Dostawa artykułów żywnościowych do Ewangelickiego Domu Opieki „ARKA” Parafii Ewangelicko-Augsburskiej...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Dostawa artykułów żywnościowych do Ewangelickiego Domu Opieki „ARKA” Parafii Ewangelicko-Augsburskiej Św. Trójcy w Mikołajkach
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoMikołajki
  • WojewództwoWarmińsko-mazurskie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoInny
  • Termin składania wniosków2019-02-11
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyEwangelicki Dom Opieki ARKA Parafii Ewangelicko-Augsburskiej im. Św. Trójcy
  • Data publikacji ogłoszenia2019-02-01
  • Numer ogłoszenia509715-N-2019
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 509715-N-2019 z dnia 2019-02-01 r.

Ewangelicki Dom Opieki ARKA Parafii Ewangelicko-Augsburskiej im. Św. Trójcy: Dostawa artykułów żywnościowych do Ewangelickiego Domu Opieki „ARKA” Parafii Ewangelicko-Augsburskiej Św. Trójcy w Mikołajkach
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Ewangelicki Dom Opieki ARKA Parafii Ewangelicko-Augsburskiej im. Św. Trójcy, krajowy numer identyfikacyjny 79013343300020, ul. Plac Kościelny  , 11730   Mikołajki, woj. warmińsko-mazurskie, państwo Polska, tel. 87 4216-811, e-mail mi368@wp.pl, faks 87 4215-049.
Adres strony internetowej (URL): http://arka.e-bip.net/
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny (proszę określić):
Ewangelicki Dom Opieki
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
http://arka.e-bip.net/

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
http://arka.e-bip.net/

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
W wersji papierowej
Adres:
Plac Kościelny 5a, 11-730 Mikołajki

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa artykułów żywnościowych do Ewangelickiego Domu Opieki „ARKA” Parafii Ewangelicko-Augsburskiej Św. Trójcy w Mikołajkach
Numer referencyjny:
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów żywnościowych do Ewangelickiego Domu Opieki ARKA Parafii Św. Trójcy w Mikołajkach w okresie od 01 marca 2019r do 29 lutego 2020 roku zgodnie z wykazem zamieszczonym w grupach I-VII

II.5) Główny kod CPV: 15811000-6
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
03110000-5
15500000-3
03142500-3
15100000-9
15112000-6
15220000-6
15980000-1
15800000-6
15600000-4
15300000-1


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 2020-02-29

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie szczegółowego warunku
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie szczegółowego warunku
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie szczegółowego warunku
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:

III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
Cena 100,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Nie
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Nie
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:

IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2019-02-11, godzina: 07:30,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):

Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1 Nazwa: PIECZYWO
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Bułka drożdżowa 70g szt 300 Bułka drożdżowa z jabłkiem 100g Szt 250 Bułka ziarnista 40g Szt 10 Bułka poznańska 90g Szt. 11600 Bułka z serem 80g szt 500 Bułka maślana 80g Szt 310 Bułka z makiem zawijana 80g Szt 500 Bułka tarta Kg 130 Chleb razowy krojony 600g szt 1350 Chleb żytni krojony 450g Szt 750 Chleb orkiszowy 500g krojony szt 150 Chleb zwykły krojony 1kg Szt 7250 Drożdże szt 20 Pączek z marmoladą Szt 300 Ciasto – murzynek Kg 30 Ciasto – makowiec Kg 25 Piernik serce Szt 100 Babka z jabłkiem Kg 20 Babka biszkoptowa Kg 20 Babka czekoladowa kg 30 Baton 200 g szt 10 Eklerki z budyniem 180g szt 400
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 15811000-6,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-02-29
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
CENA 100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2 Nazwa: OWOCE I WARZYWA
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Arbuz (sezon) kg 200 Banan kg 1550 Anansa Szt 40 Botwina pęczek szt 40 Brzoskwinie kg 50 Brzoskwinie Szt 250 Buraki czerwone kg 1000 brokuły szt 150 Cebula biała kg 950 Cebula czerwona Kg 50 Czosnek główka szt 400 Cytryna Kg 450 Czereśnie (sezon) Kg 100 Granat Szt 40 Gruszki Kg 250 Grejpfrut czerwony Kg 350 Jabłka Kg 1100 Kapusta młoda Kg 230 Kapusta biała Kg 400 Kapusta czerwona Kg 200 Kapusta kwaszona Kg 500 Kapusta pekińska Kg 270 Kalafior Szt 100 Kiwi szt 250 Kiwi kg 100 Koper pęczek 100g Szt 630 Mak niebieski mielony 400g szt 10 Mak mielony luz kg 2 Marchew kg 1450 Mandarynka Kg 530 Natka pietruszki Szt 560 Nektarynka Szt 870 Nektarynka Kg 30 Ogórek świeży Kg 620 Ogórek gruntowy Kg 50 Ogórki małosolne Kg 50 Ogórki kwaszone Kg 260 Por szt 1150 Por kg 140 Papryka czerwona I gatunek kg 190 Papryka żółta I gatunek Kg 70 Pomidory Kg 1300 Pomarańcza Kg 170 Pietruszka korzeń Kg 40 Pieczarki Kg 320 Podgrzybek suszony 20g op 50 Rodzynki Kg 10 Rzodkiewka 200g Szt 550 Rzodkiew biała Kg 75 Szczypiorek pęczek 50g Szt 350 Seler Kg 610 Sałata masłowa szt 300 Sałata lodowa szt 350 Śliwki(sezon) kg 120 Truskawka (sezon) Kg 55 Winogrona ciemne Kg 60 Wiśnie (sezon) Kg 50 Ziemniak młody Kg 5100 Ziemniak Irga Kg 7400 Zestaw do kiszenia Szt 10 Cukinia zielona Kg 770 Fasolka szparagowa żółta kg 60
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 03110000-5,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-02-29
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
CENA 100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 3 Nazwa: NABIAŁ
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Napój mleczny zawierający bakterie jogurtowe Actimel lub równoważny 4x100g op 250 Jogurt naturalny 150g Szt. 1100 Jogurt naturalny 350g Szt 200 Jogurt owocowy 150g Szt. 1250 Jogurt owocowy 350g szt 80 Masło extra 200g Szt. 2450 Serek Kaszka manna z owocami 150g Szt. 400 Mleko karton 2% 1l Szt 400 Maślanka naturalna 1l Szt. 250 Maślanka owocowa 1l Szt. 80 Margaryna extra z masłem 500g Delma lub równoważna szt 1700 Margaryna 500g o zawart.tł.min 39% typu Rama szt 800 Margaryna do pieczenia Kasia 250g lub równoważna szt 20 Ser typu Feta 270g Szt. 200 Serek homogenizowany Pyszny 140 g lub równoważny Szt. 1300 Serek homogenizowany Danio 150 g lub równoważny Szt 570 Ser żółty edamski/gouda pełnotłusty o zawartości tł. min.45% Kg 280 Ser pleśniowy 125g President Camembert lub równoważny Szt 200 Ser wędzony Kg 35 Serek typu wiejski ziarnisty 200g Szt 1800 Serek 135g Twój Smak lub równoważny Szt 1120 Śmietana 30% 500ml Szt 120 Śmietana 18% 400g Szt 1440 Twaróg chudy kg 410 Twaróg sernikowy President lub równoważny 1kg Szt 30 Serek topiony kostka 100g szt 810 Ser mozzarella 125g szt 300 Serek Hochland zegarek lub równoważny 200g zawartość sera min.28% Szt 330 Serek mascarpone 250g Szt 20
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 15500000-3,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-02-29
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 4 Nazwa: JAJA
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Jaja kurze klasa A waga M szt 25300
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 03142500-3,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-02-29
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 5 Nazwa: MIĘSO I WĘDLINY
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Baleron wędzony- wędzonka wp , karczek wędzony, parzony zawart. mięsa min.99% kg 20 Boczek wp wędzony zawartość mięsa min.88 % kg 20 Boczek bk surowy kg 200 Ćwiartki kurczące tylne schłodzone kg 500 Filet kurczący schłodzony bs kg 900 Flaki wołowe krojone mrożone 0,90 op 150 Golonka surowa tylna wp kg 300 Gulasz angielski 300 g Szt 14 Golonka konserwowa Kg 40 Kiełbasa biała surowa zawart.miesa min 75% kg 30 Karkówka wp bk kg 350 Kaszanka gryczano-jęczmienna kg 150 Kiszka ziemniaczana Kg 160 Kiełbasa biała parzona wp średnio rozdrobniona-zawartość mięsa min.75% kg 45 Kiełbasa jałowcowa kg 20 Kiełbasa swojska z cielęciną mięso wp.90% i cielęce 3% Kg 270 Kiełbasa jasiuk – kiełbasa wieprzowa grubo rozdrobniona, wędzona, w której100g produktu wytworzono ze 125g mięsa wieprzowego kg 100 Kiełbasa krakowska parzona – kiełbasa średnio rozdrobniona, parzona wędzona kg 60 Kiełbasa krakowska podsuszana , kiełbasa wieprzowa grubo rozdrobniona, wędzona, parzona, suszona, w której na 100g wyrobu gotowego zużyto min.143g mięsa wieprzowego kg 75 Kiełbasa krakowska sucha , kiełbasa wieprzowa grubo rozdrobniona, wędzona, parzona, suszona, w której na 100g wyrobu gotowego zużyto min.143g mięsa wieprzowego kg 90 Kiełbasa madera – kiełbasa wp średnio rozdrobniona wysokowydajna, w której skład wchodzi min. 76% mięsa wieprzowego kg 870 Kiełbasa pieprzowa kg 80 Kiełbasa swojska z cielęciną -kiełbasa wieprzowa z dodatkiem cielęciny,średnio rozdrobniona, wędzona, parzona, w której100g produktu wytworzono z min.114,2g mięsa wieprzowego i min.2,3g cielęciny kg 270 Kiełbasa szynkowa borowiaka- wędzonka grubo rozdrobniona, parzona z mięsa wieprzowego, w której do wyprodukowania 100g produktu użyto 106g mięsa wieprzowego kg 30 Kiełbasa czosnkowa – kiełbasa wieprzowa, średnio rozdrobniona, wysokowydajna, wędzona, parzona mięso wieprzowe min.74% kg 140 Kiełbasa żywiecka parzona kg 60 Kiełbasa żywiecka podsuszana kg 55 Kiełbasa Kaziuk -kiełbasa wp, grubo rozdrobniona, wędzona, parzona, w osłonce nie jadalnej wyprod. Z 89 % mięsa wieprzoweego Kg 10 Kości wp schabowe kg 620 Kurczak w galarecie kg 70 Kurczak świeży kg 300 Lunchmeat – mieso wp.min.93% kg 110 Łopatka surowa wp bk kg 730 Metka cebulowa kg 45 Metka tatarska Kg 5 Metka łososiowa 300g Szt 10 Mielonka śniadaniowa kg 15 Mielonka tyrolska kg 30 Mortadela luksusowa kg 95 Nogi wp kg 100 Ozory wp kg 80 Ogonówka Kg 15 Parówki Berlinki – kiełbasa wieprzowa, wędzona , parzona, homogenizowana, w osłonce niejadalnej, wyprodukowana z min. 71% mięsa wieprzowego kg 210 Parówki maślane- kiełbas wp, wędzona, parzona, homogenizowana, w osłonce niejadalnej, wyproduikowana z min.71 mięsa wp Kg 150 Pasztet z pieca drobiowo- wp kg 70 Pasztet mix 131g szt 70 Pasztet podlaski 50g Szt 20 Pasztetowa drobiowa kg 105 Pieczeń litewska-zawartośc mięsa z kurczaka min 60% z indyka min. 20% kg 210 Pieczeń rzymska kg 120 Porcje rosołowe z kurczaka kg 550 Polędwica sopocka wp, wędzona, parzona, w której skład wchodzi min. 70% mięsa wieprzowego kg 320 Polędwica drobiowa kg 80 Polędwica wiśniowa wp, wędzona, parzona, w której skład wchodzi min. 65% mięsa wieprzowego kg 20 Polędwica miodowa kg 40 Polędwica z warzywami kg 160 Rolada drobiowa Kg 5 Salami bumerang kg 40 Salceson włoski kg 50 Salceson czosnkowy Kg 50 Schab pieczony- wędzonka wysokowydajna wieprzowa, wędzona, parzona wyprodukowana z 64% mięsa wieprzowego kg 210 Schab wędzony zawartość mięsa wp 98 % kg 15 Schab ze śliwką Kg 10 Schab surowy wp bk kg 360 serdelki kg 30 Skrzydła kurczęce schłodzone kg 320 Słonina wp surowa kg 40 Smalec wp kg Szynka wp surowa bk kg 420 Szynka wędzona – szynka wp wędzona, parzona, w której skład wchodzi min.70% mięsa wieprzowego kg 105 Szynka konserwowa wp kg 55 Szynka wędzona z liściem w której skład wchodzi min.85%szynki wieprzowej, wędzona,parzona kg 240 Szynka bohuna wp wysokowydajna, wędzona,parzona, w której skład wchodzi min.72% mięsa wieprzowego kg 65 Szynka pieczona zawartość mięsa wp 98% Kg 15 Szynkówka Kg 245 Wątroba świeża drobiowa kg 150 Udziec wołowy b/k Kg 150 Udo z indyka Kg 150 Żeberka wp paski kg 300 Żołądki drobiowe świeże kg 100 Kaczka mrożona kg 100 Serca drobiowe świeże Kg 100
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 15100000-9, 15112000-6

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-02-29
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 6 Nazwa: RYBY
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Morszczuk filet - bez skóry, dopuszczalna ilość glazury nie więcej niż 15% Kg 650 Płat śledziowy solony bez skory 4kg Szt 45 Płat śledziowy marynowany bez skory 4kg szt 15 Makrela wędzona kg 120 Miruna filet bez skóry, dopuszczalna ilość glazury nie więcej niż 15% kg 100 Pstrąg wędzony Kg 40
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 15220000-6,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-02-29
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 7 Nazwa: ARTYKUŁY OGÓLNOSPOŻYWCZE
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Ananas plastry 565g w syropie Szt 50 Aromat do ciast 9ml Szt 20 Barszcz ukraiński mrożony 2,5 kg Kg 110 Brokuł różyczki mrożony 2,5kg kg 50 Brzoskwinia połówki w syropie 820g puszka szt 210 Budyń 1 kg mix szt 45 Chrzan tarty na kwasku cytrynowym 170g szt 100 Ciastka krakersy 100g szt 850 Ciastka biszkopty 250gg szt 20 Ciastka biszkopty z galaretką 135g szt 320 Ciastka herbatniki 250g Szt 20 Ciastka domowe z galaretką 1kg op 10 Ciastka biszkopty 120g szt 310 Ciastka pierniki w czekoladzie 2,5kg Szt 5 Pierniki w czekoladzie nadziewane 200g Szt 400 Cukierki mix 1kg Szt 5 Ciastka kruche z marmoladą Kg 6 Ciastka z morelą B/C 300G Szt 30 Cukier biały kryształ kg 1350 Cukier puder 400g szt 10 Cukier waniliowy 32g szt 280 Cynamon mielony 20g szt 30 Czekolada mleczna b/c 75g szt 100 Czekolada gorzka 90g szt 50 Czekolada mleczna 90g szt 600 Czekolada mleczna 300g szt 100 Czosnek granulowany 20g szt 100 Ćwikła z chrzanem 260g Szt 15 Dżem niskosłodzony 280g mix-100g produktu sporzadzono z 50g owoców szt 510 Dżem niskosłodzony 280g mix szt 170 Dżem owocowy mirella lub rownoważny 260g mix 880 Dżem fruktoza 240g-dla cukrzyków 100g produktu sporządzono z 50g owoców Szt 300 Fasola Jaś sucha biała 5kg op 25 Fasola żółta cała 2,5 luz op 15 Fasola szparagowa konserwowa zielona – 470g Szt 315 Fasola konserwowa czerwona 400g szt 130 Filet z makreli w pomidorach 170g szt 440 Galaretka owocowa mix 75g szt 100 Gałka muszkatołowa 10g Szt 10 Groch suchy łuskany połówki 5kg szt 15 Groszek konserwowy 400g szt 100 Groszek mrożony2,5 kg Kg 70 Herbata ex a 300 Saga lub równoważna szt 65 Herbata ex a 150 Saga lub równoważna Szt 430 Herbata owocowa ex a30 Saga lub równoważna szt 90 Herbata miętowa ex a 20 Szt 40 Kakao Decomorreno 80g lub równoważne szt 40 Kakao Puchatek 300g lub równoważne Szt 150 Kalafior mrożony 2,5kg kg 40 Kasza jęczmienna 500g szt 50 Kasza jęczmienna wiejska 1 kg Szt 120 Kasza pęczak 5kg Szt 10 Kasza manna 1kg szt 140 Kasza gryczana 5kg Szt 10 Kasza wiejska 5kg Szt 5 Kaszka ryżowa bezmleczna 180g szt 200 Kawa naturalna mielona 250g szt 250 Kawa rozpuszczalna 200g Szt 45 Kawa zbożowa 1kg Szt 20 Kawa zbożowa 150g Szt 50 Ketchup łagodny Kotlin 1kg lub równoważny, w którym do wyprodukowania 100g produktu użyto min. 160g pomidorów szt 35 Ketchup pikantny Kotlin 1kg lub równoważny,w którym do wyprodukowania 100g produktu użyto min.145g pomidorów szt 45 Kisiel 1kg Szt 50 Kompot mix 900ml szt 900 Koncentrat pomidorowy Knorr 800g lub równoważny szt 150 Koncentrat barszczu czerwonego 330ml Szt 30 Kukurydza konserwowa 400g szt 320 Kminek 20g Szt 20 Kwasek cytrynowy 1kg szt 5 Liść laurowy 1kg szt 10 Majonez 815 g(skład:olej roślinny rzepakow 63%,woda, musztarda,żółtka jaj 6%,cukier)Kętrzyński lub równoważny szt 150 Majeranek 30g Szt 30 Majeranek 100g Szt 20 Makaron muszelka 1kg produkowany z semoliny-mąki uzyskiwanej z pszenicy durum,/mąki makaronowej Lubella, Winiary,Knorr lub równoważny ( za produkt równoważny uważamy makaron o tych samych cechach organoleptycznych) szt 15 Makaron nitka 1 kg produkowany z semoliny - mąki uzyskiwanej z pszenicy durum,/mąki makaronowej Lubella, Winiary,Knorr lub równoważny ( za produkt równoważny uważamy makaron o tych samych cechach organoleptycznych) szt 40 Makaron nitka 3 kg produkowany z semoliny -mąki uzyskiwanej z pszenicy durum,/mąki makaronowej Lubella, Winiary,Knorr lub równoważny ( za produkt równoważny uważamy makaron o tych samych cechach organoleptycznych) szt 5 Makaron rurka 3kg produkowany z semoliny-mąki uzyskiwanej z pszenicy durum,/mąki makaronowej Lubella, Winiary,Knorr, lub równoważny ( za produkt równoważny uważamy makaron o tych samych cechach organoleptycznych) szt 15 Makaron świderki 3kg - produkowany z semoliny -mąki uzyskiwanej z pszenicy durum,/mąki makaronowej Lubella, Winiary,Knorr lub równoważny ( za produkt równoważny uważamy makaron o tych samych cechach organoleptycznych) szt 5 Makaron świderki 1 kg produkowany z semoliny - mąki uzyskiwanej z pszenicy durum,/mąki makaronowej Lubella, Winiary,Knorr lub równoważny ( za produkt równoważny uważamy makaron o tych samych cechach organoleptycznych) Szt 220 Makaron krajanka 2kg produkowany z semoliny - mąki uzyskiwanej z pszenicy durum,/mąki makaronowej Lubella, Winiary,Knorr lub równoważny ( za produkt równoważny uważamy makaron o tych samych cechach organoleptycznych) Szt 5 Makaron krajanka 500g produkowany z semoliny - mąki uzyskiwanej z pszenicy durum,/mąki makaronowej Lubella, Winiary,Knorr lub równoważny ( za produkt równoważny uważamy makaron o tych samych cechach organoleptycznych) Szt 50 Makaron krajanka cienka 1 kg -wypr.z maki semolina 100%mąki uzyskiwanej z pszenicy durum,/mąki makaronowej Lubella, Winiary,Knorr lub równoważny ( za produkt równoważny uważamy makaron o tych samych cechach organoleptycznych) Szt 205 Mąka ziemniaczana500g szt 30 Mąka ziemniaczana 1kg szt 45 Mąka tortowa typ 450 kg 755 Mąka luksusowa typ 550 kg 50 Mąka kukurydziana 500g Szt 10 Mieszanka warzywna mrożona 7-składnikowa 2,5kg szt 420 Makrela w pomidorach 170g Szt 310 Mieszanka kompotowa 5-składnikowa 2,5 kg Kg 35 Miód 1kg wielokwiatowy szt 25 Miód wielokwiatowy 370g Szt 30 Marchewka z groszkiem konserwowa 460g szt 650 Marchew kostka mrożona 2,5 kg Kg 140 Musli 1 kg Szt 60 Musztarda sarepska 210g szt 220 Napój owocowy n/g 2 l Szt 80 Oliwki czarne w zalewie 880g Szt 5 Ocet spirytusowy 10% 1l szt 90 Ogórki konserwowe słoik 870g szt 230 Oregano 10g Szt 30 Olej rzepakowy 1l szt 740 Paluszki solone 300g Szt 20 Pomidory suszone 314ml Szt 10 Papryka czerwona ostra mielona 500g Szt 2 Papryka czerwona słodka mielona 500g Knorr lub równoważna szt 5 Paprykarz szczeciński 341g szt 50 Pieprz naturalny mielony 1kg szt 20 Pieprz ziołowy 20g szt 30 Płatki śniadaniowe kuleczki czekoladowe 1kg szt 35 Płatki śniadaniowe kukurydziane 1kg szt 90 Płatki owsiane 500g Szt 200 Proszek do pieczenia 30g szt 180 Przyprawa curry 25g szt 30 Przyprawa do gyrosa 30g szt 30 Przyprawa do drobiu 600g Delikat lub równoważna-skł.sól. Papryka słod.16%.wzmacniacz smaku,cebul 6,2%, mąka przenna,czosnek,majeranek,seler miel.,pieprz czarny,przypr.carry(kolendra ,curcuma,nasina kopru,kmin,piprz czarny,nasiona kozieradki,pieprz cayenne.kardamon,gorczyca miel.),tymianek,ekstrat drożdżowy,natka pietruszki,lisc laurowy,syrop karmelowy. Za przyprawę równoważna uważamy przyprawę zawierająca w swoim składzie paprykę, cebulę czosnek, majeranek, puieprz czerny, curry, tymianek, natkę pietruszki Szt 25 Przyprawa do ryb 600g Szt 7 Przyprawa do grilla 500g szt 4 Przyprawa do mięsa 600g Delikat lub równoważna-skł.sól, maka przenn somolina,papryka 8%,maka przenna,cebula 3%,aromaty,tłuszcz palmowy,zioła (natka pietruszki,rosmaryn,oregano,tymianek,majeranek),ekstrat dożdżowy,czosnek mielony.barwnik,srobia,pieprz czarny mielony,gałka muszkatałowa. Za przyprawę równoważna uważamy przyprawę zawierająca w swoim składzie paprykę, cebulę czosnek, majeranek, puieprz czerny, curry, tymianek, natkę pietruszki szt 30 Przyprawa do flaków Appetita 25g lub równoważna szt 30 Przyprawa uniwersalna 5kg Degusta lub równoważna- skład 15,1% warzyw Szt 41 Przyprawa do zup w płynie 0,8l Knorr lub równoważna szt 120 Ryż długoziarnisty 1kg paraboiled kg 390 Soda oczyszczona 20g szt 60 Soczki marchwiowo-owocowe 330ml Szt 400 Sok z buraków i jabłka 330ml Szt 400 Sok jabłkowy 330ml Szt 400 Sok pomidorowy 330ml Szt 900 Sos sałatkowy 700g Knorr lub równoważny szt 15 Sól drobnoziarnista 1kg szt 240 Sól ziołowa 30g szt 50 Słodzik 1200 tabletek szt 10 Syrop owocowy 5l mix szt 100 Szpinak mrożony 2,5 kg szt 175 Śmietana w proszku 60g Śnieżka lub równoważna szt 25 Tuńczyk kawałki w sosie własnym 170g szt 400 Truskawki mrożone 2,5kg Kg 110 Talarki ziemniaczane mrożone 2,5kg szt 20 Wiórki kokosowe 200g szt 10 Wafle ryżowe naturalne 110g szt 180 Wafle śmietankowa 2,5kg Szt 2 Wafle kakaowe 2,5kg szt 5 Woda mineralna 500ml n/g Szt 410 Woda mineralna 500 ml gaz szt 450 Zając czekoladowy 125g szt 100 Ziele angielskie 300g szt 20 Ziele angielskie 1kg Szt 5 Zioła prowansalskie 10g Szt 30 Zupa barszcz czerwony 3kg knorr lub równoważny Szt 10 Żelatyna spożywcza 50g szt 60 Żurek staropolski 500ml szt 140 Żurawina suszona 200g Szt 15 Euromix warzywa na patelnię 2,5 kg Szt 40
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 15800000-6, 15980000-1, 15600000-4, 15300000-1

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-02-29
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






NAJNOWSZE ZLECENIE
Kupię różne elementy metalowe - Elbląg
  • Lokalizacja zleceniawarmińsko-mazurskie
  • Data dodania26-03-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Witam, Kupię: - ceownik 50 hutniczy - 24t. - płaskownik 200 x10, 110x8 , 120x8 24t. - rury bez szwu 133x 5 i 121 x 8 - 24t. - blachę 6mm 1500x3000 St235 - 10-20t. - profil rurę 100x100 x 4 - 24t. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.