Sukcesywne dostawy gazów medycznych wraz z dzierżawą zbiornika i butli

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Sukcesywne dostawy gazów medycznych wraz z dzierżawą zbiornika i butli
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoWieluń
  • WojewództwoŁódzkie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoInny
  • Termin składania wniosków2020-02-20
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającySamodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Wieluniu
  • Data publikacji ogłoszenia2020-02-11
  • Numer ogłoszenia511407-N-2020
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 511407-N-2020 z dnia 2020-02-11 r.

Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Wieluniu: Sukcesywne dostawy gazów medycznych wraz z dzierżawą zbiornika i butli
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Wieluniu, krajowy numer identyfikacyjny 31014300000000, ul. Szpitalna  16 , 98-300  Wieluń, woj. łódzkie, państwo Polska, tel. 438 406 800, , e-mail sekretariat@szpital-wielun.pl, , faks 438 406 801.
Adres strony internetowej (URL): www.szpital-wielun.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny (proszę określić):
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
www.szpital-wielun.pl

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
www.szpital-wielun.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
forma papierowa
Adres:
SPZOZ w Wieluniu, ul.Szpitalna 16, 98-300 Wieluń, pok 216 ( sekretariat)

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sukcesywne dostawy gazów medycznych wraz z dzierżawą zbiornika i butli
Numer referencyjny: SPZOZ -ZP/2/24/242 /3 /2020
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1. Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy do apteki szpitalnej gazów medycznych wraz z dzierżawą zbiornika oraz butli na te gazy przez okres 48 miesięcy od daty zawarcia umowy. 2. Kod CPV według wspólnego słownika zamówień: 24111500-0, 33190000-8 3. Zamawiający wymaga aby realizacja dostaw częściowych tlenu medycznego oraz pozostałych gazów medycznych odbywała się w terminie 2 dni roboczych od chwili złożenia zamówienia za pomocą faxu lub poczty e-mail. 4. Przedmiot zamówienia składa się z następujących części: Pakiet 1. Sukcesywne dostawy mieszaniny 50% podtlenku azotu i 50 % tlenu medycznego do uśmierzania bólu w butlach 2,8 m³ (10 l) 4 butle Dostawa osprzętu –jednorazowych ustników z filtrem będących wyrobem medycznym, wolnych od ftalanów stanowiących osprzęt kompatybilny z zaworem dozującym na butli. 200 sztuk Dzierżawa butli wraz z zaworem dozującym będącym wyrobem medycznym, niewymagającym sterylizacji po każdym użyciu, który w swej konstrukcji nie zawiera ftalanów i który posiada ustnik zintegrowany z zaworem wydechowym, uniemożliwiający powrót wydychanego powietrza do zaworu dozującego. 1 sztuk/1461 dni Pakiet 2 Sukcesywne dostawy podtleneku azotu w butlach po 7 kg 60 butli Dzierżawa butli na podtlenek azotu 9 sztuk/1461 dni Pakiet 3 Sukcesywne dostawy dwutlenku węgla medycznego do laparoskopii w butlach po 7,5 kg 24 butle Dzierżawa butli na dwutlenek węgla 2 sztuki/1461 Pakiet 4 Sukcesywne dostawy tlenu medycznego ciekłego 106 500 kg Dostawa, montaż, dzierżawa zbiornika kriogenicznego na tlen ciekły o pojemności wodnej 5000 – 7000 litrów z parownicą, instalacją i armaturą 1 sztuka/ 48 miesięcy Pakiet 5 Sukcesywne dostawy tlenu medycznego sprężonego w butlach: 3 l=0,5 m³, 30 butli 10 l=1,6 m³, 180 butli 40l =6,4 m³= 750 m³ 70 butli Dzierżawa butli na tlen sprężony 100 sztuk/ 1461 dni Pakiet 6. Sukcesywne dostawy powietrza sprężonego 24 butle Dzierżawa butli na powietrze sprężone 8 sztuk/1461 dni Pakiet 7 Sukcesywne dostawy acetylenu 4 butle Dzierżawa butli na acetylen 1 sztuk/1461 dni Pakiet 8 Sukcesywne dostawy powietrza syntetycznego o zawartości 20% ± 1% tlenu + reszta azotu w butlach 10 m³ ( 50 l) 4 butle Dzierżawa butli na powietrze syntetyczne 1 sztuk/1461 dni 4. Przedmiot zamówienia został jednoznacznie określony przez Zamawiającego w oparciu o przepisy ustawy Pzp i w oparciu o własne potrzeby mające na celu osiąganie powtarzalnych, pozytywnych efektów leczenia. Wszystkie pozycje są niezbędne Zamawiającemu do przeprowadzenia zakontraktowanych z NFZ procedur. 5. Przedmiot zamówienia został określony ściśle i jednoznacznie poprzez wskazanie nazwy międzynarodowej produktu oraz jego postaci, czyli wskazane zostały wszystkie istotne cechy przedmiotu zamówienia. Leki stanowiące przedmiot zamówienia są wyrobami o ustalonych standardach jakościowych odnoszących się do wszystkich istotnych cech przedmiotu zamówienia. Przedmiot zamówienia jest określony w przepisach międzynarodowych oraz podlega krajowemu nadzorowi przez: Urząd Rejestracji Produktów Leczniczych Dopuszczonych do Obrotu oraz bezpośredniej kontroli jakości przez Głównego Inspektora Farmaceutycznego. 6. Zamawiający uwzględnił koszty cyklu życia przedmiotu zamówienia w szczególności poniesione przez Zamawiającego lub innych użytkowników związane z: • nabyciem poprzez dostawy sukcesywne zgodnie z zasadami realizacji zamówienia określonymi w niniejszej dokumentacji, które stanowią jedyny czynnik kosztowy różnicujący oferty; • użytkowaniem , w szczególności zużyciem energii i innych zasobów – przedmiot zamówienia nie generuje dodatkowych kosztów związanych z użytkowaniem; • utrzymaniem – przedmiot zamówienia nie generuje dodatkowych kosztów związanych z utrzymaniem; • wycofaniem z eksploatacji, w szczególności kosztami zbierania i recyklingu – przedmiot zamówienia nie generuje dodatkowych kosztów związanych z wycofaniem z eksploatacji ponieważ przedmiotem zamówienia są produkty zużywalne jednorazowego użytku, natomiast koszty utylizacji zużytych opakowań są dla Zamawiającego takie same, bez względu na Wykonawcę. 7. Oznakowanie dostarczonych wyrobów, instrukcje użytkowania, opis wyrobu, etykiety (oryginalne) muszą być sporządzone w języku polskim. Zamawiający wymaga dołączenia wraz z ofertą instrukcji obsługi w języku polskim zaworu dozującego, dołączenia rysunków technicznych butli zarejestrowanych w URPL i MB jako opakowania bezpośredniego do oferowanego produktu leczniczego. 8. Oferowane produkty muszą być dopuszczone do obrotu i stosowania na terenie RP oraz posiadać pozwolenie na dopuszczenie do obrotu na terenie RP wydane przez uprawniony organ, zgodnie z ustawą z dnia 6 września 2001 r. „Prawo farmaceutyczne” (t. j. Dz. U. z 2017 r., poz. 2211) lub ustawą z dn. 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych ( t. j. Dz. U. z 2017, poz. 211). Zamawiający wymaga dostarczenia wraz z ofertą uwierzytelnionych kopii dokumentów potwierdzających dopuszczenie do obrotu i stosowania na terenie Rzeczypospolitej Polskiej oferowanych przez Wykonawcę produktów farmaceutycznych i wyrobów medycznych oraz Kart charakterystyki produktów. 9. Zamawiający wymaga aby zawór dozujący (oddechowy), ustniki stosowane wraz zaworem oddechowym i filtrem antybakteryjnym, były zarejestrowane jako wyrób medyczny. 10. Zaoferowany przedmiot zamówienia musi posiadać minimum 12 miesięczny termin ważności licząc od dnia dostawy. 11. Wymagania dla tlenu medycznego. Ciekły tlen medyczny o czystości nie mniejszej niż 99,5 % oraz sprężony tlen medyczny o czystości nie mniejszej niż 99,5 % musi posiadać pozwolenie na dopuszczenie do obrotu i stosowania jako produkt leczniczy na terenie RP wydane Ministra Zdrowia lub pozwolenia przez Radę Unii Europejskiej lub Komisję Europejską zgodnie z Ustawą z dnia 6 września 2001 r. Prawo farmaceutyczne (Dz. U. z 2008 r. Nr 45, poz.271 – tekst jednolity, z późn. zm.) a) a) Wykonawca musi zapewnić stałe, nieprzerywalne i pokrywające zapotrzebowanie Zamawiającego dostarczanie tlenu medycznego; b) b) wskazane ilości są szacunkowe, Zamawiający zastrzega sobie prawo do zamawiania jedynie ilości zgodnych z faktycznymi potrzebami, z zastrzeżeniem, że zmniejszenie zamówienia nie będzie większe niż 30% w stosunku do wartości/ilości określonej niniejszą umową; c) c ) ciekły tlen medyczny dostarczany będzie transportem Wykonawcy do zbiornika kriogenicznego, którego lokalizacja została przewidziana na zapleczu budynku szpitala obok rozdzielni tlenu (koszt transportu należy wliczyć w cenę tlenu). Zamawiający informuje, że posiada tam również rampę do rozładunku butli z tlenem. Ponadto z uwagi na pewne różnice w wysokości terenu obiektu szpitala, w okresie np. zaśnieżenia dróg dojazdowych nie jest możliwe dostarczenie tlenu cysterną na ciągniku siodłowym, należy wtedy dostarczać tlen ciekły samochodem z cysterną będącą na jednej ramie nośnej; Zamawiający załącza mapkę sytuacyjną terenu szpitala wraz z lokalizacją tlenowni i istniejących dróg dojazdowych do niej oraz szkic tlenowni ( Załącznik nr 5 i 6do SIWZ ). 11. Wymagania do zbiornika kriogenicznego na ciekły tlen medyczny: a) Zamawiający oczekuje oddania w dzierżawę zbiornika o pojemności od 5000 do 6000 litrów , gdyż średnie miesięczne zapotrzebowanie Szpitala na tlen medyczny ciekły wynosi około 6000 kg; Wykonawca może zaproponować oddanie w dzierżawę zbiornika większego (do 7000 litrów ), lecz musi liczyć się z obliczeniową wytrzymałością istniejącego już fundamentu, w takim przypadku wskazane byłoby przeprowadzić wizję lokalną na terenie istniejącej tlenowni, czy oferowany zbiornik może być zainstalowany w przeznaczonym do tego miejscu; b) zbiornik do magazynowania tlenu ciekłego zostanie na istniejącym już fundamencie z betonu B 150 o wymiarach 250 cm x 250 cm oraz głębokości 180 cm i mocowany na 4 śruby M 24 . Na powierzchni 23,30 m², ograniczonej istniejącym już ogrodzeniem musi stanąć zbiornik na tlen ciekły oraz niezbędne do jego prawidłowego funkcjonowania urządzenia. Istniejący stan obiektów obrazuje rysunek stanowiący Załącznik Nr 6 do SIWZ; c) ponadto Zamawiający wymaga: • wykonania projektu posadowienia nowego zbiornika (jeżeli jest wymagany) i uzyskania wszelkich pozwoleń budowlanych, jeżeli będą one prawem wymagane, • uzyskania dopuszczenia UDT do eksploatacji zbiornika, • posadowienia nowego zbiornika w terminie do dnia 04.03.2020 r. • do czasu posadowienia nowego zbiornika Wykonawca zobowiązany będzie zapewnić ciągłość dostaw tlenu do stacji redukcji tlenu w butlach po 40 l; • dostarczenia wszelkiej dokumentacji techniczno – ruchowej, instrukcji obsługi, itp. niezbędnej do dalszej eksploatacji zbiornika (po jego montażu) • przeglądów zbiornika oraz instalacji pomocniczej, zgodnie z obowiązującymi przepisami (DTR), których koszt zawarty jest w cenie czynszu dzierżawnego, • przeszkolenia pracowników Zamawiającego w użytkowaniu zbiornika na ciekły tlen oraz jego instalacji • zagwarantowania właściwego stanu technicznego zbiornika przez cały okres eksploatacji • zdemontowania i usunięcia zbiornika na własny koszt po zakończeniu trwania umowy z terenu Zamawiającego. d) Wykonawca zobowiązany będzie do pokrycia kosztów usunięcia wszelkich awarii zbiornika oraz jego urządzeń pomocniczych przez cały czas obowiązywania umowy, koszty te powinny być zawarte w cenie czynszu dzierżawnego; czas oczekiwania na usunięcie awarii nie może przekraczać 48 godzin od chwili jej zgłoszenia; e) Wykonawca zobowiązany będzie do wykonania wszystkich robót i poniesienia całości nakładów finansowych związanych z montażem nowego zbiornika oraz wykonaniem niezbędnej do jego funkcjonowania instalacji . 12. Wymagania dla podtlenku azotu: Podtlenek azotu medyczny o czystości nie mniejszej niż 98 % musi posiadać pozwolenie na dopuszczenie do obrotu i stosowania jako produkt leczniczy na terenie RP wydane Ministra Zdrowia lub pozwolenia przez Radę Unii Europejskiej lub Komisję Europejską zgodnie z Ustawą z dnia 6 września 2001 r. Prawo farmaceutyczne (Dz. U. z 2008 r. Nr 45, poz.271 – tekst jednolity, z późn. zm.) 13. Wymagania dla mieszaniny gazowej 50% tlen i 50 % podtlenek azotu: Mieszanina gazowa stosowana do zabiegów medycznych musi posiadać pozwolenie na dopuszczenie do obrotu i stosowania jako produkt leczniczy na terenie RP wydane Ministra Zdrowia lub pozwolenia przez Radę Unii Europejskiej lub Komisję Europejską zgodnie z Ustawą z dnia 6 września 2001 r. Prawo farmaceutyczne (Dz. U. z 2008 r. Nr 45, poz.271 – tekst jednolity, z późn. zm.) 14. Wymagania dla dwutlenku węgla medycznego do laparoskopii. Zamawiany dwutlenek węgla stosowany będzie w zabiegach chirurgicznych (laparoskopia) i musi być dopuszczony do obrotu i używania na rynek polski zgodnie z ustawą z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz.U. 2010 nr 107 poz.679 –tekst jednolity ze zm.)

II.5) Główny kod CPV: 24111500-0
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
33190000-8


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:  48   lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy posiadają zezwolenie na wytwarzanie produktu leczniczego – tlenu medycznego, jeżeli Wykonawca jest wytwórcą oraz zezwolenie na prowadzenie obrotu produktem leczniczym - tlenem medycznym, jeżeli Wykonawca jest dystrybutorem. Na potwierdzenie spełnienia tego warunku Wykonawca zobowiązany będzie do złożenia na wezwanie Zamawiającego aktualnego zezwolenia na wytwarzanie produktu leczniczego w tym tylenu medycznego jeżeli Wykonawca jest wytwórcą oraz aktualnego zezwolenia na prowadzenie obrotu produktami farmaceutycznymi w tym tlenem medycznym, jeżeli Wykonawca jest dystrybutorem i posiada podpisaną umowę z wytwórcą posiadajacym zezwolenie na wytwarzanie na termin minimum 48 miesięcy od daty złożenia oferty;
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy posiadają dokumenty potwierdzające stosowanie wymagań Dyrektywy Europejskiej 93/42/EEC "o wyrobach medycznych". Na potwierdzenie spełnienia tego warunku Wykonawca zobowiązany będzie do złożenia na wezwanie Zamawiającego kserokopii certyfikatu poświadczającego ustanowiony i utrzymywany system zarządzania jakością dla wyrobów medycznych zgodnie z normą EN ISO 13485 w zakresie "Projektowanie i rozwój, wytwarzanie, instalowanie, dystrybucja i serwisowanie instalacji rurociągowych gazów medycznych i próżni" ; certyfikatu EC na Dyrektywę 93/42/EEC ; wpisu "Instalacji szpitalnej gazów medycznych" w Urzędzie Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)






Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
1. Odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji (KRS lub CEiDG) celem wykazania braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust.5 p. 1) oraz w celu weryfikacji osób uprawnionych do reprezentowania Wykonawcy w tym składania oświadczenia woli. 2. Oświadczenie wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne oraz o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo – w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji – dokumenty potwierdzające dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia z właściwym organem w sprawie spłat tych należności w szczególności uzyskania przewidzianego prawem zwolnienia, odroczenia lub rozłożenia na raty zaległych płatności bądź wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – celem wykazania braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust.5 p. 8)
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
1. Aktualne zezwolenie na wytwarzanie produktu leczniczego w tym tlenu medycznego jeżeli Wykonawca jest wytwórcą oraz aktualnego zezwolenia na prowadzenie obrotu produktami farmaceutycznymi w tym tlenem medycznym, jeżeli Wykonawca jest dystrybutorem i posiada podpisaną umowę z wytwórcą posiadającym zezwolenie na wytwarzanie na termin minimum 48 miesięcy od daty złożenia oferty. 2. Kserokopia certyfikatu poświadczającego ustanowiony i utrzymywany system zarządzania jakością dla wyrobów medycznych zgodnie z normą EN ISO 13485 w zakresie "Projektowanie i rozwój, wytwarzanie, instalowanie, dystrybucja i serwisowanie instalacji rurociągowych gazów medycznych i próżni" ; certyfikatu EC na Dyrektywę 93/42/EEC ; wpisu "Instalacji szpitalnej gazów medycznych" w Urzędzie Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
1. Aktualne na dzień składania oferty pozwolenie na dopuszczenie do obrotu i stosowania jako produkt leczniczy na terenie RP wydane Ministra Zdrowia lub pozwolenia wydane przez Radę Unii Europejskiej lub Komisję Europejską zgodnie z Ustawą z dnia 6 września 2001 r. Prawo farmaceutyczne (Dz. U. z 2008 r. Nr 45, poz.271 – tekst jednolity, z późn. zm.) – dotyczy Pakietu 1, 2,4 i 5. 2. Specyfikacja produktu leczniczego - dotyczy Pakietu 2,4 i 5. 3. Aktualne na dzień składania oferty pozwolenie na dopuszczenie do obrotu i używania na terenie RP zgodnie z ustawą z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz.U. 2010 nr 107 poz.679 –tekst jednolity ze zm.) - dotyczy Pakietu 3 4. Certyfikat/oświadczenie lub inny dokument podmiotu uprawnionego np. producenta mówiący o tym, że zawór dozujący i ustniki do podawania mieszaniny gazowej (50% tlen i 50% podtlenek azotu) nie posiadają w swej konstrukcji ftalanów i że nie ma potrzeby sterylizacji zaworu po każdym jego użyciu; instrukcja obsługi w języku polskim potwierdzająca opisane wymogi dla zaworu dozującego - dotyczy Pakietu 3. 5. Folder butli z zaworem zintegrowanym z uwidocznionym typem szybkozłącza w oferowanych butlach - dotyczy Pakietu 3, 4 i 5. 6. Deklaracja zgodności i certyfikat zgodności wyrobu wydany przez jednostkę notyfikującą, jeżeli oferowany przedmiot zamówienia został zaliczony do wyrobów o których mowa w art. 29 ust.5 Ustawy z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych - dotyczy Pakietu 1 i 3.
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej

Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
cena 100,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Wszelkie zmiany i uzupełnienia niniejszej umowy mogą być dokonywane wyłącznie pisemnymi aneksami podpisanymi przez strony pod rygorem ich nieważności. 2. Zgodnie z art. 144 ustawy Pzp Zamawiający zastrzega sobie możliwość dokonania zmiany warunków zawartej umowy w sytuacji obiektywnej konieczności wprowadzenia zmiany w niżej przedstawionym zakresie, z zastrzeżeniem art. 140 ust.1 i 3 ustawy: a) zmiany danych stron (np. zmiana adresu, nazwy) lub zmiana wynikająca z przekształcenia podmiotowego po stronie Wykonawcy lub Zamawiającego skutkująca sukcesją generalną; b) zmiany wynikające z powstania niezamierzonych niezgodności pomiędzy zapisami umowy, a treścią oferty i/lub SIWZ; c) zmiany w obowiązujących przepisach prawa mające wpływ na przedmiot i warunki umowy oraz zmiany sytuacji prawnej i faktycznej Wykonawcy i/lub Zamawiającego skutkujące niemożnością dalszej realizacji przedmiotu umowy; d) zmiany ceny spowodowanej zmianą stawki podatku od towarów i usług , przy czym wartość ceny jednostkowej cena netto pozostaje bez zmian, a określona w aneksie wartość cen brutto zostanie wyliczona na podstawie nowych przepisów. 3 Ponadto, strony przewidują możliwość zmiany polegającej na przedłużeniu okresu, na który została zawarta umowa, w celu zrealizowania niewykorzystanego zakresu zakontraktowanych wydruków w terminie wykraczającym poza okres obowiązywania niniejszej umowy, za zgodą lub na wniosek Zamawiającego.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-02-20, godzina: 10:45,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH






NAJNOWSZE ZLECENIE
Kupię blachę w arkuszach, s235, grubość 3mm - Sieradz
  • Lokalizacja zleceniałódzkie
  • Data dodania16-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Kupię blachę w arkuszach, s235, grubość 3mm. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
Następne ogłoszenie o zamówieniu z miasta Wieluń: Przebudowa drogi powiatowej nr 4535E w miejscowości Leniszki
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Rzemiosło i przemysł: Feromony agregacyjne w formie ampułki
Następne ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Rzemiosło i przemysł: Zakup i dostawa kolejnych nawozów
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI