Dostawy różnych artykułów spożywczych do Zakładu Karnego w Dublinach

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Dostawy różnych artykułów spożywczych do Zakładu Karnego w Dublinach
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoKorsze
  • WojewództwoWarmińsko-mazurskie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
  • Termin składania wniosków2021-12-30
  • ZamawiającyZakład Karny w Dublinach
  • Data publikacji ogłoszenia2021-12-21
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00324660
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawy różnych artykułów spożywczych do Zakładu Karnego w Dublinach

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zakład Karny w Dublinach

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 280351604

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Dubliny 16

1.5.2.) Miejscowość: Korsze

1.5.3.) Kod pocztowy: 11-430

1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL622 - Olsztyński

1.5.7.) Numer telefonu: 897543831

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zk_dubliny@sw.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://zp.sw.gov.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawy różnych artykułów spożywczych do Zakładu Karnego w Dublinach

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0fd69faf-6242-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00324660

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-21

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00020845/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.4 Dostawy róznych artykułów spożywczych do Zakładu Karnego w Dublinach

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/pn/oisw_olsztyn https://zp.sw.gov.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/oisw_olsztyn

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Zamawiający, zgodnie z § 11 ust. 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r.
w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla
dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie
zamówienia publicznego lub konkursie (Dz.U. z 2020r. Poz. 2452) określa niezbędne wymagania
sprzętowo-aplikacyjne umożliwiające pracę na platformazakupowa.pl tj.:1) stały dostęp do sieci Internet
o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s,2) komputer klasy PC lub MAC o
następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja,
jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje,3)
zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10
0.,4) włączona obsługa JavaScript,5) zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny
obsługujący format plików .pdf,6) Platformazakupowa.pl działa według standardu przyjętego w
komunikacji sieciowej - kodowanie UTF8,7) oznaczenie czasu odbioru danych przez platformę
zakupową stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera
synchronizowanego z zegarem Głównego Urzędu Miar

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): SWZ - rozdział 23 - klauzula informacyjna dot. przetwarzania danych osobowych

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: DKW.2232.5.2021.PB

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1 Ryż op. do 5kg - 1288,00 kg
2 Kasza manna op. do 1kg – 261,00 kg
3 Kasza jęczmienna op. do 5 kg – 1300,00 kg
4 Mąka pszenna op. 1 kg - 1 463,00 kg
5 Mąka ziemniaczana op. 1 kg – 207,00 kg
6 Makaron op. do 5 kg – 3056,00 kg
7 Bułka tarta op. 0,5 kg – 225,00 kg
8 Groch połówki – op.do 5 kg – 606,00 kg
9 Fasola – op. do 5 kg – 1500,00 kg
10 Kostka sojowa luz – 300,00 kg
11 Granulat sojowy luz – 281,00 kg
12 Przyprawa do bigosu op do 1 kg – 88,00 kg
13 Przyprawa do mięsa miel.op do 1 kg – 105,00 kg
14 Przyprawa w płynie op. 0,5-1l – 500,00 kg
15 Przyprawa uniwersalna sypka op do 1 kg – 456,00 kg
16 Pieprz czarny mielony op. do 1kg – 33,00 kg
17 Majeranek op. do 1 kg – 30,00 kg
18 Liść laurowy op. do 1 kg – 19,00 kg
19 Ziele angielskie op. do 1 kg – 14,00 kg
20 Sól jodowana op. 1 kg – 688,00 kg
21 Musztarda op. do 5 kg – 248,00 kg
22 Keczup op. do 5 kg – 143,00 kg
23 Kawa zbożowa op. do 1 kg – 325,00 kg
24 Herbata op. do 1 kg – 94,00 kg
25 Majonez op. do 3 kg – 275,00 kg
26 Ocet spirytusowy 10% op.do 1 l. – 170,00 kg
27 Leczo pieczarkowe op. do 5 kg – 783,00 kg
28 Pieczarki pasteryzowane op. do 5 kg – 451,00 kg
29 Cukier biały op. 1 kg – 1344,00 kg
30 Dżem - różny asortyment, opakowanie do 15 kg – 1458,00 kg
31 Marmolada wieloowocowa op do 15 kg – 1543,00 kg
32 Groszek konserwowy op.ok. 400g ( z samootwieraczem) – 133,00 kg
33 Koncentrat pomidorowy 30% op. 900ml – 1167,00 kg
34 Szczaw konserwowy op. do 900ml - 68,00 kg
35 Chrzan tarty op. do 900ml – 161,00 kg
36 Sos biały op. do 5 kg – 150,00 kg
37 Sos pieczeniowy op. do 5 kg – 188,00 kg
38 Zupa pieczarkowa op. do 5 kg – 313,00 kg
39 Zupa żurek op. do 5 kg - 200,00 kg
40 Zupa kalafiorowa op. do 2 kg – 238,00 kg
41 Bulion jarzynowy op. do 5 kg – 681,00 kg
42 Sok zagęszczony opakowannie do 5 l - 1093,00 kg
43 Puree ziemniaczane płatki opakowanie do 25 kg - 263,00 kg
44 Czosnek suszony op. do 1 kg – 18,00 kg
45 Papryka mielona słodka op. do 1 kg – 25,00 kg
46 Przyprawa do kurczaka op. do 1 kg – 63,00 kg
47 Pietruszka nać op. do 1 kg – 10,00 kg
48 Kukurydza konserwowa op.ok. 400g ( z samootwieraczem) – 170,00 kg
49 Kasza gryczana op. do 5 kg – 5938,00 kg
50 Kasza pęczak op. do 5 kg – 750,00 kg
51 Płatki owsiane op. do 5 kg – 144,00 kg

4.2.6.) Główny kod CPV: 15800000-6 - Różne produkty spożywcze

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

15330000-0 - Przetworzone owoce i warzywa

15600000-4 - Produkty przemiału ziarna, skrobi i produktów skrobiowych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zamawiający przewiduje możliwość dokonania następujących zmian postanowień zawartej
umowy:
1) przewiduje się zmianę wynagrodzenia w przypadku urzędowej zmiany podatku VAT.
Zmiana ustawowej wysokości VAT powoduje odpowiednią zmianę wynagrodzenia od daty
wprowadzenia zmiany. Podatek w nowej wysokości dotyczy tylko niezrealizowanej części
zamówienia;
- jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę.
2) W okolicznościach wskazanych w pkt. 1:
a) Wykonawca, w terminie nie dłuższym niż 14 dni od dnia wejścia w życie nowych przepisów,
może zwrócić się do Zamawiającego z wnioskiem o zmianę wynagrodzenia. Wraz z wnioskiem
Wykonawca będzie zobowiązany pisemnie przedstawić Zamawiającemu szczegółową kalkulację
uzasadniającą wzrost kosztów wynikający ze zmiany ww. przepisów. Jeżeli po upływie 14
dniowego terminu Wykonawca nie zwróci się do Zamawiającego o zmianę wynagrodzenia
Zamawiający uzna, iż zmiany przepisów nie mają wpływu na koszty wykonania zamówienia
przez Wykonawcę;
b) Zamawiający dokona analizy przedłożonej kalkulacji w terminie nie dłuższym niż 14 dni od dnia jej otrzymania. Jeżeli uzna, że przedstawiona kalkulacja potwierdza wzrost kosztów
ponoszonych przez Wykonawcę dokona zmiany umowy w tym zakresie. Jeżeli uzna, że
przedstawiona kalkulacja nie potwierdza wzrostu kosztów wykonania zamówienia, w wysokości
zaproponowanej przez Wykonawcę, nie wyrazi zgody na wprowadzone zmiany, o czym
poinformuje Wykonawcę, przedstawiając stosowne
uzasadnienie. W takiej sytuacji, w terminie 14 dni od dnia otrzymania odmowy od
Zamawiającego, Wykonawca może ponownie przedstawić kalkulację uzasadniającą wzrost
kosztów, z uwzględnieniem uwag Zamawiającego, który dokona jej analizy w terminie nie
dłuższym niż 14 dni od jej otrzymania, a następnie postąpi w sposób opisany powyżej;
c) zmiana wynagrodzenia nastąpi od daty wprowadzenia zmiany w umowie i może dotyczyć
wyłącznie niezrealizowanej części umowy

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-12-30 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/oisw_olsztyn

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-12-30 11:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-01-28

NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę dostawę świdrów 100mm do całego zestawu łuparki świdrowej- Giżycko
  • Lokalizacja zleceniawarmińsko-mazurskie
  • Data dodania17-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę dostawę świdrów 100mm do całego zestawu łuparki świdrowej fi 350 2x17. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu z miasta Korsze: Dostawy różnych artykułów spożywczych do Zakładu Karnego w Dublinach
Następne ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Rzemiosło i przemysł: Galanteria mleczarska, masło
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI