Sukcesywna dostawa gazów wzorcowych wraz z dzierżawą butli do ich przechowywania

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Sukcesywna dostawa gazów wzorcowych wraz z dzierżawą butli do ich przechowywania
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoWarszawa
  • WojewództwoMazowieckie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
  • Termin składania wniosków2022-10-26
  • ZamawiającyInstytut Transportu Samochodowego
  • Data publikacji ogłoszenia2022-10-18
  • Numer ogłoszenia2022/BZP 00398029
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Sukcesywna dostawa gazów wzorcowych wraz z dzierżawą butli do ich przechowywania

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Instytut Transportu Samochodowego

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000127692

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Jagiellońska 80

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 03-301

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.7.) Numer telefonu: 224385206

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: katarzyna.radecka@its.waw.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.its.waw.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność

Transport samochodowy

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Sukcesywna dostawa gazów wzorcowych wraz z dzierżawą butli do ich przechowywania

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2dd2d831-4ed0-11ed-8832-4e4740e186ac

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00398029

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-10-18

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://its.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://its.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami, w szczególności przekazywanie wszelkich zawiadomień, wyjaśnień oraz innych informacji, następuje przy użyciu zakładki „Korespondencja” poprzez wybranie na Platformie polecenia „Dodaj dokument" lub z wykorzystaniem opcji okna dialogowego „Zadaj pytanie”, w którym należy uzupełnić dane Wykonawcy, temat i treść pytania lub informacji. Za datę przekazania zaświadczeń oraz informacji przyjmuje się datę ich wysłania za pośrednictwem zakładki „Korespondencja”.
W przypadku, gdy w prowadzonym postępowaniu Wykonawca zastrzeże określone informacje jako tajemnicę przedsiębiorstwa, w rozumieniu ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, informacje te winny być zawarte w odrębnym dokumencie i dokument ten należy złożyć poprzez wybranie polecenia „Dodaj dokument” wskazując typ dokumentu: „Tajny” zgodnie z postanowieniami rozdziału 11.
4. Dopuszczalne formaty przesyłanych danych
Dokumenty, o których mowa w ust 2 pkt 4 i 5, o objętości każdego z plików do 100 MB mogą być składane w formacie: txt, rtf, pdf,xps, odt, ods, odp, doc, xls, ppt, docx, xlsx, pptx, csv, jpg, jpeg, tif, tiff, geotiff, png, svg, wav, mp3, avi, mpg, mpeg, mp4, m4a, mpeg4, ogg, ogv, zip, tar, gz, gzip, 7z, html, xhtml, css, xml, xsd, gml, rng, xsl, xslt, TSL, XMLsig, XAdES, CAdES, ASIC, XMLenc.
5. Zasady podpisywania dokumentów elektronicznych
1) Co do zasady dokumenty, o których mowa w Rozdziale 11 ust. 3 i Rozdziale 8, opatrywane są kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym poza Platformą.
2) W przypadku podpisu kwalifikowanego:
a) dokumenty w formacie „pdf" zaleca się podpisywać formatem PAdES i wybierać typ otoczony;
b) inne formaty plików ( np. doc, docx, xls, xlsx..) należy podpisywać formatem XAdES oraz zaleca się typ podpisu otoczony. W przypadku wybrania typu podpisu zewnętrzny, wymaga się załączenia dodatkowo oddzielnego pliku z podpisem. W takim przypadku Wykonawca będzie zobowiązany załączyć oprócz podpisanego dokumentu oddzielny plik z podpisem.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 i 14 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiający informuje, że:

1. Administrator danych
Administratorem danych osobowych Zamawiającego oraz osób działających z jego ramienia (przedstawicieli, reprezentantów, osób wskazanych do kontaktu) jest Instytut Transportu Samochodowego z siedzibą w Warszawie, ul. Jagiellońska 80, 03–301 Warszawa, Tel. (22) 43 85 400, adres e–mail: info@its.waw.pl.(dalej „ITS”).
Administrator wyznaczył inspektora, z którym można się skontaktować: e–mail: iod@its.waw.pl, pocztą tradycyjną ul. Jagiellońska 80, 03–301 Warszawa lub osobiście z IOD (po wcześniejszym umówieniu)
Informacje dotyczące RODO szczegółowo zostały opisane w dziale 20 SWZ

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: SZ–26.52.22

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.1.5.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 152260 PLN

4.1.6.) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 121847 PLN

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 3

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa mieszaniny (50 ÷ 52) ppm CH4 w syntetycznym powietrzu o maksymalnej niepewności analizy nie większej niż 1% wraz z dzierżawą butli przez okres maksymalnie 1095 dni.

4.2.5.) Wartość części: 8604 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 24100000-5 - Gazy

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 36 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Za ofertę najkorzystniejszą w danej części zamówienia zostanie uznana oferta oceniona najwyżej w kryteriach:
1) „Cena ofertowa brutto” – C
2) „Termin dostawy” – D
2. Powyższym kryteriom Zamawiający przypisał następujące znaczenie:
Lp. Kryterium Waga [%] Liczba punktów
1. Cena ofertowa brutto 60 % 60,00
2. Termin dostawy 40% 40
Razem 100 % 100,00

3. Sposób obliczenia punktów za kryterium – cena
Punkty za cenę zostaną wyliczone na podstawie poniższego wzoru.

Cena najtańszej oferty
C = ––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––– x 60 pkt
Cena badanej oferty

4. Zamawiający będzie przyznawał punktację w kryterium Termin dostawy (D) wyrażonego w tygodniach, w następujący sposób:
Opis sposobu oceny ofert dla kryterium D:
1) w przypadku zaoferowania terminu dostawy wynoszącego 14 tygodni – oferta otrzyma 0 punktów, tj.: D = 0 pkt;
2) w przypadku zaoferowania terminu dostawy wynoszącego 13 tygodni – oferta otrzyma 5 punktów, tj.: D = 5 pkt
3) w przypadku zaoferowania terminu dostawy wynoszącego 12 tygodni – oferta otrzyma 10 punktów, tj.: D = 10 pkt
4) w przypadku zaoferowania terminu dostawy wynoszącego 11 tygodni – oferta otrzyma 15 punktów, tj.: D = 15 pkt
5) w przypadku zaoferowania terminu dostawy wynoszącego 10 tygodni – oferta otrzyma 20 punktów, tj.: D = 20 pkt
6) w przypadku zaoferowania terminu dostawy wynoszącego 9 tygodni – oferta otrzyma 25 punktów, tj.: D = 25 pkt
7) w przypadku zaoferowania terminu dostawy wynoszącego 8 tygodni – oferta otrzyma 30 punktów, tj.: D = 30 pkt
8) w przypadku zaoferowania terminu dostawy wynoszącego 7 tygodni – oferta otrzyma 35 punktów, tj.: D = 35 pkt
9) w przypadku zaoferowania terminu dostawy wynoszącego 6 tygodni lub krócej – oferta otrzyma 40 punktów, tj.: D = 40 pkt
Ocena punktowa w kryterium „Termin dostawy” w danej części zamówienia dokonana zostanie na podstawie oświadczenia Wykonawcy o oferowanym terminie dostawy zawartej w Formularzu ofertowym stanowiącym Załącznik nr 2 do SWZ, i przeliczona na liczbę punktów według informacji podanych w ust. 4 powyżej.
Liczba przyznanych w ten sposób punktów, będzie stanowiła jednocześnie liczbę punktów uzyskanych w kryterium.
Suma punktów w dwóch kryteriach stanowić będzie końcową ocenę oferty.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa mieszaniny (28 ÷ 32)% (V/V) C3H8, reszta C4H10, butla z poduszką helową o maksymalnej niepewności analizy nie większej niż 2% wraz z dzierżawą butli przez okres maksymalnie 1095 dni.

4.2.5.) Wartość części: 56780 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 24100000-5 - Gazy

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

3. Oferta podstawowa:
Sukcesywna dostawa minimalnie 3, a maksymalnie 6 butli z poduszką helową mieszaniny (28 ÷ 32)% (V/V) C3H8, reszta C4H10 o pojemności wodnej butli równej 50 dm3.

4. Oferta wariantowa 1:
Sukcesywna dostawa minimalnie 8, a maksymalnie 15 butli z poduszką helową mieszaniny (28 ÷ 32)% (V/V) C3H8, reszta C4H10 o pojemności wodnej butli równej 20 dm3.

5. Oferta wariantowa 2:
Sukcesywna dostawa minimalnie 15, a maksymalnie 30 butli z poduszką helową mieszaniny (28 ÷ 32)% (V/V) C3H8, reszta C4H10 o pojemności wodnej butli równej 10 dm3.
6. Rzeczywisty okres dzierżawy butli może być krótszy niż maksymalny okres określony w OPZ. Zamawiający zastrzega sobie wykorzystanie w ramach Umowy jedynie takiego okresu dzierżawy, jaki będzie niezbędny do prawidłowego funkcjonowania laboratoriów Zamawiającego Okres ten nie będzie krótszy niż 30 dni. Z tego tytułu Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia w stosunku do Zamawiającego.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 36 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Za ofertę najkorzystniejszą w danej części zamówienia zostanie uznana oferta oceniona najwyżej w kryteriach:
1) „Cena ofertowa brutto” – C
2) „Termin dostawy” – D
2. Powyższym kryteriom Zamawiający przypisał następujące znaczenie:
Lp. Kryterium Waga [%] Liczba punktów
1. Cena ofertowa brutto 60 % 60,00
2. Termin dostawy 40% 40
Razem 100 % 100,00

3. Sposób obliczenia punktów za kryterium – cena
Punkty za cenę zostaną wyliczone na podstawie poniższego wzoru.

Cena najtańszej oferty
C = ––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––– x 60 pkt
Cena badanej oferty

4. Zamawiający będzie przyznawał punktację w kryterium Termin dostawy (D) wyrażonego w tygodniach, w następujący sposób:
Opis sposobu oceny ofert dla kryterium D:
1) w przypadku zaoferowania terminu dostawy wynoszącego 14 tygodni – oferta otrzyma 0 punktów, tj.: D = 0 pkt;
2) w przypadku zaoferowania terminu dostawy wynoszącego 13 tygodni – oferta otrzyma 5 punktów, tj.: D = 5 pkt
3) w przypadku zaoferowania terminu dostawy wynoszącego 12 tygodni – oferta otrzyma 10 punktów, tj.: D = 10 pkt
4) w przypadku zaoferowania terminu dostawy wynoszącego 11 tygodni – oferta otrzyma 15 punktów, tj.: D = 15 pkt
5) w przypadku zaoferowania terminu dostawy wynoszącego 10 tygodni – oferta otrzyma 20 punktów, tj.: D = 20 pkt
6) w przypadku zaoferowania terminu dostawy wynoszącego 9 tygodni – oferta otrzyma 25 punktów, tj.: D = 25 pkt
7) w przypadku zaoferowania terminu dostawy wynoszącego 8 tygodni – oferta otrzyma 30 punktów, tj.: D = 30 pkt
8) w przypadku zaoferowania terminu dostawy wynoszącego 7 tygodni – oferta otrzyma 35 punktów, tj.: D = 35 pkt
9) w przypadku zaoferowania terminu dostawy wynoszącego 6 tygodni lub krócej – oferta otrzyma 40 punktów, tj.: D = 40 pkt
Ocena punktowa w kryterium „Termin dostawy” w danej części zamówienia dokonana zostanie na podstawie oświadczenia Wykonawcy o oferowanym terminie dostawy zawartej w Formularzu ofertowym stanowiącym Załącznik nr 2 do SWZ, i przeliczona na liczbę punktów według informacji podanych w ust. 4 powyżej.
Liczba przyznanych w ten sposób punktów, będzie stanowiła jednocześnie liczbę punktów uzyskanych w kryterium.
Suma punktów w dwóch kryteriach stanowić będzie końcową ocenę oferty.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa mieszaniny (83 ÷ 87)% (V/V) C3H8, reszta C4H10, butla z poduszką helową o maksymalnej niepewności analizy nie większej niż 2% wraz z dzierżawą butli przez okres maksymalnie 1095 dni.

4.2.5.) Wartość części: 56463 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 24100000-5 - Gazy

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

3. Oferta podstawowa:
Sukcesywna dostawa minimalnie 3, a maksymalnie 6 butli z poduszką helową mieszaniny (83 ÷ 87)% (V/V) C3H8, reszta C4H10 o pojemności wodnej butli równej 50 dm3.
4. Oferta wariantowa 1:
Sukcesywna dostawa minimalnie 8, a maksymalnie 15 butli z poduszką helową mieszaniny (83 ÷ 87)% (V/V) C3H8, reszta C4H10 o pojemności wodnej butli równej 20 dm3.
5. Oferta wariantowa 2:
Sukcesywna dostawa minimalnie 15, a maksymalnie 30 butli z poduszką helową mieszaniny (83 ÷ 87)% (V/V) C3H8, reszta C4H10 o pojemności wodnej butli równej 10 dm3.
6. Rzeczywisty okres dzierżawy butli może być krótszy niż maksymalny okres określony w OPZ. Zamawiający zastrzega sobie wykorzystanie w ramach Umowy jedynie takiego okresu dzierżawy, jaki będzie niezbędny do prawidłowego funkcjonowania laboratoriów Zamawiającego Okres ten nie będzie krótszy niż 30 dni. Z tego tytułu Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia w stosunku do Zamawiającego.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 36 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Za ofertę najkorzystniejszą w danej części zamówienia zostanie uznana oferta oceniona najwyżej w kryteriach:
1) „Cena ofertowa brutto” – C
2) „Termin dostawy” – D
2. Powyższym kryteriom Zamawiający przypisał następujące znaczenie:
Lp. Kryterium Waga [%] Liczba punktów
1. Cena ofertowa brutto 60 % 60,00
2. Termin dostawy 40% 40
Razem 100 % 100,00

3. Sposób obliczenia punktów za kryterium – cena
Punkty za cenę zostaną wyliczone na podstawie poniższego wzoru.

Cena najtańszej oferty
C = ––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––– x 60 pkt
Cena badanej oferty

4. Zamawiający będzie przyznawał punktację w kryterium Termin dostawy (D) wyrażonego w tygodniach, w następujący sposób:
Opis sposobu oceny ofert dla kryterium D:
1) w przypadku zaoferowania terminu dostawy wynoszącego 14 tygodni – oferta otrzyma 0 punktów, tj.: D = 0 pkt;
2) w przypadku zaoferowania terminu dostawy wynoszącego 13 tygodni – oferta otrzyma 5 punktów, tj.: D = 5 pkt
3) w przypadku zaoferowania terminu dostawy wynoszącego 12 tygodni – oferta otrzyma 10 punktów, tj.: D = 10 pkt
4) w przypadku zaoferowania terminu dostawy wynoszącego 11 tygodni – oferta otrzyma 15 punktów, tj.: D = 15 pkt
5) w przypadku zaoferowania terminu dostawy wynoszącego 10 tygodni – oferta otrzyma 20 punktów, tj.: D = 20 pkt
6) w przypadku zaoferowania terminu dostawy wynoszącego 9 tygodni – oferta otrzyma 25 punktów, tj.: D = 25 pkt
7) w przypadku zaoferowania terminu dostawy wynoszącego 8 tygodni – oferta otrzyma 30 punktów, tj.: D = 30 pkt
8) w przypadku zaoferowania terminu dostawy wynoszącego 7 tygodni – oferta otrzyma 35 punktów, tj.: D = 35 pkt
9) w przypadku zaoferowania terminu dostawy wynoszącego 6 tygodni lub krócej – oferta otrzyma 40 punktów, tj.: D = 40 pkt
Ocena punktowa w kryterium „Termin dostawy” w danej części zamówienia dokonana zostanie na podstawie oświadczenia Wykonawcy o oferowanym terminie dostawy zawartej w Formularzu ofertowym stanowiącym Załącznik nr 2 do SWZ, i przeliczona na liczbę punktów według informacji podanych w ust. 4 powyżej.
Liczba przyznanych w ten sposób punktów, będzie stanowiła jednocześnie liczbę punktów uzyskanych w kryterium.
Suma punktów w dwóch kryteriach stanowić będzie końcową ocenę oferty.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w rozdziale 7 SWZ

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Do oferty Wykonawca zobowiązany jest dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 Pzp, o niepodleganiu wykluczeniu – zgodnie z Załącznikiem nr 3 do SWZ.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenie Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt. 5 Pzp, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2021 r. poz. 275), z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej – załącznik nr 4 do SWZ;
2) Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 Pzp, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;
3) Oświadczenia Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa powyżej, w ust. 1, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez Zamawiającego, o których mowa w art. 108 ust. 1 pkt 3–6 Ustawy oraz art. 109 ust. 1 pkt 5 i 7 Ustawy – załącznik nr 5 do SWZ;
5. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast odpisu albo informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, o których mowa w ust. 4 pkt 2) powyżej składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji, nie ogłoszono upadłości, jego aktywami nie zarządza likwidator lub sąd, nie zawarł układu z wierzycielami, jego działalność gospodarcza nie jest zawieszona ani nie znajduje się on w innej tego rodzaju sytuacji wynikającej z podobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca wszczęcia tej procedury.
6. Dokumenty, o których mowa w ust. 5 powyżej, powinny być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed ich złożeniem.
7. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentu, o którym mowa w ust. 4 pkt 2), zastępuje się je odpowiednio w całości lub w części dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone pod przysięgą, lub, jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie ma przepisów o oświadczeniu pod przysięgą, złożone przed organem sądowym lub administracyjnym, notariuszem, organem samorządu zawodowego lub gospodarczego, właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy. Przepis ust. 6 powyżej stosuje się.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Tak

6.2.) Oferty wariantowe wraz ze złożeniem ofert podstawowej albo zamiast oferty podstawowej: dopuszcza zamiast oferty podstawowej

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w stosunku do żadnego z Wykonawców nie zachodzą przesłanki podstaw do wykluczenia z postępowania.
1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty.
2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia, o których mowa w Rozdziale 8 ust. 1 SWZ, składa każdy z Wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają niepodleganie wykluczeniu.
3. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające niepodleganie wykluczeniu z postępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Z zastrzeżeniem innych postanowień Umowy, zmiany postanowień Umowy wymagają formy pisemnego aneksu pod rygorem nieważności.
2. Zmiana Umowy dopuszczalna jest w szczególności w razie:
1) zmiany podwykonawcy (ów) lub powierzenia realizacji części przedmiotu umowy podwykonawcom na zasadach przewidzianych w § 11 Umowy;
2) zmiany sposobu realizacji Umowy w związku z sytuacją epidemiczną w kraju;
3) zmiany Wykonawcy, któremu Zamawiający udzielił zamówienia, w przypadku, gdy ma zastąpić go nowy wykonawca, w wyniku sukcesji, wstępując w prawa i obowiązki wykonawcy, w następstwie przejęcia, połączenia, podziału, przekształcenia, upadłości, restrukturyzacji dziedziczenia lub nabycia dotychczasowego wykonawcy lub jego przedsiębiorstwa, o ile nowy wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, wobec nowego wykonawcy, nie zachodzą podstawy wykluczenia oraz nie pociąga to za sobą innych istotnych zmian u, a także nie ma na celu uniknięcia stosowania przepisów ustawy Pzp;
4) w przypadkach wskazanych w art. 455 ustawy Pzp.
3. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany wysokości wynagrodzenia Wykonawcy, o którym mowa w § 3 ust. 1, w formie pisemnego aneksu, w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z następujących okoliczności:
1) zmiana wysokości stawki podatku od towarów i usług;
2) zmiana wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie przepisów ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę (Dz. U. z 2020 r. poz. 2207.);
3) zmiana zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne;
4) zasad gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych, o których mowa w ustawie z dnia 4 października 2018 r. o pracowniczych planach kapitałowych (Dz. U. z 2020 r. poz. 1342, z późn. zm.)
– jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania umowy przez Wykonawcę.
4. W celu uzyskania zgody drugiej Strony i zawarcia aneksu, na podstawie ust. 3, każda ze Stron może wystąpić do drugiej Strony w terminie 30 dni od dnia wejścia w życie zmian w powyższym zakresie, wraz z uzasadnieniem, w którym odpowiednio Zamawiający wykaże wpływ zmian na zmniejszenie kosztów wykonywania umowy przez Wykonawcę, co powinno skutkować zmniejszeniem wysokości wynagrodzenia Wykonawcy, albo Wykonawca wykaże wpływ zmian na zwiększenie kosztów wykonywania umowy, co powinno skutkować zwiększeniem wysokości wynagrodzenia Wykonawcy, o którym mowa w § 3 ust. 1 umowy.
5. Aneks, o którym mowa w ust. 4 będzie obowiązywał od dnia jego zawarcia ze skutkiem od dnia wejścia w życie zmian przepisów będących podstawą do zmiany wysokości wynagrodzenia Wykonawcy, o których mowa w ust. 3 albo od dnia zawnioskowanego przez Stronę, jeżeli będzie to termin późniejszy.
6. Warunkiem dokonania zmian, o których mowa powyżej, jest złożenie wniosku przez Stronę inicjującą zmianę zawierającego opis propozycji zmian oraz uzasadnienie zmian.
7. Wszelkie zmiany i uzupełnienia Umowy wymagają, pod rygorem nieważności, formy pisemnego aneksu, z zastrzeżeniem ust. 8.
8. Zmiana osób wskazanych w § 4 ust. 6 i 7 nie stanowi zmiany Umowy i jest dokonywana poprzez pisemne oświadczenie jednej ze Stron.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-10-26 12:30

8.2.) Miejsce składania ofert: https://its.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-10-26 13:00

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę dostawę automatycznego urządzenia do otworowania i cięcia profili aluminiowych - Tyrzyn
  • Lokalizacja zleceniamazowieckie
  • Data dodania30-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę dostawę automatycznego urządzenia do otworowania i cięcia profili aluminiowych. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI