Dostawa artykułów spożywczych do Domu Pomocy Społecznej we Włoszczowie w pierwszym...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Dostawa artykułów spożywczych do Domu Pomocy Społecznej we Włoszczowie w pierwszym półroczu 2024 r.
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoWłoszczowa
  • WojewództwoŚwiętokrzyskie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2023-12-29
  • ZamawiającyDom Pomocy Społecznej
  • Data publikacji ogłoszenia2023-12-15
  • Numer ogłoszenia2023/BZP 00554753
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa artykułów spożywczych do Domu Pomocy Społecznej we Włoszczowie w pierwszym półroczu 2024 r.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Dom Pomocy Społecznej

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 292398393

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Koniecpolska 20

1.5.2.) Miejscowość: Włoszczowa

1.5.3.) Kod pocztowy: 29-100

1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL722 - Sandomiersko-jędrzejowski

1.5.7.) Numer telefonu: 413942038

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@dpswloszczowa.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://dpswloszczowa.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa artykułów spożywczych do Domu Pomocy Społecznej we Włoszczowie w pierwszym półroczu 2024 r.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-76b1641d-9b2b-11ee-953e-c2ea26915e21

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00554753

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-12-15

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/transakcja/865018

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/transakcja/865018

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Komunikacja między Zamawiającymi a Wykonawcami odbywa się za pomocą platformy zakupowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/.
2. Postępowanie prowadzone jest w języku polskim.
3. Preferowana jest forma kontaktu Wykonawców z Zamawiającym przy użyciu formularza „Wyślij wiadomość do Zamawiającego” na platformie.
4. Zamawiający dopuszcza możliwość komunikacji przy użyciu poczty elektronicznej pod adresem sekretariat@dpswloszczowa.pl, z zastrzeżeniem, iż dokumenty dotyczące postępowania muszą być składane na platformie zakupowej.
5. Zamawiający będzie przekazywał Wykonawcom informacje w formie elektronicznej za pomocą platformy.
6. Wykonawca zobowiązuje się sprawdzać komunikaty i wiadomości wysyłane na platformie na bieżąco.
7. Zamawiający, zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 31 grudnia 2020 roku w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz.U. z 2020 r. poz. 2452), określa niezbędne wymagania sprzętowe umożliwiające korzystanie z platformazakupowa.pl:
1) stały dostęp do sieci Internet o przepustowości co najmniej 256 kbit/s;
2) przeglądarka internetowa EDGE, Chrome lub FireFox w najnowszej dostępnej wersji, z włączoną obsługą języka Javascript, akceptująca pliki typu „cookies”;
3) platformazakupowa.pl jest zoptymalizowana dla minimalnej rozdzielczości ekranu 1024x768 pikseli;
4) komputer klasy PC lub MAC o konfiguracji: pamięć min. 2 GB RAM, procesor Intel IV 2 GHz lub nowszy, system operacyjny MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux lub ich nowsze wersje;
5) program obsługujący format plików .pdf, np. Adobe Acrobat Reader;
6) szyfrowanie na platformie odbywa się za pomocą protokołu TLS 1.3.;
7) oznaczenie czasu odbioru danych przez platformę stanowi datę oraz dokładny czas generowany wg czasu lokalnego serwera zsynchronizowanego z zegarem Głównego Urzędu Miar.
8. Decydując się na udział w postępowaniu Wykonawca akceptuje warunki korzystania z platformazakupowa.pl zawarte w Regulaminie zamieszczonym na stronie platformy link.
9. Wszelkie informacje dla Wykonawców dotyczące udziału w postępowaniu na platformie znajdują się w zakładce „Instrukcje dla Wykonawców” pod linkiem
https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: DPS.ZP.6.2023

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.5.) Wartość zamówienia: 279103,19 PLN

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 3

4.1.10.) Ofertę można składać na kilka części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa pieczywa do Domu Pomocy Społecznej we Włoszczowie w pierwszym półroczu 2024 r.

4.2.5.) Wartość części: 70021,00 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 15811000-6 - Pieczywo

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2024-01-01 do 2024-06-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 80

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa artykułów mleczarskich do Domu Pomocy Społecznej we Włoszczowie w pierwszym półroczu 2024 r.

4.2.5.) Wartość części: 99588,30 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 15500000-3 - Produkty mleczarskie

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2024-01-01 do 2024-06-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 80

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa różnych artykułów spożywczych do Domu Pomocy Społecznej we Włoszczowie w pierwszym półroczu 2024 r.

4.2.5.) Wartość części: 109493,89 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 15800000-6 - Różne produkty spożywcze

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2024-01-01 do 2024-06-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 80

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 7

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym – Zamawiający nie określa szczegółowych warunków w tym zakresie;
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów – Zamawiający nie określa szczegółowych warunków w tym zakresie;
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej – Zamawiający nie określa szczegółowych warunków w tym zakresie;
4) zdolności technicznej lub zawodowej – Zamawiający nie określa szczegółowych warunków w tym zakresie;
2. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie Zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które z dostaw wykonają poszczególni Wykonawcy

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Dopuszcza się możliwość zmiany wysokości wynagrodzenia należnego Zleceniobiorcy względem jednostkowych cen netto poszczególnych grup asortymentowych w przypadku wzrostu/spadku cen według kwartalnego wskaźnika cen towarów i usług konsumpcyjnych, opublikowanego przez Główny Urząd Statystyczny w Biuletynie Statystycznym GUS, pod warunkiem posiadania środków finansowych w planie finansowym jednostki.
2. Waloryzacji cen jednostkowych dokonuje się, gdy:
a. kwartalny wskaźnik cen towarów i usług konsumpcyjnych dla II kwartału 2024 roku publikowany przez Prezesa GUS wykaże wzrost lub obniżkę cen o wartość minimum 3% w odniesieniu do I kwartału 2024 roku. Waloryzacji będzie się dokonywać dla usługi świadczonej w okresie rozliczeniowym lipiec – grudzień 2024 przez przeliczenie cen jednostkowych wskazanych w formularzu ofertowym i wskaźnika cen towarów i usług konsumpcyjnych ogłoszonego przez GUS.
b. kwartalny wskaźnik cen towarów i usług konsumpcyjnych dla III kwartału 2024 roku publikowany przez Prezesa GUS wykaże wzrost lub obniżkę cen o wartość minimum 3% w odniesieniu do II kwartału 2024 roku. Waloryzacji będzie się dokonywać dla usługi świadczonej w okresie rozliczeniowym październik– grudzień 2024 przez przeliczenie cen jednostkowych wskazanych w formularzu ofertowym i wskaźnika cen towarów i usług konsumpcyjnych ogłoszonego przez GUS.
3. W przypadku deflacji nastąpi obniżenie wynagrodzenia, w przypadku inflacji nastąpi zwiększenie wynagrodzenia o wskaźnik cen towarów i usług konsumpcyjnych.
4. Zleceniodawca zastrzega, że maksymalna wartość zmiany wynagrodzenia, jaką dopuszcza Zleceniodawca, to łącznie 10 % w stosunku do wartości całkowitego wynagrodzenia netto określonego w § 3 pkt 1.
5. W przypadku waloryzacji cen jednostkowych (uwzględniającej inflację bądź deflację) każda ze stron umowy uprawniona jest do złożenia drugiej stronie propozycji zestawiania cen po waloryzacji wraz z uzasadnieniem.
6. Zestawienie cen po waloryzacji podlega wspólnemu zatwierdzeniu przez Strony umowy.
7. Zatwierdzone zestawienie cen po waloryzacji stanowi podstawę sporządzania aneksu do umowy.
8. Zwaloryzowana cena jednostkowa netto będzie stosowana do usług pełnionych od dnia podpisania stosownego aneksu.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2023-12-29 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/transakcja/865018

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-12-29 09:10

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę montaż pomostu stalowego - Siodła
  • Lokalizacja zleceniaświętokrzyskie
  • Data dodania29-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę montaż pomostu stalowego. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI