Dostawa artykułów spożywczych na 2020 rok - 4 części

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Dostawa artykułów spożywczych na 2020 rok - 4 części
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoPrzytoczna
  • WojewództwoLubuskie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoJednostki organizacyjne administracji samorządowej
  • Termin składania wniosków2019-12-04
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyDom Pomocy Społecznej
  • Data publikacji ogłoszenia2019-11-19
  • Numer ogłoszenia624217-N-2019
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 624217-N-2019 z dnia 2019-11-19 r.

Dom Pomocy Społecznej: Dostawa artykułów spożywczych na 2020 rok - 4 części
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
Dostawa artykułów spożywczych na 2020 rok
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Dom Pomocy Społecznej, krajowy numer identyfikacyjny 31056800000000, ul. Rokitno  58 , 66-340  Przytoczna, woj. lubuskie, państwo Polska, tel. 0-95 7493024, 7494032, e-mail dps@life.pl, faks 0-95 7493024.
Adres strony internetowej (URL): www.miedzyrzecz.dps5.bip.net.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Jednostki organizacyjne administracji samorządowej
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Nie

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
www.miedzyrzecz.dps5.bip.net.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. - prawo pocztowe, osobiście, za pośrednictwem posłańca
Adres:
Dom Pomocy Społecznej 66 - 340 Przytoczna Rokitno Nr 58

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa artykułów spożywczych na 2020 rok - 4 części
Numer referencyjny:
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: dostawa artykułów spożywczych na 2020 rok, kod wiodący CPV 15000000-8, z podziałem na 4 części / od A do D / w asortymencie, ilości i gramaturze określonej w Załącznikach Nr 1 dla w/w części, dołączonych do SIWZ. tj. - część A - żywność, napoje i artykuły mleczarskie - część B – mięso, wędliny i drób - część C – pieczywo - część D – ryby, mrożonki

II.5) Główny kod CPV: 15000000-8
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
15100000-9
15220000-6
15811000-6


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia: 2020-01-02   lub zakończenia: 2020-12-31
Okres w miesiącach Okres w dniach Data rozpoczęcia Data zakończenia
2020-01-02
2020-12-31

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków:
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Nie Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:

III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
cena brutto 60,00
termin płatności 40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)

IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Nie
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:

IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2019-12-04, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1 Nazwa: żywność, napoje i artykuły mleczarskie
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Ogórek konserwowy - 0,9 l szt. 200 2. Koncentrat pomidorowy - 0,9 kg szt. 320 3. Groch - 1 kg kg 100 4. Groszek konserwowy - 400 g szt. 600 5. Fasola Jaś - 1 kg kg 150 6. Fasolka szparagowa konserwowa - 700 g szt. 300 7. Marchew konserwowa - 700 g szt. 500 8. Ćwikła - 280 g szt. 240 9. Ketchup ostry - 500 g szt. 30 10 Ketchup łagodny - 500 g szt 30 11 Majonez Winiary - Dekoracyjny- 700 g szt. 140 12 Musztarda sarepska/stołowa- 200 g szt. 200 13 Kapusta konserwowa czerwona - 0,9 l szt. 300 14 Sałatka wielowarzywna - 0,9 l szt. 80 15 Sałatka „ szwedzka „ – 0,9 l szt 80 16 Koncentrat szczawiowy - 300 g szt. 100 17 Ogórek kwaszony – 0,9 l szt. 400 18 Kapusta kwaszona – 0,9 l szt 300 19 Pasztet drobiowy - 500 g szt. 200 20 Konserwa mięsna-turystyczna - 300 g szt. 400 21 Konserwa rybna w pomidor/ makrela / śledź / - 250 g szt. 500 22 Paprykarz szczeciński - 330 g szt. 350 23 Cukier - 1 kg kg 1500 24 Kasza jęczmienna wiejska - 1 kg kg 200 25 Kasza jęczmienna pęczak – 1 kg Kg 150 26 Kasza gryczana prażona – 1 kg kg 150 27 Kasza manna - 1,0 kg kg 200 28 Ryż - 1 kg kg 450 29 Płatki owsiane górskie- 0,5 kg kg 120 30 Płatki kukurydziane - 1000 g szt. 160 31 Płatki orkiszowe – 1 kg kg 100 32 Mąka wrocławska - 1 kg kg 960 33 Mąka ziemniaczana - 1 kg kg 20 34 Olej rzepakowy- 1 l l 420 35 Sól - 1 kg kg 360 36 Makaron - wstążka rosołowa gruba - 1 kg kg 150 37 Makaron gruby rurka – 1 kg kg 300 38 Makaron gruby kolanko – 1 kg kg 300 39 Makaron świderek – 1 kg kg 300 40 Galaretka owocowa-różne smaki - 90 g szt 1800 41 Kisiel – różne smaki - 40 g szt 1400 42 Budyń – różne smaki– 40 g szt. 400 43 Kompot owocowy – śliwka - 0,9 l szt. 150 44 Kompot owocowy – truskawka - 0,9 l szt 200 45 Kompot owocowy – wiśnia - 0,9 l szt 200 46 Kompot owocowy – aronia - 0,9 l szt 200 47 Kompot owocowy – agrest - 0,9 l szt 30 48 Kawa Inka - 150 g szt 1000 49 Herbata granulowana - 100 g kg 60 50 Ocet - 0,5 l szt. 150 51 Pieprz naturalny mielony 50 g szt 350 52 Pieprz ziołowy - 20 g szt 350 53 Przyprawa bazylia – 20 g szt 80 54 Majeranek 100 g szt 80 55 Przyprawa „ziele angielskie „ – 20 g szt 50 56 Przyprawa „ kminek mielony „ – 20 g szt 20 57 Przyprawa „ estragon „ – 20 g Szt 30 58 Przyprawa „ tymianek „ - 20 g Szt 80 59 Papryka słodka - 20 g szt 150 60 Papryka ostra mielona - 20 g szt 150 61 Czosnek mielony - 20 g szt 250 62 Kakao naturalne - 200 g szt 200 63 Herbata owocowa w saszetkach - 2 g x 20 szt. w opako opak. 800 64 Herbata miętowa ekspresowa 2g x 20 szt w opakow opak 100 65 Barszcz czerwony WINIARY instant - 170 g szt 30 66 Rosół z kury winiary – 170 g szt 100 67 kukurydza konserwowa - 400 g szt. 150 68 Miód naturalny – 370g szt 50 69 Cynamon - 20g szt 50 70 Kwasek cytrynowy - 20 g szt 50 71 Chrzan konserwowy tarty - 175 g szt 100 72 Liść laurowy - 10 g szt 50 73 Ser żółty GOUDA twardy kg 250 74 Serek topiony śmietankowy kg 120 75 Mleko 2 % / karton / - 1 l l 9400 76 Masło extra nie mniej niż 82 % tłuszczu kg 750 77 Margaryna zwykła - 0,25 kg kg 120 78 Masło roślinne – 0,25 kg kg 250 79 Śmietana 18% - 0,4 l l 750 80 Twaróg półtłusty - ilość w kg kg 1000 81 Jogurt owocowy- różne smaki – 115 g szt. 5000 82 Jogurt naturalny – 150 g szt 1500 83 Kefir naturalny – 400 g szt. 520 84 Cukier waniliowy– 30 g szt. 80 85 Proszek do pieczenia – 40 g szt. 50 86 Cukier puder – 500 g szt. 10 87 Dżem / różne smaki /– 580 g szt. 350 88 Fasolka czerwona konserwowa – 400 g szt 90 89 Sok HERBAPOL malinowy – 0,5 l Szt 120 90 Soda oczyszczona – 30 g szt 15 91 Przecier ogórkowy – 0,9 l szt 200 92 Kasza jaglana – 1 kg kg 150 93 Żelatyna spożywcza wieprzowa – 50 g szt 100 94 Przyprawa Lubczyk – 10 g szt. 180 95 Maślanka naturalna – 1 l butelkowa szt 730 96 Drożdże spożywcze – 100g kg 10
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 15000000-8,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2020-01-02
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena brutto 60,00
termin płatności 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2 Nazwa: mięso, wędliny i drób
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Karkówka wieprzowa bez kości kg 320 2. Schab wieprzowy bez kości kg 250 3. Schab wieprzowy z kością kg 400 4. Mięso mielone wieprzowe / powyżej 70 % mięsa / kg 350 5. Mięso gulaszowe wieprzowe / powyżej 70 % mięsa / kg 350 6. Kiełbasa mortadela / powyżej 70 % mięsa / kg 240 7. Kiełbasa biała parzona / powyżej 70 % mięsa / kg 150 8. Kiełbasa Piwna / powyżej 70 % mięsa / kg 100 9. Kiełbasa szynkowa drobiowa / powyżej 70 % mięsa / kg 120 10. Kiełbasa żywiecka / powyżej 70 % mięsa / kg 100 11. Kiełbasa zwyczajna / powyżej 70 % mięsa / kg 300 12. Kiełbasa śląska / powyżej 70 % mięsa / kg 240 13. Kiełbasa parówkowa wieprzowa / powyżej 70 % mięsa / kg 200 14. Serdelki drobiowe / powyżej 70 % mięsa / kg 150 15. Wątrobianka kg 150 16. Salceson biały / powyżej 70 % mięsa / kg 100 17. Szynka delikatesowa z indyka - blok / powyżej 70 % mięsa / kg 120 18. Łopatka pieczona / powyżej 70 % mięsa / kg 100 19. Kaszanka kg 140 20. Pieczeń rzymska / powyżej 70 % mięsa / kg 150 21. Salceson z indyka / powyżej 70 % mięsa / kg 100 22. Żeberka wieprzowe kg 200 23. Szynka gotowana wędzona / powyżej 70 % mięsa / kg 100 24. Smalec -0,2 kg kg 80 24. Boczek wędzony parzony, bez skóry, bez kości kg 90 25. Kurczak świeży kg 270 26. Udko z kurczaka kg 440 27. Porcje rosołowe kg 700 28. Wątróbka drobiowa kg 90 29. Kiełbasa tyrolska / powyżej 70 % mięsa / kg 80 30. Polędwica sopocka / powyżej 70 % mięsa / kg 30 31. Kiełbasa mielonka / powyżej 70 % mięsa / kg 120 32 Filet drobiowy kg 50 33 Polędwica drobiowa / powyżej 70 % mięsa / kg 90 34 Golonka wieprzowa gotowana bez kości kg 120 35 Żołądki drobiowe kg 120 36 Przysmak śniadaniowy - blok / powyżej 70 % mięsa / kg 120 37 Mięso gulaszowe z indyka / powyżej 70 % mięsa / kg 130
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 15100000-9,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena brutto 60,00
termin płatności 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 3 Nazwa: pieczywo
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1 Chleb baltonowski krojony – 1 kg szt. 3.850 szt. 2 Chleb żytni razowy krojony – 1 kg szt. 1.200 szt. 3 Chleb Graham – mieszany krojony – 1 kg szt. 2.550 szt. 4 Bułka wrocławska – 0,10 kg szt. 23.350 szt. 5 Bułka tarta – 1 kg kg 200 kg
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 15810000-9,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2020-01-02
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena brutto 60,00
termin płatności 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 4 Nazwa: ryby, mrożonki
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1 Śledź matyjas kg 200 2 Makrela wędzona kg 240 3 Filety z mintaja - mrożony max 5 % glazury kg 260 4 Burger rybny z warzywami - mrożone kg 180 5 Pierogi z mięsem - mrożone kg 150 6 Pierogi ruskie - mrożone kg 150 7 Pierogi z kapustą i grzybami - mrożone Kg 60 8 Flaki wieprzowe - mrożone kg 300 9 Zupa jarzynowa 7 składnik – mrożona a 2,5 kg kg 350 10 Włoszczyzna paski – mrożona a 2,5 kg kg 900 11 Brokuł mrożony kg 150 12 Pyzy ziemniaczane - mrożone kg 90 13 Knedle z owocami / truskawka / - mrożone kg 90 14 Kalafior mrożony kg 100
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 15220000-6,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2020-01-02
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena brutto 60,00
termin płatności 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






NAJNOWSZE ZLECENIE
Poszukujemy blachy na rolkach - Kostrzyn
  • Lokalizacja zlecenialubuskie
  • Data dodania28-03-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Poszukujemy blachy na rolkach. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI