„Dobudowa klatki schodowej oraz przebudowa umywalni w budynku Centrum Administracyjnym...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
„Dobudowa klatki schodowej oraz przebudowa umywalni w budynku Centrum Administracyjnym Placówek Opiekuńczo-Wychowawczych w Brzegu w ramach zadania pn. "
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoBrzeg
  • WojewództwoOpolskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2021-07-13
  • ZamawiającyPowiat Brzeski
  • Data publikacji ogłoszenia2021-06-28
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00097249
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
„Dobudowa klatki schodowej oraz przebudowa umywalni w budynku Centrum Administracyjnym Placówek Opiekuńczo-Wychowawczych w Brzegu w ramach zadania pn. "

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Brzeski

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 531412444

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Robotnicza 20

1.5.2.) Miejscowość: Brzeg

1.5.3.) Kod pocztowy: 49-300

1.5.4.) Województwo: opolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL523 - Nyski

1.5.7.) Numer telefonu: 77 444 79 00

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@brzeg-powiat.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://brzeg-powiat.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Dobudowa klatki schodowej oraz przebudowa umywalni w budynku Centrum Administracyjnym Placówek Opiekuńczo-Wychowawczych w Brzegu w ramach zadania pn. "

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-02e2179b-d810-11eb-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00097249

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-06-28

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000546/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.13 Dobudowa klatki schodowej oraz przebudowa umywalni w budynku Centrum Administracyjnym Placówek Opiekuńczo - Wychowawczych w Brzegu w ramach zadania pn. "Deinstytucjonalizacja placówek (...)"

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.15.) Nazwa projektu lub programu

Regionalny Program Operacyjny Województwa Opolskiego na lata 2014-2020

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://miniportal.uzp.gov.pl/

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://miniportal.uzp.gov.pl/,
https://epuap.gov.pl/wps/portal/,
przetargi@brzeg-powiat.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne dot. korespondencji elektronicznej szczegółowo opisane w
pkt 14 i 17 SWZ

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia
Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób
fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich
danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE(ogólne rozporządzenie o danych) (Dz. U. UE L119 z dnia 4
maja 2016 r., str. 1; zwanym dalej„RODO”) informujemy, że:1) administratorem Pani/Pana danych
osobowych jest Powiat Brzeski – Starostwo Powiatowe w Brzegu z siedzibą w Brzegu 49-300, przy ul.
Robotniczej 20;2) administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym można się
skontaktować pod adresem e-mail: odo@brzeg-powiat.pl, numerem telefonu:77 444 79 34, adres jw.;3)
Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym
z przedmiotowym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego,prowadzonym w trybie
podstawowym;4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty,którym
udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 74 ustawy Prawo zamówień
publicznych;5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Prawo
zamówień publicznych przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a
jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania
umowy;6) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana
dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Prawo zamówień
publicznych, związanych z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego;7) w
odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób
zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO;

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia
ParlamentuEuropejskiego i Rady (UE) 2016/679z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób
fizycznych w związku z przetwarzaniem danychosobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich
danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE(ogólne rozporządzenie o danych) (Dz. U. UE L119 z dnia 4
maja 2016 r., str. 1; zwanym dalej„RODO”) informujemy, że:1) posiada Pani/Pan:a) na podstawie art.
15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących (wprzypadku, gdy
skorzystanie z tego prawa wymagałoby po stronie administratora niewspółmierniedużego wysiłku może
zostać Pani/Pan zobowiązana do wskazania dodatkowych informacji mającychna celu sprecyzowanie
żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowaniao udzielenie zamówienia publicznego
lub konkursu albo sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonegopostępowania o udzielenie
zamówienia);b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych
(skorzystanie zprawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie
zamówieniapublicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Prawo
zamówieńpublicznychoraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników);c) na
podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania
danychosobowych z zastrzeżeniem okresu trwania postępowaniao udzielenie zamówienia publicznego
lub konkursu oraz przypadków,o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia
przetwarzania nie ma zastosowania wodniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania
ze środków ochrony prawnej lub wcelu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na
ważne względy interesupublicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego);d) prawo
wniesienia skargi do organu nadzorczego na niezgodnez RODO przetwarzanie Pani/Pana danych
osobowych przez administratora. Organem właściwym dlaprzedmiotowej skargi jest Urząd Ochrony
Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa;2) nie przysługuje Pani/Panu:a) w związku z art.
17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;b) prawo do przenoszenia danych
osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu wobec
przetwarzania danych osobowych, gdyżpodstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych
jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZAM.272.1.9.2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dobudowa klatki schodowej oraz przebudowa umywalni w
budynku Centrum Administracyjnym Placówek Opiekuńczo-Wychowawczych, przy ul.
Poprzecznej 3c w Brzegu w ramach deinstytucjonalizacji placówek opiekuńczo-wychowawczych
w powiecie brzeskim. Inwestycja polega na dobudowie klatki schodowej do istniejącego budynku
oraz remoncie istniejącej umywalni. Budynek podlegający opracowaniu zlokalizowany jest na
działce nr 980/3 w Brzegu. Budynek w części podlegającej opracowaniu pełni funkcję Domu
Dziecka. Budynek wykonano jako obiekt częściowo podpiwniczony, w części podlegającej
opracowaniu bez kondygnacji podziemnej, o trzech kondygnacjach nadziemnych (parter, I
piętro, II piętro), kryty dachem płaskim. Budynek posiada własne przyłącze kanalizacji
ogólnospławnej, wodne, energetyczne, ciepłownicze i gazowe.Projektowana inwestycja polega
na rozbudowie budynku Domu Dziecka o klatkę schodową, zapewniającą dostęp do
pomieszczeń I piętra. Na terenie działki zlokalizowane jest utwardzone dojście do budynku, które
zostanie powiększone o dojście do przedmiotowej klatki schodowej. Pozostałe elementy
zagospodarowania terenu inwestycji pozostają nie zmienione.Po wykonaniu wszystkich prac
budowlanych (zamurowania, wybicie otworów, wykona-niu nadproży, pracach montażowych,
demontażowych) należy przewidzieć odtworzenie ścian, sufitów, posadzek do stanu istniejącego
(murowanie, tynkowanie, gipsowanie, ma-lowanie, uzupełnienie wykładzin przemysłowych PCV
barwionych w masie).

4.2.6.) Główny kod CPV: 45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków

45215215-7 - Roboty budowlane w zakresie domów dziecka

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45332300-6 - Roboty instalacyjne kanalizacyjne

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 120 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Sposób oceny ofert został szczegółowo opisany w pkt 20 SWZ

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: termin realizacji

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 7

Art. 109 ust. 1 pkt 8

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w pkt 9 SWZ oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu.

1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki, o których mowa w art. 112 ustawy Pzp, dotyczące:

1.1. zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.

1.2. uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.

1.3. sytuacji ekonomicznej i finansowej:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.

1.4. zdolności technicznej i zawodowej:

1. DOŚWIADCZENIE:
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że wykonał w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie: minimum jedną robotę budowlaną polegającą na budowie lub przebudowie lub rozbudowie budynku wraz z wymianą instalacji o wartości nie mniejszej niż 200 000 zł brutto;
Dla w/w robót należy przedstawić potwierdzenie bezusterkowego ich wykonania.
2. OSOBY SKIEROWANE DO REALIZACJI ZAMÓWIENIA:

Warunek uważa się za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, iż dysponuje osobami zdolnymi do realizacji zamówienia, tj. posiadającymi uprawnienia wydane zgodnie z przepisami ustawy z dnia 07 lipca 1994r. - Prawo budowlane oraz zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 11 września 2014r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz.U.2014.1278) lub im odpowiadające uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, tj.
- kierownikiem budowy posiadającym nieograniczone uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 i 1086), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenie o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej- wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 5 do SWZ;

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat liczonych wstecz od dnia w którym upływa termin składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie– wzór załącznik nr 7 do SWZ;
Dowodami są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty.
2) wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami– wzór załącznik nr 8 do SWZ.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

nie dotyczy

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Do oferty (sporządzonej zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 1 do SWZ ) Wykonawca zobowiązany jest dołączyć:

1. oświadczenie wykonawcy lub wszystkich wykonawców występujących wspólnie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania– załącznik nr 2 do SWZ,
2. zobowiązanie innego podmiotu – w przypadku polegania na zasobach innego podmiotu – załącznik nr 3 do SWZ
3. oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania – załącznik nr 4 do SWZ (jeżeli dotyczy)
4. oświadczenie wykonawców występujących wspólnie wskazujące, które roboty budowlane lub usługi wykonają poszczególni wykonawcy (współpartnerzy) – załącznik nr 6 do SWZ, (jeżeli dotyczy),
5. odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru potwierdzającego, że osoba działająca w imieniu wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania,
6. pełnomocnictwo lub inny dokument określający zakres umocowania do reprezentowania wykonawcy, gdy umocowanie osoby składającej ofertę nie wynika z dokumentów, o których mowa w pkt 10.5.5 powyżej (jeżeli dotyczy),
7. pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (jeżeli dotyczy),
8. wadium (oryginał gwarancji lub poręczenia) (
9. przedmiotowe środki dowodowe wskazane w SWZ (jeżeli dotyczy).

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości:
2.500 zł (słownie: dwa tysiące pięćset złotych)
Wadium musi obejmować pełen okres związania ofertą.

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

12.1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy (współpartnerzy) muszą ustanowić pełnomocnika (lidera) do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Umocowanie winno zostać przedłożone wraz z ofertą - treść pełnomocnictwa powinna dokładnie określać zakres umocowania.
12.2. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, o których mowa w pkt 8.1.4. SWZ, wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie mogą polegać na zdolnościach tych współpartnerów, którzy wykonają roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.
12.3. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, dokument o nazwie: „Oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz o niepodleganiu wykluczeniu” stanowiący załącznik nr 2 do SWZ, składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnienie warunków udziału w postępowaniu.
12.4. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie muszą złożyć wraz z ofertą oświadczenie (wg załącznika nr 6 do SWZ), z którego treści wyraźnie będzie wynikać, z zachowaniem pkt 12.2 SWZ, które roboty budowlane lub usługi wykonają poszczególni współpartnerzy. Każdy z wykonawców, którzy wspólnie ubiegają się o zamówienie zobowiązany jest złożyć oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz o niepodleganiu wykluczeniu - stanowiące załącznik nr 2 do SWZ.
12.5. W przypadku wniesienia przez wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie wadium i/ lub zabezpieczenia należytego wykonania umowy w formie gwarancji, dokument ten powinien być wystawiony na wszystkich współpartnerów łącznie, a nie ich pełnomocnika lub jednego ze współpartnerów.
12.6. Zamawiający może żądać przedstawienia kopii zawartej umowy regulującej współpracę.
12.7. Wszelka korespondencja oraz rozliczenia będą dokonywane wyłącznie z pełnomocnikiem (liderem).

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści wybranej
oferty w zakresie uregulowanym w art. 455ust. 1 ustawy Pzp i wskazanym we wzorze umowy,
stanowiącym załącznik nr 9 do SWZ.Umowa może zostać zmieniona na pisemny wniosek jednej
ze Stron, za zgodą drugiej Strony, w formie pisemnej pod rygorem nieważności.Zmiana umowy
wymaga dla swej ważności, pod rygorem nieważności, zachowania formy pisemnej

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-07-13 08:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://miniportal.uzp.gov.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-07-13 09:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-08-11

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Pełna nazwa zadania: „Dobudowa klatki schodowej oraz przebudowa umywalni w budynku Centrum Administracyjnym Placówek Opiekuńczo-Wychowawczych w Brzegu w ramach zadania pn. ” II postępowanie

dot. pkt 4.2.10 Termin wykonania zamówienia stanowi jedno z kryteriów oceny ofert, maksymalny termin wynosi 120 dni kalendarzowych
2021-06-28 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Roboty budowlane
NAJNOWSZE ZLECENIE
Poszukuję do pracy ekipy budowlanej - Lubsza
  • Lokalizacja zleceniaopolskie
  • Data dodania30-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Poszukuję do pracy ekipy budowlanej. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI