Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla Domu Pomocy Społecznej im. Świętego...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla Domu Pomocy Społecznej im. Świętego Brata Alberta w Tarnowie w 2024 r.
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoTarnów
  • WojewództwoMałopolskie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - inny zamawiający
  • Termin składania wniosków2023-12-14
  • ZamawiającyDOM POMOCY SPOŁECZNEJ IM.ŚWIĘTEGO BRATA ALBERTA W TARNOWIE
  • Data publikacji ogłoszenia2023-12-05
  • Numer ogłoszenia2023/BZP 00533106
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla Domu Pomocy Społecznej im. Świętego Brata Alberta w Tarnowie w 2024 r.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: DOM POMOCY SPOŁECZNEJ IM.ŚWIĘTEGO BRATA ALBERTA W TARNOWIE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000298413

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Szpitalna 53

1.5.2.) Miejscowość: Tarnów

1.5.3.) Kod pocztowy: 33-100

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL217 - Tarnowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dpstarnow@dps.okay.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.dps.okay.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający

jednostka budżetowa Gminy Miasta Tarnowa

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ochrona socjalna

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla Domu Pomocy Społecznej im. Świętego Brata Alberta w Tarnowie w 2024 r.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-32130d6d-9350-11ee-ba3b-4e891c384685

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00533106

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-12-05

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00521127/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla Domu Pomocy Społecznej im. Świętego Brata Alberta w Tarnowie w 2024 r.

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-32130d6d-9350-11ee-ba3b-4e891c384685

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-32130d6d-9350-11ee-ba3b-4e891c384685

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia. Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostępny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zakładce „Centrum Pomocy”.
Przeglądanie i pobieranie publicznej treści dokumentacji postępowania nie wymaga posiadania konta na Platformie e-Zamówienia ani logowania.
Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych lub dokumentów elektronicznych będących kopią elektroniczną treści zapisanej w postaci papierowej (cyfrowe odwzorowania) musi być zgodny z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. 2020 poz. 2452).

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: DAGT-271-3/23

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 8

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 1. artykuły spożywcze
Nazwa produktu CPV Jm Ilość do przetargu na 2024r
b c d e
Aromaty do ciast 10g 153 Szt 60
Bita śmietana w proszku 60g 153 kg. 20
Budyń b/cukru 156 Kg 30
Chrzan tarty 180g zawartość chrzanu min. 60% 153 kg. 64
Cukier biały kryształ kt.2 opakowanie 1kg. 156 kg. 3220
Cukier puder 156 kg. 170
Cukier wanilinowy 30g 156 kg. 16
Cynamon 20g 156 kg 1,8
Czekolada mleczna 100g 156 Szt 80
czosnek granulowany 20g 156 kg. 17
Dżem niskosłodzony 280g 153 kg. 230
Dżem bez cukru słodzony fruktozą 240g 153 kg 100
Dżem owocowy 25g 153 szt. 1500
Galaretka owocowa 153 kg. 50
Groszek konserwowy 400g 153 Szt. 280
Grzyby suszone, podgrzybek, mieszane 158 Kg 3
Gulasz angielski -konserwa 160g 153 szt. 500
Herbata liściasta czarna 158 Kg 156
Herbata a 100szt. 158 szt 2
Kakao ekstra ciemne 80g 158 Kg 10
Kasza jaglana opakowanie 1kg. 158 kg 60
Kasza jęczmienna opakowanie 1kg. 158 Kg 200
Kasza manna opakowanie 1kg. 158 Kg 100
Kawa rozpuszczalna 200g 158 Kg 0,60
Kawa mielona naturalna 250g 158 Kg 1
Kawa zbożowa rozpuszczalna 158 kg. 8
Keczup 450g łagodny 158 Kg 140
Kminek 15g 158 kg. 0,20
Kompot owocowy 0,9l z czarnej porzeczki lub wiśni 153 Szt 2200
Koncentrat barszczu czerwonego 153 l 20
Koncentrat pomidorowy 30% gęsty, pasta 900g. 153 Kg 180
Kwasek cytrynowy 20g 158 kg. 6
Liść laurowy 6g 158 kg 1,30
Majeranek 10g 158 kg 1,50
Majonez 850g w opakowaniach szklanych 158 kg. 153
Majonez light w opakowaniach szklanych 158 kg. 140
Mak 158 kg. 10
Makaron z mąki makaronowej, pszennej 4- jajeczny. 12 Kg 800
Marmolada wieloowocowa twarda opakowanie 1kg. 158 kg. 50
Mąka kartoflana opakowanie 1kg. 158 kg. 60
Mąka krupczatka opakowanie 1kg. 156 Kg 40
Mąka pszenna poznańska typ.500 opakowanie 1kg. 156 Kg 1470
Mąka pszenna tortowa typ 450 opakowanie 1kg. 156 Kg 200
Miód sztuczny 156 kg. 3
Musztarda 900g 31 kg. 100
Ocet spirytusowy 0,50 l 10% 158 szt. 55
Ogórki konserwowe 0,90 l 158 Szt 280
Olej z pierwszego tłoczenia zawartością kwasów omega 3. 153 l 300
Papryka konserwowa 0,650 l 154 szt. 130
Papryka mielona słodka 20g 153 kg. 10
Pasztet drobiowy kremowy 130g 158 szt. 1200
Passata pomidorowa 500ml 153 szt. 40
Pieczarki konserwowe 780g 151 Szt 60
Pieprz czarny mielony 20g 153 kg. 11
Płatki kukurydziane 159 kg. 100
Płatki owsiane 158 Kg 180
Płatki zbożowe z miodem 250g 155 Kg 60
Powidło śliwkowe 158 kg. 15
Proszek do pieczenia 30g 158 Kg 6,50
Przyprawa do bigosu 20g 153 Kg 2
Przyprawa do drobiu 20g 153 kg 8
Przyprawa do flaków 18g 153 kg. 0,70
Przyprawa do gulaszu 20g 158 kg. 5
Przyprawa kurkuma mielona 20g 158 kg. 0,50
Przyprawa kozieradka mielona 20g 158 kg. 3
Przyprawa do piernika 158 kg 0,6
Przyprawa do potraw w płynie do zup, sosów, sałatek (174ml,200 ml, 210ml) butelki szklane. 158 L 120
Przyprawa do drobiu ziarenka smaku 200g. 158 szt. 970
Przyprawa do ryb 20g 158 kg 2
Przyprawa gyros 20g 153 kg. 0,60
Przyprawa tzatzyki 20g 153 kg. 0,06
Przyprawa curry 20g 153 kg. 0,06
Przyprawa do grilla 153 kg. 1
Rodzynki 153 kg 22
Ryż biały długoziarnisty parboiled 158 Kg 130
Ryż biały długoziarnisty gat. I 153 Kg 350
Soda oczyszczona 158 kg. 0,80
Soczek wieloowocowy 200ml 158 szt. 1300
Sól jodowana opakowanie 1 kg. 153 kg 440
Susz owocowy mieszany 153 kg 5
Szynka drobiowa mielona 110g 153 szt. 2400
Szynka wieprzowa mielona 110 g 151 Szt. 480
Śliwki kalifornijskie wędzone bez pestek 151 kg. 1
Wiórki kokosowe 100g 153 Kg 1,50
Ziele angielskie 15g 151 kg. 2,50
Zioła prowansalskie 10g 158 kg. 0,50
Żelatyna spożywcza 50g 153 Kg 3

4.2.6.) Główny kod CPV: 15800000-6 - Różne produkty spożywcze

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

15860000-4 - Kawa, herbata i podobne produkty

15332200-6 - Dżemy i marmolady, galaretki owocowe, przeciery z owoców i orzechów oraz pasty do smarowania

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: czas wymiany wadliwego towaru

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 2. Wyroby piekarnicze
Nazwa produktu CPV Jm Ilość do przetargu na 2024r
b c d e
Bułka tarta 158 kg. 180
Chałka drożdżowa 0,50kg 158 kg. 150
Chleb graham 0,80kg niekrojony 158 Szt 4640
Chleb pszenno-żytni 1kg niekrojony 158 Szt 7300
Chleb pszenny 1kg niekrojony 158 Szt 5300
Ciastka kruche- rogaliki pólfrancuskie 158 kg. 50
Ciasto: miodownik przekładany z masą i powidłem 158 kg. 100
Drożdżówki z owocami 100g 158 Szt 860
Drożdżówki ze serem 100g 158 Szt. 1320
Groszek ptysiowy 158 kg. 3
Pączki z marmoladą polane lukrem 100g 158 Szt. 600
Rogale z czekoladą 100g 158 Szt 960
Rogale z różą 100g 158 Szt 600
Weki 0,4 kg 158 Szt. 2560

4.2.6.) Główny kod CPV: 15810000-9 - Pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: czas wymiany wadliwego towaru

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 3. Nabiał
Nazwa produktu CPV Jm Ilość do przetargu na 2024r
b c d e
Drożdże w kostkach 100g 155 Kg 16
Jogurt naturalny 150g o zaw. tł 2% 155 szt 4300
Jogurt naturalny 330g grecki, gęsty zawartości tłuszczu 10% 155 kg. 3
Jogurt owocowy 150g 155 Szt. 6300
Kefir 200 ml 155 Szt. 250
Margaryna 250g do pieczenia i smażenia o zawartości tłuszczu 80%, bez konserwantów 154 kg. 350
Masło ekstra świeże 200g o zawartości tłuszczu 82%, ze śmietanki bez dodatku tłuszczu roślinnego. 155 kg. 2480
Mleko 2% w op. 10L, 5L i 0,9l 155 L 16000
Ser biały półtłusty krajanka w folii pakowany próżniowo 155 kg. 1250
Ser homogenizowany 150g 155 Szt. 1500
Ser topiony 100g 155 Szt. 900
Ser topiony krążki 180 g 155 Szt 420
Ser żółty wędzony półtłusty o zawartości tłuszczu na poziomie 20%-42% w suchej masie 155 kg. 100
Ser żółty półtłusty o zawartości tłuszczu na poziomie 20%-42% w suchej masie 155 kg. 160
Serek kanapkowy 100g 155 Szt. 1600
Serek śmietankowy naturalny 135g 155 Szt. 2200
Śmietana 12% kwaśna w kubkach plastikowych. 155 kg. 900
Śmietana kremowa 30% 155 kg. 5
Twarożek wiejski lekki ziarnisty 150g 155 Szt. 2500

4.2.6.) Główny kod CPV: 15500000-3 - Produkty mleczarskie

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

15540000-5 - Produkty serowarskie

15510000-6 - Mleko i śmietana

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: czas wymiany wadliwego towaru

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 4

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 4. Drób i podroby
Nazwa produktu CPV Jm Ilość do przetargu na 2024r
b c d e
Dramstik z kurczaka świeży, kość łącznie z otaczającymi mięśniami, bez przerostów tłuszczowych, powierzchnia niezakrwawiona, niepostrzępiona. Barwa mięśni jasnoróżowa. 151 kg. 200
Filet z indyka świeży z mięśnia piersiowego, bez skóry, przerostów tłuszczowych, powierzchnia niezakrwawiona, niepostrzępiona. Barwa mięśni jasnoróżowa. 151 kg. 550
Filet z kurczaka szacowany świeży połówki piersi bez skóry, przerostów tłuszczowych, powierzchnia niezakrwawiona, niepostrzępiona. Barwa mięśni jasnoróżowa. 151 kg. 590
Kurczaki świeże całe tusze wypatroszone, bez przerostów tłuszczowych, powierzchnia niezakrwawiona, niepostrzępiona. Barwa mięśni jasnoróżowa. 151 Kg 1100
Porcje rosołowe z kurczaka 151 kg. 1900
Udko/noga z kurczaka świeże , kość udowa łącznie z otaczającymi mięśniami, bez przerostów tłuszczowych, powierzchnia niezakrwawiona, niepostrzępiona. Barwa mięśni jasnoróżowa. 151 kg. 1800
Wątroba z indyka świeża -całe wątróbki bez pęcherzyków żółciowych, powierzchnia czysta, niepostrzępiona. Barwa jednolita, charakterystyczna dla tego produktu. 151 kg. 250
Żołądki z indyka świeże -całe żołądki wypatroszone, bez przerostów tłuszczowych, powierzchnia niezakrwawiona, niepostrzępiona. Barwa charakterystyczna dla tego rodzaju produktu. 151 kg. 200

4.2.6.) Główny kod CPV: 15112000-6 - Drób

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

15112100-7 - Świeży drób

15114000-0 - Podroby

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: czas wymiany wadliwego towaru

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 5

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 5. Mięso , wędliny i wyroby drobiowe.
Nazwa produktu CPV Jm Ilość do przetargu na 2024r
b c d e
Baleron -kruchy, delikatny, wędzony przygotowany z całego mięśnia schabu karkowego, parzony. Niedopuszczalne skupiska galarety oraz wyciek soku podczas krojenia Plaster grubości 3mm nie powinien się rozpadać. Wyrób umiarkowanie słony. 151 kg. 60
Boczek gotowany ekstra b/k- powierzchnia czysta lekko wilgotna , konsystencja soczysta krucha. Niedopuszczalne skupiska galarety oraz wyciek soku podczas krojenia oraz pozostałości kości. Plaster grubości 3mm nie powinien się rozpadać. Wyrób umiarkowanie słony. 151 kg. 60
Filet z indyka wędzony, parzony.Konsystencja ścisła, plastry grubości 3mm nie powinny się rozpadać. Wyrób umiarkowanie słony. 151 kg. 80
Flaki wołowe gotowane krojone w paski 151 kg. 140
Karkówka b/k świeża-część zasadnicza wieprzowiny odcięta z odcinka szyjnego półtuszy. 151 kg. 170
Kaszanka - wyrób w jelicie naturalnym wieprzowym lub w osłonce sztucznej. Konsystencja ścisła, dobrze związana. Wyrób umiarkowanie słony. 151 kg. 300
Kiełbasa krakowska wieprzowa podsuszana -batony w osłonkach sztucznych o długości od 35cm-45cm i średnicy od 80mm-100mm. Duże kawałki mięsa uzupełnione farszem mięsnym. Konsystencja ścisła, plastry grubości 3mm nie powinny się rozpadać. Wyrób umiarkowanie słony. Zawartość mięsa min 70%. 151 kg. 70
Kiełbasa drobiowa cienka w osłonkach naturalnych. Konsystencja ścisła , dość krucha, dobre związanie składników. Wyrób średnio rozdrobniony , niedopuszczalne kawałki chrząstek. Wyrób umiarkowanie słony.Zawartość mięsa min 60%. 151 Kg 340
Kiełbasa szynkowa- wieprzowa batony w osłonkach sztucznych o długości od 35cm-45cm i średnicy od 80mm-100mm. Duże kawałki mięsa uzupełnione farszem mięsnym. Konsystencja ścisła, plastry grubości 3mm nie powinny się rozpadać. Wyrób umiarkowanie słony. Zawartość mięsa min 60%. 151 kg. 400
Kiełbasa toruńska w osłonkach naturalnych. Konsystencja ścisła , dość krucha, dobre związanie składników. Wyrób średnio rozdrobniony , niedopuszczalne kawałki chrząstek. Wyrób umiarkowanie słony.Zawartość mięsa min 60%. 151 kg. 300
Kiełbasa wiejska wyrób regionalny gatunek I w osłonkach naturalnych , średnio rozdrobniona, wędzona, na przekroju widoczne kawałki mięsa wieprzowego. Konsystencja ścisła. Plastry grubości 3mm nie powinny rozpadać się. Wyczuwalne przyprawy: pieprz, czosnek. Wyrób umiarkowanie słony. Zawartość mięsa min 70%. 151 kg. 220
Kiełbasa żywiecka podsuszana batony w osłonkach sztucznych o długości od 35cm-45cm i średnicy od 80mm-100mm. Duże kawałki mięsa uzupełnione farszem mięsnym. Konsystencja ścisła, plastry grubości 3mm nie powinny się rozpadać. Wyrób umiarkowanie słony. Zawartość mięsa min 60%. 151 kg. 80
Mortadela batony w osłonkach sztucznych. Konsystencja ścisła, elastyczna, plastry grubości 3mm nie powinny się rozpadać. Wyrób umiarkowanie słony. 151 kg. 40
Parówka cienka drobiowa w osłonkach naturalnych lub sztucznych . Wyrób umiarkowanie słony.Zawartość mięsa min 70%. 151 kg. 460
Parówka gruba wieprzowa w osłonkach naturalnych lub sztucznych . Wyrób umiarkowanie słony.Zawartość mięsa min 70%. 151 kg. 230
Pasztet drobiowy -zapiekany w foremkach aluminiowych o wadze 500g. Konsystencja smarowna, dobrze związana, bez rozwarstwień składników. Wyrób umiarkowanie słony. Zawartość mięsa min 70% 151 kg. 400
Polędwica wieprzowa sopocka -wędzony schab bez kości o barwie charakterystycznej dla wyrobu (kolor złoty). Konsystencja ścisła, plastry grubości 3mm nie powinny się rozpadać. Wyrób umiarkowanie słony. 151 kg. 260
Polędwiczki wieprzowe-część tylnej półtuszy wieprzowej -długi i wąski mięsień wzdłuż grzbietu, przylegajacy do tylnej części schabu 151 kg. 140
Salceson domowy-wieprzowy wyrób w osłonce naturalnej. Konsystencja soczysta. Plaster grubości 5mm nie powinien się rozpadać. Wyrób umiarkowanie słony. 151 kg. 90
Salceson drobiowy Konsystencja soczysta. Plaster grubości 5mm nie powinien się rozpadać. Wyrób umiarkowanie słony. 151 kg. 175
Schab b/k świeży -część zasadnicza wieprzowiny odcięta od półtuszy bez kości i tłuszczu. Powierzchnia niezakrwawiona, niepostrzępiona. Barwa mięśni jasnoróżowa do czerwonej. 151 kg. 400
Słonina bez skóry. Wyrób barwy białej o grubości powyżej 1,5cm. 151 kg. 105
Szynka włoska bez dymu. Powierzchnia czysta, sucha. Konsystencja soczysta krucha, niedopuszczalne skupiska galarety na przekroju, oraz wyciek soku. Plastry grubości 3mm nie powinny się rozpadać. Wyrób umiarkowanie słony. Zawartość mięsa min 60%. 151 kg. 260
Szynka konserwowa, powierzchnia czysta lekko wilgotna , konsystencja soczysta krucha. Niedopuszczalne skupiska galarety oraz wyciek soku podczas krojenia Plaster grubości 3mm nie powinien się rozpadać. Wyrób umiarkowanie słony. Zawartość mięsa min 60%. 151 Kg 200
Szynka pieczona -Powierzchnia czysta, sucha. Konsystencja soczysta krucha, niedopuszczalne skupiska galarety na przekroju, oraz wyciek soku. Plastry grubości 3mm nie powinny się rozpadać. Wyrób umiarkowanie słony. Zawartość mięsa min 60%. 151 kg. 150
Szynka wieprzowa b/k kulka świeża -część zasadnicza wieprzowiny odcięta od półtuszy bez kości i tłuszczu. Powierzchnia niezakrwawiona, niepostrzępiona. Barwa mięśni jasnoróżowa do czerwonej. 151 Kg 750
Żeberka wieprzowe świeże kl.I. Słonina całkowicie odcięta. Powierzchnia niezakrwawiona, niepostrzępiona. Barwa mięśni jasnoróżowa do czerwonej. 151 kg. 180

4.2.6.) Główny kod CPV: 15100000-9 - Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

15112300-9 - Wątróbki drobiowe

15111000-9 - Mięso wołowe

15113000-3 - Wieprzowina

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: czas wymiany wadliwego towaru

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 6

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 6. Ryby, produkty rybne, mrożonki.
Nazwa produktu CPV Jm Ilość do przetargu na 2024r
b c d e
Brokuły mrożone 153 kg. 90
Fasola szparagowa mrożona żółta 153 kg 90
Filet z dorsza bez glazury mrożony metodą “shatter pack” (SHP), bez wody dodanej. 152 Kg 230
Filet z miruny ze skórą, bez glazury mrożony metodą “shatter pack”(SHP), bez wody dodanej. 152 kg. 240
Filet z mintaja bez glazury mrożony metodą “shatter pack”(SHP), bez wody dodanej. 152 Kg 220
Filety z makreli w oleju 170g kawałki ryby bez jarzyn, puszka z haczykiem 153 szt. 250
Filety z makreli w sosie pomidorowym 170g kawałki ryby bez jarzyn, puszka z haczykiem 152 szt. 500
Kalafior mrożony 152 kg. 265
Karp patroszony bez głów 152 kg. 20
Ryba wędzona – makrela bez głów 152 kg. 120
Szprot w pomidorach 170g, kawałki ryb bez jarzyn, puszka z haczykiem 152 Szt 830
Śledzie marynowane w oleju (cena za suchą masę śledzia) opakowania 2-3 kg. 152 kg. 230
Truskawki mrożone 153 kg. 80
Tuńczyk w sosie własnym w kawałkach 170g, puszka z haczykiem 152 Szt 1400
Warzywa na patelnię mrożone bez ziemniaków 153 kg. 100

4.2.6.) Główny kod CPV: 15220000-6 - Ryby mrożone, filety rybne i pozostałe mięso ryb

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

15243000-3 - Przetwory z ryb

15235000-4 - Ryby konserwowane

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: czas wymiany wadliwego towaru

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 7

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Nazwa produktu CPV Jm. Ilość do przetargu na 2024r
B C D E
Arbuzy (VII – IX) 11 kg 490
Banany 11 kg. 1100
Borówki ( VI –IX) 11 kg 300
Brokuły (VI –XII) 11 szt. 300
Brzoskwinie (VII- IX) 11 kg. 480
Buraki ćwikłowe 11 kg. 1100
Cebula 11 kg. 550
Cytryny 11 kg. 1360
Cukinia 11 kg. 50
Czosnek polski 11 kg. 21
Fasola „Jaś” suszona 11 kg. 100
Fasola szparagowa (VI –XI) 11 kg. 80
Grejpfrut 11 kg 120
Groch omielany 11 kg. 40
Jabłka klasa I waga 180g-250g 11 kg. 5300
Jabłka szara reneta 11 kg 100
Kalafior świeży ( VI- XII) 11 szt. 500
Kapusta biała 11 kg. 730
Kapusta biała młoda (V-VII) 11 szt. 130
Kapusta czerwona 11 kg. 160
Kapusta kwaszona 153 kg. 570
Kapusta pekińska 11 kg 290
Koper zielony w pęczkach 11 Szt. 820
Mandarynki 11 kg. 1000
Marchew 11 kg. 2400
Natka pietruszki w pęczkach 11 Szt. 780
Nektarynka (VI-X) 11 kg 500
Ogórki kwaszone (cena za kg. ogórków po odcieku- waga netto) 153 kg. 160
Ogórki zielone (IV-XII) 11 kg 445
Papryka czerwona świeża 11 kg. 30
Pieczarki świeże 11 kg. 190
Pietruszka korzeń 11 kg. 760
Pomarańcze 11 kg. 2000
Pomidory (IV-XII) 11 kg 1600
Pory 11 kg. 80
Rzodkiewka w pęczkach (V-XII) 1 szt. 150
Sałata zielona (V-XII) 11 szt. 20
Seler korzeń 11 kg. 840
Szczypiorek w pęczkach 11 Szt. 650
Śliwki węgierki (VII-X) 11 kg. 1100
Truskawki (VI-VII) 11 kg. 600
Winogrono 11 kg. 600
Wiśnie (VII-IX) 11 kg. 160
Ziemniaki 11 kg. 15500

4.2.6.) Główny kod CPV: 03212000-0 - Ziemniaki i warzywa suszone

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

03221000-6 - Warzywa

03221200-8 - Warzywa owocowe

03222110-7 - Owoce tropikalne

03222300-6 - Owoce inne niż tropikalne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: czas wymiany wadliwego towaru

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 8

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Nazwa produktu CPV Jm. Ilość do przetargu na 2024r
B C D E
Jaja kurze świeże wielkość „ L”- jaja całe czyste bez zabrudzeń kałem i pierzem. 031 Szt. 38 000

4.2.6.) Główny kod CPV: 03142500-3 - Jaja

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: czas wymiany wadliwego towaru

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
1) nie podlegają wykluczeniu w okolicznościach, o których mowa w art. 108 ust. 1 ustawy Pzp oraz art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. z 2023 r. poz. 1497 ze zm.), zwanej w dalszej części „ustawą sankcyjną”;
2) Zamawiający nie określa w SWZ oraz w ogłoszeniu o zamówieniu szczegółowych warunków udziału w postępowaniu.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Zakazuje się zmian istotnych postanowień niniejszej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, z zastrzeżeniem postanowień ustępu 2 niniejszego paragrafu.
2. Zgodnie z art. 455 ustawy prawo zamówień publicznych Zamawiający przewiduje możliwość zmiany istotnych postanowień zawartej umowy, w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w następującym zakresie i okolicznościach:
1) strony umowy w przypadku następstwa prawnego wynikającego z odrębnych przepisów;
2) wynagrodzenia Wykonawcy (w tym cen jednostkowych) brutto, w przypadku zmiany przepisów obowiązujących dotyczących podatku VAT; w przypadku zmiany stawki VAT w trakcie obowiązywania umowy dopuszcza się zmianę o różnicę wynikającą ze zmiany podatku VAT. Zmiana taka może nastąpić po zaakceptowaniu przez Zamawiającego pisemnego wniosku Wykonawcy ;
3) Zmiana zakresu rzeczowego umowy, może nastąpić w przypadku braku na rynku produktu stanowiącego przedmiot umowy z przyczyn niezależnych od Wykonawcy, a istnieje możliwość zastąpienia go produktem równoważnym o tych samych lub wyższych parametrach i zastosowaniu w jego cenie nie wyższej od ceny przyjętej dla tej pozycji w ofercie. Przyczyny dopuszczalne:
a) zaprzestanie produkcji danego asortymentu przez producenta,
b) zmiany gramatury danej pozycji asortymentowej przez producenta produktu,
c) niedostępność produktu na rynku powyżej 14 dni kalendarzowych
4) Inne zmiany: zmiany danych podmiotowych Zamawiającego i Wykonawcy.
a) zmiany danych osób upoważnionych do odbioru towarów,
b) zmiany osób upoważnionych do odbioru towarów,
5) Warunkiem dokonania zmian postanowień umowy jest zgoda obu stron wyrażona na piśmie pod rygorem nieważności takiej zmiany w formie aneksu do umowy. Podstawą aneksu do umowy będzie Protokół konieczności lub notatka służbowa zatwierdzona przez obie strony, określająca przyczyny zmiany i potwierdzająca wystąpienie powyższych okoliczności, która będzie załącznikiem do aneksu zmieniającego umowę.
3. Dopuszcza się waloryzację jednostkowych cen netto poszczególnych grup asortymentowych według wskaźnika cen towarowych i usług konsumpcyjnych dla żywności i napojów bezalkoholowych opublikowanego przez Główny Urząd Statystyczny w Biuletynie Statystycznym GUS w danym miesiącu. Waloryzacja o której mowa wyżej jest dopuszczalna w razie spełnienia łącznie następujących warunków i wyłącznie, gdy Zamawiający będzie posiadał zabezpieczone środki finansowe :
a) złożenia pisemnego wniosku przez zainteresowaną osobę, przy czym każda ze stron ma prawo do dwukrotnej waloryzacji w okresie obowiązywania Umowy;
b) upływu kwartału od rozpoczęcia realizacji Umowy;
4. Waloryzacja, o której mowa w pkt. 3 przeprowadzona będzie w następujący sposób:
a) poprzez zastosowanie wskazania GUS o którym mowa w ust. 3 na dzień złożenia wniosku,
b) przy pierwszej i każdej kolejnej waloryzacji – w odniesieniu do cen z dnia złożenia wniosku.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2023-12-14 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę wraz z wymaganymi dokumentami za pośrednictwem Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-12-14 11:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-01-12

NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę naprawę futra, zszycie na rękawy i szycie peleryny futrzanej ze sztucznego futra - Kraków
  • Lokalizacja zleceniamałopolskie
  • Data dodania24-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę naprawę futra, zszycie na rękawy i szycie peleryny futrzanej ze sztucznego futra.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI