Działania komunikacyjne i informacyjne w prasie i radiu w ramach projektu nr POIS.02.04.00-00-0100/16...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Działania komunikacyjne i informacyjne w prasie i radiu w ramach projektu nr POIS.02.04.00-00-0100/16 pn. Opracowanie zasad kontroli i zwalczania inwazyjnych gatunków obcych wraz z przeprowadzeniem pilotażowych działań i edukacją społeczną.
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoWarszawa
  • WojewództwoMazowieckie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoAdministracja rządowa terenowa
  • Termin składania wniosków2019-10-10
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyGeneralna Dyrekcja Ochrony Środowiska
  • Data publikacji ogłoszenia2019-09-27
  • Numer ogłoszenia602762-N-2019
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 602762-N-2019 z dnia 2019-09-27 r.

Generalna Dyrekcja Ochrony Środowiska: Działania komunikacyjne i informacyjne w prasie i radiu w ramach projektu nr POIS.02.04.00-00-0100/16 pn. Opracowanie zasad kontroli i zwalczania inwazyjnych gatunków obcych wraz z przeprowadzeniem pilotażowych działań i edukacją społeczną.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Tak

Nazwa projektu lub programu
Projekt nr POIS.02.04.00-00-0100/16 pn. Opracowanie zasad kontroli i zwalczania inwazyjnych gatunków obcych wraz z przeprowadzeniem pilotażowych działań i edukacją społeczną w ramach Programu Infrastruktura i Środowisko 2014-2020
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Generalna Dyrekcja Ochrony Środowiska, krajowy numer identyfikacyjny 14162841000000, ul. Wawelska  52/54 , 00-922  Warszawa, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. +48223692900, , e-mail zampub@gdos.gov.pl, , faks +48223692120.
Adres strony internetowej (URL): http://bip.gdos.gov.pl/zamowienia
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
http://bip.gdos.gov.pl/zamowienia

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
http://bip.gdos.gov.pl/zamowienia

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Oferty składane sa w formie pisemnej. Oferty należy złożyć w siedzibie Zamawiającego,
Adres:
Generalna Dyrekcja Ochrony Środowiska, Warszawa 00-922, ul. Wawelska 52/54, Kancelaria, pok. 472, IV piętro.

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Działania komunikacyjne i informacyjne w prasie i radiu w ramach projektu nr POIS.02.04.00-00-0100/16 pn. Opracowanie zasad kontroli i zwalczania inwazyjnych gatunków obcych wraz z przeprowadzeniem pilotażowych działań i edukacją społeczną.
Numer referencyjny: 75/GDOŚ/2019
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia są działania komunikacyjne i informacyjne w prasie i radiu w ramach projektu nr POIS.02.04.00-00-0100/16 pn. Opracowanie zasad kontroli i zwalczania inwazyjnych gatunków obcych wraz z przeprowadzeniem pilotażowych działań i edukacją społeczną. Zamówienie składa się z 3 części: Część 1. Działania komunikacyjne i informacyjne w radiu. Część 2. Działania komunikacyjne i informacyjne w prasie regionalnej i/lub lokalnej. Część 3. Działania komunikacyjne i informacyjne w prasie dla ogrodników i działkowców. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w Załączniku Nr 7a, 7b i 7c do SIWZ.

II.5) Główny kod CPV: 79341400-0
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
79342200-5
92211000-3
92210000-6
79970000-4
79800000-2


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 234604,55
Waluta:
PLN
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 2021-06-30
Okres w miesiącach Okres w dniach Data rozpoczęcia Data zakończenia
2021-06-30
2021-06-30
2020-08-31

II.9) Informacje dodatkowe: Część 1: w terminie od dnia podpisania umowy do dnia 30 czerwca 2021 r. Część 2: w terminie od dnia podpisania umowy do dnia 30 czerwca 2021 r Część 3: w terminie od dnia podpisania umowy do dnia 31 sierpnia 2020 r.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający nie określa warunku udziału w postępowaniu, w tym zakresie.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie określa warunku udziału w postępowaniu, w tym zakresie
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: - w przypadku składania oferty na część 1 Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie) zrealizował należycie (tj. przygotował audycje i je wyemitował) co najmniej 3 powiązane ze sobą tematycznie audycje o charakterze promocyjnym lub informacyjnym o długości minimum 2 minuty każda w radiu FM (tj. offline, nieinternetowym) i dotarł do co najmniej 20 tysięcy odbiorców łącznie, - w przypadku składania oferty na część 2 Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie) zrealizował należycie 2 usługi polegające na opracowaniu tekstu, przygotowaniu layoutu i publikacji co najmniej 3 powiązanych ze sobą tematycznie artykułów sponsorowanych o charakterze promocyjnym, w prasie o zasięgu regionalnym, ogólnokrajowej lub w prasie specjalistycznej o łącznej wartości nie mniejszej niż 10 000,00 zł brutto, - w przypadku składania oferty na część 3 Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie) zrealizował należycie co najmniej 2 usługi polegające na opracowaniu tekstu i publikacji nie mniej niż 3 powiązanych ze sobą tematycznie artykułów sponsorowanych o charakterze promocyjnym, w prasie o zasięgu regionalnym lub w prasie specjalistycznej o łącznej wartości nie mniejszej niż 40 000,00 zł brutto, - w przypadku składania oferty na część 3 Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował na etapie realizacji zamówienia następującymi osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: co najmniej 1 autorem mającym doświadczenie w przygotowaniu co najmniej 3 artykułów redakcyjnych lub sponsorowanych z tematyki hodowli lub uprawy roślin, lub drzew lub krzewów opublikowanych w prasie branżowej lub naukowej lub popularnonaukowej.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Tak
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)

Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 5 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 6 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 7 ustawy Pzp)

III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
1) Wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie), potwierdzających spełnianie warunku udziału w postępowaniu określonego w rozdziale VI ust.1 pkt 3 SIWZ, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane wraz z dowodami określającymi czy te usługi zostały wykonane należycie. Wykaz należy sporządzić według wzoru stanowiącego Załącznik nr 5a, 5b lub 5c do SIWZ. Wykazy należy złożyć wraz z potwierdzeniem należytego wykonania usług. 2) Wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. Wykaz należy sporządzić według wzoru stanowiącego Załącznik Nr 6 do SIWZ.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
1. Wykonawca (bez wezwania Zamawiającego) w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy (proponowany wzór dokumentu stanowi załącznik nr 4 do SIWZ). Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W przypadku gdy Wykonawca nie należy do żadnej grupy kapitałowej może złożyć stosowne oświadczenie w tym zakresie, wraz z ofertą zgodnie z oświadczeniem zawartym w załączniku nr 3 do SIWZ. W przypadku zaistnienia, po dniu złożenia ww. oświadczenia, nowych okoliczności w zakresie przynależności do grupy kapitałowej, Wykonawca zobowiązany jest do złożenia aktualnego oświadczenia w tym zakresie niezwłocznie nie później niż w terminie 3 dni od zaistnienia nowych okoliczności o treści zgodnej z załącznikiem nr 4 do SIWZ. 2. Dokumenty, które składa Wykonawca w przedmiotowym postępowaniu, określone zostały w rozdziale VII SIWZ.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej

Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
Część I Cena 50,00
Część I Zasięg 1+ 30,00
Część I Ilość emisji 20,00
Część II Cena 50,00
Część II Zasięg w prasie 50,00
Część III Cena 35,00
Część III Zasięg w prasie branżowej 40,00
Część III Sposób dystrybucji 20,00
Część III Działania dodatkowe 5,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Dla części I Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej Umowy w stosunku do treści oferty w sytuacjach opisanych w art. 144 ust. 1 pkt 2 – 6 ustawy Pzp. w formie aneksu, a także w sytuacjach niezależnych od Wykonawcy wynikających ze zmiany/zamknięcia nadawcy radiowego. W takim przypadku: 1) możliwa jest zmiana wybranej rozgłośni radiowej na inną przy założeniu osiągnięcia łącznie co najmniej takiego samego zasięgu/dotarcia jak w złożonej przez Wykonawcę Ofercie i nie mniejszej niż planowana w Ofercie ilości emisji; 2) możliwa jest zmiana daty realizacji poszczególnych zadań poprzez emisję w innym terminie z zastrzeżeniem, że ostateczny termin realizacji Umowy nie ulegnie zmianie, a zadanie zostanie wykonane w sposób zgodny z SOPZ i Ofertą. Dla części II Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej Umowy w stosunku do treści oferty w sytuacjach opisanych w art. 144 ust. 1 pkt 2 – 6 ustawy Pzp. w formie aneksu, a także w sytuacjach niezależnych od Wykonawcy wynikających ze zmiany wydawcy/zamknięcia tytułu prasowego lub innej uzasadnionej niezależnej przyczyny: 1) możliwa jest zmiana wybranego tytułu na inny przy założeniu osiągnięcia łącznie tego samego zasięgu/dotarcia co w złożonej Ofercie i nie mniejszej niż planowana w Ofercie ilości emisji; 2) możliwa jest zmiana daty realizacji poszczególnych zadań poprzez emisje w innym terminie z zastrzeżeniem, że ostateczny termin realizacji umowy nie ulegnie zmianie, a zadanie zostanie wykonane w sposób zgodny z SOPZ i Ofertą; 3) dopuszczalna jest zmiana tytułu prasowego oraz województwa, przy założeniu, że wskaźniki osiągnięte przez ten tytuł nie będą niższe niż zaproponowane w Ofercie. Dla części III Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej Umowy w stosunku do treści oferty w sytuacjach opisanych w art. 144 ust. 1 pkt 2 – 6 ustawy Pzp. w formie aneksu, a także w sytuacjach niezależnych od Wykonawcy - możliwa jest zmiana daty realizacji poszczególnych zadań poza emisją kalendarza, której termin jest stały, poprzez emisje w innym terminie z zastrzeżeniem, że ostateczny termin realizacji umowy nie ulegnie zmianie, a zadanie zostanie wykonane w sposób zgodny z SOPZ i Ofertą.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2019-10-10, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 dni (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1 Nazwa: Działania komunikacyjne i informacyjne w radiu.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Założeniem komunikacji jest ułatwienie uzyskania akceptacji społeczeństwa do działań realizowanych w projekcie i generalnie w zakresie zwalczania inwazyjnych gatunków obcych, a także zachęcenie do niewprowadzania lub zwalczania inwazyjnych gatunków obcych w środowisku przyrodniczym, np. rezygnacja z uprawy tych gatunków lub ich usunięcie z ogródków działkowych i przydomowych. Celem wszystkich działań komunikacyjnych realizowanych w projekcie jest: 1. Zwiększenie wiedzy społeczeństwa czym są inwazyjne gatunki obce i jakie stanowią zagrożenie dla gospodarki, przyrody i zdrowia człowieka; 2. Zwiększenie świadomości społeczeństwa związanej z tematem zagrożenia powodowanego przez inwazyjne gatunki obce i przedstawienie w jaki sposób działania pojedynczego człowieka mogą wpłynąć na zmniejszenie tego zagrożenia; 3. Zachęcenie do angażowania się w działania poprzez np. rezygnację z kupowania i niewprowadzanie, a także niewypuszczanie (tj. nieuwalnianie do środowiska) już zidentyfikowanych inwazyjnych gatunków obcych roślin i zwierząt; 4. Promocja gatunków zalecanych do zastosowania w ogrodnictwie i na działkach, oraz w przydomowych uprawach amatorskich; 5. Promocja podstrony projektowej www.projekty.gdos.gov.pl/igo. Dla osiągnięcia założonych celów istotne jest zróżnicowane, kompleksowe i etapowe podejście do realizacji działań. Kluczowe jest bowiem bezpośrednie dotarcie do odbiorców. Należy zauważyć, iż bezpośrednia forma komunikacji jest niezbędna z uwagi na trudną w dotarciu grupę docelową, jaką stanowi społeczność lokalna. Ryzykiem jakie zostało zidentyfikowane i które należy brać pod uwagę przy planowaniu działań, jest niezrozumienie przekazywanych w skrótowej formie informacji merytorycznych oraz niezrozumienie pozytywnych skutków, jakie mogą przynieść działania pilotażowe na danym terenie, polegające na zwalczeniu lub kontroli lokalnych populacji inwazyjnych gatunków obcych. ZAŁOŻENIA KOMUNIKACYJNE RADIO Z uwagi na to, że działania będą realizowane na poziomie lokalnym/regionalnym celem jest dotarcie do słuchaczy poprzez lokalne lub regionalne stacje radiowe z ważnymi i ciekawymi tematami, dotyczącymi zagrożeń ze strony inwazyjnych gatunków obcych w regionach. Głównymi celami skierowanymi do społeczności lokalnej są: • podniesienie świadomości i wiedzy o inwazyjnych gatunkach obcych ze szczególnym uwzględnieniem gatunków i problemów występujących na poziomie lokalnym/regionalnym; • przekazanie informacji o przepisach prawnych, zakazach dotyczących tych gatunków, które dotyczą obywateli oraz, w przypadkach jeśli to możliwe, wskazanie konkretnej instytucji, do której można się kierować z pytaniami, problemami; • promocja działań realizowanych w ramach Projektu i działań GDOŚ w zakresie metod zwalczenia inwazyjnych gatunków obcych.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 79341400-0, 79342200-5, 92211000-3, 92210000-6, 79970000-4

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 50899,05
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2021-06-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 50,00
Zasięg 1+ (Całkowity) w stacjach lokalnych lub regionalnych 30,00
Ilość emisji audycji w preferowanym paśmie godzinowym 20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Szczegółowy sposób oceny ofert opisany został Rozdziale XV SIWZ.


Część nr: 2 Nazwa: Działania komunikacyjne i informacyjne w prasie regionalnej i/lub lokalnej.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Założeniem komunikacji jest ułatwienie uzyskania akceptacji społeczeństwa do działań realizowanych w projekcie i generalnie w zakresie zwalczania inwazyjnych gatunków obcych, a także zachęcenie do niewprowadzania lub zwalczania inwazyjnych gatunków obcych do środowiska przyrodniczego np. rezygnacja z uprawy tych gatunków lub ich usunięcie z ogródków działkowych i przydomowych. Celem wszystkich działań komunikacyjnych realizowanych w projekcie jest: 1. Zwiększenie wiedzy społeczeństwa czym są inwazyjne gatunki obce i jakie stanowią zagrożenie dla gospodarki, przyrody i zdrowia człowieka; 2. Zwiększenie świadomości społeczeństwa związanej z tematem zagrożenia powodowanego przez inwazyjne gatunki obce i przedstawienie w jaki sposób działania pojedynczego człowieka mogą wpłynąć na zmniejszenie tego zagrożenia; 3. Zachęcenie do angażowania się w działania poprzez np. rezygnację z kupowania i niewprowadzanie, a także niewypuszczanie (tj. nieuwalnianie do środowiska) już zidentyfikowanych inwazyjnych gatunków obcych roślin i zwierząt; 4. Promocja gatunków zalecanych do zastosowania w ogrodnictwie i na działkach, oraz w przydomowych uprawach amatorskich; 5. Promocja podstrony projektowej www.projekty.gdos.gov.pl/igo. Dla osiągnięcia założonych celów istotne jest zróżnicowane, kompleksowe i etapowe podejście do realizacji działań. Kluczowe jest bowiem bezpośrednie dotarcie do odbiorców. Należy zauważyć, iż bezpośrednia forma komunikacji jest niezbędna z uwagi na trudną w dotarciu grupę docelową, jaką stanowi społeczność lokalna. Ryzykiem jakie zostało zidentyfikowane, i które należy brać pod uwagę przy planowaniu działań, jest niezrozumienie przekazywanych w skrótowej formie informacji merytorycznych oraz niezrozumienie pozytywnych skutków, jakie mogą przynieść działania pilotażowe na danym terenie, polegające na zwalczeniu lub kontroli lokalnych populacji inwazyjnych gatunków obcych. ZAŁOŻENIA KOMUNIKACYJNE PRASA Prasa regionalna jest rozumiana jako prasa na poziomie dystrybucji województwa lub wyższym, w tym dodatki regionalne do gazet ogólnopolskich. Zamawiający zakłada prowadzenie działań w następujących województwach: zachodnio–pomorskie, kujawsko-pomorskie, podkarpackie, małopolskie, mazowieckie, wielkopolskie. Jednocześnie, na potrzeby realizacji niniejszego zamówienia, jako prasę lokalną Zmawiający określa prasę na poziomie dystrybucji niższym niż wojewódzki (wśród województw wymienionych powyżej), oraz z dominującymi informacjami bezpośrednio lub pośrednio związanymi z tematyka lokalną. Działania w prasie regionalnej/lokalnej, skierowane do ogółu społeczeństwa – tj. czytelników w następujących województwach: zachodnio–pomorskie, kujawsko-pomorskie, podkarpackie, małopolskie, mazowieckie, wielkopolskie, mają na celu: • podniesienie świadomości i wiedzy o inwazyjnych gatunkach obcych ze szczególnym uwzględnieniem gatunków i problemów występujących na poziomie lokalnym/regionalnym; • przekazanie informacji o przepisach prawnych, zakazach dotyczących inwazyjnych gatunków obcych, które dotyczą obywateli, oraz jeśli jest to możliwe, wskazanie konkretnej instytucji, do której można się kierować z pytaniami, problemami; • promocję działań realizowanych w ramach Projektu i działań GDOŚ w zakresie metod zwalczania inwazyjnych gatunków obcych.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 79341400-0, 79342200-5, 79970000-4, 79800000-2

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 52000,00
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2021-06-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 50,00
Zasięg w prasie regionalnej i/lub lokalnej 50,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Szczegółowy sposób oceny ofert opisany został Rozdziale XV SIWZ.


Część nr: 3 Nazwa: Działania komunikacyjne i informacyjne w prasie dla ogrodników i działkowców.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Założeniem komunikacji jest ułatwienie uzyskania akceptacji społeczeństwa do działań realizowanych w projekcie i generalnie w zakresie zwalczania inwazyjnych gatunków obcych, a także zachęcenie do niewprowadzania lub zwalczania inwazyjnych gatunków obcych do środowiska przyrodniczego np. rezygnacja z uprawy tych gatunków lub ich usunięcie z ogródków działkowych i przydomowych. Celem wszystkich działań komunikacyjnych realizowanych w projekcie jest: 1. Zwiększenie wiedzy społeczeństwa czym są inwazyjne gatunki obce i jakie stanowią zagrożenie dla gospodarki, przyrody i zdrowia człowieka; 2. Zwiększenie świadomości społeczeństwa związanej z tematem zagrożenia powodowanego przez inwazyjne gatunki obce i przedstawienie w jaki sposób działania pojedynczego człowieka mogą wpłynąć na zmniejszenie tego zagrożenia; 3. Zachęcenie do angażowania się w działania poprzez np. rezygnację z kupowania i niewprowadzanie, a także niewypuszczanie (tj. nieuwalnianie do środowiska) już zidentyfikowanych inwazyjnych gatunków obcych roślin i zwierząt; 4. Promocja gatunków zalecanych do zastosowania w ogrodnictwie i na działkach, oraz w przydomowych uprawach amatorskich; 5. Promocja podstrony projektowej www.projekty.gdos.gov.pl/igo. Dla osiągnięcia założonych celów istotne jest zróżnicowane, kompleksowe i etapowe podejście do realizacji działań. Kluczowe jest bowiem bezpośrednie dotarcie do odbiorców. Należy zauważyć, iż bezpośrednia forma komunikacji jest niezbędna z uwagi na trudną w dotarciu grupę docelową, jaką stanowi społeczność lokalna. Ryzykiem jakie zostało zidentyfikowane, i które należy brać pod uwagę przy planowaniu działań, jest niezrozumienie przekazywanych w skrótowej formie informacji merytorycznych oraz niezrozumienie pozytywnych skutków, jakie mogą przynieść działania pilotażowe na danym terenie, polegające na zwalczaniu lub kontroli lokalnych populacji inwazyjnych gatunków obcych. ZAŁOŻENIA KOMUNIKACYJNE PRASA Prasa branżowa jest rozumiana jako ogólnopolska prasa specjalistyczna skierowana do działkowców, ogrodników, osób hobbystycznie lub zawodowo zainteresowanych tą tematyką. 1. Działania w prasie ogólnopolskiej (branżowej), skierowane do ogrodników, działkowców, mają na celu: • podniesienie świadomości i wiedzy o inwazyjnych gatunkach obcych oraz o zagrożeniach z ich strony dla środowiska, gospodarki i zdrowia człowieka; • przekazanie rzetelnych informacji o obowiązujących przepisach prawnych, w tym np. zakazach dotyczących tych gatunków, które dotyczą obywateli; • promocję prośrodowiskowych postaw w zakresie gatunków obcych np. w ogrodnictwie, rolnictwie, uprawie i hodowli lub w działaniach hobbystycznych; • promocję działań realizowanych w ramach Projektu i działań GDOŚ w zakresie metod zwalczania inwazyjnych gatunków obcych.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 79341400-0, 79342200-5, 79970000-4, 79800000-2

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 131705,50
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-08-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 35,00
Zasięg w prasie branżowej 40,00
Sposób dystrybucji kalendarza 20,00
Działania dodatkowe i realizacja partnerstw 5,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Szczegółowy sposób oceny ofert opisany został Rozdziale XV SIWZ.






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę dostawę drukarek wraz z tonerami i pojemnikami na zużyty toner - Warszawa
  • Lokalizacja zleceniamazowieckie
  • Data dodania27-03-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę dostawę drukarek wraz z tonerami i pojemnikami na zużyty toner. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI