Usługa przygotowania i przeprowadzenia kampanii promocyjnej Górnośląsko-Zagłębiowskiej...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Usługa przygotowania i przeprowadzenia kampanii promocyjnej Górnośląsko-Zagłębiowskiej Metropolii z wykorzystaniem influencerów
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoKatowice
  • WojewództwoŚląskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - związek metropolitalny
  • Termin składania wniosków2022-05-30
  • Zamawiający"GÓRNOŚLĄSKO - ZAGŁĘBIOWSKA METROPOLIA"
  • Data publikacji ogłoszenia2022-05-19
  • Numer ogłoszenia2022/BZP 00168278
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Usługa przygotowania i przeprowadzenia kampanii promocyjnej Górnośląsko-Zagłębiowskiej Metropolii z wykorzystaniem influencerów

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: "GÓRNOŚLĄSKO - ZAGŁĘBIOWSKA METROPOLIA"

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 367882926

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Barbary 21A

1.5.2.) Miejscowość: Katowice

1.5.3.) Kod pocztowy: 40-053

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki

1.5.7.) Numer telefonu: +48 32/718-07-00

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@metropoliagzm.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.metropoliagzm.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - związek metropolitalny

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Usługa przygotowania i przeprowadzenia kampanii promocyjnej Górnośląsko-Zagłębiowskiej Metropolii z wykorzystaniem influencerów

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9f6f76bf-d745-11ec-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00168278

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-05-19

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00015717/13/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.30 Usługi w zakresie kampanii promocyjnych odbywających się w mediach masowych skierowanych do określonej grupy docelowej

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://miniportal.uzp.gov.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W postępowaniu komunikacja
między Zamawiającym a Wykonawcą odbywa się przy użyciu miniPortalu https://miniportal.uzp.gov.pl,
ePUAPu https://epuap.gov.pl/wps/portal oraz poczty elektronicznej zp@metropoliagzm.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Ofertę
składa się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej lub
w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
2. Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem "Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub
wniosku" dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na miniPortalu.
3. Funkcjonalność do zaszyfrowania oferty przez Wykonawcę jest dostępna dla wykonawców na
miniPortalu. W szczegółach danego postępowania.
4. W formularzu oferty/wniosku Wykonawca zobowiązany jest podać adres skrzynki ePUAP, na którym
prowadzona będzie korespondencja związana z postępowaniem.
5. Sposób złożenia oferty, w tym zaszyfrowania oferty opisany został w "Instrukcji użytkownika"
stanowiącej załącznik nr 8 do SWZ.
6. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu, musi posiadać konto na ePUAP.
Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do następujących formularzy: Formularz do
złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku, oraz do Formularza do komunikacji.
7. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem Formularza złożenia, zmiany,
wycofania oferty lub wniosku oraz Formularza do komunikacji wynosi 150 MB
8. Zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia oferty, ani żadnego dokumentu czy oświadczenia
wskazanego w Rozdziale 8 SWZ składanego wraz z ofertą, przy użyciu poczty elektronicznej
9. Ofertę, podmiotowe środki dowodowe, przedmiotowe środki dowodowe, pełnomocnictwo, sporządza się w postaci elektronicznej, w formatach danych określonych w przepisach wydanych na podstawie
art. 18 ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania
publiczne (t.j.Dz.U. z 2021 r. poz. 670 ).Zamawiający rekomenduje wykorzystanie formatów: .pdf .doc
.docx .xls
.xlsx .jpg (.jpeg) ze szczególnym wskazaniem na .pdf
10. Rozszerzenia plików wykorzystywanych przez Wykonawców powinny być zgodne
z Załącznikiem nr 2 do Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 12 kwietnia 2012 r.
w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i
wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów
teleinformatycznych, zwanego Rozporządzeniem KRI
(t.j. Dz.U. z 2017 r., poz. 2247).
11. Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych, cyfrowych odwzorowań dokumentów oraz
informacji musi być zgody z wymaganiami określonymi
w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i
przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków
komunikacji elektronicznej
w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie
(Dz. U. z 2020 r., poz. 2452) oraz rozporządzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23
grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub
oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy
(Dz. U. z 2020 poz. 2415).
12. Zamawiający będzie przekazywał Wykonawcom informacje poprzez zamieszczanie ich na stronie
internetowej. Korespondencja, której zgodnie z obowiązującymi przepisami adresatem jest konkretny
Wykonawca, będzie przekazywana z wykorzystaniem poczty elektronicznej do konkretnego
Wykonawcy.
13. Wykonawca jako podmiot profesjonalny ma obowiązek sprawdzania komunikatów i wiadomości
udostępnianych lub przesłanych przez Zamawiającego, gdyż system powiadomień może ulec awarii
lub powiadomienie może trafić do folderu SPAM.
14. Wiadomości przekazywane drogą elektroniczną powinny w sposób jednoznaczny wskazywać
numer postępowania oraz dane identyfikujące Wykonawcę.
15. Pojemność jednej wiadomości na skrzynce – do 20 MB.
16. Zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia oferty, ani żadnego dokumentu czy oświadczenia
wskazanego w Rozdziale 9 SWZ składanego wraz z ofertą, przy użyciu poczty elektronicznej

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego I Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku
z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (zwanym dalej RODO) informujemy, iż:
1) Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Górnośląsko- Zagłębiowska Metropolia, z siedzibą przy ul. Barbary 21A, 40-053 Katowice, adres email: kancelaria@metropoliagzm.pl, strona internetowa: bip.metropoliagzm.pl.
2) Wyznaczono inspektora ochrony danych, z którym można się kontaktować w sprawie przetwarzania danych osobowych pod adresem email: daneosobowe@metropoliagzm.pl.
3) Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane w następujących celach:
a) przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na „Usługa przygotowania i przeprowadzenia kampanii promocyjnej Górnośląsko-Zagłębiowskiej Metropolii z wykorzystaniem influencerów”, numer sprawy ZP.270.10.2022,
b) archiwizacji dokumentacji.
4) Podstawą prawną przetwarzania danych osobowych jest:
a) obowiązek prawny administratora (art. 6 ust.1 lit. c RODO) wynikający z przepisów ustawy Prawo Zamówień Publicznych (ustawy Pzp) oraz aktów wykonawczych do ustawy,
b) obowiązek ciążący na administratorze wynikający z art. 6 ustawy o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach (art. 6 ust. 1 lit. c RODO).
5) Pani/Pana dane osobowe będą ujawniane osobom upoważnionym przez administratora danych osobowych oraz podmiotom lub osobom upoważnionym na podstawie przepisów prawa, w szczególności w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy Pzp, podmiotom świadczącym usługi informatyczne Zamawiającemu, operatorowi pocztowemu lub kurierowi w przypadku korespondencji tradycyjnej. Ponadto w zakresie stanowiącym informację publiczną dane będą ujawniane każdemu zainteresowanemu taką informacją lub publikowane na stronach prowadzonego postępowania oraz zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych;
6) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
7) Przysługuje Pani/Panu prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo żądania ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych;
8) Podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest obowiązkowe i wynika z wymogów ustawowych. Konsekwencje niepodania danych osobowych wynikają z ustawy Pzp.
9) Pani/Pana dane osobowe nie będą wykorzystywane do zautomatyzowanego podejmowania decyzji ani profilowania, o którym mowa w art. 22 RODO.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Na podstawie art. 19 ust. 4 ustawy Pzp Zamawiający informuje, że:
a) skorzystanie z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia danych, o którym mowa w art. 16 rozporządzenia 2016/679, nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia ani zmianą postanowień umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp,
b) wystąpienie z żądaniem, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania
o udzielenie zamówienia publicznego.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.270.10.2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest usługa przygotowania i przeprowadzenia kampanii promocyjnej Górnośląsko-Zagłębiowskiej Metropolii z wykorzystaniem influencerów (vlogerów, instagramerów), której celem będzie zbudowanie wiedzy o obszarach kompetencji GZM. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 79341000-6 - Usługi reklamowe

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

79342000-3 - Usługi marketingowe

79342200-5 - Usługi w zakresie promocji

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 136 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiada wszystkim wymaganiom określonym przez Zamawiającego w niniejszej SWZ, jest zgodna z obowiązującymi przepisami prawa oraz uzyskała najwyższą łączną liczbę punktów w ustalonych przez Zamawiającego kryteriach.
2. Kryteria wyboru oferty i ich znaczenie:
• Kryterium nr 1: Cena (40%),
• Kryterium nr 2: Koncepcja kampanii (50%),
• Kryterium nr 3: Koncepcja narzędzi analitycznych (10%)
1%=1pkt
Za najkorzystniejszą uznana zostanie oferta, która uzyska najwyższą łączną liczbę punktów obliczoną zgodnie z poniższym wzorem
S = C + M + L,
gdzie:
• (S) – łączna suma punków;
• (C) – liczna punktów za kryterium nr 1 (Cena);
• (M) – liczba punktów za kryterium nr 2 (Koncepcja kampanii)
• (L) – liczba punktów za kryterium nr 3 (Koncepcja narzędzi analitycznych)

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 40

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników

4.3.5.) Nazwa kryterium: Koncepcja kampanii

4.3.6.) Waga: 50

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników

4.3.5.) Nazwa kryterium: Koncepcja narzędzi analitycznych

4.3.6.) Waga: 10

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. Na podstawie art. 112 ustawy Pzp zamawiający określa warunki udziału w postępowaniu dotyczące:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie;
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, jeśli wynika to z odrębnych przepisów:
Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie;
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie;
4) zdolności technicznej lub zawodowej - warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że:
a) w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał należycie, 2 usługi polegające na przygotowaniu i przeprowadzeniu kampanii promocyjnej z wykorzystaniem influencerów, o wartości nie mniejszej niż 200 000,00 zł brutto każda.
Uwaga: w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o oddzielenie zamówienia Zamawiający nie dopuszcza sumowania doświadczeń w celu wykazania spełniania warunku.

b) dysponuje następującymi osobami (bez możliwości łączenia przez nie specjalności, ról) zdolnymi do realizacji zamówienia:
• strateg – praktyk z doświadczeniem w pracy w marketingu, osoba odpowiedzialna za: analizy konkurencji, rynku i konsumenta, analizy dostępnych badań marketingowych i konsumenckich, prowadzenie własnych badań, pracę z klientem, wytyczanie kierunków rozwoju dla marki oraz projektowania pozycjonowania marki, opracowywanie strategii pozycjonowania i strategii komunikacji, dobieranie kanałów komunikacji. Osoba posiadająca doświadczenie zawodowe nabyte
w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, polegające na udziale w roli stratega, w dwóch usługach polegających na przygotowaniu i przeprowadzeniu kampanii promocyjnej
z wykorzystaniem influencerów, o wartości nie mniejszej niż 200 000,00 zł brutto każda,
• account - osoba posiadająca doświadczenie zawodowe nabyte
w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, polegające na udziale w roli accounta, w dwóch usługach polegających na przygotowaniu i przeprowadzeniu kampanii promocyjnej z wykorzystaniem influencerów, o wartości nie mniejszej niż 200 000,00 zł brutto każda.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, aktualnych na dzień złożenia następujących podmiotowych środków dowodowych:
1) Wykazu usług wykonanych w okresie ostatnich trzech lat , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane należycie,
z wykorzystaniem wzoru, który stanowi załącznik nr 3 do SWZ.
Dowodami, o których mowa powyżej, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot na rzecz którego usługi zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy.
Jeśli Wykaz usług będzie potwierdzać wysokość ich wykonania w walucie innej niż PLN, Wykonawca powinien dokonać przeliczenia na PLN wg średniego kursu NBP
z dnia, w którym ogłoszenie o zamówieniu zostało opublikowane w Biuletynie Zamówień Publicznych. W przypadku, gdy w przedstawionym wykazie wskazane zostaną przez Wykonawcę wartości w walucie innej niż PLN, Zamawiający dokona przeliczenia na PLN wg średniego kursu NBP na dzień, w którym ogłoszenie o zamówieniu zostało opublikowane w Biuletynie Zamówień Publicznych.
2) Wykazu osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie pracami, wraz z informacjami na temat ich doświadczenia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami, z wykorzystaniem wzoru, który stanowi załącznik nr 4 do SWZ.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

1. Zamawiający żąda złożenia wraz z ofertą przedmiotowych środków dowodowych
w postaci:
1) Koncepcji kampanii promocyjnej z wykorzystaniem influencerów dla Górnośląsko-Zagłębiowskiej Metropolii - przedstawiającej sposób realizacji przedmiotu zamówienia umożliwiający Zamawiającemu dokonanie oceny oferty w kryterium „Koncepcja kampanii”. Koncepcję należy sporządzić w formie opisowej, w formacie pdf, uwzględniając elementy takie jak:
 koncepcja kreatywna kampanii – krótki opis założeń kampanii, strategia działania,
 rekomendacja doboru influencerów – opis influencera (twórczość, osobowość, jakość materiałów, średnia liczba wyświetleń/interakcji z ostatnich miesięcy), wskazanie wybranych obszarów kompetencji GZM i uzasadnianie wyboru influencerów (tzn. dopasowania do prezentowanych treści),
 harmonogram pracy w podziale na podstawowe działania, zawierający terminy rozpoczęcia i zakończenia kampanii. Przy sporządzaniu harmonogramu pracy należy uwzględnić termin wykonania przedmiotu umowy nie dłużej niż do 136 dni od daty zawarcia Umowy.
2) Koncepcji narzędzi analitycznych - stanowiącej podstawę dokonania oceny oferty w kryterium „Koncepcja narzędzi analitycznych”, zawierającej narzędzi wybranych na potrzeby pomiaru efektywności działań marketingowych, obejmującej przedstawienie statystyk kampanii, w tym m.in.: wyniku dla pojedynczych twórców i emisji, wyniku skumulowanego, porównanie planowanych i zrealizowanych KPI (kluczowe wskaźniki efektywności), Koncepcję należy sporządzić w formie opisowej, w formacie pdf.
2. Koncepcje, o których mowa w ust. 1 należy złożyć pisemnie w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym, lub podpisem osobistym.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

- Formularz ofertowy, którego wzór stanowi załącznik nr 2 do SWZ;
- Pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający upoważniające do złożenia oferty - o ile ofertę składa pełnomocnik;
- Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu i niepodleganiu wykluczeniu z postępowania – z wykorzystaniem wzoru, stanowiącego załącznik nr 5 do SWZ;
- Zobowiązanie podmiotu trzeciego (jeżeli dotyczy);
- Oświadczenie podmiotu trzeciego o spełnianiu warunków udziału
w postępowaniu i niepodleganiu wykluczeniu z postępowania – z wykorzystaniem wzoru, stanowiącego załącznik nr 5A do SWZ (jeżeli dotyczy);
- Oświadczenie o wykonaniu usług wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (o którym mowa w art. 117 ust. 4 pzp) –
z wykorzystaniem wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do SWZ;
- Przedmiotowe środki dowodowe: Koncepcję kampanii promocyjnej z wykorzystaniem influencerów dla Górnośląsko-Zagłębiowskiej Metropolii oraz Koncepcję narzędzi analitycznych;
- Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub inny dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania Wykonawcy (np. umowa o współdziałaniu). Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców
w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy;
- Odpis lub informację z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji
i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru w celu potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu Wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania. Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia dokumentów, o których mowa w zdaniu poprzednim, jeżeli Zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, o ile Wykonawca wskazał dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów.
W przypadku wskazania przez Wykonawcę dostępności właściwych dokumentów pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, Zamawiający może żądać od Wykonawcy przedstawienia tłumaczenia na język polski pobranych samodzielnie przez Zamawiającego dokumentów.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty.
2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenie, o którym mowa w Rozdziale 10 ust. 2 SWZ, składa każdy
z wykonawców.
3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy.
4. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub
doświadczenia Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na
zdolnościach tych z Wykonawców, którzy wykonają usługi, do realizacji których te zdolności są
wymagane.
5. Oceniając zdolność techniczną lub zawodową, Zamawiający może, na każdym etapie
postępowania, uznać, że Wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli posiadanie
przez Wykonawcę sprzecznych interesów, w szczególności zaangażowanie zasobów
technicznych lub zawodowych Wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze Wykonawcy
może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia.
6. W przypadku, o którym mowa w pkt 4 Wykonawcy wspólnie ubiegających się o udzielenie
zamówienia zobligowani są do złożenia wraz z ofertą oświadczenia, o którym mowa w art. 117
ust. 4 Pzp., tj. oświadczenia, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni Wykonawcy,
o treści załącznika nr 5 do SWZ.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego, które zostaną
wprowadzone do treści tej umowy zawiera załącznik nr 7 do SWZ.
2. Informacje nt. zmian postanowień umowy zawiera §14 projektowanych postanowień umowy.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-05-30 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Za pośrednictwem „Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na miniPortalu

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-05-30 10:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-06-28

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

uwaga dot. sekcji 4.2.10.): informację nt. terminów kampanii zawiera OPZ.
uwaga dot. sekcji V:
1. Zamawiający wykluczy z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 roku o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. z 2022 roku poz. 835):
1) wykonawcę wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy;
2) wykonawcę, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2022 r. poz. 593 i 655) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy;
3) wykonawcę, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (Dz. U. z 2021 r. poz. 217, 2105 i 2106), jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy.
2. Wykluczenie, o którym mowa w ust. 1 następować będzie na okres trwania ww. okoliczności.
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę wykonanie masażu-Kraków
  • Lokalizacja zleceniamałopolskie
  • Data dodania05-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę wykonanie masażu. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI