Przedmiotem postępowania jest udzielenie zamówienia w zakresie sukcesywnej dostawy...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Przedmiotem postępowania jest udzielenie zamówienia w zakresie sukcesywnej dostawy artykułów spożywczych do warsztatów szkolnych oraz internatu szkolnego Zespołu Szkół Zawodowych nr 1 w Białej Podlaskiej
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoBiała Podlaska
  • WojewództwoLubelskie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoInny
  • Termin składania wniosków2019-11-19
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyZespół Szkół Zawodowych Nr 1 im. Komisji Edukacji Narodowej
  • Data publikacji ogłoszenia2019-11-04
  • Numer ogłoszenia617975-N-2019
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 617975-N-2019 z dnia 2019-11-04 r.

Zespół Szkół Zawodowych Nr 1 im. Komisji Edukacji Narodowej: Przedmiotem postępowania jest udzielenie zamówienia w zakresie sukcesywnej dostawy artykułów spożywczych do warsztatów szkolnych oraz internatu szkolnego Zespołu Szkół Zawodowych nr 1 w Białej Podlaskiej
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkół Zawodowych Nr 1 im. Komisji Edukacji Narodowej, krajowy numer identyfikacyjny 17893300000000, ul. Marszałka Józefa Piłsudskiego  36 , 21-500  Biała Podlaska, woj. lubelskie, państwo Polska, tel. 83 341 67 87, e-mail sekretariat@zsz1.edu.pl, faks 833 436 606.
Adres strony internetowej (URL): http://www. zsz1.edu.pl/zamowienia-publiczne
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny (proszę określić):
szkoła
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
http://www. zsz1.edu.pl/zamowienia-publiczne

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
http://www. zsz1.edu.pl/zamowienia-publiczne

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:
Nie
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Tak Inny sposób: pisemnie
Adres:
ul. Marszałka Józefa Piłsudskiego 36, 21-500 Biała Podlaska

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przedmiotem postępowania jest udzielenie zamówienia w zakresie sukcesywnej dostawy artykułów spożywczych do warsztatów szkolnych oraz internatu szkolnego Zespołu Szkół Zawodowych nr 1 w Białej Podlaskiej
Numer referencyjny: ZSZ1.27/272/1.19
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem postępowania jest udzielenie zamówienia w zakresie sukcesywnej dostawy artykułów spożywczych do warsztatów szkolnych oraz internatu szkolnego Zespołu Szkół Zawodowych nr 1 w Białej Podlaskiej.Zamawiający dopuszcza składanie dowolnie wybranych części zamówienia na jedną lub wiele, bądź wszystkie części zamówienia. Część zadania nie może być dzielona; oferty nie zawierające pełnego zakresu w zadaniu częściowym zostaną odrzucone. Dostarczony towar powinien być świeży z okresami ważności odpowiednio dla danego asortymentu, wysokiej jakości (pierwszy gatunek), bez wad fizycznych i jakościowych, odpowiadające obowiązującym normom. Wyroby winny być oznaczone zgodnie z przepisami. W przypadku braku towarów o wymaganej gramaturze dopuszcza się opakowania o innych zbliżonych wielkościach (gramaturach), w takim przypadku przelicza się wartość opakowania do gramatury podanej/wymaganej przez zamawiającego. W przypadku mięsa oraz wędlin dostarczona ilość surowca musi dokładnie odpowiadać ilości zamówionej.

II.5) Główny kod CPV: 15000000-8
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
03200000-3
03142500-3


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 2020-12-31

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków:
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Nie Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
Oświadczenie w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy (zał. nr 4)
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (zał. nr 3)
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
Oferta (zał. Nr 1), formularz asortymentowo cenowy(zał. Nr 2), wykaz podwykonawców o udzielenie zamówienia sukcesywnej dostawy artykułów spożywczych dla warsztatów szkolnych i internatu szkolnego Zespołu Szkół Zawodowych nr 1 w Białej Podlaskiej (zał. nr 5), oświadczenie o przynależności do grupy kapitałowej (zał. nr 6)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Nie
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
cena 100,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Nie
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji Nie
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: Nie
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: Nie
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1) Zmian korzystnych dla Zamawiającego, 2) Zmiany cen na skutek: zastosowania waloryzacji GUS wskaźnikiem cen towarów i usług konsumpcyjnych za kwartał poprzedni, 3) Zmiany nazwy produktu Zamawiający dopuszcza zmianę nazwy produktu w trakcie realizacji umowy możliwość zakupu artykułów równoważnych, tzn. takich, które nie zostały wymienione w formularzu cenowym, a odpowiadają ich wartościom, różniąc się nazwą lub nazwą producenta. 4) Zmiany stawek VAT które zostaną wprowadzone w trakcie obowiązywania umowy, 5) Zmiany sposobu konfekcjonowania towarów objętych umową w przypadku zmiany wielkości opakowania producenta z zachowaniem zasady proporcjonalności ceny na wniosek wykonawcy. 6) Zmiany o których mowa wprowadza się w drodze pisemnych uzgodnień na wniosek jednej ze stron
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2019-11-19, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 dni (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1 Nazwa: Jaja
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Jaja klasa L szt. 19 000
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 03142500-3,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2 Nazwa: Mięso. produkty mięsne, wędliny
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:baleron*kg 2 boczek surowy kg 5 boczek wędzony parzony kg 15 boczek wędzony surowy kg20 filet z indyka świeży kg 3 filet z kurczaka surowy kg 750 flaki 0,9 kg szt. 3 golonki wieprzowe kg 4 kabanosy cienkie z różnych rodzajów mięsa 120g szt. 10 kabanosy* kg 1 karkówka wieprzowa surowa bez kości kg 65 kiełbasa biała parzona* kg 50 kiełbasa krakowska* kg 77 kiełbasa podwawelska* kg 295 kiełbasa szynkowa* kg 75 kiełbasa śląska* kg 40 kiełbasa toruńska* kg 10 kości schabowe kg 800 kurczak świeży kg 380 łopatka wieprzowa surowa bez kości kg 990 mięso mielone wieprzowo-wołowe kg 230 mielonka tyrolska* kg 75 nogi wieprzowe kg 5 ogonówka* kg 45 parówki* kg 40 pasztet drobiowy 50g szt. 500 pierś z kurczaka wędzona parzona kg 47 podgardle kg 47 podudzia z kurczaka kg 350 polędwica drobiowa kg 80 polędwica sopocka* kg 103 polędwiczki wieprzowe kg 3porcje rosołowe z kurczaka kg 230 salami 0,30kg w białej osłonie kg 2schab wieprzowy surowy bez kości kg 520 skrzydła z kurczaka kg 2 słonina kg 10 smalec kostka 200g kg105 szponder wołowy kg 50szynka gotowana* kg 110szynka konserwowa kg 410szynka parmeńska 0,10 kg szt. 5szynka wędzona* kg 5szynka wieprzowa surowa bez kości kg 430szynka z beczki* kg 3udo z kurczaka (ćwiartka) kg 200udziec z kurczaka kg 180udziec wołowy kg 2wątróbka drobiowa kg 1wątróbka wieprzowa kg 1żeberka wieprzowe mięsne paski kg 30żeberka wieprzowe mięsne trójkąty kg 5
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 15100000-9,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 3 Nazwa: Ryby
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:łosoś mrożony płaty kg 1 łosoś wędzony filet kg 2 łosoś wędzony plastry 200g kg 2 łosoś wędzony sałatkowy 250g kg 5 makrela wędzona kg 26 sałatka z makrelą 135g szt 360 pstrąg świeży kg 2 ryba mrożona miruna b/s kg 260 ryba mrożona miruna z/s kg 645 szczupak świeży kg 2 śledzie solone b/s 1kg kg 20 tuńczyk puszka 170g szt 125
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 15200000-0,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 4 Nazwa: Owoce i warzywa świeże i przetworzone
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:ananas świeży szt 20 ananas w puszce 565g szt 335 arbuz kg 80 awokado szt 2 bakłażan kg 2 banany kg 880 bazylia świeża szt 5 borówka amerykańska 250g szt 5 botwina szt 30 brokuł szt 125 brokuł mrożony 2,5kg kg 120 brzoskwinie świeże kg 130 brzoskwinie w puszce 820g szt 150 bukiet jarzyn mrożony 2,5kg kg 35 buraki czerwone kg 710 cebula kg 1 500 cebula czerwona kg 60cebulka marynowana 300g szt 2 chrzan korzeń kg 1 chrzan tarty 290g szt 190 cukinia kg 31 cykoria szt 2cytryny kg 410 czereśnia kg 2 czosnek główka szt 260 czosnek granulowany 80g szt 40 dynia świeża kg 20 dżem brzoskwiniowy niskosłodzony 280g - 40g owoców w 100g produktu szt 145 dżem czarna porzeczka niskosłodzony 280g - 40g owoców w 100g produktu szt 90 dżem truskawkowy niskosłodzony 280g - 40g owoców w 100g produktu szt 120 dżem wiśniowy niskosłodzony 280g- 40g owoców w 100g produktu szt 210 fasola biała drobna kg 130 fasola biała średnia kg 40 fasola konserwowa 400g szt 2 fasolka szparagowa kg 10 fasolka szparagowa mrożona 2,5kg kg 60 frytki kg 20 granat szt 5 grejpfruty kg 2 groch łuskany kg 61 groszek konserwowy 400ml szt 190 groszek mrożony 2,5kg kg 45 gruszki kg 825 gruszki marynowane (słoik) 540g szt 1 grzyby suszone 0,02 kg szt 40 imbir korzeń kg 0,5 imbir marynowany (słoik)360g szt 1 jabłka kg 3 250 kapary słoik 200g szt. 1 kalafior szt 140 kalafior mrożony 2,5kg kg 180 kapusta biała szt 165 kapusta biała kg 580 kapusta czerwona kg 155 kapusta kiszona 1 kg kg 490 kapusta kiszona 5 kg kg 5 kapusta pekińska kg 225 kapusta włoska szt 2 ketchup łagodny 500ml o zawartości pomidorów nie mniejszej niż 120 g na 100g produktu szt 280 ketchup pikantny500ml o zawartości pomidorów nie mniejszej niż 120 g na 100g produktu l szt 120 kiełki rożne rodzaje 50g szt 3 kiwi kg 15 kolendra świeża szt 2 kompot czarna porzeczka 0,9l szt 224 kompot śliwkowy 0,9l szt 20 kompot truskawkowy 0,9l szt 80 kompot wiśniowy0,9l szt 124 koncentrat pomidorowy 200g szt 130 koncentrat pomidorowy 30% 0,9l szt 230 koper suszony 20g szt 2 koper świeży szt. 750 kukurydza konserwowa 425g szt 360 limonki kg 1 mak kg 1 maliny mrożone 2,5kg kg 9 maliny świeże -opakowanie 0,5kg szt 2 mandarynki kg 290 marchew koktajlowa 2,5kg kg 10 marchew kostka mrożona 2,5kg kg 150 marchew świeża kg 1 820 marmolada 500g szt 50 masa makowa 800g szt 5 melon szt 2 migdały całe kg 1mieszanka kompotowa 2,5 kg kg 640 mięta świeża szt 30 mix sałat szt 150 morele suszone 100g szt 5 natka pietruszki świeża szt 590 natka suszona 20g szt 2 nektarynki kg 115 ogóreczki małe w zalewie octowej 300g szt 2 ogórek zielony kg 780 ogórki kiszone 0,5 kg szt 460 ogórki konserwowe 0,9 l szt 355 ogórki małosolne kg 5 oliwki 140g szt 25 oregano świeże szt 2 orzechy laskowe 100g szt 2 orzechy pinii 100 g szt 1 orzechy pistacje kg 1 orzechy włoskie 100g szt 20 papryka konserwowa 0,9l szt 225 papryka świeża kg 420 pestki dyni 100 g szt 30 pieczarki kg 560 pieczarki konserwowe 280g szt 5 pietruszka korzeń kg 450 Pikle 295 g szt 2 płatki migdałowe 100g szt 40 pomarańcze kg 350 pomidory koktajlowe 0,25 kg szt 70 pomidory suszone (słoik) 285g szt 350 pomidory świeże kg 960 por kg 290 powidła śliwkowe 330 g szt 2 rabarbar kg 3 rodzynki 100g szt 115 rozmaryn świeży szt 2 rukola szt 350 rzepa biała kg 70 rzodkiew czarna kg 42 rzodkiewka szt 685 sałata lodowa szt 120 sałata ozdobna szt 25 sałata zielona szt 810 seler konserwowy 280g szt 135 seler naciowy szt 20 seler świeży kg 460 sezam 100g szt 10 siemię lniane kg 1 skórka pomarańczowa 100g szt. 2 słonecznik łuskany 100g szt 60 słonecznik łuskany kg 40 soczewica kg 80 soczewica czerwona 1 kg kg 15 soja 400g szt 2 sok owocowy 2 l szt 20 sok owocowy kartonik 200 ml szt 2 800 susz owocowy 500g szt 25 syropy owocowe zagęszczane 0,5 l szt 5 szczaw konserwowy 0,9l szt 35 szczaw konserwowy 290g szt 100 szczypior szt 1 400 szparagi (słoik) 180g szt 2 szpinak mrożony rozdrobniony 0,45 kg szt 85 szpinak mrożony 2,5 kg kg 30 szpinak świeży 150g szt 70 śliwki suszone 100g szt 40 śliwki węgierki kg 100 śliwka wędzona kg 1 śliwka w occie słoik 580 ml szt. 2 truskawki mrożone 2,5 kg kg 100 truskawki świeże kg 70tymianek świeży szt 2warzywa mrożone paski 2,5kg kg 110winogron kg 35 wiśnie mrożone 2,5kg kg 2,5zestaw do kiszenia w pęczkach szt 2ziemniaki kg 9 000żurawina 280g słoik szt 25żurawina suszona kg 26żurawina suszona 150g szt 5
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 15300000-1, 03200000-3

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 5 Nazwa: Produkty mleczarskie
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:jogurt grecki 350g szt. 10 jogurt naturalny 350 g szt. 2 100 jogurt owocowy 150g szt. 1 000 jogurt pitny 250 ml szt. 1 800 jogurt szkolny (różne smaki) 125g szt. 1 600 kefir 1kg szt. 5 Lody 1 l – różne smaki szt. 30 Lody 5 l – różne smaki szt. 2 Masło klarowane 250 g szt. 2 Masło klarowane 500 g szt. 2 masło śmietankowe 200g szt. 800 maślanka 1l szt. 10 mleko 2% butelka 1l szt. 1 100 mleko 2% karton 1l szt. 800 Mleko 3,2 % dla baristów szt. 30 mleko w proszku 500g szt. 10 mleko zsiadłe 0,5 l szt. 10 ser biały półtłusty 200g kg 480 ser biały półtłusty 0,5 kg krajanka kg 300ser biały półtłusty 0,5 kg sypki kg 5 ser biały sernikowy PRESIDENT (wiadro 1 kg) lub równoważny kg 5ser CAPRII 220g szt. 3 Ser Cheddar plastry 150 g szt. 20 ser FETA 270g szt. 760 ser GORGONZOLA 200 g szt. 3 ser gouda kg 5 ser MASCARPONE 250g szt. 20 ser MOZARELLA kulka 100g szt. 30ser MOZARELLA mini kulki 150g szt. 10 ser pleśniowy BRIE 120g szt. 10 ser sałatkowy FETA APETTITA 200g (różne smaki) szt. 5 ser śmietankowy 200g szt. 10 Ser topiony plastry 130 g szt. 250 Ser topiony plastry 150 g szt. 10 ser topiony (bloczek) 100g szt. 130 ser twarogowy z ziołami 150 g szt. 450 ser żółty edamski kg 100 ser żółty salami (blok do 1,5 kg) kg 390 ser żółty wędzony kg 22 ser żółty wędzony w formie rolady kg 27 serek homogenizowany waniliowy 150 g szt. 330 Serek różne smaki 150 g szt. 230 śmietana 12% 200 g szt. 1 000 śmietana 30% 1000 ml szt. 50 śmietana 30% 500 ml szt. 500 śmietana do zupy 18% 400g szt. 1 650
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 15500000-3,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 6 Nazwa: Różne produkty spożywcze
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:amoniak 30g szt. 2 aromaty do ciasta 4,5g szt. 130 barwniki spożywcze 5 g szt. 10 bazylia 10g szt. 130 bezy drobne 0,10 kg szt. 30 biszkopty 120g szt. 20 budyń rożne smaki 41g szt. 250 chałwa waniliowa 50 g szt. 10 chili 15g szt. 2 ciasto francuskie 275g szt. 5 cukier brązowy 0,5kg szt. 2 cukier kryształ 1 kg kg 610 cukier puder 0,4 kg szt. 415 cukier waniliowy 16g szt. 180 cukierki krówki kg 3 cukierki kukułki kg 1 cynamon 20g szt. 130 czarnuszka 20 g szt. 30 cząber otarty 10 g szt. 30 czekolada biała WEDEL 100g lub równoważna szt. 5 czekolada do fontanny 1 kg (biała i mleczna) szt. 1 czekolada gorzka WEDEL 100g lub równoważna szt. 140 czekolada mleczna WEDEL 100g lub równoważna szt. 110 dekoracje ażurowe do ciasta z czekolady gorzkiej 30 g (listki ażurowe, kwiatki) szt. 5 delicje 140g WEDEL lub równoważne szt. 20 draże (kamyki orzechowe 80g,draże mleczne70g ) szt. 10 drożdże (kostka 0,10kg) kg 10 Estragon 10 g szt. 40 fix do śmietany- stabilizator śmietany 9g szt. 240 galaretki różne smaki i kolory 79g (pomarańczowy, żółty, zielony, czerwony, niebieski, fioletowy, przezroczysty) szt. 300 gałka muszkatołowa mielona 15 g szt. 20 glukoza 75 g szt. 5 gorczyca 30g szt. 2 goździki 15g szt. 5 groszek ptysiowy 80g szt. 5 herbata granulowana 100g szt. 210 herbata LIPTON 100 szt. lub równoważna szt. 5 herbata LIPTON 50 szt. lub równoważna szt. 30 herbata LIPTON 25 szt. lub równoważna szt. 40 herbata owocowa piramidki LIPTON 10szt. lub równoważna szt. 60 herbatniki szkolne 100g szt. 300 imbir 15g szt. 40 jałowiec 15g szt. 5 kakao Decomorreno 150 g lub równoważne szt. 45 kakao Decomorreno 80 g lub równoważne szt. 60 kakao granulowane Puchatek 300g lub równoważne szt. 5 kasza gryczana 1kg kg 175 kasza jaglana 1kg kg 20 kasza jęczmienna średnia 1kg kg 145 kasza kukurydziana 400 g szt. 20 kasza kus-kus 300g kg 1 kasza manna 1kg kg 30 kasza pęczak 1 kg kg 25 kawa Inka 150g szt. 35 kawa naturalna TCHIBO EXLUSIVE mielona 250g lub równoważna szt. 40 kawa naturalna TCHIBO EXLUSIVE ziarnista 250g lub równoważna szt. 30 kawa rozpuszczalna JACOBS KRONUNG GOLD 200g lub równoważna szt. 3 kawa rozpuszczalna NESCAFE 200g lub równoważna szt. 50 kisiel różne smaki 40g szt. 120 kleik ryżowy NESTLE 160g lub równoważny szt. 5 kminek 20g szt. 20 koncentrat buraczany butelka 300 ml szt. 3 kotlet sojowy 100g szt. 2 krakersy LAJKONIK 180g lub równoważne szt. 3 krem czekoladowy NUTELLA 350g lub równoważny szt. 3 krem czekoladowy NUTELLA 600g lub równoważny szt. 5 kurkuma 20g szt. 50 kwasek cytrynowy 25g szt. 160 liść laurowy 40g szt. 40 liść laurowy 6g szt. 5 Lubczyk 30 g szt. 100 majeranek 40g szt. 80 majonez Winiary 400g lub równoważny szt. 250majonez Winiary 700g lub równoważny szt. 140 makaron muszelki 250g szt. 30 makaron nitka cięta 500g LUBELLA lub równoważny szt. 120 Makaron świderki z warzywami Lubella 400 g lub równoważny szt. 80 makaron gwiazdki 250 g LUBELLA lub równoważny szt. 20 makaron krajanka 0,25 kg szt. 150 makaron krajanka 1 kg szt. 55 makaron łazanki LUBELLA 0,5 kg lub równoważny szt. 125 makaron Mini świderki z czekoladą 400g szt. 50 makaron pióra penne LUBELLA 0,4 kg lub równoważny szt. 240 makaron razowy LUBELLA świderki, penne 400g lub równoważny szt. 400 makaron rurki Cannelloni 250g szt. 5 makaron ryżowy nitki 200g szt. 20 makaron spaghetti LUBELLA 0,5 kg lub równoważny szt. 220 makaron świderki LUBELLA 0,5 kg lub równoważny szt. 450 Makaron TORTELINI 250g szt. 50 makaron wstążki LUBELLA 0,5kg lub równoważny szt. 110 margaryna KASIA 250 g lub równoważna kg 50 margaryna zwykła 250g kg 130 masa krówkowa 400 g szt. 30 masło roślinne 250g (kubek) szt. 1500 mąka kukurydziana 400g szt. 2 mąka przenna typ 500 – 1kg- kg. 900 mąka pszenna wysoko glutenowa, nisko glutenowa i o średniej zawartości glutenu 1kg kg 400 mąka z pełnego przemiału ziarna - trzy zboża 1kg kg 2 mąka ziemniaczana 1kg kg 80 mąka żytnia 1 kg typ 720 kg 2 miód pszczeli wielokwiatowy 360 g szt. 40 miód pszczeli wielokwiatowy 900 ml szt. 120 miód sztuczny 370g szt. 50 mleko kokosowe 400 ml szt. 5 musztarda francuska 185 g szt. 25 musztarda stołowa 200g szt. 150 ocet 0,5l szt. 30 ocet balsamiczny 250g szt. 2 ocet winny 250ml szt. 4 olej uniwersalny 0,5 l o zawartości kwasów jednonienasyconych powyżej 50% i zawartości kwasów wielonienasyconych poniżej 40% litr 150 olej uniwersalny 0,9 l o zawartości kwasów jednonienasyconych powyżej 50% i zawartości kwasów wielonienasyconych poniżej 40% szt. 405 oliwa z oliwek z pierwszego tłoczenia 0,5l szt. 10 oregano 40g szt. 70 otręby pszenne Sante 150 g lub równoważne szt. 2 papryka w proszku ostra 50g szt. 25 papryka w proszku słodka 50g szt. 45 Perełki cukrowe kolorowe do ciasta 42g (różne wielkości) szt. 20 pieprz cytrynowy 20 g szt. 70 pieprz kolorowy 50g szt. 2 pieprz naturalny czarny mielony 50g szt. 140 pieprz naturalny czarny ziarnisty 50g szt. 5 pieprz ziołowy 100g szt. 15 pisaki cukrowe 76g (różne kolory) szt. 5 płatki kukurydziane NESTLE 500g lub równoważne szt. 110 płatki owsiane górskie 400g szt. 215 posypka do ciast 80g (różne rodzaje: maczki, pałeczki, gwiazdki, serduszka) szt. 10 proszek do pieczenia 30 g szt. 180 przyprawa CURRY 20g szt. 30 przyprawa do bigosu 20 g szt. 20 przyprawa do drobiu 20 g szt. 30przyprawa do drobiu 30 g szt. 20przyprawa do flaków 20 g szt. 5 przyprawa do grilla 20g szt. 5 przyprawa do gyrosa 30g szt. 30 przyprawa do karkówki 20 g szt. 10 przyprawa do piernika 25g szt. 120 przyprawa do wieprzowiny 20g szt. 80 przyprawa do ziemniaków 50g szt. 30 przyprawa do zup w płynie 1l szt. 2 przyprawa do żeberek 25g szt. 10 przyprawa rozmaryn 15g szt. 30 przyprawa TZATZIKI 20g szt. 40 rożek waflowy 40g- opakowanie 15 szt. szt. 5 rożek waflowy duński śr.58mm wys.155 mm szt. 50 ryż brązowy 1kg kg 2 ryż długoziarnisty 1kg kg 25 ryż paraboliczny 1kg kg 410 słomka ptysiowa 200g szt. 10 soda 80g szt. 15 sos deserowy 200g szt. 5 sos deserowy 1 l szt. 1 sos pieczeniowy torebka 30 g szt. 5 sos sojowy (jasny, ciemny) 150 ml szt. 2 sól drobna jodowana kg 205 sól kamienna kg 1 sól morska kg 50 sól peklowa 50g szt. 5 tortilla 245g szt. 3 tymianek 10g szt. 40 Vegeta 0,2 kg szt. 80 Vegeta naturalna, przyprawa warzywna do potraw 150 g szt. 220 wafle tortowe 150g szt. 10 wiórki kokosowe 100g szt. 40 zacierka 200g szt. 65 zarodki pszenne 150g szt. 2 ziele angielskie 50g szt. 60 zioła prowansalskie 40g szt. 70 żelatyna 50g szt. 120 żurek w proszku 60g szt. 40 żurek zakwas - butelka 0,5l szt. 3
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 15800000-6,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 7 Nazwa: Pieczywo
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:bułka grahamka 60 g szt. 11 700 bułka hod-dog 90g szt. 200 bułka paluch 90g szt. 5 800 bułka słodka 100 g szt. 560 bułka sucha szt. 350 bułka tarta kg 190 bułka wrocławska 200g szt. 20 bułka z ziarnami słonecznika 80 g szt. 2 150 bułka ze szpinakiem 70 g szt. 1 500 bułka zwykła 50g szt. 1 900 bułka zwykła 80g szt. 1 800 chleb orkiszowy 300 g szt. 300 chleb razowy krojony 500g ze słonecznikiem szt. 3 000 chleb tostowy szt. 50 chleb zwykły krojony 500g szt. 2 900 rogal maślany 0,10 g szt. 870
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 15810000-9,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 8 Nazwa: Napoje
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:COCA-COLA 1 litr szt. 20 napój FANTA 1 litr szt. 20 napój SPRITE 1 litr szt. 20 woda mineralna 5 litrów BYSTRA szt. 30 woda mineralna gaz. 0,5 litra CISOWIANKA szt. 50 woda mineralna ng 0,5 litra CISOWIANKA szt. 50 woda mineralna gaz. 1,5 litra CISOWIANKA szt. 200 woda mineralna ng 1,5 litra CISOWIANKA kg 200 kwas chlebowy 2l szt. 2 napój Tymbark 0,5 l szt. 20
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 15980000-1,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę dostawę i uruchomienie w pełnym zakresie wtryskarki elektrycznej - Lublin
  • Lokalizacja zlecenialubelskie
  • Data dodania27-03-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę dostawę i uruchomienie w pełnym zakresie wtryskarki elektrycznej 50t - szt. 2. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu z miasta Biała Podlaska: Modernizacja hali lekkoatletycznej z zapleczem w AWF Filia w Białej Podlaskiej Etap I
Następne ogłoszenie o zamówieniu z miasta Biała Podlaska: Dostawa igieł do EUS, igieł do ostrzykiwania, pętli do polipektomii, pętli typu endo-loop do podwiązywania, pętli kolonoskopowych, kleszczy biopsyjnych kolonoskopowych, gastroskopowych, typu JUMBO, narzędzi do endoskopów, klipsownic jednorazowych, klipsownic, klipsów do klipsownicy, tuszu do znakowań podczas kolonoskopii, żelu endoskopowego, protez, rozszerzadeł do protezowania dróg żółciowych, zgłębnika PUR z prowadnicą, z portem do odbarczania, zestawu do odsysania pola operacyjnego, zestawu drenów do pomp objętościowych, plastrów i drenów, narzędzi do wideoduodenoskopu, igieł aspiracyjnych, protez dróg żółciowych i innych akcesoriów endoskopowych, szczoteczek cytologicznych, protez rozszerzadeł do protezowania dróg żółciowych przy użyciu wideoduodenoskopu, narzędzi do zabiegów endoskopowych, narzędzi do biopsji oraz polipektomii podczas zabiegów endoskopowych, manipulatora pacjenta, kabli przyłączeniowych, bipolarnych do jednostek elektrochirugicznych, jednorazowych ustników do spirometru, korków do kaniul, balonów do usuwania złogów z dróg żółciowych, cystotomu, stentu do pseudocysty trzustki w podziale na 35 cześci
Następne ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Rzemiosło i przemysł: Dostawy pieczywa i innych wyrobów piekarniczych dla Zakładu Karnego Nr 1 w Grudziądzu