DOSTAWA PIECZYWA I WYROBÓW CUKIERNICZYCH DLA KPW ŚWINOUJŚCIE

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
DOSTAWA PIECZYWA I WYROBÓW CUKIERNICZYCH DLA KPW ŚWINOUJŚCIE
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoŚwinoujście
  • WojewództwoZachodniopomorskie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
  • Termin składania wniosków2022-11-04
  • ZamawiającyKomenda Portu Wojennego Świnoujście
  • Data publikacji ogłoszenia2022-10-20
  • Numer ogłoszenia2022/BZP 00401245
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
DOSTAWA PIECZYWA I WYROBÓW CUKIERNICZYCH
DLA KPW ŚWINOUJŚCIE

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Komenda Portu Wojennego Świnoujście

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 811143594

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Steyera 28

1.5.2.) Miejscowość: Świnoujście

1.5.3.) Kod pocztowy: 72-600

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL428 - Szczeciński

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kpw.zp@ron.mil.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://kpwswinoujscie.wp.mil.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

DOSTAWA PIECZYWA I WYROBÓW CUKIERNICZYCH
DLA KPW ŚWINOUJŚCIE

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7e9a6fd4-5041-11ed-8832-4e4740e186ac

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00401245

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-10-20

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00071753/08/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.4 Zakup i dostawa pieczywa i wyrobów cukierniczych.

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://kpwswinoujscie.wp.mil.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://portal.smartpzp.pl/kpws

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: opisano szczegółowo w Rozdziale XII SWZ

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Klauzula RODO opisana w SWZ w Rozdziale V

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: 13/KPW/ŻYWN/2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest:
„Dostawa pieczywa i wyrobów cukierniczych dla KPW Świnoujście” zgodnie
z formularzem ofertowym i cenowym określonym w załączniku nr 1 i 1a do SWZ.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia poszczególnych produktów zawarty jest w załączniku nr 3 do niniejszej SWZ - do pobrania osobno.

4.2.6.) Główny kod CPV: 15811000-6 - Pieczywo

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2023-01-01 do 2023-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

opisano szczegółowo w Rozdziale IX pkt 8

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) W celu potwierdzenia uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej,
a)obowiązującej decyzji administracyjnej właściwego powiatowego lekarza weterynarii w sprawie zatwierdzania, warunkowego zatwierdzania albo przedłużania warunkowego zatwierdzania zakładów, zgodnie z art. 20 ust. 1 pkt 2 ustawy z dnia 16 grudnia 2005 r. o produktach pochodzenia zwierzęcego (t.j.Dz. U. z 2020 r. poz. 1753) lub
obowiązującej decyzji administracyjnej właściwego organu Państwowej Inspekcji Sanitarnej w sprawie zatwierdzania, warunkowego zatwierdzania, przedłużania warunkowego zatwierdzania zakładów, które produkują lub wprowadzają do obrotu żywność pochodzenia nie zwierzęcego lub wprowadzają do obrotu produkty pochodzenia zwierzęcego, nie objęte urzędową kontrolą organów Inspekcji Weterynaryjnej, zgodnie z art. 62 ust.1 pkt 2 ustawy o bezpieczeństwie żywności i żywienia (tj. Dz. U. z 2020, poz. 2021), lub
zaświadczenia o wpisie do rejestru zakładów zgodne z rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 29 maja 2007 r., w sprawie wzorów dokumentów dotyczących rejestracji i zatwierdzania zakładów produkujących lub wprowadzających do obrotu żywność podlegających urzędowej kontroli Państwowej Inspekcji Sanitarnej (Dz. U. z 2019 r. poz. 1251).

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

1.W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy spełniają wymagania, Zamawiający żąda:
a)posiadania wdrożonego systemu HACCP potwierdzonego jednym
z następujących dokumentów:
•certyfikat systemu HACCP wydany przez firmy posiadające akredytacje
i uprawnienia Polskiego Centrum Akredytacji z siedzibą w Warszawie lub krajowej organizacji akredytacyjnej dla danego kraju
albo
•zaświadczenie właściwego organu Państwowej Inspekcji Sanitarnej lub organu Inspekcji Weterynaryjnej o sprawowaniu nadzoru nad stosowaniem zasad wdrożonego sytemu HACCP. Przedłożone zaświadczenie winno potwierdzać, że Wykonawca wdrożył oraz stosuje zasady systemu HACCP – podstawa prawna art. 59 i 73 ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r.
o bezpieczeństwie żywności i żywienia (tj. Dz. U. z 2020, poz. 2021 ze zm.)
albo
•protokół z ostatniej przeprowadzonej kontroli sanitarnej właściwego organu Państwowej Inspekcji Sanitarnej lub Inspekcji Weterynaryjnej.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:

1.Jeżeli Wykonawca nie złoży przedmiotowych środków dowodowych lub złożone przedmiotowe środki dowodowe są niekompletne, zamawiający wezwie do ich złożenia lub uzupełnienia – art. 107 ust. 2 ustawy prawo zamówień publicznych.
2.W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy spełniają wymagania, Zamawiający żąda:
a)posiadania wdrożonego systemu HACCP potwierdzonego jednym
z następujących dokumentów:
•certyfikat systemu HACCP wydany przez firmy posiadające akredytacje
i uprawnienia Polskiego Centrum Akredytacji z siedzibą w Warszawie lub krajowej organizacji akredytacyjnej dla danego kraju
albo
•zaświadczenie właściwego organu Państwowej Inspekcji Sanitarnej lub organu Inspekcji Weterynaryjnej o sprawowaniu nadzoru nad stosowaniem zasad wdrożonego sytemu HACCP. Przedłożone zaświadczenie winno potwierdzać, że Wykonawca wdrożył oraz stosuje zasady systemu HACCP – podstawa prawna art. 59 i 73 ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r.
o bezpieczeństwie żywności i żywienia (tj. Dz. U. z 2020, poz. 2021 ze zm.)
albo
•protokół z ostatniej przeprowadzonej kontroli sanitarnej właściwego organu Państwowej Inspekcji Sanitarnej lub Inspekcji Weterynaryjnej.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia publicznego (tzw. konsorcja lub spółki cywilne). W takim przypadku Wykonawcy powinni ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich lub reprezentowania i zawarcia umowy w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo musi być załączone do oferty (oryginał w postaci elektronicznej podpisany w formie elektronicznej przy użyciu kwalifikowanego podpisu elektronicznego lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, lub elektroniczna kopia dokumentu potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza) o ile prawo do reprezentowania Wykonawcy nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą.
W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie, o którym mowa w pkt. 1 składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie to ma potwierdzać spełnianie warunków udziału w postępowaniu ( jeżeli dotyczy), brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu, brak podstaw wykluczenia.
Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia wskazują w formularzu oferty, które usługi wykonają poszczególni wykonawcy.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Na podstawie art.455 ust.1 ustawy PZP Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy w n/w przypadkach:
1)zmiana asortymentu przewidzianego w umowie na inny asortyment w niej przewidziany z zastrzeżeniem, że nie może ulec zmianie wartość całej umowy. Zmiana może dotyczyć rodzaju asortymentu a także jego ilości,
2)zmiany ilości, wartości i częstotliwości dostaw w szczególnie uzasadnionych przypadkach (np. osiągania wyższych stanów gotowości bojowej, szkolenia rezerw osobowych, likwidacji klęsk żywiołowych, restrukturyzacji sił zbrojnych, kryzysu, zagrożenia lub wojny lub innych zadań postawionych Zamawiającemu przez organa władzy państwowej). Wykonawca zagwarantuje bezpłatny dowóz towaru oraz zwiększenie ilości (wg stawek cen jednostkowych obowiązujących zgodnie z niniejszą umową) i częstotliwości dostaw do miejsc stacjonowania jednostek wojskowych oraz innych miejsc wskazanych przez Zamawiającego. Wykonawca zostanie poinformowany o powyższym na piśmie z co najmniej 14-dniowym wyprzedzeniem,
3)wydłużenia terminu wykonania umowy w przypadku wystąpienia okoliczności, o których strony umowy nie były w stanie przewidzieć pomimo zachowania należytej staranności;
4)zmiany osób reprezentujących Zamawiającego i Wykonawcę z przyczyn losowych,
5)zmiany danych Wykonawcy (np. zmiana siedziby, adresu, nazwy), zmiana podwykonawcy uczestniczącego w realizacji umowy, w wypadku, kiedy Wykonawca określi go, co do tożsamości w ofercie,
6)zmniejszenia ilości, wartości i częstotliwości dostaw w stosunku do ilości, wartości i częstotliwości przyjętych w umowie maksymalnie do 20 %,
7)zmiana ceny umownej tylko i wyłącznie w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku VAT, obowiązująca od terminu wprowadzenia tych zmian.
2. Strony zgodnie przewidują również możliwość zmiany umowy w przypadku gdy stopień inflacji ogłoszony przez GUS przekroczy 10 punktów procentowych w stosunku do terminu zawarcia umowy, przy czym zmiana umowy w tym przypadku może nastąpić wyłącznie po przeprowadzeniu przez strony negocjacji cenowych zaś ciężar dowodu implikującego tę zmianę spoczywa na Wykonawcy.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-11-04 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://portal.smartpzp.pl/kpws

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-11-04 10:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-12-03

NAJNOWSZE ZLECENIE
Kupię profil prostokątny 80x30x2,5 - Szczecin
  • Lokalizacja zleceniazachodniopomorskie
  • Data dodania29-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Witam, Kupię profil prostokątny 80x30x2,5. W grę wchodzi tylko ścianka 2,5mm. Ilość 1-5 ton. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
Następne ogłoszenie o zamówieniu: Dostawa rękawic medycznych
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu z miasta Świnoujście: Dostawy jaj kurzych
Następne ogłoszenie o zamówieniu z miasta Świnoujście: DOSTAWA KAMER TERMOWIZYJNYCH NA POTRZEBY SON 2023 WRAZ ZE SZKOLENIEM
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Rzemiosło i przemysł: Dostawa artykułów spożywczych
Następne ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Rzemiosło i przemysł: Dostawy artykułów ogólnospożywczych oraz mrożonek do Zakładu Karnego w Uhercach Mineralnych.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI