider).

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zmiany umowy zawarto w § 7 wzoru umowy - rozdział 5 SWZ.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-04-21 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/koscierzyna

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-04-21 10:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-05-20

8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji:

Część 1 : Tak

Część 2 : Tak

Część 3 : Tak

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

dot. części I - Zamawiający wymaga, aby zamówienie było realizowane w terminie: do dnia 24.08.2022r. z zastrzeżeniem - w okresie roku szkolnego tj. do dnia 25 czerwca 2022 można wykonywać prace jedynie w salach lekcyjnych. Wykonawcy zostaną udostępnione maksymalnie 2 sale lekcyjne jednocześnie z zastrzeżeniem, że prace utrudniające prowadzenie zajęć edukacyjnych mogą być wykonywane od poniedziałku do piątku w godzinach 16.30 - 21.00 i w soboty.
NAJNOWSZE ZLECENIE
Nawiążemy współpracę z ekipami remontowo-montażowymi - Kowale
  • Lokalizacja zleceniapomorskie
  • Data dodania04-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Nawiążemy współpracę z ekipami remontowo-montażowymi. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI