Zakup i sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do Centrum Kształcenia i Wychowania...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Zakup i sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do Centrum Kształcenia i Wychowania Ochotniczych Hufców Pracy w Gołdapi.
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoGołdap
  • WojewództwoWarmińsko-mazurskie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
  • Termin składania wniosków2022-06-22
  • ZamawiającyOCHOTNICZE HUFCE PRACY CENTRUM KSZTAŁCENIA I WYCHOWANIA W GOŁDAPI
  • Data publikacji ogłoszenia2022-06-13
  • Numer ogłoszenia2022/BZP 00207215
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Zakup i sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do Centrum Kształcenia i Wychowania Ochotniczych Hufców Pracy w Gołdapi.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: OCHOTNICZE HUFCE PRACY CENTRUM KSZTAŁCENIA I WYCHOWANIA W GOŁDAPI

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 511283608

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Boczna 5

1.5.2.) Miejscowość: Gołdap

1.5.3.) Kod pocztowy: 19-500

1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL623 - Ełcki

1.5.7.) Numer telefonu: (87) 615-03-53

1.5.8.) Numer faksu: (87) 615-05-07

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gospomkg4@ohp.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://ckiw-goldap.ohp.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup i sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do Centrum Kształcenia i Wychowania Ochotniczych Hufców Pracy w Gołdapi.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1586f650-eb50-11ec-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00207215

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-06-13

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

http://www.ckiw-goldap.ohp.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się drogą elektroniczną przy użyciu miniPortalu https://miniportal.uzp.gov.pl oraz ePUAPu https://epuap.gov.pl/wps/portal.

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia musi posiadać konto ePUAP. Posiadając konto na ePUAP Wykonawca ma dostęp do formularzy: złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz do formularza do komunikacji. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej przekazywanej przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z miniPortalu oraz Regulaminie ePUAP. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy do złożenia, zmiany, wycofania oferty oraz do komunikacji wynosi 150MB. Ofertę składa się pod rygorem nieważności w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej w formacie danych .pdf, .doc, .docx., .rtf, .xps, .odt opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Wszystkie informacje dotyczące RODO zawarte zostały w załączniku do SWZ

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Wszystkie informacje dotyczące RODO zawarte zostały w załączniku do SWZ

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: CKiW.271.TP.2.2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 7

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 1: Mięso wieprzowe, drobiowe i wołowe oraz wędliny

Lp. Nazwa produktu jm. Ilość
1 Boczek surowy kg 200
2 Kości schabowe kg 100
3 Karkówka wieprzowa b/k kg 500
4 Wątróbka drobiowa kg 10
5 Podgardle kg 200
6 Schab wieprzowy b/k kg 500
7 Szynka wieprzowa b/k kg 250
8 Łopatka wieprzowa b/k kg 500
9 Żeberka wieprzowe extra pasy kg 500
10 Kurczak ćwiartka kg 1200
11 Filet z piersi kurczaka kg 500
12 Kurczak świeży kg 200
13 Porcja rosołowa kg 250
14 Skrzydełka kurczaka kg 200
15 Podudzie kurczaka świeże kg 500
16 Szynka drobiowa kg 300
17 Ścinki drobiowe kg 100
18 Filet z piersi indyka kg 150
19 Udziec indyka kg 150
20 Porcja z kaczki kg 50
21 Podgardle wędzone kg 50
22 Kiełbasa domowa min. 83 % mięsa kg 100
23 Kiełbasa szynkowa kg 150
24 Kiełbasa biała surowa kg 250
25 Kiełbasa kanapkowa kg 150
26 Szynka gotowa min. 83 % mięsa kg 250
27 Serdelki kg 250
28 Parówka cienka drobiowa min. 71 % mięsa kg 250
29 Ogonówka wędzona kg 150
30 Pieczeń drobiowa luks min. 83 % mięsa kg 500
31 Polędwica sopocka kg 1000
32 Polędwica wieprzowa wędzona min. 83 % mięsa kg 1200
33 Polędwica kanapkowa kg 250
34 Smalec 250 g kg 100
35 Kaszanka kg 200
36 Szynka wędzona min 83 % mięsa kg 200
37 Szynka cygańska min 83 % mięsa kg 200
38 Golonka kg 150
39 Wołowina b/k kl. II kg 50
40 Ligawa wołowa kg 150
41 Pieczeń wieprzowa kg 150
42 Jelita wieprzowe kg 50
43 Pasztet wieprzowy pieczony kg 50
44 Rolada faszerowana kg 150
45 Kiełbasa krakowska sucha kg 100
46 Kiełbasa żywiecka kg 100
47 Szynka z kurcząt min 75 % mięsa kg 100

4.2.6.) Główny kod CPV: 15000000-8 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

15113000-3 - Wieprzowina

15111100-0 - Wołowina

15131130-5 - Wędliny

15131135-0 - Wędliny drobiowe

15131500-0 - Produkty drobiowe

15131400-9 - Produkty wieprzowe

15112000-6 - Drób

15112100-7 - Świeży drób

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-12-23

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert:
• Łączna cena oferty brutto – 60,00 punktów (60 %).
Przy ocenie kryterium ww. zostanie wykorzystany wzór:
cena najniższa z ofert niepodlegających odrzuceniu / cena badanej oferty x 60
Maksymalna ilość punktów, jaką może uzyskać oferta w kryterium „Łączna ceny oferty brutto” wynosi 60,00.
• Czas konieczny na wymianę lub uzupełnienie towaru – 40,00 punktów (40 %)
Zamawiający oceni deklarowany przez Wykonawcę czas na wymianę wadliwego towaru lub towaru o obniżonej jakości albo uzupełnienia braków w dostawie liczony od momentu zgłoszenia oraz czas realizacji poszczególnego zamówienia przy ewentualnym opóźnieniu w dostawie w stosunku do godzin wyszczególnionych w załączniku nr 5 do SWZ.

Przy ocenie ww. kryterium zostanie przyznana punktacja wg poniższego schematu:
40,00 pkt – do maksymalnie 1 godziny
20,00 pkt – do maksymalnie 2 godzin
10,00 pkt – do maksymalnie 3 godzin
0,00 pkt – do maksymalnie 4 godzin

Maksymalna ilość punktów, jaką może uzyskać oferta w kryterium „Czas konieczny na wymianę lub uzupełnienie towaru” wynosi 40,00. Niewskazanie czasu koniecznego na wymianę lub uzupełnienie towaru bądź wskazanie czasu dłuższego niż 4 godziny, będzie skutkowało odrzuceniem oferty. Oferty oceniane będą punktowo. Maksymalną ilość punktów, jaką może osiągnąć oferta wynosi 100,00.

Sposób dokonywania oceny ofert:

W trakcie oceny ofert kolejno rozpatrywanym i ocenianym ofertom przyznawane będą punkty według następującego wzoru:

CN / CB x 60 + ilość pkt. związana z czasem koniecznym na wymianę lub uzupełnienie towaru

gdzie:
CN – cena najniższa spośród złożonych ofert
CB – cena oferty badanej

Punktacja przyznawana ofertom będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas konieczny na wymianę lub uzupełnienie towaru

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 2: Warzywa i owoce

Lp. Nazwa produktu jm. Ilość
1 Burak ćwikłowy kg 500
2 Kapusta biała kg 600
3 Kapusta czerwona kg 250
4 Kapusta kiszona kg 400
5 Kapusta pekińska kg 350
6 Sałata główka szt 500
7 Sałata lodowa szt 100
8 Cebula kg 500
9 Nać kopru pęczek szt 100
10 Nać pietruszki pęczek szt 150
11 Szczypior pęczek szt 250
12 Rzodkiew pęczek szt 400
13 Ogórek świeży kg 400
14 Marchew kg 1500
15 Papryka czerwona kg 300
16 Pieczarka kg 200
17 Pomidor kg 500
18 Pomidor koktajlowy kg 100
19 Por kg 150
20 Seler korzeniowy kg 250
21 Pietruszka korzenna kg 300
22 Rukola szt 10
23 Świeże zioła szt 10
24 Ziemniaki kg 40000
25 Ogórek kiszony kg 250
26 Brokuł szt 20
27 Cebula czerwona kg 50
28 Czosnek szt 200
29 Kalafior szt 100
30 Ogórek gruntowy kg 200
31 Buraki gotowane 0,5 kg kg 200
32 Pomarańcza nowalina kg 300
33 Winogrono kg 200
34 Kiwi kg 100
35 Mandarynka kg 200
36 Gruszka kg 150
37 Papryka żółta kg 100
38 Kapusta młoda kg 200
39 Arbuz kg 100
40 Banan kg 200
41 Cytryna kg 200
42 Jabłko kg 1000
43 Nektarynka kg 100
44 Sałata karbowana zielona szt 10

4.2.6.) Główny kod CPV: 15000000-8 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

03100000-2 - Produkty rolnictwa i ogrodnictwa

03212100-1 - Ziemniaki

03221000-6 - Warzywa

03222000-3 - Owoce i orzechy

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-12-23

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert:
• Łączna cena oferty brutto – 60,00 punktów (60 %).
Przy ocenie kryterium ww. zostanie wykorzystany wzór:
cena najniższa z ofert niepodlegających odrzuceniu / cena badanej oferty x 60
Maksymalna ilość punktów, jaką może uzyskać oferta w kryterium „Łączna ceny oferty brutto” wynosi 60,00.
• Czas konieczny na wymianę lub uzupełnienie towaru – 40,00 punktów (40 %)
Zamawiający oceni deklarowany przez Wykonawcę czas na wymianę wadliwego towaru lub towaru o obniżonej jakości albo uzupełnienia braków w dostawie liczony od momentu zgłoszenia oraz czas realizacji poszczególnego zamówienia przy ewentualnym opóźnieniu w dostawie w stosunku do godzin wyszczególnionych w załączniku nr 5 do SWZ.

Przy ocenie ww. kryterium zostanie przyznana punktacja wg poniższego schematu:
40,00 pkt – do maksymalnie 1 godziny
20,00 pkt – do maksymalnie 2 godzin
10,00 pkt – do maksymalnie 3 godzin
0,00 pkt – do maksymalnie 4 godzin

Maksymalna ilość punktów, jaką może uzyskać oferta w kryterium „Czas konieczny na wymianę lub uzupełnienie towaru” wynosi 40,00. Niewskazanie czasu koniecznego na wymianę lub uzupełnienie towaru bądź wskazanie czasu dłuższego niż 4 godziny, będzie skutkowało odrzuceniem oferty. Oferty oceniane będą punktowo. Maksymalną ilość punktów, jaką może osiągnąć oferta wynosi 100,00.

Sposób dokonywania oceny ofert:

W trakcie oceny ofert kolejno rozpatrywanym i ocenianym ofertom przyznawane będą punkty według następującego wzoru:

CN / CB x 60 + ilość pkt. związana z czasem koniecznym na wymianę lub uzupełnienie towaru

gdzie:
CN – cena najniższa spośród złożonych ofert
CB – cena oferty badanej

Punktacja przyznawana ofertom będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas konieczny na wymianę lub uzupełnienie towaru

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 3: Ryby i mrożonki

Lp. Nazwa produktu jm. Ilość
1 Śledź matjas 4 kg kg 300
2 Śledź płat marynowany 4 kg kg 100
3 Filet karpia bez lodu kg 100
4 Filet dorsza „SHP” kg 400
5 Miruna „SHP” kg 500
6 Srebrzyk tuszka- tafla I gat. kg 50
7 Filet morszczuk „SHP” kg 300
8 Kalafior 2,5 kg kg 600
9 Bukiet warzyw 3-składniki 2,5 kg kg 700
10 Mieszanka warzywna 7 składników 2,5 kg kg 700
11 Marchew z groszkiem 2,5 kg kg 700
12 Marchwiowe plasterki 2,5 kg kg 150
13 Brokuł 2,5 kg kg 250
14 Flaki mrożone suche 0,9 kg op. 100
15 Włoszczyzna paski kg 250
16 Mieszanka kompotowa mrożona kg 200
17 Frytki z ziemniaków kg 200
18 Ziemniaczane łódki kg 120
19 Fasola szparagowa kg 400
20 Szpinak rozdrobniony 2,5 kg kg 400
21 Warzywa na patelnię 450 g szt. 100
22 Kulki ziemniaczane 2,5 kg kg 100
23 Marchew kostka kg 50
24 Fasolka szparagowa zielona kg 200

4.2.6.) Główny kod CPV: 15000000-8 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

03310000-5 - Ryby, skorupiaki i produkty wodne

15200000-0 - Ryby przetworzone i konserwowane

15220000-6 - Ryby mrożone, filety rybne i pozostałe mięso ryb

15331170-9 - Warzywa mrożone

15300000-1 - Owoce, warzywa i podobne produkty

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-12-23

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert:
• Łączna cena oferty brutto – 60,00 punktów (60 %).
Przy ocenie kryterium ww. zostanie wykorzystany wzór:
cena najniższa z ofert niepodlegających odrzuceniu / cena badanej oferty x 60
Maksymalna ilość punktów, jaką może uzyskać oferta w kryterium „Łączna ceny oferty brutto” wynosi 60,00.
• Czas konieczny na wymianę lub uzupełnienie towaru – 40,00 punktów (40 %)
Zamawiający oceni deklarowany przez Wykonawcę czas na wymianę wadliwego towaru lub towaru o obniżonej jakości albo uzupełnienia braków w dostawie liczony od momentu zgłoszenia oraz czas realizacji poszczególnego zamówienia przy ewentualnym opóźnieniu w dostawie w stosunku do godzin wyszczególnionych w załączniku nr 5 do SWZ.

Przy ocenie ww. kryterium zostanie przyznana punktacja wg poniższego schematu:
40,00 pkt – do maksymalnie 1 godziny
20,00 pkt – do maksymalnie 2 godzin
10,00 pkt – do maksymalnie 3 godzin
0,00 pkt – do maksymalnie 4 godzin

Maksymalna ilość punktów, jaką może uzyskać oferta w kryterium „Czas konieczny na wymianę lub uzupełnienie towaru” wynosi 40,00. Niewskazanie czasu koniecznego na wymianę lub uzupełnienie towaru bądź wskazanie czasu dłuższego niż 4 godziny, będzie skutkowało odrzuceniem oferty. Oferty oceniane będą punktowo. Maksymalną ilość punktów, jaką może osiągnąć oferta wynosi 100,00.

Sposób dokonywania oceny ofert:

W trakcie oceny ofert kolejno rozpatrywanym i ocenianym ofertom przyznawane będą punkty według następującego wzoru:

CN / CB x 60 + ilość pkt. związana z czasem koniecznym na wymianę lub uzupełnienie towaru

gdzie:
CN – cena najniższa spośród złożonych ofert
CB – cena oferty badanej

Punktacja przyznawana ofertom będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas konieczny na wymianę lub uzupełnienie towaru

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 4

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 4: Pieczywo

Lp. Nazwa produktu jm. Ilość
1 Bułka pszenna zwykła 50g szt. 30000
2 Chleb zwykły mieszany krojony 0,5 kg szt. 15000
3 Chleb żytni razowy 0,5 kg szt. 7000
4 Bułeczka drożdżowa 100 g z nadzieniem szt. 5000
5 Placek drożdżowy z kruszonką 0,5 kg szt. 200
6 Ciasto sernik kg 100
7 Ciasto makowiec kg 100
8 Ciasto jabłecznik kg 200
9 Ciasto babka w polewie kg 300
10 Pączek 100 g szt. 800

4.2.6.) Główny kod CPV: 15000000-8 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

15810000-9 - Pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-12-23

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert:
• Łączna cena oferty brutto – 60,00 punktów (60 %).
Przy ocenie kryterium ww. zostanie wykorzystany wzór:
cena najniższa z ofert niepodlegających odrzuceniu / cena badanej oferty x 60
Maksymalna ilość punktów, jaką może uzyskać oferta w kryterium „Łączna ceny oferty brutto” wynosi 60,00.
• Czas konieczny na wymianę lub uzupełnienie towaru – 40,00 punktów (40 %)
Zamawiający oceni deklarowany przez Wykonawcę czas na wymianę wadliwego towaru lub towaru o obniżonej jakości albo uzupełnienia braków w dostawie liczony od momentu zgłoszenia oraz czas realizacji poszczególnego zamówienia przy ewentualnym opóźnieniu w dostawie w stosunku do godzin wyszczególnionych w załączniku nr 5 do SWZ.

Przy ocenie ww. kryterium zostanie przyznana punktacja wg poniższego schematu:
40,00 pkt – do maksymalnie 1 godziny
20,00 pkt – do maksymalnie 2 godzin
10,00 pkt – do maksymalnie 3 godzin
0,00 pkt – do maksymalnie 4 godzin

Maksymalna ilość punktów, jaką może uzyskać oferta w kryterium „Czas konieczny na wymianę lub uzupełnienie towaru” wynosi 40,00. Niewskazanie czasu koniecznego na wymianę lub uzupełnienie towaru bądź wskazanie czasu dłuższego niż 4 godziny, będzie skutkowało odrzuceniem oferty. Oferty oceniane będą punktowo. Maksymalną ilość punktów, jaką może osiągnąć oferta wynosi 100,00.

Sposób dokonywania oceny ofert:

W trakcie oceny ofert kolejno rozpatrywanym i ocenianym ofertom przyznawane będą punkty według następującego wzoru:

CN / CB x 60 + ilość pkt. związana z czasem koniecznym na wymianę lub uzupełnienie towaru

gdzie:
CN – cena najniższa spośród złożonych ofert
CB – cena oferty badanej

Punktacja przyznawana ofertom będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas konieczny na wymianę lub uzupełnienie towaru

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 5

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 5: Jaja

Lp. Nazwa produktu jm. Ilość
1 Jaja kurze szt. 6000

4.2.6.) Główny kod CPV: 15000000-8 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-12-23

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert:
• Łączna cena oferty brutto – 60,00 punktów (60 %).
Przy ocenie kryterium ww. zostanie wykorzystany wzór:
cena najniższa z ofert niepodlegających odrzuceniu / cena badanej oferty x 60
Maksymalna ilość punktów, jaką może uzyskać oferta w kryterium „Łączna ceny oferty brutto” wynosi 60,00.
• Czas konieczny na wymianę lub uzupełnienie towaru – 40,00 punktów (40 %)
Zamawiający oceni deklarowany przez Wykonawcę czas na wymianę wadliwego towaru lub towaru o obniżonej jakości albo uzupełnienia braków w dostawie liczony od momentu zgłoszenia oraz czas realizacji poszczególnego zamówienia przy ewentualnym opóźnieniu w dostawie w stosunku do godzin wyszczególnionych w załączniku nr 5 do SWZ.

Przy ocenie ww. kryterium zostanie przyznana punktacja wg poniższego schematu:
40,00 pkt – do maksymalnie 1 godziny
20,00 pkt – do maksymalnie 2 godzin
10,00 pkt – do maksymalnie 3 godzin
0,00 pkt – do maksymalnie 4 godzin

Maksymalna ilość punktów, jaką może uzyskać oferta w kryterium „Czas konieczny na wymianę lub uzupełnienie towaru” wynosi 40,00. Niewskazanie czasu koniecznego na wymianę lub uzupełnienie towaru bądź wskazanie czasu dłuższego niż 4 godziny, będzie skutkowało odrzuceniem oferty. Oferty oceniane będą punktowo. Maksymalną ilość punktów, jaką może osiągnąć oferta wynosi 100,00.

Sposób dokonywania oceny ofert:

W trakcie oceny ofert kolejno rozpatrywanym i ocenianym ofertom przyznawane będą punkty według następującego wzoru:

CN / CB x 60 + ilość pkt. związana z czasem koniecznym na wymianę lub uzupełnienie towaru

gdzie:
CN – cena najniższa spośród złożonych ofert
CB – cena oferty badanej

Punktacja przyznawana ofertom będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas konieczny na wymianę lub uzupełnienie towaru

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 6

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 6: Nabiał

Lp. Nazwa produktu jm. Ilość
1 Margaryna 250 g (w 100 g produktu 72 g tłuszczu) szt. 20
2 Masło śmietankowe 200 g min. 82 % tłuszczu kg 600
3 Mleko UHT 3,2 % 1 LITR litr 500
4 Mleko w proszku pełne 500 g kg 500
5 Ser typu feta 270g szt. 20
6 Ser topiony kostka 100g szt. 600
7 Ser żółty typu gouda kostka 250g szt. 50
8 Ser żółty typu gouda kg 1000
9 Ser capri 200g szt. 100
10 Ser typu mozzarella 125 g szt. 100
11 Ser topiony krążek 200 g (w 100 g produktu min. 19 g tłuszczu) op. 600
12 Serek wiejski szt. 300
13 Twaróg półtłusty 250 g kg 300
14 Twaróg półtłusty krajanka kg 50
15 Śmietana 18% 400 ml do zup i sosów litr 500
16 Jogurt owocowy 115 g (w 100 g produktu: 13,5 g cukru, 10 g tłuszczu) szt. 2000
17 Jogurt naturalny 150g szt. 1000
18 Ser wędzony kg 10
19 Serek typu mascarpone 250 g szt. 10

4.2.6.) Główny kod CPV: 15000000-8 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

15500000-3 - Produkty mleczarskie

15530000-2 - Masło

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-12-23

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert:
• Łączna cena oferty brutto – 60,00 punktów (60 %).
Przy ocenie kryterium ww. zostanie wykorzystany wzór:
cena najniższa z ofert niepodlegających odrzuceniu / cena badanej oferty x 60
Maksymalna ilość punktów, jaką może uzyskać oferta w kryterium „Łączna ceny oferty brutto” wynosi 60,00.
• Czas konieczny na wymianę lub uzupełnienie towaru – 40,00 punktów (40 %)
Zamawiający oceni deklarowany przez Wykonawcę czas na wymianę wadliwego towaru lub towaru o obniżonej jakości albo uzupełnienia braków w dostawie liczony od momentu zgłoszenia oraz czas realizacji poszczególnego zamówienia przy ewentualnym opóźnieniu w dostawie w stosunku do godzin wyszczególnionych w załączniku nr 5 do SWZ.

Przy ocenie ww. kryterium zostanie przyznana punktacja wg poniższego schematu:
40,00 pkt – do maksymalnie 1 godziny
20,00 pkt – do maksymalnie 2 godzin
10,00 pkt – do maksymalnie 3 godzin
0,00 pkt – do maksymalnie 4 godzin

Maksymalna ilość punktów, jaką może uzyskać oferta w kryterium „Czas konieczny na wymianę lub uzupełnienie towaru” wynosi 40,00. Niewskazanie czasu koniecznego na wymianę lub uzupełnienie towaru bądź wskazanie czasu dłuższego niż 4 godziny, będzie skutkowało odrzuceniem oferty. Oferty oceniane będą punktowo. Maksymalną ilość punktów, jaką może osiągnąć oferta wynosi 100,00.

Sposób dokonywania oceny ofert:

W trakcie oceny ofert kolejno rozpatrywanym i ocenianym ofertom przyznawane będą punkty według następującego wzoru:

CN / CB x 60 + ilość pkt. związana z czasem koniecznym na wymianę lub uzupełnienie towaru

gdzie:
CN – cena najniższa spośród złożonych ofert
CB – cena oferty badanej

Punktacja przyznawana ofertom będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas konieczny na wymianę lub uzupełnienie towaru

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 7

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 7: Różne produkty spożywcze

Lp. Nazwa produktu jm. Ilość
1 Bazylia suszona otarta 230 g szt. 5
2 Bułka tarta z pieczywa pszennego 0,5 kg szt. 1000
3 Cukier biały kryształ kg 1000
4 Cukier waniliowy op. 30-32 szt. op. 50
5 Cukier puder 400 g op. 100
6 Curry 900g op. 2
7 Cynamon mielony 320 g op. 3
8 Czosnek granulowany 1,05 kg op. 50
9 Drożdże świeże 100 g op. 50
10 Dżem z truskawek ekstra gładki 280 g szt. 500
11 Dżem z brzoskwiń ekstra gładki 280 g szt. 500
12 Fasola Jaś średnia 370 g op. 400
13 Groch łuskany, pozbawiony łuski, połówki 500g op. 400
14 Herbata czarna w saszetkach 100 szt. x 2 g op. 800
15 Herbatka owocowo-ziołowa 20 szt. x 2 g op. 500
16 Kakao gorzkie extra ciemne 150g op. 50
17 Kasza jęczmienna wiejska 5 kg op. 1000
18 Kasza manna błyskawiczna 400 g op. 500
19 Napój kakaowy instant 300 g szt. 100
20 Koncentrat pomidorowy 30 % w słoiku 200 ml szt. 1000
21 Kurkuma 350 g szt. 20
22 Kukurydza konserwowa w puszcze 340 g szt. 300
23 Liść laurowy 80 g op. 300
24 Majeranek 150 g op. 600
25 Majonez słoik 70 % tłuszczu 310 g szt. 700
26 Makaron spaghetti 3 kg szt. 200
27 Makaron tagliatelle wstążki 3 kg szt. 100
28 Makaron penne piórka 3 kg szt. 200
29 Makaron literki, gwiazdki 250 g szt. 200
30 Makaron świderki, muszelki, kolanka 5 kg szt. 300
31 Mąka ziemniaczana 1 kg szt. 100
32 Mąka pszenna tortowa typ 450 1 kg szt. 700
33 Miód pszczeli wielokwiatowy 1 kg szt. 100
34 Ocet spirytusowy 10% but. Szklana 500 ml szt. 100
35 Ogórki konserwowe w słoiku 870 ml szt. 1400
36 Oregano 200 g szt. 50
37 Papryka mielona słodka 720 g szt. 100
38 Pieprz ziołowy 600 g szt. 400
39 Pieprz czarny mielony 820 g szt. 400
40 Płatki kukurydziane śniadaniowe 1 kg szt. 100
41 Proszek do pieczenia 30 szt. x 30 g szt. 50
42 Ryż paraboliczny 5 kg szt. 700
43 Ziele angielskie całe 600 g szt. 20
44 Zioła prowansalskie 300 g szt. 20
45 Budyń czekoladowy 1,02 kg szt. 30
46 Budyń waniliowy 1,02 kg szt. 30
47 Kisiel truskawkowy 1,3 kg szt. 60
48 Ketchup łagodny dla dzieci 990 g szt. 50
49 Syrop malinowy 5 l szt. 150
50 Chrupki kukurydziane 40 g szt. 50
51 Płatki zbożowe o smaku czekoladowym kulki 1 kg szt. 50
52 Płatki owsiane górskie 500 g szt. 150
53 Dynia pestka łuskana 500 g szt. 50
54 Żurawina suszona 1 kg op. 100
55 Orzechy ziemne bez łupinek 500 g szt. 20
56 Musztarda stołowa 185 g szt. 150
57 Słonecznik łuskany 1 kg szt. 10
58 Przypawa do potraw typu Kucharek 5 kg szt. 80
59 Pomidory pellati w puszce bez skóry 2,55 kg szt. 50
60 Tuńczyk w sosie własnym puszka 170 g szt. 50
61 Mąka kukurydziana 1 kg szt. 10
62 Kasza bulgur 5 kg szt. 100
63 Pasztet drobiowy w puszcze 160 g szt. 1500
64 Żelatyna 1 kg szt. 20
65 Sos sałatkowy 700 g szt. 15
66 Galaretka truskawkowa 1,3 kg szt. 20
67 Galaretka cytrynowa 1,3 kg szt. 20
68 Galaretka pomarańczowa 1,3 kg szt. 20
69 Oliwa z oliwek 1 l szt. 50
70 Olej z pestek winogron 1 l szt. 50
71 Dżem truskawkowy z kawałkami 900g szt. 10
72 Ciasto francuskie chłodzone 375 g szt. 10
73 Sos sojowy ciemny 625 ml szt. 10
74 Kawa zbożowa 200 g szt. 100
75 Majonez 3 kg szt. 50
76 Olej 3 l szt. 50
77 Rama Profi do smażenia 3,7 l szt. 20
78 Sos boloński knorr 1 kg szt. 5
79 Auszpik 0,7 kg szt. 5
80 Przyprawa do kurczaka 1 kg szt. 10
81 Sos ogrodowy 0,7 kg knorr szt. 10
82 Sos koperkowy 0,7 kg knorr szt. 10
83 Napój owocowy ze słomką 200 ml szt. 500
84 Sól czosnkowa 1 kg szt. 20
85 Pieczywo chrupkie 150 g szt. 200
86 Wafle ryżowe 110 g szt. 100
87 Ciastka bez cukru 300 g szt. 100
88 Sok pomidorowy 1 l szt. 50
89 Sok owocowy 1 l szt. 100
90 Przyprawa do mięs 1 kg szt. 10
91 Ryż 1 kg szt. 100
92 Płatki owsiane 500g szt. 100
93 Płatki jęczmienne 500 g szt. 100

4.2.6.) Główny kod CPV: 15000000-8 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

15800000-6 - Różne produkty spożywcze

15830000-5 - Cukier i produkty pokrewne

15840000-8 - Kakao; czekolada i wyroby cukiernicze

15850000-1 - Produkty z ciasta makaronowego

15870000-7 - Przyprawy i przyprawy korzenne

15890000-3 - Różne produkty spożywcze i produkty suszone

15600000-4 - Produkty przemiału ziarna, skrobi i produktów skrobiowych

15400000-2 - Oleje i tłuszcze zwierzęce lub roślinne

15330000-0 - Przetworzone owoce i warzywa

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-12-23

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert:
• Łączna cena oferty brutto – 60,00 punktów (60 %).
Przy ocenie kryterium ww. zostanie wykorzystany wzór:
cena najniższa z ofert niepodlegających odrzuceniu / cena badanej oferty x 60
Maksymalna ilość punktów, jaką może uzyskać oferta w kryterium „Łączna ceny oferty brutto” wynosi 60,00.
• Czas konieczny na wymianę lub uzupełnienie towaru – 40,00 punktów (40 %)
Zamawiający oceni deklarowany przez Wykonawcę czas na wymianę wadliwego towaru lub towaru o obniżonej jakości albo uzupełnienia braków w dostawie liczony od momentu zgłoszenia oraz czas realizacji poszczególnego zamówienia przy ewentualnym opóźnieniu w dostawie w stosunku do godzin wyszczególnionych w załączniku nr 5 do SWZ.

Przy ocenie ww. kryterium zostanie przyznana punktacja wg poniższego schematu:
40,00 pkt – do maksymalnie 1 godziny
20,00 pkt – do maksymalnie 2 godzin
10,00 pkt – do maksymalnie 3 godzin
0,00 pkt – do maksymalnie 4 godzin

Maksymalna ilość punktów, jaką może uzyskać oferta w kryterium „Czas konieczny na wymianę lub uzupełnienie towaru” wynosi 40,00. Niewskazanie czasu koniecznego na wymianę lub uzupełnienie towaru bądź wskazanie czasu dłuższego niż 4 godziny, będzie skutkowało odrzuceniem oferty. Oferty oceniane będą punktowo. Maksymalną ilość punktów, jaką może osiągnąć oferta wynosi 100,00.

Sposób dokonywania oceny ofert:

W trakcie oceny ofert kolejno rozpatrywanym i ocenianym ofertom przyznawane będą punkty według następującego wzoru:

CN / CB x 60 + ilość pkt. związana z czasem koniecznym na wymianę lub uzupełnienie towaru

gdzie:
CN – cena najniższa spośród złożonych ofert
CB – cena oferty badanej

Punktacja przyznawana ofertom będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas konieczny na wymianę lub uzupełnienie towaru

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 7

Art. 109 ust. 1 pkt 10

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Zamawiający nie wymaga przedmiotowych środków dowodowych.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku
Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do
reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno
być załączone do oferty.
2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia,
oświadczenia, o których mowa w rozdziale IX ust. 1 SWZ, składa każdy z Wykonawców.
Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w
zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty
oświadczenie, z którego wynika, które dostawy wykonają poszczególni Wykonawcy.
4. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw wykluczenia z postępowania składa
każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zamawiający przewiduje w trakcie realizacji zamówienia możliwość wprowadzenia następujących istotnych zmian postanowień umowy w zakresie:
a) nazw, adresów oraz godzin poszczególnych dostaw, jeżeli będą one wynikać ze zmian w strukturze Zamawiającego lub Wykonawcy,
b) w stosunku do osób – zmiany osób reprezentujących na skutek zmian organizacyjnych,
c) ceny jednostkowe podane przez Wykonawcę mogą podlegać zmianom w czasie obowiązywania umowy na podstawie wniosku Wykonawcy lub Zamawiającego w następujących przypadkach:
- zmiany stawki VAT na dane towary może nastąpić zmiana cen jednostkowych odpowiednio do stawki podatku;
- jeżeli wskaźnik wzrostu cen towarów dla poszczególnych grup produktów (opublikowany przez Główny Urząd Statystyczny - wskaźnik zmiany cen żywności i napojów bezalkoholowych) w miesiącu złożenia wniosku, uległ zmianie o co najmniej 5 % w stosunku do wskaźnika wzrostu cen towarów dla poszczególnych grup produktów obowiązującego w miesiącu rozpoczęcia realizacji umowy. Przy czym każda ze stron ma prawo do dwukrotnej waloryzacji na swoją korzyść.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-06-22 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem "Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku dostępnego na Platformie ePUAP https://epuap.gov.pl/wps/portal i udostępnionego również na miniPortalu http://miniportalu.uzp.gov.pl/.

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-06-22 11:00

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

1. Środki ochrony prawnej określone w niniejszym rozdziale przysługują Wykonawcy oraz
innemu podmiotowi, jeżeli ma lub miał interes w uzyskaniu zamówienia oraz poniósł lub może
ponieść szkodę w wyniku naruszenia przez Zamawiającego przepisów ustawy uPzp.
2. Środki ochrony prawnej wobec ogłoszenia wszczynającego postępowanie o udzielenie
zamówienia oraz dokumentów zamówienia przysługują również organizacjom wpisanym na listę,
o której mowa w art. 469 pkt 15 uPzp oraz Rzecznikowi Małych i Średnich Przedsiębiorców.
3. Odwołanie przysługuje na:
a) niezgodną z przepisami ustawy czynność Zamawiającego, podjętą w postępowaniu o
udzielenie zamówienia, w tym na projektowane postanowienie umowy;
b) zaniechanie czynności w postępowaniu o udzielenie zamówienia do której zamawiający był
obowiązany na podstawie ustawy.
4. Odwołanie wnosi się do Prezesa Izby. Odwołujący przekazuje kopię odwołania
Zamawiającemu przed upływem terminu do wniesienia odwołania w taki sposób, aby mógł on
zapoznać się z jego treścią przed upływem tego terminu.
5. Odwołanie wobec treści ogłoszenia lub treści SWZ wnosi się w terminie 5 dni od dnia
zamieszczenia ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych lub treści SWZ na stronie
internetowej.
6. Odwołanie wnosi się w terminie:
a) 5 dni od dnia przekazania informacji o czynności zamawiającego stanowiącej podstawę jego
wniesienia, jeżeli informacja została przekazana przy użyciu środków komunikacji elektronicznej;
b) 10 dni od dnia przekazania informacji o czynności zamawiającego stanowiącej podstawę jego
wniesienia, jeżeli informacja została przekazana w sposób inny niż określony w lit. a).
7. Odwołanie w przypadkach innych niż określone w pkt 5 i 6 wnosi się w terminie 5 dni od dnia,
w którym powzięto lub przy zachowaniu należytej staranności można było powziąć wiadomość o
okolicznościach stanowiących podstawę jego wniesienia.
8. Na orzeczenie Izby oraz postanowienie Prezesa Izby, o którym mowa w art. 519 ust. 1 uPzp,
stronom oraz uczestnikom postępowania odwoławczego przysługuje skarga do sądu.
9. W postępowaniu toczącym się wskutek wniesienia skargi stosuje się odpowiednio przepisy
ustawy z dnia 17 listopada 1964 r. - Kodeks postępowania cywilnego o apelacji, jeżeli przepisy
niniejszego rozdziału nie stanowią inaczej.
10. Skargę wnosi się do Sądu Okręgowego w Warszawie- sądu zamówień publicznych,
zwanego dalej "sądem zamówień publicznych".
11. Skargę wnosi się za pośrednictwem Prezesa Izby, w terminie 14 dni od dnia doręczenia
orzeczenia Izby lub postanowienia Prezesa Izby, o którym mowa w art. 519 ust. 1 uPzp
przesyłając jednocześnie jej odpis przeciwnikowi skargi. Złożenie skargi w placówce pocztowej
operatora wyznaczonego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r.- Prawo pocztowe jest
równoznaczne z jej wniesieniem.
12. Prezes Izby przekazuje skargę wraz z aktami postępowania odwoławczego do sądu
zamówień publicznych w terminie 7 dni od dnia jej otrzymania.
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę montaż konstrukcji stalowej - Olsztyn
  • Lokalizacja zleceniawarmińsko-mazurskie
  • Data dodania23-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę montaż konstrukcji stalowej. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu z miasta Gołdap: Usługi zakwaterowania i wyżywienia
Następne ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Rzemiosło i przemysł: Dostawy pieczywa i bułki tartej (2 postępowanie)
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI