ZP/62/2023 Dostawa produktów głęboko mrożonych i garmażeryjnych na rok 2024 II

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
ZP/62/2023 Dostawa produktów głęboko mrożonych i garmażeryjnych na rok 2024 II
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoŚwidwin
  • WojewództwoZachodniopomorskie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
  • Termin składania wniosków2023-09-28
  • Zamawiający21. Baza Lotnictwa Taktycznego w Świdwinie
  • Data publikacji ogłoszenia2023-09-20
  • Numer ogłoszenia2023/BZP 00404476
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
ZP/62/2023 Dostawa produktów głęboko mrożonych i garmażeryjnych na rok 2024 II

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: 21. Baza Lotnictwa Taktycznego w Świdwinie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 331029355

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Połczyńska 32

1.5.2.) Miejscowość: Świdwin

1.5.3.) Kod pocztowy: 78-301

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL427 - Szczecinecko-pyrzycki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zam.publ.21blt@ron.mil.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.21blt.wp.mil.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

ZP/62/2023 Dostawa produktów głęboko mrożonych i garmażeryjnych na rok 2024 II

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-04d094a1-53ad-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00404476

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-09-20

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00007997/10/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.12 Dostawa produktów głęboko mrożonych

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://smartpzp.pl/21blt

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://smartpzp.pl/21blt

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: określono w rozdziale 10 SWZ

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP/62/2023

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 3

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa produktów głęboko mrożonych i garmażeryjnych do garnizonów administrowanych przez 21. Bazę Lotnictwa Taktycznego w Świdwinie. Przedmiot zamówienia podzielono na 3 zadania:
a) Zadanie nr 1 – Produkty głęboko mrożone Świdwin – w asortymencie i ilościach określonych w formularzu cenowym – załącznik nr 2a do SWZ;
b) Zadanie nr 2 - Produkty głęboko mrożone Trzebiatów – w asortymencie i ilościach określonych w formularzu cenowym – załącznik nr 2b do SWZ;
c) Zadanie nr 3 – Produkty głęboko mrożone Mirosławiec – w asortymencie i ilościach określonych w formularzu cenowym – załącznik nr 2c do SWZ.
Standardy jakościowe, szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia, w tym warunki i zasady dostawy, dla poszczególnych zadań, zawiera Opis przedmiotu zamówienia, stanowiący załącznik nr 4 do SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 15896000-5 - Produkty głęboko mrożone

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

Zamawiający zastrzega możliwość skorzystania z prawa opcji, o którym mowa w art. 441 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. Opcja ma charakter ilościowy i jej maksymalna wartość stanowi 49% wartości wyrażonej ilościowo w Formularzu ofertowym – załącznik nr 1 do umowy. Zamawiający gwarantuje zatem realizację zamówienia w wysokości 51% wartości wyrażonej ilościowo dla zadania we wspomnianym Formularzu ofertowym Wykonawcy.
Zamawiający zastrzega, że część zamówienia określana jako „prawo opcji” jest uprawnieniem a nie zobowiązaniem Zamawiającego. Zamawiający może nie skorzystać z prawa opcji, skorzystać z niego w mniejszym zakresie aniżeli określony powyżej natomiast Wykonawcy nie przysługują z tego tytułu żadne roszczenia, co niniejszym akceptuje poprzez podpisanie umowy.
26. Skorzystanie przez Zamawiającego z prawa opcji uzależnione jest od faktycznych, aktualnych i zmieniających się potrzeb Zamawiającego. Zamawiający może z prawa opcji skorzystać wielokrotnie, do wyczerpania maksymalnej jej wartości, wskazanej w ust.2. Zamówienie opcjonalne uruchamiane jest poprzez złożenie Wykonawcy przez Zamawiającego stosownego zawiadomienia, za pośrednictwem poczty elektronicznej albo faksem, najpóźniej w dniu wykonania części zamówienia nie objętej opcją. Korzystanie z prawa opcji nie wymaga aneksowania przez strony niniejszej umowy. W przypadku skorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji Wykonawca jest zobowiązany do jego realizacji, na warunkach określonych w niniejszej umowie, co niniejszym Wykonawca akceptuje przez podpisanie umowy.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2024-01-01 do 2024-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa produktów głęboko mrożonych i garmażeryjnych do garnizonów administrowanych przez 21. Bazę Lotnictwa Taktycznego w Świdwinie. Przedmiot zamówienia podzielono na 3 zadania:
a) Zadanie nr 1 – Produkty głęboko mrożone Świdwin – w asortymencie i ilościach określonych w formularzu cenowym – załącznik nr 2a do SWZ;
b) Zadanie nr 2 - Produkty głęboko mrożone Trzebiatów – w asortymencie i ilościach określonych w formularzu cenowym – załącznik nr 2b do SWZ;
c) Zadanie nr 3 – Produkty głęboko mrożone Mirosławiec – w asortymencie i ilościach określonych w formularzu cenowym – załącznik nr 2c do SWZ.
Standardy jakościowe, szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia, w tym warunki i zasady dostawy, dla poszczególnych zadań, zawiera Opis przedmiotu zamówienia, stanowiący załącznik nr 4 do SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 15896000-5 - Produkty głęboko mrożone

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

Zamawiający zastrzega możliwość skorzystania z prawa opcji, o którym mowa w art. 441 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. Opcja ma charakter ilościowy i jej maksymalna wartość stanowi 49% wartości wyrażonej ilościowo w Formularzu ofertowym – załącznik nr 1 do umowy. Zamawiający gwarantuje zatem realizację zamówienia w wysokości 51% wartości wyrażonej ilościowo dla zadania we wspomnianym Formularzu ofertowym Wykonawcy.
Zamawiający zastrzega, że część zamówienia określana jako „prawo opcji” jest uprawnieniem a nie zobowiązaniem Zamawiającego. Zamawiający może nie skorzystać z prawa opcji, skorzystać z niego w mniejszym zakresie aniżeli określony powyżej natomiast Wykonawcy nie przysługują z tego tytułu żadne roszczenia, co niniejszym akceptuje poprzez podpisanie umowy.
26. Skorzystanie przez Zamawiającego z prawa opcji uzależnione jest od faktycznych, aktualnych i zmieniających się potrzeb Zamawiającego. Zamawiający może z prawa opcji skorzystać wielokrotnie, do wyczerpania maksymalnej jej wartości, wskazanej w ust.2. Zamówienie opcjonalne uruchamiane jest poprzez złożenie Wykonawcy przez Zamawiającego stosownego zawiadomienia, za pośrednictwem poczty elektronicznej albo faksem, najpóźniej w dniu wykonania części zamówienia nie objętej opcją. Korzystanie z prawa opcji nie wymaga aneksowania przez strony niniejszej umowy. W przypadku skorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji Wykonawca jest zobowiązany do jego realizacji, na warunkach określonych w niniejszej umowie, co niniejszym Wykonawca akceptuje przez podpisanie umowy.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2024-01-01 do 2024-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa produktów głęboko mrożonych i garmażeryjnych do garnizonów administrowanych przez 21. Bazę Lotnictwa Taktycznego w Świdwinie. Przedmiot zamówienia podzielono na 3 zadania:
a) Zadanie nr 1 – Produkty głęboko mrożone Świdwin – w asortymencie i ilościach określonych w formularzu cenowym – załącznik nr 2a do SWZ;
b) Zadanie nr 2 - Produkty głęboko mrożone Trzebiatów – w asortymencie i ilościach określonych w formularzu cenowym – załącznik nr 2b do SWZ;
c) Zadanie nr 3 – Produkty głęboko mrożone Mirosławiec – w asortymencie i ilościach określonych w formularzu cenowym – załącznik nr 2c do SWZ.
Standardy jakościowe, szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia, w tym warunki i zasady dostawy, dla poszczególnych zadań, zawiera Opis przedmiotu zamówienia, stanowiący załącznik nr 4 do SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 15896000-5 - Produkty głęboko mrożone

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

Zamawiający zastrzega możliwość skorzystania z prawa opcji, o którym mowa w art. 441 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. Opcja ma charakter ilościowy i jej maksymalna wartość stanowi 49% wartości wyrażonej ilościowo w Formularzu ofertowym – załącznik nr 1 do umowy. Zamawiający gwarantuje zatem realizację zamówienia w wysokości 51% wartości wyrażonej ilościowo dla zadania we wspomnianym Formularzu ofertowym Wykonawcy.
Zamawiający zastrzega, że część zamówienia określana jako „prawo opcji” jest uprawnieniem a nie zobowiązaniem Zamawiającego. Zamawiający może nie skorzystać z prawa opcji, skorzystać z niego w mniejszym zakresie aniżeli określony powyżej natomiast Wykonawcy nie przysługują z tego tytułu żadne roszczenia, co niniejszym akceptuje poprzez podpisanie umowy.
26. Skorzystanie przez Zamawiającego z prawa opcji uzależnione jest od faktycznych, aktualnych i zmieniających się potrzeb Zamawiającego. Zamawiający może z prawa opcji skorzystać wielokrotnie, do wyczerpania maksymalnej jej wartości, wskazanej w ust.2. Zamówienie opcjonalne uruchamiane jest poprzez złożenie Wykonawcy przez Zamawiającego stosownego zawiadomienia, za pośrednictwem poczty elektronicznej albo faksem, najpóźniej w dniu wykonania części zamówienia nie objętej opcją. Korzystanie z prawa opcji nie wymaga aneksowania przez strony niniejszej umowy. W przypadku skorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji Wykonawca jest zobowiązany do jego realizacji, na warunkach określonych w niniejszej umowie, co niniejszym Wykonawca akceptuje przez podpisanie umowy.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2024-01-01 do 2024-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące:
1.1. zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Opis spełnienia warunku:
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku.
1. 2. sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Opis spełnienia warunku:
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku.
1.3. zdolności technicznej lub zawodowej
Opis spełnienia warunku:
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku.
1.4. uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Opis spełnienia warunku:
Warunek ten spełniają Wykonawcy, którzy posiadają :
a) aktualną decyzję administracyjną właściwego powiatowego lekarza weterynarii w spawie zatwierdzania, warunkowego zatwierdzania albo przedłużania warunkowego zatwierdzania zakładów, zgodnie z art. 20 ust. 1 pkt 2 ustawy z dnia 16 grudnia 2005 r. o produktach pochodzenia zwierzęcego ( Dz. U. z 2023 r. poz. 872),
lub
b) aktualną decyzję administracyjną właściwego organu Państwowej Inspekcji Sanitarnej w sprawie zatwierdzania, warunkowego zatwierdzania, przedłużania warunkowego zatwierdzania zakładów, które produkują lub wprowadzają do obrotu żywność pochodzenia nie zwierzęcego lub wprowadzają do obrotu produkty pochodzenia zwierzęcego, nie objęte urzędową kontrolą organów Inspekcji Weterynaryjnej, zgodnie z art. 62 ust. 1 pkt 2 ustawy z dnia 25 sierpnia 2006r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia tj. Dz. U. z 2022 r., poz. 2132,
lub
c) zaświadczenie o wpisie do rejestru zakładów zgodne z rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 29 maja 2007r., w sprawie wzorów dokumentów dotyczących rejestracji i zatwierdzania zakładów produkujących lub wprowadzających do obrotu żywność podlegających urzędowej kontroli Państwowej Inspekcji Sanitarnej (Dz. U. z 2007 r., Nr 106, poz. 730 ze zm.).
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, co najmniej jeden z Wykonawców musi posiadać uprawnienia, o których mowa w ust.1 pkt. 1.4. i realizować dostawy, do których realizacji te uprawnienia są wymagane.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zamawiający wymaga, aby wybrany Wykonawca zawarł z nim umowę na warunkach określonych w projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 5 do SWZ.
Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w przypadkach i na warunkach określonych w § 8 projektu umowy.
Wszystkie postanowienia wymienione w § 8 projektu umowy stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę. Nie stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2023-09-28 11:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://portal.smartpzp.pl/21blt

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-09-28 11:40

8.4.) Termin związania ofertą: do 2023-10-27

NAJNOWSZE ZLECENIE
Kupię profil prostokątny 80x30x2,5 - Szczecin
  • Lokalizacja zleceniazachodniopomorskie
  • Data dodania29-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Witam, Kupię profil prostokątny 80x30x2,5. W grę wchodzi tylko ścianka 2,5mm. Ilość 1-5 ton. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
Następne ogłoszenie o zamówieniu: Remont drogi w działce numer 1633 w Lisięcicach.
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu z miasta Świdwin: ZP/58/2023 Dostawa olei i tłuszczy roślinnych na rok 2024
Następne ogłoszenie o zamówieniu z miasta Świdwin: Remont drogi gminnej ul. W. Broniewskiego w Świdwinie
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Rzemiosło i przemysł: Sukcesywne dostawy różnych artykułów spożywczych do żłobków Gdańskiego Zespołu Żłobków
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI