Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych dla Zespołu Placówek Oświatowo - Wychowawczych...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych dla Zespołu Placówek Oświatowo - Wychowawczych w Stalowej Woli przy ul. Orzeszkowej 2
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoStalowa Wola
  • WojewództwoPodkarpackie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoAdministracja samorządowa
  • Termin składania wniosków2019-05-20
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyZespół Placówek Oświatowo-Wychowawczych
  • Data publikacji ogłoszenia2019-05-07
  • Numer ogłoszenia540575-N-2019
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 540575-N-2019 z dnia 2019-05-07 r.

Zespół Placówek Oświatowo-Wychowawczych: Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych dla Zespołu Placówek Oświatowo - Wychowawczych w Stalowej Woli przy ul. Orzeszkowej 2
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Placówek Oświatowo-Wychowawczych, krajowy numer identyfikacyjny 18025759300000, ul. ul. Orzeszkowej  2 , 37-450  Stalowa Wola, woj. podkarpackie, państwo Polska, tel. 0-15 8432676, e-mail bursamiedzyszkolna@interia.pl, faks 0-15 8432676.
Adres strony internetowej (URL): www.zpow.stalowolski.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne http://bip.stalowowolski.pl/index.php/jednostki-organizacyjne/zespol-placowek-oswiatowo-wychowawczych/przetargi-zpow
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
http://bip.stalowowolski.pl/index.php/jednostki-organizacyjne/zespol-placowek-oswiatowo-wychowawczych/przetargi-zpow

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
http://bip.stalowowolski.pl/index.php/jednostki-organizacyjne/zespol-placowek-oswiatowo-wychowawczych/przetargi-zpow

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Pisemny, za pośrednictwem kuriera, pełnomocnika, gońca, osobiście lub za pośrednictwem operatora pocztowego
Adres:
Zespół Placówek Oświatowo-Wychowawczych w Stalowej Woli, ul. Orzeszkowej 2, 37- 450 Stalowa Wola

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych dla Zespołu Placówek Oświatowo - Wychowawczych w Stalowej Woli przy ul. Orzeszkowej 2
Numer referencyjny: Znak ZPO-W.224.1.2019
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
Wykonawca może złożyć ofertę na jedną, kilka lub wszystkie części zamówienia.


II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów spożywczych dla Zespołu Placówek Oświatowo-Wychowawczych z siedzibą przy ul. Orzeszkowej 2 w Stalowej Woli. Na przedmiot zamówienia składają się części szczegółowo opisane w pkt. 3.4 SIWZ tj. A) Część I dostawa mięsa i produktów mięsnych, B) Część II dostawa produktów mleczarskich, C) Część III dostawa różnych produktów spożywczych, D) Część IV dostawa warzyw i owoców oraz jaj, E) Część V dostawa pieczywa, świeżych wyrobów piekarskich i ciastkarskich, F) Część VI dostawa przetworzonych owoców i warzyw oraz ryb przetworzonych i konserwowych. Ilość poszczególnych art. spożywczych wskazanych w poszczególnych częściach - Załącznikach Nr 1A-1F - (Formularze rzeczowo-cenowe) ma charakter szacunkowy. Wykazane ilości artykułów żywnościowych są wielkościami orientacyjnymi, przyjętymi dla celu porównania ofert i wyboru najkorzystniejszej oferty. Wykonawca z którym zamawiający podpisze umowę nie przysługuje roszczenie o realizację dostaw w wielkościach podanych w pkt. 3.4. Zamawiający przewiduje możliwość składania ofert częściowych - Wykonawca może złożyć ofertę na jedną, kilka lub wszystkie części zamówienia. Oferta dotycząca danej części musi zawierać wszystkie pozycje wchodzące w skład danej części. Miejsce dostawy – Zespół Placówek Oświatowo -Wychowawczych ul. Orzeszkowej 2, 37-450 Stalowa Wola. Wykonawca będzie dostarczał przedmiot zamówienia własnym środkiem transportu, na swój koszt i ryzyko. Żywność dostarczana będzie zgodnie z zasadami HACCP oraz w sposób zapewniający utrzymanie ciągu chłodniczego od Wykonawcy do Zamawiającego środkiem transportu posiadającym aktualną książkę kontroli sanitarnej. Wykonawca w ramach wynagrodzenia przewidzianego niniejszą umową zapewni rozładunek dostarczonych artykułów na miejsce wskazane przez Zamawiającego. Przedmiot zamówienia obejmuje swoim zakresem, dostawę żywności określoną w n/w Częściach A) Część I MIĘSO I PRODUKTY MIĘSNE Lp. Nazwa przedmiotu zamówienia Jed. miary Ilość szac. 1. Baleron gotowany – zawartość mięsa w produkcie nie mniej niż 71% kg 45 2. Boczek pieczony- zawartość mięsa w produkcie nie mniej niż 89% kg 50 3. Kabanosy wieprzowe - zawartość mięsa w produkcie nie mniej niż 100% kg 15 4. Kiełbasa kminkowa – zawartość mięsa nie mniej niż 73% kg 20 5. Kiełbasa krakowska parzona – zawartość mięsa nie mniej niż 64% kg 12 6. Kiełbasa parzona regionalna - zawartość mięsa nie mniej niż 80% kg 38 7. Kiełbasa podlaska -zawartość mięsa w produkcie nie mniej niż 78% kg 150 8. Kiełbasa półsucha - zawartość mięsa w produkcie nie mniej niż 100 % kg 19 9. Kiełbasa wiejska – zawartość mięsa w produkcie nie mniej niż 100 % kg 11 10. Kiełbasa zwyczajna - zawartość mięsa w produkcie nie mnij niż 69% kg 28 11. Kiełbasa żywiecka parzona - zawartość mięsa w produkcie nie mniej niż 78% kg 50 12. Lencz - zawartość mięsa w produkcie nie mniej niż 65% kg 47 13. Mortadela śniadaniowa - zawartość mięsa w produkcie nie mniej niż 59% kg 53 14. Parówki cienkie - zawartość mięsa w produkcie nie mniej niż 66% kg 253 15. Pasztet wieprzowy – zawartość mięsa w produkcie nie mniej niż 74%, wątroby wieprzowej nie mniej niż 4% kg 75 16. Pasztetowa – zawartość w produkcie- tłuszcz wieprzowy nie więcej niż 34%, mięso wieprzowe nie mniej niż 10 % i wątroba wieprzowa nie mniej niż 8% kg 26 17. Polędwica miodowa- zawartość mięsa w produkcie nie mniej niż 62% kg 16 18. Polędwica sopocka – zawartość mięsa w produkcie nie mniej niż 100% kg 215 19. Polędwica sopocka – zawartość mięsa w produkcie nie mniej niż 100% - pakowane po 5-6 dkg próżniowo - plastry szt. 280 20. Schab pieczony - zawartość mięsa w produkcie nie mniej niż 100% kg 40 21. Szynka góralska – zawartość mięsa w produkcie nie mniej niż 68% kg 77 22. Szynka gotowana - zawartość mięsa w produkcie nie mniej niż 64% kg 60 23. Szynka ogonówka – zawartość mięsa w produkcie nie mniej niż 73% kg 70 24. Szynka staropolska- zawartość mięsa w produkcie nie mnij niż 82% kg 70 25. Szynka śląska- zawartość mięsa w produkcie nie mniej niż 70% kg 70 26. Szynka w siatce - zawartość mięsa w produkcie nie mniej niż 82 % kg 89 27. Szynka wieprzowa Extra w bloku - zawartość mięsa w produkcie nie mniej niż 64% kg 113 Mięsa: 28. Flaki wołowe opak. 1 kg szt. 12 29. Karkówka b/k najwyższej klasy kg 303 30. Łopatka b/k najwyższej klasy kg 188 31. Schab wieprzowy b/k, najwyższej klasy kg 367 Drób : 32. Filet z indyka najwyższej jakości - mięso surowe kg 16 33. Kurczak cały kg 21 34. Kurczak filet najwyższej jakości kg 316 35. Kurczak skrzydło najwyższej jakości kg 30 36. Kurczak udo bioderko najwyższej jakości kg 85 37. Kurczak udo najwyższej jakości - ćwiartka kg 200 38. Polędwica drobiowa - zawartość mięsa w produkcie nie mniej niż 100% kg 40 39. Wątróbka z indyka najwyżej jakości kg 18 Wymagania jakościowe: Wszystkie objęte zamówieniem produkty dostarczane będą w pojemnikach plastikowych, przykrytych pokrywą. Każdy asortyment produktów powinien być dostarczany w oddzielnym pojemniku. Cechy dyskwalifikujące: obce posmaki, zapachy, obślizgłość, nalot pleśni barwa szarozielona, objawy wskazujące na zaparzenie mięsa. B) Część II PRODUKTY MLECZARSKIE Lp. Nazwa przedmiotu zamówienia Jed. miary Ilość szac. 1. Jogurt dwukomorowy nie gorszy niż Fantasia - 95 g jogurtu + wkład szt. 236 2. Jogurt naturalny typu greckiego 250 g szt. 119 3. Jogurt owocowy 7 zbóż 150 g szt. 265 4. Jogurt pitny 250 g szt. 300 5. Jogurt pitny 350 g szt. 80 6. Jogurty naturalny opak.150g szt. 185 7. Jogurty naturalny opak.400 g szt. 95 8. Jogurty opak. 120 g różne smaki i rodzaje nie gorsze niż Mlekowita - zawartość cukru do 10 g na 100 g szt. 2976 9. Jogurty opak. 125 g różne smaki i rodzaje nie gorsze niż zott zawatość cukru do 10 g na 100 g szt. 208 10. Jogurty opak. 130 g różne smaki i rodzaje nie gorsze niż Jogobella - zawartość cukru do 10 g na 100 g szt. 2510 11. Jogurty opak. 150 g nie gorszy niż Jogobella - zawartość cukru do 10 g na 100 g szt. 411 12. Jogurty opak. 400 g różne smaki i rodzaje nie gorsze niż Jogobella- zawartość cukru do 10 g na 100 g szt. 6 13. Masło min 82 % tłuszczu, opak. 200g szt. 3105 14. Mleko w kartonie UHT, 3,2 % tłuszczu , opak. 1 l l 2005 15. Ser Favita opak. 270 g nie gorszy niż Mlekowita szt. 63 16. Ser Mozzarella nie gorszy niż Mlekowita kg 36,85 17. Ser Mozzarella opak. 125 g kulki, nie gorszy niż Mlekowita szt. 110 18. Ser sałatkowo-kanapkowy - próżnia kg 11 19. Ser topiony 130 g plastry gouda/ śmietankowy szt. 57 20. Ser twarogowy biały półtłusty - krajanka próżnia kg 531,38 21. Ser żółty Edamski kg 6,32 22. Ser żółty Gouda kg. 35,3 23. Ser żółty parmezan kg 5,4 24. Ser żółty plastry świeże 150 g szt. 909 25. Ser żółty Rydzki kg 8 26. Ser żółty Salami kg. 133,39 27. Ser żółty Zamojski Ryki kg 10,04 28. Serek biały opak. 100 g nie gorsze niż Kiri szt. 152 29. Serek biały opak. 100 g różne smaki i rodzaje, nie gorsze niż Lactima szt. 429 30. Serek biały opak. 135 g różne smaki i rodzaje, nie gorsze niż Łaciaty szt. 450 31. Serek biały opak. 135 g różne smaki i rodzaje, nie gorsze niż Łaciaty szt. 290 32. Serek biały smarowny opak. 120 g nie gorszy niż Ostrowia szt. 193 33. Serek biały smarowny opak. 150 g nie gorszy niż Bieluch szt. 30 34. Serek deserowy różne smaki 100 g szt. 98 35. Serek deserowy różne smaki i rodzaje 125 g szt. 566 36. Serek deserowy różne smaki i rodzaje 150 g szt. 255 37. Serek deserowy różne smaki i rodzaje 90 g nie gorszy niż Bakuś szt. 202 38. Serek homogenizowany waniliowy 150 g nie gorszy niż Darek szt. 95 39. Serek puszysty 150 g, nie gorszy niż Piątnica szt. 746 40. Serek top. bloczek LACTIMA 100 g szt. 132 41. Serek wiejski 200 g, nie gorszy niż Krasnystaw szt. 715 42. Śmietana 18 % opak. 400 g szt. 800 43. Śmietana 18% opak. 180 g szt. 24 44. Śmietana 30% opak. 200 g szt. 15 C) Część III RÓŻNE PRODUKTY SPOŻYWCZE Lp. Nazwa przedmiotu zamówienia Jed. miary Ilość szac. 1. Ananas w plastrach opak. 580 ml nie gorszy niż Rolnik szt. 16 2. Bazylia najwyżej jakości nie gorsza niż Prymat opak. 10 g szt. 40 3. Chrzan tarty 300 g szt. 64 4. Cukier kryształ kg 1000 5. Cukier puder opak.500 g szt. 24 6. Dżem niskosłodzony nie gorszy niż Łowicz opak.280 g szt. 165 7. Fasola konserwowa czerwona 400g/240 g szt. 32 8. Filet z makreli w sosie pomidorowym opak.170 g szt. 20 9. Groszek konserwowy nie gorszy niż Dawtona opak. 400 g szt. 52 10. Herbata granulowana 90 g szt. 263 11. Kakao naturalne o obniżonej zawartości tłuszczu (zawartość tłuszczu kakaowego 10-12%) nie gorsze niż DecoMoreno opakowanie 200 g szt. 38 12. Kasza gryczana opak. 1 kg szt. 86 13. Kasza jaglana opak. 500 g szt. 40 14. Kasza jęczmienna 500g szt. 125 15. Kasza jęczmienna pęczak 1 kg kg 10 16. Ketchup (pomidory 192g na 100 g ketchupu), nie gorszy niż Pudliszki opakowanie 480 g szt. 150 17. Ketchup (pomidory 192g na 100 g ketchupu), nie gorszy niż Pudliszki opakowanie 990 g szt. 38 18. Kolendra najwyżej jakości nie gorsza niż Prymat opak. 15g szt. 6 19. Koncentrat pomidorowy nie gorszy niż Dawtona opak. 200g szt. 264 20. Koncentrat barszcz czerwony 0,3 l nie gorszy niż Krakus szt. 14 21. Konserwa filet z makreli opak. 170 g szt. 48 22. Konserwa gulasz angielski opak. 160 g szt. 458 23. Konserwa tuńczyk w oleju opak. 170 g szt. 77 24. Kukurydza nie gorsza niż Dawtona opak. 400 g szt. 228 25. Kwasek cytrynowy opak. 20 g szt. 165 26. Liść laurowy najwyżej jakości nie gorsze niż Prymat opak. 6 g szt. 49 27. Majeranek najwyżej jakości nie gorsza niż Prymat opak. 10 g szt. 12 28. Majonez nie gorszy niż Winiary ( żółtka jaja co najmniej 6%) opakowanie 260 g szt. 150 29. Majonez nie gorszy niż Winiary ( żółtka jaja co najmniej 6%) opakowanie 400ml szt. 230 30. Makaron kokardki, nie gorszy niż Lubella 500 g szt. 32 31. Makaron kolanka, nie gorszy niż Lubella 500 g szt. 230 32. Makaron muszelki, nie gorszy niż Lubella 500 g szt. 94 33. Makaron nitka rosołowa nie gorszy niż Lubella 500 g szt. 108 34. Makaron rurka penne 500 g, nie gorszy niż Lubella 500 g szt. 30 35. Makaron rurka penne, nie gorszy niż Lubella 500 g szt. 60 36. Makaron spaghetti, nie gorszy niż Lubella 500 g szt. 361 37. Makaron świderki, nie gorszy niż Lubella 500 g szt. 126 38. Makaron świderki, pełne ziarno, nie gorszy niż Lubella 400 g szt. 60 39. Makaron tagiatelle nie gorszy niż Lubella 500 g kg 26 40. Makaron wstążka cięta, nie gorszy niż Lubella 500 g szt. 32 41. Makaron wstążki gniazda tagiatelle, nie gorszy niż Lubella 500 g szt. 30 42. Makron zacierka nie gorszy niż Lubella 250 g szt. 12 43. Masa makowa nie gorsza niż Helio opak 850 g szt. 4 44. Mąka pszenna typ 450 lub typ 390 kg 450 45. Mąka ziemniaczana opak. 500 g szt. 36 46. Migdały płatki 100 g szt. 6 47. Mikołaj czekoladowy 60g szt. 106 48. Miód naturalny opak. 370 g szt. 8 49. Musztarda Sarepska nie gorsza niż Kamis opak. 185 g szt. 30 50. Ogórek konserwowy opak. 0,9l/840 g/450 g szt. 14 51. Ogórek konserwowy opak. 1700ml/1500 g/700 g szt. 12 52. Olej rzepakowy 1l nie gorszy niż Kujawski szt. 615 53. Oliwki czarne drylowane 358ml/350g/150g szt. 40 54. Oliwki zielone drylowane z papryką nie gorsze niż Goya opak. 340g/19 g szt. 15 55. Oregano najwyżej jakości nie gorsza niż Prymat opak. 10 g szt. 5 56. Papryka ostra najwyżej jakości nie gorsza niż Prymat opak. 20 g szt. 31 57. Papryka słodka najwyżej jakości nie gorsza niż Prymat opak. 20 g szt. 51 58. Pasztet drobiowy opak. 130 g szt. 480 59. Pasztet z puszki nie gorszy niż Podlaski opak. 155 g szt. 348 60. Pieprz czarny najwyżej jakości nie gorsza niż Prymat opak. 20 g szt. 150 61. Pieprz czarny najwyżej jakości nie gorsza niż Prymat opak. 50 g szt. 100 62. Płatki kółka miodowe 500 g szt. 15 63. Płatki kukurydziane 250 g szt. 96 64. Płatki kukurydziane 600 g szt. 48 65. Płatki kukurydziane fitnes 225 g szt. 20 66. Płatki śniadaniowe mlekołaki muszelki czekoladowe 250 g szt. 32 67. Pomidory w puszce ,całe opak. 400 g szt. 432 68. Powidło śliwkowe opak. 300 g szt. 78 69. Proszek do pieczenia 36g szt. 11 70. Przyprawa do flaków i gulaszu 20 g szt. 2 71. Przyprawa do Gyrosa najwyżej jakości nie gorsza niż Prymat opak. 20 g szt. 19 72. Rodzynki opak. 100 g szt. 10 73. Rozmaryn najwyżej jakości nie gorsza niż Prymat opak. 15 g szt. 5 74. Ryż biały 1kg kg 180 75. Ryż brązowy 400g szt. 40 76. Sok pomarańczowy 100 % soku opak. 1l nie gorszy niż HORTEX szt. 164 77. Sok różne rodzaje i smaki 100 % soku opak. 330 ml nie gorszy niż HORTEX szt. 291 78. Sok różne rodzaje i smaki 100 % soku opak. 750 ml nie gorszy niż HORTEX szt. 96 79. Sok jabłkowy 100 % soku opak. 1l nie gorszy niż HORTEX szt. 84 80. Sól niskosodowa z magnezem i potasem opak. 350 g szt. 36 81. Sól spożywcza jodowana kg 160 82. Szprot w sosie pomidorowym opak.170 g szt. 128 83. Śledź w sosie pomidorowym opak.170 g szt. 200 84. Wafle słodkie nie gorsze niż Knopers 25g op. 433 85. Ziele angielskie najwyżej jakości nie gorsze niż Prymat opakowanie 20 g szt. 35 86. Zioła prowansalskie najwyżej jakości nie gorsza niż Prymat opakowanie 10 g szt. 10 87. Zupa pieczarkowa 44 g szt. 15 88. Żurek 49g szt. 101 D) Część IV WARZYWA I OWOCE ORAZ JAJA Lp. Nazwa przedmiotu zamówienia Jed. miary Ilość szac. 1. Ananas szt. 15 2. Banan kg 456 3. Botwinka szt. 10 4. Brokuł szt. 42 5. Burak ćwikłowy kg 329 6. Cebula kg 305 7. Cebula czerwona kg 6 8. Cukinia kg 125 9. Cytryna kg 71,8 10. Czosnek szt. 164 11. Fasola biała jednolita kg 3 12. Fasola Jaś gruby kg 28 13. Fasola Jaś średni kg 10 14. Groch obłuskany połówki kg 10 15. Gruszka kg 176 16. Jabłko kg 1158 17. Jabłko Reneta kg 71 18. Kalafior szt. 81 19. Kapusta biała kg 171 20. Kapusta czerwona kg 58 21. Kapusta kiszona kg 367 22. Kapusta młoda szt. 34 23. Kapusta pekińska szt. 182 24. Kapusta włoska szt. 31 25. Kiwi kosz 1 kg kosz 242 26. Koper nać szt. 285 27. Mandarynka kg 566 28. Marchew kg 472 29. Nektarynka kg 56 30. Ogórek kiszony wiaderko 3kg szt 3 31. Ogórek kiszony wiaderko 3kg szt. 14 32. Ogórek świeży kg 528,49 33. Ogórki kiszone kg 100 34. Papryka czerwona kg 275,4 35. Pieczarki kg 100 36. Pietruszka kg 92 37. Pietruszka nać szt. 123 38. Pietruszka nać szt. 15 39. Pomarańcza kg 234 40. Pomidor kg 1158 41. Pomidory koktajlowe kg 3 42. Por kg 120,5 43. Rzodkiewka, pęczek szt. 434 44. Sałata lodowa szt. 69 45. Sałata masłowa szt. 946 46. Seler kg 97 47. Seler naciowy szt. 11 48. Susz mix 0 ,20 kg szt. 25 49. Szczypior szt. 243 50. Śliwka kg 96,4 51. Truskawka kg 64 52. Winogrono kg 75 53. Ziemniaki kg 2920 54. Jaja L szt. 10500 F) Część V PIECZYWO, SWIEŻE WYROBY PIEKARSKIE I CIASTKARSKIE Lp. Nazwa przedmiotu zamówienia Jed. miary Ilość szac. 1 Bułka ciabatta 50 g szt. 5000 2 Bułka grahamka 50 g szt. 7000 3 Bułka hertowa 50g szt. 5000 4 Bułka kajzerka 50 g szt. 10620 5 Bułka paluch 80 g szt. 720 6 Bułka tarta opak. 500 g szt. 128 7 Bułka z sezamem 80 g szt. 849 8 Bułka ziarnista 50 g szt. 5000 9 Bułka zwykła cięta 90g szt. 136 10 Cebularz 90g szt. 150 11 Chleb młodości 0,40 kg szt. 250 12 Chleb na liściu chrzanowym 0,40 kg szt. 150 13 Chleb razowy 0,40 kg szt. 400 14 Chleb razowy 0,60 kg szt. 152 15 Chleb regionalny 0,60 kg szt. 1368 16 Chleb słonecznikowy 0,40 kg szt. 198 17 Chleb słowiański 0,40 kg szt. 19 18 Chleb słowiański 0,60 kg szt. 24 19 Chleb ziarnisty 0,40 kg szt. 200 20 Ciastka francuskie kg 8 21 Ciasto różne rodzaje i smaki (np. szachownica, sernik) kg 15 22 Drożdżówka 50 g szt. 1476 23 Kapuśniaczki kg 5 24 Orzeszki szt. 4 25 Paluszki solone kg 5 26 Pączek 50 g szt. 37 27 Pizzerinka 100g szt. 150 28 Rolada śmietanowa szt. 20 29 Strucla makowa szt. 16 F) Część VI PRZETWORZONE OWOCE I WARZYWA ORAZ RYBY PRZETWORZONE I KONSERWOWE Lp. Nazwa przedmiotu zamówienia Jed. miary Ilość szac. 1. Brokuł mrożony 2,5 kg szt. 3 2. Fasola szparagowa zielona mrożona 2,5 kg szt. 6 3. Filet śledziowy w oleju 2,5 kg szt. 12 4. Filet z Miruny kg 169 5. Filet z Miruny bez skóry kg 23 6. Filet z Morszczuka kg 34 7. Frosta - kostka z min. pang kg 10 8. Groszek zielony 2,5 kg szt. 9 9. Kalafior mrożony 2,5 kg szt. 3 10. Kostka z fileta PAN 6 kg szt. 2 11. Makrela wędzona kg 117 12. Mieszanka kompotowa 2,5 kg szt. 84 13. Pierogi ruskie 0,5 kg/ 12 szt szt. 428 14. Pierogi z kapustą i grzybami 0,5 kg/ 12 szt szt. 2 15. Porzeczka czarna 2,5 kg szt. 3 16. Pyzy ziemniaczane kg 30 17. Szpinak mrożony 2,5 kg szt. 22 18. Śledzie po kaszubsku 800g szt. 2 19. Śledzie w oleju 800g szt. 3 20. Śledź krajanka żydowska 800g szt. 4 21. Śledź filet solony w oleju 800g szt. 28 22. Truskawka mrożona 2,5 kg szt. 40 23. Uszka z kapusta i grzybami 500 g szt. 7 24. Uszka z mięsem 300 g szt. 28 Dostawa artykułów spożywczych następować będzie na podstawie zamówień składanych Wykonawcy przez Zamawiającego telefonicznie, faxem, e-mailem w dniu poprzedzającym dostawę. W szczególnie uzasadnionych przypadkach zamówienie powinno być zrealizowane w tym samym dniu, w którym zostało złożone zamówienie W zamówieniu Zamawiający przekaże rodzaj i ilość zamawianej żywności jaka ma być dostarczona. Koszt dostarczenia musi być wliczony w oferowane ceny jednostkowe produktów. Wykonawcy nie przysługuje odrębne wynagrodzenie z tytułu dowozu produktów. Poszczególne produkty będą sukcesywnie dostarczane do magazynu Zamawiającego na podstawie ilości określonych w zamówieniu przekazanym Wykonawcy przez Zamawiającego telefonicznie, faksem lub e-mailem. Wykonawca wszystkie dostawy artykułów spożywczych do Zamawiającego realizował będzie od poniedziałku do piątku w godz. od 6:00 do 9:00. Dostarczone produkty spożywcze muszą spełniać wymogi jakościowe, określone w przepisach dotyczących żywienia zbiorowego w tym w szczególności spełniać wymagania określone w Rozporządzeniu Ministra Zdrowia z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie grup środków spożywczych przeznaczonych do sprzedaży dzieciom i młodzieży w jednostkach systemu oświaty oraz wymagań jakie muszą spełniać środki spożywcze stosowane w ramach żywienia zbiorowego dzieci i młodzieży w tych jednostkach (Dz. U. 2016 r. poz. 1154) oraz wymogi określone w treści Formularza rzeczowo-cenowego. Wykonawca dostarczy produkty pierwszej klasy jakości, świeże odpowiadające normom jakościowym właściwym dla danego rodzaju produktów, które obowiązują na terenie Polski, oraz o aktualnych terminach przydatności do spożycia. Opakowania dostarczonych przez Wykonawcę produktów żywnościowych muszą być oznakowane widoczną datą terminu przydatności do spożycia. Termin przydatności do spożycia dostarczanych produktów w chwili dostawy, nie może być krótszy niż ½ ogólnego terminu przydatności do spożycia danego produktu. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć produkty żywnościowe do stołówki Zespołu Placówek Oświatowo-Wychowawczych w Stalowej woli przy ul. Orzeszkowej 2 na własny koszt i ryzyko przy zachowaniu odpowiednich reżimów sanitarnych wymaganych dla przewozu żywności zgodnie z ustawą z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (t.j. Dz. U. z 2018 r 1541 z późn. zm.) oraz innymi aktualnie obowiązującymi przepisami prawa w zakresie przedmiotu zamówienia. Wykonawca zapewni takie opakowanie artykułów spożywczych wchodzących w skład przedmiotu zamówienia jakie jest wymagane, aby nie dopuścić do ich uszkodzenia lub pogorszenia jakości w trakcie transportu i składowania. Opakowania nie mogą być uszkodzone ani zgniecione, wszelkie uszkodzenia spowodują nieprzyjęcie towaru przez Zamawiającego. Przy odbiorze zamówionej partii artykułów spożywczych sporządzony będzie protokół odbioru przedmiotu zamówienia, który podpisuje upoważniony przedstawiciel Zamawiającego. W przypadku stwierdzenia nienależytego wykonania przedmiotu zamówienia Zamawiający naniesie wszystkie uwagi w protokole odbioru przedmiotu zamówienia oraz wezwie Wykonawcę pisemnie do należytego wykonania umowy. Wykonawca zobowiązany jest w terminie 2 dni roboczych do wymiany tych części przedmiotu zamówienia, których sposób wykonania lub jakość zostały zakwestionowane przez przedstawicieli Zamawiającego w trakcie sprawdzania. W przypadku zgłoszenia reklamacji, zwrot artykułów spożywczych na wolne od wad nastąpi na koszt Wykonawcy. Wykonawca odpowiada wobec Zamawiającego za wady fizyczne i prawne wszelkich materialnych rezultatów przedmiotu zamówienia objętego niniejszą umową. Przez wadę fizyczną rozumie się w szczególności jakąkolwiek niezgodność materialnych rezultatów dostaw przedmiotu zamówienia z opisem przedmiotu zamówienia zawartym w pkt. III SIWZ i Formularzu rzeczowo-cenowym, w tym w szczególności: żywność o niewłaściwej jakości, zdrowotnej, handlowej o nieaktualnym terminie przydatności do spożycia itp.. Rozliczenia z Wykonawcą będą prowadzone na podstawie faktycznie zrealizowanych dostaw w oparciu o ceny jednostkowe wskazane przez Wykonawcę w Formularzu rzeczowo - cenowym – Załączniki Nr 1 A-F do SIWZ. Ceny jednostkowe podane w Formularzu rzeczowo-cenowym nie mogą ulec zmianie przez cały okres realizacji umowy. Faktury winny być wystawiane za prawidłowo wykonane łącznie, faktycznie zrealizowane dostawy (zgodnie z zapotrzebowaniem zgłaszanym przez Zamawiającego) w okresie od 1 do 15 każdego miesiąca i od 16 do ostatniego dnia każdego miesiąca (max dwa faktury za dostawy w danym miesiącu). Podstawą wystawienia faktury stanowią protokoły odbioru zamówienia, obejmujące okres za który wystawiana jest faktura. Zamawiający nie przewiduje określania w opisie przedmiotu zamówienia wymagań związanych z realizacją zamówienia, o których mowa w art. 29 ust 4 ustawy Pzp. W sytuacji gdy Zamawiający opisał przedmiot zamówienia przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, to należy rozumieć, iż dopuszcza się zastosowanie rozwiązań równoważnych. Zamawiający dopuszcza zastosowanie równoważnych produktów, które są wymienione w poszczególnych Częściach w pkt. 3.4 oraz Załącznikach Nr 1A-F do SIWZ – Formularz rzeczowo-cenowy, pod warunkiem, że produkty równoważne będą posiadały co najmniej takie same parametry jakościowe i ilościowe jak produkty wymienione w w/w dokumentach. Na Wykonawcy spoczywa obowiązek wykazania, iż oferowane dostawy produktów spożywczych, wymienionych w pkt. III SIWZ i Załącznikach Nr 1A-F – Formularz rzeczowo-cenowy, spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Wszelkie produkty pochodzące od konkretnych producentów, określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe jakim muszą odpowiadać produkty, aby spełniać wymagania stawiane przez Zamawiającego i stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Przez zapis dotyczący minimalnych wymagań parametrów jakościowych, Zamawiający rozumie wymagania towarów zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów. Podanie przykładowych nazw producenta, ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań Zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Tak więc posługiwanie się nazwami producentów czy produktów ma wyłącznie charakter przykładowy. Zamawiający przy opisie przedmiotu zamówienia wskazując oznaczenie konkretnego producenta (dostawcy) lub konkretny produkt, dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych, co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych parametrach lub lepszych. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów uwiarygadniających te produkty (równoważne lub lepsze). Wykonawca który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Na potwierdzenie spełnienia wymagań, Wykonawca przedłoży specyfikację produktu równoważnego oferowanego przez Wykonawcę, która ma zawierać wyszczególnione cechy charakterystyczne, potwierdzające zgodność oferowanego produktu z produktem opisanym przez Zamawiającego (skład, wagę, gramaturę, pojemność, jakość). W przypadku gdy Wykonawca nie złoży w ofercie dokumentów o zastosowaniu innych produktów, to rozumie się przez to, że w kalkulacji ceny oferty ujęto produkty zaproponowane w Załącznikach Nr 1A-F do SIWZ- Formularz rzeczowo-cenowy. Pod pojęciem parametry rozumie się skład, jakość, wagę, pojemność i przeznaczenie.

II.5) Główny kod CPV: 15000000-8
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
15110000-2
15130000-8
15500000-3
15800000-6
15300000-1
03142500-3
15810000-9
15330000-0
15200000-0


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Tak
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia: 2019-08-26   lub zakończenia: 2020-06-30

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków:
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)


Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)




III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
1. Odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt.1 ustawy Pzp. 2. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt. 7.3.1. składa dokument wystawiony w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzający, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 7.3.2., zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiedni oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania tej osoby. Dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. Oświadczenie Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy Pzp – Załącznik nr 5 do SIWZ. W celu zweryfikowania czy Wykonawcy należą do grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz .U. z 2019 r., poz. 369 z póź. zm.), wszyscy Wykonawcy którzy złożyli oferty składają niniejsze Oświadczenie w terminie 3 dni od daty przekazania przez Zamawiającego informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp tj. informacji z otwarcia ofert. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z Oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
Zamawiający nie żąda żadnych dokumentów w tym zakresie.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
1) Formularz ofertowy (Załącznik nr 1) - wypełniony i podpisany przez Wykonawcę, 2) Formularze rzeczowo-cenowe – w zależności od Części na którą składana jest oferta (Część I, II, III IV, V, VI ) – (Załącznik nr 1A, 1B, 1C, 1D, 1E, 1F) , 3) aktualne na dzień składania ofert Oświadczenie na podstawie art. 25a ust.1 ustawy Pzp, o braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust.1 i art. 24 ust.5 w zakresie wskazanym przez Zamawiającego w SIWZ - Załącznik nr 3 do SIWZ, 4) aktualne na dzień składania ofert oświadczenie na podstawie art. 25a ust.1 ustawy Pzp o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w zakresie wskazanym przez Zamawiającego w SIWZ- Załącznik nr 2 do SIWZ, 5) Zobowiązanie innych podmiotów do oddania do dyspozycji Wykonawcy zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia (jeżeli dotyczy) - Załącznik Nr 4 do SIWZ, 6) Pełnomocnictwo (jeżeli dotyczy)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
cena 60,00
termin zapłaty 40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1.Zamawiający dopuszcza możliwość wprowadzenia zmian do umowy na piśmie w zakresie zwiększenia wartości dostaw w przypadku zmian stawek podatku VAT. 2. Zmiana przedmiotu umowy w zakresie wskazanych w ofercie Wykonawcy parametrów (np.: pojemność, waga) jest możliwa wyłącznie w uzasadnionych przypadkach. W przypadku wycofania produktu z użycia lub trudności z dostępem do danego produktu na rynku dopuszcza się możliwość uzgodnienia z Zamawiającym zmiany i zastąpienia go innym artykułem o cechach fizycznych i walorach smakowych nie gorszych od artykułu wycofanego lub niedostępnego z zachowaniem jego ceny i przy zachowaniu pisemnej formy informacji o zaistniałej zmianie.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2019-05-20, godzina: 11:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1 Nazwa: A) Część I dostawa mięsa i produktów mięsnych
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:MIĘSO I PRODUKTY MIĘSNE Lp. Nazwa przedmiotu zamówienia Jed. miary Ilość szac. 1. Baleron gotowany – zawartość mięsa w produkcie nie mniej niż 71% kg 45 2. Boczek pieczony- zawartość mięsa w produkcie nie mniej niż 89% kg 50 3. Kabanosy wieprzowe - zawartość mięsa w produkcie nie mniej niż 100% kg 15 4. Kiełbasa kminkowa – zawartość mięsa nie mniej niż 73% kg 20 5. Kiełbasa krakowska parzona – zawartość mięsa nie mniej niż 64% kg 12 6. Kiełbasa parzona regionalna - zawartość mięsa nie mniej niż 80% kg 38 7. Kiełbasa podlaska -zawartość mięsa w produkcie nie mniej niż 78% kg 150 8. Kiełbasa półsucha - zawartość mięsa w produkcie nie mniej niż 100 % kg 19 9. Kiełbasa wiejska – zawartość mięsa w produkcie nie mniej niż 100 % kg 11 10. Kiełbasa zwyczajna - zawartość mięsa w produkcie nie mnij niż 69% kg 28 11. Kiełbasa żywiecka parzona - zawartość mięsa w produkcie nie mniej niż 78% kg 50 12. Lencz - zawartość mięsa w produkcie nie mniej niż 65% kg 47 13. Mortadela śniadaniowa - zawartość mięsa w produkcie nie mniej niż 59% kg 53 14. Parówki cienkie - zawartość mięsa w produkcie nie mniej niż 66% kg 253 15. Pasztet wieprzowy – zawartość mięsa w produkcie nie mniej niż 74%, wątroby wieprzowej nie mniej niż 4% kg 75 16. Pasztetowa – zawartość w produkcie- tłuszcz wieprzowy nie więcej niż 34%, mięso wieprzowe nie mniej niż 10 % i wątroba wieprzowa nie mniej niż 8% kg 26 17. Polędwica miodowa- zawartość mięsa w produkcie nie mniej niż 62% kg 16 18. Polędwica sopocka – zawartość mięsa w produkcie nie mniej niż 100% kg 215 19. Polędwica sopocka – zawartość mięsa w produkcie nie mniej niż 100% - pakowane po 5-6 dkg próżniowo - plastry szt. 280 20. Schab pieczony - zawartość mięsa w produkcie nie mniej niż 100% kg 40 21. Szynka góralska – zawartość mięsa w produkcie nie mniej niż 68% kg 77 22. Szynka gotowana - zawartość mięsa w produkcie nie mniej niż 64% kg 60 23. Szynka ogonówka – zawartość mięsa w produkcie nie mniej niż 73% kg 70 24. Szynka staropolska- zawartość mięsa w produkcie nie mnij niż 82% kg 70 25. Szynka śląska- zawartość mięsa w produkcie nie mniej niż 70% kg 70 26. Szynka w siatce - zawartość mięsa w produkcie nie mniej niż 82 % kg 89 27. Szynka wieprzowa Extra w bloku - zawartość mięsa w produkcie nie mniej niż 64% kg 113 Mięsa: 28. Flaki wołowe opak. 1 kg szt. 12 29. Karkówka b/k najwyższej klasy kg 303 30. Łopatka b/k najwyższej klasy kg 188 31. Schab wieprzowy b/k, najwyższej klasy kg 367 Drób : 32. Filet z indyka najwyższej jakości - mięso surowe kg 16 33. Kurczak cały kg 21 34. Kurczak filet najwyższej jakości kg 316 35. Kurczak skrzydło najwyższej jakości kg 30 36. Kurczak udo bioderko najwyższej jakości kg 85 37. Kurczak udo najwyższej jakości - ćwiartka kg 200 38. Polędwica drobiowa - zawartość mięsa w produkcie nie mniej niż 100% kg 40 39. Wątróbka z indyka najwyżej jakości kg 18 Wymagania jakościowe: Wszystkie objęte zamówieniem produkty dostarczane będą w pojemnikach plastikowych, przykrytych pokrywą. Każdy asortyment produktów powinien być dostarczany w oddzielnym pojemniku. Cechy dyskwalifikujące: obce posmaki, zapachy, obślizgłość, nalot pleśni barwa szarozielona, objawy wskazujące na zaparzenie mięsa.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 15000000-8, 15110000-2, 15130000-8

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2019-08-26
data zakończenia: 2020-06-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
termin zapłaty 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2 Nazwa: B) Część II dostawa produktów mleczarskich
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:PRODUKTY MLECZARSKIE Lp. Nazwa przedmiotu zamówienia Jed. miary Ilość szac. 1. Jogurt dwukomorowy nie gorszy niż Fantasia - 95 g jogurtu + wkład szt. 236 2. Jogurt naturalny typu greckiego 250 g szt. 119 3. Jogurt owocowy 7 zbóż 150 g szt. 265 4. Jogurt pitny 250 g szt. 300 5. Jogurt pitny 350 g szt. 80 6. Jogurty naturalny opak.150g szt. 185 7. Jogurty naturalny opak.400 g szt. 95 8. Jogurty opak. 120 g różne smaki i rodzaje nie gorsze niż Mlekowita - zawartość cukru do 10 g na 100 g szt. 2976 9. Jogurty opak. 125 g różne smaki i rodzaje nie gorsze niż zott zawatość cukru do 10 g na 100 g szt. 208 10. Jogurty opak. 130 g różne smaki i rodzaje nie gorsze niż Jogobella - zawartość cukru do 10 g na 100 g szt. 2510 11. Jogurty opak. 150 g nie gorszy niż Jogobella - zawartość cukru do 10 g na 100 g szt. 411 12. Jogurty opak. 400 g różne smaki i rodzaje nie gorsze niż Jogobella- zawartość cukru do 10 g na 100 g szt. 6 13. Masło min 82 % tłuszczu, opak. 200g szt. 3105 14. Mleko w kartonie UHT, 3,2 % tłuszczu , opak. 1 l l 2005 15. Ser Favita opak. 270 g nie gorszy niż Mlekowita szt. 63 16. Ser Mozzarella nie gorszy niż Mlekowita kg 36,85 17. Ser Mozzarella opak. 125 g kulki, nie gorszy niż Mlekowita szt. 110 18. Ser sałatkowo-kanapkowy - próżnia kg 11 19. Ser topiony 130 g plastry gouda/ śmietankowy szt. 57 20. Ser twarogowy biały półtłusty - krajanka próżnia kg 531,38 21. Ser żółty Edamski kg 6,32 22. Ser żółty Gouda kg. 35,3 23. Ser żółty parmezan kg 5,4 24. Ser żółty plastry świeże 150 g szt. 909 25. Ser żółty Rydzki kg 8 26. Ser żółty Salami kg. 133,39 27. Ser żółty Zamojski Ryki kg 10,04 28. Serek biały opak. 100 g nie gorsze niż Kiri szt. 152 29. Serek biały opak. 100 g różne smaki i rodzaje, nie gorsze niż Lactima szt. 429 30. Serek biały opak. 135 g różne smaki i rodzaje, nie gorsze niż Łaciaty szt. 450 31. Serek biały opak. 135 g różne smaki i rodzaje, nie gorsze niż Łaciaty szt. 290 32. Serek biały smarowny opak. 120 g nie gorszy niż Ostrowia szt. 193 33. Serek biały smarowny opak. 150 g nie gorszy niż Bieluch szt. 30 34. Serek deserowy różne smaki 100 g szt. 98 35. Serek deserowy różne smaki i rodzaje 125 g szt. 566 36. Serek deserowy różne smaki i rodzaje 150 g szt. 255 37. Serek deserowy różne smaki i rodzaje 90 g nie gorszy niż Bakuś szt. 202 38. Serek homogenizowany waniliowy 150 g nie gorszy niż Darek szt. 95 39. Serek puszysty 150 g, nie gorszy niż Piątnica szt. 746 40. Serek top. bloczek LACTIMA 100 g szt. 132 41. Serek wiejski 200 g, nie gorszy niż Krasnystaw szt. 715 42. Śmietana 18 % opak. 400 g szt. 800 43. Śmietana 18% opak. 180 g szt. 24 44. Śmietana 30% opak. 200 g szt. 15
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 15000000-8, 15500000-3

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2019-08-26
data zakończenia: 2020-06-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
termin zapłaty 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 3 Nazwa: C) Część III dostawa różnych produktów spożywczych
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:RÓŻNE PRODUKTY SPOŻYWCZE Lp. Nazwa przedmiotu zamówienia Jed. miary Ilość szac. 1. Ananas w plastrach opak. 580 ml nie gorszy niż Rolnik szt. 16 2. Bazylia najwyżej jakości nie gorsza niż Prymat opak. 10 g szt. 40 3. Chrzan tarty 300 g szt. 64 4. Cukier kryształ kg 1000 5. Cukier puder opak.500 g szt. 24 6. Dżem niskosłodzony nie gorszy niż Łowicz opak.280 g szt. 165 7. Fasola konserwowa czerwona 400g/240 g szt. 32 8. Filet z makreli w sosie pomidorowym opak.170 g szt. 20 9. Groszek konserwowy nie gorszy niż Dawtona opak. 400 g szt. 52 10. Herbata granulowana 90 g szt. 263 11. Kakao naturalne o obniżonej zawartości tłuszczu (zawartość tłuszczu kakaowego 10-12%) nie gorsze niż DecoMoreno opakowanie 200 g szt. 38 12. Kasza gryczana opak. 1 kg szt. 86 13. Kasza jaglana opak. 500 g szt. 40 14. Kasza jęczmienna 500g szt. 125 15. Kasza jęczmienna pęczak 1 kg kg 10 16. Ketchup (pomidory 192g na 100 g ketchupu), nie gorszy niż Pudliszki opakowanie 480 g szt. 150 17. Ketchup (pomidory 192g na 100 g ketchupu), nie gorszy niż Pudliszki opakowanie 990 g szt. 38 18. Kolendra najwyżej jakości nie gorsza niż Prymat opak. 15g szt. 6 19. Koncentrat pomidorowy nie gorszy niż Dawtona opak. 200g szt. 264 20. Koncentrat barszcz czerwony 0,3 l nie gorszy niż Krakus szt. 14 21. Konserwa filet z makreli opak. 170 g szt. 48 22. Konserwa gulasz angielski opak. 160 g szt. 458 23. Konserwa tuńczyk w oleju opak. 170 g szt. 77 24. Kukurydza nie gorsza niż Dawtona opak. 400 g szt. 228 25. Kwasek cytrynowy opak. 20 g szt. 165 26. Liść laurowy najwyżej jakości nie gorsze niż Prymat opak. 6 g szt. 49 27. Majeranek najwyżej jakości nie gorsza niż Prymat opak. 10 g szt. 12 28. Majonez nie gorszy niż Winiary ( żółtka jaja co najmniej 6%) opakowanie 260 g szt. 150 29. Majonez nie gorszy niż Winiary ( żółtka jaja co najmniej 6%) opakowanie 400ml szt. 230 30. Makaron kokardki, nie gorszy niż Lubella 500 g szt. 32 31. Makaron kolanka, nie gorszy niż Lubella 500 g szt. 230 32. Makaron muszelki, nie gorszy niż Lubella 500 g szt. 94 33. Makaron nitka rosołowa nie gorszy niż Lubella 500 g szt. 108 34. Makaron rurka penne 500 g, nie gorszy niż Lubella 500 g szt. 30 35. Makaron rurka penne, nie gorszy niż Lubella 500 g szt. 60 36. Makaron spaghetti, nie gorszy niż Lubella 500 g szt. 361 37. Makaron świderki, nie gorszy niż Lubella 500 g szt. 126 38. Makaron świderki, pełne ziarno, nie gorszy niż Lubella 400 g szt. 60 39. Makaron tagiatelle nie gorszy niż Lubella 500 g kg 26 40. Makaron wstążka cięta, nie gorszy niż Lubella 500 g szt. 32 41. Makaron wstążki gniazda tagiatelle, nie gorszy niż Lubella 500 g szt. 30 42. Makron zacierka nie gorszy niż Lubella 250 g szt. 12 43. Masa makowa nie gorsza niż Helio opak 850 g szt. 4 44. Mąka pszenna typ 450 lub typ 390 kg 450 45. Mąka ziemniaczana opak. 500 g szt. 36 46. Migdały płatki 100 g szt. 6 47. Mikołaj czekoladowy 60g szt. 106 48. Miód naturalny opak. 370 g szt. 8 49. Musztarda Sarepska nie gorsza niż Kamis opak. 185 g szt. 30 50. Ogórek konserwowy opak. 0,9l/840 g/450 g szt. 14 51. Ogórek konserwowy opak. 1700ml/1500 g/700 g szt. 12 52. Olej rzepakowy 1l nie gorszy niż Kujawski szt. 615 53. Oliwki czarne drylowane 358ml/350g/150g szt. 40 54. Oliwki zielone drylowane z papryką nie gorsze niż Goya opak. 340g/19 g szt. 15 55. Oregano najwyżej jakości nie gorsza niż Prymat opak. 10 g szt. 5 56. Papryka ostra najwyżej jakości nie gorsza niż Prymat opak. 20 g szt. 31 57. Papryka słodka najwyżej jakości nie gorsza niż Prymat opak. 20 g szt. 51 58. Pasztet drobiowy opak. 130 g szt. 480 59. Pasztet z puszki nie gorszy niż Podlaski opak. 155 g szt. 348 60. Pieprz czarny najwyżej jakości nie gorsza niż Prymat opak. 20 g szt. 150 61. Pieprz czarny najwyżej jakości nie gorsza niż Prymat opak. 50 g szt. 100 62. Płatki kółka miodowe 500 g szt. 15 63. Płatki kukurydziane 250 g szt. 96 64. Płatki kukurydziane 600 g szt. 48 65. Płatki kukurydziane fitnes 225 g szt. 20 66. Płatki śniadaniowe mlekołaki muszelki czekoladowe 250 g szt. 32 67. Pomidory w puszce ,całe opak. 400 g szt. 432 68. Powidło śliwkowe opak. 300 g szt. 78 69. Proszek do pieczenia 36g szt. 11 70. Przyprawa do flaków i gulaszu 20 g szt. 2 71. Przyprawa do Gyrosa najwyżej jakości nie gorsza niż Prymat opak. 20 g szt. 19 72. Rodzynki opak. 100 g szt. 10 73. Rozmaryn najwyżej jakości nie gorsza niż Prymat opak. 15 g szt. 5 74. Ryż biały 1kg kg 180 75. Ryż brązowy 400g szt. 40 76. Sok pomarańczowy 100 % soku opak. 1l nie gorszy niż HORTEX szt. 164 77. Sok różne rodzaje i smaki 100 % soku opak. 330 ml nie gorszy niż HORTEX szt. 291 78. Sok różne rodzaje i smaki 100 % soku opak. 750 ml nie gorszy niż HORTEX szt. 96 79. Sok jabłkowy 100 % soku opak. 1l nie gorszy niż HORTEX szt. 84 80. Sól niskosodowa z magnezem i potasem opak. 350 g szt. 36 81. Sól spożywcza jodowana kg 160 82. Szprot w sosie pomidorowym opak.170 g szt. 128 83. Śledź w sosie pomidorowym opak.170 g szt. 200 84. Wafle słodkie nie gorsze niż Knopers 25g op. 433 85. Ziele angielskie najwyżej jakości nie gorsze niż Prymat opakowanie 20 g szt. 35 86. Zioła prowansalskie najwyżej jakości nie gorsza niż Prymat opakowanie 10 g szt. 10 87. Zupa pieczarkowa 44 g szt. 15 88. Żurek 49g szt. 101
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 15000000-8, 15800000-6

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2019-08-26
data zakończenia: 2020-06-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
termin zapłaty 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 4 Nazwa: D) Część IV dostawa warzyw i owoców oraz jaj
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:WARZYWA I OWOCE ORAZ JAJA Lp. Nazwa przedmiotu zamówienia Jed. miary Ilość szac. 1. Ananas szt. 15 2. Banan kg 456 3. Botwinka szt. 10 4. Brokuł szt. 42 5. Burak ćwikłowy kg 329 6. Cebula kg 305 7. Cebula czerwona kg 6 8. Cukinia kg 125 9. Cytryna kg 71,8 10. Czosnek szt. 164 11. Fasola biała jednolita kg 3 12. Fasola Jaś gruby kg 28 13. Fasola Jaś średni kg 10 14. Groch obłuskany połówki kg 10 15. Gruszka kg 176 16. Jabłko kg 1158 17. Jabłko Reneta kg 71 18. Kalafior szt. 81 19. Kapusta biała kg 171 20. Kapusta czerwona kg 58 21. Kapusta kiszona kg 367 22. Kapusta młoda szt. 34 23. Kapusta pekińska szt. 182 24. Kapusta włoska szt. 31 25. Kiwi kosz 1 kg kosz 242 26. Koper nać szt. 285 27. Mandarynka kg 566 28. Marchew kg 472 29. Nektarynka kg 56 30. Ogórek kiszony wiaderko 3kg szt 3 31. Ogórek kiszony wiaderko 3kg szt. 14 32. Ogórek świeży kg 528,49 33. Ogórki kiszone kg 100 34. Papryka czerwona kg 275,4 35. Pieczarki kg 100 36. Pietruszka kg 92 37. Pietruszka nać szt. 123 38. Pietruszka nać szt. 15 39. Pomarańcza kg 234 40. Pomidor kg 1158 41. Pomidory koktajlowe kg 3 42. Por kg 120,5 43. Rzodkiewka, pęczek szt. 434 44. Sałata lodowa szt. 69 45. Sałata masłowa szt. 946 46. Seler kg 97 47. Seler naciowy szt. 11 48. Susz mix 0 ,20 kg szt. 25 49. Szczypior szt. 243 50. Śliwka kg 96,4 51. Truskawka kg 64 52. Winogrono kg 75 53. Ziemniaki kg 2920 54. Jaja L szt. 10500
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 15000000-8, 15300000-1, 03142500-3

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2019-08-26
data zakończenia: 2020-06-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
termin zapłaty 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 5 Nazwa: E) Część V dostawa pieczywa, świeżych wyrobów piekarskich i ciastkarskich
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:PIECZYWO, SWIEŻE WYROBY PIEKARSKIE I CIASTKARSKIE Lp. Nazwa przedmiotu zamówienia Jed. miary Ilość szac. 1 Bułka ciabatta 50 g szt. 5000 2 Bułka grahamka 50 g szt. 7000 3 Bułka hertowa 50g szt. 5000 4 Bułka kajzerka 50 g szt. 10620 5 Bułka paluch 80 g szt. 720 6 Bułka tarta opak. 500 g szt. 128 7 Bułka z sezamem 80 g szt. 849 8 Bułka ziarnista 50 g szt. 5000 9 Bułka zwykła cięta 90g szt. 136 10 Cebularz 90g szt. 150 11 Chleb młodości 0,40 kg szt. 250 12 Chleb na liściu chrzanowym 0,40 kg szt. 150 13 Chleb razowy 0,40 kg szt. 400 14 Chleb razowy 0,60 kg szt. 152 15 Chleb regionalny 0,60 kg szt. 1368 16 Chleb słonecznikowy 0,40 kg szt. 198 17 Chleb słowiański 0,40 kg szt. 19 18 Chleb słowiański 0,60 kg szt. 24 19 Chleb ziarnisty 0,40 kg szt. 200 20 Ciastka francuskie kg 8 21 Ciasto różne rodzaje i smaki (np. szachownica, sernik) kg 15 22 Drożdżówka 50 g szt. 1476 23 Kapuśniaczki kg 5 24 Orzeszki szt. 4 25 Paluszki solone kg 5 26 Pączek 50 g szt. 37 27 Pizzerinka 100g szt. 150 28 Rolada śmietanowa szt. 20 29 Strucla makowa szt. 16
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 15000000-8, 15810000-9

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2019-08-26
data zakończenia: 2020-06-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
termin zapłaty 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 6 Nazwa: F) Część VI dostawa przetworzonych owoców i warzyw oraz ryb przetworzonych i konserwowych.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:PRZETWORZONE OWOCE I WARZYWA ORAZ RYBY PRZETWORZONE I KONSERWOWE Lp. Nazwa przedmiotu zamówienia Jed. miary Ilość szac. 1. Brokuł mrożony 2,5 kg szt. 3 2. Fasola szparagowa zielona mrożona 2,5 kg szt. 6 3. Filet śledziowy w oleju 2,5 kg szt. 12 4. Filet z Miruny kg 169 5. Filet z Miruny bez skóry kg 23 6. Filet z Morszczuka kg 34 7. Frosta - kostka z min. pang kg 10 8. Groszek zielony 2,5 kg szt. 9 9. Kalafior mrożony 2,5 kg szt. 3 10. Kostka z fileta PAN 6 kg szt. 2 11. Makrela wędzona kg 117 12. Mieszanka kompotowa 2,5 kg szt. 84 13. Pierogi ruskie 0,5 kg/ 12 szt szt. 428 14. Pierogi z kapustą i grzybami 0,5 kg/ 12 szt szt. 2 15. Porzeczka czarna 2,5 kg szt. 3 16. Pyzy ziemniaczane kg 30 17. Szpinak mrożony 2,5 kg szt. 22 18. Śledzie po kaszubsku 800g szt. 2 19. Śledzie w oleju 800g szt. 3 20. Śledź krajanka żydowska 800g szt. 4 21. Śledź filet solony w oleju 800g szt. 28 22. Truskawka mrożona 2,5 kg szt. 40 23. Uszka z kapusta i grzybami 500 g szt. 7 24. Uszka z mięsem 300 g szt. 28
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 15000000-8, 15200000-0, 15330000-0

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2019-08-26
data zakończenia: 2020-06-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
termin zapłaty 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






NAJNOWSZE ZLECENIE
Kupię dowolną ilość blach dachowych w 2 gatunku - Jasionka
  • Lokalizacja zleceniapodkarpackie
  • Data dodania20-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Kupię dowolną ilość blach dachowych w 2 gatunku. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.