Dostarczanie produktów żywnościowych ma potrzeby Gminnego Przedszkola Publicznego...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Dostarczanie produktów żywnościowych ma potrzeby Gminnego Przedszkola Publicznego w Szamocinie
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoSzamocin
  • WojewództwoWielkopolskie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
  • Termin składania wniosków2022-04-07
  • ZamawiającyGMINNE PRZEDSZKOLE PUBLICZNE W SZAMOCINIE
  • Data publikacji ogłoszenia2022-03-28
  • Numer ogłoszenia2022/BZP 00100990
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostarczanie produktów żywnościowych ma potrzeby Gminnego Przedszkola Publicznego w Szamocinie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINNE PRZEDSZKOLE PUBLICZNE W SZAMOCINIE

1.3.) Oddział zamawiającego: Gminne Przedszkole

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 570262419

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Plac Wolności 31

1.5.2.) Miejscowość: Szamocin

1.5.3.) Kod pocztowy: 64-820

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL411 - Pilski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: monika.lachowicz@onet.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.przedszkoleszamocin.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność

Usługi przedszkolne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostarczanie produktów żywnościowych ma potrzeby Gminnego Przedszkola Publicznego w Szamocinie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-88c8fc95-aecb-11ec-baa2-b6d934483bfb

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00100990

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-03-28

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00100983/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Dostarczanie produktów żywnościowych ma potrzeby Gminnego Przedszkola Publicznego w Szamocinie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://miniportal.uzp.gov.pl/

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://miniportal.uzp.gov.pl/

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej:  stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s,
 komputer klasy PC lub MAC, o następującej konfiguracji: pamięć min 2GB Ram, procesor Intel IV 2GHZ, jeden z systemów operacyjnych – MS Windows 7,
Mac Os x 10.4, Linux, lub ich nowsze wersje,
 zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa obsługująca TLS 1.2, najlepiej
w najnowszej wersji w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10.0,
 włączona obsługa JavaScript,
 zainstalowany program Acrobat Reader lub inny obsługujący pliki w formacie: pdf.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): zawarto w SWZ

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): zawarto w SWZ

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.271.1.2022.ML

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 5

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Cz. 1 - dostarczanie produktów ogólnospożywczych,
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywne dostarczanie na potrzeby Gminnego Przedszkola w Szamocinie przy Placu Wolności 31 oraz do Oddziału Przedszkola w Lipiej Górze produktów żywnościowych.
Szczegółowy asortyment zamawianych produktów żywnościowych, z podziałem na ww. części, ich opis oraz szacowane zapotrzebowanie w ciągu 12 miesięcy są określone odpowiednio w załączniku nr 1a do SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 15000000-8 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

1) rodzaj opcji – ilościowa; maksymalna wartość opcji - zwiększenie dostaw do 20% rocznie (w przypadku wznowienia na kolejne 12 miesięcy łącznie 40%) w stosunku do szacowanej ilości produktów żywnościowych określonych w załącznikach nr 1a-1e;
2) okoliczności skorzystania z opcji – jeżeli faktyczne zapotrzebowanie na przedmiot umowy się zwiększy a możliwości finansowe Zamawiającego pozwolą na zwiększenie zakupów; Zamawiający zawiadomi Wykonawcę o skorzystaniu z opcji e-mailem, z wyprzedzeniem 14-dniowym.
Skorzystanie z opcji jest uprawnieniem Zamawiającego. Realizacja opcji może, ale nie musi, nastąpić w zależności od zapotrzebowania zamawiającego i na skutek jego dyspozycji w tym zakresie.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Tak

4.2.12.) Opis wznowienia

Zamawiający przewiduje możliwość wznowienia przedmiotu zamówienia na okres kolejnych 12 miesięcy.

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

cz. 2 – dostarczanie drobiu, mięsa, wędlin,
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywne dostarczanie na potrzeby Gminnego Przedszkola w Szamocinie przy Placu Wolności 31 oraz do Oddziału Przedszkola w Lipiej Górze produktów żywnościowych.
Szczegółowy asortyment zamawianych produktów żywnościowych, z podziałem na ww. części, ich opis oraz szacowane zapotrzebowanie w ciągu 12 miesięcy są określone odpowiednio w załączniku nr 1b, do SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 15000000-8 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

1) rodzaj opcji – ilościowa; maksymalna wartość opcji - zwiększenie dostaw do 20% rocznie (w przypadku wznowienia na kolejne 12 miesięcy łącznie 40%) w stosunku do szacowanej ilości produktów żywnościowych określonych w załącznikach nr 1a-1e;
2) okoliczności skorzystania z opcji – jeżeli faktyczne zapotrzebowanie na przedmiot umowy się zwiększy a możliwości finansowe Zamawiającego pozwolą na zwiększenie zakupów; Zamawiający zawiadomi Wykonawcę o skorzystaniu z opcji e-mailem, z wyprzedzeniem 14-dniowym.
Skorzystanie z opcji jest uprawnieniem Zamawiającego. Realizacja opcji może, ale nie musi, nastąpić w zależności od zapotrzebowania zamawiającego i na skutek jego dyspozycji w tym zakresie.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Tak

4.2.12.) Opis wznowienia

Zamawiający przewiduje możliwość wznowienia przedmiotu zamówienia na okres kolejnych 12 miesięcy.

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

cz. 3 – dostarczanie nabiału,
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywne dostarczanie na potrzeby Gminnego Przedszkola w Szamocinie przy Placu Wolności 31 oraz do Oddziału Przedszkola w Lipiej Górze produktów żywnościowych.
Szczegółowy asortyment zamawianych produktów żywnościowych, z podziałem na ww. części, ich opis oraz szacowane zapotrzebowanie w ciągu 12 miesięcy są określone odpowiednio w załączniku nr 1c do SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 15000000-8 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

1) rodzaj opcji – ilościowa; maksymalna wartość opcji - zwiększenie dostaw do 20% rocznie (w przypadku wznowienia na kolejne 12 miesięcy łącznie 40%) w stosunku do szacowanej ilości produktów żywnościowych określonych w załącznikach nr 1a-1e;
2) okoliczności skorzystania z opcji – jeżeli faktyczne zapotrzebowanie na przedmiot umowy się zwiększy a możliwości finansowe Zamawiającego pozwolą na zwiększenie zakupów; Zamawiający zawiadomi Wykonawcę o skorzystaniu z opcji e-mailem, z wyprzedzeniem 14-dniowym.
Skorzystanie z opcji jest uprawnieniem Zamawiającego. Realizacja opcji może, ale nie musi, nastąpić w zależności od zapotrzebowania zamawiającego i na skutek jego dyspozycji w tym zakresie.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Tak

4.2.12.) Opis wznowienia

Zamawiający przewiduje możliwość wznowienia przedmiotu zamówienia na okres kolejnych 12 miesięcy.

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 4

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

cz. 4 – dostarczanie pieczywa i produktów cukierniczych,
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywne dostarczanie na potrzeby Gminnego Przedszkola w Szamocinie przy Placu Wolności 31 oraz do Oddziału Przedszkola w Lipiej Górze produktów żywnościowych.
Szczegółowy asortyment zamawianych produktów żywnościowych, z podziałem na ww. części, ich opis oraz szacowane zapotrzebowanie w ciągu 12 miesięcy są określone odpowiednio w załączniku nr 1d do SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 15000000-8 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

1) rodzaj opcji – ilościowa; maksymalna wartość opcji - zwiększenie dostaw do 20% rocznie (w przypadku wznowienia na kolejne 12 miesięcy łącznie 40%) w stosunku do szacowanej ilości produktów żywnościowych określonych w załącznikach nr 1a-1e;
2) okoliczności skorzystania z opcji – jeżeli faktyczne zapotrzebowanie na przedmiot umowy się zwiększy a możliwości finansowe Zamawiającego pozwolą na zwiększenie zakupów; Zamawiający zawiadomi Wykonawcę o skorzystaniu z opcji e-mailem, z wyprzedzeniem 14-dniowym.
Skorzystanie z opcji jest uprawnieniem Zamawiającego. Realizacja opcji może, ale nie musi, nastąpić w zależności od zapotrzebowania zamawiającego i na skutek jego dyspozycji w tym zakresie.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Tak

4.2.12.) Opis wznowienia

Zamawiający przewiduje możliwość wznowienia przedmiotu zamówienia na okres kolejnych 12 miesięcy.

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 5

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

cz. 5 – dostarczanie warzyw, owoców, jaj i ryb.
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywne dostarczanie na potrzeby Gminnego Przedszkola w Szamocinie przy Placu Wolności 31 oraz do Oddziału Przedszkola w Lipiej Górze produktów żywnościowych.
Szczegółowy asortyment zamawianych produktów żywnościowych, z podziałem na ww. części, ich opis oraz szacowane zapotrzebowanie w ciągu 12 miesięcy są określone odpowiednio w załączniku nr 1e do SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 15000000-8 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

1) rodzaj opcji – ilościowa; maksymalna wartość opcji - zwiększenie dostaw do 20% rocznie (w przypadku wznowienia na kolejne 12 miesięcy łącznie 40%) w stosunku do szacowanej ilości produktów żywnościowych określonych w załącznikach nr 1a-1e;
2) okoliczności skorzystania z opcji – jeżeli faktyczne zapotrzebowanie na przedmiot umowy się zwiększy a możliwości finansowe Zamawiającego pozwolą na zwiększenie zakupów; Zamawiający zawiadomi Wykonawcę o skorzystaniu z opcji e-mailem, z wyprzedzeniem 14-dniowym.
Skorzystanie z opcji jest uprawnieniem Zamawiającego. Realizacja opcji może, ale nie musi, nastąpić w zależności od zapotrzebowania zamawiającego i na skutek jego dyspozycji w tym zakresie.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Tak

4.2.12.) Opis wznowienia

Zamawiający przewiduje możliwość wznowienia przedmiotu zamówienia na okres kolejnych 12 miesięcy.

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunek udziału w postępowaniu, dotyczący zdolności do występowania w obrocie gospodarczym.
Spełnianie warunku zostanie wstępnie ocenione na podstawie złożonego oświadczenia wg wzoru załącznika nr 2 do SWZ, na zasadzie spełnia/nie spełnia.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia:
1) wspólnie muszą wykazać, że wspólnie spełniają warunki udziału w postępowaniu,
2) w stosunku do żadnego z nich nie zachodzi jakakolwiek podstawa do wykluczenia
z postępowania na podstawie art. 108 ust. 1 ustawy Pzp,
3) ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zobowiązania,
4) muszą ustanowić pełnomocnika wykonawców występujących wspólnie
do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego
albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia. Pełnomocnictwo musi mieć formę pisemną lub kopię potwierdzona przez notariusza,
5) przed zawarciem umowy o niniejsze zamówienie publiczne, jeżeli oferta konsorcjum zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający wezwie do przedstawienia umowy regulującej współpracę tych wykonawców,
6) przepisy dotyczące wykonawcy stosuje się odpowiednio do wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Rodzaj i zakres zmian do umowy zawarto w rozdziale XVIII SWZ

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-04-07 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę należy złożyć w terminie do dnia 07.04.2022 r do godz. 10:00 za pośrednictwem Platformy na adres : https://miniportal.uzp.gov.pl/

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-04-07 10:15

8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-05-06

NAJNOWSZE ZLECENIE
Kupię profil bramowy: 30x30x2 w odcinkach 6m - 1085 szt. - Nowe Skalmierzyce
  • Lokalizacja zleceniawielkopolskie
  • Data dodania30-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Kupię profil bramowy: 30x30x2 w odcinkach 6m - 1085 szt. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI