Dostarczanie artykułów żywnościowych do Internatu Zespołu Szkół w Raciążu

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Dostarczanie artykułów żywnościowych do Internatu Zespołu Szkół w Raciążu
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoRaciąż
  • WojewództwoMazowieckie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoJednostki organizacyjne administracji samorządowej
  • Termin składania wniosków2018-12-14
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyZespół Szkół w Raciążu
  • Data publikacji ogłoszenia2018-11-29
  • Numer ogłoszenia654999-N-2018
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 654999-N-2018 z dnia 2018-11-29 r.

Zespół Szkół w Raciążu: Dostarczanie artykułów żywnościowych do Internatu Zespołu Szkół w Raciążu
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkół w Raciążu, krajowy numer identyfikacyjny 20110600000, ul. ul. Kilińskiego  64 , 09140   Raciąż, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 0-23 6791031, e-mail zs_raciaz@op.pl, faks 0-23 6791031.
Adres strony internetowej (URL): www.zsraciaz.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne www.zsraciaz.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Jednostki organizacyjne administracji samorządowej
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Nie
www.zsraciaz.pl

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Nie
www.zsraciaz.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie
nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Adres:

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostarczanie artykułów żywnościowych do Internatu Zespołu Szkół w Raciążu
Numer referencyjny: ZS.S.026.7.2018
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
maksymalnej liczby części 12
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
12


II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest dostarczanie artykułów żywnościowych do Internatu Zespołu Szkół w Raciążu w okresie 01.01.2019 r. do 31.12.2019 r.. Sziedziba zamawiającego: ul. Kilińskiego 64, 09-140 Raciąż. Zamówienie podzielone jest na 12 części. Zamawiający dopuszcz możliwość ofert częściowych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do SIWZ. Wskazane w nim ilości produktów należy traktować jako ilości szacunkowe. Zamawiający dopuszcza prawo opcji.I część Mięso (kod CPV 15110000-2) produkty zwierzęce, mięso) - mięso czyste, konsystencja jędrna, elastyczna, smak i zapach charakterystyczne dla mięsa, bez oznak zepsucia. Barwa mięsa od jasnoczerwonej do ciemnoczerwonej w zależności od rodzaju mięsa, nie dopuszcza się wylweów krwawych. II część Produkty mięsne (kod CPV 15130000-8) - wymagana klasa I, świeże, powierzchnia sucha, osłonka ściśle przylegająca bez pęknięć i wycieku farszu, wędlina w osłonkach naturalnych lub sztucznych, bez oznak pleśni, zapach charakterystyczny dla danego produktu. odpowiednio przechowywane i transportowane. III część JAJA (kod CPV - 03142500-3) - jaja świeże z nie uszkodzoną skorupką, białko jajaka przezroczyste i klarowne, jaja kurze klasa 1-2 wielkość M-L. d) PIECZYWO ( kod CPV – 158100000-9 pieczywo świeże, wyroby piekarskie i ciastkarskie) - świeże, ze skórką ściśle związaną z miękiszem. Smak i zapach powinien być charakterystyczny dla danego rodzaju pieczywa. Powierzchnia skórki nie powinna posiadać uszkodzeń mechanicznych.e) JABŁKA (kod CPV-03222321-9 jabłka) - Jabłka świeże, kierowane na rynek bezpośrednio po zbiorze, bez oznak pleśni, zgnilizny i zagnieceń.f) POZOSTAŁE OWOCE I WARZYWA(kod CPV 03222000-3 zboże, ziemniaki, warzywa, owoce i orzechy) - warzywa i owoce I klasy, świeże, odpowiednio przechowywane, bez oznak: pleśni, zgnicia, zwiędnięcia, sfermentowania i bez oznak uszkodzeń mechanicznych. Warzywa i owoce bez obecności szkodników. g) PRZETWORZONE OWOCE I WARZYWA (kod CPV 15330000-0) - Surówki świeże, wykonane z produktów najlepszej jakości, odpowiednio pakowane, bez pleśni. Na opakowaniach musi być dobrze widoczna data przydatności do spożycia. Opakowania szczelne, czyste.h) PRODUKTY MLECZARSKIE(kod CPV- 15500000-3) - produkty mleczarskie świeże, bez oznak zepsucia, zapleśnienia, z przeterminowaną datą przydatności do spożyci odpowiednio przechowywane. Opakowania nie mogą być uszkodzone i muszą mieć widoczną datę przydatności do spożycia. MROŻONE WARZYWA, OWOCE, POTRAWY, RYBY kod CPV- 15300000-1, 15221000-3 owoce, warzywa i podobne produkty - mrożone warzywa, owoce, potrawy i ryby muszą być świeże, odpowiednio przechowywane i transportowane do siedziby Zamawiającego, tj. w odpowiednich chłodniach. Bez oznak odmrożenia, uszkodzenia opakowania. PRZETWORZONE PRODUKTY SPOŻYWCZE (kod CPV 15894000-1) - świeże, odpowiednio przechowywane. Opakowania nienaruszone, widoczne na opakowaniach daty przydatności do spożycia. ZIEMNIAKI ( kod CPV 03212100-1 ziemniaki) - świeże, odpowiednio przechowywane, bez oznak: pleśni, zgnicia, zwiędnięcia, sfermentowania i bez oznak uszkodzeń mechanicznych, bez obecności szkodników. RÓŻNE ARTYKUŁY ŻYWNOŚCIOWE (kod CPV- 15200000-0 ryby przetworzone i konserwowane; 15300000-1 owoce warzywa i podobne produkty; 15400000-2 oleje i tłuszcze zwierzęce lub roślinne; 15600000-4 produkty przemiału ziarna, skrobi, i podobne produkty; 15800000-6 różne produkty spożywcze) - produkty powinny odpowiednio opakowane, torebki odpowiednio oznakowane, czyste, bez oznak zawilgocenia. Artykuły zbożowo – mączne całe, szczelnie zapakowane, bez obecności szkodników zbożowo-mącznych. Barwa i konsystencja odpowiednia dla danego produktu. Zapach przyjemny, swoisty i charakterystyczny dla danego artykułu. Makarony odpowiednio opakowane, oznakowane, bez oznak zawilgocenia. Konsystencja jednolita, kremowa lub jasnożółta, bez zanieczyszczeń, całe elementy, prawidłowy kształt. Kasze, ryże i produkty zbożowe odpowiednio opakowane, bez oznak szkodników, prawidłowy kształt i barwa ziaren. Po ugotowaniu smak i zapach oraz konsystencja charakterystyczne dla danego produktu. Cukier biały kryształ, bez oznak zawilgocenia, odpowiednio opakowany. Sól, kakao bez oznak zawilgocenia, odpowiednio opakowane, bez obecności szkodników, bez zlepów i grudek, smak właściwy.Wszystkie produkty wykazane w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia muszą spełniać warunki zawarte: a) w rozporządzeniu Ministra Zdrowia z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie grup środków spożywczych przeznaczonych do sprzedaży dzieciom i młodzieży w jednostkach systemu oświaty oraz wymagań, jakie muszą spełniać środki spożywcze stosowane w ramach żywienia zbiorowego dzieci i młodzieży w tych jednostkach (Dz.U.2016 nr 0 poz. 1154) b) w ustawie z dnia 25.08.2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. 2018 poz. 1541) c) w ustawie z dnia 21.12.2000 r. o jakości handlowej artykułów rolno – spożywczych (Dz. U. 2018 poz. 2164) d) w ustawie z dnia 16.12.2005 r. o produktach pochodzenia zwierzęcego (Dz. U. z 2017 poz. 242) e) w Rozporządzeniu (WE) 852/2004 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 29.04.2004 r. w sprawie higieny środków spożywczych (Dz.U. UE L 139, 30/04/2004) Dostawca zobowiązany jest do przedstawienia na żądanie Zamawiającego dokumentów potwierdzających stosowanie systemu HACCP oraz decyzji właściwych organów: Państwowej Inspekcji Sanitarnej lub Inspekcji Weterynaryjnej. Wszyscy pracownicy Wykonawcy mający bezpośredni kontakt z żywnością dostarczaną do Zamawiającego, muszą posiadać aktualne orzeczenia lekarskie do celów sanitarno-epidemiologicznych. Wykonawca zobowiązuje się do okazania w razie potrzeby wszystkich niezbędnych badań Zamawiającemu.

II.5) Główny kod CPV: 15000000-8
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
15110000-2
03142500-3
15810000-9
03222321-9
03222000-3
15330000-0
15500000-3
15300000-1
15221000-3
15894000-1
03212100-1
15200000-0
15300000-1
15400000-2
15600000-4
15800000-6


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:  12   lub dniach:
lub
data rozpoczęcia: 2019-01-01   lub zakończenia: 2019-12-31
Okres w miesiącach Okres w dniach Data rozpoczęcia Data zakończenia
2019-01-01 2019-12-31

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków:
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:

III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
wypełniony odpowiednio formularz cenowy stanowiącyzał. nr 2 do SIWZ, oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do grupy kapitałowej (zał. nr 4 do SIWZ) owiadczenie należy złożyć w ciągu 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, októrej mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
cena 100,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Dopuszcza się zmian w części dotyczącej ilości artykułów żywnościowych określonych w formularzach cenowych. Zamawiający zastrzega sobie prawo do nie wykonania w całości przedmiotu zamówienia w czasie obowiązywania umowy bądź zwiększenia ilości zamawianych artykułów o 20% wartości każdej części zamówienia.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2018-12-14, godzina: 11:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):

Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1 Nazwa: Mięso
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:MIĘSO ( kod CPV 15110000-2 produkty zwierzęce, mięso) - mięso czyste, konsystencja jędrna, elastyczna, smak i zapach charakterystyczny dla mięsa, bez oznak zepsucia. Barwa mięsa od jasnoczerwonej do ciemnoczerwonej w zależności od rodzaju mięsa. Nie dopuszcza się wylewów krwawych;Filet drobiowy kg 300 Karkówka kg 200 Kości schabowe surowe kg 100 Korpus ze skrzydełkami kg 250 Łopatka wieprzowa b/k kg 500 Mięso mielone wieprzowe kg 100 Mięso mielone z indyka kg 40 Mięso gulaszowe z indyka kg 40 Mięso wołowe b/k kg 50 Mięso wołowe z kością kg 60 Polędwiczki drobiowe kg 50 Polędwiczki wieprzowe kg 50 Schab wieprzowy b/k kg 250 Szynka wieprzowa b/k kg 200 Schab wieprzowy z kością kg 60 Udo z kurczaka ćwiartka kg 300 Żeberka kg 150
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 15000000-8, 15110000-2

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2019-01-01
data zakończenia: 2019-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2 Nazwa: Produkty mięsne
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:PRODUKTY MIĘSNE ( kod CPV 15130000-8 produkty mięsne) - wymagana klasa I, świeże, powierzchnia sucha, osłonka ściśle przylegająca bez pęknięć i wycieku farszu, Wędlina w osłonkach naturalnych lub sztucznych. Bez oznak pleśni, zapach charakterystyczny dla danego produktu. Odpowiednio przechowywane i transportowane. Data przydatności do spożycia widoczna na opakowaniach.Baleron kg 10 Franfurterki kg 40 Kabanosy kg 40 Schab gotowany (zawartość mięsa w produkcie powyżej 75 %) kg 50 Kiełbasa krakowska (zawartość mięsa w produkcie powyżej 75 %) kg 30 Kiełbasa krakowska podsuszana kg 50 Kiełbasa podwawelska (zawartość mięsa w produkcie powyżej 75 %) kg 80 Kiełbasa szynkowa (zawartość mięsa w produkcie powyżej 75 %) kg 30 Kiełbasa toruńska (zawartość mięsa w produkcie powyżej 75 %) kg 30 Kiełbasa cienka śląska (zawartość mięsa w produkcie powyżej 75 %) kg 50 Kiełbasa żywiecka kg 30 Kiełbasa gruba kg 20 Łopatka wędzona (zawartość mięsa w produkcie powyżej 75 %) kg 10 Ogonówka wieprz. (zawartość mięsa w produkcie powyżej 75 %) kg 10 Parówki z szynki (zawartość mięsa w produkcie powyżej 75 %) kg 50 Pasztet wieprzowy kg 10 Parówki drobiowe (zawartość mięsa w produkcie powyżej 75 %) kg 50 Polędwica drobiowa (zawartość mięsa w produkcie powyżej 75 %) kg 50 Polędwica sopocka (zawartość mięsa w produkcie powyżej 75 %) kg 50 Polędwica z warzywami kg 30 Schab wędzony (zawartość mięsa w produkcie powyżej 75 %) kg 20 Szynka wędzona kg 50 Szynka gotowana (zawartość mięsa w produkcie powyżej 75 %) kg 50 Szynka prasowana z indyka kg 30 Biała kiełbasa (zawartość mięsa w produkcie powyżej 75 %) kg 50 Schab dębowy kg 50
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 15000000-8, 15130000-8

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2019-01-01
data zakończenia: 2019-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 3 Nazwa: Jaja
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:JAJA ( kod CPV- 03142500-3 jaja ) - Jaja świeże z nie uszkodzoną skorupką, białko jajka przezroczyste i klarowne. Jaja kurze klasa 1-2, wielkość A . Na opakowaniu widoczny terminem przydatności do spożycia. Jaja świeże - klasa 1-2 wielkość M - L szt. 4000
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 15000000-8, 03142500-3

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2019-01-01
data zakończenia: 2019-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 4 Nazwa: Pieczywo
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:PIECZYWO ( kod CPV – 158100000-9 pieczywo świeże, wyroby piekarskie i ciastkarskie) - świeże, ze skórką ściśle związaną z miękiszem. Smak i zapach powinien być charakterystyczny dla danego rodzaju pieczywa. Powierzchnia skórki nie powinna posiadać uszkodzeń mechanicznych. Bułka tarta 500g szt. 400 Bułki zwykłe pszenne 90 g szt. 4 000 Bułki graham 90 g szt. 2 000 Bułka maślana 80g szt. 500 Bułki drożdżowe z nadzieniem 80g, różne rodzaje szt. 500 Bułka żytnia 90g szt. 2 000 Bułki kajzerki szt. 1 000 Ciasto drożdżowe szt. 20 Chleb graham 400g szt. 300 Chleb orkiszowy 400g szt. 300 Chleb żytni 300g (mąka żytnia, kwas żytni, sól, woda) szt. 400 Chleb pszenny krojony 500g szt. 1 000 Chleb razowy krojony 500g szt. 300 Chleb pełnoziarnisty 500g szt. 300 Rogal 90g kg 1 000
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 15000000-8, 15810000-0

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2019-01-01
data zakończenia: 2019-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 5 Nazwa: Jabłka
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:JABŁKA (kod CPV-03222321-9 jabłka) - Jabłka świeże, kierowane na rynek bezpośrednio po zbiorze, bez oznak pleśni, zgnilizny i zagnieceń. Jabłka szkolne (średnica 6 cm ) odmiany: Decosta, Champion, Alba, Ligol, Idaret, Ambas, Gloster, Jester i inne kg 1000 Sok jabłkowy 5l – bez dodatku cukru, naturalnie mętny szt. 50
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 15000000-8, 03222321-9

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2019-01-01
data zakończenia: 2019-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 6 Nazwa: Pozostałe owoce i warzywa
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:POZOSTAŁE OWOCE I WARZYWA(kod CPV 03222000-3 zboże, ziemniaki, warzywa, owoce i orzechy) - warzywa i owoce I klasy, świeże, odpowiednio przechowywane, bez oznak: pleśni, zgnicia, zwiędnięcia, sfermentowania i bez oznak uszkodzeń mechanicznych. Warzywa i owoce bez obecności szkodników. Ananas kg 10 Arbuz kg 50 Banany kg 300 Brokuły świeże szt. 100 Brzoskwinie kg 100 Buraki ćwikłowe kg 50 Cebula biała kg 300 Cebula czerwona kg 50 Cukinia kg 50 Cytryny kg 50 Czosnek polski główki szt. 20 Czosnek polski kg 5 Gruszki kg 255 Grzyby suszone kg 0,5 Imbir korzeń szt. 2 Kalafior świeży kg 50 Kapusta biała kg 350 Kapusta czerwona kg 50 Kapusta kiszona kg 150 Kapusta pekińska kg 50 Kapusta włoska kg 100 Kiwi kg 50 Ciecierzyca kg 50 Koperek świeży pęczki 100 g szt. 100 Mandarynki kg 300 Marchew szt. 350 Mix sałat 300g szt. 20 Natka pietruszki pęczki – l00 g szt. 100 Nektarynki kg 50 Ogórek świeży długi szt. 250 Ogórki gruntowe kg 50 Ogórki kiszone kg 100 Papryka konserwowa 450 g szt. 50 Papryka świeża 4 kolory kg 100 Pieczarki kg 200 Pietruszka korzeń. kg 100 Pomarańcze kg 250 Pomidory różne gatunki kg 300 Pomidory koktajlowe szt. 10 Por szt. 100 Przecier ogórkowy 920 ml kg 50 Rzodkiewki pęczki 200g szt. 100 Sałata lodowa – 450g szt. 100 Sałata rukola szt. 20 Sałata masłowa kg 100 Seler kg 100 Soczewica kg 50 Susz buraczany 100g szt. 60 Szczypiorek pęczki 100g szt. 50 Śliwki kg 50 Truskawki świeże kg 50 Winogrona kg 20
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 15000000-8, 03222000-3

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2019-01-01
data zakończenia: 2019-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 7 Nazwa: Przetworzone owoce i warzywa
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:PRZETWORZONE OWOCE I WARZYWA (kod CPV 15330000-0) - Surówki świeże, wykonane z produktów najlepszej jakości, odpowiednio pakowane, bez pleśni. Na opakowaniach musi być dobrze widoczna data przydatności do spożycia. Opakowania szczelne, czyste. Surówki świeże z warzyw, owoców itp. kg 500
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 15000000-8, 15330000-0

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2019-01-01
data zakończenia: 2019-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 8 Nazwa: Produkty mleczarskie
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:h) PRODUKTY MLECZARSKIE(kod CPV- 15500000-3) - produkty mleczarskie świeże, bez oznak zepsucia, zapleśnienia, z przeterminowaną datą przydatności do spożyci odpowiednio przechowywane. Opakowania nie mogą być uszkodzone i muszą mieć widoczną datę przydatności do spożycia. Jogurt naturalny 150g szt. 50 Jogurt naturalny 400g szt. 50 Jogurt naturalny z ziarnami zbóż 150 g wartość odżywcza w 100g produktu : wartość energetyczna 410kJ/97kcal, białko 4,1g, węglowodany 13,4g, tłuszcz 2,9g szt. 100 Jogurt typu greckiego z owocami 150g ( zawartość cukru 13,5g na 100 g gotowego produktu ) szt. 200 Jogurt typu greckiego naturalny 180g szt. 200 Jogurt z owocami i ziarnami zbóż 140g ( zawartość cukru 13,5g na 100g gotowego produktu) szt. 200 Jogurt kremowy o smaku biszkoptów 120g (zawartość cukru 13,5g na 100g gotowego produktu) szt. 200 Jogurt ze szczepem bakterii bifidus, owocami, 120g (zawartość cukru 13,5g na 100g gotowego produktu) szt. 100 Kefir 200g szt. 50 Masło ekstra śmietankowe kostka zaw.tł.min.82-90% 200g szt. 1 200 Masło klarowane bez dodatków i konserwantów o zawartości tłuszczu mleka krowiego 98 %. Opak.500 g szt. 5 Masło roślinne kubek 250g szt. 100 Mleko spożywcze w kartonie 3,2 % 1l mleko pasteryzowane w wysokiej temperaturze, wartość odżywcza w 100ml, wartość energetyczna 249kJ/60 kcal, białko3,0g, węglowodany4,7g, tłuszcz 3,2g litr 800 Mleko spożywcze 2% 1l pasteryzowane w wysokiej temperaturze, wartość odżywcza w 100ml, wartość energetyczna 243kJ/58 kcal, białko3,0g, węglowodany4,3g, tłuszcz 2,0g szt. 50 Ser biały twaróg półtłusty 3% tłuszczu kg 30 Ser sałatkowy feta 270g szt. 50 Ser twardy żółty gouda, emmentaller, morski i inne kg 70 Serek wiejski lekki granulowany 150g szt. 50 Serek homogenizowany waniliowy 150g szt. 100 Serek homogenizowany owocowy 150g szt. 100 Ser topiony zegary 200g szt. 50 Śmietana 18 % kartonik, świeża bez dodatków i konserwantów, wartość energetyczna 771 kJ/187 kcal, litr 150 Śmietana 30% kartonik, świeża bez dodatków i konserwantów, wartość energetyczna1204 kJ/292 kcal, litr 150
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 15000000-8, 15500000-3

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2019-01-01
data zakończenia: 2019-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 9 Nazwa: Mrożone warzywa i owoce
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:MROŻONE WARZYWA, OWOCE, POTRAWY, RYBY kod CPV- 15300000-1, 15221000-3 owoce, warzywa i podobne produkty - mrożone warzywa, owoce, potrawy i ryby muszą być świeże, odpowiednio przechowywane i transportowane do siedziby Zamawiającego, tj. w odpowiednich chłodniach. Bez oznak odmrożenia, uszkodzenia opakowania. Filet z soli, mrożony o wielkości 190-250 g kg 200 Filet z mintaja (amerykański), bez glazury, mrożony o wielkości 190- 250 g kg 50 Filet z miruny, bez glazury, mrożony o wielkości 170-230 g kg 50 Filet z dorsza bez skóry, mrożony kg 50 Filet z morszczuka bez skóry, mrożony kg 50 Frytki proste „ AVIKO” kg 50 Filety śledziowe w zalewie octowej kg 25 Makrela wędzona kg 50 Barszcz ukraiński kg 30 Bukiet warzyw ( kalafior, brokuł, marchew plastry ) kg 50 Brokuły mrożone kg 100 Fasolka szparagowa zielona mrożona kg 200 Kalafior mrożony kg 100 Marchewka mrożona krojona w kostkę kg 50 Marchew junior kg 20 Mieszanka europejska (2 rodzaje marchewek, brokuł i groszek cukrowy ) kg 30 Mieszanka owocowa i kompotowa mrożona kg 300 Truskawki mrożone całe owoce kg 50 Wiśnia kg 50 Knedle ze śliwką kg 100 Pyzy z mięsem mrożone kg 100 Mieszanka meksykańska kg 50 Mix ryżowy kg 50 Włoszczyzna paski kg 50 Warzywa na patelnię z pieczarką kg 50 Warzywa na patelnię z ziemniakami kg 50 Warzywa na patelnię 9-skł kg 50 Warzywa na leczo kg 100 Zupa jarzynowa 7 - składnikowa kg 100 Zupa kalafiorowa 450 g szt. 100 Zupa prezydencka 450 g szt. 100 Zupa pieczarkowa 450 g szt. 100 Zupa grzybowa 450 g szt. 100 Zupa królewska 450 g szt. 100 Zupa wiosenna 450 g szt. 100
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 15000000-8, 15300000-1, 15221000-3

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2019-01-01
data zakończenia: 2019-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 10 Nazwa: Przetworzone produkty spożywcze
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:PRZETWORZONE PRODUKTY SPOŻYWCZE (kod CPV 15894000-1) - świeże, odpowiednio przechowywane. Opakowania nienaruszone, widoczne na opakowaniach daty przydatności do spożycia. Kluski śląskie świeże kg 50 Kopytka świeże kg 50 Krokiety różne rodzaje kg 50 Naleśniki z serem świeże kg 100 Pierogi z kapustą i grzybami świeże kg 50 Pierogi z serem świeże kg 200 Pierogi leniwe kg 50 Uszka z kapustą i grzybami kg 10
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 15000000-8, 15894000-1

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2019-01-01
data zakończenia: 2019-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 11 Nazwa: Ziemniaki
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:ZIEMNIAKI ( kod CPV 03212100-1 ziemniaki) - świeże, odpowiednio przechowywane, bez oznak: pleśni, zgnicia, zwiędnięcia, sfermentowania i bez oznak uszkodzeń mechanicznych, bez obecności szkodników. Ziemniaki Irga biała kg 8 000 Ziemniaki młode maj/czerwiec kg 500
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 15000000-8,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2019-01-01
data zakończenia: 2019-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 12 Nazwa: Różne artykuły żywnościowe
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:l) RÓŻNE ARTYKUŁY ŻYWNOŚCIOWE (kod CPV- 15200000-0 ryby przetworzone i konserwowane; 15300000-1 owoce warzywa i podobne produkty; 15400000-2 oleje i tłuszcze zwierzęce lub roślinne; 15600000-4 produkty przemiału ziarna, skrobi, i podobne produkty; 15800000-6 różne produkty spożywcze) - produkty powinny odpowiednio opakowane, torebki odpowiednio oznakowane, czyste, bez oznak zawilgocenia. Artykuły zbożowo – mączne całe, szczelnie zapakowane, bez obecności szkodników zbożowo-mącznych. Barwa i konsystencja odpowiednia dla danego produktu. Zapach przyjemny, swoisty i charakterystyczny dla danego artykułu. Makarony odpowiednio opakowane, oznakowane, bez oznak zawilgocenia. Konsystencja jednolita, kremowa lub jasnożółta, bez zanieczyszczeń, całe elementy, prawidłowy kształt. Kasze, ryże i produkty zbożowe odpowiednio opakowane, bez oznak szkodników, prawidłowy kształt i barwa ziaren. Po ugotowaniu smak i zapach oraz konsystencja charakterystyczne dla danego produktu. Cukier biały kryształ, bez oznak zawilgocenia, odpowiednio opakowany. Sól, kakao bez oznak zawilgocenia, odpowiednio opakowane, bez obecności szkodników, bez zlepów i grudek, smak właściwy. Budyń 64g bez cukru na ¾ l mleka szt. 30 Brzoskwinie konserwowe 850g szt. 50 Cebula prażona 100g szt. 20 Chrupki kukurydziane 60g szt. 50 Chrzan tarty 175 g skład; chrzan 90%, cukier, ocet spirytusowy, woda, sól, kwasek cytrynowy, regulator kwasowości, olej roślinny, szt. 30 Cukier biały z buraków cukrowych polski 1kg kg 300 Cukierki czekoladowe kg 20 Czekolada 100g szt. 300 Dżem niskosłodzony różne smaki 280g. Sporządzony z 40g owoców na 100g produktu szt. 200 Fasola biała sucha kg 50 Fasola biała duża Jaś sucha kg 25 Fasola czerwona konserwowa z otwarciem 400g szt. 25 Galaretki różne smaki 75 g szt. 300 Groch łuskany połówki kg 100 Groszek konserwowy puszka z otwarciem, 400g o zawartości masy netto 240 g szt. 100 Herbata expresowa w saszetkach (100szt.) szt. 50 Herbata wieloowocowa 80 g szt. 50 Herbatniki zwykłe 50g szt. 300 Kakao 80 g szt. 50 Kasza gryczana w torebkach 4x100 g szt. 150 Kasz jaglana kg 20 Kasza jęczmienna pęczak kg 100 Kasza jęczmienna średnia kg 50 Kawa Inka 150g szt. 10 Ketchup 500g, (łagodny/pikantny)skład: 163g pomidorów na 100g produktu szt. 100 Kisiel bez cukru na ¾ l wody 60g ( różne smaki) szt. 200 Koncentrat pomidorowy 30-35 % opak. 200g, bez sztucznych barwników i konserwantów, pasteryzowany, wartość odżywcza w 100g produktu; wartość energetyczna 435kJ/104kcal, białko 5,6g, węglowodany 16,7 g, tłuszcz 1,5g szt. 200 Kotlety sojowe 100g szt. 20 Krem czekoladowy do smarowania pieczywa z orzechami laskowymi i kakao 350g szt. 50 Kukurydza w puszce z otwarciem 400g szt. 50 Kwasek cytrynowy 20g szt. 15 Liść laurowy 10g szt. 200 Majeranek 10g szt. 100 Majonez szt. 100 Makaron bez ulepszaczy z mąki z pszenicy rożne rodzaje ( np. świderki, nitki, muszelki, rurki) 400 g szt. 1000 Makaron spaghetti 400 g szt. 100 Makaron zacierka kg 50 Mąka pszenna typ. 480-500 kg 100 Mąka ziemniaczana kg 20 Miód naturalny bez dodatków kg 20 Musztarda sarepska w opak. Szklanych bez konserwantów na produktach krajowych 180 g szt. 100 Ocet spirytusowy 10% op. 0,5 l szt. 10 Ogórki konserwowe 0,9 l szt. 100 Olej jadalny rzepakowy rafinowany o zawartości kwasów jedno-nasyconych powyżej 50 % i zawartości kwasów wielo-nienasyconych powyżej 40 % opak. 1l szt. 400 Oliwki czarne 900 g szt. 10 Oliwki zielone 900 g szt. 10 Papryka mielona ostra 15g szt. 50 Papryka mielona słodka 15g szt. 100 Pasztecik drobiowy 50g szt. 400 Pasztecik sojowy 115g szt. 20 Pieczywo chrupkie różne rodzaje 100 g szt. 20 Pieprz czarny mielony 15 g szt. 400 Pieprz ziarnisty 15g szt. 200 Pieprz cytrynowy 20g szt. 50 Płatki śniadaniowe 500 g (różne rodzaje) o zawartości mniejszej niż 10g soli, 10 g cukru w 100 g produktu. szt. 300 Przyprawa bazylia- liść suszony krojony 15 g szt. 100 Przyprawa curry 15 g szt. 100 Przyprawa estragon 15 g szt. 100 Przyprawa gałka muszkatołowa mielona 15 g szt. 100 Przyprawa do grosa 30g ( bez dodatku glutaminianu monosydowego) szt. 50 Przyprawa kminek 15 g szt. 100 Przyprawa kurkuma 15g szt. 100 Przyprawa oregano 15 g szt. 100 Przyprawa rozmaryn 15g szt. 20 Przyprawa tymianek 15g szt. 50 Przyprawa ziele angielskie 15 g szt. 100 Rodzynki sułtańskie 200 g szt. 50 Ryba w oleju (śledź) puszka 170g z otwieraczem szt. 50 Ryba w pomidorach (śledź) puszka 170g z otwieraczem szt. 150 Ryż biały długo-ziarnisty kg 10 Ryż biały długo-ziarnisty w torebkach 4x 100 g (400g) szt. 150 Sałatka szwedzka 2 500 g szt. 50 Słonecznik łuskany 250 g szt. 50 Soczewica czerwona 400 g szt. 50 Soki owocowo-warzywne, warzywne naturalne, bez dodatku cukru, konserwantów, przeciwutleniaczy, pasteryzowane, opak. 330 g szt. 500 Sos sałatkowy 9g szt. 100 Sos spaghetti 800g szt. 50 Sos słodko- kwaśny 360 g szt. 50 Sól miałka kg 100 Sól jodowo- potasowa 300 g szt. 50 Szczaw konserwowy krojony solony pasteryzowany w słoikach 270 g szt. 100 Śliwka suszona kalifornijska 200g szt. 50 Tuńczyk w sosie własnym kawałki 170g szt. 50 Wafle ryżowe różne rodzaje 130 g szt. 20 Woda mineralna niegazowana 0,5 l szt. 500 Woda mineralna niegazowana 1,5l szt. 50 Woda mineralna niegazowana 5l szt. 50 Zioła prowansalskie 15 g szt. 100 Żurek na naturalnym zakwasie 300 g szt. 100
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 15000000-8, 15200000-0, 15300000-1, 15400000-2, 15600000-4, 15800000-6

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2019-01-01
data zakończenia: 2019-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę czyszczenie kopyt u klaczy- Zabrodzie
  • Lokalizacja zleceniamazowieckie
  • Data dodania15-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę czyszczenie kopyt u klaczy. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI