Zorganizowanie ogólnopolskich konkursów fotograficznego i filmowego popularyzujących...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Zorganizowanie ogólnopolskich konkursów fotograficznego i filmowego popularyzujących prace w zawodach objętych Projektem pn. „Rozwijanie, uzupełnianie i aktualizacja informacji o zawodach oraz jej upowszechnianie za pomocą nowoczesnych narzędzi komunikacji – INFODORADCA+”
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoWarszawa
  • WojewództwoMazowieckie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoInny
  • Termin składania wniosków2018-08-03
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyCentralny Instytut Ochrony Pracy - Państwowy Instytut Badawczy
  • Data publikacji ogłoszenia2018-07-20
  • Numer ogłoszenia592512-N-2018
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 592512-N-2018 z dnia 2018-07-20 r.

Centralny Instytut Ochrony Pracy - Państwowy Instytut Badawczy: Zorganizowanie ogólnopolskich konkursów fotograficznego i filmowego popularyzujących prace w zawodach objętych Projektem pn. „Rozwijanie, uzupełnianie i aktualizacja informacji o zawodach oraz jej upowszechnianie za pomocą nowoczesnych narzędzi komunikacji – INFODORADCA+”
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Tak

Nazwa projektu lub programu
Przedmiot zamówienia jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Program Operacyjny Wiedza Edukacja Rozwój na lata 2014 – 2020, Oś priorytetowa II „Efektywne polityki publiczne dla rynku pracy, gospodarki i edukacji”, Działanie 2.4 „Modernizacja publicznych i niepublicznych służb zatrudnienia oraz lepsze dostosowanie ich do potrzeb rynku pracy”, projekt nr POWR.02.04.0000-0060/16-00 pod nazwą „Rozwijanie, uzupełnianie i aktualizacja informacji o zawodach oraz jej upowszechnianie za pomocą nowoczesnych narzędzi komunikacji – INFODORADCA+”
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Centralny Instytut Ochrony Pracy - Państwowy Instytut Badawczy, krajowy numer identyfikacyjny 1804600000, ul. ul. Czerniakowska  16 , 00701   Warszawa, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 22 613 46 19, 623 36 98, e-mail ilteo@ciop.pl, faks 22 623 36 93.
Adres strony internetowej (URL): www.ciop.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny (proszę określić):
Państwowy Instytut Badawczy
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Nie

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Nie
www.ciop.pl - BIP - zamówienia publiczne

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Ofertę należy przygotować w języku polskim, z zachowaniem formy pisemnej, pod rygorem nieważności.
Adres:

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zorganizowanie ogólnopolskich konkursów fotograficznego i filmowego popularyzujących prace w zawodach objętych Projektem pn. „Rozwijanie, uzupełnianie i aktualizacja informacji o zawodach oraz jej upowszechnianie za pomocą nowoczesnych narzędzi komunikacji – INFODORADCA+”
Numer referencyjny: TP/ZP-8/2018
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
2


II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1. Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie ogólnopolskich konkursów fotograficznego i filmowego, popularyzujących prace w zawodach objętych Projektem pn. „Rozwijanie, uzupełnianie i aktualizacja informacji o zawodach oraz jej upowszechnianie za pomocą nowoczesnych narzędzi komunikacji – INFODORADCA+”. Zamówienie składa się z dwóch Części: Część 1 zamówienia – świadczenie usługi polegającej na zorganizowaniu ogólnopolskiego konkursu fotograficznego, popularyzującego prace w zawodach objętych Projektem pt. „Rozwijanie, uzupełnianie i aktualizacja informacji o zawodach oraz jej upowszechnianie za pomocą nowoczesnych narzędzi komunikacji – INFODORADCA+”. Część 2 zamówienia – świadczenie usługi polegającej na zorganizowaniu ogólnopolskiego konkursu filmowego, popularyzującego prace w zawodach objętych Projektem pt. „Rozwijanie, uzupełnianie i aktualizacja informacji o zawodach oraz jej upowszechnianie za pomocą nowoczesnych narzędzi komunikacji – INFODORADCA+”. Zawody będące przedmiotem prac w konkursie fotograficznym i konkursie filmowym zostały ujęte w Podręczniku „Jak tworzyć informacje o zawodach funkcjonujących na rynku pracy?” (1000 zawodów) dostępnym pod adresem: http://www.infodoradca.edu.pl/pdf/Podrecznik_INFODORADCA.pdf. 2. W ramach zawartej umowy, Wykonawca będzie zobowiązany do: a) opracowania założeń i regulaminu konkursu, b) opracowania propozycji tytułu konkursu, c) opracowania identyfikacji wizualnej konkursu: • logo konkursu, • kolorystyki konkursu, • banera reklamowego konkursu do umieszczenia w mediach społecznościowych Projektu Infodoradca+, • banera reklamowego konkursu do umieszczenia w mediach społecznościowych Partnerów projektu Infodoradca+, • projektu reklamy konkursu do umieszczenia w mediach zaangażowanych w promocję konkursu, d) przygotowania harmonogramu konkursu, e) zaplanowania i przeprowadzenia działań promujących konkurs, f) zaplanowania prac jury (posiedzenie jury odbędzie się w Warszawie; ostateczny składy jury konkursu ustala Zamawiający), g) przygotowania i podpisania z autorami prac nagrodzonych, wyróżnionych oraz wybranych do ilustrowania Informacji o zawodach i do innego wykorzystywania w Projekcie umów na przekazanie praw autorskich do zgłoszonych i nagrodzonych prac, jak i dotyczące pozwolenia na ich wykorzystywanie w projekcie, h) zapewnienia nagród rzeczowych dla zwycięzców (minimum 3 nagrody główne i 2 wyróżnienia), i) przygotowania i przeprowadzenia uroczystości wręczenia nagród laureatom (uroczystość odbędzie się w Warszawie), j) upowszechnienia w sieci, w tym w mediach społecznościowych, wyników konkursu k) przygotowania i przekazania materiałów na temat konkursu, do upowszechnienia na stronie Projektu i kontach społecznościowych stworzonych na potrzeby Projektu Infodoradca+ l) przygotowania i przekazanie Zamawiającemu raportu (w wersji elektronicznej i drukowanej – 1 egz.) ze zrealizowanych działań, związanych z przygotowaniem i przeprowadzeniem konkursu - na zakończenie realizacji konkursu, m) stałego kontaktu telefonicznego oraz w formie elektronicznej z osobami wskazanymi przez Zamawiającego, n) w ramach umówionego/zaoferowanego wynagrodzenia, przeniesienia na rzecz Zamawiającego wyłącznych autorskich praw majątkowych do wszelkich materiałów wytworzonych w ramach umowy („utwory”), na polach eksploatacji wskazanych w art. 50 ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych (Dz.U.2017. 880 tj. z późn. zm), a w szczególności: • utrwalanie utworu w dowolnej technice, reprodukowanie go (zwielokrotnianie), obrót i rozpowszechnianie zwielokrotnionych egzemplarzy; • wytwarza nie nieograniczonej ilości egzemplarzy utworu z zastosowaniem technik: poligraficznych, reprograficznych, informatycznych, fotograficznych, cyfrowych, na nośnikach optoelektronicznych, fonograficznych, zapisu magnetycznego, • audiowizualnych lub multimedialnych; • wprowadzanie do obrotu egzemplarzy zwielokrotnionego utworu, w tym odpłatne lub nieodpłatne udostępnianie osobom trzecim, • bez ograniczeń podmiotowych, przedmiotowych, terytorialnych i czasowych,; • wprowadzenie do pamięci komputera, systemów operacyjnych, do sieci internet; • rozpowszechnianie, w tym w sieciach informatycznych lub teleinformatycznych, • w Internecie, w taki sposób aby dostęp do utworu przez osoby trzecie był możliwy • w wybranym przez nie miejscu i czasie; • publiczne wykonanie, wystawienie, wyświetlenie, odtworzenie, nadawanie, reemitowanie, w tym za pośrednictwem sieci kablowych i satelitarnych; • wydawanie całości lub fragmentów utworu w publikacjach w postaci książkowej (albumy, katalogi, leksykony), wydawnictwach multimedialnych, samodzielnie lub w wydaniach z utworami innych podmiotów; • wykorzystywanie w celach informacyjnych, promocji i reklamy, zamieszczania całości lub części utworu w informatorach, katalogach i podobnych wydawnictwach; • opracowanie w szczególności polegające na przeróbce, zmianie, wykorzystaniu całości lub części utworu; • przetłumaczenie na język obcy i wykorzystanie takiej jego postaci w zakresie określonym w postanowieniach poprzedzających. 3. Nagrody dla zwycięzców konkursu: Zgodnie z założeniami projektu 10%-15% planowanych kosztów realizacji zamówienia ma stanowić wartość nagród i wyróżnień dla zwycięzców. Wysokości nagród zostaną szczegółowo określone w założeniach konkursu i w regulaminie. Nagrody i wyróżnienia będą miały charakter rzeczowy. Wykonawca usługi zapewnia następujące nagrody dla laureatów konkursu: Dla Części 1 zamówienia: Nagroda I: zestaw fotograficzny – przykładowe konfiguracje (jako dodatkowe wyposażenie mogą zostać wybrane inne akcesoria w zależności od klasy aparatu): - aparat fotograficzny (lustrzanka) wraz z wymiennymi obiektywami i kartą pamięci - aparat fotograficzny (lustrzanka) z obiektywem podstawowym, lampą błyskową i kartą pamięci - aparat fotograficzny (lustrzanka) z obiektywem. Nagroda II: aparat fotograficzny z kartą pamięci lub skaner i drukarka fotograficzna Nagroda III: karta graficzna do komputera PC lub drukarka fotograficzna wraz z zapasowymi atramentami oraz papierem fotograficznym lub czasowa/stała licencja na specjalistyczne oprogramowanie do obróbki graficznej zdjęć. Alternatywnie: profesjonalny plecak na sprzęt fotograficzny Wyróżnienia: drukarka kolorowa lub drukarka kolorowa wraz z zapasem atramentów lub papierem fotograficznym. Dla Części 2 zamówienia: Nagroda I: zestaw filmowy – przykładowe konfiguracje: - kamera filmowa oraz dodatkowy akumulator, - kamera filmowa oraz statyw, - kamera oraz lampa wideo. Nagroda II: kamera filmowa Nagroda III: laptop lub aparat fotograficzny lub czasowa/stała licencja na specjalistyczne oprogramowanie do obróbki graficznej zdjęć lub filmów Wyróżnienia: kamera cyfrowa GoPro Hero lub wyposażenie filmowe np. statyw, lampa wideo. 4. Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane w pkt.1 czynności w trakcie realizacji zamówienia: Dla Części 1 zamówienia – zatrudnienia koordynatora prac/osobę odpowiedzialną za realizację zamówienia; Dla Części 2 zamówienia – zatrudnienia koordynatora prac/osobę odpowiedzialną za realizację zamówienia. 5. W trakcie realizacji zamówienia, w każdym przypadku powzięcia wiadomości o braku respektowania zatrudnienia na umowę o pracę, Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie spełniania przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 1 czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: 1) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny, 2) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów, 3) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia, jeżeli miejscem świadczenia jest siedziba Zamawiającego. 3) W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie Zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie Wykonawca przedłoży Zamawiającemu wskazane poniżej dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane w punkcie 1 czynności w trakcie realizacji zamówienia: 1) oświadczenie Wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie Zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności:  dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie,  datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób,  rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu Wykonawcy lub podwykonawcy; 2) poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez Wykonawcę lub podwykonawcę kopię umowy/umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy ww. oświadczenie Wykonawcy lub podwykonawcy (wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków, jeżeli został sporządzony). Kopia umowy/umów powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. w szczególności bez adresów i nr PESEL pracowników). Informacje takie jak: imię i nazwisko pracownika, data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania; 3) zaświadczenie właściwego oddziału ZUS, potwierdzające opłacanie przez Wykonawcę lub podwykonawcę składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne z tytułu zatrudnienia na podstawie umów o pracę za ostatni okres rozliczeniowy; 4) poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez Wykonawcę lub podwykonawcę kopię dowodu potwierdzającego zgłoszenie pracownika przez pracodawcę do ubezpieczeń, zanonimizowaną w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych. 6. Z tytułu niespełnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 1 czynności Zamawiający przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez Wykonawcę kary umownej w wysokości określonej we Wzorze umowy w sprawie zamówienia publicznego. Niezłożenie przez Wykonawcę w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie żądanych przez Zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie jako niespełnienie przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 1 czynności. 7. W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez Wykonawcę lub podwykonawcę, Zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy.

II.5) Główny kod CPV: 79342200-5
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
79342200-5


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 2018-12-18

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1. Spełniają warunki udziału w postępowaniu, zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp: 1) Zdolność techniczna lub zawodowa - Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca: a) złoży wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał lub wykonuje (dla Części 1 i/lub 2 zamówienia) organizację ogólnopolskiego konkursu fotograficznego lub filmowego popularyzującego prace w zawodach objętych Projektem INFODORADCA+, musi spełniać następujące warunki:  posiadanie doświadczenia w postaci co najmniej 5 zrealizowanych projektów z zakresu PR,  posiadanie doświadczenia w postaci co najmniej 5 zrealizowanych eventów promocyjnych,  posiadanie doświadczenia w postaci co najmniej 5 zorganizowanych konkursów, w tym artystycznych; i przedstawi dokumenty potwierdzające, że zamówienia te zostały wykonane lub są wykonywane należycie (forma referencji). Dokumenty tiret pierwszego potwierdzają spełnienie warunku tiret drugiego i trzeciego. Wykaz stanowi Załącznik nr 3 do SIWZ; b) dysponuje osobami:  składając ofertę na Część 1 zamówienia – minimum 1 osobą zdolną do wykonania zamówienia, która będzie odpowiedzialna za świadczenie usług i prawidłową realizację zamówienia (Koordynator prac/osoba odpowiedzialna za realizację zamówienia);  składając ofertę na Część 2 zamówienia – minimum 1 osobą zdolną do wykonania zamówienia, która będzie odpowiedzialna za świadczenie usług i prawidłową realizację zamówienia (Koordynator prac/osoba odpowiedzialna za realizację zamówienia); Wykaz stanowi Załącznik nr 4 do SIWZ.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Tak
Informacje dodatkowe: Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia: Dla Części 1 zamówienia – zatrudnienia koordynatora prac/osobę odpowiedzialną za realizację zamówienia; Dla Części 2 zamówienia – zatrudnienia koordynatora prac/osobę odpowiedzialną za realizację zamówienia.
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)


Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)




III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 2. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 12-23 oraz ust. 5 ustawy Pzp: 1) w stosunku do którego otwarto likwidację, w zatwierdzonym przez sąd układzie w postępowaniu restrukturyzacyjnym jest przewidziane zaspokojenie wierzycieli przez likwidację jego majątku lub sąd zarządził likwidację jego majątku w trybie art. 332 ust. 1 ustawy z dnia 15 maja 2015 r. – Prawo restrukturyzacyjne (Dz. U. z 2015 r. poz. 978, 1259, 1513, 1830 i 1844 oraz z 2016 r. po z. 615) lub którego upadłość ogłoszono, z wyjątkiem Wykonawcy, który po ogłoszeniu upadłości zawarł układ zatwierdzony prawomocnym postanowieniem sądu, jeżeli układ nie przewiduje zaspokojenia wierzycieli przez likwidację majątku upadłego, chyba że sąd zarządził likwidację jego majątku w trybie art. 366 ust. 1 ustawy z dnia 28 lutego 2003 r. – Prawo upadłościowe (Dz. U. z 2015 r. poz. 233, 978, 1166, 1259 i 1844 oraz z 2016r. poz. 615); 2) który, z przyczyn leżących po jego stronie, nie wykonał albo nienależycie wykonał w istotnym stopniu wcześniejszą umowę w sprawie zamówienia publicznego lub umowę koncesji, zawartą z zamawiającym, o którym mowa w art. 3 ust. 1 pkt 1 – 4 ustawy Pzp, co doprowadziło do rozwiązania umowy lub zasądzenia odszkodowania; 3. Żaden z Wykonawców występujących wspólnie nie może podlegać wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Pzp. 4. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. 5. Zamawiający ocenia, czy udostępniane Wykonawcy przez inne podmioty zdolności techniczne lub zawodowe pozwalają na wykazanie przez Wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz bada, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 13-22 i ust. 5 ustawy Pzp. 6. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, Wykonawcy mogą polegać na zdolnościach innych podmiotów, jeśli podmioty te zrealizują usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane. 7. Jeżeli zdolności techniczne lub zawodowe lub sytuacja ekonomiczna lub finansowa, podmiotu, o którym mowa w ust. 1, nie potwierdzają spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu lub zachodzą wobec tych podmiotów podstawy wykluczenia, Zamawiający żąda, aby Wykonawca w terminie określonym przez Zamawiającego: 1) zastąpił ten podmiot innym podmiotem lub podmiotami lub 2) zobowiązał się do osobistego wykonania odpowiedniej części zamówienia, jeżeli wykaże zdolności techniczne lub zawodowe lub sytuację finansową lub ekonomiczną, o których mowa w ust. 1. 8. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia (konsorcjum). W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 9. Jeżeli oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia została wybrana, Zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych Wykonawców. Zamawiający przed udzieleniem zamówienia wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie aktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających: 2) brak podstaw do wykluczenia: a) Wykonawca złoży odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp; 3. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów o których mowa w: a) pkt. 2.2 lit. a) - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości 4. Dokumenty, o których mowa w pkt 3 powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 3, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
Zamawiający przed udzieleniem zamówienia wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie aktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających: 1) spełnienie warunków udziału w postępowaniu, określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp: a) Wykonawca złoży wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; b) Wykonawca złoży wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
Cena 40,00
doświadczenie w zakresie realizacji projektów z zakresu PR 15,00
doświadczenie w zakresie realizacji eventów promocyjnych 15,00
doświadczenie w zakresie organizacji konkursów, w tym artystycznych 30,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zgodnie z przepisem art. 144 ust. 1 ustawy Pzp Strony przewidują możliwość zmiany umowy, w formie aneksu, w następujących przypadkach i przy zachowaniu następujących warunków: 1) zmiana terminu realizacji przedmiotu umowy – z przyczyn niezależnych od Wykonawcy lub Zamawiającego, których nie można było przewidzieć w momencie przygotowania i prowadzenia postępowania, a także w momencie zawarcia umowy; 2) zmiana sposobu dokonywania rozliczeń z uwagi na zmiany w powszechnie obowiązujących przepisach prawa; 3) inne zmiany wynikające ze zmian powszechnie obowiązujących przepisów prawa.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2018-08-03, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1 Nazwa: świadczenie usługi polegającej na zorganizowaniu ogólnopolskiego konkursu fotograficznego, popularyzującego prace w zawodach objętych Projektem pt. „Rozwijanie, uzupełnianie i aktualizacja informacji o zawodach oraz jej upowszechnianie za pomocą nowoczesnych narzędzi komunikacji – INFODORADCA+”
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Część 1 zamówienia – świadczenie usługi polegającej na zorganizowaniu ogólnopolskiego konkursu fotograficznego, popularyzującego prace w zawodach objętych Projektem pt. „Rozwijanie, uzupełnianie i aktualizacja informacji o zawodach oraz jej upowszechnianie za pomocą nowoczesnych narzędzi komunikacji – INFODORADCA+”. Zawody będące przedmiotem prac w konkursie fotograficznym i konkursie filmowym zostały ujęte w Podręczniku „Jak tworzyć informacje o zawodach funkcjonujących na rynku pracy?” (1000 zawodów) dostępnym pod adresem: http://www.infodoradca.edu.pl/pdf/Podrecznik_INFODORADCA.pdf. 2. W ramach zawartej umowy, Wykonawca będzie zobowiązany do: a) opracowania założeń i regulaminu konkursu, b) opracowania propozycji tytułu konkursu, c) opracowania identyfikacji wizualnej konkursu: • logo konkursu, • kolorystyki konkursu, • banera reklamowego konkursu do umieszczenia w mediach społecznościowych Projektu Infodoradca+, • banera reklamowego konkursu do umieszczenia w mediach społecznościowych Partnerów projektu Infodoradca+, • projektu reklamy konkursu do umieszczenia w mediach zaangażowanych w promocję konkursu, d) przygotowania harmonogramu konkursu, e) zaplanowania i przeprowadzenia działań promujących konkurs, f) zaplanowania prac jury (posiedzenie jury odbędzie się w Warszawie; ostateczny składy jury konkursu ustala Zamawiający), g) przygotowania i podpisania z autorami prac nagrodzonych, wyróżnionych oraz wybranych do ilustrowania Informacji o zawodach i do innego wykorzystywania w Projekcie umów na przekazanie praw autorskich do zgłoszonych i nagrodzonych prac, jak i dotyczące pozwolenia na ich wykorzystywanie w projekcie, h) zapewnienia nagród rzeczowych dla zwycięzców (minimum 3 nagrody główne i 2 wyróżnienia), i) przygotowania i przeprowadzenia uroczystości wręczenia nagród laureatom (uroczystość odbędzie się w Warszawie), j) upowszechnienia w sieci, w tym w mediach społecznościowych, wyników konkursu k) przygotowania i przekazania materiałów na temat konkursu, do upowszechnienia na stronie Projektu i kontach społecznościowych stworzonych na potrzeby Projektu Infodoradca+ l) przygotowania i przekazanie Zamawiającemu raportu (w wersji elektronicznej i drukowanej – 1 egz.) ze zrealizowanych działań, związanych z przygotowaniem i przeprowadzeniem konkursu - na zakończenie realizacji konkursu, m) stałego kontaktu telefonicznego oraz w formie elektronicznej z osobami wskazanymi przez Zamawiającego, n) w ramach umówionego/zaoferowanego wynagrodzenia, przeniesienia na rzecz Zamawiającego wyłącznych autorskich praw majątkowych do wszelkich materiałów wytworzonych w ramach umowy („utwory”), na polach eksploatacji wskazanych w art. 50 ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych (Dz.U.2017. 880 tj. z późn. zm), a w szczególności: • utrwalanie utworu w dowolnej technice, reprodukowanie go (zwielokrotnianie), obrót i rozpowszechnianie zwielokrotnionych egzemplarzy; • wytwarza nie nieograniczonej ilości egzemplarzy utworu z zastosowaniem technik: poligraficznych, reprograficznych, informatycznych, fotograficznych, cyfrowych, na nośnikach optoelektronicznych, fonograficznych, zapisu magnetycznego, • audiowizualnych lub multimedialnych; • wprowadzanie do obrotu egzemplarzy zwielokrotnionego utworu, w tym odpłatne lub nieodpłatne udostępnianie osobom trzecim, • bez ograniczeń podmiotowych, przedmiotowych, terytorialnych i czasowych,; • wprowadzenie do pamięci komputera, systemów operacyjnych, do sieci internet; • rozpowszechnianie, w tym w sieciach informatycznych lub teleinformatycznych, • w Internecie, w taki sposób aby dostęp do utworu przez osoby trzecie był możliwy • w wybranym przez nie miejscu i czasie; • publiczne wykonanie, wystawienie, wyświetlenie, odtworzenie, nadawanie, reemitowanie, w tym za pośrednictwem sieci kablowych i satelitarnych; • wydawanie całości lub fragmentów utworu w publikacjach w postaci książkowej (albumy, katalogi, leksykony), wydawnictwach multimedialnych, samodzielnie lub w wydaniach z utworami innych podmiotów; • wykorzystywanie w celach informacyjnych, promocji i reklamy, zamieszczania całości lub części utworu w informatorach, katalogach i podobnych wydawnictwach; • opracowanie w szczególności polegające na przeróbce, zmianie, wykorzystaniu całości lub części utworu; • przetłumaczenie na język obcy i wykorzystanie takiej jego postaci w zakresie określonym w postanowieniach poprzedzających. 3. Nagrody dla zwycięzców konkursu: Zgodnie z założeniami projektu 10%-15% planowanych kosztów realizacji zamówienia ma stanowić wartość nagród i wyróżnień dla zwycięzców. Wysokości nagród zostaną szczegółowo określone w założeniach konkursu i w regulaminie. Nagrody i wyróżnienia będą miały charakter rzeczowy. Wykonawca usługi zapewnia następujące nagrody dla laureatów konkursu: Dla Części 1 zamówienia: Nagroda I: zestaw fotograficzny – przykładowe konfiguracje (jako dodatkowe wyposażenie mogą zostać wybrane inne akcesoria w zależności od klasy aparatu): - aparat fotograficzny (lustrzanka) wraz z wymiennymi obiektywami i kartą pamięci - aparat fotograficzny (lustrzanka) z obiektywem podstawowym, lampą błyskową i kartą pamięci - aparat fotograficzny (lustrzanka) z obiektywem. Nagroda II: aparat fotograficzny z kartą pamięci lub skaner i drukarka fotograficzna Nagroda III: karta graficzna do komputera PC lub drukarka fotograficzna wraz z zapasowymi atramentami oraz papierem fotograficznym lub czasowa/stała licencja na specjalistyczne oprogramowanie do obróbki graficznej zdjęć. Alternatywnie: profesjonalny plecak na sprzęt fotograficzny Wyróżnienia: drukarka kolorowa lub drukarka kolorowa wraz z zapasem atramentów lub papierem fotograficznym.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 79342200-5, 79342200-5

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-12-18
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 40,00
doświadczenie w zakresie realizacji projektów z zakresu PR 15,00
doświadczenie w zakresie realizacji eventów promocyjnych 15,00
doświadczenie w zakresie organizacji konkursów, w tym artystycznych 30,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2 Nazwa: świadczenie usługi polegającej na zorganizowaniu ogólnopolskiego konkursu filmowego, popularyzującego prace w zawodach objętych Projektem pt. „Rozwijanie, uzupełnianie i aktualizacja informacji o zawodach oraz jej upowszechnianie za pomocą nowoczesnych narzędzi komunikacji – INFODORADCA+”
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Część 2 zamówienia – świadczenie usługi polegającej na zorganizowaniu ogólnopolskiego konkursu filmowego, popularyzującego prace w zawodach objętych Projektem pt. „Rozwijanie, uzupełnianie i aktualizacja informacji o zawodach oraz jej upowszechnianie za pomocą nowoczesnych narzędzi komunikacji – INFODORADCA+”. Zawody będące przedmiotem prac w konkursie fotograficznym i konkursie filmowym zostały ujęte w Podręczniku „Jak tworzyć informacje o zawodach funkcjonujących na rynku pracy?” (1000 zawodów) dostępnym pod adresem: http://www.infodoradca.edu.pl/pdf/Podrecznik_INFODORADCA.pdf. W ramach zawartej umowy, Wykonawca będzie zobowiązany do: a) opracowania założeń i regulaminu konkursu, b) opracowania propozycji tytułu konkursu, c) opracowania identyfikacji wizualnej konkursu: • logo konkursu, • kolorystyki konkursu, • banera reklamowego konkursu do umieszczenia w mediach społecznościowych Projektu Infodoradca+, • banera reklamowego konkursu do umieszczenia w mediach społecznościowych Partnerów projektu Infodoradca+, • projektu reklamy konkursu do umieszczenia w mediach zaangażowanych w promocję konkursu, d) przygotowania harmonogramu konkursu, e) zaplanowania i przeprowadzenia działań promujących konkurs, f) zaplanowania prac jury (posiedzenie jury odbędzie się w Warszawie; ostateczny składy jury konkursu ustala Zamawiający), g) przygotowania i podpisania z autorami prac nagrodzonych, wyróżnionych oraz wybranych do ilustrowania Informacji o zawodach i do innego wykorzystywania w Projekcie umów na przekazanie praw autorskich do zgłoszonych i nagrodzonych prac, jak i dotyczące pozwolenia na ich wykorzystywanie w projekcie, h) zapewnienia nagród rzeczowych dla zwycięzców (minimum 3 nagrody główne i 2 wyróżnienia), i) przygotowania i przeprowadzenia uroczystości wręczenia nagród laureatom (uroczystość odbędzie się w Warszawie), j) upowszechnienia w sieci, w tym w mediach społecznościowych, wyników konkursu k) przygotowania i przekazania materiałów na temat konkursu, do upowszechnienia na stronie Projektu i kontach społecznościowych stworzonych na potrzeby Projektu Infodoradca+ l) przygotowania i przekazanie Zamawiającemu raportu (w wersji elektronicznej i drukowanej – 1 egz.) ze zrealizowanych działań, związanych z przygotowaniem i przeprowadzeniem konkursu - na zakończenie realizacji konkursu, m) stałego kontaktu telefonicznego oraz w formie elektronicznej z osobami wskazanymi przez Zamawiającego, n) w ramach umówionego/zaoferowanego wynagrodzenia, przeniesienia na rzecz Zamawiającego wyłącznych autorskich praw majątkowych do wszelkich materiałów wytworzonych w ramach umowy („utwory”), na polach eksploatacji wskazanych w art. 50 ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych (Dz.U.2017. 880 tj. z późn. zm), a w szczególności: • utrwalanie utworu w dowolnej technice, reprodukowanie go (zwielokrotnianie), obrót i rozpowszechnianie zwielokrotnionych egzemplarzy; • wytwarza nie nieograniczonej ilości egzemplarzy utworu z zastosowaniem technik: poligraficznych, reprograficznych, informatycznych, fotograficznych, cyfrowych, na nośnikach optoelektronicznych, fonograficznych, zapisu magnetycznego, • audiowizualnych lub multimedialnych; • wprowadzanie do obrotu egzemplarzy zwielokrotnionego utworu, w tym odpłatne lub nieodpłatne udostępnianie osobom trzecim, • bez ograniczeń podmiotowych, przedmiotowych, terytorialnych i czasowych,; • wprowadzenie do pamięci komputera, systemów operacyjnych, do sieci internet; • rozpowszechnianie, w tym w sieciach informatycznych lub teleinformatycznych, • w Internecie, w taki sposób aby dostęp do utworu przez osoby trzecie był możliwy • w wybranym przez nie miejscu i czasie; • publiczne wykonanie, wystawienie, wyświetlenie, odtworzenie, nadawanie, reemitowanie, w tym za pośrednictwem sieci kablowych i satelitarnych; • wydawanie całości lub fragmentów utworu w publikacjach w postaci książkowej (albumy, katalogi, leksykony), wydawnictwach multimedialnych, samodzielnie lub w wydaniach z utworami innych podmiotów; • wykorzystywanie w celach informacyjnych, promocji i reklamy, zamieszczania całości lub części utworu w informatorach, katalogach i podobnych wydawnictwach; • opracowanie w szczególności polegające na przeróbce, zmianie, wykorzystaniu całości lub części utworu; • przetłumaczenie na język obcy i wykorzystanie takiej jego postaci w zakresie określonym w postanowieniach poprzedzających. 3. Nagrody dla zwycięzców konkursu: Zgodnie z założeniami projektu 10%-15% planowanych kosztów realizacji zamówienia ma stanowić wartość nagród i wyróżnień dla zwycięzców. Wysokości nagród zostaną szczegółowo określone w założeniach konkursu i w regulaminie. Nagrody i wyróżnienia będą miały charakter rzeczowy. Wykonawca usługi zapewnia następujące nagrody dla laureatów konkursu: Dla Części 2 zamówienia: Nagroda I: zestaw filmowy – przykładowe konfiguracje: - kamera filmowa oraz dodatkowy akumulator, - kamera filmowa oraz statyw, - kamera oraz lampa wideo. Nagroda II: kamera filmowa Nagroda III: laptop lub aparat fotograficzny lub czasowa/stała licencja na specjalistyczne oprogramowanie do obróbki graficznej zdjęć lub filmów Wyróżnienia: kamera cyfrowa GoPro Hero lub wyposażenie filmowe np. statyw, lampa wideo.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 79342200-5, 79342200-5

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-12-18
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 40,00
doświadczenie w zakresie realizacji projektów z zakresu PR 15,00
doświadczenie w zakresie realizacji eventów promocyjnych 15,00
doświadczenie w zakresie organizacji konkursów, w tym artystycznych 30,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






NAJNOWSZE ZLECENIE
Poszukujemy osoby do współpracy w zakresie oklejania witryn szklanych - Warszawa
  • Lokalizacja zleceniamazowieckie
  • Data dodania21-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Poszukujemy firmy/osoby do współpracy w zakresie oklejania witryn szklanych - praca na wysokości. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.