Ewaluacja mid-term projektu pozakonkursowego pn. „Monitoring Krajowej Inteligentnej...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Ewaluacja mid-term projektu pozakonkursowego pn. „Monitoring Krajowej Inteligentnej Specjalizacji” Programu Operacyjnego Inteligentny Rozwój 2014-2020, w tym badanie pn. benchmarking systemów monitoringu inteligentnych specjalizacji oraz procesu przedsiębiorczego odkrywania
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoWarszawa
  • WojewództwoMazowieckie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoInny
  • Termin składania wniosków2019-04-25
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyPolska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości
  • Data publikacji ogłoszenia2019-04-05
  • Numer ogłoszenia534291-N-2019
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 534291-N-2019 z dnia 2019-04-05 r.

Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości: Ewaluacja mid-term projektu pozakonkursowego pn. „Monitoring Krajowej Inteligentnej Specjalizacji” Programu Operacyjnego Inteligentny Rozwój 2014-2020, w tym badanie pn. benchmarking systemów monitoringu inteligentnych specjalizacji oraz procesu przedsiębiorczego odkrywania
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Tak

Nazwa projektu lub programu
POIR
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości, krajowy numer identyfikacyjny 17181095000000, ul. Pańska  81 , 00-834  Warszawa, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. (022) 432 80 80, e-mail biuro@parp.gov.pl, faks (022) 432 86 20.
Adres strony internetowej (URL): https://www.parp.gov.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny (proszę określić):
Agencja rządowa działająca na podstawie ustawy
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
http://bip.parp.gov.pl/bip-przetargi-ogloszone-2018-2

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
http://bip.parp.gov.pl/bip-przetargi-ogloszone-2018-2

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Wymagane jest przygotowanie oferty w formie pisemnej
Adres:
ul. Pańska 81/83, 00-834 Warszawa

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Ewaluacja mid-term projektu pozakonkursowego pn. „Monitoring Krajowej Inteligentnej Specjalizacji” Programu Operacyjnego Inteligentny Rozwój 2014-2020, w tym badanie pn. benchmarking systemów monitoringu inteligentnych specjalizacji oraz procesu przedsiębiorczego odkrywania
Numer referencyjny: p/118/DAS/2019, p/228/DAS/2019
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1. Zamówienie będzie realizowane w 2 częściach. Wykonawca może złożyć ofertę na jedną część lub dwie części. 2. Część 1. Przedmiotem zamówienia jest ewaluacja mid-term projektu pozakonkursowego „Monitoring Krajowej Inteligentnej Specjalizacji” Programu Operacyjnego Inteligentny Rozwój 2014-2020. 2.1. Celem ewaluacji jest śródokresowa ocena projektu „Monitoring KIS” w tym ocena dotychczasowej skuteczności i efektywności jego realizacji, w oparciu o przyjęte cele – działania – rezultaty, oraz ocena wpływu czynników zewnętrznych/ wewnętrznych na osiągnięte rezultaty projektu w latach 2017-2019 oraz na spodziewane rezultaty w latach 2020-2023. 2.2. W ramach zamówienia powstanie Raport z ewaluacji mid-term projektu pozakonkursowego „Monitoring KIS”. Raport ten będzie stanowił wkład merytoryczny do drugiej części zamówienia, głównie w zakresie funkcjonowania monitoringu Krajowej Inteligentnej Specjalizacji w Polsce. Raport przygotowany zgodnie z wytycznymi zawartymi w OPZ do niniejszego SIWZu, będzie zawierał najważniejsze wyniki badań oraz wnioski i rekomendacje. PARP uzyska również wsparcie ewaluatorów (asysta) na etapie konsultowania, promocji i aktualizacji wyników raportu. 3. Część 2. Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie badania polegającego na benchmarkingu systemów monitoringu inteligentnych specjalizacji i procesu przedsiębiorczego odkrywania. 3.1. Celem badania pn. benchmarking systemów monitoringu inteligentnych specjalizacji oraz PPO jest dokonanie identyfikacji i przeglądu rozwiązań z zakresu monitorowania KIS oraz PPO, stosowanych w wybranych krajach UE (dot. IS i PPO) i regionach Polski (dot. RIS i PPO). W ramach badania międzynarodowego identyfikowane będą takie działania, które ze względu na swoją charakterystykę, w tym uzyskiwane dzięki nim efekty, można uznać za wzorcowe i rekomendować ich wykorzystanie (implementacja w całości lub po uprzedniej modyfikacji) w Polsce. Z kolei w ramach badania regionalnego PL opisane zostaną stosowane w regionach działania (przegląd, inwentaryzacja rozwiązań) związane z procesem monitorowania i PPO. Następnie wyłonione zostaną te rozwiązania, które najlepiej się sprawdzają i przynoszą największe korzyści czyli dobre praktyki, z których będzie można skorzystać podczas projektowania przyszłego systemu PPO w Polsce. 3.2. W ramach zamówienia powstaną dwa raporty z ewaluacji: raport z benchmarkingu na poziomie regionalnym oraz raport z benchmarkingu na poziomie międzynarodowym. Raport przygotowany zgodnie z wytycznymi zawartymi w OPZ do niniejszego SIWZu będzie zawierać najważniejsze wyniki badań oraz wnioski i rekomendacje, które będą bezpośrednio przydatne w dalszej realizacji projektu pozakonkursowego Monitoring IS oraz podejmowaniu decyzji co do jego modyfikacji. PARP uzyska również wsparcie badaczy (asysta) na etapie konsultacji, promocji i aktualizacji wyników raportu. 4. Szczegółowy Opis przedmiotu zamówienia (OPZ) znajduje się w Załączniku nr 1a i 1b do SIWZ

II.5) Główny kod CPV: 79300000-7
Dodatkowe kody CPV:


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 371175,00
Waluta:
PLN
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:

II.9) Informacje dodatkowe: Część 1 - Umowa będzie realizowana od dnia zawarcia umowy nie później niż do dnia 30 czerwca 2020 r. Część 2 - Umowa będzie realizowana od dnia zawarcia umowy nie później niż do dnia 30 listopada 2020
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: W zakresie „zdolności technicznej lub zawodowej” Wykonawca zobowiązany jest wykazać, że: Część 1: 1) w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał należycie nie mniej niż 3 usługi w tym: i.) każda o wartości nie mniejszej niż 60 000 PLN brutto , której przedmiotem było przeprowadzenie ewaluacji publicznego(ych) programu(ów) lub projektu(ów) lub skutków regulacji adresowanego(ych) do przedsiębiorstw; w tym co najmniej dwie, których przedmiotem była problematyka rozwoju innowacyjności przedsiębiorstw lub przedsiębiorczości (przy czym za tego typu badania nie zostaną uznane takie, w których dominowały zagadnienia badawcze związane z rozwojem kapitału ludzkiego)”; ii.) co najmniej dwie miały ogólnokrajowy zakres przedmiotowy lub dotyczyły ewaluacji programu publicznego o zasięgu co najmniej ponadregionalnym, tj. realizowanego na obszarze co najmniej dwóch jednostek terytorialnych w Unii Europejskiej, sklasyfikowanych na poziomie NUTS2 (np. obszar co najmniej dwóch polskich województw) lub równoważnych jednostek terytorialnych poza UE; iii.) jedna, w której zastosowano podejście tzw. ewaluacji opartej na teorii (ang. theory-based evaluation); iv.) dwie, której przedmiotem były terenowe badania jakościowe (np. wywiady pogłębione, zogniskowane wywiady grupowe, panele / warsztaty) z przedstawicielami sektora publicznego (administracja szczebla centralnego lub samorządowego). v.) dwie, w ramach których przeprowadzono co najmniej 20 IDI, a analiza zgormadzonego materiału badawczego została wykonana przy pomocy programu MaxQda lub równoważnego. Zamawiający dopuszcza możliwość łączenia usług. 2) dysponuje lub będzie dysponować osobami o odpowiednich kwalifikacjach zawodowych, doświadczeniu i wykształceniu niezbędnych do prawidłowej realizacji zamówienia, tj.: a) Kierownikiem projektu - osobą która: i.) posiada wyższe wykształcenie; ii.) w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert pełnił funkcję kierownika realizacji 3 usług (tj. odpowiadał za nadzór i koordynację całości wykonywanych prac):  o ogólnokrajowym zakresie przedmiotowym lub co najmniej ponadregionalnym tj. realizowanych na obszarze co najmniej dwóch jednostek terytorialnych w Unii Europejskiej, sklasyfikowanych na poziomie NUTS2 (np. obszar co najmniej dwóch polskich województw) lub równoważnych jednostek terytorialnych poza UE dla klienta (zamawiającego) z instytucji publicznej,  przedmiotem usług były prace badawcze, analityczno-eksperckie lub ewaluacyjne dotyczące określonej polityki publicznej (plan, strategia, program, projekt itp.), w tym co najmniej jedna z usług dotyczyła polityk publicznych adresowanych do przedsiębiorstw,  każda o wartości minimum 60 000 PLN brutto ; b) Ekspertem w zakresie ewaluacji proinnowacyjnych polityk publicznych adresowanych do przedsiębiorstw, który: i) posiada wykształcenie wyższe; ii) specjalizuje się w ewaluacji i analizie proinnowacyjnych polityk publicznych adresowanych do przedsiębiorstw, w szczególności firm aktywnych innowacyjnie, tj. w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert zrealizował 2 projekty badawcze, analityczno-eksperckie lub ewaluacyjne o ogólnokrajowym lub co najmniej ponadregionalnym zakresie przedmiotowym tj. realizowanych na obszarze co najmniej dwóch jednostek terytorialnych w Unii Europejskiej, sklasyfikowanych na poziomie NUTS2 (np. obszar co najmniej dwóch polskich województw) lub równoważnych jednostek terytorialnych poza UE) dla klienta (zamawiającego) z instytucji publicznej, związanych z problematyką finansowania innowacji i rozwijania działalności badawczo-rozwojowej lub monitorowania inteligentnej specjalizacji w UE lub komercjalizacji wyników prac B+R; iii) jest autorem lub współautorem raportów z tych projektów (tj. opracowań opisujących rezultaty prac badawczych, analityczno-eksperckich lub ewaluacyjnych) oraz, iv) był autorem lub współautorem co najmniej 2 publikacji (tj. utworu publikowanego w formie artykułu w czasopiśmie lub w formie książkowej, opisującego oryginalne badania i wynikające z nich wnioski, lub zbierającego w formie przeglądu wnioski z wcześniej opublikowanych prac - wykluczając raport z wykonanych prac publikowany w Internecie) dotyczących problematyki wsparcia działalności badawczo-rozwojowej i proinnowacyjnej przedsiębiorstw w Polsce, a także monitorowania inteligentnych specjalizacji (publikacja może dotyczyć prac badawczych, analityczno-eksperckich lub ewaluacyjnych opisanych powyżej); c) Ekspertem w zakresie problematyki inteligentnych specjalizacji, który: i. posiada wykształcenie wyższe; ii. zajmuje się problematyką inteligentnych specjalizacji, brał udział w tworzeniu lub w obszarze jego zainteresowań naukowych znajduje się tematyka tworzenia innowacyjnych rozwiązań społeczno-gospodarczych, podniesienie konkurencyjności gospodarki/rozwiązań zastosowanych przez przedsiębiorców na arenie międzynarodowej. Zainteresowania naukowe powinny być poświadczone co najmniej 3 publikacjami (tj. utworu publikowanego w formie artykułu w czasopiśmie lub w formie książkowej, opisującego oryginalne badania i wynikające z nich wnioski, lub zbierającego w formie przeglądu wnioski z wcześniej opublikowanych prac - wykluczając raport z wykonanych prac publikowany w Internecie) dotyczącymi wspomnianej w tym punkcie problematyki. iii. był autorem lub współautorem co najmniej 2 publikacji (tj. utworu publikowanego w formie artykułu w czasopiśmie lub w formie książkowej, opisującego oryginalne badania i wynikające z nich wnioski, lub zbierającego w formie przeglądu wnioski z wcześniej opublikowanych prac - wykluczając raport z wykonanych prac publikowany w Internecie) dotyczących monitorowania inteligentnych specjalizacji (publikacja może dotyczyć prac badawczych, analityczno-eksperckich lub ewaluacyjnych opisanych powyżej); d) dwoma ekspertami ds. badań jakościowych, którzy: i) posiadają wykształcenie wyższe, ii) co najmniej jeden w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert realizował co najmniej 3 projekty badawcze, w których był odpowiedzialny za konstrukcję narzędzi badawczych oraz prowadzenie badań z wykorzystaniem techniki wywiadów osobistych IDI. Był również odpowiedzialny za analizę i interpretację danych pochodzących z tych badań ; co najmniej dwa projekty miały wartość brutto minimum 50 000 PLN brutto, a w przypadku, jeżeli wartość badania została w umowie wyrażona w walucie innej niż złoty przeliczenie nastąpi wg średniego kursu złotego ogłoszonego przez Prezesa NBP i obowiązującego w dniu podpisania umowy na realizację usługi); w co najmniej dwóch projektach analizy prowadził z wykorzystaniem odpowiedniego oprogramowania do analizy danych o charakterze jakościowym typu ATLAS,tj/ MAXQDA lub równoważne, iii) co najmniej jeden w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert realizował co najmniej 3 projektu badawcze, w których był odpowiedzialny za konstrukcję narzędzi badawczych oraz prowadzenie badań z wykorzystaniem techniki zogniskowanych wywiadów grupowych (FGI). Był również odpowiedzialny za analizę i interpretację danych pochodzących z tych badań; co najmniej dwa projekty miały wartość brutto, minimum 50 000 PLN brutto, a w przypadku, jeżeli wartość badania została w umowie wyrażona w walucie innej niż złoty przeliczenie nastąpi wg średniego kursu złotego ogłoszonego przez Prezesa NBP i obowiązującego w dniu podpisania umowy na realizację usługi; w co najmniej dwóch projektach analizy prowadził z wykorzystaniem odpowiedniego oprogramowania do analizy danych o charakterze jakościowym typu ATLAS,tj/ MAXQDA lub równoważne; iv) są autorami lub współautorami raportów z badań, wskazanych powyżej (tj. opracowań opisujących rezultaty prac badawczo-analitycznych). Zamawiający dopuszcza możliwość łączenia maksymalnie dwóch funkcji przez jedną osobę (jeżeli spełni ona łączne warunki dla nich przewidziane). Zamawiający dopuszcza możliwość łączenia funkcji przez jedną osobę (jeżeli spełni ona łączne warunki dla nich przewidziane). Niezależnie od możliwości łączenia funkcji, zespół wykonawczy nie może liczyć mniej niż 4 osoby, a jedna osoba nie może pełnić więcej niż dwie funkcje. Poza wymaganymi przez Zamawiającego osobami, Wykonawca może zaproponować dodatkowe osoby, które wykonywać będą zamówienie. W takim przypadku Wykonawca powinien w Wykazie osób wyszczególnić wszystkich dodatkowych członków zespołu wykonawczego wraz z opisem pełnionych przez nich funkcji. Wykonawca będzie realizować Zamówienie wyłącznie poprzez członków zespołu badawczego przedstawionych w Wykazie osób. Część 2: 1) w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonał należycie nie mniej niż 3 usługi w tym: i.) każda o wartości nie mniejszej niż 60 000 PLN brutto (w przypadku, gdy wartość umowy została określona w walucie innej niż złoty przeliczenie nastąpi wg średniego kursu złotego ogłoszonego przez Prezesa NBP i obowiązującego w dniu podpisania umowy na realizację usługi), której przedmiotem było przeprowadzenie badań, analiz, ekspertyz lub ewaluacji dotyczących publicznego(ych) programu(ów) lub projektu(ów) lub skutków regulacji dotyczących problematyki innowacyjności przedsiębiorstw i/lub rozwijania działalności badawczo-rozwojowej ; ii.) co najmniej jedna miała międzynarodowy zakres przedmiotowy tzn. dotyczyła co najmniej dwóch jednostek terytorialnych znajdujących się poza Polską ; iii.) dwie, której przedmiotem było wykorzystanie metody benchmaringu publicznego(ych) programu(ów) lub projektu(ów) lub skutków regulacji; iv.) jedna, której przedmiotem były terenowe badania jakościowe (np. wywiady pogłębione, zogniskowane wywiady grupowe, panele / warsztaty) z przedstawicielami sektora publicznego (administracja szczebla centralnego lub samorządowego) w Polsce. v.) jedna, której przedmiotem były międzynarodowe terenowe badania jakościowe z przedstawicielami sektora publicznego (administracja szczebla centralnego lub samorządowego). Zamawiający dopuszcza możliwość łączenia usług. 2) dysponuje lub będzie dysponować osobami o odpowiednich kwalifikacjach zawodowych, doświadczeniu i wykształceniu niezbędnych do prawidłowej realizacji zamówienia,tj: a) Kierownikiem projektu - osobą która: i) posiada wyższe wykształcenie ii) w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert pełnił funkcję kierownika realizacji 3 usług (tj. odpowiadał za nadzór i koordynację całości wykonywanych prac):  o międzynarodowym zakresie przedmiotowym obejmującym co najmniej 2 kraje (inne niż Polska) dla klienta (Zamawiającego) z instytucji publicznej,  odpowiadał za nadzór i koordynację całości wykonywanych usług w ramach zamówienia,  przedmiotem usług były prace badawcze, analityczno-eksperckie lub ewaluacyjne dotyczące określonej polityki publicznej (plan, strategia, program, projekt itp.),  każda o wartości minimum 60 000 PLN brutto ; iii.) ekspertem w zakresie benchmarkingu, który: i) posiada wykształcenie wyższe; ii) posiada wiedzę teoretyczną i praktyczną w dziedzinie benchmarkingu, tj. w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert zrealizował 3 projekty badawcze, analityczno-eksperckie lub ewaluacyjne o ogólnokrajowym lub co najmniej ponadregionalnym, tj. realizowanym na obszarze co najmniej dwóch jednostek terytorialnych w Unii Europejskiej, sklasyfikowanych na poziomie NUTS2 (np. obszar co najmniej dwóch polskich województw) lub równoważnych jednostek terytorialnych poza UE w zakresie przedmiotowym z wykorzystaniem metody benchmarkingu; iii) jest autorem lub współautorem raportów z tych projektów (tj. opracowań opisujących rezultaty prac badawczych, analityczno-eksperckich lub ewaluacyjnych, wykorzystujących metodę benchmarkingu); iv) był autorem lub współautorem co najmniej 2 publikacji (tj. utworu publikowanego w formie artykułu w czasopiśmie lub w formie książkowej, opisującego oryginalne badania i wynikające z nich wnioski, lub zbierającego w formie przeglądu wnioski z wcześniej opublikowanych prac - wykluczając raport z wykonanych prac publikowany w Internecie) dotyczących problematyki benchmarkingu (publikacja może dotyczyć prac badawczych, analityczno-eksperckich lub ewaluacyjnych). iv.) 2 ekspertami ds. badań jakościowych, którzy: i) posiadają wykształcenie wyższe; ii) co najmniej jeden posługuje się językiem angielskim na poziomie znajomości co najmniej C1; iii) co najmniej jeden w ciągu ostatnich 3 lat przed terminem składania ofert realizował co najmniej 1 projekt badawczy, w których był odpowiedzialny za konstrukcję narzędzi badawczych w języku angielskim, prowadzenie badań metodami jakościowymi w języku angielskim, takimi jak: indywidualne wywiady pogłębione (IDI), wywiady telefoniczne ITI, z tym, że liczba przeprowadzonych wywiadów osobistych IDI nie może być mniejsza niż 15, oraz analizę i interpretację danych pochodzących z tych badań w języku angielskim; co najmniej jeden projekt miał wartość brutto minimum 50 000 PLN brutto, a w przypadku, jeżeli wartość badania została w umowie wyrażona w walucie innej niż złoty przeliczenie nastąpi wg średniego kursu złotego ogłoszonego przez Prezesa NBP i obowiązującego w dniu podpisania umowy na realizację usługi); w co najmniej jednym projekcie analizy prowadził z wykorzystaniem odpowiedniego oprogramowania do analizy danych o charakterze jakościowym typu ATLAS.ti / MAXQDA lub równoważne; iv) co najmniej jeden w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert realizował co najmniej 4 projekty badawcze, w których był odpowiedzialny za konstrukcję narzędzi badawczych do badania techniką IDI (przy czym minimalna liczba przeprowadzonych wywiadów wynosiła 30), oraz analizę i interpretację danych pochodzących z badań jakościowych co najmniej dwa projekty miały wartość brutto minimum 50 000 PLN brutto, a w przypadku, jeżeli wartość badania została w umowie wyrażona w walucie innej niż złoty przeliczenie nastąpi wg średniego kursu złotego ogłoszonego przez Prezesa NBP i obowiązującego w dniu podpisania umowy na realizację usługi); w co najmniej dwóch projektach analizy prowadził z wykorzystaniem odpowiedniego oprogramowania do analizy danych o charakterze jakościowym typu ATLAS.ti / MAXQDA lub równoważne; v) są autorami lub współautorami raportów z badań, wskazanych powyżej (tj. opracowań opisujących rezultaty prac badawczo-analitycznych). v.) Ekspertem w zakresie prowadzenia warsztatów, który: i) posiada wykształcenie wyższe; ii) posiada minimum 3 letnie doświadczenie w pracy w zakresie prowadzenia warsztatów lub negocjacji z udziałem instytucji publicznych; iii) w ciągu ostatniego roku przed terminem składania ofert przeprowadził co najmniej 6 warsztatów lub 6 usług związanych z prowadzeniem negocjacji (z tym, że warsztaty lub negocjacje dotyczyły przedsiębiorczości, innowacyjności, działalności badawczo-rozwojowej); vi.) Ekspertem ds. polityk proinnowacyjnych, który: i) posiada co najmniej stopień doktora; ii) posługuje się językiem angielskim na poziomie co najmniej C1; iii) specjalizuje się w analizie proinnowacyjnych polityk publicznych adresowanych do przedsiębiorców; iv) co najmniej 3 lata przed terminem składania ofert zrealizował 2 projekty badawcze, analityczno-eksperckie lub ewaluacyjne dotyczące wspomnianego wyżej obszaru, o ponadregionalnym zakresie przedmiotowym tj. realizowanego na obszarze co najmniej dwóch jednostek terytorialnych w Unii Europejskiej, sklasyfikowanych na poziomie NUTS2 dla klienta (Zamawiającego) z instytucji publicznej; v) jest autorem lub współautorem raportów z tych projektów (tj. opracowań opisujących rezultaty prac badawczych, analityczno-eksperckich lub ewaluacyjnych) oraz; vi) był autorem lub współautorem co najmniej 4 publikacji (tj. utworu publikowanego w formie artykułu w czasopiśmie lub w formie książkowej, opisującego oryginalne badania i wynikające z nich wnioski, lub zbierającego w formie przeglądu wnioski z wcześniej opublikowanych prac - wykluczając raport z wykonanych prac publikowany w Internecie) dotyczącej problematyki wsparcia działalności badawczo-rozwojowej i proinnowacyjnej przedsiębiorstw w Polsce, (publikacja może dotyczyć prac badawczych, analityczno-eksperckich lub ewaluacyjnych opisanych powyżej). Zamawiający dopuszcza możliwość łączenia funkcji kierownika projektu i jednego eksperta ds. projektowania i oceny usług publicznych przez jedną osobę (jeżeli spełni ona łączne warunki dla nich przewidziane). Niezależnie od możliwości łączenia funkcji, zespół wykonawczy nie może liczyć mniej niż 4 osoby. Poza wymaganymi przez Zamawiającego osobami, Wykonawca może zaproponować dodatkowe osoby, które wykonywać będą zamówienie. W takim przypadku Wykonawca powinien w Wykazie osób wyszczególnić wszystkich dodatkowych członków zespołu wykonawczego wraz z opisem pełnionych przez nich funkcji. Wykonawca będzie realizować Zamówienie wyłącznie poprzez członków zespołu badawczego przedstawionych w Wykazie osób. W przypadku, gdy obie części zamówienia będzie realizować ten sam Wykonawca, zespół badawczy mogą tworzyć te same osoby, z jednym zastrzeżeniem – osoby te spełniają warunki zawarte w 1 i 2 części zamówienia.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Nie Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
Zamawiający przewiduje dokonanie, zgodnie z art. 24aa uPzp, w pierwszej kolejności oceny ofert, a następnie zbadanie, czy Wykonawca, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza, nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. Zamawiający przewiduje wezwanie Wykonawcy, którego oferta została oceniona najwyżej, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni terminie aktualnych na dzień złożenia następujących dokumentów: 1) wykazu osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami; 2) wykazu usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane; 3) dowodów określających, czy usługi wykonane w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert zostały wykonane należycie (w przypadku świadczeń ciągłych lub okresowych - są wykonywane należycie, przy czym dowody potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert), przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy. Wzory wykazów, o których mowa powyżej, zostaną przekazane przez Zamawiającego Wykonawcy, którego oferta zostanie oceniana najwyżej.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji o Wykonawcach, którzy złożyli oferty w postępowaniu, zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej co inni Wykonawcy, którzy złożyli oferty w postępowaniu. W stosownej sytuacji, wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą, który złożył ofertę/ oferty w tym samym postępowaniu, nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W przypadku konsorcjum, oświadczenie składa oddzielnie każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Wzór oświadczenia Zamawiający udostępni wraz informacją o wykonawcach, którzy złożyli oferty w postępowaniu.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 4 000,00 (słownie: cztery tysiące) zł na część 1. i 5 000,00 (słownie: pięć tysięcy) zł na część 2. - przed upływem terminu składania ofert określonego w niniejszej SIWZ.

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:

Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej

Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zamawiający przewidział zmiany umowy w § 14 (część i 1 2) wzoru umowy.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2019-04-25, godzina: 11:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):

Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Tak
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
2. Zaleca się sporządzenie Oferty na Formularzu ofertowym, którego wzór stanowi Załącznik nr 2 do SIWZ. Do formularza ofertowego Wykonawca załączy: a) oświadczenie, o którym mowa w art. 25a ust. 1 uPzp, stanowiące Załącznik nr 3 do SIWZ; b) pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy (wykonawców występujących wspólnie), o ile ofertę składa pełnomocnik. Pełnomocnictwo należy przedstawić w oryginale lub w postaci kopii poświadczonej notarialnie; c) zobowiązanie innego podmiotu – jeżeli Wykonawca polega na zdolnościach innego podmiotu na zasadach określonych w art. 22a uPzp; d) elementy, o których mowa w ust. 3. 3. W ofercie Wykonawca przedstawi: Część 1: 3.1. Opis sposobu wykonania badania 3.2. jeśli dotyczy, kryterium fakultatywne dla Wykonawcy: Dodatkowa metodologia badania. 3.3. jeśli dotyczy, kryterium fakultatywne dla Wykonawcy: Rozwiązania proekologiczne Elementy, o których mowa w ust. 3.1, 3.2. i 3.3. powinny zostać przedstawione w sposób umożliwiający Zamawiającemu ocenę oferty zgodnie z kryteriami i warunkami oceny opisanymi w Rozdziale XV. W przypadku nieprzedstawienia dokumentu o którym mowa w ust. 3.1. oferta zostanie odrzucona na podstawie art. 89 ust. 1pkt 2) uPzp. Część 2: 3.1. jeśli dotyczy, kryterium fakultatywne dla Wykonawcy: Opis sposobu wykonania badania. 3.2. Wybór państw do benchmarkingu. 3.3. jeśli dotyczy, kryterium fakultatywne dla Wykonawcy: Źródła informacji do analizy danych zastanych w benchmarkingu międzynarodowym i regionalnym. 3.4. jeśli dotyczy , kryterium fakultatywne dla Wykonawcy: Rozwiązania proekologiczne. Elementy, o których mowa w ust. 3.1., 3.2., 3.3 i 3.4. powinny zostać przedstawione w sposób umożliwiający Zamawiającemu ocenę oferty zgodnie z kryteriami i warunkami oceny opisanymi w Rozdziale XV. W przypadku nieprzedstawienia dokumentu o którym mowa w 3.2 oferta zostanie odrzucona na podstawie art. 89 ust. 1pkt 2) uPzp.
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1 Nazwa: Przedmiotem zamówienia jest ewaluacja mid-term projektu pozakonkursowego „Monitoring Krajowej Inteligentnej Specjalizacji” Programu Operacyjnego Inteligentny Rozwój 2014-2020.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:2.Część 1. Przedmiotem zamówienia jest ewaluacja mid-term projektu pozakonkursowego „Monitoring Krajowej Inteligentnej Specjalizacji” Programu Operacyjnego Inteligentny Rozwój 2014-2020. 2.1. Celem ewaluacji jest śródokresowa ocena projektu „Monitoring KIS” w tym ocena dotychczasowej skuteczności i efektywności jego realizacji, w oparciu o przyjęte cele – działania – rezultaty, oraz ocena wpływu czynników zewnętrznych/ wewnętrznych na osiągnięte rezultaty projektu w latach 2017-2019 oraz na spodziewane rezultaty w latach 2020-2023. 2.2. W ramach zamówienia powstanie Raport z ewaluacji mid-term projektu pozakonkursowego „Monitoring KIS”. Raport ten będzie stanowił wkład merytoryczny do drugiej części zamówienia, głównie w zakresie funkcjonowania monitoringu Krajowej Inteligentnej Specjalizacji w Polsce. Raport przygotowany zgodnie z wytycznymi zawartymi w OPZ do niniejszego SIWZu, będzie zawierał najważniejsze wyniki badań oraz wnioski i rekomendacje. PARP uzyska również wsparcie ewaluatorów (asysta) na etapie konsultowania, promocji i aktualizacji wyników raportu. Szczegółowy Opis przedmiotu zamówienia (OPZ) znajduje się w Załączniku nr 1a do SIWZ
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 79300000-7,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 166825,00
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-06-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Opis sposobu wykonania badania 56,00
Dodatkowa metodologia badania 20,00
Cena 20,00
Rozwiązania proekologiczne 4,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2 Nazwa: Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie badania polegającego na benchmarkingu systemów monitoringu inteligentnych specjalizacji i procesu przedsiębiorczego odkrywania.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:3. Część 2. Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie badania polegającego na benchmarkingu systemów monitoringu inteligentnych specjalizacji i procesu przedsiębiorczego odkrywania. 3.1. Celem badania pn. benchmarking systemów monitoringu inteligentnych specjalizacji oraz PPO jest dokonanie identyfikacji i przeglądu rozwiązań z zakresu monitorowania KIS oraz PPO, stosowanych w wybranych krajach UE (dot. IS i PPO) i regionach Polski (dot. RIS i PPO). W ramach badania międzynarodowego identyfikowane będą takie działania, które ze względu na swoją charakterystykę, w tym uzyskiwane dzięki nim efekty, można uznać za wzorcowe i rekomendować ich wykorzystanie (implementacja w całości lub po uprzedniej modyfikacji) w Polsce. Z kolei w ramach badania regionalnego PL opisane zostaną stosowane w regionach działania (przegląd, inwentaryzacja rozwiązań) związane z procesem monitorowania i PPO. Następnie wyłonione zostaną te rozwiązania, które najlepiej się sprawdzają i przynoszą największe korzyści czyli dobre praktyki, z których będzie można skorzystać podczas projektowania przyszłego systemu PPO w Polsce. 3.2. W ramach zamówienia powstaną dwa raporty z ewaluacji: raport z benchmarkingu na poziomie regionalnym oraz raport z benchmarkingu na poziomie międzynarodowym. Raport przygotowany zgodnie z wytycznymi zawartymi w OPZ do niniejszego SIWZu będzie zawierać najważniejsze wyniki badań oraz wnioski i rekomendacje, które będą bezpośrednio przydatne w dalszej realizacji projektu pozakonkursowego Monitoring IS oraz podejmowaniu decyzji co do jego modyfikacji. PARP uzyska również wsparcie badaczy (asysta) na etapie konsultacji, promocji i aktualizacji wyników raportu. Szczegółowy Opis przedmiotu zamówienia (OPZ) znajduje się w Załączniku nr 1b do SIWZ
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 79300000-7,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 204350,00
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-11-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Opis sposobu wykonania badania 12,00
Wybór państw do benchmarkingu 45,00
Źródła informacji do analizy danych zastanych w benchmarkingu międzynarodowym i regionalnym 21,00
Cena 20,00
Rozwiązania proekologiczne 2,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę kolportaż ulotek do skrzynek - Warszawa
  • Lokalizacja zleceniamazowieckie
  • Data dodania25-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę kolportaż ulotek do skrzynek. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.