Dostawa mleka i produktów mleczarskich z podziałem na części: Część I – Dostawa mleka...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Dostawa mleka i produktów mleczarskich z podziałem na części: Część I – Dostawa mleka i produktów mleczarskich Część II- Dostawa past serowych i tłuszczy
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoRacibórz
  • WojewództwoŚląskie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoAdministracja samorządowa
  • Termin składania wniosków2018-12-10
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyDom Pomocy Społecznej "Złota Jesień"
  • Data publikacji ogłoszenia2018-11-30
  • Numer ogłoszenia655645-N-2018
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 655645-N-2018 z dnia 2018-11-30 r.

Dom Pomocy Społecznej "Złota Jesień": Dostawa mleka i produktów mleczarskich z podziałem na części: Część I – Dostawa mleka i produktów mleczarskich Część II- Dostawa past serowych i tłuszczy
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Dom Pomocy Społecznej "Złota Jesień", krajowy numer identyfikacyjny 125504400000, ul. Grzonki  1 , 47-400   Racibórz, woj. śląskie, państwo Polska, tel. 324 152 001, , e-mail sekretariat@zlota-jesien-dps.pl, , faks 324 152 001.
Adres strony internetowej (URL): www.bip.powiatraciborski.pl/dps/dane_dps.html
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
www.bip.powiatraciborski.pl/dps/dane_dps.html

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
www.bip.powiatraciborski.pl/dps/dane_dps.html

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
za pośrednictwem operatora pocztowego, kuriera, osobiście na adres zamawiającego
Adres:
Dom Pomocy Społecznej „Złota Jesień” ul. Grzonki 1 47-400 Racibórz

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa mleka i produktów mleczarskich z podziałem na części: Część I – Dostawa mleka i produktów mleczarskich Część II- Dostawa past serowych i tłuszczy
Numer referencyjny: SA.252.12.2018
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
2


II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Sukcesywna dostawa mleka i produktów mleczarskich, dostawa past serowych i tłuszczy. Szczegółowy zakres, wielkość, rodzaj i ilość dostaw na poszczególne części został określony w załącznikach do niniejszego ogłoszenia.

II.5) Główny kod CPV: 15500000-3
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
15545000-0
15412000-9


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:
Okres w miesiącach Okres w dniach Data rozpoczęcia Data zakończenia
6 2019-01-01 2019-06-30

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający nie określa warunków udziału w postępowaniu w przedmiotowym zakresie.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie określa warunków udziału w postępowaniu w przedmiotowym zakresie.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Zamawiający nie określa warunków udziału w postępowaniu w przedmiotowym zakresie.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:

III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
1. Wykonawca składa ofertę wypełniając formularz oferty zgodnie ze wzorem, stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ, oraz dołącza do formularza oferty: 1) Wypełniony formularz cenowy stanowiący załącznik nr 1A i / lub 1B do SIWZ, w zależności od części zamówienia, na którą składana jest oferta. 2) Aktualne na dzień składania ofert oświadczenie stanowiące potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania – wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ. 3) Jeśli wykonawca nie należy do żadnej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust 1. pkt 23 ustawy Prawo zamówień publicznych dołącza do oferty oświadczenie o nie należeniu do żadnej grupy kapitałowej - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ 4) Pełnomocnictwo, o którym mowa w pkt 10.5 SIWZ ( jeżeli dotyczy). 5) Pełnomocnictwo ustanowione do reprezentowania wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego( jeżeli dotyczy). Pełnomocnictwo należy dołączyć w oryginale bądź kopii notarialnie potwierdzonej za zgodność z oryginałem. 2. W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają określonym wymaganiom należy dołączyć do oferty próbki produktów wraz z opisem tych produktów ( wartości odżywcze, składniki itd.) – tylko w przypadku, gdy wykonawca zaproponuje produkty równoważne tj. inne niż wymienione jako przykładowe w opisie przedmiotu zamówienia pkt 3.1. SIWZ w części I w pozycjach 8 Masło oraz 13. Jogurt owocowy oraz w części II – w pozycjach od 1- 8 . Przez próbkę zamawiający rozumie opakowanie jednostkowe z którego można odczytać skład, wartości odżywcze produktu, wielkość opakowania. Próbki zostaną ocenione metodą organoleptyczną. 3. Zgodnie z art.23 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia ( dotyczy również spółki cywilnej) w takim przypadku Wykonawcy: 1) Dołączają dodatkowo do formularza oferty dokument ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy ; 2) Składają odrębnie ( każdy z nich) oświadczenie, o których mowa w pkt 6.1.2)i 3) oraz 6.4 SIWZ. 4. Terminy składania innych dokumentów. Wykonawca należący do grupy kapitałowej, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej wskazanej w punkcie 1. SIWZ informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86. ust.5 Prawo zamówień publicznych, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust.1 pkt 23 przywołanej ustawy, tj. grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007r. o ochronie konkurencji i konsumentów ( tj.: Dz.U. z 2017, poz.229). Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Do sporządzenia oświadczenia wykonawca może wykorzystać wzór stanowiący załącznik nr 3A do SIWZ
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
cena oferty 100,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Nie
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian: Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian: 1) Zamawiający dopuszcza waloryzację cen jednostkowych zaproponowanych w ofercie przez wykonawcę, jednak nie wcześniej niż po upływie 3 miesięcy obowiązywania umowy w oparciu o wskaźnik wzrost cen towarów i usług konsumpcyjnych publikowany przez GUS, na wniosek wykonawcy. Konsekwencją ewentualnych zmian cen jednostkowych jest zmniejszenie ilości dostaw w ramach wartości umowy. 2) Zamawiający dopuszcza zmianę wartości umowy w przypadku ustawowej zmiany podatku VAT dla przedmiotu umowy. 3) Strony przewidują możliwość dokonania zmiany zawartej umowy w przypadku, gdy konieczność wprowadzenia zmian wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, tj. spowodowanych siłą wyższą - rozumianą jako wystąpienie zdarzenia nadzwyczajnego, zewnętrznego, niemożliwego do przewidzenia i zapobieżenia, którego nie dało się uniknąć nawet przy zachowaniu najwyższej staranności, a które uniemożliwia Dostawcy wykonanie jego zobowiązania w całości lub części. W razie wystąpienia siły wyższej Strony Umowy zobowiązane są dołożyć wszelkich starań w celu ograniczenia do minimum opóźnienia w wykonywaniu swoich zobowiązań umownych, powstałego na skutek działania siły wyższej. 4) Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić, w przypadku wystąpienia okoliczności przewidzianych art. 144 ust. 1 pkt 3 - 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych 5) W takcie realizacji umowy Zamawiający dopuszcza zmianę producenta oferowanych produktów, pod warunkiem że zmieniony produkt będzie jakościowo tożsamy oraz z zachowaniem ceny jednostkowej zmienianej pozycji.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2018-12-10, godzina: 13:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> język polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1 Nazwa: Dostawa mleka i produktów mleczarskich
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zakres części I obejmuje dostawę mleka i produktów mleczarskich w ilości i asortymencie jak niżej Lp. Nazwa i opis produktu Wielkość opakowania jednostkowego Jedn, miary Ilość dostawy 1. 2. 3. 4. 5. 1 Mleko pasteryzowane- spożywcze 2 % tłuszczu Opakowanie max. 15 l litr 15.000 2. Śmietanka 30 % tł. 330g – 500 g kg 400 3. Śmietana 12 % tł. 330g- 500 g kg 250 4. Ser żółty typu SALAMI Ser żółty na bazie mleka pasteryzowanego o zawartości tłuszczu w 100g produktu do 30g blok do 3 kg kg 20 5. Ser żółty typu GOUDA Ser żółty na bazie mleka pasteryzowanego o zawartości tłuszczu w 100g produktu do 30 g blok do 3 kg kg 23 6. Ser parzony( domowy) z kminkiem wartości odżywcze w 100g białko co najmniej 20 g, blok do 2 kg kg 80 7. Twaróg półtłusty typu krajanka ( nie mielony) wartości odżywcze w 100g , białko co najmniej 15 g, tłuszcz 4 g Opakowanie max 1 kg kg 800 8. Masło „extra” Zawartość tł. 82 %, produkt o wyraźnym zapachu i smaku masła, niekruczący się podczas porcjowania np.: SM Bieluch, OSM Kowalew Dobrzyca, OSM Międzybórz, SM Mlekovita, OSM Końskie, Masło extra Unikat wypr. dla Centrum Nabiału Katowice, Moniecka Spółdzielnia Mleczarska Kostka 200g kg 1.000 9. Ser topiony czysty Zawartość tłuszczu w 100g produktu do 27 g Pakowany do 100 g kg 90 10. Twarożek ziarnisty wartości odżywcze w 100g białko co najmniej 10 g, tłuszcz do 6 g Kubek 150 g – 200 g kg 400 11. Kefir wartości odżywcze w 100g białko co najmniej 3 g, tłuszcz 1,5g - 2 g Kubek 200 g- 250 g kg 250 12. Jogurt naturalny wartości odżywcze w 100g białko co najmniej 3 g , tłuszcz 2g -3 g Kubek 150 g– 180 g kg 450 13. Jogurt owocowy wartości odżywcze w 100g białko co najmniej 2,5 g, tłuszcz 2g – 3g zawartość owoców co najmniej 9 % np.: Zott- Jobella, Mlekovita- Jogurt Polski Kubek 150g – 180 g kg 350 W/w ilości asortymentu są przewidywaną wielkością zamówienia. W uzasadnionych przypadkach przedmiot zamówienia może być realizowany w mniejszym zakresie. Wielkość opakowań poszczególnego asortymentu nie może być inna niż określono w kol. 3 powyższego zestawienia. Wszystkie artykuły powinny być wysokiej jakości, pierwszego gatunku w opakowaniach oznaczonych zgodnie z przepisami ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r, o bezpieczeństwie żywności i żywienia. W poz.8 Masło oraz 13. Jogurt owocowy zamawiający wskazał przykładowo nazwy i producentów produktów, których wyroby spełniają wymagania opisane przez zamawiającego. Zamawiający dopuszcza zaproponowanie produktów innych producentów o równoważnych zawartościach składników, walorach jakościowych, odżywczych i smakowych, tj. nie gorszych niż opisane dla poszczególnych wyrobów. Dostawy zamawiający będzie realizował następująco: Dostawa mleka od poniedziałku do piątku z wyjątkiem dni świątecznych do godz. 6:00; dostawy produktów mleczarskich będą dobywać się średnio dwa razy w tygodniu w terminie 2 dni od zgłoszenia przekazanego telefonicznie lub faxem określającego ilość produktów. Dostawy produktów mleczarskich mogą być dostarczane w godz. od 7:00 do 14:00 w dni robocze. Dostawca dostarczy przedmiot umowy do siedziby zamawiającego na swój koszt i ryzyko.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 15500000-3,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 6
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2019-01-01
data zakończenia: 2019-06-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena oferty 100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2 Nazwa: Dostawa past serowych i tłuszczów
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zakres części II obejmuje dostawę past serowych i tłuszczy w ilości i asortymencie jak niżej Lp. Nazwa artykułu i opis poszczególnego asortymentu Ilość dostawy w kg 1. 2. 1. Serek na bazie twarogu, wartości odżywcze w 100g zwartość białka co najmniej 4g, tłuszczu do 23g, pakowany w kubek po 100g, pakowany w kubek po 100g – 130 g, różne smaki Np.: serek kremowo-śmietankowy OSM Ostrowia, „Serek do chleba” OSM Włoszczowa, „Hochland kanapkowy” Hochlad Polska sp. zo.o. 110 kg 2. Serek twarogowy, kremowy o gładkiej, zwartej konsystencji, wartość odżywcza w 100g zawartość białka co najmniej 6g. tłuszczu do 22g, pakowany w kubek 125g- 135g, różne smaki Np.: „ Turek kremowy smak” Mleczarnia Turek, „Twój smak” OSM Piątnica, „Serek łowicki aksamitny” OSM Łowicz 90 kg 3. Serek twarogowy typu tartare, puszysty o lekkiej konsystencji, wartość odżywcza w 100g zawartość białka co najmniej 6g, tłuszczu od 16g- 25 g, pakowany w kubek 140g-150g, różne smaki Np.: „Serek tartare” Mleczarnia Turek, „Nasz puszysty” Mleczarnia Turek, „Puszysty serek twarogowy” Almette 150 kg 4 Serek śmietankowy w plastrach, skład: serek śmietankowy, substancje żelujące, wartości odżywcze w 100 g zawartość białka co najmniej 6 g, tłuszczu do 25 g, różne smaki Np. Serek Capresi Polmlek , Serek Capresi Warmia, Serek Milandia OSM Piątnica. 150 kg 5 Ser topiony w plastrach, każdy plaster oddzielnie pakowany, skład: co najmniej 50 % sera, wartości odżywcze w 100 g, zawartość białko co najmniej 17 %, tłuszcz do 20 g, różne smaki Np. ser topiony w plastrach Hochland Polska sp. z o.o. 160 kg 6 Serek homogenizowany naturalny Skład: na bazie sera twarogowego lub mleka i śmietanki, wartości odżywcze w 100 g, zawartość białka co najmniej 5 g, tłuszcz do 7g Wielkość opakowania 130-150 g Np.: Serek naturalny homogenizowany : OSM Łowicz, ŚSM JANA Środa Wlkp., Serek Darek Mlekowita, Bacoma 150 kg 7 Serek homogenizowany owocowy Skład: na bazie sera twarogowego lub mleka i śmietanki, Wartości odżywcze w 100 g, białko co najmniej 5g, tłuszcz do 7g Wielkość opakowania 130 – 150 g Np.: Serek homogenizowany owocowy .: OSM Łowicz, Serek Darek Mlekowita, Serek Pyszny Mlekpol, Serek Danio Danone, Bacoma 150 kg 8. Mix tłuszczowy pakowany w kostkę 200g – 250 g, zawartość tłuszczu min.68 % w tym tłuszczu mlecznego co najmniej 10 % Np.: Mix Pasłęcki – Sery ICC Pasłęk zp. z o.o., Mix tłuszczowy łaciaty- SM Mlekpol Grajewo, Dobrze smarowny mix tłuszczowy- Mleczarnia Lumiko Łuków 350 kg 9. Serek typu „fromage” pakowany w kostki 75- 100g, różne smaki 10 kg 10 Margaryna Palma pakowana w kostki 200 g- 250 g 200 kg 11. Smalec pakowany w kostki 200-250g 30 kg W/w ilości asortymentu są przewidywaną wielkością zamówienia. W uzasadnionych przypadkach przedmiot zamówienia może być realizowany w mniejszym zakresie. Wielkość opakowań poszczególnego asortymentu nie może być inna niż określono w kol. 2 powyższego zestawienia. Dostawy zamawiający będzie realizował sukcesywnie średnio dwa razy w miesiącu w dni robocze w godz. 7:00 – 14:00 w terminie 14 dni od zgłoszenia przekazanego telefonicznie, faxem lub e-mailem określającego ilość produktów. Dostawca zamówiony towar będzie dostarczał do siedziby zamawiającego własnym transportem. Wszystkie artykuły powinny być wysokiej jakości, pierwszego gatunku, pierwszej klasy, w opakowaniach oznaczonych zgodnie z przepisami ustawy z dnia 25 sierpnia 2006r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia. W pozycjach od 1-8 dokładniej opisano poszczególne produkty i przykładowo wskazano nazwy i producentów produktów, których wyroby spełniają opisane wymagania, zamawiający dopuszcza zaproponowanie produktów innego producenta –marki o równoważnych walorach jakościowych, odżywczych i smakowych tj. nie gorszych niż opisane dla poszczególnych produktów. Na jednostkowym opakowaniu serków z pozycji 6 i 7 musi być jednoznaczna informacja ,że produkt jest serkiem homogenizowanym.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 15545000-0, 15412000-9

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 6
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2019-01-01
data zakończenia: 2019-06-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena oferty 100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






NAJNOWSZE ZLECENIE
Kupię pręt fi 130 gat. 2H13 L=3000mm lub L=6000mm hartowany - Pszczyna
  • Lokalizacja zleceniaśląskie
  • Data dodania16-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Kupię pręt fi 130 gat. 2H13 L=3000mm lub L=6000mm hartowany do twardości 280-320B. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI