Dostawa produktów żywnościowych do placówek oświatowych Gminy Klembów w 2022 rok

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Dostawa produktów żywnościowych do placówek oświatowych Gminy Klembów w 2022 roku
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoKlembów
  • WojewództwoMazowieckie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2021-12-17
  • ZamawiającyGmina Klembów
  • Data publikacji ogłoszenia2021-12-09
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00306945
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa produktów żywnościowych do placówek oświatowych Gminy Klembów w 2022 roku

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Klembów

1.3.) Oddział zamawiającego: Urząd Gminy w Klembowie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 550668150

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Gen. Franciszka Żymirskiego 38

1.5.2.) Miejscowość: Klembów

1.5.3.) Kod pocztowy: 05-205

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni

1.5.7.) Numer telefonu: (29) 753-88-00

1.5.8.) Numer faksu: (29) 777-90-85

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@klembow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.bip.klembow.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa produktów żywnościowych do placówek oświatowych Gminy Klembów w 2022 roku

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ed25064b-58c9-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00306945

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-09

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001943/18/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Dostawa produktów żywnościowych do placówek oświatowych Gminy Klembów w 2022r.

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://miniportal.uzp.gov.pl/

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://miniportal.uzp.gov.pl/

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: VIII.2.1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się drogą elektroniczną przy użyciu miniPortalu https://miniportal.uzp.gov.pl/. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto na ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do formularzy: złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz do formularza do komunikacji.
VIII.2.2. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej przekazywanej przy ich użyciu, opisane zostały w regulaminie korzystania z miniPortalu.
VIII.2.3. Wykonawca przystępując do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, akceptuje warunki korzystania z miniPortalu określone w regulaminie miniPortalu oraz zobowiązuje się korzystając z miniPortalu przestrzegać postanowień tego regulaminu.
VIII.2.4. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy do: złożenia i wycofania oferty oraz do komunikacji wynosi 150MB.
VIII.2.5. Za datę przekazania oferty, oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust.1 Pzp, podmiotowych środków dowodowych, przedmiotowych środków dowodowych oraz innych informacji, oświadczeń lub dokumentów, przekazywanych w postępowaniu, przyjmuje się datę ich przekazania na ePUAP.
VIII.2.6. W postępowaniu o udzielenie zamówienia korespondencja elektroniczna (inna niż oferta Wykonawcy i załączniki do oferty) odbywa się elektronicznie za pośrednictwem dedykowanego formularza dostępnego na ePUAP oraz udostępnionego przez miniPortal (Formularz do komunikacji). Korespondencja przesłana za pomocą tego formularza nie może być szyfrowana. We wszelkiej korespondencji związanej z niniejszym postępowaniem Zamawiający i Wykonawcy posługują się numerem ogłoszenia (BZP).
VIII.2.7. Zamawiający może również komunikować się z Wykonawcami za pomocą poczty elektronicznej, email: zamowienia@klembow.pl.
VIII.2.8. Dokumenty elektroniczne, oświadczenia lub elektroniczne kopie dokumentów lub oświadczeń składane są przez Wykonawcę za pośrednictwem Formularza do komunikacji jako załączniki. Zamawiający dopuszcza również możliwość składania dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń za pomocą poczty elektronicznej, na adres email: zamowienia@klembow.pl.
VIII.2.9. Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń musi być zgodny z wymaganiami określonymi w Rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie.
VIII.2.10. Zamawiający nie przewiduje sposobu komunikowania się z Wykonawcami w inny sposób niż przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, wskazanych w SWZ.

3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: http://www.bip.klembow.pl/

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016), dalej „RODO”, Zamawiający informuje, że:
1. Administratorem danych osobowych jest Gmina Klembów - Urząd Gminy w Klembowie, ul. Gen. Fr. Żymirskiego 38, 05-205 Klembów.
2. Kontakt do inspektora ochrony danych osobowych: iod@klembow.pl.
3. Dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn.: „Dostawa produktów żywnościowych do placówek oświatowych Gminy Klembów w 2022 roku”, nr postępowania: ZP.271.1.27.2021, prowadzonym w trybie podstawowym, na mocy art. 275 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019r. – Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2021 r., poz. 1129 z późn. zm.).
4. Odbiorcami danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2019r. – Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2021 r., poz. 1129 z późn. zm.).
5. Dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy.
6. Obowiązek podania przez osobę fizyczną biorącą udział w postępowaniu danych osobowych bezpośrednio jej dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Prawo zamówień publicznych, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. Konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Prawo zamówień publicznych.
7. Osoba, której dane są przetwarzane ma:
1) prawo dostępu do danych osobowych jej dotyczących,
2) prawo do sprostowania danych osobowych z zastrzeżeniem, że nie może to skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Prawo zamówień publicznych oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników,
3) prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem, że nie ma ono zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.
8. Osoba, której dane są przetwarzane przez Urząd ma prawo wniesienia skargi dotyczącej przetwarzania danych osobowych do organu nadzorczego.
9. Osobie, której dane są przetwarzane nie przysługuje:
1) prawo do usunięcia danych osobowych (w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO),
2) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO,
3) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania jej danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Nie dotyczy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.271.1.27.2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.5.) Wartość zamówienia: 700000,00 PLN

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 4

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zamawiający zleca, a Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia produktów żywnościowych, zwanych w dalszej treści umowy towarami lub produktami, których asortyment, ilość, jakość i ceny jednostkowe określone są w formularzu cenowym Wykonawcy, stanowiącym załącznik nr 1 do niniejszej umowy, zgodnym ze złożonym formularzem ofertowym do przeprowadzonego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego pn.: „Dostawa produktów żywnościowych do placówek oświatowych Gminy Klembów w 2022 roku”, w zakresie Części I. „Dostawa produktów spożywczych, warzyw i owoców oraz słodyczy i napojów”.
Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć pełnowartościowy zamówiony przez Zamawiającego towar w terminach i ilościach określonych przez Intendenta – Zamawiającego drogą telefoniczną lub drogą e-mail. Dostawa zamówionych towarów będzie się odbywała do godziny 8:00 do dnia następnego po złożeniu zamówienia lub w innych terminach uzgodnionych z Zamawiającym. Zamawiający dopuszcza możliwość sporządzenia pomiędzy stronami harmonogramu dostaw, określającego szczegółowe terminy dostaw poszczególnych produktów wyszczególnionych w formularzu cenowym.
W przypadkach awaryjnych, Zamawiający zastrzega sobie możliwość zlecenia Wykonawcy zamówień doraźnych, w których dostawa do siedziby Zamawiającego musi nastąpić do 2 godzin od momentu zlecenia dostawy.
Wykonawca dostarczy zamówiony towar własnym transportem wraz z rozładunkiem do siedziby Zamawiającego, poszczególnych jednostek (Odbiorców – Płatników):
1) Gmina Klembów – Szkoła Podstawowa im. Janusza Korczaka w Dobczynie, ul. Mazowiecka 67, 05-205 Dobczyn, NIP: 1251333656,
2) Gmina Klembów – Szkoła Podstawowa im. Mariana Gotowca w Klembowie, ul. Gen. Fr. Żymirskiego 68, 05-205 Klembów, NIP: 1251333656,
3) Gmina Klembów – Szkoła Podstawowa w Starym Kraszewie, ul. Szkolna 5, 05-205 Stary Kraszew, NIP: 1251333656,
4) Gmina Klembów – Szkoła Podstawowa im. Polskiej Organizacji Wojskowej w Ostrówku, ul. Warszawska 2, 05-205 Ostrówek, NIP: 1251333656.

4.2.5.) Wartość części: 500000,00 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 15800000-6 - Różne produkty spożywcze

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

03142500-3 - Jaja

03200000-3 - Zboża, ziemniaki, warzywa, owoce i orzechy

15000000-8 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne

15300000-1 - Owoce, warzywa i podobne produkty

15400000-2 - Oleje i tłuszcze zwierzęce lub roślinne

15500000-3 - Produkty mleczarskie

15600000-4 - Produkty przemiału ziarna, skrobi i produktów skrobiowych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: KRYTERIA OCENY: WAGA
Nr 1 – Cena brutto oferty 60% (60 pkt)
Nr 2 – Termin płatności 40% (40 pkt)

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin płatności

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zamawiający zleca, a Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia produktów żywnościowych, zwanych w dalszej treści umowy towarami lub produktami, których asortyment, ilość, jakość i ceny jednostkowe określone są w formularzu cenowym Wykonawcy, stanowiącym załącznik nr 1 do niniejszej umowy, zgodnym ze złożonym formularzem ofertowym do przeprowadzonego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego pn.: „Dostawa produktów żywnościowych do placówek oświatowych Gminy Klembów w 2022 roku”, w zakresie Części II. „Dostawa pieczywa i innych produktów pszennych”.
Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć pełnowartościowy zamówiony przez Zamawiającego towar w terminach i ilościach określonych przez Intendenta – Zamawiającego drogą telefoniczną lub drogą e-mail. Dostawa zamówionych towarów będzie się odbywała do godziny 8:00 do dnia następnego po złożeniu zamówienia lub w innych terminach uzgodnionych z Zamawiającym. Zamawiający dopuszcza możliwość sporządzenia pomiędzy stronami harmonogramu dostaw, określającego szczegółowe terminy dostaw poszczególnych produktów wyszczególnionych w formularzu cenowym.
W przypadkach awaryjnych, Zamawiający zastrzega sobie możliwość zlecenia Wykonawcy zamówień doraźnych, w których dostawa do siedziby Zamawiającego musi nastąpić do 2 godzin od momentu zlecenia dostawy.
Wykonawca dostarczy zamówiony towar własnym transportem wraz z rozładunkiem do siedziby Zamawiającego, poszczególnych jednostek (Odbiorców – Płatników):
1) Gmina Klembów – Szkoła Podstawowa im. Janusza Korczaka w Dobczynie, ul. Mazowiecka 67, 05-205 Dobczyn, NIP: 1251333656,
2) Gmina Klembów – Szkoła Podstawowa im. Mariana Gotowca w Klembowie, ul. Gen. Fr. Żymirskiego 68, 05-205 Klembów, NIP: 1251333656,
3) Gmina Klembów – Szkoła Podstawowa w Starym Kraszewie, ul. Szkolna 5, 05-205 Stary Kraszew, NIP: 1251333656,
4) Gmina Klembów – Szkoła Podstawowa im. Polskiej Organizacji Wojskowej w Ostrówku, ul. Warszawska 2, 05-205 Ostrówek, NIP: 1251333656.

4.2.5.) Wartość części: 20000,00 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 15810000-9 - Pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

15811100-7 - Chleb

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: KRYTERIA OCENY: WAGA
Nr 1 – Cena brutto oferty 60% (60 pkt)
Nr 2 – Termin płatności 40% (40 pkt)

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin płatności

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zamawiający zleca, a Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia produktów żywnościowych, zwanych w dalszej treści umowy towarami lub produktami, których asortyment, ilość, jakość i ceny jednostkowe określone są w formularzu cenowym Wykonawcy, stanowiącym załącznik nr 1 do niniejszej umowy, zgodnym ze złożonym formularzem ofertowym do przeprowadzonego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego pn.: „Dostawa produktów żywnościowych do placówek oświatowych Gminy Klembów w 2022 roku”, w zakresie Części III. „Dostawa wyrobów garmażeryjnych (świeżych z bieżącej produkcji), produktów mącznych i różnych”.
Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć pełnowartościowy zamówiony przez Zamawiającego towar w terminach i ilościach określonych przez Intendenta – Zamawiającego drogą telefoniczną lub drogą e-mail. Dostawa zamówionych towarów będzie się odbywała do godziny 8:00 do dnia następnego po złożeniu zamówienia lub w innych terminach uzgodnionych z Zamawiającym. Zamawiający dopuszcza możliwość sporządzenia pomiędzy stronami harmonogramu dostaw, określającego szczegółowe terminy dostaw poszczególnych produktów wyszczególnionych w formularzu cenowym.
W przypadkach awaryjnych, Zamawiający zastrzega sobie możliwość zlecenia Wykonawcy zamówień doraźnych, w których dostawa do siedziby Zamawiającego musi nastąpić do 2 godzin od momentu zlecenia dostawy.
Wykonawca dostarczy zamówiony towar własnym transportem wraz z rozładunkiem do siedziby Zamawiającego, poszczególnych jednostek (Odbiorców – Płatników):
1) Gmina Klembów – Szkoła Podstawowa im. Janusza Korczaka w Dobczynie, ul. Mazowiecka 67, 05-205 Dobczyn, NIP: 1251333656,
2) Gmina Klembów – Szkoła Podstawowa im. Mariana Gotowca w Klembowie, ul. Gen. Fr. Żymirskiego 68, 05-205 Klembów, NIP: 1251333656,
3) Gmina Klembów – Szkoła Podstawowa w Starym Kraszewie, ul. Szkolna 5, 05-205 Stary Kraszew, NIP: 1251333656,
4) Gmina Klembów – Szkoła Podstawowa im. Polskiej Organizacji Wojskowej w Ostrówku, ul. Warszawska 2, 05-205 Ostrówek, NIP: 1251333656.

4.2.5.) Wartość części: 60000,00 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 15800000-6 - Różne produkty spożywcze

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

15851000-8 - Produkty mączne

15894300-4 - Dania gotowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: KRYTERIA OCENY: WAGA
Nr 1 – Cena brutto oferty 60% (60 pkt)
Nr 2 – Termin płatności 40% (40 pkt)

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin płatności

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 4

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zamawiający zleca, a Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia produktów żywnościowych, zwanych w dalszej treści umowy towarami lub produktami, których asortyment, ilość, jakość i ceny jednostkowe określone są w formularzu cenowym Wykonawcy, stanowiącym załącznik nr 1 do niniejszej umowy, zgodnym ze złożonym formularzem ofertowym do przeprowadzonego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego pn.: „Dostawa produktów żywnościowych do placówek oświatowych Gminy Klembów w 2022 roku”, w zakresie Części IV. „Dostawa mięsa i wędlin oraz produktów mięsnych”.
Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć pełnowartościowy zamówiony przez Zamawiającego towar w terminach i ilościach określonych przez Intendenta – Zamawiającego drogą telefoniczną lub drogą e-mail. Dostawa zamówionych towarów będzie się odbywała do godziny 8:00 do dnia następnego po złożeniu zamówienia lub w innych terminach uzgodnionych z Zamawiającym. Zamawiający dopuszcza możliwość sporządzenia pomiędzy stronami harmonogramu dostaw, określającego szczegółowe terminy dostaw poszczególnych produktów wyszczególnionych w formularzu cenowym.
W przypadkach awaryjnych, Zamawiający zastrzega sobie możliwość zlecenia Wykonawcy zamówień doraźnych, w których dostawa do siedziby Zamawiającego musi nastąpić do 2 godzin od momentu zlecenia dostawy.
Wykonawca dostarczy zamówiony towar własnym transportem wraz z rozładunkiem do siedziby Zamawiającego, poszczególnych jednostek (Odbiorców – Płatników):
1) Gmina Klembów – Szkoła Podstawowa im. Janusza Korczaka w Dobczynie, ul. Mazowiecka 67, 05-205 Dobczyn, NIP: 1251333656,
2) Gmina Klembów – Szkoła Podstawowa im. Mariana Gotowca w Klembowie, ul. Gen. Fr. Żymirskiego 68, 05-205 Klembów, NIP: 1251333656,
3) Gmina Klembów – Szkoła Podstawowa w Starym Kraszewie, ul. Szkolna 5, 05-205 Stary Kraszew, NIP: 1251333656,
4) Gmina Klembów – Szkoła Podstawowa im. Polskiej Organizacji Wojskowej w Ostrówku, ul. Warszawska 2, 05-205 Ostrówek, NIP: 1251333656.

4.2.5.) Wartość części: 120000,00 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 15100000-9 - Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: KRYTERIA OCENY: WAGA
Nr 1 – Cena brutto oferty 60% (60 pkt)
Nr 2 – Termin płatności 40% (40 pkt)

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin płatności

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 1

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu w zakresie:
IX.3.1. Zdolności występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie stawia warunku udziału w tym zakresie.
IX.3.2. Kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że posiada:
- aktualne zezwolenie właściwej Państwowej Inspekcji Sanitarnej (Sanepidu) na prowadzenie usług transportowych w zakresie przewozu żywności (samochód przewożący żywność musi być do tego przystosowany i posiadać pozytywną opinię Sanepidu), zgodnie z ustawą z dnia 25 sierpnia 2006r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (t.j. Dz. U. z 2020r., poz. 2021).
IX.3.3. Sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiający nie stawia warunku udziału w tym zakresie.
IX.3.4. Zdolności technicznej lub zawodowej:
Zamawiający nie stawia warunku udziału w tym zakresie.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: a. Oświadczenie Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 Pzp, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r., poz. 1076), z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej (załącznik nr 6 do SWZ);
b. Zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem, a w przypadku zalegania z opłacaniem podatków lub opłat wraz z zaświadczeniem Zamawiający żąda złożenia dokumentów potwierdzających, że odpowiednio przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo przed upływem terminu składania ofert Wykonawca dokonał płatności należnych podatków lub opłat wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłat tych należności;
c. Zaświadczenie albo inny dokument właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub właściwego oddziału regionalnego lub właściwej placówki terenowej Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem, a w przypadku zalegania z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wraz z zaświadczeniem albo innym dokumentem zamawiający żąda złożenia dokumentów potwierdzających, że odpowiednio przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo przed upływem terminu składania ofert Wykonawca dokonał płatności należnych składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wraz odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłat tych należności;
d. Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;
e. Oświadczenie Wykonawcy o niezaleganiu z opłaceniem podatków i opłat lokalnych, o których mowa w ustawie z dnia 12 stycznia 1991r. o podatkach i opłatach lokalnych (t.j. Dz. U. z 2021 r., poz. 1558 ze zm.) – załącznik nr 4 do SWZ;

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Aktualne zezwolenie właściwej Państwowej Inspekcji Sanitarnej (Sanepidu) na prowadzenie usług transportowych w zakresie przewozu żywności (samochód przewożący żywność musi być do tego przystosowany i posiadać pozytywną opinię Sanepidu), zgodnie z ustawą z dnia 25 sierpnia 2006r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (t.j. Dz. U. z 2020r., poz. 2021).

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

a. Formularz oferty (załącznik nr 1 do SWZ);
b. Formularze cenowe (załącznik nr 1A do SWZ - formularze cenowe: 1a – 1d), wersja Excel;
c. Oświadczenie Wykonawcy o braku podstaw wykluczenia składane na podstawie art. 125 ust. 1 ustawy Pzp (załącznik nr 2 do SWZ);
d. Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu składane na podstawie art. 125 ust. 1 ustawy Pzp (załącznik nr 3 do SWZ);
e. Oświadczenie podmiotu udostępniającego do dyspozycji Wykonawcy niezbędne zasoby na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że Wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów (załącznik nr 5 do SWZ) – jeżeli dotyczy;
f. Dokument potwierdzający posiadanie uprawnień do złożenia (podpisania) oferty i jej załączników, jeżeli prawo to nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą, bądź w przypadku, gdy nie wynika z dokumentów zawartych w ogólnodostępnych i bezpłatnych bazach danych.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:

- Oświadczenie Wykonawcy o braku podstaw wykluczenia składane na podstawie art. 125 ust. 1 ustawy Pzp (załącznik nr 2 do SWZ);
- Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu składane na podstawie art. 125 ust. 1 ustawy Pzp (załącznik nr 3 do SWZ);
- Oświadczenie podmiotu udostępniającego do dyspozycji Wykonawcy niezbędne zasoby na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że Wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów (załącznik nr 5 do SWZ) – jeżeli dotyczy;

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

X.2. Dokumenty wymagane od Wykonawców, którzy mają siedzibę lub miejsce zamieszkania w innym kraju (Wykonawcy zagraniczni):
X.2.1. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów:
a. Zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego (→ rozdz. X.1.2. lit b);
b. Zaświadczenia albo innego dokumentu właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub właściwego oddziału regionalnego lub właściwej placówki terenowej Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego (→ rozdz. X.1.2. lit c);
c. Odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (→ rozdz. X.1.2. lit d);
- składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:
aa. nie naruszył obowiązków dotyczących płatności podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne, albo, że zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu,
bb. nie otwarto likwidacji, nie ogłoszono upadłości, jego aktywami nie zarządza likwidator lub sąd, nie zawarł układu z wierzycielami, jego działalność gospodarcza nie jest zawieszona ani nie znajduje się on w innej tego rodzaju sytuacji wynikającej z podobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca wszczęcia tej procedury.
X.2.2. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w rozdz. X.2.1., lub gdy dokumenty te nie odnoszą się do wszystkich przypadków, o których mowa w art. 108 ust. 1 pkt 1, 2 i 4, art. 109 ust. 1 pkt 1, 2 lit. a i b oraz pkt 3 ustawy, zastępuje się je odpowiednio w całości lub w części dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone pod przysięgą, lub, jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie ma przepisów o oświadczeniu pod przysięgą, złożone przed organem sądowym lub administracyjnym, notariuszem, organem samorządu zawodowego lub gospodarczego, właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy.
X.2.3. Dokumenty, o których mowa w rozdz. X.2.1. i rozdz. X.2.2., powinny być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed ich złożeniem.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

IX.4.1. Warunek dotyczący kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, jest spełniony, jeżeli co najmniej jeden z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia posiada uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej i zrealizuje roboty budowlane, dostawy lub usługi, do których realizacji te uprawnienia są wymagane.
IX.4.2. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane, dostawy lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.
IX.4.3. W przypadkach, o których mowa powyżej, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają odpowiednio do wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni Wykonawcy.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

XXII.1. Zamawiający zawrze umowy w sprawie zamówienia na warunkach określonych we wzorach umów, które stanowią załącznik nr 7 do SWZ (wzory umów, załączniki 7a – 7d).
XXII.2. Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień umów w sprawie zamówienia w stosunku do treści wybranej oferty na warunkach określonych we wzorach umów, stanowiących załącznik nr 7 do SWZ.
1. Wszelkie zmiany wprowadzane do umowy wymagają obustronnej zgody oraz formy pisemnej pod rygorem nieważności i sporządzone będą w formie aneksu.
2. Dopuszcza się istotne zmiany postanowień niniejszej umowy w następującym zakresie:
1) zmiany terminu realizacji umowy,
2) ograniczenia lub zwiększenia zakresu dostaw dla danej części zamówienia, wynikającej ze znacznego ograniczenia lub zwiększenia liczby dzieci korzystających z posiłków w danych placówkach oświatowych,
3) zmiany obowiązującej stawki podatku od towarów i usług (VAT), wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie przepisów ustawy z dnia 10 października 2002r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę (t.j. Dz. U. z 2020r., poz. 2207) oraz zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne lub w przypadkach wystąpienia innych czynników skutkujących wzrostem kosztów realizacji przedmiotu umowy.
3. Wszystkie powyższe postanowienia stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę. Nie stanowią jednak zobowiązania do wyrażenia takiej zgody. Wymienione wyżej możliwości wprowadzenia zmian są uprawnieniem, a nie obowiązkiem Zamawiającego.
4. Strona inicjująca zmianę umowy, zobowiązana jest złożyć niezwłocznie drugiej stronie wniosek zawierający co najmniej opis okoliczności, uzasadniających taką zmianę oraz wpływ wnioskowanej zmiany na termin i/lub sposób wykonania przedmiotu umowy. Strona inicjująca zmianę zobowiązana jest przedstawić drugiej Stronie projekt aneksu do umowy. W przypadku zmiany dotyczącej wynagrodzenia, Wykonawca zobowiązany jest wraz z wnioskiem przedłożyć kalkulację kosztów, mających wpływ na przedmiotową zmianę.
5. Nie stanowi zmiany umowy:
1) zmiana danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną umowy,
2) zmiana danych teleadresowych lub rachunków bankowych,
3) danych rejestrowych, będących następstwem sukcesji uniwersalnej po jednej ze stron umowy.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-12-17 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://miniportal.uzp.gov.pl/

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-12-17 11:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-01-16

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Brak informacji dodatkowych
NAJNOWSZE ZLECENIE
Poszukuję dla swojego klienta blachy w grubościach 1,4-1,5mm w kręgach - Płock
  • Lokalizacja zleceniamazowieckie
  • Data dodania05-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Poszukuję dla swojego klienta blachy w grubościach 1,4-1,5mm w kręgach. Powlekane, różne kolory. Tylko niskie ceny. Ilość 100 ton. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI