Dostawa produktów zywnościowych do stołówki szkolnej

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Dostawa produktów zywnościowych do stołówki szkolnej
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoHajnówka
  • WojewództwoPodlaskie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2022-01-11
  • ZamawiającySzkoła Podstawowa Nr2 im. Władysława Jagiełły
  • Data publikacji ogłoszenia2021-12-28
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00332439
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa produktów zywnościowych do stołówki szkolnej

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Szkoła Podstawowa Nr2 im. Władysława Jagiełły

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000735121

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Wróblewskiego 2

1.5.2.) Miejscowość: Hajnówka

1.5.3.) Kod pocztowy: 17-200

1.5.4.) Województwo: podlaskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL842 - Łomżyński

1.5.7.) Numer telefonu: 856822866

1.5.8.) Numer faksu: 856822866

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sph_nr2@poczta.onet.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: zsznr2hajnowka.edupage.org

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa produktów zywnościowych do stołówki szkolnej

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8032a43c-6711-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00332439

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-28

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00331577/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Dostawa produktów zywnościowych do stołówki szkolnej

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

zsznr2hajnowka.edupage.org

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: zsnr2hajnowka.edupage.org email:sph_nr2@poczta.onet.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 20MB

3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: zsznr2hajnowka.edupage.org

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Zamawiający dopuszcza złożenie oferty w postaci katalogu

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Klauzula informacyjna dla celów związanych z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego.

Na podstawie art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (dalej RODO) informujemy Państwa, że:

1. Administratorem Państwa danych osobowych jest Szkoła Podstawowa Nr 2 w Hajnówce, ul. Wróblewskiego2
2. Administrator powołał Inspektora Ochrony Danych, z którym można się kontaktować za
pośrednictwem poczty elektronicznej: iodo@rt-net.pl,
3. Państwa dane osobowe będą zbierane i przetwarzane na podstawie art.6 ust.1 lit. c RODO tj. w
celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego na dostawę żywności do stołówki szkolnej
4. Odbiorcami Państwa danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie
dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo
zamówień publicznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 i 2018), dalej „ustawa Pzp”;
5. Państwa dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego.
6. Państwa dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat
od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy
przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy.
7. Państwa dane osobowe nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22
RODO.
8. Posiadają Państwo :
a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Państwa dotyczących;
b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Państwa danych osobowych;
c) na podstawie art. 18 RODO prawo do żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych
osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;
d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony danych Osobowych , gdy uznają Państwo,
że przetwarzanie danych osobowych Państwa dotyczących narusza przepisy RODO;
9. Nie przysługuje Państwu:
a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. .b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych
b) prawo do przenoszenia danych osobowych , o którym mowa w art. 20 RODO
c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż
podstawą prawną przetwarzania Państwa danych osobowych jest art. 6 ust.1 lit. c RODO.





……………………………………………………….
Data i podpis czytelny

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: 1/12/2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.1.5.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 233000 PLN

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 8

4.1.10.) Ofertę można składać na kilka części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy artykułów spożywczych przeznaczonych na potrzeby bieżącego żywienia w asortymencie i ilościach ujętych w zestawieniach stanowiących załącznik w formacie EXCEL- Załącznik nr 1.1 do SWZ. Zamawiający zaznacza, że realizowane cykliczne dostawy, każdorazowo winny być dostosowane wagowo do składanego zamówienia.
2. Określona ilość artykułów spożywczych w formularzu cenowym jest ilością szacunkową i może ulec zmianie.
Zamawiający zastrzega sobie możliwość zakupu mniejszej ilości produktów. Powyższe nie
może stanowić podstawy do wnoszenia przez Wykonawcę roszczeń o zakup pozostałej
ilości produktów ani o zapłatę równowartości niezamówionych produktów czy
odszkodowania za ich nie zamówienie.
Zamawiajacy zastrzega prawo do niewykozystania całości bądź części zamówienia, a Wykonawca oświadcza , że nie będzie z tego powodu wnosił żadnych roszczeń.
Wykonawca dostarczać będzie artykuły spożywcze zgodnie z wymaganiami stacji sanitarno epidemiologicznej.
Warunki dostawy towarów: czystość towarów, higiena osobista konwojenta - dostawcy, dostawa w pojazdach przystosowanych tj. dla żywności wymagającej przechowywania w warunkach chłodniczych temperatura od 0-4
st.C, dla żywności mrożonej -18 st.C,.
Dostawa codzienne wg zapotrzebowania sporządzonego przez uprawnionego pracownika szkoły.
Artykuły muszą być świeże, dobrej jakości, dostarczane terminowo, zgodnie z zamówieniem.
Zamawiający zastrzega sobie możliwość sprawdzenia cen artykułów.
Wszystkie artykuły suche powinny być pakowane w czyste opakowania jednostkowe
przeznaczone do kontaktu z żywnością chroniące zawartość przed uszkodzeniem. Kasze powinny być suche, bez obecności szkodników oraz uszkodzeń przez nich wyrządzonych,
bez śladów pleśni czy wilgoci. Nie dopuszczalne są produkty uszkodzone, połamane, a
także zniszczone lub otwarte opakowania albo hermetycznie nieszczelne, bądź dostarczane
w opakowaniach zastępczych/nieoryginalnych.
8. Artykuły piekarnicze powinny być dostarczane suche, bez obecności szkodników oraz
uszkodzeń przez nich wyrządzonych, bez śladów pleśni czy wilgoci, bez obcych
zapachów. Nie dopuszczalne są produkty uszkodzone mechanicznie, połamane,
niewyrośnięte, zakalcowate wewnątrz lub o zbyt ciemnym kolorze skórki.

4.2.5.) Wartość części: 75000,00 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 15000000-8 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

15119000-5 - Mięsa różne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2022-01-12 do 2022-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: osobno dla każdej części

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy artykułów spożywczych przeznaczonych na potrzeby bieżącego żywienia w asortymencie i ilościach ujętych w zestawieniach stanowiących załącznik w formacie EXCEL- Załącznik nr 1a do SWZ. Zamawiający zaznacza, że realizowane cykliczne dostawy, każdorazowo winny być dostosowane wagowo do składanego zamówienia.
2. Określona ilość artykułów spożywczych w formularzu cenowym jest ilością szacunkową.
Zamawiający zastrzega sobie możliwość zakupu mniejszej ilości produktów. Powyższe nie
może stanowić podstawy do wnoszenia przez Wykonawcę roszczeń o zakup pozostałej
ilości produktów ani o zapłatę równowartości niezamówionych produktów czy
odszkodowania za ich nie zamówienie.
Zamawiajacy zastrzega prawo do niewykozystania całości bądź części zamówienia, a Wykonawca oświadcza , że nie będzie z tego powodu wnosił żadnych roszczeń.
Wykonawca dostarczać będzie artykuły spożywcze zgodnie z wymaganiami stacji sanitarno epidemiologicznej.
Warunki dostawy towarów: czystość towarów, higiena osobista konwojenta - dostawcy, dostawa w pojazdach przystosowanych tj. dla żywności wymagającej przechowywania w warunkach chłodniczych temperatura od 0-4
st.C, dla żywności mrożonej -18 st.C,.
Dostawa codzienne wg zapotrzebowania sporządzonego przez uprawnionego pracownika szkoły.
Artykuły muszą być świeże, dobrej jakości, dostarczane terminowo, zgodnie z zamówieniem.
Zamawiający zastrzega sobie możliwość sprawdzenia cen artykułów.
Wszystkie artykuły suche powinny być pakowane w czyste opakowania jednostkowe
przeznaczone do kontaktu z żywnością chroniące zawartość przed uszkodzeniem. Kasze powinny być suche, bez obecności szkodników oraz uszkodzeń przez nich wyrządzonych,
bez śladów pleśni czy wilgoci. Nie dopuszczalne są produkty uszkodzone, połamane, a
także zniszczone lub otwarte opakowania albo hermetycznie nieszczelne, bądź dostarczane
w opakowaniach zastępczych/nieoryginalnych.
8. Artykuły piekarnicze powinny być dostarczane suche, bez obecności szkodników oraz
uszkodzeń przez nich wyrządzonych, bez śladów pleśni czy wilgoci, bez obcych
zapachów. Nie dopuszczalne są produkty uszkodzone mechanicznie, połamane,
niewyrośnięte, zakalcowate wewnątrz lub o zbyt ciemnym kolorze skórki.

4.2.5.) Wartość części: 23000 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 15000000-8 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2022-01-12 do 2022-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: osobno dla każdej części

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy artykułów spożywczych przeznaczonych na potrzeby bieżącego żywienia w asortymencie i ilościach ujętych w zestawieniach stanowiących załącznik w formacie EXCEL- Załącznik nr 1a do SWZ. Zamawiający zaznacza, że realizowane cykliczne dostawy, każdorazowo winny być dostosowane wagowo do składanego zamówienia.
2. Określona ilość artykułów spożywczych w formularzu cenowym jest ilością szacunkową.
Zamawiający zastrzega sobie możliwość zakupu mniejszej ilości produktów. Powyższe nie
może stanowić podstawy do wnoszenia przez Wykonawcę roszczeń o zakup pozostałej
ilości produktów ani o zapłatę równowartości niezamówionych produktów czy
odszkodowania za ich nie zamówienie.
Zamawiajacy zastrzega prawo do niewykozystania całości bądź części zamówienia, a Wykonawca oświadcza , że nie będzie z tego powodu wnosił żadnych roszczeń.
Wykonawca dostarczać będzie artykuły spożywcze zgodnie z wymaganiami stacji sanitarno epidemiologicznej.
Warunki dostawy towarów: czystość towarów, higiena osobista konwojenta - dostawcy, dostawa w pojazdach przystosowanych tj. dla żywności wymagającej przechowywania w warunkach chłodniczych temperatura od 0-4
st.C, dla żywności mrożonej -18 st.C,.
Dostawa codzienne wg zapotrzebowania sporządzonego przez uprawnionego pracownika szkoły.
Artykuły muszą być świeże, dobrej jakości, dostarczane terminowo, zgodnie z zamówieniem.
Zamawiający zastrzega sobie możliwość sprawdzenia cen artykułów.
Wszystkie artykuły suche powinny być pakowane w czyste opakowania jednostkowe
przeznaczone do kontaktu z żywnością chroniące zawartość przed uszkodzeniem. Kasze powinny być suche, bez obecności szkodników oraz uszkodzeń przez nich wyrządzonych,
bez śladów pleśni czy wilgoci. Nie dopuszczalne są produkty uszkodzone, połamane, a
także zniszczone lub otwarte opakowania albo hermetycznie nieszczelne, bądź dostarczane
w opakowaniach zastępczych/nieoryginalnych.
8. Artykuły piekarnicze powinny być dostarczane suche, bez obecności szkodników oraz
uszkodzeń przez nich wyrządzonych, bez śladów pleśni czy wilgoci, bez obcych
zapachów. Nie dopuszczalne są produkty uszkodzone mechanicznie, połamane,
niewyrośnięte, zakalcowate wewnątrz lub o zbyt ciemnym kolorze skórki.

4.2.5.) Wartość części: 33000 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 15000000-8 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2022-01-12 do 2022-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: osobno do każdej części

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 4

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy artykułów spożywczych przeznaczonych na potrzeby bieżącego żywienia w asortymencie i ilościach ujętych w zestawieniach stanowiących załącznik w formacie EXCEL- Załącznik nr 1a do SWZ. Zamawiający zaznacza, że realizowane cykliczne dostawy, każdorazowo winny być dostosowane wagowo do składanego zamówienia.
2. Określona ilość artykułów spożywczych w formularzu cenowym jest ilością szacunkową.
Zamawiający zastrzega sobie możliwość zakupu mniejszej ilości produktów. Powyższe nie
może stanowić podstawy do wnoszenia przez Wykonawcę roszczeń o zakup pozostałej
ilości produktów ani o zapłatę równowartości niezamówionych produktów czy
odszkodowania za ich nie zamówienie.
Zamawiajacy zastrzega prawo do niewykozystania całości bądź części zamówienia, a Wykonawca oświadcza , że nie będzie z tego powodu wnosił żadnych roszczeń.
Wykonawca dostarczać będzie artykuły spożywcze zgodnie z wymaganiami stacji sanitarno epidemiologicznej.
Warunki dostawy towarów: czystość towarów, higiena osobista konwojenta - dostawcy, dostawa w pojazdach przystosowanych tj. dla żywności wymagającej przechowywania w warunkach chłodniczych temperatura od 0-4
st.C, dla żywności mrożonej -18 st.C,.
Dostawa codzienne wg zapotrzebowania sporządzonego przez uprawnionego pracownika szkoły.
Artykuły muszą być świeże, dobrej jakości, dostarczane terminowo, zgodnie z zamówieniem.
Zamawiający zastrzega sobie możliwość sprawdzenia cen artykułów.
Wszystkie artykuły suche powinny być pakowane w czyste opakowania jednostkowe
przeznaczone do kontaktu z żywnością chroniące zawartość przed uszkodzeniem. Kasze powinny być suche, bez obecności szkodników oraz uszkodzeń przez nich wyrządzonych,
bez śladów pleśni czy wilgoci. Nie dopuszczalne są produkty uszkodzone, połamane, a
także zniszczone lub otwarte opakowania albo hermetycznie nieszczelne, bądź dostarczane
w opakowaniach zastępczych/nieoryginalnych.
8. Artykuły piekarnicze powinny być dostarczane suche, bez obecności szkodników oraz
uszkodzeń przez nich wyrządzonych, bez śladów pleśni czy wilgoci, bez obcych
zapachów. Nie dopuszczalne są produkty uszkodzone mechanicznie, połamane,
niewyrośnięte, zakalcowate wewnątrz lub o zbyt ciemnym kolorze skórki.

4.2.5.) Wartość części: 15000 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 15000000-8 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2022-01-12 do 2022-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: osobno dla każdej części

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 5

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy artykułów spożywczych przeznaczonych na potrzeby bieżącego żywienia w asortymencie i ilościach ujętych w zestawieniach stanowiących załącznik w formacie EXCEL- Załącznik nr 1a do SWZ. Zamawiający zaznacza, że realizowane cykliczne dostawy, każdorazowo winny być dostosowane wagowo do składanego zamówienia.
2. Określona ilość artykułów spożywczych w formularzu cenowym jest ilością szacunkową.
Zamawiający zastrzega sobie możliwość zakupu mniejszej ilości produktów. Powyższe nie
może stanowić podstawy do wnoszenia przez Wykonawcę roszczeń o zakup pozostałej
ilości produktów ani o zapłatę równowartości niezamówionych produktów czy
odszkodowania za ich nie zamówienie.
Zamawiajacy zastrzega prawo do niewykozystania całości bądź części zamówienia, a Wykonawca oświadcza , że nie będzie z tego powodu wnosił żadnych roszczeń.
Wykonawca dostarczać będzie artykuły spożywcze zgodnie z wymaganiami stacji sanitarno epidemiologicznej.
Warunki dostawy towarów: czystość towarów, higiena osobista konwojenta - dostawcy, dostawa w pojazdach przystosowanych tj. dla żywności wymagającej przechowywania w warunkach chłodniczych temperatura od 0-4
st.C, dla żywności mrożonej -18 st.C,.
Dostawa codzienne wg zapotrzebowania sporządzonego przez uprawnionego pracownika szkoły.
Artykuły muszą być świeże, dobrej jakości, dostarczane terminowo, zgodnie z zamówieniem.
Zamawiający zastrzega sobie możliwość sprawdzenia cen artykułów.
Wszystkie artykuły suche powinny być pakowane w czyste opakowania jednostkowe
przeznaczone do kontaktu z żywnością chroniące zawartość przed uszkodzeniem. Kasze powinny być suche, bez obecności szkodników oraz uszkodzeń przez nich wyrządzonych,
bez śladów pleśni czy wilgoci. Nie dopuszczalne są produkty uszkodzone, połamane, a
także zniszczone lub otwarte opakowania albo hermetycznie nieszczelne, bądź dostarczane
w opakowaniach zastępczych/nieoryginalnych.
8. Artykuły piekarnicze powinny być dostarczane suche, bez obecności szkodników oraz
uszkodzeń przez nich wyrządzonych, bez śladów pleśni czy wilgoci, bez obcych
zapachów. Nie dopuszczalne są produkty uszkodzone mechanicznie, połamane,
niewyrośnięte, zakalcowate wewnątrz lub o zbyt ciemnym kolorze skórki.

4.2.5.) Wartość części: 3000 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 15000000-8 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2022-01-12 do 2022-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: osobno dla każdej części

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 6

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy artykułów spożywczych przeznaczonych na potrzeby bieżącego żywienia w asortymencie i ilościach ujętych w zestawieniach stanowiących załącznik w formacie EXCEL- Załącznik nr 1a do SWZ. Zamawiający zaznacza, że realizowane cykliczne dostawy, każdorazowo winny być dostosowane wagowo do składanego zamówienia.
2. Określona ilość artykułów spożywczych w formularzu cenowym jest ilością szacunkową.
Zamawiający zastrzega sobie możliwość zakupu mniejszej ilości produktów. Powyższe nie
może stanowić podstawy do wnoszenia przez Wykonawcę roszczeń o zakup pozostałej
ilości produktów ani o zapłatę równowartości niezamówionych produktów czy
odszkodowania za ich nie zamówienie.
Zamawiajacy zastrzega prawo do niewykozystania całości bądź części zamówienia, a Wykonawca oświadcza , że nie będzie z tego powodu wnosił żadnych roszczeń.
Wykonawca dostarczać będzie artykuły spożywcze zgodnie z wymaganiami stacji sanitarno epidemiologicznej.
Warunki dostawy towarów: czystość towarów, higiena osobista konwojenta - dostawcy, dostawa w pojazdach przystosowanych tj. dla żywności wymagającej przechowywania w warunkach chłodniczych temperatura od 0-4
st.C, dla żywności mrożonej -18 st.C,.
Dostawa codzienne wg zapotrzebowania sporządzonego przez uprawnionego pracownika szkoły.
Artykuły muszą być świeże, dobrej jakości, dostarczane terminowo, zgodnie z zamówieniem.
Zamawiający zastrzega sobie możliwość sprawdzenia cen artykułów.
Wszystkie artykuły suche powinny być pakowane w czyste opakowania jednostkowe
przeznaczone do kontaktu z żywnością chroniące zawartość przed uszkodzeniem. Kasze powinny być suche, bez obecności szkodników oraz uszkodzeń przez nich wyrządzonych,
bez śladów pleśni czy wilgoci. Nie dopuszczalne są produkty uszkodzone, połamane, a
także zniszczone lub otwarte opakowania albo hermetycznie nieszczelne, bądź dostarczane
w opakowaniach zastępczych/nieoryginalnych.
8. Artykuły piekarnicze powinny być dostarczane suche, bez obecności szkodników oraz
uszkodzeń przez nich wyrządzonych, bez śladów pleśni czy wilgoci, bez obcych
zapachów. Nie dopuszczalne są produkty uszkodzone mechanicznie, połamane,
niewyrośnięte, zakalcowate wewnątrz lub o zbyt ciemnym kolorze skórki.

4.2.5.) Wartość części: 12000 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 15000000-8 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2022-01-12 do 2022-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: osobno dla każdej części

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 7

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy artykułów spożywczych przeznaczonych na potrzeby bieżącego żywienia w asortymencie i ilościach ujętych w zestawieniach stanowiących załącznik w formacie EXCEL- Załącznik nr 1a do SWZ. Zamawiający zaznacza, że realizowane cykliczne dostawy, każdorazowo winny być dostosowane wagowo do składanego zamówienia.
2. Określona ilość artykułów spożywczych w formularzu cenowym jest ilością szacunkową.
Zamawiający zastrzega sobie możliwość zakupu mniejszej ilości produktów. Powyższe nie
może stanowić podstawy do wnoszenia przez Wykonawcę roszczeń o zakup pozostałej
ilości produktów ani o zapłatę równowartości niezamówionych produktów czy
odszkodowania za ich nie zamówienie.
Zamawiajacy zastrzega prawo do niewykozystania całości bądź części zamówienia, a Wykonawca oświadcza , że nie będzie z tego powodu wnosił żadnych roszczeń.
Wykonawca dostarczać będzie artykuły spożywcze zgodnie z wymaganiami stacji sanitarno epidemiologicznej.
Warunki dostawy towarów: czystość towarów, higiena osobista konwojenta - dostawcy, dostawa w pojazdach przystosowanych tj. dla żywności wymagającej przechowywania w warunkach chłodniczych temperatura od 0-4
st.C, dla żywności mrożonej -18 st.C,.
Dostawa codzienne wg zapotrzebowania sporządzonego przez uprawnionego pracownika szkoły.
Artykuły muszą być świeże, dobrej jakości, dostarczane terminowo, zgodnie z zamówieniem.
Zamawiający zastrzega sobie możliwość sprawdzenia cen artykułów.
Wszystkie artykuły suche powinny być pakowane w czyste opakowania jednostkowe
przeznaczone do kontaktu z żywnością chroniące zawartość przed uszkodzeniem. Kasze powinny być suche, bez obecności szkodników oraz uszkodzeń przez nich wyrządzonych,
bez śladów pleśni czy wilgoci. Nie dopuszczalne są produkty uszkodzone, połamane, a
także zniszczone lub otwarte opakowania albo hermetycznie nieszczelne, bądź dostarczane
w opakowaniach zastępczych/nieoryginalnych.
8. Artykuły piekarnicze powinny być dostarczane suche, bez obecności szkodników oraz
uszkodzeń przez nich wyrządzonych, bez śladów pleśni czy wilgoci, bez obcych
zapachów. Nie dopuszczalne są produkty uszkodzone mechanicznie, połamane,
niewyrośnięte, zakalcowate wewnątrz lub o zbyt ciemnym kolorze skórki.

4.2.5.) Wartość części: 45000 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 15000000-8 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2022-01-12 do 2022-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: osobno dla każdej części

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 8

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy artykułów spożywczych przeznaczonych na potrzeby bieżącego żywienia w asortymencie i ilościach ujętych w zestawieniach stanowiących załącznik w formacie EXCEL- Załącznik nr 1a do SWZ. Zamawiający zaznacza, że realizowane cykliczne dostawy, każdorazowo winny być dostosowane wagowo do składanego zamówienia.
2. Określona ilość artykułów spożywczych w formularzu cenowym jest ilością szacunkową.
Zamawiający zastrzega sobie możliwość zakupu mniejszej ilości produktów. Powyższe nie
może stanowić podstawy do wnoszenia przez Wykonawcę roszczeń o zakup pozostałej
ilości produktów ani o zapłatę równowartości niezamówionych produktów czy
odszkodowania za ich nie zamówienie.
Zamawiajacy zastrzega prawo do niewykozystania całości bądź części zamówienia, a Wykonawca oświadcza , że nie będzie z tego powodu wnosił żadnych roszczeń.
Wykonawca dostarczać będzie artykuły spożywcze zgodnie z wymaganiami stacji sanitarno epidemiologicznej.
Warunki dostawy towarów: czystość towarów, higiena osobista konwojenta - dostawcy, dostawa w pojazdach przystosowanych tj. dla żywności wymagającej przechowywania w warunkach chłodniczych temperatura od 0-4
st.C, dla żywności mrożonej -18 st.C,.
Dostawa codzienne wg zapotrzebowania sporządzonego przez uprawnionego pracownika szkoły.
Artykuły muszą być świeże, dobrej jakości, dostarczane terminowo, zgodnie z zamówieniem.
Zamawiający zastrzega sobie możliwość sprawdzenia cen artykułów.
Wszystkie artykuły suche powinny być pakowane w czyste opakowania jednostkowe
przeznaczone do kontaktu z żywnością chroniące zawartość przed uszkodzeniem. Kasze powinny być suche, bez obecności szkodników oraz uszkodzeń przez nich wyrządzonych,
bez śladów pleśni czy wilgoci. Nie dopuszczalne są produkty uszkodzone, połamane, a
także zniszczone lub otwarte opakowania albo hermetycznie nieszczelne, bądź dostarczane
w opakowaniach zastępczych/nieoryginalnych.
8. Artykuły piekarnicze powinny być dostarczane suche, bez obecności szkodników oraz
uszkodzeń przez nich wyrządzonych, bez śladów pleśni czy wilgoci, bez obcych
zapachów. Nie dopuszczalne są produkty uszkodzone mechanicznie, połamane,
niewyrośnięte, zakalcowate wewnątrz lub o zbyt ciemnym kolorze skórki.

4.2.5.) Wartość części: 27000 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 15000000-8 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

15331170-9 - Warzywa mrożone

15894300-4 - Dania gotowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2022-01-12 do 2022-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Nie

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-01-11 11:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Szkoła Podstawowa Nr2 im. Władysława Jagiełły 17-200 hajnówka, ul. Wróblewskiego 2 (sekretariat szkoły) lub sph_nr2@poczta.onet.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-01-11 11:15

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji:

Część 1 : Tak

Część 2 : Tak

Część 3 : Tak

Część 4 : Tak

Część 5 : Tak

Część 6 : Tak

Część 7 : Tak

Część 8 : Tak

NAJNOWSZE ZLECENIE
Kupię pręt żebrowany fi 10 i fi 12 w gar. A III N B500B po 50 t - Kolno
  • Lokalizacja zleceniapodlaskie
  • Data dodania08-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Kupię pręt żebrowany fi 10 i fi 12 w gar. A III N B500B po 50 t. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI