Sukcesywna dostawa odczynników chemicznych i laboratoryjnych materiałów zużywalnych...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Sukcesywna dostawa odczynników chemicznych i laboratoryjnych materiałów zużywalnych na rzecz Instytutu Agrofizyki im. B. Dobrzańskiego Polskiej Akademii Nauk w Lublinie – 4 części
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoLublin
  • WojewództwoLubelskie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - Polska Akademia Nauk i tworzone przez nią jednostki organizacyjne
  • Termin składania wniosków2021-06-17
  • ZamawiającyINSTYTUT AGROFIZYKI IM.BOHDANA DOBRZAŃSKIEGO POLSKIEJ AKADEMII NAUK
  • Data publikacji ogłoszenia2021-06-09
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00077596
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Sukcesywna dostawa odczynników chemicznych i laboratoryjnych materiałów zużywalnych na rzecz Instytutu Agrofizyki im. B. Dobrzańskiego Polskiej Akademii Nauk w Lublinie – 4 części

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: INSTYTUT AGROFIZYKI IM.BOHDANA DOBRZAŃSKIEGO POLSKIEJ AKADEMII NAUK

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 9461824287

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Doświadczalna 4

1.5.2.) Miejscowość: Lublin

1.5.3.) Kod pocztowy: 20-290

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski

1.5.7.) Numer telefonu: 81 744 50 61

1.5.8.) Numer faksu: 81 744 50 67

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@ipan.lublin.pL

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.ipan.lublin.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - Polska Akademia Nauk i tworzone przez nią jednostki organizacyjne

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność

BADANIA NAUKOWE I PRACE ROZWOJOWE W DZIEDZINIE POZOSTAŁYCH NAUKPRZYRODNICZYCH I TECHNICZNYCH

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Sukcesywna dostawa odczynników chemicznych i laboratoryjnych materiałów zużywalnych na rzecz Instytutu Agrofizyki im. B. Dobrzańskiego Polskiej Akademii Nauk w Lublinie – 4 części

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-88a69aa5-c918-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00077596

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-06-09

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00017688/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.2 Odczynniki

1.2.3 Odczynniki

1.2.4 Odczynniki

1.2.6 Materiały laboratoryjne i drobny sprzęt laboratoryjny

1.2.7 Materiały laboratoryjne i drobny sprzęt laboratoryjny

1.2.8 Materiały laboratoryjne i drobny sprzęt laboratoryjny

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.15.) Nazwa projektu lub programu

Horyzont2020 SoilCare „Soil Care for profitable and sustainable crop production in Europe”

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://portal.smartpzp.pl/iapan

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://portal.smartpzp.pl/iapan

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: SPOSÓBKOMUNIKACJI ZAMAWIAJĄCEGO Z WYKONAWCAMI, WYMAGANIA TECHNICZNEORAZ OSOBYUPRAWNIONE DO KOMUNIKACJI WSKAZANO W ROZDZIALE IX SWZ. Wymaganiatechniczneponiżej wskazano zgodnie z ust. 8 i nast rozdz. IX SWZ:8. Do pełnego i prawidłowegokorzystania zSystemu przez Użytkowników Zewnętrznych konieczne jest posiadanie przez co najmniejjednegouprawnionego Użytkownika Zewnętrznego Wykonawcy elektronicznego podpisukwalifikowanego lubpodpisu zaufanego lub podpisu osobistego służącego do uwierzytelniania ipodpisu9. Korzystanie zSystemu możliwe jest na 2 sposoby, pod warunkiem spełnienia następującychminimalnych wymagańtechnicznych:1) Oprogramowanie zewnętrzne (dostawcy podpisukwalifikowanego):a) Mozzilla Firefoxver. 65 i późniejsze, Google Chrome ver. 66 i późniejsze lub Operaver. 58 i późniejsze, Microsoft Edgever 18 i późniejsze, Internet Explorer 11,b) lista zalecanychprzeglądarek internetowych: GoogleChrome, Mozilla Firefox,Opera - zalecane jest używanienajnowszych wersji przeglądarek,c) systemoperacyjny Windows 7 i późniejsze;2) Oprogramowaniewbudowane w SmartPZP:a) zainstalowaneśrodowisko Java w wersji min. 1.8 (jre),b) w przypadkuprzeglądarek Opera, Chrome i Firefox należydoinstalować dodatek do przeglądarki Szafir SDK Web,oprogramowanie SzafirHost w systemieoperacyjnym.10. Użycie przez Wykonawcę do kontaktu zZamawiającym środków komunikacjielektronicznej zapewnionych w Systemie jest uzależnione oduprzedniej akceptacji przez WykonawcęRegulaminu korzystania z usług Systemu na witrynieinternetowej przy zakładaniu profiluWykonawcy.11. Korzystanie z Systemu przez Wykonawców jestbezpłatne.12. UżytkownikomZewnętrznym Wykonawcy przysługuje prawo korzystania z asystyobejmującej wsparcie techniczne wkwestiach dotyczących korzystania z Systemu, polegające nadoradztwie telefonicznym i e-mailowymna zasadach określonych w Regulaminie korzystania z usługSystemu.13. Maksymalny rozmiarpojedynczych plików przesyłanych za pośrednictwem Systemuwynosi 100MB. Za pośrednictwemSystemu można przesłać wiele pojedynczych plików lub plikskompresowany do archiwum (ZIP)zawierający wiele pojedynczych plików.14. Dopuszczalne formatyprzesyłanych danych tj. plików owielkości do 100 MB w formatach .png, .jpg, .jpeg, .gif, .doc, .docx,.xls, .xlsx, .ppt, .pptx, .odt, .ods,.odp, .odf, .pdf, .zip, .rar, .7zip, .txt, .ath, .xml, .dwg, .xades, .tar, .7z,.eml, .msg15. Za datę przekazaniaoferty, wniosków, zawiadomień, dokumentów elektronicznych,oświadczeń lub elektronicznych kopiidokumentów lub oświadczeń oraz innych informacji przyjmuje siędatę ich przekazania do Systemu.16.Informacje na temat kodowania i czasu odbioru danych:1)Oferta/wniosek złożony/a przez wykonawcęna Portalu nie jest widoczny/a dla Zamawiającego,ponieważ widnieje w Systemie jakozaszyfrowany/a. Możliwość otwarcia oferty/wniosku dostępna jestdopiero po odszyfrowaniu przezZamawiającego po upływie terminu składania ofert.2) Oznaczenieczasu odbioru danych przez Portalstanowi przypiętą do dokumentu elektronicznego datę oraz dokładnyczas (hh:mm:ss), znajdujące sięna potwierdzeniu złożenia oferty/wniosku17. W sytuacji awarii Systemulub przerwy technicznejdziałania Systemu Zamawiający dopuszcza komunikację za pomocą pocztyelektronicznej na adres: e.buchajczuk@ipan.lublin.pl (nie dotyczy składania ofert).18. W korespondencjizwiązanej z niniejszympostępowaniem Wykonawcy powinni posługiwać się następującym znakiempostępowania: A-2401-18/2021

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Wykonawca ubiegając się o udzieleniezamówieniapublicznego jest zobowiązany do wypełnienia wszystkich obowiązków formalno-prawnychzwiązanych zudziałem w postępowaniu, w tym również obowiązków wynikających z rozporządzenia2016/679, wszczególności obowiązek informacyjny przewidziany w art. 13 rozporządzenia 2016/679względemosób fizycznych, których dane osobowe dotyczą i od których dane te wykonawcabezpośredniopozyskał. Obowiązek informacyjny wynikający z art. 13 rozporządzenia 2016/679 niebędzie miałzastosowania, gdy i w zakresie, w jakim osoba fizyczna, której dane dotyczą, dysponuje jużtymiinformacjami (art. 13 ust. 4 rozporządzenia 2016/679).2. Wykonawca jest obowiązanywypełnićobowiązek informacyjny wynikający z art. 14 rozporządzenia 2016/679 względemosóbfizycznych,których dane przekazuje zamawiającemu i których dane pośrednio pozyskał, chybażema zastosowanie co najmniej jedno z włączeń, o których mowa w art. 14 ust.5rozporządzenia2016/679.3. W celu zapewnienia, że wykonawca wypełnił obowiązkiinformacyjnewynikające z rozporządzenia 2016/679 oraz ochrony prawnie uzasadnionych interesówosoby trzeciej,której dane zostały przekazane w związku z ubieganiem się wykonawcy o udzielenie zamówienia wpostępowaniu,wykonawca składa w postępowaniu oświadczenie o wypełnieniu przezniegoobowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 rozporządzenia2016/679.Oświadczenie, o którym mowa w zdaniu pierwszym wykonawca składa w ofercie.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: A-2401-18/2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 4

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Sukcesywna dostawa zużywalnych materiałów laboratoryjnych według katalogu SSIBIo lub równoważny. Końcówki Vertex lub równoważny o poj. 10 ul,wydłużone, niskoretencyjne, (specjalna żywica NoStick® lub równoważny) przezroczyste, worek1000 szt., Wolne od RNaz, DNaz, DNA inhibitorów PCR i pirogenów, kompatybilne zposiadanymi przez Zamawiającego pudełkami Vertex 25 opakowanie;Końcówki Vertex lubrównoważny o poj. 10 ul, krótkie, niskoretencyjne (specjalna żywica NoStick® lub równoważny). przezroczyste, worek 1000 szt., Wolne od RNaz, DNaz, DNA inhibitorów PCR i pirogenów,kompatybilne z posiadanymi przez Zamawiającego pudełkami Vertex 25 opakowanie;KońcówkiVertex lub równoważny o poj. 200 ul, niskoretencyjne (specjalna żywica NoStick® lubrównoważny) przezroczyste, worek 1000 szt., Wolne od RNaz, DNaz, DNA inhibitorów PCR ipirogenów, kompatybilne z posiadanymi przez Zamawiającego pudełkami Vertex 50opakowanie;Końcówki Vertex lub równoważny o poj. 1000 ul, niskoretencyjne (specjalna żywicaNoStick® lub równoważny) przezroczyste, worek 1000 szt., Wolne od RNaz, DNaz, DNAinhibitorów PCR i pirogenów 25 opakowanie. Szczegółowyopis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 1.1 do SWZ oraz w postanowieniachrozdziału IV SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 19520000-7 - Produkty z tworzyw sztucznych

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

38437110-1 - Końcówki pipet

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-11-22

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: W oparciu o postanowienia rozdziału XV SWZ

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostaw cząstkowych

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Sukcesywna dostawa zużywalnych materiałów laboratoryjnych oraz odczynników chemicznych według katalogu Polgen, EdgeBio lub równoważne: Probówki typu Eppendorf, o poj. 1.5 ml,przezroczyste, 500 szt. 100 opakowanie;Probówki typu Eppendorf, o poj. 2.0 ml, przezroczyste,500 szt. 100 opakowanie;Sterylne probówki wirówkowe 5.0ml, typu Eppendorf, nisko adhezyjne,200 szt 15 opakowanie;Performa® DTR Gel Filtration Cartridges lub równoważny, 108 szt.,kolumienki do oczyszczania produktów reakcji sekwencjonowania 2 opakowanie;Szczegółowyopis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 1.2 do SWZ oraz w postanowieniach rozdziału IV SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 33192500-7 - Probówki

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

33696300-8 - Odczynniki chemiczne

33696500-0 - Odczynniki laboratoryjne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-11-15

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: W oparciu o postanowienia rozdziału XV SWZ

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostaw cząstkowych

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Sukcesywna dostawa odczynników do biologii molekularnej według katalogu Roche lub równoważny: Kapa Biosystems KAPA HiFi HotStart ReadyMix lub równoważny, 500 reakcji w 25 ul, umożliwiający kontynuacje prowadzonych badań rozpoczętych z wykorzystaniem Kapa Biosystems KAPA HiFi HotStart ReadyMix, 2 opakowania. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (wielkość i maksymalny zakres)zawarty jest w załączniku nr 1.3 do SWZ oraz w postanowieniach rozdziału IV SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 33696500-0 - Odczynniki laboratoryjne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

33696300-8 - Odczynniki chemiczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-11-15

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: W oparciu o postanowienia rozdziału XV SWZ

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostaw cząstkowych

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 4

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Sukcesywna dostawa odczynników do biologii molekularnej według katalogu A&A Biotechnologylub równoważny. Marker wielkości DNA, 50-1000 pz - 2 opakowanie;Marker wielkości DNA, 100-1000 pz 3 opakowanie;PCR Mix Plus, Gotowa mieszanina do PCR o podwyższonejspecyficzności (2,5 ml). Zawiera antyinhibitor reakcji PCR i polimerazę DNA Taq oraz barwnikiułatwiające obserwację elektroforezy. 5 opakowanie;PCR Mix Plus HGC, Gotowa mieszanina doPCR o podwyższonej specyficzności (2,5 ml). Zawiera antyinhibitor reakcji PCR i polimerazę DNA Taq oraz barwniki ułatwiające obserwację elektroforezy 5 opakowanie;3color Sensitive RTHS-PCR Mix SYBR, Gotowa mieszanina hot-start o podwyższonej czułości do qPCR. Zawierabarwniki ułatwiające obserwację pipetowania, 250 reakcji x20 ul 2 opakowanie;Szczegółowyopis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 1.4 do SWZ oraz w postanowieniachrozdziału IV SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 33696500-0 - Odczynniki laboratoryjne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

19520000-7 - Produkty z tworzyw sztucznych

33696300-8 - Odczynniki chemiczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-11-15

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: W oparciu o postanowienia rozdziału XV SWZ

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostaw cząstkowych

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

3. Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej, przez kilkuprzedsiębiorców(konsorcjum) lub przez spółkę cywilną:1) Oświadczenie, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawyPzp, składa oddzielnie każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się ozamówienie (w formieelektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanymlub podpisemosobistym).2) Oferta jest składana przez pełnomocnika Wykonawców wspólnieubiegających sięo udzielenie zamówienia. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzieleniezamówienia,zobowiązani są do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich wpostępowaniu oudzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowyw sprawiezamówienia publicznego.3) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzieleniezamówieniapowinni załączyć do oferty pełnomocnictwo. Pełnomocnictwo powinno byćsporządzone wformie elektronicznej (opatrzone podpisem kwalifikowanym) lub w postacielektronicznejopatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym osób upoważnionychdoreprezentowania Wykonawców oraz zostać przekazane w ofercie wspólnejWykonawców.4)Treść pełnomocnictwa powinna dokładnie określać zakres umocowania..Podpisy muszą byćzłożone przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli. Wszelkakorespondencja orazrozliczenia dokonywane będą wyłącznie z pełnomocnikiem. Oferta musi byćpodpisana w takisposób, aby prawnie zobowiązywała wszystkich Wykonawców występującychwspólnie

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zgodnie z projektowanymi postanowieniami umowy w sprawie zamówienia publicznego,którezostaną wprowadzone do umowy w sprawie zamówienia publicznego (zawartymi wewzorzeumowy stanowiącym Załącznik Nr 4 do SWZ) umowa może być zmieniona w sytuacjachwyszczególnionych w paragrafie 9 projektowanych postanowień, na zasadach tamżewskazanych. Inicjatorem zmian może być Zamawiający lub Wykonawca poprzez pisemnewystąpienie w okresie obowiązywania umowy zawierające opis proponowanych zmian, ichuzasadnienie oraz termin wprowadzenia. Wszelkie zmiany umowy wymagają zachowania formypisemnej - w formie aneksu - pod rygorem ich nieważności.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-06-17 11:00

8.2.) Miejsce składania ofert: za pośrednictwem Systemu https://portal.smartpzp.pl/iapan

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-06-17 11:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-07-16

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Źródło finansowania:Projekt BIOSTRATEG EcoFruits „Nowe rozwiązania biotechnologiczne wdiagnostyce, zwalczaniu i monitoringu kluczowych patogenów grzybowych w ekologicznejuprawie owoców miękkich”. Umowa nr BIOSTRATEG3/344433/16/NCBR/2018ProjektBIOSTRATEG BIO-FERTIL „Opracowanie technologii innowacyjnych nawozów mineralnychwzbogaconych mikrobiologicznie”. Umowa nr BIOSTRATEG3/347464/5/NCBR/2017ProjektOPUS15 MIKROBIOM „Czynniki warunkujące zmiany aktywności enzymatycznej orazfunkcjonalną i genetyczną różnorodność mikroorganizmów w profilu glebowym w odniesieniu dozróżnicowanych typów gleb i sposobów ich rolniczego użytkowania”. Umowa nr UMO-2018/29/B/NZ9/00982Projekt Horyzont2020 SoilCare „Soil Care for profitable and sustainablecrop production in Europe”, Umowa nr 677407Projekt ERA-NET SusCrop, potatoMETAbiome„Wykorzystanie interakcji ziemniak-mikrobiom dla rozwoju zrównoważonych strategiihodowlanych i produkcyjnych”. Umowa nr SUSCROP/I/POTATOMETABIOME/01/2019
2021-06-09 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Dostawy
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę naprawę rębaka- Ostrów Lubelski
  • Lokalizacja zlecenialubelskie
  • Data dodania02-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę naprawę rębaka, szwankuje hydraulika albo łupie ale bardzo wolno wraca tłoczysko lub odwrotnie. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI